Постанова
від 22.02.2024 по справі 160/2997/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

22 лютого 2024 року м. Дніпросправа № 160/2997/23

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Дурасової Ю.В. (доповідач),

суддів: Божко Л.А., Лукманової О.М.,

секретар судового засідання Бендес А.Г.

за участю представника позивача Цимбалюк В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 року (головуючий суддя Савченко А.В.)

в адміністративній справі №160/2997/23 за позовом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, звернувся 16.02.2023 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП», в якому просив:

-стягнути податковий борг з Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» до бюджету у розмірі 4 850 562,56 грн. шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків.

В обґрунтування позовної заяви зазначається, що у відповідача обліковується податковий борг у сумі 4850562,56 грн. Зазначає, що вчинені позивачем дії не призвели до погашення податкового боргу, податковий борг не сплачений в строки, визначені податковим законодавством, у зв`язку з чим, позивач просить стягнути кошти з відповідача, що і стало підставою для звернення до суду з цим позовом.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 року позов задоволено частково.

Стягнуто податковий борг з Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» до бюджету у розмірі 3 957 988,45грн.

В решті позову відмовлено.

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що з урахуванням норм п.п.129.9.1 п.129.9 ст.129 ПК України, така пеня підлягає анулюванню у зв`язку із закінченням 1095 дня, що настає за днем, коли у контролюючого органу відповідно до цього Кодексу виникло право нарахувати таку пеню платнику податків, а, отже, підстави для стягнення пені відсутні. При цьому, суд зауважує, що строки давності щодо нарахування та стягнення пені, встановлені п.п.129.9.1 п.129.9 ст.129 ПК України станом на час розгляду справи є чинними і дія вказаної норми ПК України не зупинялася і неконституційною не визнавалася. За таких обставин, у задоволенні частини позовних вимог про стягнення з відповідача нарахованої пені у сумі 892574,11 грн. належить відмовити.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивачем подано апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі позивач просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове судове рішення, яким позов задовольнити повністю.

Вказує, що у рішенні суд надає правовий аналіз питання правомірності нарахування пені контролюючим органом та не враховує факт того, що відповідачем не було оскаржено ні податкові повідомлення-рішення ні пеню нараховану у наслідок несплати останніх.

В частині задоволення позову рішення суду першої інстанції не оскаржується.

Відзив на апеляційну скаргу до суду не надходив, що не перешкоджає розгляду апеляційної скарги.

Відповідач в судове засідання не з`явився. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений вчасно та належним чином. Жодних заяв чи клопотань до суду не подавав.

В судовому засіданні представник позивача доводи апеляційної скарги підтримав, суду пояснив, що рішенням ВС у справі №160/13436/22 від 15.06.2023 року висловлена правова позиція щодо подібних правовідносин та задоволені вимоги податкового органу щодо нарахування пені.

Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів апеляційної інстанції виходить з наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» є юридичною особою, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 21.06.2002 р. зроблено запис номер 12241050003003100.

Згідно з реєстраційними та обліковими даними платника податку, у період з 13.12.2018 р. по 17.01.2022 р. Товариство мало таке найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНМ-ЛІМІТЕД».

За наявними матеріалами справи, в інтегрованих картках платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» обліковується податковий борг на загальну суму 4 850 562,56 грн.

Податковий борг виник по орендній платі з юридичних осіб:

- 2 504 493,92 грн. основного платежу згідно податкового повідомлення-рішення №0007191404 від 11.03.2019 р. винесеного на підставі акта перевірки №1593/04-36-14-04/32007672 від 18.01.2019 р. термін сплати 14.08.2019 р.;

- 626 123,48 грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0007191404 від 11.03.2019 р. винесеного на підставі акта перевірки №1593/04-36-14-04/32007672 від 18.01.2019 р. термін сплати 14.08.2019 р.;

- 510грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0007201404 від 11.03.2019 р. винесеного на підставі акта перевірки №1593/04-36-14-04/32007672 від 18.01.2019 р. термін сплати 14.08.2019 р.;

- 423 650,53 грн. (залишок суми) основного платежу згідно податкового повідомлення-рішення №0007211404 від 11.03.2019 р. винесеного на підставі акта перевірки №1593/04-36-14-04/32007672 від 18.01.2019 р. термін сплати 14.08.2019 р.;

- 114 704,11 грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0007211404 від 11.03.2019 р. винесеного на підставі акта перевірки №1593/04-36-14- 04/32007672 від 18.01.2019 р. термін сплати 14.08.2019 р.;

Пеня у сумі 892 574,11 грн. нарахована на виявлені органом ДПС суми занижень податкових зобов`язань.

У зв`язку із наявністю податкового боргу, Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській сформовано податкову вимогу форми «Ю» від 03.10.2019 р. №69114-52 на суму 3929907,62 грн., яка надіслана відповідачу на податкову адресу, проте, повернуто відправнику з відміткою «інші причини, що не дали змогу виконати вручення поштового відправлення».

Позивач вважає, що наявні підстави для стягнення з відповідача податкового боргу в сумі 4 850 562,56 грн.

Суд першої інстанції позов задовольнив частково (відмовив у задоволенні позову в частині стягнення нарахованої пені в розмірі 892 574,11 грн.).

Досліджуючи правильність прийняття судом першої інстанції рішення в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів апеляційної інстанції вважає за необхідне дослідити ряд норм законодавства, що регулюють дані правовідносини та обставини справи.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що до даних правовідносин слід застосовувати норми Конституції України, Податкового кодексу України.

Так, стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, суб`єкти владних повноважень (до яких відноситься відповідач) мають діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином межі дій відповідача чітко визначені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (ПК України).

Апеляційна скарга подана позивачем в межах відмови в задоволення позову щодо стягнення пені у сумі 892 574,11 грн.

Отже апеляційний перегляд рішення суду першої інстанції стосується його законності в частині відмови у задоволенні позову щодо стягнення нарахованої пені в розмірі 892 574,11 грн.

Відповідно до підпункту 14.1.156. пункту 14.1. статті 14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк), та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом та/або Митним кодексом України.

Згідно з пунктом 14.1.175 статті 14 Податкового кодексу України податковим боргом вважається сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України встановлено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

З 01.01.2021 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» від 16.01.2020 № 466-IX. Відповідно до цього Закону включено пункт 129.9 у статтю 129 ПК України такого змісту:

« 129.9. Пеня не нараховується, а нарахована пеня підлягає анулюванню в таких випадках:

129.9.1. закінчення 1095 дня, що настає за днем, коли у контролюючого органу відповідно до цього Кодексу виникло право нарахувати пеню платнику податків».

Отже, з 01.01.2021 р. пеня не нараховується, а нарахована підлягає анулюванню, зокрема, у разі закінчення 1095 дня, що настає за днем, коли у контролюючого органу відповідно до цього Кодексу виникло право нарахувати пеню платнику податків.

Положення ПК України, у тому числі статті 129 ПК України, не містять прямої вказівки на те, коли у контролюючого органу виникає право нарахувати пеню платнику податків. Такі норми визначають лише момент, коли розпочинається нарахування пені і закінчується. Відтак, вислів «за днем, коли у контролюючого органу відповідно до цього Кодексу виникло право нарахувати пеню платнику податків» вжитий у підпункті 129.9.1 пункту 129.9 статті 129 ПК України необхідно розуміти як початок строку, визначеного ПК України, для нарахування пені у відповідному випадку.

Підпункт 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України передбачає, що нарахування пені розпочинається при нарахуванні контролюючим органом за результатами перевірки податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, у разі виявлення його заниження - на суму такого заниження, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

У спірних правовідносинах мало місце нарахування контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки податкового зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та виявлено його заниження, тому нарахування пені належить розпочинати з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження.

Матеріалами справи підтверджується, що позивачем надано позов про стягнення з відповідача податкового боргу в сумі 4 850 562,56 грн. (з них пеня складає 892 574,11 грн.)

Зокрема пеня у сумі 892 574,11 грн. нарахована на виявлені відповідачем суми занижень податкових зобов`язань:

- 14.08.2019 р. - пеня у сумі 798 780,22 грн. на податкове повідомлення-рішення №0007191404 від 11.03.2019 р.;

- 14.08.2019 р. - пеня у сумі 93 793,89 грн. на податкове повідомлення-рішення №0007211404 від 11.03.2019 р.;

Внаслідок несплати донарахованих сум грошових зобов`язань за результатами проведеної документальної позапланової невиїзної перевірки з питань повноти нарахування плати за землю за земельні ділянки, що перебувають в користуванні ТОВ «БІЗНЕС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» на підставі укладених договорів оренди землі, акт від 10.01.2020 р. №582/04-36-05-20/32007672.

За результатами встановлених перевірками порушень складено акт та винесено податкове повідомлення рішення яке у встановлений законодавством термін не сплачено платником податків.

- 116 376,97 грн. (залишок суми) основного платежу згідно податкового повідомлення - рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. винесеного на підставі акта перевірки від 10.01.2020р. №582/04-36-05-20/32007672 термін сплати 04.06.2020 р.;

- 4 138,18 грн. (залишок суми) штрафних санкцій згідно податкового повідомлення - рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. винесеного на підставі акта перевірки №582/04-36-05-20/32007672 від 10.01.2020 р. термін сплати 04.06.2020 р.;

Пеня у сумі 127 923,70 грн. нарахована на виявлені органом ДПС суми занижень податкових зобов`язань:

- 04.06.2020 р. - пеня у сумі 120 739,21 грн. на податкове повідомлення - рішення №0002990520 від 04.02.2020 р.;

- 04.06.2020 р. - пеня у сумі 7 184,49 грн. (залишок суми) на податкове повідомлення - рішення №0002980520 від 04.02.2020 р.;

Внаслідок несплати донарахованих сум грошових зобов`язань за результатами проведеної камеральної перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства.

За результатами встановлених перевірками порушень складено акт та винесено податкове повідомлення-рішення яке у встановлений законодавством термін не сплачено платником.

- 14 781,46 грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0055755130 від 02.06.2020 р. винесеного на підставі акта перевірки від 14.05.2020 р. №29542/04-36-51-30/32007672 термін сплати 02.07.2020 р.;

- 1206,79 грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0055765130 від 02.06.2020 р. винесеного на підставі акта перевірки від 14.05.2020 р. №29542/04-36-51-30/32007672 термін сплати 02.07.2020 р.

Внаслідок несплати донарахованих сум грошових зобов`язань за результатами проведеної камеральної перевірки податкової звітності по окремих загальнодержавних та місцевих податках і зборах.

За результатами встановлених перевірками порушень складено акт та винесено податкове повідомлення рішення яке у встановлений законодавством термін не сплачено платником.

- 2 133,05 грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0070665130 від 24.06.2020 р. винесеного на підставі акта перевірки від 19.05.2020р. №30968/04-36-51-30/32007672 термін сплати 21.07.2020 р.;

Внаслідок несплати донарахованих сум грошових зобов`язань за результатами проведеної камеральної перевірки податкової звітності по окремих загальнодержавних та місцевих податках і зборах.

За результатами встановлених перевірками порушень складено акт та винесено податкове повідомлення рішення яке у встановлений законодавством термін не сплачено платником.

- 340грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0090025130 від 27.07.2020 р. винесеного на підставі акта перевірки №40019/04-36-51-30/32007672 від 25.06.2020 р. термін сплати 02.09.2020 р.

Внаслідок несплати донарахованих сум грошових зобов`язань за результатам проведеної камеральної перевірки податкової звітності по окремих загальнодержавних та місцевих податках і зборах.

За результатами встановлених перевірками порушень складено акт та винесено податкове повідомлення рішення яке у встановлений законодавством термін не сплачено платником.

- 12 151,50 грн. штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0/19836/04-36-04-04 від 10.12.2021 р. винесеного на підставі акта перевірки №13802/04-36-04-04/32007672 від 05.07.2021 р. термін сплати 12.01.2022 р.;

Пеня у сумі 9 454,76 грн. нарахована в результаті несвоєчасної сплати узгоджених грошових зобов`язань:

- 28.08.2019 р. - пеня у сумі 89,59 грн. на податкове рішення №0007211404 від 11.03.2019 р. з 15.08.2019 р. по 27.08.2019 р.;

- 29.08.2019 р. - пеня у сумі 70,42 грн. на податкове рішення №0007211404 від 11.03.2019 р. з 15.08.2019 р. по 28.08,2019 р.;

- 23.06.2020 р. - пеня, у сумі 47,21 грн. на податкове рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 22.06.2020 р.;

- 24.06.2020 р. - пеня у сумі 46,75 грн. на податкове рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 23.06.2020 р.;

- 24.06.2020 р. - пеня у сумі 41,61 грн. на податкове рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 23.06.2020 р.;

- 29.06.2020 р. - пеня у сумі 115,51 грн. на податкове рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 28.06.2020 р.;

- 29.06.2020 р. - пеня у сумі 46,97 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 28.06.2020 р.;

- 14.07.2020 р. - пеня у сумі 95,95 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 13.07.2020 р.;

- 27.07.2020 р. - пеня у сумі 136,39 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 26.07.2020 р.;

- 27.07.2020 р. - пеня у сумі 131,85 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 26.07.2020 р.;

- 28.07.2020 р. - пеня у сумі 116,08 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 27.07.2020 р.;

- 12.08.2020 р. - пеня у сумі 167,29 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 11.08.2020 р.;

- 25.08.2020 р. - пеня у сумі 212,46 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 24.08.2020 р.;

- 25.08.2020 р. - пеня у сумі 205,38 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 2.4.08.2020 р.;

- 26.08.2020 р. - пеня у сумі 179,59 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 25.08.2020 р.;

- 16.09.2020 р. - пеня у сумі 253,39 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 15.09.2020 р.;

- 22.09.2020 р. - пеня у сумі 524,63 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 21.09.2020 р.;

- 22.09.2020 р. - пеня у сумі 276,37 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 21.09.2020 р.;

- 15.10.2020 р. - пеня у сумі 324,74 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 14.10.2020 р.;

- 27.10.2020 р. - пеня у сумі 693,09 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 26.10.2020 р.;

- 27.10.2020 р. - пеня у сумі 365,12 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 26.10.2020 р.;

- 03.11.2020 р. - пеня у сумі 371,48 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 02.11.2020 р.;

- 25.11.2020 р. - пеня у сумі 832,67 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 24.11.2020 р.;

- 25.11.2020 р. - пеня у сумі 12,32 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 24.11.2020 р.;

- 25.11.2020 р. - пеня у сумі 426,33 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 24.11.2020 р.;

- 22.12.2020 р. - пеня у сумі 507,12 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002980520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 21.12.2020 р.;

- 22.12.2020 р. - пеня у сумі 492,02 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 21.12.2020 р.;

- 22.12.2020 р. - пеня у сумі 716,58 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 21.12.2020 р.;

- 22.12.2020 р. - пеня у сумі 246,04 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 21.12.2020 р.;

- 25.01.2021 р. - пеня у сумі 1126,58 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 24.01.2021 р.;

- 28.01.2021 р. - пеня у сумі 583,23 грн. на податкове повідомлення-рішення №0002990520 від 04.02.2020 р. з 05.06.2020 р. по 27.01.2021 р.

Вказані податкові повідомлення-рішення направлено на адресу Товариства, однак, конверти повертались на адресу контролюючого органу із відміткою про відсутність адресата за вказаною адресою.

Надаючи оцінку зазначеним правовідносинам колегія суддів апеляційної інстанції бере до уваги постанову Верховного Суду від 15.06.2023 року у справі №160/13436/22, згідно якої висловлено правову позицію, що в межах розгляду справи за позовом суб`єкта владних повноважень про стягнення заборгованості суд позбавлений процесуальної можливості здійснювати правовий аналіз питання правомірності нарахованих контролюючим органом грошових зобов`язань, що визначені (нараховані) платнику податковим повідомленням - рішенням, аналогічно суд позбавлений процесуальної можливості здійснювати і оцінку правильності нарахування пені. Правомірність та правильність такого нарахування має здійснюватися судом також у провадженні саме за позовом платника податків про оскарження дій контролюючого органу з нарахування пені, або у межах справи про стягнення податкового боргу, де заявлено зустрічний позов.

Згідно із ч.5 ст.242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Колегія суддів апеляційної інстанції бере до уваги, що матеріали справи не містять доказів наявності позову платника податків про оскарження дій контролюючого органу з нарахування пені; також матеріали справи не містять доказів наявності у даній справі зустрічного позову відповідача щодо правильності нарахування пені.

Як наслідок, колегія суддів апеляційної інстанції не погоджується з рішенням суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позову щодо стягнення пені в розмірі 892574,11 грн.

Отже, в цій частині рішення суду першої інстанції слід скасувати та задовольнити позовні вимоги в цій частині.

В іншій частині рішення суду першої інстанції слід залишити без змін.

Керуючись 241-245, 250, 315, 317, 321, 322, 327, 328, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області задовольнити.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 року скасувати в частині відмови в задоволенні позову та в цій частині позовні вимоги задовольнити.

В іншій частині рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття 22.02.2024 та в силу ст. 328 КАС України постанова може бути оскаржена до Верховного Суду протягом 30 днів згідно ст. 329 КАС України з дня її прийняття шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Вступну та резолютивну частини постанови проголошено 22.02.2024.

В повному обсязі постановавиготовлена 29.02.2024.

Головуючий - суддяЮ. В. Дурасова

суддяЛ.А. Божко

суддяО.М. Лукманова

Дата ухвалення рішення22.02.2024
Оприлюднено11.03.2024
Номер документу117512755
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/2997/23

Постанова від 22.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Постанова від 22.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 17.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 28.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Рішення від 31.08.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

Рішення від 31.08.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

Ухвала від 25.05.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

Ухвала від 26.04.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

Ухвала від 07.03.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні