Справа № 202/2675/24
Провадження № 1-кс/202/1496/2024
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
УХВАЛА
11 березня 2024 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження №42023040000000652 від 08.12.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснюється СУ ГУНП в Дніпропетровській області.
Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням здійснюється Дніпропетровською обласною прокуратурою.
19.02.2024 року до Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.
Дане клопотання, згідно з протоколом автоматичного визначення слідчого судді, було передано слідчому судді 19.02.2024 року.
Згідно з матеріалами клопотання, досудовим розслідуванням встановлено, що до інформації, викладеної у рапорті, протягом листопада - грудня 2023 року, КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , фактично знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , проведено 13 відкритих торгів з особливостями: UA-2023-11-09-016782-a, UA-2023-11-09-016806-a, UA-2023-11-09-016832-a, UA-2023-11-09-016849-a, UA-2023-11-09-016864-a, UA-2023-11-10-000012-a, UA-2023-11-10-002343-a, UA-2023-11-10-004419-a, UA-2023-11-10-014772-a, UA-2023-11-10-014807-a, UA-2023-11-12-000287-a, UA-2023-11-12-000303-a,UA-2023-11-13-016567-a, щодо закупівлі медичного обладнання з очікуваною вартістю 69692819 UAH з ПДВ.
У ході проведення оглядів публічної інформації, викладеної у системі електронних торгів « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено наступне.
09.11.2023 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями через електронну систему публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-09-016782-a, предмет закупівлі: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Багаторазовий спіральний комп`ютерний томограф для сканування всього тіла людини), очікувана вартість 20 000000 UAH з ПДВ.
Участь у вказаній закупівлі прийняв один учасник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , директором якого є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_3 , зареєстрована: АДРЕСА_4 , із пропозицією поставити томограф комп`ютерний «SOMATOM go.Up.», вартістю 19829775 гривень з ПДВ.
В ході вивчення тендерної пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що виробником томографу комп`ютерного « ІНФОРМАЦІЯ_5 » є ІНФОРМАЦІЯ_6 , Ерланген, Німеччина, який листом виробника авторизував ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » взяти участь у торгах.
За результатами проведених торгів між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 100 від 27.11.2023 на загальну суму 19829 775 гривень з ПДВ.
У ході огляду веб сторінки електронної платформи з продажу медичного обладнання « ІНФОРМАЦІЯ_7 » встановлено, що середня ринкова вартість томографа комп`ютерного « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на час проведення огляду складає 17 042 631 грн.
Таким чином, різниця між очікуваною вартістю, вартістю закупівлі та середньою ринковою вартістю дає підстави вважати що закупівля томографа комп`ютерного « ІНФОРМАЦІЯ_8 » здійснена посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за завищеною вартістю.
09.11.2023 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями через електронну систему публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-11-09-016806-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015 33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (система ультразвукова діагностична) 2 шт., очікувана вартість предмету закупівлі 8 215 000,00 гривень з ПДВ.
Закупівля ультразвукових систем проводилась за лотами, а саме: лот № 1 очікувана вартість 4840000 гривень з ПДВ один учасник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , директор ОСОБА_5 , пропонує постачання ультразвукової системи ІНФОРМАЦІЯ_9 (SIEMENS) за ціною 4 834 795 UAH з ПДВ; лот № 2 очікувана вартість 3375000 гривень з ПДВ один учасник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ЄДРПОУ НОМЕР_4 , юридична адреса: АДРЕСА_5 , який є офіційним представником « ІНФОРМАЦІЯ_11 ,» в Україні, директор ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , РНОКПП НОМЕР_5 , зареєстрований: АДРЕСА_6 , пропонує постачання ультразвукової системи VINNO G86, виробником якої є VINNO Technology (Suzhou) Co., Ltd,»,за ціною 3 375 000,00 гривень з ПДВ.
За результатами проведених торгів по лоту № 1 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 111 від 06.12.2023 на загальну суму 4834795 UAH з ПДВ.
У ході огляду веб сторінки електронної платформи з продажу медичного обладнання « ІНФОРМАЦІЯ_13 » встановлено, що середня ціна продажу ультразвукової системи ACUSON Juniper (SIEMENS) на час проведення огляду складає 47 000 доларів США (приблизно 1,8 млн. грн).
Таким чином, різниця між очікуваною вартістю, вартістю закупівлі та середньою ринковою вартістю дає підстави вважати що закупівля ультразвукової системи ІНФОРМАЦІЯ_9 (SIEMENS) здійснена посадовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за завищеною вартістю.
Указом Президента України №64/2022 на території України введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який у подальшому було продовжено та діє на теперішній час.
Таким чином, в діях посадових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » містяться ознаки складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Відповідно до договору № 111 від 06.12.2023, укладеного між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оплата за поставлений товар мала надійти на рахунок ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ІВАN: НОМЕР_7 , відкритому в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » МФО НОМЕР_8 .
Враховуючи викладене, для забезпечення вимог ст. 2 КПК України, необхідно отримати інформацію за рахунком ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), № НОМЕР_7 , відкритому в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » МФО НОМЕР_8 .
Зазначена інформація необхідна для проведення її аналізу, долучення до кримінального провадження як доказу та використання при проведенні судових економічних та товарознавчих експертиз.
Таким чином, під час розслідування даного кримінального провадження виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, що містять банківську таємницю, з можливістю їх вилучення,за період з 01.12.2023 по надання дозволу слідчим суддею, по банківському рахунку НОМЕР_9 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » МФО НОМЕР_8 , зареєстрованому за адресою АДРЕСА_7 .
Наведене зумовило слідчого за погодженням з прокурором звернутись до слідчого судді з відповідним клопотанням.
Слідчий у судове засідання не з`явився, завчасно надав заяву у якій просив розглядати дане клопотання без його участі, клопотання підтримав, просив задовольнити.
З метою запобігання можливої зміни або знищення документів, до яких планується отримати тимчасовий доступ, слідчий просив розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.
Згідно з ст. 107 КПК України за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов висновку, що клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Відповідно доч.5ст.163КПК Українислідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи обставини кримінального правопорушення, розкриття банківської таємниці обґрунтовується метою здійснення детального аналізу руху отриманих коштів, встановлення джерел їх надходження і подальшого використання, встановлення призначення платежів. Відомості, що містяться в цих речах і документах можливо буде використати як докази доведення важливих обставин у кримінальному провадженні, що підлягають доказуванню: події кримінального правопорушення, винуватість осіб які розпоряджались банківськими рахунками та грошовими коштами, вид і розмір шкоди, яку було завдано, та обставини які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, можливість використання їх як доказів та неможливість іншими способами довести обставини вчиненого кримінального правопорушення.
З урахуванням викладеного, клопотання слідчого є законним, обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження і встановлення осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, необхідний доступ до речей та документів, що знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » МФО НОМЕР_8 , зареєстрованому за адресою АДРЕСА_7 .
На підставі викладеного і керуючись ст. ст.110,131-132,159-160,162-166,309 КПК України,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати дозвіл слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №42023040000000652: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_3 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 ,на тимчасовий доступ до копій документів, що містять банківську таємницю, з можливістю їх вилучення, за період часу з 01.12.2023 по час надання дозволу слідчим суддею, по банківському рахунку НОМЕР_7 відкритому в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » МФО НОМЕР_8 , зареєстрованому за адресою АДРЕСА_7 , а саме:
- інформацію в електронному (у форматі: «.xlsx») та паперовому вигляді щодо руху грошових коштів (по зазначеним рахунках ) із обов`язковим зазначенням залишків коштів на початку кожної дати здійснення фінансової операції, залишків коштів на кінець кожного операційного дня по руху коштів, залишків коштів на дату виконання ухвали слідчого судді, виду фінансової операції, платіжних доручень, меморіальних ордерів, банківських виписок з відображенням дат надходження (перерахування) коштів, МФО, номер рахунка, номер платіжного документа, найменування СПД, код ЄДРПОУ (ІПН) контрагента, сума, призначення платежу, виду, найменування продукції, її кількості, відомостей щодо покупців продукції, її виду, найменування, кількості та вартості по вищевказаних рахунках;
- документів про відкриття, закриття вказаного рахунку, заяв та додатків до них, картки із зразками підписів та відбитками печатки, договори та додатки до них, договори на здійснення розрахунково-касового обслуговування, акти прийому-передачі виконаних робіт (надання послуг), копії паспортів, ідентифікаційних кодів, повідомлень, свідоцтв, довідок, платіжних доручень, меморіальних ордерів, чекових книжок, грошових чеків, довіреностей на зняття грошових коштів з рахунку, прибуткових та видаткових касових ордерів, що підтверджують зняття та внесення готівкових грошових коштів, договорів поворотної, безповоротної фінансової допомоги, договорів позики з додатками та документів щодо їх обслуговування, заяв на покупку або продаж валюти, контрактів з підприємствами нерезидентами, розпоряджень, довіреностей, платіжних доручень та меморіальних ордерів, договорів, інших фінансових документів, які стали підставою для руху коштів;
- договори про встановлення системи «Банк-Клієнт» щодо обслуговування вказаних рахунків (та інших рахунків які відкриті в банківській установі та належать зазначеним вище юридичним та фізичним особам), а також технічної документації про проведення працівниками банку інсталяції на комп`ютерні машини, вказаної системи, включаючи місце проведення вказаної операції, копій виписок з номерами телефонів, електронних поштових скриньок, іншої контактної інформації, ІР-адрес комп`ютерних машин з яких проходило з`єднання системи «Банк-Клієнт» між комп`ютерною машиною або сервером банку і комп`ютерною машиною клієнта;
- документів щодо відкриття, закриття та обслуговування карткових рахунків та банківських карток, депозитних та кредитних рахунків, та руху грошових коштів по них із обов`язковим зазначенням залишків коштів на початку кожної дати здійснення фінансової операції, залишків коштів на кінець кожного операційного дня по руху коштів, залишків коштів на дату виконання ухвали слідчого судді, виду фінансової операції, відомостей щодо первісних документів бухгалтерського обліку (договорів, специфікацій, додаткових договорів, видаткових накладних, прибуткових накладних, та інших первісних документів обліку), на підставі яких здійснено безготівкову оплату кожної такої господарської операції, відомості щодо постачальників продукції, як резидентів, так і нерезидентів, виду, найменування продукції, її кількості, відомостей щодо покупців продукції, її виду, найменування, кількості та вартості, розгорнутої інформації про дату, час, місце, зняття готівки або переведення коштів через ПТКС у АТМ або пост терміналах, їх ідентифікатори та місцезнаходження (повна адреса);
- вхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та указаними вище фізичними та юридичними особами;
- інформацію в електронному та паперовому вигляді про проведення моніторингу по операціям, що підлягають фінансовому моніторингу з доданням підтверджуючих документів, (договори, акти прийому - передачі, договори комісії, накладні, акти та інші документи які подавались до банківської установи у якості підтвердження здійснення фінансових операцій що підлягають фінансовому моніторингу).
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Визначити строк виконання ухвали до 11.05.2024 року.
Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 117549205 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Ісаєва Д. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні