Рішення
від 12.03.2024 по справі 580/12572/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2024 року справа № 580/12572/23

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Тимошенко

В.П.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом комунального підприємства Водоканал Тальнівської міської ради до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання дій протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення,

встановив:

28 грудня 2023 року до Черкаського окружного адміністративного надійшов позов комунального підприємства Водоканал Тальнівської міської ради до Головного управління ДПС у Черкаській області, в якій просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Черкаській області № 0082300403 від 05.09.2023.

В обгрунтування позову зазначає, що спірним податковим повідомленням-рішенням до позивача застосовано штрафні санкції за порушення граничного строку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначеного п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України. Однак, позивач зазначає, що пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України визначено перелік порушень податкового законодавства, за які контролюючим органом нараховуються штрафні санкції в період дії карантину на території України, який є вичерпним та не включає застосування штрафних санкцій за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних у період з 01.03.2020 до останнього календарного дня місяця (включно), в якому завершується дія карантину. Враховуючи наведене, вважає, що штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних у період з 01.03.2020 і до останнього календарного дня місяця (включно), в якому завершується дія карантину, не застосовуються. Таким чином, вважає, що відповідач діяв не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, що встановлені Конституцією та законами України, необгрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для вчинення дій, без урахування необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав позивача і цілями, на досягнення яких спрямована така дія, а тому прийняте рішення є протиправним і підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 22.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Відповідач позов не визнав, просив у його задоволенні відмовити повністю, надав до суду письмовий відзив на позов, в якому зазначив, що за результатами камеральної перевірки було виявлено факт несвоєчасної реєстрації 38 податкових накладних в ЄРПН, тому вважає, що правомірно прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення про застосування штрафних санкцій.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає таке.

Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Черкаській області проведено камеральну перевірку комунального підприємства Водоканал Тальнівської міської ради з питань своєчасності реєстрації податкових накладних. Результати перевірки оформлені актом від 18.07.2023 №7325/23-00-04-03- 04/24413020.

Перевіркою встановлено, що позивачем порушено вимоги п. 201.10 статті 201 ПК України в частині несвоєчасної реєстрації 38 податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зокрема в акті перевірки встановлено, що згідно даних ЄРПН платником КП «Водоканал» Тальнівської міської ради несвоєчасно зареєстровано 38 податкових накладних періодом виписки лютий, квітень червень 2022 року та квітень, червень 2023 року на загальну суму ПДВ 249115,57 гривень, протерміновано від 3 до 55 днів, чим порушено пункт 201.10 статті 201 ПК України та пункт 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а саме:

- ПН № 8 від 08.06.2022 на загальну суму ПДВ 168,00 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН №2 від 02.06.2022 на загальну суму ПДВ 211,33 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 9 від 09.06.2022 на загальну суму ПДВ 172,00 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 5 від 05.06.2022 на загальну суму ПДВ 282,00 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 3 від 03.06.2022 на загальну суму ПДВ 262,67 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів,

- ПН №4 від 04.06.2022 на загальну суму ПДВ 104,00 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів,

- ПН № 7 від 07.06.2022 на загальну суму ПДВ 167,33 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано -15 днів;

- ПН № 1 від 01.06.2022 на загальну суму ПДВ 194,67 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 13 від 13.06.2022 на загальну суму ПДВ 180,67 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 15 від 15.06.2022 на загальну суму ПДВ 168,00 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано -15 днів,

- ПН №2 від 12.06.2022 на загальну суму ПДВ 271,33 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 10 від 10.06.2022 на загальну суму ПДВ 272,67 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН №6 від 06.06.2022 на загальну суму ПДВ 175,33 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 14 від 14.06.2022 на загальну суму ПДВ 185,33 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30.06.2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 11 від 11.06.2022 на загальну суму ПДВ 122,67 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -30,06,2022, зареєстровано -15.07.2022, протерміновано - 15 днів;

- ПН № 78 від 31.05.2022 на загальну суму ПДВ 189758,88 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -15.07.2022, зареєстровано -21.07.2022, протерміновано - 7 днів;

- ПН № 63 від 28.02.2022 на загальну суму ПДВ 690,87 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -15.07.2022, зареєстровано -19.07.2022, протерміновано - 4 днів;

- ПН №72 від 28.02.2022 на загальну суму ПДВ 152,63 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -15.07.2022, зареєстровано -19.07.2022, протерміновано - 4 днів;

- ПН № 78 від 28.02.2022 на загальну суму ПДВ 21023,64 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -15.07.2022, зареєстровано -19.07.2022, протерміновано - 4 днів;

- ПН №68 від 28.02.2022 на загальну суму ПДВ 167,70 грн, граничний строк реєстрації в ЄРПН -15.07.2022, зареєстровано -19.07.2022, протерміновано - 4 днів.

На підставі встановлених порушень, Головним управлінням ДПС у Черкаській області прийнято податкове повідомлення-рішення 05.09.2023 №0082300403, яким до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції на суму 24918,49 грн.

Рішенням ДПС України від 23.11.2023 №34898/6/99-00-06-03-01-06 вищезазначене ППР залишено без змін, а скаргу позивача без задоволення.

Вважаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення протиправним та необгрунтованим, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення з податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок № 1246).

Відповідно до підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно пункту 187.1 ст.187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1. ст.188 Податкового кодексу України).

Відповідно до норм пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків, зокрема, для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до положень пункту 120-1.1 статті 120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами а - г цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеноїв таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Законом України від 12 січня 2023 року №2876-ІХ Про внесення змін до розділу XX Перехідні положення ПК України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування (далі - Закон №2876-ІХ), який набрав чинності 08.02.2023, підрозділ 2 розділу XX Перехідні положення ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, збільшено граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування (далі - ПН/РК) до податкових накладних в ЄРПН, встановлені пунктом 201.10. ст. 201 ПКУ, та зменшено розміри штрафів за їх порушення, які встановлено пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПКУ.

Відповідно, визначені пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX 2Перехідні положення ПКУ строки реєстрації в ЄРПН застосовуються до ПН/РК, граничний термін реєстрації в ЄРПН яких припадає на період з дати набрання чинності Законом №2876-ІХ (тобто з датою складання, починаючи з 08 лютого 2023 року), та діють тимчасово протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, та становлять:

- для ПН/РК до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для ПН/РК коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Згідно з пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПКУ передбачено, що тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких ПН/РК, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких ПН/РК, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до ЗО календарних днів;

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких ПН/РК, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких ПН/РК, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких ПН/РК, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів (п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПКУ).

З аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що штрафи у розмірах, встановлених пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення ПКУ, застосовуються у разі порушення платником податку передбачених пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення ПКУ граничних строків реєстрації ПН/РК у ЄРПН із датою складання починаючи з 08 лютого 2023 року.

Твердження позивача про те, що штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних у період з 01.03.2020 і до останнього календарного дня місяця, в якому завершується дія карантину не застосовується - є необгрунтованим та не приймається судом до уваги, з огляду на таке.

Відповідно до п. 52-1 підрозділу 10 розділу XX ПК України за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (СОУШ-19), штрафні санкції не застосовуються.

Разом з тим, Законом України від 12.05.2022 №2260-ІХ Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану, який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни до підпункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ, установлено особливості для справляння податків і зборів.

Відповідно до пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадаїє на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року; реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року; подання звітності, у тому числі передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для звітності, що подається за річний звітний (податковий) період), граничний термін подання якої припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року, І квартал 2022 року (для звітності, що подається за квартальний звітний (податковий) період) та звітності за лютий - травень 2022 року (для звітності, що подається за місячний звітний (податковий) період), за умови подання такої звітності до контролюючого органу не пізніше 20 липня 2022 року; строків сплати податків та зборів за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для річного звітного (податкового) періоду), І квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), січень - травень 2022 року (для місячного звітного (податкового) періоду), за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року (для сплати податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору - не пізніше 31 грудня 2022 року); строків сплати грошових зобов`язань, визначених контролюючими органами, граничний строк сплати яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року, за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року.

Таким чином, Законом №2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022, поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності.

Судом встановлено, що на підставі акта перевірки від 18.07.2023 №7325/23-00-04- 03-04/24413020 Головним управлінням ДПС у Черкаській області винесено податкове повідомлення-рішення від 05.09.2023 №0082300403, яким до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції на суму 24918,49 грн, застосованих відповідно до ст. 120-1 ПК України та пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань до податкових накладних.

Зокрема суд зазначає, що відповідно розрахунку штрафу за порушення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (додаток до оскаржуваного податкового повідомлення- рішення) податковим органом розмір штрафу у відсотках щодо податкових накладних дата складання яких припадала на лютий, квітень-червень 2022 року розрахована згідно положень пункту 120-1.1 статті 120 ПК України, а щодо податкових накладних дата складання яких припадала на квітень, червень 2023 року розрахована у розмірах визначених пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України.

На підставі вищевикладених обставин, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове-повідомлення рішення № 0082300403 від 05.09.2023 є правомірним та скасуванню не підлягає

За вказаних обставин суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є необгрунтованими, а позов таким, що задоволенню не підлягає.

Згідно з вимогами статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи викладене, оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийнято на законних підставах, тому позовні вимоги задоволенню не підлягають.

З огляду на відмову у задоволенні позову, відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні підстави для розподілу судових витрат понесених позивачем.

Керуючись статтями 6, 14, 139, 242-245, 255, 295, 370 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду у строк, встановлений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Валентина ТИМОШЕНКО

Дата ухвалення рішення12.03.2024
Оприлюднено18.03.2024
Номер документу117660961
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —580/12572/23

Рішення від 12.03.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні