ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 березня 2024 року Чернігів Справа № 620/44/24
Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді БаргаміноїН.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» до Головного управління ДПС у Чернігівській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Чернігівській області про визнання протиправною бездіяльності Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернігівській області, яка полягає у невиконанні покладеного на неї пунктом 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 обов`язку протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, розглянути подані ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» інформацію та документи (заява від 27.09.2023 № 27/09 Інформація та копії документів, що свідчать про невідповідність ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» критеріям ризиковості платника податку із додатками) та прийняти рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку; зобов`язання Головне управління ДПС у Чернігівській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» (код ЄДРПОУ 40801339) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризикованості платника податку.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що з боку Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернігівській області має місце бездіяльність, яка полягає у невиконанні покладеного на неї обов`язку протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, розглянути подані платником податку інформацію та документи й прийняти рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Представником Головного управління ДПС у Чернігівській області було подано відзив на позов, в якому просив відмовити позивачу у задоволенні позову та зазначив, що ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС», не було надано повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку в електронному вигляді у форматі XML - код форми J1314901.
Позивач подав пояснення, в яких вказав на те, що ні у Податковому кодексі України, ні у Порядку функціонування Електронного кабінету, ні у Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами нічого не вказано про те, що інформацію та документи в електронній формі засобами електронного зв`язку через свій електронний кабінет платник податку зобов`язаний подавати до податкового органу виключно у форматі XML.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» (код ЄДРПОУ 40891339) зареєстроване в якості юридичної особи, що підтверджується копією виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 67-68).
04.02.2020 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернігівській області прийнято рішення № 1366 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку у зв`язку з тим, що згідно інформації з Єдиного реєстру податкових накладних здійснюється реалізація товарів (робіт, послуг), відмінних від придбаних (а.с. 13).
Позивачем до Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернігівській області було надіслано заяву вих. № 27/09 від 27.09.2023 (вх. № 28173/6/25-01/ЕКПП від 10.10.2023), в якій просило прийняти рішення про невідповідність товариства критеріям ризиковості платника податку, а також виключити товариство з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (а.с. 14-17).
Листом від 03.11.2023 № 14973/6/25-01-18-01-08 Головне управління ДПС у Чернігівській області повідомило, що інформація та копії документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризикованості платника податку подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном. Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку подається в електронному вигляді у форматі ХML - код форми J1314901. До Повідомлення можна додати необхідну кількість документів довільного формату (код форми J1360102), до яких можна завантажити копії необхідних підтверджуючих документів у форматі PDF, PNG або JPG. У разі подання платником податку повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості в електронному вигляді у форматі XML - код форми J1314901, Комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження та приймає відповідне рішення.
Позивач, вважаючи протиправною бездіяльність Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо розгляду поданих документів та прийняття рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, звернувся до суду з даним позовом.
Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України (далі Податковий кодекс України).
Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок № 1165).
Так, додатком 1 до Порядку № 1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:
1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або поданоподаткову накладну/розрахунок коригуваннядля реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно зУКТЗЕД/Державним класифікатором/ умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У рішенні про відповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1 комісія регіонального рівня зазначає наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених уподаткових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних / розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.
У разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).
Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Таким чином, Порядком № 1165 визначено, що платник податків має самостійно надати копії документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку на спростування висновку, зазначеного у оскаржуваному рішенні та за наслідком розгляду наданих документів, перелік яких наведений у абзацах 9-10 пункту 6 Порядку № 1165, комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Так, основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб`єктами електронного документообігу визначає Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 (далі - Порядок № 557).
Так, згідно пункту 2 Розділу I Порядку № 577 у цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях, зокрема:
друга квитанція - електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов`язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа;
електронний документообіг - сукупність процесів створення, подання, приймання, електронної ідентифікації, оброблення, зберігання, використання електронних документів, які виконуються із застосуванням перевірки цілісності та (у разі необхідності) з підтвердженням факту одержання таких документів;
електронні документи - документи (у тому числі податкова звітність, фінансова та статистична звітність, податкові та акцизні накладні, розрахунки коригування до податкових та акцизних накладних, заяви, довідки, сервісні запити, витяги, повідомлення, рішення, інші документи), які створені в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг, складення, та/або подання, та/або надіслання яких передбачається Податковим кодексом України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу, та/або пов`язане з реалізацією прав та обов`язків платника та/або контролюючих органів згідно із нормами цього Кодексу, та подаються у форматі (стандарті), затвердженому в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 2 Розділу II Порядку № 577 автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов`язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись цим Порядком.
Після накладання кваліфікованого електронного підпису автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням засобів електронного зв`язку до адресата протягом операційного дня (пункт 3 розділу II Порядку № 577).
Згідно з пунктом 4 Розділу II Порядку № 577 електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) оприлюднюються на офіційному вебпорталі ДПС.
У разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка (пункт 5 Розділу II Порядку № 577).
Згідно пункту 7 Розділу II Порядку № 577 автоматизована перевірка електронного документа включає: перевірку правового статусу кваліфікованого електронного підписута печатки (за наявності)відповідно дочастини другої статті 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги"; перевірку обов`язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого електронного підписута печатки (за наявності)підписувачів у встановленому порядку; перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту); перевірку обов`язкових реквізитів; перевірку права підпису електронного документа підписувачем.
Пунктом 8 Розділу II Порядку № 577 встановлено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.
Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції) (пункт 9 Розділу II Порядку № 577).
Згідно пункту 13 Розділу II Порядку № 577 оригіналом електронного документа вважається електронний примірник такого документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі з кваліфікованим електронним підписом підписувача (підписувачів) чи кваліфікованою електронною печаткою відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Так, з викладеного випливає, що інформація та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку. При цьому такі документи повинні відповідати вимогам Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», а також Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
В свою чергу, з метою нормативно-правового врегулювання обміну електронними документами з контролюючими органами відповідно до вимог вищевказаних законів, затверджений Мінфіном Порядок № 577 визначає вимоги щодо електронного документообігу, що включають як обов`язкові реквізити електронного документа та формат (стандарт) електронного документа, так і порядок подання такого документа.
Суд зазначає, що одним з обов`язкових реквізитів електронного документа є кваліфікований електронний підпис підписувача (підписувачів) чи кваліфікована електронна печатка.
Разом з тим, електронна форма Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника розміщена на офіційному веб-порталі ДПС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів / Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для юридичних осіб (https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_yur.htm).
Дослідивши подану позивачем до Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернігівській області заяву вих. № 27/09 від 27.09.2023 (вх. № 28173/6/25-01/ЕКПП від 10.10.2023), судом встановлено, що вона не відповідає вимогам електронного документа, що визначені Порядком № 577, зокрема щодо дотримання форми (стандарту) документа, а її подання здійснено без дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу.
Зокрема, позивачем не надано суду ні першої, ні другої квитанції, які б підтверджували подання ним інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу.
Таким чином, враховуючи викладене, суд не знаходить підстав вважати, що подана позивачем заява вих. № 27/09 від 27.09.2023 повинна була бути розглянута відповідачем з додержанням вимог Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165.
Суд не приймає до уваги посилання позивача про подання ним вказаної заяви через електронний кабінет платника податків, оскільки функціонал електронного кабінету охоплює велике коло функцій, зокрема, ведення та перегляд звітності, надання індивідуальних податкових консультацій, подання запитів для отримання інформації та отримання відповідей, листування з ДПС тощо.
Тобто направлення до податкового органу заяви довільної форми про прийняття рішення про невідповідність товариства критеріям ризиковості платника податку з додаванням відповідних документів за допомогою засобів електронного кабінету платника податків без дотримання форми (стандарту) документа та без дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу, не може вважатися виконанням вимог Порядку № 1165 та Порядку № 577.
За таких обставин, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог про визнання протиправною бездіяльності Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Чернігівській області, яка полягає у невиконанні покладеного на неї пунктом 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 обов`язку протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, розглянути подані ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» інформацію та документи (заява від 27.09.2023 № 27/09 Інформація та копії документів, що свідчать про невідповідність ТОВ «АВІОНІКА-ТРАНС» критеріям ризиковості платника податку із додатками) та прийняти рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку; зобов`язання Головне управління ДПС у Чернігівській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» (код ЄДРПОУ 40801339) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризикованості платника податку.
Згідно частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України приходить до висновку, що в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» необхідно відмовити повністю.
У зв`язку з відмовою в задоволенні позову, підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «АВІОНІКА-ТРАНС» (вул. 30 років Перемоги, 2-Е, с. Павлівка (Чернігівський), Чернігівська обл., Чернігівський р-н, 15503, код ЄДРПОУ 40891339) до Головного управління ДПС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, 14000, код ЄДРПОУ ВП 44094124) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 07.03.2024.
Суддя Наталія БАРГАМІНА
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.03.2024 |
Оприлюднено | 11.03.2024 |
Номер документу | 117511638 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Наталія БАРГАМІНА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні