Справа № 420/35929/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 березня 2024 рокум. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіПотоцької Н.В.
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку ст. 262 КАС України) адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі,
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» в якому позивач просить:
- надати дозвіл на погашення загальної суми податкового боргу за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» (Код ЄДРПОУ: 41452796), що перебуває у податковій заставі.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» перебуває на обліку як платник податків у Головному управлінні ДПС в Одеській області за основним місцем обліку, що підтверджується даними наявними в ідентифікаційній картці платника податків.
Відповідно до п. 15.1. ст. 15 та пп. 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрослужба`є платником податків та зобов`язане сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Головне управління ДПС в Одеській області зазначає, що станом на 21.12.2023 року, відповідно до розрахунку податкового богу та інтегрованих карток платника (ІКП), податкова заборгованість ТОВ «Агрослужба» перед бюджетом становить 130 541 гри. 00 коп., а саме:
Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств, виникла в результаті:
- нарахування по податковій декларації з податку на прибуток приватних підприємств №99432127568 від 18.02.2022 року на загальну суму 130541,00 грн.
Позивач вказує, що податковою вживались заходи погашення вказаної заборгованості, передбачені податковим законодавством.
Так, податковим органом було винесено податкову вимогу форми «Ю» №0001018-1305-1532 від 03.04.2023 року, яку було направлено платнику податків рекомендованим листом.
Головне управління ДПС в Одеській області винесло Рішення про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу №976/4-1532 від 08.09.2023 року.
Податковий орган звернувся до банків обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» щодо списання з розрахункових рахунків відповідача суму податкового боргу, від яких було отримано відповіді про відсутність коштів на рахунках та платіжні інструкції на примусове списання (стягнення) були повернуті без виконання.
Позивач вказує, що скориставшись своїм правом та відповідно до ст. 89 Податкового кодексу України, Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято рішення про опис майна платника у податкову заставу №135/15-32-13-05 від 05.04.2023 року.
На підставі вищезазначеного рішення про опис майна у податкову заставу, був складений акт опису майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» №393/15-32-13-02-35 від 08.11.2023 року.
Враховуючи те, що за Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» обліковується податковий борг у розмірі 130541 грн. 00 коп.. а кошти у підприємства на які можливо було б пред`явити стягнення відсутні, у контролюючого органу наявні всі правові підстави для звернення до суду з позовною заявою про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба», що перебуває у податковій заставі згідно акту опису майна №393/15-32-13-02-35 від 08.11.2023 року.
Процесуальні дії
Ухвалою суду від 27.12.2023 року прийнято до провадження справу в порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Головним управлінням ДПС в Одеській області при зверненні до суду з даним позовом, на виконання вимог ч. 2 ст. 161 КАС України, копія позовної заяви була направлена відповідачу на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» та відповідно до відомостей з сайту ПАТ «Укрпошта» за трек-номером 0600070532937 повернуто 21.12.2023 року за зворотною адресою у зв`язку з відсутністю адресата за вказаною адресою.
Ухвала від 27.12.2023 року про відкриття провадження по справі направлена на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» : 65005, Одеська область, м. Одеса, вул. Бугаївська, буд. 21.
Відповідно до довідки ПАТ «Укрпошта» за формою 20 поштове відправлення за трек-номером 0600241577748, повернуте за зворотною адресою 08.01.2024 року у зв`язку з відсутністю адресата за вказаною адресою.
Також, у Єдиному державному реєстрі судових рішень наявні відомості, що ухвала Одеського окружного адміністративного суду від 27.12.2023 року про відкриття провадження по справі №420/35929/23 оприлюднена 29.12.2023.
Відповідно до ч. 5 ст. 162 КАС України, відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Суд має встановити такий строк подання відзиву, який дасть змогу відповідачу підготувати його та відповідні докази, а іншим учасникам справи - отримати відзив до початку першого підготовчого засідання у справі.
Відповідач відзив на позовну заяву та/або заяву про продовження процесуальних строків, а також будь-яких доказів до суду не надав.
У відповідності з ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
З урахуванням вищенаведеного, справу розглянуто в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» Код ЄДРПОУ: 41452796 зареєстроване юридичним департаментом Одеської міської ради за №26302537 від 11.07.2017 року за адресою: 65005, Одеська область, м. Одеса, вул. Бугаївська, буд. 21.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» перебуває на обліку у Головному управлінні ДПС в Одеській області. Малиновській державній податковій інспекції за №155217184169 від 11.07.2017 року.
Станом на 21.12.2023 року, відповідно до розрахунку податкового богу та інтегрованих карток платника (ІКП), податкова заборгованість ТОВ «Агрослужба» перед бюджетом становить 130 541 гри. 00 коп., а саме:
Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств, виникла в результаті:
- нарахування по податковій декларації з податку на прибуток приватних підприємств №99432127568 від 18.02.2022 року на загальну суму 130541,00 грн.
Відповідно до корінця податкової вимоги форми Ю №0001018-1305-1532 від 03.04.2023 року, Головне управління ДПС в Одеській області склало та виставило відповідачу вимогу про сплату податкового боргу, сума якого складала 130541,00 грн.
05.04.2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято Рішення №135/15-32-13-05 про опис майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» у податкову заставу.
Відповідно до довідки ПАТ «Укрпошта» за формою 20 поштове відправлення (вимога та рішення про опис майна) за трек-номером 6530013814610, повернуте за зворотною адресою 25.04.2023 року у зв`язку з відсутністю адресата за вказаною адресою.
Головне управління ДПС в Одеській області винесло Рішення про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу №976/4-1532 від 08.09.2023 року.
Податковий орган звернувся до банків обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» щодо списання з розрахункових рахунків відповідача суму податкового боргу, від яких було отримано вищезазначені відповіді:
- платіжна інструкція №1-1305-52 від 09.10.2023 року на суму 130541 гри. 00 коп. -повідомлення про відмову у виконанні платіжної інструкції на примусове списання у зв`язку з тим, що відсутні кошти на рахунку.
На підставі вищезазначеного рішення про опис майна у податкову заставу, був складений акт опису майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» №393/15-32-13-02-35 від 08.11.2023 року.
На підставі викладеного, Головне управління ДПС в Одеській області, посилаючись на те, що за Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» обліковується податковий борг у розмірі 130541 грн. 00 коп., а кошти у підприємства на які можливо було б пред`явити стягнення відсутні, звернулось до суду в порядку пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України, з позовною заявою про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба», що перебуває у податковій заставі згідно акту опису майна №393/15-32-13-02-35 від 08.11.2023 року.
РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ
Статтями 1 і 8 Конституції України проголошено, що Україна є правовою державою, де діє верховенство права.
У ч. 2 ст. 19 Конституції України згадано, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
При цьому, у ч.1 ст.68 Конституції України також згадано, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Отже, усі без виключення суб`єкти права на території України зобов`язані дотримуватись існуючого у Державі правового порядку, а суб`єкти владних повноважень (органи публічної адміністрації) додатково обтяжені ще й обов`язком виконувати доведені законом завдання виключно за наявності приводів та способом, чітко обумовленими законом.
Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.
Відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).
Відповідно до ст.15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Згідно з п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Пунктом 36.1 статті 36 Податкового кодексу України визначено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи (п. 36.5 ст. 36 Податкового кодексу України).
Виконанням податкового обов`язку, згідно з п. 38.1 ст. 38 Податкового кодексу України, є сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
За змістом п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
У разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Відповідно до корінця податкової вимоги форми Ю №0001018-1305-1532 від 03.04.2023 року, Головне управління ДПС в Одеській області склало та виставило відповідачу вимогу про сплату податкового боргу, сума якого складала 130541,00 грн.
05.04.2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято Рішення №135/15-32-13-05 про опис майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» у податкову заставу.
Відповідно до довідки ПАТ «Укрпошта» за формою 20 поштове відправлення (вимога та рішення про опис майна) за трек-номером 6530013814610, повернуте за зворотною адресою 25.04.2023 року у зв`язку з відсутністю адресата за вказаною адресою.
Станом на 21.12.2023 року, відповідно до розрахунку податкового богу та інтегрованих карток платника (ІКП), податкова заборгованість ТОВ «Агрослужба» перед бюджетом становить 130 541 гри. 00 коп., а саме:
Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств, виникла в результаті:
- нарахування по податковій декларації з податку на прибуток приватних підприємств №99432127568 від 18.02.2022 року на загальну суму 130541,00 грн.
Податковий орган стверджує, що ним вжито усіх заходів щодо стягнення з відповідача податкового боргу за рахунок коштів на рахунках у банках та направлення платіжних інструкцій про примусове стягнення, однак це не призвело до погашення боргу. Відтак, наявні підстави для погашення податкового боргу за рахунок майна ТОВ «Агрослужба», що перебуває у податковій заставі.
Згідно з пунктом 87.2 статті 87 ПК України (в редакції, чинній на момент звернення до суду із цим позовом) джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Не можуть бути використані як джерела погашення податкового боргу платника податків, зокрема майно платника податків, надане ним у заставу іншим особам (на час дії такої застави), якщо така застава зареєстрована згідно із законом у відповідних державних реєстрах до моменту виникнення права податкової застави (підпункт 87.3.1 пункту 87.3 статті 87 ПК України).
Стаття 88 Податкового кодексу України визначає зміст податкової застави.
Так, відповідно до пунктів 88.1, 88.2 статті 88 ПК України, з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.
Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.
Стаття 89 Податкового кодексу України регламентує виникнення права податкової застави.
Як визначено пунктом 89.1 ст. 89 Податкового кодексу України, право податкової застави виникає:
89.1.1. у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;
89.1.2. у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу;
89.1.3. у випадку, визначеному в пункті 100.11 статті 100 цього Кодексу, - з дня укладання договору про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань.
Згідно з пунктом 89.2 ст. 89 Податкового кодексу України, з урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.
У разі якщо балансова вартість майна, на яке поширюється податкова застава, є меншою ніж сума податкового боргу платника податків, право податкової застави поширюється на таке майно.
У разі якщо балансова вартість такого майна не визначена, його опис здійснюється за результатами оцінки, яка проводиться відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".
У разі збільшення суми податкового боргу складається акт опису до суми, відповідної сумі податкового боргу платника податків, у порядку, передбаченому цією статтею.
Відповідно до п. 89.3 ст. 89 Податкового кодексу України, майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису.
До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу.
Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг.
Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відмова платника податків від підписання акта опису майна, на яке поширюється право податкової застави, не звільняє такого платника податків від поширення права податкової застави на описане майно. У такому випадку опис здійснюється у присутності не менш як двох понятих.
Згідно з п. 89.3 ст. 89 Податкового кодексу України, у разі якщо платник податків не допускає податкового керуючого для здійснення опису майна такого платника податків у податкову заставу та/або не подає документів, необхідних для такого опису, податковий керуючий складає акт відмови платника податків від опису майна у податкову заставу.
За приписами п. 89.8 ст. 89 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов`язаний безоплатно зареєструвати податкову заставу у відповідному державному реєстрі.
Статтею 93 Податкового кодексу України визначені підстави припинення податкової застави.
Порядок продажу майна, що перебуває у податковій заставі, врегульовано положеннями статті 95 Податкового кодексу України.
Пунктами 95.1 та 95.2 статті 95 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Відповідно до п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Зміст наведених законодавчих положень дає підстави для висновку, що податковий борг платника податків може бути погашений за рахунок будь-якого майна такого платника, переданого у податкову заставу, при цьому рішення про погашення усієї суми податкового боргу шляхом продажу майна, яке перебуває у податковій заставі приймається на підставі рішення суду.
Обов`язковими умовами (обставинами), наявність яких в своїй сукупності зумовлює виникнення у контролюючого органу права на звернення до суду із даним позовом є:
наявність у платника податків боргу зі сплати податків (зборів, обов`язкових платежів);
сума заборгованості платника податків на момент звернення контролюючого органу до суду із позовом про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна платника має бути узгодженою у встановленому законодавством порядку;
відсутність коштів на рахунках платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків;
наявність майна платника податків - боржника у податковій заставі.
Сукупність вказаних обставин наділяє контролюючого орган правом на звернення до суду із позовом про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків.
Тобто, звернення контролюючого органу до суду з позовними вимогами щодо надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків має відбуватись після звернення про погашення податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у власності платника податку, зокрема, шляхом стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника податку. І лише в разі недостатності коштів податковий орган має право звернутись до суду з вимогами про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.
Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, в постановах Верховного Суду від 15.11.2022 (807/675/16), від 06.12.2022 (справа №813/4632/16) та від 24.02.2023 (справа №826/17041/14).
Отже, Податковим кодексом України встановлено черговість вжиття податковим органом заходів для погашення податкового боргу: спочатку вчиняються дії для стягнення коштів з платника податків, а у разі їх недостатності погашення податкового боргу здійснюється за рахунок майна платника, що перебуває у податковій заставі.
Здійснюючи касаційний перегляд справ №818/909/16, №П/811/203/16, Верховний Суд сформував правовий висновок за яким обов`язковими умовами (обставинами), наявність яких в своїй сукупності зумовлює виникнення у податкового органу права на звернення до суду із даним позовом є: наявність у платника податків боргу зі сплати податків (зборів, обов`язкових платежів); сума заборгованості платника податків на момент звернення податкової служби до суду із позовом про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна платника має бути узгодженою у встановленому законодавством порядку; відсутність коштів на рахунках платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків; наявність майна платника податків - боржника у податковій заставі.
Лише сукупність вказаних обставин наділяє податковий орган правом на звернення до суду із позовом про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків.
При цьому, процедура стягнення з платника податків податкового боргу за рахунок грошових коштів у судовому порядку передує виникненню права податкового органу на звернення до суду щодо надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 23 березня 2023 року по справі № 520/15977/2020.
За таких обставин, суд дійшов висновку про те, що контролюючий орган, заявивши вимоги про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна, попередньо виконав свій обов`язок щодо стягнення такого боргу за рахунок грошових коштів платника податків, що свідчить про наявність підстав для задоволення позовних вимог про надання дозволу на погашення податкового боргу відповідача у зазначеній сумі за рахунок його майна, що перебуває у податковій заставі, оскільки наявність відповідних передумов, які згідно статті 95 ПК України є підставою для прийняття судом такого рішення, у даному випадку доведено позивачем.
Згідно з ч. 1 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності з ч. 2 ст. 74 КАС України, обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Відповідно до ст. 76 КАС України, достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про те, що адміністративний позов підлягає задоволенню.
Враховуючи, що відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, розподіл судових витрат зі сплати судового збору на користь позивача не здійснюється. Інші судові витрати не заявлені.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2-9, 243-246, 250, 255, 293-297 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі задовольнити повністю.
Надати Головному управлінню ДПС в Одеській області дозвіл на погашення загальної суми податкового боргу за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» (Код ЄДРПОУ: 41452796), що перебуває у податковій заставі.
Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293-297 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Головне управління ДПС в Одеській області (адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ ВП: 44069166, телефон: (048) 725-83-58, електронна пошта: od.official@tax.gov.ua)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрослужба» (адреса: 65005, Одеська область, м. Одеса, вул. Бугаївська, буд. 21, Код ЄДРПОУ: 41452796)
Головуючий суддяНінель ПОТОЦЬКА
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2024 |
Оприлюднено | 07.03.2024 |
Номер документу | 117446447 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Потоцька Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні