Рішення
від 28.02.2024 по справі 340/10554/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 лютого 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/10554/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Петренко О.С., розглянувши в порядку спрощеного (письмового) провадження адміністративну справу

за позовом: ОСОБА_1

до відповідача: Головного управління ПФУ в Кіровоградській області

про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом, в якому, з урахуванням уточнень, просить суд:

1) визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ПФУ в Кіровоградській області №110130002424 від 22.09.2022 про перерахунок пенсії з 07.10.2009 по 20.12.2018.

2) зобов`язати Головне управління ПФУ в Кіровоградській області здійснити розрахунок та виплату їй пенсії за період з 07.10.2009 по 20.12.2018, з урахуванням автоматичних перерахунків індексації та/або масових перерахунків пенсії та надбавок до пенсії, відповідно до ст.ст.27,28 та ч.2,3 ст.42 та пп. 4-1,4-3 Прикінцевих положень Закону України №1058-IV та відповідно до постанови КМУ від 01.04.2020 №251 та від 20.02.2019 №124 "Питання проведення індексації пенсій у 2019", в редакції дійсної на момент нарахування /фактичної виплати пенсії , за винятком сплачених сум, з нарахуванням компенсації втрати частини доходів;

3) включити її до кола осіб, яким відповідач зобов`язаний провести автоматичні масові перерахунки пенсії, скасувати в пенсійній справі в графі "особливості" позначку "не підлягає МП.призн. за ріш.суду в твердому розмірі з 21.12.2018 по довічно";

4) врахувати їй понаднормову пенсію за 18 років понаднормового стажу з суми мінімального розміру пенсії за віком, дійсному на момент нарахування/фактичної виплати, відповідно до ч.1 ст. 28 Закону №1058-IV.

Ухвалою суду від 24.01.2024 року відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 263 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України) та запропоновано відповідачеві надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження була надіслана відповідачу.

Представником відповідача до суду надано відзив на позовну заяву, в якому останній просив в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі посилаючись на їх необґрунтованість, не підтвердження доказами, та зазначив про відсутність підстав для проведення доплати до пенсії позивачу.

Дослідивши письмові докази у справі суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що позивачці з 11.09.2001 була призначена пенсія за віком, виплата якої припинена, в зв`язку з виїздом за кордон.

Позивач звернулась до відповідача з заявою про поновлення виплати пенсії, однак відповідач відмовив їй.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 15.09.2019 в справі №340/1464/19 задоволено частково позовні вимоги ОСОБА_1 та зобов`язано Головне управління ПФУ в Кіровоградській області поновити нарахування та виплату раніше призначеної пенсії за віком у розмірі, передбаченому чинним законодавство, починаючи з 21.12.2018.

Позивач не погодилась зі строком, з яким поновлено виплату пенсії та її розрахунком.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31.01.2022 в справі №340/5344/20 задоволено частково позовні вимоги ОСОБА_1 та зобов`язано Головне управління ПФУ в Кіровоградській області поновити та виплатити пенсію за період з 07.10.2009 по 20.12.2018, відповідно до положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" з проведенням компенсації втрати частини доходу».

Позивач не погодилась з розміром поновленої пенсії з 21.12.2018.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 01.09.2022 в справі №340/3267/22 задоволено частково позовні вимоги ОСОБА_1 та зобов`язано Головне управління ПФУ в Кіровоградській області провести перерахунок та виплатити з 01.11.2021 пенсію, відповідно до ч. 2 ст. 42 та п.4 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", з урахуванням раніше виплачених сум.

Після набрання законної сили рішенням суду в справі №340/5344/20, позивач неодноразово зверталась до відповідача про його добровільне виконання.

Також, судом встановлено, що на виконання рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду у справі №340/3267/22 позивачу з 09.03.2023 здійснено перерахунок та виплату пенсії з 01.11.2021.

Обчислення розміру пенсії за віком проведено, виходячи з страхового стажу 38 років 10 днів.

Розмір обчисленої пенсії з 01.11.2021 склав - 5827,92 грн.

Розмір обчисленої пенсії з 01.12.2021 склав - 5834,32 грн.

Розмір обчисленої пенсії з 01.03.2022 склав - 6629,46 грн.

Розмір обчисленої пенсії з 01.07.2022 склав - 6629,46 грн.

Розмір обчисленої пенсії з 01.12.2022 склав - 6642,18 грн.

Розмір обчисленої пенсії з 01.03.2023 склав - 7917,71 грн.

Відповідач вказує, що враховуючи зобов`язання, визначені рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 01.09.2022 по справі №340/3267/22, ОСОБА_1 проведено перерахунок доплати за 8 років понаднормового стажу з суми мінімального розміру пенсії за віком, відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Не погодившись з таким діями відповідача, позивачка звернулася до суду з даним позовом.

Згідно статті 22 Конституції України права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права та свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Таким чином, право особи на отримання пенсії, як складова права на соціальний захист, є її конституційним правом.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, визначає Закон України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 №1058-IV (далі Закон №1058-IV). Зміна умов і норм загальнообов`язкового державного пенсійного страхування здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

Відповідно до ст.1 Закону №1058-IV пенсія - щомісячна пенсійна виплата в солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, яку отримує застрахована особа в разі досягнення нею передбаченого цим Законом пенсійного віку чи визнання її особою з інвалідністю, або отримують члени її сім`ї у випадках, визначених цим Законом.

Згідно з ч.1 ст.7 Закону №1058-IV, загальнообов`язкове державне пенсійне страхування здійснюється за принципами, зокрема рівноправності застрахованих осіб щодо отримання пенсійних виплат та виконання обов`язків стосовно сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування; диференціації розмірів пенсій залежно від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати (доходу); державних гарантій реалізації застрахованими особами своїх прав, передбачених цим Законом.

Статтею 8 Закону №1058-IV передбачено, що право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи мають: 1) громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку чи визнані інвалідами в установленому законодавством порядку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж, а в разі смерті цих осіб - члени їхніх сімей, зазначені у статті 36 цього Закону, та інші особи, передбачені цим Законом; 2) особи, яким до дня набрання чинності цим Законом була призначена пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" (крім соціальних пенсій) або була призначена пенсія (щомісячне довічне грошове утримання) за іншими законодавчими актами, але вони мали право на призначення пенсії за Законом України "Про пенсійне забезпечення" - за умови, якщо вони не отримують пенсію (щомісячне довічне грошове утримання) з інших джерел, а також у випадках, передбачених цим Законом, - члени їхніх сімей.

Відповідно до абз.1 ч.2 ст.42 Закону №1058-IV (в редакції чинній на час прийняття спірного рішення) для забезпечення індексації пенсії щороку проводиться перерахунок раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.

При цьому, суд звертає увагу, що вказана норма, на час розгляду справи викладена у новій редакції, а саме для забезпечення індексації пенсії щороку з 1 березня проводиться перерахунок раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.

Відповідно до абз.2-4 ч.2, ч.3 ст.42 Закону №1058-IV показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, щороку збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

У разі відсутності дефіциту коштів Пенсійного фонду для фінансування виплати пенсій у солідарній системі розмір щорічного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, передбачений абзацом другим цієї частини, може бути збільшений, але не повинен перевищувати 100 відсотків показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

Розмір та порядок такого збільшення визначаються у межах бюджету Пенсійного фонду за рішенням Кабінету Міністрів України з урахуванням мінімального розміру збільшення, визначеного абзацом другим цієї частини.

Тимчасово, у період з 1 квітня 2015 року по 31 грудня 2015 року, у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом, підвищується розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 28 цього Закону. Перерахунок пенсії проводиться з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму.

З 1 січня 2016 року у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом, а також у разі збільшення розміру мінімальної заробітної плати, визначеної законом про Державний бюджет України на відповідний рік, підвищується розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 28 цього Закону (крім пенсіонерів, які працюють (провадять діяльність, пов`язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування). Перерахунок пенсії проводиться з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму / мінімальної заробітної плати. Пенсіонерам, які працюють (провадять діяльність, пов`язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування), після звільнення з роботи або припинення такої діяльності пенсія перераховується з урахуванням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність / мінімальної заробітної плати, визначених законом на дату звільнення з роботи або припинення такої діяльності.

У відповідності до ч.1 ст.44 Закону №1058-IV призначення (перерахунок) пенсії здійснюється за зверненням особи або автоматично (без звернення особи) у випадках, передбачених цим Законом.

Звернення за призначенням (перерахунком) пенсії здійснюється шляхом подання заяви та інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсії, до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженої особи застрахованою особою особисто або через законного представника недієздатної особи, особи, дієздатність якої обмежена, малолітньої або неповнолітньої особи.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії визначається правлінням Пенсійного фонду за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Згідно із ч.5 ст.45 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" документи про призначення (перерахунок) пенсії розглядає територіальний орган Пенсійного фонду та не пізніше 10 днів з дня їх надходження приймає рішення про призначення (перерахунок) або про відмову в призначенні (перерахунку) пенсії.

Відповідно до п.4 прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у разі якщо внаслідок перерахунку пенсії за нормами цього Закону її розмір зменшується, пенсія виплачується в раніше встановленому розмірі.

Постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 р. №22-1 затверджено Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (далі за текстом Порядок №22-1).

Пунктом 1.1 Р.І Порядку №22-1, встановлено, що заява про призначення, перерахунок, поновлення пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший (Заява про призначення/перерахунок пенсії - додаток 1); заява про припинення перерахування пенсії на поточний рахунок пенсіонера в банку та отримання пенсії за місцем фактичного проживання, продовження виплати пенсії за довіреністю, виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім`ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні, виплату пенсії за шість місяців наперед у зв`язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон, переведення виплати пенсії за новим місцем проживання (Заява про виплату пенсії - додаток 2); заява про працевлаштування (звільнення), початок (припинення) діяльності, пов`язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (додаток 3); заява про виплату недоотриманої пенсії у зв`язку зі смертю пенсіонера (додаток 4) подається заявником до територіального органу Пенсійного фонду України (далі - орган, що призначає пенсію).

Відповідно до пункту 2.8 Порядку №22-1 поновлення виплати пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший здійснюються за документами, що є в пенсійній справі та відповідають вимогам законодавства, що діяло на дату призначення пенсії.

Пунктом 4.7 Порядку №22-1 передбачено право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію. Орган, що призначає пенсію, не пізніше 10 днів після винесення рішення видає або направляє особі повідомлення про призначення, відмову в призначенні, перерахунку, переведенні з одного виду пенсії на інший із зазначенням причин відмови та порядку його оскарження. Якщо пенсію за віком призначено автоматично (без звернення особи), у повідомленні про призначення особі пенсії додатково зазначається інформація про порядок її виплати.

Статтею 18 Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії" від 05 жовтня 2000 року № 2017-III передбачено, що індексацію доходів населення, яка встановлюється задля підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін, віднесено до державних соціальних гарантій, що, згідно зі статтею 19 цього Закону, є обов`язковими для всіх підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" від 3 липня 1991 року №1282-XII (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) (далі - Закон № 1282-XII) індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг;

Згідно зі статтею 2 Закону № 1282-XII індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру: пенсії; стипендії; оплата праці (грошове забезпечення); суми виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування; суми відшкодування шкоди, заподіяної працівникові каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я, а також суми, що виплачуються особам, які мають право на відшкодування шкоди в разі втрати годувальника.

Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.

За змістом статті 4 Закону № 1282-XII в чинній редакції індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка.

Обчислення індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення провадиться наростаючим підсумком, починаючи з місяця введення в дію цього Закону.

Для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений у частині першій цієї статті.

Підвищення грошових доходів населення у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому опубліковано індекс споживчих цін.

Таким чином, індексація грошового забезпечення є однією з основних державних гарантій; проведення індексації у зв`язку зі зростанням споживчих цін (інфляцією) є обов`язковою для всіх юридичних осіб роботодавців, незалежно від форми власності та виду юридичної особи.

Тобто, сума індексація повинна бути нарахована відповідачем при нарахуванні пенсії..

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 15.09.2019 в справі №340/1464/19 задоволено частково позовні вимоги ОСОБА_1 та зобов`язано Головне управління ПФУ в Кіровоградській області поновити нарахування та виплату раніше призначеної пенсії за віком у розмірі, передбаченому чинним законодавство, починаючи з 21.12.2018.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31.01.2022 в справі №340/5344/20 задоволено частково позовні вимоги ОСОБА_1 та зобов`язано Головне управління ПФУ в Кіровоградській області поновити та виплатити пенсію за період з 07.10.2009 по 20.12.2018, відповідно до положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" з проведенням компенсації втрати частини доходу.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 01.09.2022 в справі №340/3267/22 задоволено частково позовні вимоги ОСОБА_1 та зобов`язано Головне управління ПФУ в Кіровоградській області провести перерахунок та виплатити з 01.11.2021 пенсію, відповідно до ч. 2 ст. 42 та п.4 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", з урахуванням раніше виплачених сум.

Вищевказані рішення набрали законної сили.

Відповідно до ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Відповідач вказує, що, враховуючи зобов`язання, визначені рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 01.09.2022 по справі №340/3267/22, ОСОБА_1 проведено перерахунок доплати за 8 років понаднормового стажу з суми мінімального розміру пенсії за віком, відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Суд зазначає, що відповідач протиправно дійшов висновку щодо відсутності законних підстав для проведення перерахунків пенсі за період з 07.10.2009 по 20.12.2018, оскільки у відповідача наявний обов`язок здійснити виплату ОСОБА_1 пенсії у відповідності до вимог чинного законодавства.

Враховуючи наведене, суд приходить до висновку, що рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області №11013002424 від 22.09.2022 винесено протиправно та необґрунтовано, а тому підлягає скасуванню.

Зважаючи на висновки про протиправність рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області №110130002424 від 22.09.2022, підлягає задоволенню позовна вимога про зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області провести перерахунок та виплатити позивачці за період з 07.10.2009 по 20.12.2018 пенсію, відповідно до ч.2 ст.42 та п.4 (прикінцеві положення) Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" з урахуванням обов`язкових автоматичних масових перерахунків пенсії, з урахуванням раніше виплачених сум.

Разом з тим, позовні вимоги щодо компенсації втрати частини доходів та включення ОСОБА_1 до кола осіб, яким відповідач зобов`язаний провести автоматичні масові перерахунки пенсії, скасувати в пенсійній справі в графі "особливості" позначку "не підлягає МП.призн. за ріш.суду в твердому розмірі з 21.12.2018 по довічно, не підлягають задоволенню, оскільки вони є передчасними. Суд зазначає, що у порядку адміністративного судочинства підлягають захисту лише порушені, не визнані або оспорювані права. Суд не може під час прийняття рішення вирішувати питання щодо правовідносин, які можливо будуть мати місце в майбутньому, а на даний час права позивача в цій частині не порушені. У випадку можливого порушення прав позивачки відповідачем, остання має право звернутись до суду за їх захистом.

Відповідно до ч.3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Зважаючи на часткове задоволення позову, на користь позивачки слід стягнути витрати на сплату судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ПФУ в Кіровоградській області №110130002424 від 22.09.2022 про перерахунок пенсії з 07.10.2009 по 20.12.2018.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області провести перерахунок та виплатити ОСОБА_1 за період з 07.10.2009 року по 20.12.2018 року пенсію, відповідно до ч.2 ст.42 та п.4 (прикінцеві положення) Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", з урахуванням раніше виплачених сум.

В задоволені решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802)за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 витрати по сплаті судового збору у сумі 429,44 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 255 КАС України.

Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складення повного тексту.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О.С. ПЕТРЕНКО

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2024
Оприлюднено06.03.2024
Номер документу117411501
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —340/10554/23

Постанова від 26.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 21.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Рішення від 28.02.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

Ухвала від 24.01.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

Ухвала від 10.01.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні