Номер провадження: 33/813/518/24
Номер справи місцевого суду: 521/6295/23
Головуючий у першій інстанції Крижановський О. В.
Доповідач Журавльов О. Г.
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12.02.2024 року м. Одеса
Суддя Одеського апеляційного суду - Журавльов О.Г., за участі - секретаря судового засідання Хангельдян К.С., особи яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , представника Одеської митниці Терновського М.С., розглянувши апеляційну скаргу особи яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 на постанову судді Малиновського районного суду м. Одеси від 07.11.2023, якою:
ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, паспорт НОМЕР_1 від 06.11.2000 року, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України,
притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України,
встановив:
Зміст оскаржуваного судового рішення і встановлених обставин судом першої інстанції.
Постановою судді Малиновського районного суду м. Одеси від 07.11.2023 ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 31507 грн. 73 коп.
Стягнуто з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 536 гривень 80 копійок.
Встановлено, що 20.07.2021 року до відділу митного оформлення №1 митного поста «Одеса-автомобільний» Одеської митниці для митного контролю та митного оформлення декларантом ТОВ «ЛІБРА ЛОДЖИСТІК» гр. України ОСОБА_2 , який діє на підставі договору про митне оформлення від 12.06.2021 №Г1108-21 було подано МД типу «ІМ 40 АА» (далі МД), яка була прийнята та зареєстрована за номером №UA500030/2021/ 214061.
В якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України та їх подальшого митного оформлення декларантом ОСОБА_2 , до Одеської митниці були надані: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_2 , паспорт громадянина України НОМЕР_1 від 06.11.2000, довідка ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» №85024, від 11.08.2021, висновок ТОВ «ПАС7» №1949/Б/21 від 11.08.2021, договір купівлі-продажу б/н від 20.02.2021, документ про зняття з обліку транспортного засобу від 29.07.2021 №КD.I.5410.2583.2021.US, заява про зміну режиму б/н від 11.08.2021, заява на видачу посвідчення б/н від 11.08.2021.
Відповідно графи 31, за МД №UA500030/2021/ 214061 заявлено товар «Легковий автомобіль, пасажирський, що був у використанні 1шт: Марка автомобіля CITROEN; Модель автомобіля XSARA; Номер кузова НОМЕР_3 ; Номер двигуна немає даних; Номер шасі немає даних; Загальна кількість місць, включаючи місце водія 5; Призначення автомобіля для переміщення по дорогах загального користування; Номер двигуна немає даних, двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем); Тип двигуна дизельний; Робочий об`єм циліндрів 1997 см3; Колісна формула 4x2;-Календарний рік випуску 2003р; Модельний рік виготовлення 2003р;-Тип кузова хетчбек, колір чорний. Торговельна марка CITROEN. Країна виробництва Франція, FR. Виробник AUTOMOBILES CITROEN S.A.» код товару УКТ ЗЕД визначено та заявлено 8703329030.
Також відповідно до інформації, зазначеної у МД №UA500030/2021/214061 та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем транспортного засобу марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), є гр. Польщі ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 ), а покупцем та одержувачем є гр. України ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ).
Митна вартість автомобілю, згідно договору купівлі-продажу від 14.10.2021 склала 3000 польських злотих (27213,20 грн.).
Митні платежі за транспортний засіб по МД №UA500030/2021/214061 із застосуванням преференції «310» було нараховані та сплачені в розмірі 36741,18 грн.
Після здійснення митного оформлення за МД №UA500030/2021/214061 вищевказаний транспортний засіб було випущено у вільний обіг.
Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби України від 07.10.2022 №26/26-04/7.10/1589 (вх. ОМ №19350/4 від 07.10.2022) Одеську митницю повідомлено про те, що за результатами опрацювання отриманої відповіді митних органів Республіки Польща від 22.08.2022 №0201-IGM.541.725.2022.2.JC, 0201-IGM.541.725.2022.2.JC (вхід. Держмитслужби від 15.09.2022 №18238/11) встановлена невідповідність документів та інформації, які надавались митному органу під час митного контролю та митного оформлення легкового марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ).
Так, згідно відповіді палати фіскальної адміністрації у Вроцлаві Республіки Польща встановлено, що відповідно ст. 79, пт. 1 Закону Р. Польщі від 20.06.1997 «Закон про дорожній рух», транспортний засіб підлягає зняття з обліку у відповідному органі, який був містом останньої реєстрації транспортного засобу, по заяві його власника.
Відповідно до інтернет-сторінки (https://historiapojazdu.gov.pl) наданій митними органами Республіки Польща транспортний засіб марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), не було знято з обліку органом в м. Вроцлаві (STAROSTA WROCLAWIA ul. TADEUSZA KOSCIUSZKI 131 50-440 WROCLAW, Польща).
Тобто, транспортний засіб марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), його власником не було знято з обліку в уповноваженому органі у Польщі.
Таким чином встановлено, що при декларуванні вищезазначеного транспортного засобу для здійснення митного оформлення надано документи, які стали підставою для заявлення у МД №UA500030/2021/206951 неправдивих відомостей про зняття з обліку уповноваженим органом у Польщі транспортного засобу марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), та застосування пільгового режиму, преференції у сплаті митних платежів.
Сума митних платежів, які підлягають обов`язковій сплаті у разі переміщення через митний кордон України вищевказаного транспортного засобу без застосування преференції, відповідно до листа митного поста «Одеса-автомобільний» Одеської митниці від 11.11.2022 №7.10-28.10/913 становить 91256,65 грн., тобто різниця в нарахуванні податків становить 63015,47 грн.
На підставі вищевказаних обставин, у відношенні гр. України ОСОБА_1 було складено протокол №1490/50000/22 за ст. 485 МК України.
Вимоги наведені в апеляційній скарзі та узагальнення доводів особи яка її подала.
На дану постанову особа яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 подав апеляційну скаргу в якій просить постанову суду скасувати, провадження у справі закрити на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, у зв`язку з відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення.
Доводи обґрунтовує тим, що матеріали справи не містять доказів його умислу на вчинення дій передбачених диспозицією ст. 485 МК України, оскільки Одеська митниця не з`ясувала хто і за яких обставин міг надати сумнівний, з неправдивими відомостями, на думку митного органу, документ про зняття з обліку транспортного засобу, на підставі якого була заповнена та подана митна декларація.
Перевіривши доводиапеляційної скаргита матеріалисправи про адміністративне правопорушення, заслухавши особу яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , який підтримав доводи апеляційної скарги та просив її задовольнити, представника Одеської митниці Терновського М.С., який заперечував проти задоволення скарги, прихожу до висновків про таке.
Мотиви суду апеляційної інстанції.
Відповідно до положень ст. 1 КУпАП, завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством.
Згідно ст. 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Відповідно до ст. 245 КУпАП, завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Згідно з ч. 1 та 2 ст. 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.
Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Згідно ст. 251 КУпАП, доказами у справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, показами свідків, а також іншими документами.
Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП, суд, при розгляді справи про адміністративне правопорушення, крім іншого, зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно з ч. 1 ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.
Відповідно до ч. 1 ст. 489 МК України, посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Диспозиція ст. 485 МК України визначає склад адміністративного правопорушення, що полягає у заявлені в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що 20.07.2021 року до відділу митного оформлення №1 митного поста «Одеса-автомобільний» Одеської митниці для митного контролю та митного оформлення декларантом ТОВ «ЛІБРА ЛОДЖИСТІК» гр. України ОСОБА_2 , який діє на підставі договору про митне оформлення від 12.06.2021 №Г1108-21 було подано МД типу «ІМ 40 АА» (далі МД), яка була прийнята та зареєстрована за номером №UA500030/2021/ 214061.
В якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України та їх подальшого митного оформлення декларантом ОСОБА_2 , до Одеської митниці були надані: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_2 , паспорт громадянина України НОМЕР_1 від 06.11.2000, довідка ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» №85024, від 11.08.2021, висновок ТОВ «ПАС7» №1949/Б/21 від 11.08.2021, договір купівлі-продажу б/н від 20.02.2021, документ про зняття з обліку транспортного засобу від 29.07.2021 №КD.I.5410.2583.2021.US, заява про зміну режиму б/н від 11.08.2021, заява на видачу посвідчення б/н від 11.08.2021.
Відповідно графи 31, за МД № UA500030/2021/ 214061 заявлено товар «Легковий автомобіль, пасажирський, що був у використанні 1шт: Марка автомобіля CITROEN; Модель автомобіля XSARA; Номер кузова НОМЕР_3 ; Номер двигуна немає даних; Номер шасі немає даних; Загальна кількість місць, включаючи місце водія 5; Призначення автомобіля для переміщення по дорогах загального користування; Номер двигуна немає даних, двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем); Тип двигуна дизельний; Робочий об`єм циліндрів 1997 см3; Колісна формула 4x2;-Календарний рік випуску 2003р; Модельний рік виготовлення 2003р;-Тип кузова хетчбек, колір чорний. Торговельна марка CITROEN. Країна виробництва Франція, FR. Виробник AUTOMOBILES CITROEN S.A.» код товару УКТ ЗЕД визначено та заявлено 8703329030.
Також відповідно до інформації, зазначеної у МД №UA500030/2021/214061 та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем транспортного засобу марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), є гр. Польщі ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 ), а покупцем та одержувачем є гр. України ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ).
Митна вартість автомобілю, згідно договору купівлі-продажу від 14.10.2021 склала 3000 польських злотих (27213,20 грн.).
Митні платежі за транспортний засіб по МД №UA500030/2021/214061 із застосуванням преференції «310» було нараховані та сплачені в розмірі 36741,18 грн.
Після здійснення митного оформлення за МД №UA500030/2021/214061 вищевказаний транспортний засіб було випущено у вільний обіг.
Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби України від 07.10.2022 №26/26-04/7.10/1589 (вх. ОМ №19350/4 від 07.10.2022) Одеську митницю повідомлено про те, що за результатами опрацювання отриманої відповіді митних органів Республіки Польща від 22.08.2022№№0201-IGM.541.725.2022.2.JC, 0201-IGM.541.725.2022.2.JC (вхід. Держмитслужби від 15.09.2022 №18238/11) встановлена невідповідність документів та інформації, які надавались митному органу під час митного контролю та митного оформлення легкового марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ).
Так, згідно відповіді палати фіскальної адміністрації у Вроцлаві Республіки Польща встановлено, що відповідно ст. 79, пт. 1 Закону Р. Польщі від 20.06.1997 «Закон про дорожній рух», транспортний засіб підлягає зняття з обліку у відповідному органі, який був містом останньої реєстрації транспортного засобу, по заяві його власника.
Відповідно до інтернет-сторінки (https://historiapojazdu.gov.pl) наданій митними органами Республіки Польща транспортний засіб марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), не було знято з обліку органом в м. Вроцлаві (STAROSTA WROCLAWIA ul. TADEUSZA KOSCIUSZKI 131 50-440 WROCLAW, Польща).
Тобто, транспортний засіб марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), його власником не було знято з обліку в уповноваженому органі у Польщі.
Таким чином встановлено, що при декларуванні вищезазначеного транспортного засобу для здійснення митного оформлення надано документи, які стали підставою для заявлення у МД №UA500030/2021/206951 неправдивих відомостей про зняття з обліку уповноваженим органом у Польщі транспортного засобу марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), та застосування пільгового режиму, преференції у сплаті митних платежів.
Сума митних платежів, які підлягають обов`язковій сплаті у разі переміщення через митний кордон України вищевказаного транспортного засобу без застосування преференції, відповідно до листа митного поста «Одеса-автомобільний» Одеської митниці від 11.11.2022 №7.10-28.10/913 становить 91256,65 грн., тобто різниця в нарахуванні податків становить 63015,47 грн.
Тобто, проведеною перевіркою встановлено, що при декларуванні вищезазначеного транспортного засобу гр. України ОСОБА_1 , для здійснення митного оформлення були надані документи, які стали підставою для заявлення у МД №UA500030/2021/214061 неправдивих відомостей про зняття з обліку уповноваженим органом у Польщі транспортного засобу марки «CITROEN XSARA» (кузов № НОМЕР_3 ), та застосування пільгового режиму, преференції у сплаті митних платежів.
Таким чином, ОСОБА_1 при поданнідо Одеськоїмитниці МДвід 20.07.2021 №UA500030/2021/214061 вчинені дії, спрямовані на зменшення розміру митних платежів, що спричинило недобори митних платежів у сумі 63015,47 грн., чим скоєно порушення митних правил, передбачене ст. 485 МК України.
Пунктом 8 ч. 1 ст. 4 МК України визначено, що декларантом є особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування. Згідно з частиною 1 статті 257 Кодексу, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Відповідно до ч. 8 ст. 264 МК України, з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Частиною 1 ст. 266 МК України встановлено, що декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Кодексом, надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей, у випадках, визначених Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X Кодексу.
З об`єктивної сторони склад правопорушення митних правил, передбаченого ст. 485 МК України, характеризується наявністю дій, а з суб`єктивної у формі умислу та спеціальної мети - неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру.
Так, ч. 1 ст. 366 МК України встановлено, що товари за товарними позиціями 8701-8707, 8711, 8716 згідно з УКТ ЗЕД, які підлягають державній реєстрації, при ввезенні громадянами на митну територію України або надходженні на митну територію України на адресу громадян у несупроводжуваному багажі або вантажних відправленнях для вільного обігу, незалежно від їх вартості, підлягають письмовому декларуванню та митному оформленню в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з оподаткуванням ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України, акцизним податком і податком на додану вартість за ставками, встановленими Податковим кодексом України.
Водночас, законом №1402-IX доповнено підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення»» Податкового кодексу України пунктом 77, яким встановлено, що «тимчасово, протягом 180 днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо справляння податків і зборів, інших обов`язкових платежів, об`єктом оподаткування якими є транспортні засоби», за умови дотримання положень, передбачених пункту 9-7 розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України, базою оподаткування податком операцій із ввезення на митну територію України транспортних засобів особистого користування, що були у використанні та з року випуску яких минуло більше п`яти років, які класифікуються за товарними позиціями 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 т) згідно з УКТ ЗЕД та станом на 31 грудня 2020 року перебували у митному режимі тимчасового ввезення або транзиту, є сума акцизного податку, нарахованого відповідно до пункту 36 підрозділу 5 цього розділу.
Законом №1403-ІХ розділ XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України доповнено пунктами 9-7 9-10.
Пункт 9-7 встановлює, що тимчасово, протягом 180 днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо тимчасового спрощення митного оформлення транспортних засобів, ввезених на митну територію України», митне оформлення транспортних засобів особистого користування, що були у використанні та з року випуску яких минуло більше п`яти років, які класифікуються за товарними позиціями 8703 (крім транспортних засобів, що класифікуються за товарними підпозиціями 8703 10, 8703 40), 8704 (загальною масою до 3,5 т) згідно з УКТ ЗЕД та станом на 31 грудня 2020 року перебували у митному режимі тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію, за умови сплати належних митних платежів з дотриманням особливостей, встановлених пунктом 77 підрозділу 2 та пунктом 36 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
Здійснення митного оформлення транспортного засобу особистого користування, щодо якого недотримані строки та умови (вимоги) митного режиму тимчасового ввезення або транзиту, з дотриманням умов, визначених абзацом першим цього пункту, та добровільною сплатою до державного бюджету фізичною особою, яка є власником такого транспортного засобу або уповноважена розпоряджатися ним та декларує такий транспортний засіб для вільного обігу на митній території України, коштів у сумі, що дорівнює розміру п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, звільняє фізичних осіб, відповідальних за дотримання строків та умов (вимог) митного режиму тимчасового ввезення або транзиту, від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 цього Кодексу, за порушення митних правил стосовно транспортного засобу, щодо якого не дотримані строки та умови (вимоги) митного режиму тимчасового ввезення або транзиту.
Зазначений Закон вступив у силу 15.06.2021 року, та саме з цього часу особи, які виконали всі умови зазначені в ньому, мали право на спрощене митне оформлення транспортного засобу.
Водночас, підставою для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за статтею 485МК України слугувала ч. 6 ст. 377 цього Кодексу, відповідно до якої товари, зазначені у частинах першій та п`ятій цієї статті, що були зареєстровані у відповідних реєстраційних органах іноземних держав і ввозяться в Україну для вільного обігу, повинні бути зняті з обліку в цих органах.
З огляду на що, апеляційний суд вважає, що суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про наявність в діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, а саме заявлення неправдивих відомостей в митній декларації з метою неправомірного зменшення розміру митних платежів.
Доводи апеляційної скарги з приводу невинуватості ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України не знайшли свого підтвердження, оскільки не відповідають фактичним обставинам справи, повністю спростовуються матеріалами справи, а тому апеляційний суд вважає, що вони не можуть бути підставою для скасування судового рішення.
За таких обставин, апеляційний суд приходить до висновку про необґрунтованість доводів апеляційної скарги та вважає, що наявними у справі доказами підтверджена винуватість ОСОБА_1 у вчиненому правопорушенні передбаченого ст. 485 МК України. Вказані висновки суду відповідають зібраним у справі доказам, яким судом дана належна оцінка, правильно визначена юридична природа правовідносин, що виникли, і закон, який їх регулює, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, обґрунтовано викладених в мотивувальній частині оскаржуваного рішення.
Одночасно, доводи апеляційної скарги щодо порушення судом норм матеріального та процесуального права зводяться до незгоди з висновками суду, особистого тлумачення норм матеріального і процесуального права та не впливають на фактичні обставини справи, які встановлені судом відповідно до законодавства та на законність судового рішення.
Апеляційним судом не встановлено порушень норм матеріального чи процесуального права при розгляді справи в суді першої інстанції, що свідчить про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування оскарженої постанови.
Відповідно до ч. 8 ст. 294 КУпАП, за наслідками розгляду апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржувану постанову без змін.
Керуючись статтями 7, 293, 294 КУпАП, статтями 472, 529, 530 МК України, апеляційний суд,
постановив:
Апеляційну скаргу особи яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 залишити без задоволення.
Постановусудді Малиновського районного суду м. Одеси від 07.11.2023, якою ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України - залишити без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.
Суддя Одеського апеляційного суду О.Г. Журавльов
Суд | Одеський апеляційний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2024 |
Оприлюднено | 06.03.2024 |
Номер документу | 117422137 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів |
Адмінправопорушення
Одеський апеляційний суд
Журавльов О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні