Рішення
від 12.03.2024 по справі 120/17213/23
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

12 березня 2024 р. Справа № 120/17213/23

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Бошкової Ю.М., розглянувши у письмовому порядку за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом акціонерного товариства "Вінницький завод "Кристал" до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування розрахунку,

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось акціонерне товариство «Вінницький завод «Кристал» (далі АК «Вінницький завод «Кристал», позивач) з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (далі ГУ ПФУ у Вінницькій області, відповідач) про визнання протиправним та скасування розрахунку.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач вказує, що на адресу АК "Вiнницький завод "Кристал" від Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області надійшло Повідомлення про відшкодування пільгової пенсії по списку №1 та №2 з вересня 2023 року за № 0200-0603-8/89401 від 11.09.2023 та Розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій по списку №1 та №2. За порядковим номером 10 розрахунок містить інформацію стосовно ОСОБА_1 та сум фактичних витрат на виплату та доставку їй пенсій, що, на думку відповідача, підлягають відшкодуванню АТ "Вінницький завод "Кристал".

Позивач вважає, що відсутні підстави для відшкодування таких витрат, оскільки ОСОБА_1 у повній мірі набуто необхідний пільговий стаж для призначення пенсії на пільгових умовах до 01.01.1992, тобто до введення в дію Закону України «Про пенсійне забезпечення», тому АК «Вінницький завод «Кристал» вважає, що пенсія ОСОБА_1 мала бути призначена у відповідності до ст. 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення».

Ухвалою від 20.11.2023 відкрито провадження у даній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін. Даною ухвалою також встановлено відповідачу строк на подання відзиву на позовну заяву.

07.12.2023 на адресу суду надійшов відзив ГУ ПФУ у Вінницькій області, у якому відповідач, в першу чергу, зазначає про пропуск АК «Вінницький завод «Кристал» строку звернення до суду, оскільки пенсія ОСОБА_1 призначена з 10.03.2021, а з позовною зоявою позивач звернувся 15.11.2023.

Щодо твердження АК «Вінницький завод «Кристал» про призначення пенсії ОСОБА_1 згідно ст. 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення», відповідач зазначає, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 набула право на пенсію за віком на пільгових умовах за Списком № 2 з 10.03.2021, тому пенсію їй призначено відповідно до норм чинного законодавства, а саме відповідно до частини 2 статті 114 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

В розрахунок пільгового стажу враховано період роботи з 26.07.1983 по 02.10.1988 та з 06.10.1988 по 31.12.1991 повний робочий день на АТ «Вінницький завод «Кристал» на роботах по огрануванню алмазів у діаманти в виробництві «оброблення металу» без використання робототехніки за професією «огранувальник алмазів у діаманти» відповідно до довідки №12/8 від 15.01.2014, виданої ДП Вінницький завод «Кристал» та акту зустрічної перевірки довідки про пільговий характер роботи для призначення пенсії №488 від 20.04.2021. Пільговий стаж складає 8 років 5 місяців 3 дні.

Відповідач звертає увагу, що згідно записів у трудовій книжці ОСОБА_1 прийнята на роботу в АТ «Вінницький завод «Кристал» з 26.07.1983 за професією «огранувальник алмазів у діаманти» і звільнена з посади 01.12.2008. Тобто, ОСОБА_1 продовжувала працювати в АТ «Вінницький завод «Кристал» на тій же посаді після 1992 року. Однак позивачем видано довідку про підтвердження пільгового стажу роботи тільки за період з 26.07.1983 по 31.12.1991. З незрозумілих причин, позивач не включив у довідку період роботи з 01.01.1992 по 01.12.2008.

Крім того, у відзиві зазначено, що призначення пенсії відповідно до норм чинного законодавства здійснюється на підставі заяви особи, тому, оспорювання підстав, з яких призначена пенсія ст. 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення» чи ст. 114 Закону № 1058 є виключним правом особи, в якої виникає право на призначення пенсії.

21.12.2023 до суду надійшла відповідь на відзив, у якій позивач заперечує доводи ГУ ПФУ у Вінницькій області щодо пропуску строку звернення до суду та вказує, що відповідач листом від 23.05.2023 № 0200-0603-8/51324 надав запитувану інформацію та документи з додатками на 147 арк., які раніше були відсутні у позивача. В ході їх аналізу позивач дійшов висновку про необґрунтовану та таку, що суперечить діючому законодавству, вимогу пенсійного органу щодо покладення на АТ «Вінницький завод «Кристал» обов`язку по відшкодуванню виплат та доставку пільгових пенсій, у зв`язку з чим 01.07.2023 звернувався до відповідача із запереченнями розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій. На що відповідачем 28.07.2023 за № 0200-0306-8/74826 надано відповідь «Щодо надання роз`яснення», яка не задовольнила вимоги позивача, що і стало приводом для звернення до суду із відповідним позовом.

Також позивач зазначає, що дотримання норм чинного законодавства, в тому числі застосування ст. 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення» при призначенні пенсії на пільгових умовах, в разі якщо дані правовідносини підпадають під вимоги даної статті, є обов`зком пенсійного органу, а не правом особи, в якої виникає право на призначення пенсії, а право особи полягає в можливості звернутися до органів пенсійного фонду та отримати, в установленому Законом порядку, пільгову пенсію і аж ніяк не застосування тієї чи іншої статті Закону при такому призначенні.

28.12.2023 до суду надійшли заперечення, у яких ГУ ПФУ у Вінницькій області зазначає про необґрунтованість заявлених позовних вимог та просить відмовити у задоволенні позову АТ «Вінницький завод «Кристал».

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

На адресу АК "Вiнницький завод "Кристал" від Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області надійшло Повідомлення про відшкодування пільгової пенсії по списку №1 та №2 на вересень 2023 року за № 0200-0603-8/89401 від 11.09.2023 та Розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, що підлягають відшкодуванню, призначених особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів «б» - «з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» та пунктів 2-8 частини 2 статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» з вересня 2023 року.

За порядковим номером 10 у Розрахунку міститься інформації стосовно ОСОБА_1 та сум фактичних витрат на виплату та доставку їй пенсій, що підлягають відшкодуванню АТ "Вінницький завод "Кристал".

Позивач вважаючи протиправним та таким, що підлягає скасуванню розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, що підлягають відшкодуванню, призначених особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів «б» - «з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» та пунктів 2-8 частини 2 статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» щодо відшкодування АТ «Вінницький завод «Кристал» пенсії на пільгових умовах, призначеної ОСОБА_1 з дати такого призначення, а тому звернувся до суду з цим позовом.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив із наступного.

Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень частини 2розділу ХV «Прикінцеві положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058-IV(з наступними змінами та доповненнями) передбачалось, що пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди зазначеним особам пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України «Про пенсійне забезпечення».

Покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до статей 13 і 14Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та призначених відповідно дочастин другої ітретьоїстатті 114 цього Закону до досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 цього Закону, здійснюється у такому порядку:

- підприємства та організації (крім сільськогосподарських товаровиробників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначеніпідпунктом 4пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці засписком № 1виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці засписком № 2виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, а також на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно дочастини другої статті 114 цього Закону, - до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону за раніше діючим порядком;

- за рахунок коштів Державного бюджету України пенсії, призначені особам відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13Закону України "Про пенсійне забезпечення" (стосовно осіб, які на дату відшкодування віднесені до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) та відповідно до статті 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та після цієї дати відповідно до пунктів 2-8частини другої статті 114 цього Закону (стосовно осіб, які працювали у сільськогосподарських товаровиробників, які на дату відшкодування віднесені до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) тачастини третьої статті 114 цього Закону.

Частиною 4статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення»передбачено, що порядок пенсійного забезпечення осіб, які працювали до введення в дію цьогоЗаконуна роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених законодавством, що діяло раніше визначається статтею 100 даного Закону.

Згідно з пунктом 1постанови Верховної Ради України від 06.12.1991 № 1931 -XII Закон України «Про пенсійне забезпечення» введено в дію з 1 січня 1992 року - в частині норм, що стосуються призначення і виплати пенсій та коригування рівнів пенсій, призначених до введення цього Закону.

Відповідно до статті 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення» особам, які працювали до введення в дію цьогоЗакону на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених раніше діючим законодавством, пенсії за віком призначаються на таких умовах: а) особам, які мають на день введення в дію цьогоЗаконуповний стаж на зазначених роботах, що давав право на пенсію на пільгових умовах, пенсії в розмірах, передбачених цим Законом, призначаються відповідно до вимог за віком і стажем, встановлених раніше діючим законодавством; б) особам, які не мають повного стажу роботи із шкідливими і важкими умовами праці, вік, необхідний для призначення пенсії відповідно до статті 12, знижується пропорційно наявному стажу в порядку, передбаченому статтями 13-14 цього Закону, виходячи з вимог цього стажу, встановлених раніше діючим законодавством.

До набрання чинності Законом України «Про пенсійне забезпечення» пенсійне забезпечення осіб здійснювалось відповідно до Положення про порядок призначення та виплати державних пенсій, затвердженим постановою Ради Міністрів СРСР від 03.08.1972.

Пунктом 16 наведеного вище Положення, зокрема, було визначено, за наявності якого стажу роботи та віку особи мають право на пенсію на пільгових умовах. При цьому вимоги щодо атестації робочих місць за умовами праці згідно раніше діючого законодавства були відсутні.

Отже, відповідно до статті 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення» особа, яка до 1 січня 1992 року (тобто до набрання чинності Закону України «Про пенсійне забезпечення») набула необхідний стаж роботи із шкідливими і важкими умовами праці, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах згідно із Списками № 1, № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених постановою Кабінету Міністрів СРСР від 22.08.1956 № 1173 і після цієї дати не працювала на роботах із важкими і шкідливими умовами праці, пенсія призначається відповідно до Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» згідно із статтею 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення». Особі, яка до і після 1 січня 1992 року працювала на роботах, передбачених Списками № 1 та № 2, пенсія призначається відповідно до статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» з урахуванням результатів атестації робочих місць.

Відтак, право органу Пенсійного фонду України складати та направляти розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій виникає за умови призначення та виплати пенсій їх працівникам, які працювали на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 1, 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах і кореспондує з обов`язком суб`єктів підприємницької діяльності відшкодовувати Пенсійному фонду України фактичні витрати на виплату і доставку пільгових пенсій, призначених їх працівникам відповідно до статті 13 Закону «Про пенсійне забезпечення».

Порядок відшкодування підприємствами витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, визначається Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженоюпостановою Правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 року № 21-1 (далі -Інструкція № 21-1).

Так, підпунктом 6.1 пункту 6 цієї Інструкції № 21-1 передбачено, що відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», зокрема, 100 відсотків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій працівникам, які працювали або працюють на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за Списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

Згідно з пп. 6.8 п. 6Інструкції № 21-1 підприємства та організації зобов`язані щомісяця до 25-го числа вносити до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Відповідно до п. 6.2 Інструкції № 21-1витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах особам, які мають стаж, що дає право на призначення цих пенсій на декількох підприємствах, покриваються цими підприємствами пропорційно стажу роботи з урахуванням вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 2розділу XV «Прикінцеві положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Судом встановлено, що ОСОБА_1 призначена пенсія за віком на пільгових умовах відповідно до пункту «б» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», з 10.03.2021. В розрахунок пільгового стажу враховано період роботи з 26.07.1983 по 02.10.1988 та з 06.10.1988 по 31.12.1991 повний робочий день на АТ «Вінницький завод «Кристал» на роботах по огрануванню алмазів у діаманти в виробництві «оброблення металу» без використання робототехніки за професією «огранувальник алмазів у діаманти» відповідно до довідки №12/8 від 15.01.2014, виданої ДП Вінницький завод «Кристал» та акту зустрічної перевірки довідки про пільговий характер роботи для призначення пенсії №488 від 20.04.2021. Пільговий стаж складає 8 років 5 місяців 3 дні.

Доводи позивача щодо не правомірності Розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, а саме щодо відшкодування АТ «Вінницький завод «Кристал» пенсії на пільгових умовах, призначеної ОСОБА_1 базуються на тому, що ОСОБА_1 мала б бути призначена пенсія у відповідності до ст. 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення», адже пільговий стаж набутий нею лише до 01.01.1992.

Водночас, згідно записів у трудовій книжці серії НОМЕР_1 ОСОБА_1 прийнята на роботу в АТ «Вінницький завод «Кристал» з 26.07.1983 за професією «огранувальник алмазів у діаманти» та звільнена з посади 01.12.2008. Тобто, ОСОБА_1 продовжувала працювати в АТ «Вінницький завод «Кристал» на тій же посаді після 1992 року.

При цьому, суд не бере до уваги доводи позивача з приводу того, що, оскільки у період з 1992 року АТ «Вінницький завод «Кристал» не проводилась атестація посади, яку обіймала ОСОБА_1 , то відсутні підстави вважати, що ОСОБА_1 набула пільговий стаж після 01.01.1992. Адже усталеною є правова позиція Верховного Суду з приводу того, що непроведення або несвоєчасне проведення атестації робочих місць власником підприємства не може бути підставою для відмови у зарахування такого періоду до стажу, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. При цьому, відповідальність за непроведення або несвоєчасне проведення атестації робочих місць покладається на власника підприємства, а не працівника.

Більш того, суд звертає увагу, що призначення пенсії відповідно до законодавства про пенсійне забезпечення здійснюється за заявою фізичної особи, а тому оспорювання підстав, з яких призначена пенсія (за статтею 13 чи статтею 100 Закону № 1788-ХІІ) є виключним правом лише фізичної особи, якій ця пенсія призначена.

Аналогічний висновок викладено у постановах Верховного Суду від 12.03.2019 у справі №802/1426/16-а, від 29.07.2020 у справі №802/1425/16-а.

Інших доводів, які б свідчили про протиправність розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, що підлягають відшкодуванню, призначених особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів «б» - «з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» та пунктів 2-8 частини 2 статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» щодо відшкодування АТ «Вінницький завод «Кристал» пенсії на пільгових умовах, призначеної ОСОБА_1 , позовна заява не містить.

Щодо доводів відповідача про пропуск строку звернення до суду з цим позовом, суд зазначає, що відповідно до ч. 2 ст. 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

З матеріалів справи вбачається, що 02.05.2023 АТ «Вінницький завод «Кристал» звернулось до ГУ ПФУ у Вінницькій області із заявою №01/40 щодо направлення копій розрахунків стажу, розпоряджень про призначення пільгової пенсії та оригіналів виплатних довідок щодо певного переліку осіб, зокрема щодо ОСОБА_1 .

Листом від 23.05.2023 № 0200-0603-8/51324 відповідач надав запитувану інформацію та документи, які, як зазначає позивач, раніше були відсутні у АТ «Вінницький завод «Кристал». Відтак, позивач вказує, що саме з моменту отримання запитуваної інформації, він мав можливість проаналізувати підстави призначення пенсії, зокрема ОСОБА_1 та, дійшовши висновку про неправомірність покладення на АТ «Вінницький завод «Кристал» обов`язку по відшкодуванню виплат та доставку пільгових пенсій, товариство 01.07.2023 звернулось до відповідача із запереченнями на розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій.

Після отримання від відповідача листа від 28.07.2023 за № 0200-0306-8/74826 «Щодо надання роз`яснення», яким ГУ ПФУ у Вінницькій області відхилило доводи АТ «Вінницький завод «Кристал», позивач звернення до суду із відповідним позовом, а саме 15.11.2023, тобто в межах 6-місячного строку визначеного ст. 122 КАС України.

З огляду на викладене, на переконання суду, строк звернення до суду з даним позовом позивачем не пропущений.

Частиною першою статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини 1 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В силу приписів частини 1 статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.

Перевіривши обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій, суд доходить висновку, що заявлений позов не підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.73-77,90,94,139,241,245,246,250,255,295КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: Акціонерне товариство "Вінницький завод "Кристал" (вул. 600-річчя, 21, м. Вінниця, 21021, код ЄДРПОУ 33323245).

Відповідач: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (вул. Зодчих, 22, м. Вінниця, 21005; код ЄДРПОУ 13322403).

Рішення суду сформовано: 12.03.2024.

СуддяБошкова Юлія Миколаївна

Дата ухвалення рішення12.03.2024
Оприлюднено14.03.2024
Номер документу117590622
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування розрахунку

Судовий реєстр по справі —120/17213/23

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мойсюк М.І

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мойсюк М.І

Рішення від 12.03.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні