КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 березня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/8265/23
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Казанчук Г.П., розглянувши у порядку спрощеного позовного без виклику сторін адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВИКЛАД ОБСТАВИН:
ОСОБА_1 звернулась до суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми №277074-2408-1128 від 09.08.2023 року Головного управлінням ДПС у Кіровоградській області на ім`я ОСОБА_1 , яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб" у сумі 394111,18 грн. за 2023 рік.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що спірним податковим повідомленням-рішенням їй визначено до сплати податкове зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб у розмірі 394111,18 грн. за 2023 рік, яке на її думку винесено з порушенням вимог чинного законодавства. Зазначає, що відповідач при нарахуванні податкового зобов`язання з орендної плати за 2023 рік виходив із нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що згідно з витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки становила 11423512,53 грн.
Проте, за її заявою отримано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку зазначеної земельної ділянки від 17.07.209 року №5728, відповідно до якого нормативно грошова оцінка, орендованої земельної ділянки, становить 247320450 грн. Тобто, позивач вказану, що після проведення нової нормативної грошової оцінки земель, розмір грошової оцінки не змінився.
На свій запит, позивач отримавши відповідь від Дергеокадастру України, у якій вказано про виявлені систематичні значні розбіжності у значеннях нормативної грошової оцінки земельних ділянок, отриманих в результаті автоматичного розрахунку та значень, розрахованих працівниками Головного управління, що спричинені допущеними помилками у електронному документі з відомостями про нормативну грошовому оцінку земель. Вказане стало підставою для відключення функціоналу програмного забезпечення ДЗК щодо автоматичного розрахунку нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок.
Наведена інформація слугувала підставою для оскарження позивачем ППР, яким їй обрахована сума податку за землю за 2022 рік. Наразі триває судовий розгляд.
Представником Головного управління ДПС в Кіровоградській області (далі відповідач) надано до суду відзив на позовну заяву (а.с.59-60), в якому вказав про законність та обґрунтованість оскаржуваного рішення, яке винесене на підставі та у відповідності до норм чинного податкового законодавства. Зазначає, що згідно договору оренди №8 від 07.06.2018 року Кіровоградською міською радою передано в оренду позивачці земельну ділянку загальною площею 2,4609 га, місце розташування якої: АДРЕСА_1 кадастровий номер - 3510100000:10:061:0074, розмір орендної плати становить 3%. Рішенням міської ради м Кропивницького від 12 липня 2018 року №1750 ''Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кропивницького Кіровоградської області'' затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста. Згідно витягу із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки нормативно грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 3510100000:10:061:0074 становить 11723512,53 грн. Розрахунок орендної плати за 2023 рік становить 39411,18 грн. (11423512,53 х 1,5 х 3).
Позивачем подана відповідь на відзив (а.с.72-76).
Рух справи:
Ухвалою судді від 03.10.2023 відкрито провадження у справі, вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи. Сторонам встановлені процесуальні строки на подання заяв по суті справи та витребувані додаткові докази (а.с.55).
Ухвалою суду від 19.02.2024 року витребувані додаткові докази.
Дослідивши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
В С Т А Н О В И В:
15 березня 2018 року між Кіровоградської міською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар) укладено договір оренди землі №8, відповідно до умов якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться по АДРЕСА_1 , кадастровий номер - 3510100000:10:061:0074 (а.с.13-15).
Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, наданого ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області від 15.03.2018 року №432/0/203 - 7, нормативна грошова оцінка (надалі НГО) земельної ділянки становить 2473204,50 грн. (а.с.18-19).
В подальшому, на підставі рішення міської ради м Кропивницького від 12 липня 2018 року №1750 ''Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кропивницького Кіровоградської області'', затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста. Згідно витягу із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки нормативно грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 3510100000:10:061:0074 становить 11723512,53 грн.
Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 ПК України, відповідно до п.286.5 ст.286 ПК України винесено податкове повідомлення-рішення від 09.08.2023 року №277074-2408-1128-UA35040210000014072, яким позивачу визначено суму податкового зобов`язання за платежем: орендна плати з фізичних осіб за 2023 рік, на суму 394111,18 грн. (далі спірне рішення, а.с.10).
Вказана сума податкового зобов`язання розрахована за земельну ділянку площею 2409 м2, кадастровий номер 3510100000:10:061:0074, що знаходиться по АДРЕСА_1.
Позивачем подана до ДПС України скарга від 01.06.2023 року про скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області від 18.05.2023 року (а.с.20-24).
Рішенням ДПС України про результати розгляду скарги від 31.07.2023 № 20832/6/99-00-06-01-03-06 скаргу залишено без задоволення, а оскаржуване рішення без змін (а.с.47-49).
Отже правомірність та законність винесення спірного рішення є предметом спору, переданого на вирішення адміністративного суду.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України (далі ПК України), він, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно пп.14.1.136 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (надалі - ПК України, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).
Відповідно до п.п.14.1.147 п.14.1 ст.14 ПК України плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно з підпункту 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 ПК України земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу).
Підпунктом 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, шо землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти) яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Згідно з пунктом 269.1 статті 269 ПК України платниками земельного податку є: 269.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); 269.1.2. землекористувачі.
Відповідно до пункту 270.1 статті 270 ПК України об`єктами оподаткування є: 270.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; 270.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Пунктом 271.1 статті 271 ПК України передбачено, що базою оподаткування є: 271.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; 271.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Згідно з пунктами 288.1, 288.2, 288.3, 288.4 статті 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Відповідно до пункту 288.5 статті 288 ПК України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою за розмір земельного податку: 288.5.1. для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; 288.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Тобто, законодавець визначив нижню та верхню граничні межі річної суми платежу по орендній платі за земельні ділянки незалежно від того, чи збігається її розмір із визначеним у договорі.
Таким чином, річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам пункту 288.5 статті 288 цього Кодексу та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати. При цьому, виходячи із принципу пріоритетності норм ПК України над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у його пункті 5.2 статті 5, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 цього Кодексу.
Така правова позиція щодо застосування зазначених норм матеріального права вже була неодноразово висловлена у постановах Верховного Суду, зокрема, від 24.01.2018 у справі №817/206/15, від 07.03.2018 у справі №813/6875/14, від 28.03.2019 у справі № 814/1834/16, від 01.10.2019 у справі №824/2644/14-а.
Пунктом 288.7 статті 288 ПК України передбачено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.
Відповідно до статті 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Земельна ділянка перебувала у користуванні позивача, а відтак податкове зобов`язання має розраховуватись за повний календарний рік.
Пунктом 289.1 статті 289 ПК України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Відповідно до статей 13, 14 Закону України ''Про оренду землі'' договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Істотними умовами договору оренди землі є зокрема орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Відповідно до статті 21 Закону України ''Про оренду землі'' розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Згідно зі статтями 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України ''Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень''.
Крім того, суд зауважує, що для визначення розміру орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. При цьому законодавцем визначено нижню (а в деяких випадках і верхню) граничну межу ставки орендної плати за земельні ділянки, незалежно від того, чи збігається її розмір із визначеним у договорі. Так, незалежно від того, чи вносилися зміни до змісту договору оренди в частині встановлення ставки або розміру орендної плати, ПК України вимагає, щоб річна сума платежу була не меншою розміру земельного податку, встановленого для земель сільськогосподарського призначення, й трикратного розміру земельного податку - для інших категорій земель (до 01 квітня 2014 року), та 3 % нормативної грошової оцінки (з 01 квітня 2014 року).
Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючим органом на підставі даних ДЗК та з використанням нормативної грошової оцінки земельних ділянок, визначеної у встановленому порядку.
Такий висновок викладено у постанові Верховного Суду від 13.07.2022 у справі №160/10944/20.
Дані державного земельного кадастру - сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим земельних ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристики, розподіл серед власників землі та землекористувачів, підготовлених відповідно до закону (підпункт 14.1.42 пункту 14.1 статті 14 ПК України).
Позивач наголошує, що розмір орендної плати має розраховуватись згідно Витягу про НГО від 17.07.2019 року (а.с.21), у якому НГО 2473204,50 (а.с.21).
На звернення позивача до органів Держгеокадастру з приводу неправомірного збільшення НГО, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру надала відповідь ''Про розгляд звернення'' №Н-283/0-0.22-534/6-23 від 05.04.2023 року (а.с.34), у якій через іншого вказано про те, що 06.07.2022 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 01.07.2022 року №753 ''Про внесення змін до Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок'', яка передбачає, що витяг із технічної документації з НГО земельних ділянок оформлюється в видається автоматично в електронній формі з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
Відповідно до відомостей Державного земельного кадастру НГО земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:10:061:0074 у 2023 році розрахована автоматично програмним забезпеченням Державного земельного кадастру відповідно до відомостей про НГО міста Кропивницький, що були внесені до Державного земельного кадастру (а.с.34-35).
ГУ ДПС у Кіровоградській області звернувся до ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області із заявою про надання інформації щодо розбіжностей у НГО, на який ГУ Держгеокадастр надало відповідь №2418/290-22 від 29.2.2022 року ''Про надання інформації'', у якій вказано, що у зв`язку із відсутністю якісних картографічних матеріалів в технічній документації з НГО земель міста Кропивницький, яка була виконана КТНВФ ''Нові технології'', а також відсутності доступу до Державного земельного кадастру, головним спеціалістом Відділу у Кропивницькому районі ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області Черновою О.В., яка зміщувала спеціаліста, який безпосередньо формував витяги з НГО, було допущено неточності у визначені місця розташування земельної ділянки, що призвело до застосування при розрахунку НГО документацію 2009 року.
В подальшому було надано Витяг із технічної документації НГО земельної ділянки з кадастровим номером 350100000:10:061:00074, що розрахований згідно із технічною документацією, затвердженою рішенням міської ради міста Кропивницький №1750 від 12.07.2018 року (а.с.68).
Отже, виданий Витяг про НГО №5728 від 17.07.2019, на який посилається позивач, був помилково сформований за документацією 2009 року, а не згідно документації 2018 року.
ГУ ДПС у Кіровоградській області звернувся до ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області із заявою про надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 3510100000:10:061:0074.
Ухвалою суду витребувана інформація про НГО земельної ділянки станом на 01.01.2023 року. На виконання ухвали суду ГУ Держгеокадастром у Кіровоградській області наданий Витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, у якому вказано, що нормативна грошова оцінка земельна ділянка з кадастровим номером 3510100000:10:061:0074 становить 13137039,41 грн., дата формування витягу 26.01.2023 року (а.с. 81).
Отже, жодної розбіжності у розмірі нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:10:061:0074, станом на 2023 рік. суд не вбачає.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про оцінку земель" від 11 грудня 2003 року №1378-IV (далі - Закон №1378-IV) нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
Згідно з абзацом 3 частини 1 статті 13 Закону №1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
За змістом частини 2 статті 20 Закону №1378-IV дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (частина 3 статті 23 Закону №1378-IV).
Відповідно до частини 1 статті 38 Закону України "Про Державний земельний кадастр" від 07 липня 2011 року №3613-VI відомості Державного земельного кадастру надаються державними кадастровими реєстраторами у формі: витягів з Державного земельного кадастру про об`єкт Державного земельного кадастру; довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру; викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру. Користування відомостями Державного земельного кадастру може також здійснюватися у формі надання доступу до нього в режимі читання.
Орендна плата за користування землею комунальної власності за своїм правовим статусом є обов`язковим платежем, який орендар вносить орендодавцю, а також це і загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку.
Подвійний статус орендної плати зумовлює ту обставину, що при визначенні її розміру, окрім норм цивільного, земельного законодавства та Закону №161-XIV необхідно враховувати і вимоги ПК України.
Тобто, при визначенні розміру орендної плати, у випадку передачі в оренду земель комунальної власності, має враховуватися нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до законодавства, а річна сума платежу не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території, однак і не може перевищувати 12 % нормативної грошової оцінки.
Подібний правовий висновок викладено в постанові Великої Палати Верховного Суду від 09.11.2021 у справі №635/4233/19.
При цьому, податковий орган розраховувати податковое зобов`язання може лише на підставі офіційної інформацію про нормативно грошову оцінку землі із Державного земельного кадастру.
Крім того, слід вказати, що витяг з технічної документації про грошову оцінку землі носить інформаційний характер та є документом, який оформлюється за результатом проведення нормативної грошової оцінки, відображаючи дані стосовно конкретної земельної ділянки.
Більше того, використовувані податковим органом відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що перебувала в користуванні позивача, відповідають наведеним у витягах Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, наданих на запит як позивача так й податкової, а також і суду, жодних доказів на спростування такої інформації, зокрема, що відповідачем застосовано інший розмір нормативно-грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 3510100000:36:260:0006, що розташована за адресою м. Кропивницький вул. Пашутінська (у дворі житлового будинку №39), позивачем до матеріалів справи не подано.
Про можливість використання податковим органом лише інформації, відображеної в державному земельному кадастрі, Верховний Суд також вказував у постановах від 13 травня 2021 року (справа № 826/13362/17), від 18 листопада 2021 року (справа №160/7381/19).
Згідно з підпунктом 54.3.3 пункту 54, пунктом 54.5 статті 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
Якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов`язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.
З огляду на викладене, судом встановлено, що за договором оренди земельної ділянки, земельна ділянка з кадастровим номером 3510100000:10:061:0074, протягом 2023 року, перебувала у користуванні позивач, тому у 2023 році у позивача наявне податкове зобов`язання з орендної плати.
Позивач у позові, а також у відповіді на позов наголошує на неправомірному збільшенні НГО земельної ділянки (майже в 5 разів), вказуючи на невиправданість такої високої НГО.
Суд відхиляє такі доводи позивача, з огляду на те, що рішенням міської ради м Кропивницького від 12 липня 2018 року №1750 ''Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кропивницького Кіровоградської області'' затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста, а відтак НГО орендуємої земельної ділянки збільшилась і становить 13137039,41 грн. Отже, суд не має право оцінювати затверджений розмір НГО земельної ділянки, яку орендує позивач.
Тому розрахунок орендної плати за земельну ділянку з кадастровим номером 3510100000:36:260:0006 по АДРЕСА_1 за 2023 рік 709973,05х 10% становить 394111,18 грн.(13137039.41 х 3%).
З огляду на викладене, відповідачем правомірно винесено податкове повідомлення-рішення №277074-2408-1128 від 09.08.2023 року, яким визначено грошове зобов`язання по орендній платі за 2023 рік у розмірі 394111,18 грн.
Отже, суд дійшов висновку, що доводи позивача про протиправність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення є необґрунтованими та спростовуються наявними в матеріалах справи доказами, що свідчить про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
З огляду на відмову в задоволенні позову, судові витрати не розподіляються.
Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В :
Відмовити у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 ; код НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (вул. Велика Перспективна, 55, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006; код ЄДРПОУ ВП 43995486) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Рішення суду направити сторонам.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Г.П. КАЗАНЧУК
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2024 |
Оприлюднено | 06.03.2024 |
Номер документу | 117411509 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.П. КАЗАНЧУК
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні