Ухвала
від 04.03.2024 по справі 380/4680/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

04 березня 2024 рокусправа №380/4680/24Суддя Львівського окружного адміністративного суду Кухар Наталія Андріївна, розглянувши позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН- ТРАНС ЕКСПРЕС» до Головного управління ДПС України у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

До Львівського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАН- ТРАНС ЕКСПРЕС» (код ЄДРПОУ 43896172; 81614, Львівська область, Миколаївський район с. Тростянець, вул. Зелена, буд. ЗБ) з позовом до Головного управління ДПС України у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, 35), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053; код ЄДРПОУ: 43005393), в якій позивач просить суд:

1. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії регіональної ДПС (ГУ ДПС у Львівській області), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 09.11.2023 року №9900365/43896172 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.06.2023 року №2, поданої ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС»;

2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС» та подану податкову накладну від 07.06.2023 року №2 датою фактичного подання 07.06.2023;

3. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії регіональної ДПС (ТУ ДПС у Львівській області), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 09.11.2023 року № 9900364/43896172 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.06.2023 року № 3, поданої ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС»;

4. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС» та подану податкову накладну від 07.06.2023 року №3 датою фактичного подання 07.06.2023;

5. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії регіональної ДПС (ТУ ДПС у Львівській області), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 09.11.2023 року № 9900363/43896172 про відмову у реєстрації податкової накладної від 08.06.2023 року № 4, поданої ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС»;

6. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС» та подану податкову накладну від 08.06.2023 року №4 датою фактичного подання 08.06.2023;

7. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії регіональної ДПС (ТУ ДПС у Львівській області), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 09.11.2023 року № 9900362/43896172 про відмову у реєстрації податкової накладної від 08.06.2023 року № 5, поданої ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС»;

8. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС» та подану податкову накладну від 08.06.2023 року №5 датою фактичного подання 08.06.2023;

9. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії регіональної ДПС (ТУ ДПС у Львівській області), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 09.11.2023 року № 9900361/43896172 про відмову у реєстрації податкової накладної від 08.06.2023 року № 6, поданої ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС»;

10. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС» та подану податкову накладну від 08.06.2023 року № 6 датою фактичного подання 08.06.2023;

11. Стягнути на користь ТзОВ «ДАН-ТРАНС ЕКСПРЕС» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області, як відокремлений підрозділ ДПС України судові витрати.

Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено головуючого суддю Кухар Н.А.

Відповідно до пунктів 1- 3 та 6 частини першої статті 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху.

Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України, у позовній заяві зазначаються: повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету.

Згідно з ч.5 ст.18 КАС України суд направляє судові рішення та інші процесуальні документи учасникам судового процесу до їхніх електронних кабінетів, вчиняє інші процесуальні дії в електронній формі із застосуванням Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи або її окремої підсистеми (модуля), що забезпечує обмін документами, у порядку, визначеному цим Кодексом, Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів).

Електронний кабінет - це персональний кабінет (веб-сервіс чи інший користувацький інтерфейс) у підсистемі (модулі) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи, за допомогою якого особі, яка пройшла електронну ідентифікацію, надається доступ до інформації та сервісів Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи або її окремих підсистем (модулів), у тому числі можливість обміну (надсилання та отримання) документами (в тому числі процесуальними документами, письмовими та електронними доказами тощо) між судом та учасниками судового процесу, а також між учасниками судового процесу. Електронна ідентифікація особи здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису чи інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити особу.

Частина п`ята статті 18 із змінами в редакції Закону № 3200-IX від 29.06.2023 - зміна в частині обов`язкової реєстрації юридичними особами (приватної форми власності) електронних кабінетів в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, вводиться в дію 20.02.2024.

Частиною 6 ст.18 КАС України унормовано, що адвокати, нотаріуси, державні та приватні виконавці, судові експерти, органи державної влади та інші державні органи, зареєстровані за законодавством України як юридичні особи, їх територіальні органи, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи, зареєстровані за законодавством України, реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в обов`язковому порядку. Інші особи реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в добровільному порядку.

Абзац перший частини шостої статті 18 в редакції Закону № 3424-IX від 19.10.2023 - зміна в частині обов`язкової реєстрації юридичними особами (приватної форми власності) електронних кабінетів в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, вводиться в дію 20.02.2024.

Тобто, з 20.02.2024 юридичні особи (приватної форми власності) зобов`язані зареєструвати електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, чого позивачем всупереч вищенаведеним нормам процесуального закону не зроблено.

Для усунення таких недоліків позову позивачу слід надати відомості про зареєстрований електронний кабінет в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі) відповідно до ст. 18 КАС України.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтями 160, 161, 169, 243,248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

у х в а л и в:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН- ТРАНС ЕКСПРЕС» до Головного управління ДПС України у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - залишити без руху.

Позивачеві у десятиденний строк з дня одержання ухвали усунути наведені у ній недоліки у вказаний у ній спосіб.

Роз`яснити позивачеві, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати (надати) позивачеві.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню.

СуддяКухар Наталія Андріївна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2024
Оприлюднено07.03.2024
Номер документу117445647
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/4680/24

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Рішення від 29.03.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 14.03.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні