Ухвала
від 12.10.2010 по справі 2а-4562/09/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-4562/09/2670 Головуючий у 1-й ін станції: Степанюк А.Г.

Суддя-доповідач: Василе нко Я.М

У Х В А Л А

Іменем України

"12" жовтня 2010 р. м. Київ

Київський апеляційн ий адміністративний суд у ск ладі колегії суддів:

головуючого Василенка Я.М.,

суддів Кузьменка В.В., Умнової О.В.,

при секретарі Киричуку Р.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляцій ну скаргу Державної інспекці ї з контролю за цінами у м. Киє ві на постанову Окружного ад міністративного суду міста К иєва від 25.11.2009 у справі за її поз овом до Державної інспекції з контролю за цінами у м. Києві до санітарно-епідеміологічн ої станції Святошинського ра йону м. Києва про стягнення су ми необґрунтовано одержаної виручки в розмірі 74600,75 грн. та ш трафу в розмірі 149201,50 грн., -

В С Т А Н О В И В:

07.05.2009 Державна інспекція з контролю за цінами в м. Києв і звернулась до Окружного ад міністративного суду міста К иєва із позовом про стягненн я з відповідача в доход держа вного бюджету суму необгрунт овано одержаної виручки в ро змірі 74600 грн. 75 коп. та суму штра фу в розмірі 149201 грн. 50 коп.

Постановою Окружного адмі ністративного суду міста Киє ва від 25.11.2009 у задоволенні позов у відмовлено повністю.

Не погоджуючись із зазначе ною постановою позивач подав апеляційну скаргу, в якій про сить скасувати оскаржувану п останову суду першої інстанц ії, як таку, що постановлена із порушенням норм матеріально го та процесуального права, т а прийняти нову постанову.

Заслухавши у засіданні апе ляційного суду доповідача, п ояснення учасників судового процесу, які з' явилися у суд ове засідання, перевіривши м атеріали справи, колегія суд дів вважає, що апеляційна ска рга не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підста в.

Як встановлено судом першо ї інстанції та вбачається з м атеріалів справи, в період з 18 .01.2007 по 24.01.2007 Державною інспекціє ю з контролю за цінами в місті Києві було проведено переві рку дотримання державної дис ципліни цін при формуванні т а застосуванні тарифів на ро боти і послуги, що виконуютьс я і надаються Санітарно-епід еміологічною станцією Свято шинського району м. Києва за п еріод з листопада 2005 року по ли стопад 2006 року.

За результатами перевірки було складено акт № 013 від 24.01.2007, з гідно висновків якого сума н еобгрунтовано одержаної вир учки позивачем складає 74600 грн . 75 коп. (а. с. 8), що є порушенням дер жавної дисципліни цін, а саме : відповідачем необґрунтован о застосовано непередбачену націнку на встановлені тари фи (20 %), в результаті чого отрим ано необґрунтовану виручку.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято ріш ення № 16 від 05.02.2007 про застосуван ня відносно відповідача екон омічних санкцій. В рішенні по зивача про застосування екон омічних санкцій від 05.02.2007 було з азначено, що відповідачем бу ло порушено вимоги постанови КМ України від 27.08.2003 № 1351 «Про зат вердження тарифів (прейскура нтів) на роботи і послуги, що в иконуються і надаються за пл ату установами та закладами державної санітарно-епідемі ологічної служби».

Відповідно до п. 4.1 ст. 4 Закону «Про податок на додану варті сть»від 03.04.1997, № 168/97-ВР із змінами, внесеними згідно із Законом України від 15.07.1999 № 977-XIV (у редакці ї Законів України від 25.03.2005 № 2505-IV, від 07.07.2005 № 2771-IV) база оподаткуван ня операції з поставки товар ів (послуг) визначається вихо дячи з їх договірної (контрак тної) вартості, визначеної за вільними цінами, але не нижче за звичайні ціни, з урахуванн ям акцизного збору, ввізного мита, інших загальнодержавн их податків та зборів (обов' язкових платежів), згідно із з аконами України з питань опо даткування (за винятком ПДВ, а також збору на обов' язкове державне пенсійне страхуван ня на послуги стільникового рухомого зв' язку, що включа ється до ціни товарів (послуг )).

Постановою № 1351 були затверд жені тарифи (прейскуранти) на роботи і послуги, що виконуют ься і надаються за плату уста новами та закладами державно ї санітарно-епідеміологічно ї служби. Ці тарифи включали П ДВ (оскільки у постанові не бу ло зазначене протилежне).

Розмір штрафних санкцій у с умі 149201 грн. 50 коп. визначений з у рахуванням необґрунтовано о держаної виручки в результат і порушення державної дисцип ліни цін у розмірі 74600 грн. 75 коп. , оскільки штрафні санкції по лягають у стягуванні необґру нтовано одержаної виручки у двократному розмірі (відпові дно до п. 1.4 вищезазначеної «Ін струкції про порядок застосу вання економічних та фінансо вих (штрафних) санкцій органа ми державного контролю за ці нами»).

Вищезазначені обставини п ідтверджуються ухвалою Вищо го адміністративного суду Ук раїни від 28.07.2009 (а. с. 29-31), якою скасо вано рішення попередніх інст анцій по справі за позовом са нітарно-епідеміологічної ст анції Святошинського району м. Києва до Державної інспекц ії з контролю за цінами в м. Ки єві про визнання протиправни м рішення від 05.02.2007 № 16 про застос ування економічних санкцій з а порушення державної дисцип ліни цін та направлено справ у на новий розгляд до Окружно го адміністративного суду м. Києва. При цьому, ухвалою Окру жного адміністративного суд у м. Києва від 15.06.2010 позовну заяв у санітарно-епідеміологічно ї станції Святошинського рай ону м. Києва залишено без розг ляду.

Відповідно до ч. 2 ст. 72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у як их беруть участь ті самі особ и або особа, щодо якої встанов лено ці обставини.

Дійшовши висновку про відм ову у задоволенні позовних в имог суд першої інстанції мо тивував своє рішення тим, що п озивачем був пропущений річн ий строк звернення до суду.

В свою чергу, оскільки санкц ії накладені рішенням від 0 5.02.2007 № 16 за період із січня 2006 ро ку по 30 травня 2006 року включно (а . с. 8), а позивач звернувся до су ду першої інстанції із позов ом лише 07.05.2009, то останнім ді йсно був пропущений річний с трок звернення до суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 100 КАС Укр аїни (у редакції, яка діяла на момент прийняття оскаржуван ої постанови) пропущення стр оку звернення до адміністрат ивного суду є підставою для в ідмови у задоволенні адмініс тративного позову за умови, я кщо на цьому наполягає одна і з сторін.

Згідно до п. 2 ч. 1 ст. 161 КАС Украї ни під час прийняття постано ви суд вирішує чи є інші факти чні дані (пропущення строку з вернення до суду тощо), які маю ть значення для вирішення сп рави, та докази на їх підтверд ження.

Відповідач наполягав на ві дмові у задоволенні позовних вимог з підстав пропуску поз ивачем строку звернення до с уду (а. с. 10-11), а тому судом першої інстанції на виконання вимо г вищезазначених вимог КАС У країни вірно було відмовлено у задоволенні позову з підст ав пропуску строку звернення до суду з адміністративним п озовом.

Таким чином, колегія суддів вирішила згідно ст. 200 КАС Укра їни залишити апеляційну скар гу без задоволення, а постано ву суду - без змін, з урахува нням того, що суд першої інста нції правильно встановив обс тавини справи та ухвалив суд ове рішення з додержанням но рм матеріального та процесуа льного права.

Керуючись ст. ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206 К АС України, суд

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Держ авної інспекції з контролю з а цінами у м. Києві - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративног о суду міста Києва від 25.11.2009 - б ез змін.

Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення, пр оте може бути оскаржена до Ви щого адміністративного суду України в порядку та строки, в становлені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинс тва України.

Головуючий:

Судді:

Повний текст ухвали в иготовлено 18.10.2010.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2010
Оприлюднено25.10.2010
Номер документу11744370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4562/09/2670

Постанова від 25.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Степанюк А.Г.

Ухвала від 12.10.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні