Рішення
від 26.02.2024 по справі 160/26126/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 лютого 2024 рокуСправа №160/26126/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кадникової Г.В. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» до відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2: Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» (далі ТОВ «Торгова компанія Солюшн Про», позивач) 10.10.2023 звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС у Дніпропетровській області, відповідач-1) з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення:

№9239925/43922591 від 25.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №344 від 14.12.2021;

№9230915/43922591 від 24.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №343 від 14.12.2021;

№9217157/43922591 від 20.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №334 від 02.12.2021;

№8881924/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №332 від 02.12.2021;

№8886041/43922591 від 29.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №333 від 02.12.2021;

№9544876/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №342 від 14.12.2021;

№8881925/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №322 від 26.11.2021;

№9544878/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №337 від 03.12.2021;

№9544879/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №339 від 06.12.2021;

№9544877/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №345 від 16.12.2021;

№9604994/43922591 від 28.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №346 від 16.12.2021;

№9440001/43922591 від 31.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №340 від 07.12.2021;

№9253980/43922591 від 27.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №325 від 26.11.2021;

№9264170/43922591 від 28.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №328 від 29.11.2021;

№9307609/43922591 від 07.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №330 від 01.12.2021;

№9299557/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №335 від 02.12.2021;

№9299556/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №338 від 03.12.2021;

№9563286/43922591 від 21.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.02.2022;

№9488786/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 26.09.2022;

№9488785/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.10.2022.

- зобов?язати Державну податкову службу України (далі - ДПС України, відповідач-2) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подані позивачем фактичною датою її подання:

??податкова накладна №344 від 14.12.2021;

??податкова накладна №343 від 14.12.2021;

??податкова накладна №334 від 02.12.2021;

??податкова накладна №332 від 02.12.2021;

??податкова накладна №333 від 02.12.2021;

??податкова накладна №342 від 14.12.2021;

??податкова накладна №322 від 26.11.2021;

??податкова накладна №337 від 03.12.2021;

??податкова накладна №339 від 06.12.2021; ?

податкова накладна №345 від 16.12.2021;

??податкова накладна №346 від 16.12.2021;

??податкова накладна №340 від 07.12.2021;

??податкова накладна №325 від 26.11.2021;

??податкова накладна №328 від 29.11.2021;

??податкова накладна №330 від 01.12.2021;

??податкова накладна №335 від 02.12.2021;

??податкова накладна №338 від 03.12.2021;

??податкова накладна №1 від 07.02.2022;

??податкова накладна №5 від 26.09.2022;

??податкова накладна №6 від 28.10.2022.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем подано на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні, проте реєстрацію зупинено, оскільки податкові накладні відповідають вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ТОВ «Торгова компанія Солюшн Про» подано до податкового органу документи, які повністю підтверджують реальність господарських операцій, за результатом яких складено податкові накладні, надіслані для реєстрації. Однак, рішенням відповідача-1 відмовлено у реєстрації податкових накладних. Позивач вважає, що рішення відповідача-1 про відмову у реєстрації податкових накладних є протиправними та такими, що підлягають скасуванню, а податкові накладні підлягають реєстрації в ЄРПН.

Ухвалою суду позовну заяву залишено без руху на підставі ст.169 Кодексу адміністративного судочинства України, зі встановленням строку для усунення виявлених недоліків.

На виконання ухвали суду, позивачем усунуті виявлені недоліки позовної заяви.

Ухвалою суду від 05.01.2024 року позовну заяву прийнято до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання.

05.02.2024 року від відповідача-1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що за результатами розгляду комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів та пояснень, наданих платником, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з причини «наявність у контролюючих органів податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій», оскільки по товариству прийнято рішення щодо відповідності/невідповідності платника критеріям ризиковості як такого, що відповідає пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку, складено протокол від 17.01.2023 року №34 та прийнято рішення №627. Крім того, повідомлено, що на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду та постанови Третього апеляційного адміністративного суду по справі №160/10542/23 ТОВ «Торгова компанія Солюшн Про» виключено з переліку ризикових платників податків.

Відповідачем-2 до суду подано 05.02.2024 року відзив на позовну заяву, зі змісту якого вбачається, що оскаржуване рішення прийнято на регіональному рівні, а саме: комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області, а тому ДПС України не вчиняло протиправних дій, які породжують, змінюють або припиняють права та обов`язки позивача. Вимога про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну є неправомірною, оскільки повноваження ДПС України щодо реєстрації податкової накладної в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією відповідного органу, а отже зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну є необґрунтованими, оскільки без надання правової оцінки рішенням комісії регіонального рівня, зобов`язання ДПС України зареєструвати відповідну податкову накладну є передчасними.

Вивчивши матеріали справи, оцінивши наведені сторонами доводи, суд виходить з наступного.

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «Торгова компанія Солюшн Про» перебуває нп обліку в ГУ ДПС у Дніпропетровській області, є платником податку на додану вартість.

Позивач здійснює фінансово-господарську діяльність, основними напрямками якої є: оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (основний); виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; оброблення металів та нанесення покриття на метали; діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; оптова торгівля текстильними товарами; оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення; оптова торгівля фарфором, скляним посудом і засобами для чищення; оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; оптова торгівля металами та металевими рудами; оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладлям до нього; оптова торгівля хімічними продуктами; оптова торгівля іншими проміжними продуктами; неспеціалізована оптова торгівля.

20.05.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» (в якості покупця) укладено Договір поставки №Т-0006/21.

На виконання умов договору продавцем здійснено поставку Товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №BH-14/12-2 від 14.12.2021 на суму 104 796,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №344 від 14.12.2021, реєстрація якої була зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8536, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК...

Також, на виконання умов договору №T-0006/21 від 20.05.2021 продавцем здійснено поставку товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №ВН-14/12-3 від 14.12.2021 на суму 112 896,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №343 від 14.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 6810, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

24.09.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ТОВ «БУДПРОКАТМЕХАНІЗАЦІЯ» (в якості покупця) укладено Договір поставки №24.

На виконання умов договору продавцем здійснено поставку Товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №BH-02/12-3 від 02.12.2021 на суму 1124543,72 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №334 від 02.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8544, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору №24 від 24.09.2021 продавцем здійснено поставку товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №ВН-02/12-1 від 02.12.2021 на суму 4023898,57 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №332 від 02.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8544, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору №24 від 24.09.2021 продавцем здійснено поставку товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №ВН-02/12-2 від 02.12.2021 на суму 1604076,91 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №333 від 02.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8544, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору №24 від 24.09.2021 продавцем здійснено поставку товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №ВН-14/12-1 від 14.12.2021 на суму 97080,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №342 від 14.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8536, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

25.05.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ТОВ «КАРАТ» (в якості покупця) укладено Договір поставки №16-2021.

На виконання умов договору продавцем здійснено 26.11.2021 предоплату за договором на суму 2351000,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №322 від 26.11.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8504, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

02.04.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» (в якості покупця) укладено Договір поставки №10-П.

На виконання умов договору продавцем здійснено 03.12.2021 предоплату за договором на суму 300000,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №337 від 03.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8534, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору продавцем здійснено 06.12.2021 предоплату за договором на суму 300000,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №339 від 06.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8534, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору продавцем здійснено 16.12.2021 предоплату за договором на суму 300000,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №345 від 16.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8534, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору продавцем здійснено 16.12.2021 предоплату за договором на суму 300000,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №346 від 16.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 9026, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

27.08.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ТОВ «ПЕРФОРА» (в якості покупця) укладено Договір поставки №27-08-1.

На виконання умов договору продавцем здійснено поставку Товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №BH-07/12-2 від 07.12.2021 на суму 517592,52 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №340 від 07.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 3214, 3921, 3824, 7019 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

26.11.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ТОВ «ЗГО «ТЕХНОМАШ» (в якості покупця) укладено Договір поставки №26/11.

На виконання умов договору продавцем здійснено поставку Товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №BH-26/11-1 від 26.11.2021 на суму 1546289,72 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №325 від 26.11.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 7208, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору №26/11 від 26.11.2021 продавцем здійснено поставку товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №ВН-29/11-1 від 29.11.2021 на суму 1030859,81 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №328 від 29.11.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 7208, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

01.12.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ТОВ «ЗГО «ТЕХНОМАШ» (в якості покупця) укладено Договір поставки №01/12.

На виконання умов договору продавцем здійснено 01.12.2021 предоплату за договором на суму 95616,00 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №330 від 01.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8501, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору №26/11 від 26.11.2021 продавцем здійснено поставку товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №ВН-02/12-5 від 02.12.2021 на суму 948272,80 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №335 від 02.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 7208, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Також, на виконання умов договору №26/11 від 26.11.2021 продавцем здійснено поставку товару на адресу покупця відповідно до видаткової накладної №ВН-03/12-2 від 03.12.2021 на суму 1010791,75 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №338 від 03.12.2021, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 7208, 7216, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

24.06.2021 між ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» (в якості продавця) та ТОВ «АВАНГАРД» (в якості покупця) укладено Договір поставки №17/2021.

На виконання умов договору продавцем здійснено 07.02.2022 предоплату за договором на суму 5207738,40 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №1 від 07.02.2022, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8504, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

На виконання умов договору продавцем здійснено 26.09.2022 предоплату за договором на суму 2500000,80 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №5 від 26.09.2022, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8504, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

На виконання умов договору продавцем здійснено 28.10.2022 предоплату за договором на суму 578637,60 грн.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» складено податкову накладну №6 від 28.10.2022, реєстрація якої зупинена та зазначено: коди УКТЗЕД товару/послуг 8504, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ СОЛЮШН ПРО» на виконання п.56.23 ст.56 направлено на адресу ДПС повідомлення щодо подачі документів на підтвердження реальності та правомірності операцій по відмовленим ПН/РК. Також, були надані пояснення та копії первинних документів на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, зокрема: договори про закупівлю з контрагентами-покупцями, договори з контрагентами-постачальниками, відповідні рахунки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, картки рахунків, платіжні документи та інше.

За результатами розгляду комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі комісія) документів, наданих платником, винесено рішення:

№9239925/43922591 від 25.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №344 від 14.12.2021;

№9230915/43922591 від 24.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №343 від 14.12.2021;

№9217157/43922591 від 20.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №334 від 02.12.2021;

№8881924/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №332 від 02.12.2021;

№8886041/43922591 від 29.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №333 від 02.12.2021;

№9544876/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №342 від 14.12.2021;

№8881925/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №322 від 26.11.2021;

№9544878/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №337 від 03.12.2021;

№9544879/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №339 від 06.12.2021;

№9544877/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №345 від 16.12.2021;

№9604994/43922591 від 28.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №346 від 16.12.2021;

№9440001/43922591 від 31.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №340 від 07.12.2021;

№9253980/43922591 від 27.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №325 від 26.11.2021;

№9264170/43922591 від 28.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №328 від 29.11.2021;

№9307609/43922591 від 07.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №330 від 01.12.2021;

№9299557/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №335 від 02.12.2021;

№9299556/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №338 від 03.12.2021;

№9563286/43922591 від 21.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.02.2022;

№9488786/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 26.09.2022;

№9488785/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.10.2022.

Вказані рішення обґрунтовані ненаданням платником податків копій документів, складених з порушенням законодавства. В графі "Додаткова інформація" вказано: наявність ризикових операцій.

Не погоджуючись із рішенням комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації податкових накладних, з метою їх скасування та зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні, позивач звернувся до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України (далі - ПК України) датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

У випадку, якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок №1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція), відповідно до пункту 13 Порядку №1246

Аналогічні приписи містяться у пункті 201.16 статті 201 ПК України, відповідно до яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019р. №1165, який набрав чинності з 01.02.2020 року (далі - Порядок №1165) визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

У відповідності до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункти 6, 7, 10, 11 Порядку №1165).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165)

Судом встановлено, що реєстрацію податкових накладних позивача зупинено з тих підстав, що коди УКТЗЕД товару/послуг 8536, 6810, 8544, 8536, 8504, 8534, 9026, 3214, 3921, 3824, 7019, 7208, 8501, 7216, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

У квитанціях запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Аналізуючи квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних підстави контролюючого органу, суд враховує, що у додатку 3 до Порядку №1165, визначено критерії ризиковості здійснення операцій. Зокрема, відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Суд звертає увагу, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Таким чином, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.

Зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних, контролюючим органом зазначено, що господарські операції платника податків відповідають п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Аналізуючи зміст п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: 1) відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; 2) обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; 3) переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

В свою чергу, надіслані позивачу квитанції не містять конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, а контролюючим органом лише пропонується надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення.

Отже, під час зупинення реєстрації податкових накладних відповідач застосував критерії ризиковості здійснення операцій до податкових накладних, що не відповідає приписам пунктів 6, 7 Порядку №1165 та свідчить про відсутність обґрунтованих підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 року за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня) у відповідності до пунктів 2-4 Порядку №520.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних /розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.11 Порядку №520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: 1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Таким чином, судом встановлено, що позивачем подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, щодо яких заявлено позовні вимоги. ГУ ДПС у Дніпропетровській області за наслідком проведеного моніторингу зупинено реєстрацію податкових накладних. Позивачем надіслано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, що підтверджено матеріалами справи.

Судом встановлено, що контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими документами, на адресу позивача жодних запитів щодо недостатності документів для прийняття рішень в рамках розглядуваних пояснень не надавав.

Беручи до уваги викладене, суд враховує, що оскаржуване рішення повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної із зазначенням, зокрема, які саме документи не надані платником податків, які були б достатніми для прийняття комісією ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем на підтвердження реальності здійснення операцій, виписані податкові накладні по яким направлено повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, копії яких містяться в матеріалах справи, та надані відповідні документи.

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області в оскаржуваних рішеннях зазначило, що підставою для відмови у реєстрації податкових накладних є надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. В графі додаткова інформація зазначено: наявність ризикових операцій.

Однак, наявність податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій, не може бути підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, а є лише заходом податкового контролю.

Крім того, відповідачем-1 не конкретизовано, в чому полягає така податкова інформація, які ризикові операції здійснює платник податку, та не надано жодного доказу на їх підтвердження.

При цьому, у відзиві на позов відповідач-1 зазначає, що на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду та постанови Третього апеляційного адміністративного суду по справі №160/10542/23 ТОВ «Торгова компанія Солюшн Про» виключено з переліку ризикових платників податків.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 04.12.2018 року у справі № 821/1173/17.

Крім того, суд враховує, що до матеріалів справи позивачем надані документи на підтвердження господарської діяльності платника податків, (у тому числі надані відповідачу документи та пояснення на підтвердження зазначених у податкових накладних господарських операцій).

При прийнятті рішення у даній справі, судом також враховано висновки Верховного Суду, викладені в постанові від 21.05.2019 року у справі №0940/1240/18, в якій зазначено: Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.

Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

У цій справі судами констатовано невідповідність рішення про зупинення реєстрації податкової накладної законодавчо визначеним вимогам, про що прямо вказав суд першої інстанції. Поряд з цим судами все одно здійснено дослідження тих первинних документів та аргументів податкового органу, які не були підставами для прийняття рішення про зупинення реєстрації податкової накладної та подальшої відмови у реєстрації податкової накладної, що свідчить про порушення судами вимог принципу офіційного з`ясування обставин справи та безпідставне розширення предмету доказування.

Частиною 5 ст.242 КАС України передбачено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Суд вважає за необхідне зазначити, що всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України, а не шляхом зупинення реєстрації податкових накладних.

Таким чином, суд дійшов висновку про протиправність прийнятих рішень про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З огляду на викладене, рішення комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області:

№9239925/43922591 від 25.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №344 від 14.12.2021;

№9230915/43922591 від 24.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №343 від 14.12.2021;

№9217157/43922591 від 20.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №334 від 02.12.2021;

№8881924/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №332 від 02.12.2021;

№8886041/43922591 від 29.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №333 від 02.12.2021;

№9544876/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №342 від 14.12.2021;

№8881925/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №322 від 26.11.2021;

№9544878/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №337 від 03.12.2021;

№9544879/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №339 від 06.12.2021;

№9544877/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №345 від 16.12.2021;

№9604994/43922591 від 28.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №346 від 16.12.2021;

№9440001/43922591 від 31.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №340 від 07.12.2021;

№9253980/43922591 від 27.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №325 від 26.11.2021;

№9264170/43922591 від 28.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №328 від 29.11.2021;

№9307609/43922591 від 07.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №330 від 01.12.2021;

№9299557/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №335 від 02.12.2021;

№9299556/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №338 від 03.12.2021;

№9563286/43922591 від 21.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.02.2022;

№9488786/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 26.09.2022;

№9488785/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.10.2022, є необґрунтованими та підлягають скасуванню.

Щодо вимоги позивача зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, суд виходить за наступного.

За приписами підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до пунктів 2, 10 частини 2 статті 245 КАС України, суд в порядку адміністративного судочинства може у разі задоволення позову прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень, а також прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права.

Судом враховано, що ПК України визначено правові наслідки відсутності факту реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Така податкова накладна не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних, у свою чергу, є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

Таким чином, відсутність реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець товарів позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення його позапланової перевірки.

З огляду на викладене, правовідносини щодо реєстрації податкових накладних у Єдиному державному реєстрі податкових накладних і, зокрема, щодо безпідставного неприйняття податкових накладних для їх реєстрації, є предметом розгляду в адміністративних судах відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України.

Також, суд керується приписами ч.4 ст.245 КАС України за змістом якої у разі визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, суд може зобов`язати відповідача суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Таким чином, суд доходить висновку, що законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.

Окрім того, суд враховує приписи п.п.19, 20 Порядку №1246, яким передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Таким чином, нормами Податкового кодексу України та Порядку чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної та можливості зазначення дати її реєстрації.

Згідно ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.1 ст.72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частинами 1, 2 ст.77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Оскільки контролюючим органом не доведено правомірності своїх дій щодо відмови в реєстрації податкових накладних, то позовні вимоги підлягають задоволенню.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає про наступне.

Відповідно до вимог ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню, сплачений позивачем судовий збір за подачу позову до суду в сумі 53'680грн. 00коп. підлягає стягненню з відповідачів за рахунок їх бюджетних асигнувань солідарно та пропорційно до задоволених вимог.

Керуючись ст.ст.9, 72-77, 139, 241-246, 255, 258, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» до відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2: Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9239925/43922591 від 25.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №344 від 14.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9230915/43922591 від 24.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №343 від 14.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9217157/43922591 від 20.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №334 від 02.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №8881924/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №332 від 02.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №8886041/43922591 від 29.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №333 від 02.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9544876/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №342 від 14.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №8881925/43922591 від 26.05.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №322 від 26.11.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9544878/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №337 від 03.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9544879/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №339 від 06.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9544877/43922591 від 19.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №345 від 16.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9604994/43922591 від 28.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №346 від 16.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9440001/43922591 від 31.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №340 від 07.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9253980/43922591 від 27.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №325 від 26.11.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9264170/43922591 від 28.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №328 від 29.11.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9307609/43922591 від 07.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №330 від 01.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9299557/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №335 від 02.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9299556/43922591 від 04.08.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №338 від 03.12.2021.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9563286/43922591 від 21.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.02.2022.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9488786/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 26.09.2022.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення №9488785/43922591 від 08.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.10.2022.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №344 від 14.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №343 від 14.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №334 від 02.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №332 від 02.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №333 від 02.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №342 від 14.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №322 від 26.11.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №337 від 03.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №339 від 06.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №345 від 16.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №346 від 16.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №340 від 07.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №325 від 26.11.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №328 від 29.11.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №330 від 01.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №335 від 02.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №338 від 03.12.2021 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №1 від 07.02.2022 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №5 від 26.09.2022 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №6 від 28.10.2022 подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» фактичною датою її подання.

Стягнути солідарно за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м.Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-А, код ЄДРПОУ 44118658) та Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія Солюшн Про» (49127, м. Дніпро, вул. Базова, буд.8, каб.404, код ЄДРПОУ 43922591) судові витрати у розмірі 53 680грн. 00коп. (п`ятдесят три тисячі шістсот вісімдесят грн. 00коп.).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в строки, передбачені ст.295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Г. В.Кадникова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.02.2024
Оприлюднено11.03.2024
Номер документу117528625
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/26126/23

Ухвала від 07.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 23.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 29.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кадникова Ганна Володимирівна

Рішення від 26.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кадникова Ганна Володимирівна

Ухвала від 05.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кадникова Ганна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні