Справа № 354/217/24
Провадження № 3/354/322/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 лютого 2024 року м.Яремче
Суддя Яремчанського міського суду Івано-Франківської області Ваврійчук Т.Л., розглянувши матеріали, які надійшли з Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, керівника Товариства з обмеженою відповідальністю «Юген резорт», жителя АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ,
за ч.1 ст.163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 вчинив несвоєчасне подання посадовою особою підприємства платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), за наступних обставин.
30.11.2023 року в ході проведеної державним інспектором Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області Бойчук С.М. камеральної перевірки своєчасності подання податкових платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) ТзОВ «Юген резорт» (кодЄДРПОУ 43991705),юридична адреса:Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Пилипа Орлика, буд.4-Б, (офіс) приміщення №4, встановлено, що керівник ТзОВ «Юген резорт» ОСОБА_1 несвоєчасно подав платіжні доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), зокрема земельного податку з юридичних осіб за січень 2022 року в сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за лютий 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за березень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за квітень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за травень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за червень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за липень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за серпень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за вересень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за грудень 2022 року в сумі 1,08 грн. по терміну сплати 30 січня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за січень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 02 березня 2023 року, фактично продано 17 серпня 2023 року, за лютий 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 березня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за березень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 01 травня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за квітень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 травня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за травень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 червня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за червень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 липня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за липень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 серпня 2023 року, фактично подано 03 жовтня 2023 року, за серпень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 02 жовтня 2023 року, фактично подано 03 жовтня 2023 року, чим порушено вимоги пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.57.1, ст.57, пп.287.3 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями.
У судові засідання, призначені на 09.02.2024, 27.02.2024 року, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 не з`явився, не повідомивши причини не явки, хоча про день та час розгляду справи належно повідомлялася, шляхом направлення судових повісток за адресою, яка вказана в протоколі про адміністративне правопорушення, які повернуті на адресу суду з відміткою «адресат відсутній за вказаною адресою». Клопотання про відкладення розгляду справи не подавав.
Із урахуванням наведеного, у відповідності до вимог ч.2 ст.268 КУпАП суд вважає за можливе розглянути дану справу у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Згідно ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Вимогами ст.280КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Розглядаючи справу про адміністративне правопорушення, суд, з урахуванням вимог ст.252 КУпАП, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Положеннями ст.ст.7, 254, 279 КУпАП визначено, що суд здійснює розгляд справи про адміністративне правопорушення та вирішує питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності лише в межах протоколу про адміністративне правопорушення складеного щодо неї.
У відповідності до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Вина ОСОБА_1 у вчиненніправопорушення повністюдоведена матеріаламисправи,дослідженими усудовому засіданні,а саме:відомостями,які зафіксованіу протоколіпро адміністративнеправопорушення №78від 10.01.2024року,згідно якого 30.11.2023 року в ході проведеної державним інспектором Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області Бойчук С.М. камеральної перевірки своєчасності подання податкових платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) ТзОВ «Юген резорт» (кодЄДРПОУ 43991705),юридична адреса:Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Пилипа Орлика, буд.4-Б, (офіс) приміщення №4, встановлено, що керівник ТзОВ «Юген резорт» ОСОБА_1 несвоєчасно подав платіжні доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), зокрема земельного податку з юридичних осіб за січень 2022 року в сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за лютий 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за березень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за квітень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за травень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за червень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за липень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за серпень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за вересень 2022 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 15 листопада 2022 року, фактично подано 17 листопада 2022 року, за грудень 2022 року в сумі 1,08 грн. по терміну сплати 30 січня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за січень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 02 березня 2023 року, фактично продано 17 серпня 2023 року, за лютий 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 березня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за березень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 01 травня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за квітень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 травня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за травень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 червня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за червень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 липня 2023 року, фактично подано 17 серпня 2023 року, за липень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 30 серпня 2023 року, фактично подано 03 жовтня 2023 року, за серпень 2023 року у сумі 1,11 грн. по терміну сплати 02 жовтня 2023 року, фактично подано 03 жовтня 2023 року, чим порушено вимоги пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.57.1, ст.57, пп.287.3 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями; актом про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю в частині земельного податку з юридичних осіб) №14210/09-19-04-08-15/43991705 від 30.11.2023 року, згідно якого, перевіркою встановлено порушення ТзОВ «Юген резорт»: несвоєчасна сплата ТзОВ «Юген резорт» суми грошових зобов`язань, за платежами відповідно порушення правил (термінів) сплати по сплаті земельного податку з юридичних осіб код бюджетної класифікації 18010500 UA26120130000088448 по Поляницькій ТГ за січень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за лютий 2022 року в розмірі 1,11 грн., за березень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за квітень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за травень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за червень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за липень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за серпень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за вересень 2022 року в розмірі 1,11 грн., за грудень 2022 року в розмірі 1,08 грн., по декларації з плати за землю за 2022 рік від 14.11.2022 року №9241050963; за січень 2023 року в розмірі 1,11 грн., за лютий 2023 року в розмірі 1,11 грн., за березень 2023 року в розмірі 1,11 грн., за квітень 2023 року в розмірі 1,11 грн., за травень 2023 року в розмірі 1,11 грн., за червень 2023 року в розмірі 1,11 грн., за липень 2023 року в розмірі 1,11 грн., за серпень 2023 року в розмірі 1,11 грн., по декларації з плати за землю за 2023 рік від 15.02.2023 року №9025630994.
За таких обставин, встановлюючи наявність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до переконання, що в діях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-2КУпАП - несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), а тому його слід притягнути до адміністративної відповідальності та накласти на неї адміністративне стягнення.
Накладаючи адміністративне стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу винного, його матеріальний та сімейний стан, відсутність обставин, що обтяжують відповідальність та вважає, що на нього слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу.
У відповідності до вимог ст.40-1 КУпАП слід стягнути з ОСОБА_1 в користь держави судовий збір у сумі 605 грн. 60 коп.
Керуючись ст.ст. 27, 33, 40-1, 283, 284, 285 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
п о с т а н о в и в:
ОСОБА_1 визнати винниму вчиненніадміністративного правопорушення,передбаченого ч.1ст.163-2КУпАП танакласти нанього адміністративнестягнення у видіштрафу у розмірі5неоподатковуваних мінімумівдоходів громадяну сумі85(вісімдесятп`ять) гривень в дохід держави.
Стягнути з ОСОБА_1 вкористь держависудовий збірв сумі605(шістсотп`ять)гривень 60копійок (отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України(ЕАП), рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП протягом десяти днів з дня винесення постанови до Івано-Франківського апеляційного суду через Яремчанський міський суд Івано-Франківської області.
Суддя: Т. Л. Ваврійчук
Суд | Яремчанський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2024 |
Оприлюднено | 01.03.2024 |
Номер документу | 117319819 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) |
Адмінправопорушення
Яремчанський міський суд Івано-Франківської області
Ваврійчук Т. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні