Ухвала
від 07.03.2024 по справі 523/3711/24
СУВОРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №523/3711/24

Провадження №1-кс/523/789/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

07.03.2024 року слідчий суддя Суворовського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в приміщенні суду подане в кримінальному провадженні № 42024163040000018 від 08.02.2024 року клопотання про надання тимчасового доступу до документів,

в с т а н о в и в:

До Суворовського районного суду м. Одеси надійшло клопотання слідчого СВ ВП №3 Одеського районного управління №1 ГУНП в Одеській області, про надання тимчасового доступу до документів, який містять охоронювану законом таємницю.

Розгляд клопотання проведено у відсутність прокурора, оскільки будучі належним чином повідомлений про час і місце судового розгляду клопотання, слідчий до суду не прибув, про поважність причин неявки не повідомив. Згідно ч.3 ст.244 КПК України неприбуття особи, яка подала клопотання не перешкоджає розгляду клопотання, у зв`язку з чим фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів у відповідності до ч.4 ст.107 КПК України не здійснювалося.

Вивченням клопотання із долученими до нього додатками встановлено, що, згідно клопотання, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами проведення процедурних відкритих торгів з особливостями (ідентифікаційний номер закупівлі UA-2022-09-22-008670-a) укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » № 1502/СП від 10.10.2022 про постачання візуалізаційного обладнання для потреб медицини.

Так, відповідно до специфікації вищевказаного договору було закуплено систему рентгенівську діагностичну « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на суму 6450 000 гривень без ПДВ (в вартість якої входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

При цьому моніторингом загальнодоступної мережі Інтернет встановлено, що в компанії « ІНФОРМАЦІЯ_4 », яка являється національним дистриб`ютором медичного обладнання (https://radfarm.com.ua/) ціна рентгенівської діагностичної системи «OPERA RT20», становить 4600 000 гривень за одну одиницю (в вартість якої входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

Таким чином, завищена вартість обладнання складає близько 30%.

Крім того, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами проведення процедурних відкритих торгів з особливостями (ідентифікаційний номер закупівлі UA-2022-10-12-004399-a) укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » № 1104/СП від 01.11.2022 про постачання візуалізаційного обладнання для потреб медицини.

Так, відповідно до специфікації вищевказаного договору було закуплено систему рентгенівську діагностичну «OPERA RT20 Harp» на суму 6389 000 гривень без ПДВ (в вартість якої входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

При цьому моніторингом загальнодоступної мережі Інтернет встановлено, що в компанії « ІНФОРМАЦІЯ_4 », яка являється національним дистриб`ютором медичного обладнання (https://radfarm.com.ua/) ціна рентгенівської діагностичної системи «OPERA RT20», становить 4600 000 гривень за одну одиницю (в вартість якої входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

Таким чином, завищена вартість обладнання складає близько 28%.

Також, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами проведення процедурних відкритих торгів з особливостями (ідентифікаційний номер закупівлі UA-2022-10-28-003136-a) укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » № 1055/ВТ від 15.11.2022 про постачання візуалізаційного обладнання для потреб медицини.

Так, відповідно до специфікації вищевказаного договору було закуплено 2 одиниці системи рентгенівської діагностичної мобільної «MAC» (вартість однієї одиниці складає 3000 000 гривень) на загальну суму 6000 000 гривень без ПДВ (в вартість яких входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

При цьому моніторингом загальнодоступної мережі Інтернет встановлено, що в компанії « ІНФОРМАЦІЯ_5 », яка постачає медичне обладнання різних виробників в Україну (https://goodmedika.com.ua/) ціна рентгенівської діагностичної мобільної системи « ІНФОРМАЦІЯ_6 », становить 2000 000 гривень за одну одиницю (в вартість якої входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

Таким чином, завищена вартість обладнання складає близько 34%.

Окрім цього, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами проведення процедурних відкритих торгів з особливостями (ідентифікаційний номер закупівлі UA-2022-11-18-004646-a) укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення (різні) на загальну суму 3069500 гривень без ПДВ (в вартість яких входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

Так, відповідно до специфікації вищевказаного договору було закуплено наступний товар:

медичний аспіратор «Vacus 7032» у кількості 20 одиниць (вартість однієї одиниці складає 44500 гривень) на загальну суму 890000 гривень;

шприцевий насос «EN - S7 Смарт» у кількості 20 одиниць (вартість однієї одиниці складає 40000 гривень) на загальну суму 800000 гривень;

ліжко для інтенсивної терапії «TM-D 4053» у кількості однієї одиниці вартістю 244500 гривень;

каталка для машинної швидкої допомоги «ТМ-С 3033» у кількості однієї одиниці вартістю 120000 гривень;

монітор пацієнта «X12» (з функцією капнографії CO2) у кількості 3 одиниць (вартість однієї одиниці складає 139 000 гривень) на загальну суму 417000 гривень;

монітор пацієнта «X12» (з функцією капнографії CO2 та IAT) у кількості 4 одиниць (вартість однієї одиниці складає 149 500 гривень) на загальну суму 598000 гривень.

При цьому моніторингом загальнодоступної мережі Інтернет встановлено, що в компанії « ІНФОРМАЦІЯ_8 », яка постачає лабораторне та медичне обладнання різних виробників в Україну (https://horizon-medical.com.ua) ціна ліжка для інтенсивної терапії «TM-D 4053» становить 188000 гривень. Крім того, в компанії « ІНФОРМАЦІЯ_5 », яка постачає медичне обладнання різних виробників в Україну ( ІНФОРМАЦІЯ_9 ціна монітору пацієнта «X12» (Edan Instruments), становить 70000 гривень за одну одиницю (в вартість якої входить доставка, інсталяція та навчання персоналу).

Вартість іншого обладнання та виробів на момент укладення договору не встановлена.

Таким чином, на думку органу досудового розслідування, завищена вартість обладнання, ціну якого надалось можливим встановити, складає близько 20%.

Враховуючи викладене, закупівля товарів проведена КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договорами №1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення проведена за завищеними цінами, що завдало шкоди державним інтересам.

У ході проведення досудового розслідування призначена судова товарознавча експертиза, проведення якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_10 .

Так, на адресу Суворовської окружної прокуратури м. Одеси надійшло клопотання експерта про надання додаткових матеріалів, необхідних для виконання експертизи, а саме документів на обладнання (паспортів, інструкцій з експлуатації, товаросупровідних документів, тощо).

Таким чином, наразі, виникла об`єктивна необхідність в тимчасовому доступі до речей і документів, що перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме до документів, які стосуються умов укладення та виконання договорів № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, а також технічної документації на вказане обладнання та вироби.

Вказані документи містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту і обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Також з метою повного, всебічного та неупередженого проведення розслідування по даному кримінального провадження, встановлення осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, виникла необхідність отримання документів, які, шляхом їх дослідження, підтвердили або спростували факти та обставини проведення закупівель по завищеним цінам.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, механізму вчинення кримінального правопорушення та притягнення до кримінальної відповідальності винних осіб, проведення ряду експертиз та інших слідчих дій, іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів неможливо, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 .

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя погоджується із суб`єктом клопотання, що надання тимчасового доступу, вилучення вищезазначених даних може стати доказами у кримінальному провадженні, і при цьому отримати такі відомості в інший спосіб неможливо, в зв`язку з чим, вважає можливим внесене клопотання задовольнити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.163165,369372 КПК України, слідчий суддя,

п о с т а н о в и в :

Клопотання прокурора Суворовської окружної прокуратури міста Одеси ОСОБА_3 - задовольнити, надавши зазначеній службовій особі дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , слідчим групи слідчих СВ відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 Головного управління Національної поліції в Одеській області, які здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадженні та прокурорам групи прокурорів Суворовської окружної прокуратури міста Одеси, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні № 42024163040000018 від 08.02.2024, а саме наступних документів:

- належним чином завірену копію статуту КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

- оригінали документів, які стали підставою проведення закупівлі за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;

- оригінали рішень про призначення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- оригінали документів, які підтверджують навчання уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- належним чином завірену копію особової справи, наказу про призначення на посаду, наказу про призначення уповноваженою особою щодо проведення закупівель за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- оригінал посадової інструкції та положення про уповноважену особу відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- належним чином завірену копію особової справи, посадової інструкції директора КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та/або особи, яка виконувала обов`язки директора (який/яка працював (ла) на посаді директора в 2022 році);

- оригінали документів, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості закупівлі за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- оригінали документів на предмет погодження закупівлі з ІНФОРМАЦІЯ_12 за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- оригінали рішень про визнання переможця за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- оригінали договорів за № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 та додаткових угод до цих договорів, якщо такі були;

- належним чином завірені копії платіжних доручень за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- оригінали актів наданих послуг та/або видаткові накладні за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- належним чином завірені копії сертифікатів відповідності, стандартів, технічних умов, іншу технічну та/або нормативну документацію, яка встановлює вимоги до якості товарів, які поставлялись за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022 про постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення, укладених між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- належним чином завірені копії технічних паспортів, інструкцій з експлуатації, товаросупровідних документів, що містять інформацію щодо комплектації та технічних характеристик на обладнання та вироби медичного призначення, які поставлялись за договорами № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022, укладеними між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- належним чином завірену копію річного плану закупівель за 2022 рік КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зі змінами до нього, якщо такі були;

- належним чином завірені копії листування, попередніх угод та протоколів про наміри з питань закупівель, що так чи інакше стосуються договорів № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022, укладеними між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- належним чином завірені копії інших документів, які відносяться до договорів № 1502/СП від 10.10.2022, № 1104/СП від 01.11.2022, № 1055/ВТ від 15.11.2022, № 1210/ВТ від 12.12.2022, укладеними між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- при відсутності будь-яких з вище перелічених документів, зазначити письмово про причину не надання документів.

Відповідно до положень ч.1 ст.166 КПК України роз`яснити відповідальній особі, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Строк дії ухвали складає один місяць з дня її проголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення07.03.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу117518090
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до документів

Судовий реєстр по справі —523/3711/24

Ухвала від 07.03.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 07.03.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні