Справа № 727/12745/23
Провадження № 2/727/233/24
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 березня 2024 року м. Чернівці
Шевченківський районний суд м. Чернівці у складі:
головуючого судді Калмикової Ю. О.,
за участю секретаря Макогон А. А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Чернівці в порядку спрощеного позовного провадження цивільну справу за позовом Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених бюджетних коштів,
УСТАНОВИВ:
Описова частина
Зміст позовних вимог
Департамент соціальної політики Чернівецької міської ради звернувся до Шевченківського районного суду м. Чернівці з позовною заявою до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених бюджетних коштів.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що 13.05.2019 до Управління соціального захисту населення Шевченківського району Департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради (далі - Департамент) звернулася ОСОБА_1 із заявою про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, в якій просила призначити їй державну соціальну допомогу на дітей одиноким матерям.
Разом із заявою відповідачка надала декларацією про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 13.05.2019 року, в якій зазначила, що до складу її сім`ї входить її син ОСОБА_2 . Перед зверненням до органу соціального захисту вона отримала дохід у вигляді держаної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям в сумі 6235,60 грн., інших доходів не задекларовано.
До заяви відповідачка також надала копії: свого паспорту та реєстраційного номеру платника податків, свідоцтва про народження ОСОБА_3 , витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження згідно з частиною першою статті 135 Сімейного кодексу України для призначення допомоги, довідки від 10.05.2019 про склад сім`ї, заяви від 13.05.2019, довідки від 10.05.2019 Чернівецького обласного центру зайнятості.
Рішенням та розрахунком Департаменту про призначення допомоги сім`ям з дітьми від 17.05.2019 призначено ОСОБА_1 державну допомогу на дитину одинокій матері на період 01.05.2019 по 30.10.2019 в розмірі 2026,90 грн. щомісячно, з 01.07.2019 по 31.10.2019 в розмірі 2117,90 щомісячно.
Перевіркою достовірності повноти інформації, наданої відповідачкою, та згідно з інформацією ДПІ м. Чернівці встановлено, що відповідачка, в 4 кварталі 2018 отримала дохід в сумі 12800,25 грн. ознака доходу 169 - дохід отриманий у вигляді благодійної допомоги, в 2 кварталі 2019 отримала дохід в сумі 5629,02 грн. ознака доходу 169 - дохід отриманий у вигляді благодійної допомоги, місце отримання код ЄДРПОУ 40127577 Благодійний фонд «Християни за Ізраїль Україна».
В 4 кварталі 2018 відповідачка отримала дохід в сумі 4220,00 грн. ознака доходу 101 - дохід отриманий у вигляді заробітної плати, в 1 кварталі 2019 отримала дохід в сумі 6344,00 грн. ознака доходу 101 - дохід отриманий у вигляді заробітної плати, в 2 кварталі 2019 отримала дохід в сумі 6326,50 грн. ознака доходу 101 - дохід отриманий у вигляді заробітної плати, місце отримання код ЄДРПОУ 2240522030 ФОП ОСОБА_4 .
Для отримання уточненої інформації щодо отримання відповідачкою вищевказаного доходу, Департаментом направлено листи від 18.11.2019 №09/09/05-41001, 11.01.2020 №09/09/05-114 до Благодійного фонду «Християни за Ізраїль Україна».
Згідно з довідкою про доходи від Благодійного фонду «Християни за Ізраїль Україна» від 28.11.2019, яку отримано Департаментом 13.01.2020, ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), отримала благодійну допомогу:
-в 4 кварталі 2018 в сумі 12800,25 грн., в тому числі 1860,25 грн., які були сплачені в якості ПДФО за ознакою дохід 169;
-в 2 кварталі 2019 в сумі 5629,02 грн., в тому числі 529,02 грн., які були сплачені в якості ПДФО за ознакою дохід 169.
Для отримання повної (уточненої) інформації щодо отримання відповідачкою вищезазначеного доходу Департаментом направлено листи від 18.11.2019 №09/09/05-5102, 11.01.2020 №09/09/05-119, 03.04.2020 №09/09/05-1415, 19.05.2020 №09/09/05-1877, 24.06.2020 №09/09/05-2469, 11.09.2020 №09/09/05-4003, 23.10.2020 №09/09/05-4858, 16.11.2020 №09/09/05-5239 до ФОП ОСОБА_4 .
Згідно з довідкою про доходи від ФОП ОСОБА_4 від 08.12.2020 №5, яку отримано Департаментом 09.12.2020, ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), працювала з 01.11.2018 по 31.05.2019 і отримала дохід в сумі 14804,00 грн. Трудовим договором між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, підтверджено що ОСОБА_1 прийнята на роботу продавця до ФОП ОСОБА_4 з 01.11.2018 на невизначений строк.
Департаментом направлено листи від 03.03.2020 №09/09/05-1033, 11.09.2020 №09/09/05-4004, 23.10.2020 №09/09/05-4856, відповідачу щодо вирішення питання правильності призначення державної соціальної допомоги на дитину, у зв`язку із скриттям працевлаштування та отриманням доходу від Благодійного фонду «Християни за Ізраїль Україна» та від ФОП ОСОБА_4 .
Отже, відповідачка, під час звернення за отриманням державної соціальної допомоги, свідомо не зазначила в декларації про доходи та майновий стан відомості про отримання доходу. Дані обставини вплинули на розмір призначення їй державної соціальної допомоги на дитину одинокій матері.
Розпорядженнями та розрахунком Департаменту від 17.12.2020 здійснено перерахунок допомоги з урахуванням отриманих доходів та визначено обсяг надміру виплачених (переплачених) коштів державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям в сумі 6348,54 грн. за період з 01.05.2019 по 31.10.2019.
Для врегулювання в досудовому порядку спору Департаментом неодноразово направлялися відповідачці письмові повідомлення про відшкодування коштів в сумі 6348,54 грн. Однак, надмірно виплачені кошти відповідачкою не повернуті.
Відповідно до ст. 22 вищевказаного Закону та п. 49 Порядку одержувачі державної допомоги зобов`язані повідомляти органи, що призначають і здійснюють виплату державної допомоги, про зміну всіх обставин, що впливають на виплату допомоги.
Суми державної допомоги сім`ям з дітьми, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку громадян (у результаті подання документів із свідомо неправдивими відомостями, неподання відомостей про зміни у складі сім`ї, приховування обставин, які впливають на призначення і виплату державної допомоги тощо), стягуються згідно із законом.
Органи, що призначають і здійснюють виплату державної допомоги сім`ям з дітьми, мають право перевіряти матеріальний стан сімей з дітьми.
Рішення 6 сесії VIII скликання Чернівецької міської ради від 15.04.2021 №177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VIII скликання від 25.03.2021 №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради» Департамент праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради з 01.07.2021 ліквідовано та з 15.06.2021 утворено Департамент соціальної політики Чернівецької міської ради, яке оприлюднено на офіційному вебпорталі Чернівецької міської ради.
Відповідно до пункту 1.6 «Положення про департамент соціальної політики Чернівецької міської ради» затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 № 253, Департамент, з дня державної реєстрації юридичної особи є правонаступником прав і обов`язків його ліквідованого департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради (ЄДРПОУ 26075395), яке оприлюднено на офіційному вебпорталі Чернівецької міської ради.
На підставі викладеного, позивач просив суд стягнути з відповідача на користь позивача надміру виплачених бюджетних коштів в розмірі 6348,54 грн. та судові витрати в сумі 2684,00 грн.
Надходження позовної заяви та інших заяв до суду
14.12.2023 суддя ухвалою відкрила провадження у справі № 727/12745/23 та призначила справу до розгляду.
13.03.2024 позивач надав заяву про розгляд справи без участі представника позивача.
Доводи особи, яка подала позов
Позовна заява мотивована тим, що в результаті виявлення надання відповідачем недостовірних даних, які вплинули на визначення розміру призначеної держаної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям.
Представник позивача Скакун Н. М. в судове засідання не з`явилась, про день, час та місце розгляду справи повідомлялась належним чином, надала до суду письмову заяву, в якій просила розглядати справу без участі представника позивача, позовні вимоги підтримують. Проти заочного розгляду справи не заперечують.
Відповідач ОСОБА_1 , в судове засідання не з`явилася, про день, час та місце слухання справи повідомлялася належним чином, у встановлений судом строк, на адресу суду відзиву на позовну заяву не надала, клопотання про відкладення розгляду справи до суду не надходило.
Відповідно до ч. 2 ст. 247 Цивільного процесуального кодексу України, у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
За таких обставин суд вирішує справу на підставі наявних у ній даних та доказів.
Представник позивача не заперечувала проти заочного розгляду справи.
Відповідно до ч. 1 ст. 280 ЦПК України суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів за наявності всіх наступних умов: відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду; відповідач не з`явився в судове засідання без поважних причин або без повідомлення причин; відповідач не подав відзив; позивач не заперечував проти такого вирішення справи.
Дослідивши письмові матеріали справи, суд уважає, встановленими наступні фактичні обставини справи.
Фактичні обставини справи, встановлені судом
З матеріалів справи вбачається, що згідно з заявою від 13.05.2019 ОСОБА_1 , звернулася до Управління праці та соціального захисту населення Шевченківського району у м. Чернівці з заявою про призначення допомогу на дітей одиноким матерям.
Відповідно до декларації про доходи та майновий стан осіб, наданої ОСОБА_1 до УПСЗН при звернені 13.05.2019 відповідач, в розділі ІІ - Доходи членів сім`ї, зазначила соц.. допомогу 6235,60 УПСЗН і що інших доходів не має.
Згідно з паспортом громадянки України серії НОМЕР_2 , виданого 29.12.2010 Шевченківським РВУ МВС України в Чернівецькій області ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка м. Чернівці, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .
Згідно з свідоцтвом про народження серії НОМЕР_3 від 19.03.2013, виданого Відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції ОСОБА_3 народився ІНФОРМАЦІЯ_2 , про що складено актовий запис №581. Батьком записаний ОСОБА_5 , матір`ю - ОСОБА_1 .
Згідно з Витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян Державну реєстрацію народження згідно з частиною першою статті 135 Сімейного кодексу України для призначення допомоги №00011911421 від 19.03.2013, наданим Відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції проведено реєстрацію актового запису про народження 581 від 19.03.2013 ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . Відомості про батька записані за вказівною матері згідно ч. 1 ст. 135 СК України.
Згідно з довідкою про склад сім`ї від 10.05.2019, наданою Управлінням житлово-комунального господарства за адресою: АДРЕСА_1 зареєстровані на 01.04.2019: ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_1 , ОСОБА_8 , ОСОБА_3 , ОСОБА_9 .
Згідно з заявою від 13.05.2019 ОСОБА_1 зазначає, що після закінчення ВПУ №3 в 2013 році не працювала, не працює, трудова книжка відсутня. За достовірність наданої інформації несе відповідальність згідно з чинним законодавством.
Згідно з довідкою №2388 від 10.05.2019, наданою Чернівецьким обласним центром зайнятості ОСОБА_1 не перебуває на обліку в Чернівецькій міській філії Чернівецького обласного центру зайнятості як безробітна станом на 08.05.2019.
Згідно з рішення про призначення допомоги сім`ям з дітьми від 17.05.2019 ОСОБА_1 призначено допомогу одиноким матерям (з урахуванням доходів) з 01.05.2019 по 31.10.2019 в сумі 2026,90 грн.
Згідно з розрахунком середньомісячного сукупного доходу від 17.05.2019 сім`ї ОСОБА_1 має сукупний дохід сім`ї 1,20.
Згідно з розпорядженням на перерахунок допомоги одиноким матерям від 01.07.2019 ОСОБА_1 установлено розмір допомоги з 01.07.2019 по 31.10.2019 в сумі 2117,90.
Згідно з проявляння інформації, наданої ДФС України від 31.10.2019 ОСОБА_1 за 11 2018 мала дохід 12800,25 від Благодійного фонду і 4 2019 мала дохід 5629,02 від Благодійного фонду, 4220,00, 6344,00 та 6326,00 від ОСОБА_4 .
Згідно з запитом №09/09/05-51001 від 18.11.2019, наданим УСЗН Шевченківського району ДПСЗН Чернівецької міської ради, просять Благодійний фонд «Христиани за Ізраїль Україна» надати довідку про доходи ОСОБА_1 за період з жовтня 2018 червень 2019 року із зазначенням нарахованих сум доходу помісячно, чи дохід оподаткований.
Згідно з запитом №09/09/05-114 від 11.01.2020, наданим УСЗН Шевченківського району ДПСЗН Чернівецької міської ради, просять Благодійний фонд «Христиани за Ізраїль Україна» надати довідку про доходи ОСОБА_1 за період з жовтня 2018 червень 2019 року із зазначенням нарахованих сум доходу помісячно, чи дохід оподаткований.
Згідно з довідкою про отримання благодійної допомоги №14 від 28.11.2019, наданим Благодійним фондом «Християни за Ізраїль-Україна» повідомлено, що ОСОБА_1 , яка дійсно отримала від БФ «Християни за Ізраїль-Україна» благодійну допомогу: в 4 кварталі 2018 року в загальній сумі 12800,12 грн., в тому числі 1860,25 грн., які були сплачені в якості ПДФО за ознакою доходів 169. В 2 кварталі 2019 року в загальній сумі 5629,02 грн., в тому числі 529,02 грн. які були сплачені в якості ПДФО за ознакою доходів 169.
Згідно з запитами №09/09/05-5102 від 18.11.2019, від 11.01.2020, від 03.04.2020, від 11.04.2020, від 19.05.2020, від 24.06.2020, 23.10.2020, від 16.11.2020 наданими УСЗН Шевченківського району ДПСЗН Чернівецької міської ради, просять ФОП ОСОБА_4 надати довідку про доходи ОСОБА_1 за період з червень 2019 року із зазначенням нарахованих сум доходу помісячно, з якого по який період працювала, а також надати копію цивільно-правового або трудового договору.
Згідно з довідкою про доходи від 08.12.2020, наданою ФОП ОСОБА_4 , що ОСОБА_1 справді працювала на посаді продавця з листопада 2018 по травень 2019 і отримала за цей період заробітку плату в сумі 14804,00 грн.
Згідно з трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 01.11.2018 ОСОБА_4 - приватний підприємець та ОСОБА_1 працівник. Домовились, що працівник зобов`язаний виконувати роботу продавця, а фізична особа зобов`язана оплатити працю працівника в сумі 2000,00 грн. на місяць.
Згідно з листами від 03.03.2020, від 11.09.2020, від 23.10.2020 наданими УСЗН Шевченківського району ДПСЗН Чернівецької міської ради, просять ОСОБА_1 з`явитись для вирішення питання правильності призначення державної соціальної допомоги на дітей.
Згідно з рішення про призначення допомоги сім`ям із дітьми від 17.12.2020 ОСОБА_1 не перераховано в межах терміну призначення з 01.05.2019 по 30.06.2019 в сумі 968,81 грн., з 01.07.2019 по 31.10.2019 в сумі 1059,81.
Згідно з розрахунком середньомісячного сукупного доходу сім`ї ОСОБА_1 за період з листопада 2018 по квітень 2019 отримувала заробітну плату. Сукупний дохід за цей період 12698,20 грн. .
Згідно з протоколом від 14.01.2021 №487 індивідуальний перерахунок по доходам ОСОБА_1 всього за період - 6348,54 грн.
Згідно з повідомлень від 04.02.2021, від 19.0.2021, від 08.10.2021, від 23.05.2022, від 18.01.2023, ОСОБА_1 доведено до відома про надміру виплачених коштів у виді державної соціальної допомоги, як одинокій матері за період 01.05.2019 по 31.10.2019 на загальну суму 6348,54 грн..
Відповідач був інформований про суму надміру перерахованої житлової субсидії та необхідність її відшкодування.
Мотивувальна частина
Відповідно до ст. 12 ЦПК України, цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених законом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ст. 13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Відповідно до ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Спірні правовідносини, які виникли між сторонами регулюються, зокрема Законом України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми».
Відповідно до абзацу 1, 4 статті 18-1 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми»(в редакції, що діяла на час звернення за державно допомогою), право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері, одинокі усиновителі (які не перебувають у шлюбі), якщо у свідоцтві про народження дитини відсутній запис про батька дитини або запис про батька проведено в установленому порядку за вказівкою матері.
Жінка, яка має дітей від особи, з якою вона не перебувала і не перебуває в зареєстрованому шлюбі, але з якою вона веде спільне господарство, разом проживає і виховує дітей, права на одержання допомоги, встановленої на дітей одиноким матерям, не має. При реєстрації цією жінкою шлюбу з особою, від якої вона має дітей, допомога на дітей, народжених від цієї особи, не призначається.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» одержувачі державної допомоги зобов`язані повідомляти органи, що призначають і здійснюють виплату державної допомоги, про зміну всіх обставин, що впливають на виплату допомоги.
Суми державної допомоги, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку громадян (у результаті подання документів із свідомо неправдивими відомостями, неподання відомостей про зміни у складі сім`ї, приховування обставин, що впливають на виплату державної допомоги тощо), стягуються згідно з законом.
Органи, що призначають і здійснюють виплату державної допомоги, мають право перевіряти матеріальний стан сімей з дітьми.
Згідно з пунктом 36 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1751, допомога на дітей одиноким матерям призначається з місяця, в якому було подано заяву з усіма необхідними документами, та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 16-річного (учнями 18 річного) віку включно.
Відповідно до ст. 18-1 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» (далі -Закон) та пунктів 33, 34 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, який затверджений Постановою КМУ № 1751 від 27.12.2001 (далі - Порядок) (в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин), право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини), відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.
Якщо одинока мати, одинокий усиновлювач, мати (батько) у разі смерті одного з батьків зареєстрували шлюб, то за ними зберігається право на отримання допомоги на дітей, які народилися чи були усиновлені до шлюбу, якщо такі діти не були усиновлені чоловіком (дружиною).
Відповідно до ст. 18-3 вищевказаного Закону допомога на дітей одиноким матерям, одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матері (батьку) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, а також вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації, - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Середньомісячний сукупний дохід сім`ї визначається згідно з Методикою обчислення сукупного доходу сім`ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Мінсоцполітики, Мінекономрозвитку, Мінфіном, Держкомстатом, МОН молодьспортом від 15.11.2001р. №486/202/524/455/3370.
Відповідно до пункту 5,7 Методики до сукупного доходу сім`ї входить заробітна плата та інші доходи, які підлягають оподаткуванню відповідно до законодавства.
Відповідно до абз. 2 п. 49 Порядку призначення та виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 №1751 передбачено, що суми державної допомоги сім`ям з дітьми, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку громадян (у результаті подання документів із свідомо неправдивими відомостями, неподання відомостей про зміни у складі сім і, приховування обставин, які впливають на призначення і виплату державної допомоги тощо), стягуються із законом.
На підставі викладеного, дослідивши у сукупності докази по справі, суд доходить висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог, які знайшли своє підтвердження в ході судового засідання, є достовірними та обґрунтованими, підтверджені письмовими доказами, сумніву у суду не викликають, враховуючи, що соціальна допомога одинокій матері виплачувалась на підставі недостовірних відомостей, наданих ОСОБА_1 та за таких обставин суд уважає, що позов слід задовольнити повністю та стягнути з відповідача на користь позивача суму грошової допомоги у сумі 6348,54 грн.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 141 ЦПК України інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються: 1) у разі задоволення позову - на відповідача.
Понесення позивачем судових витрат підтверджується платіжним дорученням №5020 від 24.11.2023 про сплату судового збору в сумі 2684,00 грн.
Приймаючи до уваги вимоги ст. 141 ЦПК України, суд уважає за необхідне стягнути з відповідача на користь позивача судовий збір у сумі 2684,00 грн..
Керуючись ст.ст. 12, 13, 81, 141, 258, 259, 263-265, 274, 280-284 ЦПК України, суд,
УХВАЛИВ:
Задовольнити повністю позов Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених бюджетних коштів.
Стягнути ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 на користь Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради надміру виплачені бюджетні кошти в розмірі 6348 (шість тисяч триста сорок вісім) грн. 54 коп..
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Департаменту соціальної політики судовий збір у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп..
Заочне рішення може бути переглянуто судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, поданою протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Відповідач, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.
Заочне рішення може бути оскаржено позивачем в загальному порядку в Чернівецькому апеляційному суді шляхом подачі апеляційної скарги на рішення суду протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.
У разі залишення заяви про перегляд заочного рішення без задоволення заочне рішення може бути оскаржене відповідачем в загальному порядку. У цьому разі строк на апеляційне оскарження рішення починає відраховуватися з дати постановлення ухвали про залишення заяви про перегляд заочного рішення без задоволення.
Відомості про учасників справи:
Позивач: Департамент соціальної політики Чернівецької міської ради, місцезнаходження за адресою: вул. Героїв Майдану, буд. 176, м. Чернівці, 58029, Україна, код ЄДРПОУ 44161525.
Відповідач: ОСОБА_1 , місце реєстрації за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер НОМЕР_1 .
Суддя Ю. О. Калмикова
Суд | Шевченківський районний суд м. Чернівців |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2024 |
Оприлюднено | 15.03.2024 |
Номер документу | 117634752 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про повернення безпідставно набутого майна (коштів) |
Цивільне
Шевченківський районний суд м. Чернівців
Калмикова Ю. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні