Рішення
від 29.02.2024 по справі 260/174/24
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

29 лютого 2024 року м. Ужгород№ 260/174/24 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі судді Калинич Я.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, адміністративну справу за позовом Виконавчого комітету Мукачівської міської ради (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, буд. 2, код ЄДРПОУ 04053743) до Громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Великогірна, буд. 41, код ЄДРПОУ 41977888), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Головне управління Національної поліції в Закарпатській області (88000, вул. Ференца Ракоці, буд. 13, м. Ужгород, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 40108913), про припинення юридичної особи,

ВСТАНОВИВ:

Виконавчий комітет Мукачівської міської ради звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до Громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон», у якому просить .

1. Припинити юридичну особу Громадське формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» шляхом примусового розпуску.

2. Призначити комісію з припинення громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» в складі - голова комісії - ОСОБА_1 та встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог до громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» - два місяці з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що рішенням виконавчого комітету Мукачівської міської ради №63 від 27.02.2018 було погоджено Статут громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський Легіон» (далі - Статут), а 03.03.2018 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було внесено запис про реєстрацію громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський Легіон». В подальшому до виконавчого комітету Мукачівської міської ради надійшло звернення Мукачівського районного управління Головного управління національної поліції в Закарпатській області від 04.01.2024 №170/106/26/04/8-1/2024 про вжиття заходів до громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський Легіон» (код ЄДРПОУ 41977888), керівником якого є ОСОБА_1 , у зв`язку з повною їх бездіяльністю та невиконанням основних статутних завдань. У вищевказаному зверненні зазначалось про систематичне невиконання громадським формуванням з охорони громадського порядку «Карпатський Легіон» покладених Статутом завдань та функцій. Так, Мукачівське РУП ГУНП в Закарпатській області зазначило, що члени ГФ «Карпатський легіон» не брали участі: у проведенні профілактичних заходів; у спільній нараді керівництва Мукачівського РУП з керівниками громадських формувань з охорони громадського порядку 07.02.2023, 30.03.2023, 28.04.2023, 30.06.2023, 08.11.2023, не надав на запит Мукачівського РУП список членів ГФ «Карпатський легіон» станом на 01.02.2023; керівник громадського об`єднання не забезпечив приведення у відповідність до вимог ст.5 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону» положення (статуту) громадського формування «Карпатський легіон» відповідно до якої положення (статут) формування узгоджується з керівництвом відповідного територіального органу Національної поліції, підрозділу Державної прикордонної служби, а також виконавчого органу ради, на території якого діє це громадське формування. Просить суд задовольнити позов у повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяві.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 25 січня 2024 року відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Суд враховує ту обставину, що ухвалою суду про відкриття провадження по справі від відповідачу був встановлений строк для подання відзиву на позовну заяву та роз`яснено, що згідно положень ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Поштове відправлення, яке направлялось на адресу відповідача, тримане таким 07.02.2024 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.

Відповідно до ч. 11 ст. 126 КАС України, розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Відповідач відзив на позов у строк встановлений судом (п`ятнадцять днів з дня вручення йому ухвали про відкриття провадження у справі) не подав, як і будь-які докази у спростування позовних вимог.

Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Третя особа не скористалась правом на подання письмових пояснень щодо позову.

Відповідно до положень ч.5 ст.262, ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Суд зазначає, що судове рішення у справі, постановлене у письмовому провадженні, складено у повному обсязі відповідно до ч.4 ст.243 КАС України, з врахуванням положень ст.263 КАС України.

Згідно з ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, матеріали пенсійної справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань, громадське формування з охорони громадського порядку «Карпатський Легіон» зареєстроване у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань про що 03.03.2018 року здійснено запис номер 1323102000000431.

27 лютого 2018 року рішенням Виконавчого комітету Мукачівської міської ради №63 погоджено статут громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський Легіон».

Відповідно до Статуту основною метою громадського формування є сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій.

04.01.2024 року Головним управлінням Національної поліції в Закарпатській області Мукачівському міському голові надіслано лист №170/106/26/04/8-1-2024 про вжиття заходів, передбачених статтями 15, 16, 20, а в разі необхідності - статтею 8 Закону, відповідно до вимог якої у разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду, оскільки на протязі 2023 року громадським формуванням «Карпатський легіон» загалом та членами формування зокрема, і надалі порушуються (не виконуються) вимоги статей 9, 10, 11 та 13 розділу III Закону (Основні завдання, права та обов`язки громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону та їх членів) та розділів II, III та VII статуту формування.

02.02.2023 року, 14.03.2023 року, 19.04.2023 року, 26.06.2023 року та 08.11.2023 року працівниками Ужгородського ГУП ГУНП в Закарпатській області були надіслані листи на ім`я голови формування з проханням, зокрема, надати повний список, копії посвідчень членів громадського формуваннями з охорони громадського порядку, узгодження статуту ГФ «Карпатський легіон» з керівництвом ГУНП в Закарпатській області, керівництвом підрозділу Державної прикордонної служби України, а також виконавчого комітету Мукачівської міської ради, забезпечення участі членів ГФ «Карпатський легіон» у забезпеченні охорони публічного порядку та проведенні профілактичних заходів, а також з попередженням про припиненим діяльності формування за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Однак, станом на 11.01.2024 року відповідей (листів, звернень) до ГУНП в Закарпатській області не надходило, хоча такі були надіслані керівнику ГФ «Карпатський легіон» на адресу згідно Витягу з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Оскільки, вказані поштові відправлення поверталися відправнику у зв`язку з відсутністю адресата за вказаною адресою, суд вважає, що такі вручені відповідачу належним чином.

У контексті обставин цієї справи зміст спірних правовідносин зводиться до дотримання відповідачем основних цілей та завдань громадського формування у відповідності до вимог законодавства, яким таке формування керується у своїй діяльності.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» від 22.06.2000 №1835-III (далі Закон №1835-ІІІ), громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об`єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Згідно з ч. 1, ч. 2 та ч. 3 ст. 9 Закону №1835-ІІІ, основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є:

1) у сфері охорони громадського порядку:

- надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним і кримінальним правопорушенням;

- інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, кримінальні правопорушення, місця концентрації злочинних угруповань;

- сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від кримінально протиправних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх;

2) у сфері охорони державного кордону:

- надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні;

- сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи;

- надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення;

- участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами;

- участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна;

3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій:

- надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень;

- участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Пунктом 7 Статуту зазначеного громадського формування, регламентовано статутні обов`язки та права членів формування. Зокрема, члени формування зобов`язані:

7.1 Учасники формування зобов`язані:

1) брати активну участь в охороні громадського порядку, припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень та запобіганні їм;

2) під час виконання обов`язків з охорони громадського порядку мати особисте посвідчення та нарукавну пов`язку члена формування;

3) доставляти до органу Національної поліції, штабу формування або громадського пункту охорони порядку, приміщення виконавчого органу селищної, сільської ради осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, з метою його припинення (якщо вичерпано інші заходи впливу), встановлення особи порушника, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості скласти його на місці вчинення правопорушення (якщо складення протоколу є обов`язковим);

4) надавати у межах наданих їм прав допомогу народним депутатам України, представникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування у їх законній діяльності, якщо в цьому їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників.

Отже, виходячи із статутних положень відповідача, громадське формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» зобов`язане брати участь в охороні громадського порядку, сприяти органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, та органам виконавчої влади у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань.

Для забезпечення виконання функцій громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон», його члени наділені відповідними правами та обов`язками.

Так, відповідно до ст. 13 Закону №1835-ІІІ, члени громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону зобов`язані:

1) брати активну участь в охороні громадського порядку і державного кордону, припиненні адміністративних і кримінальних правопорушень та запобіганні їм;

2) під час виконання обов`язків з охорони громадського порядку і державного кордону мати особисте посвідчення члена громадського формування та нарукавну пов`язку;

3) доставляти до органів Національної поліції, в підрозділи Державної прикордонної служби України, штаб громадського формування з охорони громадського порядку або громадський пункт охорони порядку, приміщення виконавчого органу селищної, сільської ради осіб, які вчинили адміністративне правопорушення, з метою його припинення, якщо вичерпано інші заходи впливу, встановлення особи порушника, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості скласти його на місті вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов`язковим;

4) надавати у межах наданих їм прав допомогу народним депутатам України, представникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування у їх законній діяльності, якщо в цьому їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників.

Члени громадських формувань під час виконання своїх обов`язків з охорони громадського порядку і державного кордону після обов`язкового пред`явлення посвідчення члена громадського формування мають право:

1) вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання режиму державного кордону, в тому числі на територіях, що межують з державним кордоном, де прикордонну смугу не визначено;

2) у разі підозри у вчиненні адміністративних правопорушень і злочинів перевіряти у громадян документи, що посвідчують їх особу;

3) спільно з поліцейськими та військовослужбовцями Державної прикордонної служби України затримувати і доставляти до органу Національної поліції, підрозділу Державної прикордонної служби України, штабу громадського формування з охорони громадського порядку або громадського пункту охорони порядку осіб, які виявили злісну непокору законним вимогам члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону і не виконують вимог щодо припинення адміністративного правопорушення;

4) складати протоколи про адміністративні правопорушення;

5) входити до клубів, кінотеатрів, стадіонів, інших громадських місць і приміщень за згодою власника чи уповноваженого ним органу для переслідування правопорушника, який переховується, або припинення адміністративних чи кримінальних правопорушень;

6) у разі участі спільно з прикордонниками у пошуку порушників кордону за згодою громадян або власника підприємства, установи, організації чи уповноваженого ним органу та в присутності їх представників входити у будь-який час доби до житлових приміщень, на територію і в приміщення підприємств, установ, організацій та оглядати транспортні засоби;

7) у невідкладних випадках використовувати транспортні засоби, що належать підприємствам, установам, організаціям або громадянам (за їх згодою), крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав, міжнародних організацій, транспортних засобів спеціального призначення, для доставляння до лікувальних закладів осіб, що перебувають у безпорадному стані, а також осіб, які потерпіли від нещасних випадків або правопорушень і потребують термінової медичної допомоги;

8) у разі порушення водіями Правил дорожнього руху, створення реальної загрози життю або здоров`ю громадян вживати заходів до припинення цього правопорушення, здійснювати перевірку документів у водіїв на право користування та керування транспортними засобами, а також не допускати осіб, які не мають документів або перебувають у стані сп`яніння, до подальшого керування транспортними засобами;

9) під час виконання обов`язків члена громадського формування використовувати за власним бажанням свій або інший приватний автомототранспорт за згодою власника або особи, у володінні якої він перебуває. Відшкодування витрат за його використання у таких випадках може провадитися за рахунок коштів громадського формування у порядку, визначеному його положенням (статутом);

10) вести роботу серед населення щодо роз`яснення чинного законодавства про державний кордон України, систему режимних заходів у прикордонній смузі та контрольованому прикордонному районі;

11) застосовувати в установленому порядку заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони.

Згідно зі ст. 11 Закону №1835-ІІІ, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:

1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;

2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;

3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.

Відповідно до положень ст. 3 Закону №1835-ІІІ, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону створюються і діють у взаємодії з правоохоронними органами, Державною прикордонною службою України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, додержуючись принципів гуманізму, законності, гласності, добровільності, додержання прав та свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, рівноправності членів цих формувань.

Приписами ст. 16 Закону №1835-ІІІ зазначено, що місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування у межах своєї компетенції спільно з органами Національної поліції та підрозділами Державної прикордонної служби України здійснюють координацію та контроль за діяльністю громадських формувань, заслуховують повідомлення і звіти керівників зазначених формувань.

Відповідно до абзацу 1, 2 ст. 20 Закону №1835-ІІІ, контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом.

Аналіз письмових доказів наявних у матеріалах справи вказує на те, що члени громадського формування не приймають участі у проведенні спільних із працівниками Головного управління національної поліції в Закарпатській області заходів із забезпечення охорони публічної безпеки та правопорядку під час проведення масових заходів, патрулювань, проведення рейдів та участі у профілактичних відпрацюваннях м. Мукачева, не виконують інші обов`язки, що передбачені ст. 13 Закону №1835-ІІІ.

Як встановлено судом, громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» фактично не здійснює статутну діяльність, не співпрацює з органами Національної поліції, органами місцевого самоврядування та підрозділами Державної прикордонної служби, у зв`язку з чим у відповідних органів відсутня можливість координувати та контролювати діяльність громадського формування, тому в силу положень ст. 8 Закону №1835-ІІІ, громадське формування з охорони громадського порядку «Самооборона майдану» підлягає припиненню шляхом примусового розпуску.

Відповідно до ст. 8 Закону №1835-ІІІ, діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Разом з тим, згідно з ч. 1 ст. 104 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до ч. 3 ст. 105 ЦК Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.

Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.

Згідно з ч. 4 ст. 105 ЦК України, до комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (ч. 5 ст. 105 ЦК України).

Зважаючи на наведені норми права, суд погоджується з доводами позивача та вважає за можливе припинити діяльність юридичної особи з призначенням комісії з припинення громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» у складі: голови комісії ОСОБА_1 , з встановленням двомісячного строку для заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З огляду на встановлені обставини, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про доведеність позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Згідно вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки судом під час розгляду даної справи свідки не залучались, судова експертиза не проводилася, то підстави для відшкодування судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 9, 73-79, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Виконавчого комітету Мукачівської міської ради (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, буд. 2, код ЄДРПОУ 04053743) до Громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Великогірна, буд. 41, код ЄДРПОУ 41977888) про припинення юридичної особи - задовольнити.

Припинити діяльність громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Великогірна, буд. 41, код ЄДРПОУ 41977888) шляхом примусового розпуску.

Призначити комісію з припинення громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Великогірна, буд. 41, код ЄДРПОУ 41977888) у складі голови комісії Удута Івана Юрійовича (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Великогірна, буд.41).

Встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог громадського формування з охорони громадського порядку «Карпатський легіон» (89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Великогірна, буд. 41, код ЄДРПОУ 41977888) - два місяці з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

СуддяЯ. М. Калинич

Дата ухвалення рішення29.02.2024
Оприлюднено04.03.2024
Номер документу117375974
СудочинствоАдміністративне
Сутьприпинення юридичної особи

Судовий реєстр по справі —260/174/24

Рішення від 29.02.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні