Постанова
від 18.08.2009 по справі 39215/09/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар`їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 серпня 2009 р. № 39215/09/2070

Харківський окружний адміністративний суд

у складі: головуючого судді Білової О.В.,

за участю секретаря судового засідання Карамушко І.І.,

за участю представників: позивача Борецької М.В., прокурора Савицького Є.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові справу за адміністративним позовом Лозівського міжрайонного прокурора Харківської області в інтересах держави в особі Лозівської об`єднаної державної податкової інспекції у Харківській області (в подальшому Лозівська ОДПІ) до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (в подальшому ФОП ОСОБА_1 ) про стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб та податку на додану вартість,-

В С Т А Н О В И В:

Лозівський міжрайонний прокурор Харківської області звернувся до суду в інтересах держави в особі Лозівської об`єднаної державної податкової інспекції у Харківській області з адміністративним позовом до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 , в якому просить суд стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 заборгованість до бюджету з податку на доходи фізичних осіб в сумі 1676,04 грн. та податку на додану вартість в сумі 30423,90 грн., обґрунтовуючи позовні вимоги наступним.

05 січня 2001 року Виконавчим комітетом Лозівської міської ради Харківської області проведено державну реєстрацію фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 , про що видано свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Станом на 19 травня 2009 року відповідач має заборгованість перед бюджетом на загальну суму 32099,94 грн., яка складається з:

- податку на додану вартість у сумі 30423,90 грн.; з них у сумі 18545,82 грн.- підтверджується деклараціями (уточнюючими розрахунками) по податку на додану вартість, наданими безпосередньо платником податків до Лозівської ОДПІ; у сумі 11340,52 грн.: основний платіж у сумі 5292,00 грн., штрафні санкції у сумі 6048,52 грн., підтверджуються податковими повідомленнями-рішеннями № 0005081702 від 01.09.2008р., № 0005091702 від 01 вересня 2008 року, № 0002701702 від 19 січня 2009 року, № 0000631700 від 15 квітня 2009 року, які отримані платником податків безпосередньо; у сумі 537,56 грн. - складає пеня (розрахунок сум пені додається).

- податку на доходи фізичних осіб в сумі - 1676,04 грн.

Податок з доходів фізичних осіб (авансові платежі) в сумі 1676,04 грн., визначений Лозівською ОДПІ ФОП ОСОБА_1 податковим повідомленням № 0002431702 від 10 листопада 2008 року на підставі поданої до Лозівської ОДПІ відповідачем декларації про доходи та в якій зазначено очікуваний у поточному році доход. Податкове повідомлення № 0002431702 від 10 листопада 2008 року отримано відповідачем особисто.

Згідно пункту 5.1. ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`від 21 грудня 2000 року № 2181 (далі Закон) податкове зобов`язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої декларації та не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до пп. 5.3.1 п. 5.3. ст. 5 Закону платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації.

Платник податків зобов`язаний погасити нараховану контролюючим органом суму протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення (підпункт 5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону).

Податкові зобов`язання, визначені в податкових повідомленнях-рішеннях узгоджені з моменту вручення цих повідомлень-рішень.

Узгоджені суми податкових зобов`язань, визначені в податкових повідомленнях-рішеннях, не оскаржувались ані в адміністративному, ані в судовому порядку.

Відповідно до п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону узгоджена сума податкового зобов`язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Станом на 19 травня 2009 року заборгованість до бюджету з податку на додану вартість та податку на доходи фізичних осіб у встановлені законом строки в сумі 32099,94 грн. ФОП ОСОБА_1 не сплачена.

Враховуючи, що відповідачем самостійно не сплачені податкові зобов`язання та на виконання вимог ст. 6 Закону України № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`Лозівською ОДПІ боржнику надіслано поштою першу та другу податкові вимоги.

В п.п. 1, 4 п. 1 ст. 14 Закону України «Про систему оподаткування`зазначено, що податок на додану вартість та податок на доходи фізичних осіб відносяться до загальнодержавних податків і зборів (обов`язкових платежів).

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожний зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно п. 11 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні`органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право: стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України. Внаслідок несплати відповідачем до бюджету податку на додану вартість та податку на доходи фізичних осіб порушено встановлений законодавством порядок формування доходної частини бюджету за рахунок сплати податків та інших платежів, чим порушені інтереси держави в особі Лозівської об`єднаної державної податкової інспекції.

Відповідач у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, причини неявки до суду не повідомив, заперечень проти позову не надав.

Прокурор Савицький Є.М. та представник позивача - Лозівської об`єднаної державної податкової інспекції у Харківській області Борецька М.В. - в судовому засіданні позовні вимоги підтримали та просили задовольнити у повному обсязі.

Суд, вислухавши пояснення прокурора, представника позивача, дослідивши матеріали справи, встановив такі обставини.

Згідно Свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб`єкта підприємницької діяльності-фізичної особи ОСОБА_1 зареєстрована як суб`єкт підприємницької діяльності фізична особа виконкомом Лозівської міської ради Харківської області 05 січня 2001 року, про що 04 січня 2001 року зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ за № 1539. (а.с.8).

ФОП ОСОБА_1 з 10 січня 2001 року перебуває на обліку як платник податків в Лозівській об`єднаній державній податковій інспекції, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків за № 005 від 10 січня 2001 року (а.с.9).

ФОП ОСОБА_1 є платником податку на додану вартість, індивідуальний податковий номер платника ПДВ 2319620860, свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 81139913, видане 18 травня 2006 року (а.с. 44).

Згідно розрахунку суми позову ФОП ОСОБА_1 станом на 19 травня 2009 року має заборгованість перед бюджетом на загальну суму 32099,94 грн., яка складається з:

- податку на додану вартість у сумі 30423,90 грн.; з них: у сумі 18545,82 грн. - підтверджується деклараціями з податку на додану вартість № 25605 від 21.07.2009 року за червень 2008 року, № 40049 від 20.10.2008 року за 3-й квартал 2008 року та уточнюючим розрахунком № 46161 від 18.11.2008 року за 3-й квартал 2008 року, наданими безпосередньо платником податків до Лозівської ОДПІ (а.с. 14-16);

у сумі 11340,52 грн.: основний платіж у сумі 5292,00 грн., штрафні санкції у сумі 6048,52 грн., що підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями № 0005081702 від 01.09.2008р., № 0005091702 від 01 вересня 2008 року, № 0002701702 від 19 січня 2009 року, № 0000631700 від 15 квітня 2009 року, штраф у сумі 331,93 грн., що були прийняті за несвоєчасну сплату податку на додану вартість та отримані платником податків особисто (а.с. 18-21);

- податку на доходи фізичних осіб в сумі - 1676,04 грн. Зазначена сума була визначена у перерахунку за 3-й квартал 2008 року (наростаючим підсумком) від 10.11.2008 року. На суму зазначеного перерахунку відповідачу було направлено податкове повідомлення № 0002431702/0 від 10.11.2008 року, яке було отримано ФОП ОСОБА_2 особисто 11.11.2008 року (а.с. 22).

Згідно розрахунку пені за несвоєчасну сплату зобов`язань з податку на додану вартість, самостійно визначених відповідачем в декларації з податку на додану вартість за травень 2008 року, ФОП ОСОБА_1 станом на 19 травня 2009 року нараховано неню в сумі 537,56 грн. (а.с. 45)

Всі активи ФОП ОСОБА_1 знаходяться в податковій заставі з 26.05.2008 року, що підтверджується Витягом про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна № 21225431 від 09.10.2008 року (а.с. 25).

В п.п. 1, 4 п. 1 ст. 14 Закону України «Про систему оподаткування`від 25.06.1991 року № 1251-ХІІ зазначено, що податок на додану вартість та податок на доходи фізичних осіб відносяться до загальнодержавних податків і зборів

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожний зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п. п. 1,11 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні`від 04.12.1990 року № 509-ХІІ органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право: здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов`язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов`язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб`єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов`язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов`язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платники податків); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.

Підпунктом 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні`визначено право державних податкових інспекцій подавати в суди до боржників позови про стягнення заборгованості перед бюджетами та державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Відповідно до абз. 1 преамбули Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`від 21.12. 2000 року № 2181-ІІІ цей Закон є спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), включаючи збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.

Відповідно до абз. 1,2 п. 5.1 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`податкове зобов`язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов`язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 15 цього Закону) платник податків самостійно виявляє помилки у показниках раніше поданої податкової декларації, такий платник податків має право надати уточнюючий розрахунок.

Відповідно до п. 5.2.1. п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`податкове зобов`язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Відповідно до абз. 1, 3 п. 5.3.1. п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації. У разі визначення податкового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов`язаний погасити нараховану суму податкового зобов`язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до п. 6.1 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`у разі коли сума податкового зобов`язання розраховується контролюючим органом відповідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган надсилає платнику податків податкове повідомлення, в якому зазначаються підстава для такого нарахування, посилання на норму податкового закону, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок податкових зобов`язань, сума податку чи збору (обов`язкового платежу), належного до сплати, та штрафних санкцій за їх наявності, граничні строки їх погашення, а також попередження про наслідки їх несплати в установлений строк та граничні строки, передбачені законом для оскарження нарахованого податкового зобов`язання (штрафних санкцій за їх наявності).

Відповідно до абз. 1 п.п. 6.2.1 п. 6.2. ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов`язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Відповідно до п. п. 6.2.2. п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкові вимоги мають містити крім відомостей, передбачених підпунктом 6.2.3 цієї статті, посилання на підстави їх виставлення; суму податкового боргу, належного до сплати, пені та штрафних санкцій; перелік запропонованих заходів із забезпечення сплати суми податкового боргу. Податкові вимоги також надсилаються платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суму податкових зобов`язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення.

Відповідно до п.п. 6.2.3. п.6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов`язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов`язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов`язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Відповідно до абз. 1,2,3 п.п. 6.2.4. п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення. Податкова вимога вважається надісланою (врученою) фізичній особі, якщо її вручено особисто такій фізичній особі або її законному представникові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього відомого місця її знаходження із повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові повідомлення.

Відповідно до п.п. 16.1.1. п. 16.1 ст. 16 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Відповідно до п.п. 16.1.2. п. 16.1 ст. 16 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`нарахування пені розпочинається:

а) при самостійному нарахуванні суми податкового зобов`язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання, визначеного цим Законом;

б) при нарахуванні суми податкового зобов`язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні згідно з нормами цього Закону.

Відповідно до п.п. 16.3.1. п. 16.3 ст. 16 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`нарахування пені закінчується у день прийняття банком, обслуговуючим платника податків, платіжного доручення на сплату суми податкового боргу. У разі часткової сплати суми податкового боргу нарахування пені зупиняється на таку сплачену частку.

Відповідно до п.п. 16.4.1. п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`пеня нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Відповідно до п.п. 16.4.2 п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`зазначений розмір пені діє щодо всіх видів податків і зборів (обов`язкових платежів), крім пені щодо порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється окремим законодавством.

Відповідно до п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов`язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов`язаний сплатити штраф у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов`язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов`язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов`язання, - у розмірі п`ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу. Платник податків сплачує один із зазначених у цьому підпункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1 - 17.1.6 цього пункту, чи ні.

Порядок сплати податку на доходи фізичних осіб приватних підприємців, що застосовують загальну систему оподаткування, регулюється Декретом Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян`від 26.12.1992 року № 4-92.

Відповідно до абз. «б`ч. 1 ст. 14 Декрету КМ України «Про прибутковий податок з громадян`з доходів, зазначених у цьому розділі Декрету, податок обчислюється податковими органами на підставі декларацій, поданих громадянами про очікуваний (оціночний) у поточному році доход або про фактично одержані у звітному календарному році доходи та інших відомостей про доходи громадян, визначених у цьому розділі.

Таким чином, суми податків, штрафних санкцій та пені донараховані відповідачу в межах повноважень органа державної податкової служби - Лозівської ОДПІ. Податковий борг ФОП ОСОБА_1 з податку на доходи фізичних осіб та податку на додану вартість, сума якого частково самостійно визначена платником податку та частково донарахована Лозівською ОДПІ, на загальну суму 32099,94 гривень, є узгодженою в порядку, визначеному Законом України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», відповідачем не оскаржена ані в судовому, ані в адміністративному порядку, а тому підлягає стягненню з відповідача.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 14 Закону України «Про систему оподаткування`від 25.06.1991 року № 1251-ХІІ, ст. 67 Конституції України, ст. ст. 10, 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні`від 04.12.1990 року № 509-ХІІ, ст. ст. 4, 5, 6, 16, 17 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами`від 21.12. 2000 року № 2181-ІІІ, ст. 14 Декрету Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян`від 26.12.1992 року № 4-92, ст. ст. 8-14, 71, 94, 159, 160-164, 167, 186 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Лозівського міжрайонного прокурора Харківськоїобласті в інтересах держави в особі Лозівської об`єднаної державної податкової інспекції у Харківській області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб та податку на додану вартість задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) на користь держави в особі Лозівської ОДПІ заборгованість до бюджету по податку на доходи фізичних осіб у сумі 1676,04 грн. шляхом перерахування вказаної суми на розрахунковий рахунок № 333214801700015, одержувач Лозівське УДК у Харківській області, код 24134414, Банк: ГУДКУ у Харківській області, МФО- 851011 та заборгованість по податку на додану вартість в сумі 30423,90 грн. шляхом перерахування вказаної суми на розрахунковий рахунок № 31117029700015, одержувач: Лозівське УДК у Харківській області код-24134414, Банк: ГУДКУ у Харківській області, МФО 851011, а разом 32099.94 (тридцять дві тисячі дев`яносто дев`ять) гривень 94 копійки.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в десятиденний строк з дня складання постанови в повному обсязі та поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, з одночасною подачею її копії до суду апеляційної інстанції, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків для подачі заяви про апеляційне оскарження чи апеляційної скарги.

У повному обсязі постанова виготовлена 21 серпня 2009 року.

Суддя Білова О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.08.2009
Оприлюднено01.03.2024
Номер документу117323765
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —39215/09/2070

Постанова від 18.08.2009

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні