ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 березня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/2182/23Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Петрової Л.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства "Полтаватеплоенерго" до Виконавчого комітету Полтавської міської ради, третя особа: Бюджетно-фінансового управління виконавчого комітету Полтавської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач - Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства "Полтаватеплоенерго" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Виконавчого комітету Полтавської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, а саме просить /з урахуванням заяви від 14.12.2023 про зменшення позовних вимог/:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не надання в повному обсязі позивачу фінансової підтримки для сталого проходження опалювального сезону 2021/2022 року: ПДФО у розмірі 4 відсотків, 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального;
- зобов`язати виконавчий комітет Полтавської міської ради прийняти рішення про надання фінансової підтримки Полтавському обласному комунальному виробничому підприємству теплового господарства "Полтаватеплоенерго" у розмірі 33 013 879,00 грн.
В обґрунтування позову зазначено, що відповідно до Статуту ПОКВПТГ "Полтаватеплоенерго" засновано на майні спільної (комунальної) власності сіл, селищ і міст Полтавської області і підпорядковане Управлінню майном обласної ради. ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» є підприємством комунальної форми власності. Основними напрямками діяльності підприємства є забезпечення тепловою енергією на опалення та підігрів води житлового фонду, комунально-побутових та інших об`єктів. ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» як теплогенеруюча, теплотранспортуюча та теплопостачальна організація, відповідно до Статуту та ліцензій є суб`єктом господарювання в сфері теплопостачання з особливим статусом природної монополії на ринку постачання теплової енергії в межах мереж, що ним експлуатуються та є об`єктом життєзабезпечення і стратегічного значення в Полтавській області, у тому числі у містах Полтаві, Карлівці, Решетилівці, смт. Котельва, смт. Машівці. 30 вересня 2021 року укладено Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. (далі - Меморандум) між: Кабінетом Міністрів України в особі Прем`єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад. Цей Меморандум засвідчив досягнення домовленостей, що мають гарантувати стале проходження опалювального сезону. Уряд виконав свої зобов`язання, зокрема, щодо забезпечення однієї з найнижчих цін на газ для виробників тепла для населення 7420 гг - за тис куб.м. Ключовими положеннями Меморандуму є домовленість про незмінність тарифів на тепло для потреб населення впродовж опалювального періоду 2021/2022 року фінансова підтримка з боку держави підприємств теплової комунальної енергетики шляхом забезпечення у 2022 році спрямувань до місцевих бюджетів територіальних громад податку ПДФО у розмірі 4 відсотків; 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального.( пункт 15). Заради сталого проходження опалювального сезону 2021/2022 рр, за інформацією Департаменту фінансів Полтавської обласної військової адміністрації «щодо надходжень до місцевих бюджетів», наданої з листом за № 03.3-12/357 від 06.02.2023, на виконання умов Меморандуму за період січень-грудень 2022 державою спрямовано додаткові кошти до бюджету Полтавської міської територіальної громади в сумі 210992,3 тис. грн., в т.ч.:
-податку та збору на доходи фізичних осіб (4 %) - 173 015,4 тис. грн.;
-акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне);
-акцизного податку з ввезених підакцизних товарів (пальне) 37 976,9 тис. грн.
У опалювальному періоді 2021-2022 Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго» забезпечувало послугами з постачання теплової енергії та постачання гарячої води понад 200 тис. мешканців міста Полтави та чітко дотримувалось вимог Меморандуму.
Рішенням Полтавської обласної ради від 21.10.2021 № 286 було встановлено економічно обґрунтовані тарифи для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго», проте їх застосування було відтерміновано до завершення опалювального сезону 2021/2022 рр. Платіжки для населення в опалювальному періоді 2021-2022 залишалися на рівні минулого опалювального періоду, у зв`язку з чим підприємство відчуло значний дефіцит коштів для виконання своїх зобов`язань перед постачальниками енергоносіїв, зокрема, перед ТОВ «ГК «Нафтогаз України» за договором поставки природного газу №8354-НГТ-24 від 01.06.2021. За даними бухгалтерського обліку заборгованість за спожитий природний газ за вищевказаним договором складає 235 815 205,47 грн. Фінансові можливості ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» практично вичерпані, а компенсація з бюджету Полтавської міської територіальної громади у вигляді фінансової підтримки для сталого проходження опалювального сезону 201-2022 (комунальні послуги та енергоносії) надійшла підприємству лише частково у розмірі 90 000,0 тис.грн., підтвердження чого є наступні документи: Витяг з Рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради № 287 від 22.07.2022 «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської міської територіальної громади на 2022 рік разом з додатком №4, де зазначено фінансова підтримка на суму 30000000.0грн, Витяг з Рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради №402 від 22.09.2022 «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської міської територіальної громади на 2022 рік разом з додатком №3, де зазначено фінансова підтримка на суму 30000000.0 грн. та інші субвенції з місцевого бюджету ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» на придбання обладнання на суму 30000000,00 грн., Розпорядження Полтавської обласної військової адміністрації № 364 від 03.11.2022 року «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2022 рік», де у додатку 4 викладено зміни міжбюджетних трансфертів на 2022 рік. фінансова підтримка на суму 30000000,00 грн. Отримані кошти в сумі 90 000 000,00 грн. перераховані за спожитий природний газ, придбаний у ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» за договором №8354- НГТ-24 від 01.06.2021. Позивач зазначає, що ПОКВГПТ «Полтаватеплоенерго» неодноразово зверталось до Полтавської міської ради з листами щодо виконання умов Меморандуму. Проте у відповідь відповідач направив інформацію Бюджетно - фінансового управління виконавчого комітету про те, що проект рішення міськвиконкому про міжбюджетні трансферти» на засіданні не прийнято; про прийняття рішення про виділення іншої субвенції на придбання матеріалів для ремонту. З огляду на що, позивач вважає, що відповідачем допущено протиправну бездіяльність щодо не надання в повному обсязі позивачу фінансової підтримки для сталого проходження опалювального сезону 2021/2022 року: ПДФО у розмірі 4 відсотків, 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального. Крім того, вважає, що у даному випадку наявні підстави для зобов`язання виконавчий комітет Полтавської міської ради прийняти рішення про надання фінансової підтримки Полтавському обласному комунальному виробничому підприємству теплового господарства "Полтаваобленерго" у розмірі 33 013 879,00 грн.
Ухвалою суду від 13.03.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі 440/2182/23, призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні).
12.04.2023 до суду від відповідача надійшов відзив на позов в якому зазначено, що перелік Сторін Меморандуму є вичерпним, та не включає до свого складу Виконавчого комітету Полтавської міської ради, зокрема, його очільника Полтавського міського голову, а також не включає до свого переліку Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства "Полтаватеплоенерго". Відповідач проти позову заперечував та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.
19.04.2023 до суду від позивача надійшов відзив на позов в якому зазначено щодо необхідності виконання завдань Меморандуму.
02.05.2023 до суду від відповідача надійшли заперечення в яких зазначено, що доводи Виконавчого комітету Полтавської міської ради заявлені у відзиві Виконавчого комітету Полтавської міської ради №04-54/2/905 від 12.04.2023р. позивачем не спростовані.
02.05.2023 до суду надійшло клопотання Полтавської міської ради про залучення до участі у справі Бюджетно-фінансового управління виконавчого комітету Полтавської міської ради як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.
Ухвалою суду від 08.05.2023 клопотання представника відповідача про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору по справі № 440/2182/23 задоволено; залучено Бюджетно-фінансового управління виконавчого комітету Полтавської міської ради як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.
26.05.2023 до суду від третьої особи надійшли пояснення в яких вказано, що Меморандум не має юридичної сили щодо регулювання бюджетних правовідносин відносно чинного бюджетного законодавства України та не породжує будь-яких зобов`язань для будь - якої із сторін.
Розгляд даної справи, відповідно до статті 258, частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників.
Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
З матеріалів справи вбачається, що Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. (далі - Меморандум) укладено 30 вересня 2021 року між: Кабінетом Міністрів України в особі Прем`єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад.
Меморандум підписано: Прем`єр-міністр України, Міністр розвитку громад та територій України, Міністр енергетики України, Заступник керівника Офісу Президента України, Голова правління ПАК «Нафтогаз України».
Від Палати місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад: Львівський міський голова, Житомирський міський голова, Дніпровський міський голова, Виконавчий директор Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України».
Відповідно до п. 15 Меморандуму забезпечення у 2022 році спрямування до місцевих бюджетів територіальних громад (крім бюджету міста Києва) з метою фінансової підтримки підприємств теплопостачання та сталого проходження опалювального сезону 2021/2022 р.р.: ПДФО у розмірі 4 відсотків але не менше 11 млрд гри (додатково); 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, відповідно до пунктів 16,1 та 16,2 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України.
Позивач зазначив, що ПОКВГПТ «Полтаватеплоенерго» неодноразово зверталось до Полтавської міської ради з листами щодо виконання умов Меморандуму. Проте у відповідь відповідач направив інформацію Бюджетно - фінансового управління виконавчого комітету про те, що проект рішення міськвиконкому про міжбюджетні трансферти» на засіданні не прийнято; про прийняття рішення про виділення іншої субвенції на придбання матеріалів для ремонту.
Позивачем зазначено у заяві про зменшення позовних вимог, що Рішенням позачергової сорокової сесії Полтавської міської ради восьмого скликання «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської територіальної громади на 2023 рік» та «Про внесення змін до Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік» від 04.10.2023 Полтавською міською радою вирішено питання надання 65 млн. грн субвенцій обласному бюджету для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» за спожитий природний газ.
На підтвердження перерахування вказаних коштів надано до суду виписку з рахунку за 02.11.2023.
Проте, позивач стверджує про наявність підстав для зобов`язання виконавчий комітет Полтавської міської ради прийняти рішення про надання фінансової підтримки Полтавському обласному комунальному виробничому підприємству теплового господарства "Полтаваобленерго" у розмірі 33 013 879,00 грн та просить суд задовольнити вимоги в цій частині.
Надаючи оцінку вимогам позивача в частині вказаних позовних вимог, суд зазначає наступне.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Положеннями частини 1 статті 11 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на теплову енергію (у тому числі її виробництво, транспортування та постачання), тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, на інші комунальні послуги (крім тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, тарифів на комунальні послуги, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), побутові, транспортні та інші послуги.
Суд зазначає, що у Меморандумі зазначено, що з метою уникнення будь-яких сумнівів цей Меморандум не може становити, не може вважатися та не може бути розтлумачений як: поправка до будь-якого договору, чи будь-якого іншого правового документа; відмова від будь-якого права чи вимоги, які будь-хто з підписантів цього Меморандуму має або може маги проти інших сторін, що підписали цей Меморандум, у тому числі від права звернення до суду чи арбітражу для захисту своїх прав та інтересів.
Зазначено, що Меморандум не породжує додаткових зобов`язань для будь-якої із Сторін.
Разом з тим державні органи України, НАК «Нафтогаз України» та Палата місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад укладають цей Меморандум розуміючи, що запорукою врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води є виконання таких дій: 1. Забезпечення протягом опалювального періоду 2021/2022 року безперервного надання в населених пунктах України послуг з теплопостачання виконавцями цих послуг. 2. Недопущення застосування до кінцевих споживачів комунальних послуг (населення) тарифів на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, встановлених уповноваженими органами, розмір яких перевищуватиме розмір тарифів на вказані комунальні послуги, що застосовувалися до відповідних споживачів в кінці опалювального періоду 2020/21 рр. 3. Безперебійне постачання природного газу підприємствам теплопостачання з метою надання ними послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води споживачам, зокрема об`єктам соціальної сфери. Забезпечення оплати у повному обсязі спожитого природного газу підприємствами теплопостачання. 4. Розблокування рахунків підприємств теплопостачання, які арештовані через заборгованість по сплаті за природний газ та його розподіл, до 15 жовтня 2021 року. 5. Забезпечення Кабінетом Міністрів України державної підтримки бюджетів територіальних громад, зокрема за рахунок субвенції на допомогу громадам, у яких індекс податкоспроможності менше або дорівнює 0,9, що дозволить покрити не менше 80% дефіциту коштів місцевих бюджетів на підтримку підприємств теплопостачання, починаючи з четвертого кварталу 2021 року. 6. Забезпечення Сторонами виконання Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу». 7. Забезпечення НАК «Нафтогаз України» до початку опалювального сезону синхронізації умов розрахунків за природний газ виробниками теплової енергії, передбачених довгостроковим договором про надання: послуг з постачання природного газу, з умовами розрахунків споживачів теплової енергії, послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води за спожиту теплову енергію та відповідні комунальні послуги перед виробниками теплої енергії згідно з вимогами чинного законодавства (надання можливості відстрочення платежів за спожитий ресурс - до 45 днів) 8. Розроблення НАК «Нафтогаз України» та представлення до 1 листопада 2021 року прозорого та дієвого механізму на основі ЕСКО - моделі для підвищення енергоефективності в організаціях та установах, що фінансуються з державного та/або місцевого бюджетів. На основі розробленого механізму НАК «Нафтогаз України» запропонує органам місцевого самоврядування підготувати заявки із переліком споживачів/об`єктів, що фінансуються з державного та/або місцевого бюджетів, для залучення їх до програми підвищення енергоефективності, що дозволить не збільшувати їх витрати на споживання теплової енергії. 9. Спрямування виробниками теплової енергії, у тому числі ОСББ/ЖБК, релігійними організаціями, що уклали (укладають) з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» трирічний договір про надання послуг з постачання природного газу, обсягу природного газу за ціною 7 420 гривень за тис. м.куб (з ПДВ), передбаченого цим договором, для виробництва теплової енергії, надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води для категорії споживачів «населення». 10 В договорах постачання природного газу між виробниками теплової енергії та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» виділення окремого фіксованого обсяг газу, який буде розрахований як середньо-арифметичне значення обсягу фактичного використання природного газу контрагентом за останні три роки у відповідному місяці для потреб виробництва теплової енергії та надання відповідних комунальних послуг бюджетним установам та організаціям, за фіксованою ціною -13659,63 гривень за 1000 куб.м (без ПДВ та без урахування тарифу на послуги з транспортуванню природного газу). Зазначена ціна та визначені обсяги газу будуть діяти до 31 травня 2022 року (включно), а в подальшому переглянуті відповідно до умов договору постачання природного газу. Для установ та організацій, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів, та використовують природний газ для забезпечення всіх своїх потреб, пропозиція укладати договори постачання природного газу із строком поставки до 31 грудня 2021 року та, окремо, на весь 2022 рік за ціною -13659,63 гривень за 1000 куб.м (без ПДВ та без урахування тарифу на послуги з транспортуванню природного газу). 11. Забезпечення розроблення та прийняття рішення Кабінету Міністрів України про щомісячне перерахування підприємствами теплопостачання вартості теплової енергії, послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води залежно від щомісячної зміни ціни природного газу для відповідної категорії споживачів (крім населення). 12. Опрацювання питання спрощення процедур надання фінансової підтримки органами місцевого самоврядування підприємствам теплопостачання. 13. Опрацювання питання встановлення підприємствами теплопостачання вузлів комерційного обліку та застосування з 1 серпня 2022 року штрафних санкцій за порушення термінів оснащення будівель вузлами комерційного обліку операторами зовнішніх інженерних мереж. 14. Забезпечення у державному бюджеті протягом 2021/2022 років достатнього фінансового ресурсу для виплати малозабезпеченим верствам населення житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. 15. Забезпечення у 2022 році спрямування до місцевих бюджетів територіальних громад (крім бюджету міста Києва) з метою фінансової підтримки підприємств теплопостачання та сталого проходження опалювального сезону 2021/2022 р.р.: ПДФО у розмірі 4 відсотків але не менше 11 млрд гри (додатково); 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, відповідно до пунктів 16-1 та 16-2 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України. 16. Мінрегіону спільно з Мінфіном опрацювати зміни до методики визначення обсягу різниці в тарифах за період 01.01.2016-31.05.2021 років щодо трансфертів та фінансової допомоги з місцевих бюджетів органів місцевого самоврядування, які спрямовувалися підприємствам теплопостачання на виплату заробітної плати, закупівлю природного газу, поповнення статутних фондів, оновлення основних засобів, здійснення капітальних та поточних ремонтів, встановлення вузлів комерційного обліку.
З аналізу вище зазначеного Меморандуму вбачається, що за своєю суттю він не є договором.
Суд зазначає, що Меморандумом визначено вище вказаний перелік дій державних органів України, НАК «Нафтогаз України» та Палати місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води.
З Положень Меморандуму вбачається, що останній не містить положень, які б визначали обов`язок відповідача прийняти рішення про надання фінансової підтримки Полтавському обласному комунальному виробничому підприємству теплового господарства "Полтаваобленерго" у розмірі 33 013 879,00 грн.
Позивачем не надано до суду доказів на підтвердження наявності підстав, для задоволення позову шляхом визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо не надання в повному обсязі позивачу фінансової підтримки для сталого проходження опалювального сезону 2021/2022 року: ПДФО у розмірі 4 відсотків, 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального та, як наслідок вимог щодо зобов`язання відповідача прийняти рішення про надання фінансової підтримки Полтавському обласному комунальному виробничому підприємству теплового господарства "Полтаваобленерго" у розмірі 33 013 879,00 грн.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Отже, позивач не довів ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги.
У сукупності викладених обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача задоволенню не підлягають.
Підстави для розподілу судових витрат відповідно до ст.139 КАС України відсутні.
Керуючись статтями 241-246, 255, 263, 295 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позову Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства "Полтаватеплоенерго" до Виконавчого комітету Полтавської міської ради, третя особа: Бюджетно-фінансового управління виконавчого комітету Полтавської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя Л.М. Петрова
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2024 |
Оприлюднено | 04.03.2024 |
Номер документу | 117378067 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері електроенергетики (крім ядерної енергетики); енергозбереження, альтернативних джерел енергії, комбінованого виробництва електричної і теплової енергії |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Л.М. Петрова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні