Рішення
від 28.02.2024 по справі 380/12007/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 лютого 2024 рокусправа № 380/12007/23

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді: Кисильової О.Й.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю імені Маркіяна Шашкевича до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю імені Маркіяна Шашкевича (далі позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач-1), Державної податкової служби України (далі відповідач-2), у якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 30.03.2023 № 8536557/34086798 про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 27.07.2022 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 27.07.2022 № 4, що складена позивачем, датою її подання на реєстрацію;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 30.03.2023 № 8536556/34086798 про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 28.07.2022 № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 28.07.2022 № 5, що складена позивачем, датою її подання на реєстрацію.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 20.07.2022 між ТОВ імені Маркіяна Шашкевича (Постачальник) та ТОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" (Покупець) укладений Договір поставки № З.0021, на виконання умов якого Постачальник зобов`язується передати у власність Покупця зерно українського походження врожаю 2022 року, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар відповідно до умов даного Договору та відповідних специфікацій до нього.

27.07.2022 та 28.07.2022 ТОВ імені Маркіяна Шашкевича поставило ТОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" товар ріпак 1-го класу, що підтверджується видатковими накладними від 27.07.2022 № 18 на загальну суму 1 387 128,90 грн та від 28.07.2022 № 19 на загальну суму 338 798,50 грн.

Відвантаживши та поставивши Покупцю товар, ТОВ імені Маркіяна Шашкевича відповідно до вимог податкового законодавства, склало на направило для реєстрації в ЄРПН дві податкові накладні: від 27.07.2022 № 4 на загальну суму 1 387 128,90 грн та від 28.07.2022 № 5 на загальну суму 338 798,50 грн.

11.08.2022 відповідач-1 сформував квитанції № 9156399413 та № 9156387498, в яких зазначив про зупинення реєстрації податкових накладних від 27.07.2022 № 4 та від 28.07.2022 № 5, запропонувавши надати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в ПН № 4 та № 5.

23.03.2023 позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо ПН від 27.07.2022 № 4 та ПН від 28.07.2022 № 5, в якому надані пояснення щодо господарських операцій, а разом із повідомленням скеровані сканкопії первинних документів, які підтверджують господарські операції за вказаними ПН.

Рішеннями Комісії Головного управління ДПС у Львівській області від 30.03.2023 №8536557/34086798 та від 30.03.2023 № 8536556/34086798 відповідач-1 відмовив у реєстрації ПН від 27.07.2022 № 4 та ПН від 28.07.2022 № 5, відповідно.

Позивач подав до ДПС України скарги на рішення відповідача-1, отримавши відмову у задоволенні скарг.

Позивач вважає протиправним оспорювані рішення податкового органу, оскільки контролюючим органом не зазначені конкретні підстави для зупинення реєстрації податкових накладних від 27.07.2022 № 4 та від 28.07.2022 № 5, тоді як позивач надав усі необхідні документи, що підтверджують факт здійснення господарських операцій згідно із ПН від 27.07.2022 № 4 та ПН від 28.07.2022 № 5. У Квитанції про зупинення запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у ПН для розгляду питання прийняття рішення без жодної конкретизації, які саме документи не надані для реєстрації ПН.

Отже, спірні рішення є такими, що суперечать вимогам законодавства, порушують права та інтереси позивача у сфері господарської діяльності, а тому такі необхідно скасувати, а податкові накладні - зареєструвати.

Із наведених підстав, просить позов задовольнити повністю.

Ухвалою від 02.06.2023 відкрито спрощене провадження у справі, визначено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

03.07.2023 відповідач-1 надіслав відзив на позовну заяву, в якому заперечує проти задоволення позову, з огляду на таке.

Комісією Головного управління ДПС у Львівській області прийнято рішення від 30.03.2023 № 8536557/34086798, від 30.03.2023 № 8536556/34086798 про відмову у реєстрації податкових накладних від 27.07.2022 № 4, від 28.07.2022 № 5, оскільки надані платником податку копій документів не є достатніми для прийняття відповідного рішення про реєстрацію зазначених податкових накладних.

Зазначає, що як вбачається з пояснень, позивач вирощує пшеницю, ячмінь, кукурудзу, соняшник, сою, ріпак, гречку, овес, і основним видом діяльності товариства є: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Однак, ТОВ імені Маркіяна Шашкевича на розгляд комісії не надало договорів, первинних документів, розрахункових документів щодо придбання насіння ріпаку.

Окрім цього, обробіток земельних ділянок Товариство здійснює власними потужностями, сільськогосподарською технікою та транспортними засобами, які є власністю підприємства, однак позивач на розгляд Комісії не надав первинних документів щодо підтримки технічного стану сільськогосподарської техніки та транспортних засобів, якими надано послуги та докази понесених витрат на придбання запасних частин, та паливно-мастильних матеріалів (акти приймання-передачі товарів, рахунки-фактури, розрахункові документи).

Отже, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.

Ураховуючи вищенаведене, у Головного управління ДПС у Львівській області були законні підстави для прийняття рішень від 30.03.2023 № 8536557/34086798, від 30.03.2023 №8536556/34086798 про відмову у реєстрації ПН від 27.07.2022 № 4, від 28.07.2022 № 5, а тому ці рішення є правомірними.

Щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних ПН від 27.07.2022 № 4, від 28.07.2022 №5, відповідач-1 вважає, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу, відтак зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні ПН є передчасним, у той час як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання повторно розглянути питання щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Із наведених підстав, просить відмовити у задоволенні позову.

04.02.2023 позивач надіслав відповідь на відзив, де зазначив, що із викладеними відповідачем-1 запереченнями щодо наведених позивачем обставин та правових підстав позову не погоджується, оскільки такі позивача не стосуються.

Вказує, що позивач надав податковому органу усі необхідні документи, обсяг яких був достатній для прийняття рішення про реєстрацію ПН від 27.07.2022 № 4 та від 28.07.2022 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних. Проте, такі документи не взяті до уваги, оскільки 30.03.2023 позивач отримав рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зауважує, що відзив Головного управління ДПС у Львівській області не містить заперечень щодо наведених позивачем обставин та правових підстав позову, так як податковий орган не заперечує того факту, що квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Також відповідач-1 не спростовує того факту, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних не містять чіткого визначення підстав та мотивів для їх прийняття, не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості, що свідчить про їх необґрунтованість та протиправність.

Позивач наголошує, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. Податковий орган в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування повинен зазначити конкретну причину, на підставі якої було зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Відтак, на переконання позивача, недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.

Із наведених підстав просить задовольнити позовні вимоги повністю.

Ухвалою від 11.07.2023 відмовлено Головному управлінню ДПС у Львівській області у задоволенні клопотання про розгляд справи з викликом сторін та за правилами загального позовного провадження.

Розглянувши надані сторонами документи, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю імені Маркіяна Шашкевича з 25.01.2006 зареєстроване як юридична особа за адресою: 80714, Львівська обл., Золочівський р-н, село Почапи, ЄДРПОУ 34086798. Номер запису 13991020000000602.

Видами економічної діяльності імені Маркіяна Шашкевича за кодами КВЕД є: 01.11 - Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.13 - Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; 01.42 - Розведення іншої великої рогатої худоби та буйволів; 01.43 - Розведення коней та інших тварин родини конячих; 01.45 - Розведення овець і кіз; 01.46 - Розведення свиней; 01.50 - Змішане сільське господарство; 01.61 - Допоміжна діяльність у рослинництві; 01.62 - Допоміжна діяльність у тваринництві; 01.63 - Післяурожайна діяльність; 01.64 - Оброблення насіння для відтворення; 10.81 - Виробництво цукру; 46.21 - Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 47.19 - Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 47.21 - Роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах; 47.22 - Роздрібна торгівля м`ясом і м`ясними продуктами в спеціалізованих магазинах; 47.23 - Роздрібна торгівля рибою, ракоподібними та молюсками в спеціалізованих магазинах; 47.24 - Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах; 47.25 - Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах; 47.26 - Роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах; 47.29 - Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах; 01.70 - Мисливство, відловлювання тварин і надання пов`язаних із ними послуг.

20.07.2022 між ТОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" (Покупець) та ТОВ імені Маркіяна Шашкевича (Постачальник) укладений Договір поставки № З.0021 (далі Договір № З.0021), за пунктом 1.1. якого Постачальник зобов`язується передати у власність Покупця зерно українського походження врожаю 2022 року, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар відповідно до умов даного Договору та відповідних специфікацій до нього.

Відповідно до п. 3.2. Договору № З.0021, товар за даним Договором поставляється партіями протягом періоду вказаного в специфікаціях до цього Договору.

Згідно із пунктом 3.3 Договору № З.0021, кількість, строк та місце поставки, ціна та загальна вартість товару для кожної партії, що поставляється згідно цього Договору, визначається в специфікаціях до цього Договору, які підписуються Сторонами щодо кожної партії Товару та є невід`ємними частинами (додатками) цього Договору.

Як встановлено п. 4.5 Договору № З.0021 право власності на товар виникає у Покупця з дати видачі Постачальником видаткової накладної.

За умовами пунктів 5.1, 5.2 Договору № З.0021 86% орієнтовної вартості товару, зазначеної в Специфікації, сплачується шляхом оплати після визначення кількості та якості товару в пункті прийому товару. Порядок оплати кожної окремої партії товару зазначається у Специфікаціях до цього. Датою оплати товару вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. Оплата товару може здійснюватися частинами.

27.07.2022 та 28.07.2022 ТОВ імені Маркіяна Шашкевича здійснило ТОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" поставку товару, що підтверджується видатковими накладними від 27.07.2022 № 18 на загальну суму 1 387 128,90 грн у тому числі ПДВ на суму 170349,16 грн та від 28.07.2022 № 19 на загальну суму 338 798,50 грн, у тому числі ПДВ на суму 41 606,81 грн.

Поставивши ТОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" товар відповідно до Договору № З.0021, у зв`язку з настанням першої події, згідно із ст. 187 Податкового кодексу України та на виконання приписів п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ імені Маркіяна Шашкевича сформувало та направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкові накладні:

від 27.07.2022 № 4 ( ріпак 1-ого класу) на загальну суму 1 387 128,90 грн, у тому числі ПДВ 170 349,16 грн;

від 28.07.2022 № 5 ( ріпак 1-ого класу) на загальну суму 338 798,50 грн, у тому числі ПДВ 41 606,81 грн.

Згідно з отриманими ТОВ імені Маркіяна Шашкевича квитанцією від 11.08.2022 № 9156399413 до податкової накладної від 27.07.2022 № 4 та від 11.08.2022 № 9156387498 до податкової накладної від 28.07.2022 № 5, реєстрація цих податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідачем-1 зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вказано, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.31748, "p"=0.

23.03.2023 позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення № 2 про надання пояснень та копій документів щодо ПН від 27.07.2023 № 4 (37 додатків), реєстрація якої зупинена, а саме:

- податкова накладна від 27.07.2022 № 4;

- Договір поставки від 20.07.2022 № З.0021;

- видаткова накладна від 26.07.2022 №15;

- оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 01.01.2022 16.02.2023;

- картка рахунку 361 за липень 2022 лютий 2023;

- Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай за 2022 № 4-сг;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2022 від 05.01.2023 № 29-сг;

- Договір надання послуг від 02.01.2020 № 02/01/20;

- Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) від 31.07.2022 № 60;

- картка рахунку 631 по ПП "Агрофірма Лугове" за 01.07.2022 16.03.2023;

- виписка по рахунку за 19.09.2022;

- рахунок на оплату від 27.07.2022 № 28;

- реєстр перевезень по машинах на ТОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів";

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2021 № 29-сг;

- Звіт про використання добрив і пестицидів під урожай 2021 № 9-сг;

- виписка по рахунку з 29.07.2022 09.08.2022;

- картка рахунку 26 "ріпак 1-ого класу" за 01.01.2022 19.09.2022;

- картка рахунку 26 "ріпак урожаю 2022" за 01.01.2022 19.09.2022;

- видаткова накладна від 26.07.2022 № 16;

- видаткова накладна від 27.07.2022 № 17;

- видаткова накладна від 27.07.2022 № 18;

- видаткова накладна від 28.07.2022 № 19;

- Пояснення від 23.03.2023 № 41;

- Звіт про використання добрив і пестицидів під урожай 2022 № 9-сг;

- Акт здачі-приймання (надання послуг) від 31.07.2022 № 90;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 26 липня 2022 № 84;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 26 липня 2022 № 90;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 27 липня 2022 № 93;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 27 липня 2022 № 100;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 27 липня 2022 № 107;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 28 липня 2022 № 123;

- Договір про надання послуг від 02.01.2020 № 01/01-3;

- Акт виконаних робіт (надання послуг) від 31.07.2022;

- картка рахунку 631 по ФОП ОСОБА_1 за 01.07.2022 21.03.2023;

- картка рахунку 26 "ріпак" за 01.01.2022 16.02.2023;

- картка рахунку 26 "ріпак урожаю 2022" за 01.01.2022 16.02.2023;

- виписка по рахунку за 26.10.2022;

23.03.2023 позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення № 3 про надання пояснень та копій документів щодо ПН від 28.07.2023 № 5 (37 додатків), реєстрація якої зупинена, а саме:

- податкова накладна від 28.07.2022 № 5;

- Договір поставки від 20.07.2022 № З.0021;

- видаткова накладна від 26.07.2022 № 15;

- Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 01.01.2022 16.02.2023;

- картка рахунку 361 за липень 2022 лютий 2023;

- Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай за 2022 № 4-сг;

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2022 № 29-сг;

- Договір надання послуг від 02.01.2020 № 02/01/20;

- Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) від 31.07.2022 № 60;

- картка рахунку 631 по ПП "Агрофірма Лугове" за 01.07.2022 16.03.2023;

- виписка по рахунку за 19.09.2022;

- рахунок на оплату від 28.07.2022 № 29;

- реєстр перевезень по машинах на ТОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів";

- Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2021 № 29-сг;

- Звіт про використання добрив і пестицидів під урожай 2021 № 9-сг;

- виписка по рахунку з 29.07.2022 09.08.2022;

- картка рахунку 26 "ріпак 1-ого класу" за 01.01.2022 19.09.2022;

- картка рахунку 26 «ріпак урожаю 2022» за 01.01.2022 19.09.2022;

- видаткова накладна від 26.07.2022 № 16;

- видаткова накладна від 27.07.2022 № 17;

- видаткова накладна від 27.07.2022 № 18;

- видаткова накладна від 28.07.2022 № 19;

- Пояснення від 23.03.2023 № 42;

- Звіт про використання добрив і пестицидів під урожай 2022 № 9-сг;

- Акт здачі-приймання (надання послуг) від 31.07.2022 № 90;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 26 липня 2022 № 84;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 26 липня 2022 № 90;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 27 липня 2022 № 93;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 27 липня 2022 № 100;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 27 липня 2022 № 107;

- Реєстр накладних на прийняте зерно з визначенням якості за середньодобовою пробою за 28 липня 2022 № 123;

- Договір про надання послуг від 02.01.2020 № 01/01-3;

- Акт виконаних робіт (надання послуг) від 31.07.2022;

- картка рахунку 631 по ФОП ОСОБА_1 за 01.07.2022 21.03.2023;

- картка рахунку 26 "ріпак" за 01.01.2022 16.02.2023;

- картка рахунку 26 "ріпак урожаю 2022" за 01.01.2022 16.02.2023;

- виписка по рахунку за 26.10.2022;

30.03.2023 Комісія Головного управління ДПС у Львівській області прийняла рішення № 8536557/34086798 про відмову у реєстрації ПН від 27.07.2022 № 4 та № 8536556/34086798 про відмову у реєстрації ПН від 28.07.2023 № 5 з підстав ненадання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства

За результатами розгляду скарг ТОВ імені Маркіяна Шашкевича від 12.04.2023, рішеннями Голови комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Осаволюк О.О. від 19.04.2023 № 36406/34086798/2 та від 19.04.2023 № 36397/34086798/2, скарги позивача залишені без задоволення, а рішення № 8536557/34086798 про відмову у реєстрації ПН від 27.07.2022 № 4 та № 8536556/34086798 про відмову у реєстрації ПН від 28.07.2023 № 5 - без змін.

Не погоджуючись із рішеннями відповідача-1 про відмову у реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи оцінку позиціям сторін у справі, суд застосовує наступні правові норми.

Згідно із статтею 19 Конституції України, органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно із п.п. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з приписами пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (п. 188.1 ст.188 ПК України).

Пунктом 201.7 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно із п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних в електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийняв постанову №1165, якою затвердив Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Правові норми застосовуються у редакції станом на час виникнення спірних правовідносин.

За змістом п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку № 1165).

Відповідно до п. 10 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п. 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п. 25 Порядку № 1165).

Суд встановив, що згідно з квитанцією від 11.08.2022 № 9156399413 до податкової накладної від 27.07.2022 № 4 та від 11.08.2022 № 9156387498 до податкової накладної від 28.07.2022 № 5, реєстрація цих податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідачем-1 зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вказано, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.31748, "p"=0.

Варто зауважити, що у квитанціях від 11.08.2022 № 9156399413 та № 9156387498 не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, встановлено наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Разом із тим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких: - договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; - документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування (п. 6 Порядку № 520).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) (п. 7 Порядку № 520).

Відповідно до п. 9 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Згідно із п. 10 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Суд зауважує, що контролюючий орган не направив платнику податку повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень, а одразу прийняте рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. Разом з тим зазначена у рішенні про відмову в реєстрації ПН інформація не відповідає дійсності, оскільки всі долучені позивачем документи до повідомлення складені із дотриманням вимог чинного законодавства України та податкових норм.

Також, у рішеннях про відмову реєстрації ПН контролюючий орган визначив загальні підстави прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних без вказівки, які саме із наданих позивачем до пояснень документи складені з порушенням законодавства.

Суд звертає увагу, що контролюючий орган не сформував конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, не зазначив яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію ПН від 27.07.2022 № 4 та ПН від 28.07.2022 № 5.

При цьому, суд наголошує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.

Із досліджених матеріалів справи суд встановив, що позивач надав відповідачу-1 всі документи на підтвердження здійснення господарських операцій для реєстрації ПН від 27.07.2022 № 4 та ПН від 28.07.2022 № 5, перелік яких наведений вище.

Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Одночасно, в межах спірних правовідносин, суд звертає особливу увагу на те, що, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарської операції за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкових накладних.

Отже, відповідність обсягу реалізованих позивачем товарів/послуг підтверджується належними та допустимими письмовими доказами, які за допомогою сервісу "Електронний кабінет платника" були надіслані позивачем податковому органу для врахування під час вирішення питання про реєстрацію податкових накладних.

При цьому, відповідач-1 в оскаржуваних рішеннях не навів доводів щодо порушень законодавства при складенні поданих документів.

Також суд встановив, що позивач повідомленнями 23.03.2023 № 2 та № 3 надіслав відповідачу-1 пояснення та копії первинних документів для підтвердження здійсненої господарських операцій, перелік яких наведений вище.

Суд зауважує, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Зважаючи на те, що позивач надав достатньо первинних документів для спростування тверджень відповідача-1 щодо ризиковості здійснення операцій, та враховуючи, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію ПН від 27.07.2022 № 4 та ПН від 28.07.2022 № 5 суд вважає протиправними рішення відповідача-1 від 30.03.2023 № 8536557/34086798, від 30.03.2023 №8536556/34086798 про відмову у реєстрації податкових накладних від 27.07.2022 № 4 та від 28.07.2022 №5, відповідно.

За таких обставин, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішення від 30.03.2023 № 8536557/34086798та від 30.03.2023 №8536556/34086798 про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо вимоги про зобов`язання відповідача-2 зареєструвати в ЄРПН податкові накладні від 27.07.2022 № 4 та від 28.07.2022 № 5 датою їх подання на реєстрацію, суд зазначає таке.

Відповідно до вимог пп. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно із нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як встановив суд, та підтверджується матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відтак, беручи до уваги вимоги КАС України щодо ефективності способу захисту порушеного права, суд вважає, що порушене право позивача підлягає захисту шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подані позивачем ПН від 27.07.2022 № 4 та ПН від 28.07.2022 № 5, датою їх первинного подання на реєстрацію.

Висновки суду у цій справі узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18 та від 18.07.2019 у справі №1740/2004/18.

З огляду на наведене, суд повністю задовольняє позовні вимоги ТОВ імені Маркіяна Шашкевича.

Розподіл судових витрат суд здійснює за правилами ч. 1 ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, КАС України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.03.2023 № 8536557/34086798 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.07.2022 № 4 в ЄРПН.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю імені Маркіяна Шашкевича (80714, Львівська обл., Золочівський р-н, село Почапи; ЄДРПОУ 34086798) податкову накладну від 27.07.2022 № 4, датою її подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.03.2023 № 8536556/34086798 про відмову в реєстрації податкової накладної від 28.07.2022 № 5 в ЄРПН.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю імені Маркіяна Шашкевича (80714, Львівська обл., Золочівський р-н, село Почапи; ЄДРПОУ 34086798) податкову накладну від 28.07.2022 № 5, датою її подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ЄДРПОУ ВП 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю імені Маркіяна Шашкевича (80714, Львівська обл., Золочівський р-н, село Почапи; ЄДРПОУ 34086798) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю імені Маркіяна Шашкевича (80714, Львівська обл., Золочівський р-н, село Почапи; ЄДРПОУ 34086798) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

СуддяКисильова Ольга Йосипівна

Дата ухвалення рішення28.02.2024
Оприлюднено04.03.2024
Номер документу117376701
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —380/12007/23

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Рішення від 28.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

Ухвала від 02.06.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні