ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відмову у відкритті апеляційного провадження
04 березня 2024 рокуЛьвівСправа № 380/7362/23 пров. № А/857/2514/24
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
судді-доповідача -Довгої О. І.суддів -Глушка І. В. Запотічного І. І.
перевіривши апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 липня 2023 року у справі № 380/7362/23 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю«Львівська меблева фабрика «Мальви» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою судді Восьмого апеляційного адміністративного суду від 19 лютого 2024 року апеляційну скаргу залишено без руху у зв`язку з порушеннями строків встановлених ч.1 ст.295 КАС України, та надано десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення виявленого недоліку.
Копію зазначеної ухвали скаржник отримав 20 лютого 2024 року до електронного кабінету користувача підсистеми "Електронний суд", що підтвержується довідкою Восьмого апеляційного адміністративного суду про доставку електронного листа.
На виконання вимог ухвали суду скаржник надіслав заяву про поновлення строку на апеляційне оскарження. У цій заяві скаржник, покликаючись на введений воєнний стан, відсутність коштів, зазначає про вжиті ним заходи спрямовані на усунення недоліків скарги, що стали підставою для її повернення, а також стверджує що він усунув такі недоліки як тільки у нього виникла можливість, а відтак не можна стверджувати про зволікання у його діях.
Проаналізувавши матеріали справи, суд прийшов до висновку про наявність підстав для відмови у відкритті апеляційного провадження з огляду на наступне.
Відповідно до положень частини третьої статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 295 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строку або вказати інші підстави для поновлення строку.
Якщо скаржником у строк, визначений судом, не подано заяву про поновлення строку на апеляційне оскарження, або наведені підстави для поновлення строку на апеляційне оскарження визнані судом неповажними, суд апеляційної інстанції відмовляє у відкритті апеляційного провадження у справі (пункт 4 частини першої статті 299 Кодексу адміністративного судочинства України).
Як підтверджується матеріалами адміністративної справи, вперше відповідач подав апеляційну скаргу на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 липня 2023 року у цій справі в межах строку, встановленого статтею 295 КАС України. Скаргу було повернуто через невиконання вимог ухвали суду про залишення апеляційної скарги без руху.
30 січня 2024 року Головне управління ДПС у Львівській області повторно звернулося з апеляційною скаргою на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 липня 2023 року.
Відповідно до положень частини другої статті 298, частини восьмої статті 169 КАС України повернення апеляційної скарги не позбавляє права повторного звернення з такою скаргою в порядку, встановленому законом.
Залишаючи без руху апеляційну скаргу у цій справі апеляційний суд між іншим зазначив, що підставою для вчинення такої процесуальної дії є те, що апеляційну скаргу подано 30 січня 2024 року, хоча фактичне усунення недоліків скарги в частині сплати судового збору відбулось 14 грудня 2023 року. Скаржник у свої скарзі вказує на введений воєнний стан, відсутність коштів, заходи, які він вчиняв до моменту сплати судового збору, однак у своїй заяві про поновлення строку під час повторного оскарження він жодного разу не обгрунтував причини, які перешкоджали йому подати апеляційну скаргу в найкоротший термін після усунення недоліків скарги.
Суд знову ж таки наголошує, що повторно скаргу подано лише 30 січня 2024 року, місяць по тому як було усунуто її недоліки. Ця обставина, на переконання суду, вказує на необгрунтоване зволікання скаржника із поданням апеляційної скарги, а тому суд вважає, що вказані у заяві причини пропуску строку не можуть вважатись поважними.
В контексті зазначених вище обставин апеляційний суд бажає зазначити, що алгоритм повторного звернення до суду з апеляційною скаргою полягає у тому, що апелянт усуває недоліки скарги у найкоротший час та невідкладно повторно подає її до суду. Фактичне усунення недоліків апеляційної скарги не може бути підставою для поновлення строку, якщо скаржник затягує із її поданням з необ`єктивних причин.
Таким чином, апеляційний суд приходить до висновку, що скаржник необгрунтував поважність причин пропуску строку на апеляційне скоарження, а відтак у відкритті апеляційного провадження слід відмовити.
На підставі викладеного, керуючись статтями 298, 299, 325 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Визнати неповажними підстави для поновлення строку апеляційного оскарження, наведені в заяві про поновлення строку апеляційного оскарження Головного управління ДПС у Львівській області від 28 лютого 2024 року
Відмовити у задоволенні заяви про поновлення строку апеляційного оскарження Головного управління ДПС у Львівській області від 28 лютого 2024 року.
Відмовити у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 липня 2023 року у справі № 380/7362/23 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю«Львівська меблева фабрика «Мальви» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Суддя-доповідач О. І. Довга судді І. В. Глушко І. І. Запотічний
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2024 |
Оприлюднено | 07.03.2024 |
Номер документу | 117450804 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довга Ольга Іванівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні