Рішення
від 15.03.2024 по справі 200/648/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 березня 2024 року Справа№200/648/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. розглянув у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "РСІ-ЛТД" до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рiшення, зобов`язання вчинити певні дії

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ

Товариство з обмеженою відповідальністю "РСІ-ЛТД" звернулося до суду із позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рiшення комісії ГУ ДПС у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної: № 9741816/39904391 від 18.10.2023 про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної №6 від 31.08.2023

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 6 від 31.08.2023 в ЄРПН датою її фактичного подання.

За змістом викладеного в позові Головним управлінням ДПС у Донецькій області відмовлено в реєстрації податкової накладної, незважаючи на надання позивачем всіх документів, що свідчать про фактичне здійснення господарських операцій із контрагентом. За змістом позову комісією відповідача 1 вимагала від позивача надати специфікації до договору підряду, складання яких під час договору підряду чинним законодавством не передбачено.

Відповідач 1 та відповідач 2 у наданих до суду відзивах заперечували проти задоволення заявлених позивачем вимог. В обґрунтування незгоди із позовом зазначили, що за результатами автоматизованого моніторингу наданої на реєстрацію податкової накладної встановлено, що відображені в ній операції відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції, через що реєстрацію цієї накладної було зупинено, позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За фактом отримання від позивача пояснень податковим органом прийнято рішення про витребування додаткових документів. На вимогу комісії такі документи не буди надані товариством, що й стало підставою прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної. Відповідачі наполягали на правомірності прийнятого рішення про відмову в реєстрації податкової накладної та відсутності підстав для його скасування.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 08.02.2024 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду за правилами спрощеного (письмового) позовного провадження. Ухвалою від 29.02.2024 залишено без задоволення клопотання Головного управління ДПС у Донецькій області та Державної податкової служби України про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "РСІ-ЛТД" є юридичною особою , зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 39904391. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань місцезнаходженням позивача є 85324, Донецька обл., місто Димитрів, вул. Мухамадєєва, будинок 22. Позивач перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Донецькій області.

Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру позивач, окрім іншого, здійснює такі види діяльності: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний), 43.21 Електромонтажні роботи, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.

У вересні 2023 року позивачем складено та направлено засобами електронного зв`язку на реєстрацію в ЄРПН, як то передбачено ст. 201 Податкового кодексу України, податкову накладну № 6 від 31.08.2023 на загальну суму 311'222,84 грн, в тому числі ПДВ 51'870,47 грн. Згідно із квитанцією від 15.09.2023 направлену позивачем на реєстрацію податкову накладну № 6 від 31.08.2023 збережено, реєстрацію зупинено. У квитанції зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 41.0-40-00.00 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару /послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано позивачу надати документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію.

29.09.2023 позивачем направлено засобами електронного зв`язку повідомлення про надання пояснень від 27.09.2023 та копії документів щодо податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено, а саме: договір 2208/23 від 22.08.2023, додаток до договору від 22.08.2023, ліцензія № 2013055938 від 22.11.2018, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 0207.21.94 від 21.07.2021, дозвіл експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки № 0206.21.94 від 21.07.2021, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 768 від 14.06.2021, платіжне доручення № 00416102 від 31.08.2023, рахунок на попередню оплату № 33 від 30.08.2023, локальний кошторис 02-01-01 від 22.08.2023 (частини 1 та 2), довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 17 від 21.08.2023, довідка про наявність робітників № 18 від 21.08.2023,

Згідно з наявною в матеріалах справи квитанцією від 29.09.2023 № 1 повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, прийнято до розгляду.

04.10.2023 податковим органом сформовано повідомлення №9652134/39904391 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В зазначеному повідомленні позначено графу про необхідність надання інших документів, що підтверджують інформацію зазначену у податковій накладній /розрахунку коригування реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних та зазначено про необхідність подання специфікації до договору.

18.10.2023 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення № 9741816/39904391 про відмову в реєстрації податкової накладної у зв`язку із ненаданням /частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної платником податку.

27.10.2023 позивачем надано скаргу на рішення № 9741816/39904391 про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі. В наданій скарзі зазначено, що укладеним ТОВ «РСІ-ЛТД» із контрагентом ТОВ «АДМ Юкрейн» договором не передбачено специфікації, до повідомлення про надання пояснень від 27.09.2023 додані кошторис та договірна ціна, де наявна повна інформація про вартість робіт та матеріалів, що будуть використані під час виконання поточного ремонту на об`єкті, кошти в сумі 311 222,84 грн перераховані авансом.

Рішенням від 03.11.2023 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі № 77463/39904391/2, в задоволенні скарги відмовлено, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної залишено без змін. Причини відмови в полі «Підстави»: "ненадання платником податку копiй первинних документiв щодо постачання/придбання товарiв/послуг, зберiгання i транспортування, навантаження, розвантаження продукцiї, складських документiв (iнвентаризацiйнi описи), у тому числi рахунки-фактури/iнвойси, акти приймання-передачi товарiв (робiт, послуг)."

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, визначаються положеннями Податкового кодексу України.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України встановлено обов`язок платника скласти на дату виникнення податкових зобов`язань податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимогЗакону України"Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

За змістом пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстраціяподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена впорядкута на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246. Так, згідно пунктів 12, 13 цього Порядку після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться їх перевірки, після чого формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі за текстом Порядок № 1165).

Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1165 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Пунктом 5 цього Порядку передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстріподаткову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 7 Порядку 1165 передбачено, що у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингуподаткової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно пунктів 10, 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно доПорядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12.12.2019 № 520.

Критерії ризиковості здійснення операцій затверджені Додатком № 3 до Порядку № 1165.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно допункту 201.16статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначений Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 520 від 12.12.2019 (надалі за текстом Порядок № 520).

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку № 520 рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС. Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначеніпунктом 9цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимогКодексута Законів України«Про електронні документи та електронний документообіг»і«Про електронні довірчі послуги».

Згідно з пунктом 4 цього Порядку у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Відповідно до пунктів 10-11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно здодаткомдо цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктами 19- 20 Порядку № 1246 передбачено, що податкова накладната/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимогиабзацу десятогопункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

ОЦІНКА ДОВОДІВ СТОРІН ТА ВИСНОВКИ СУДУ

В оскаржуваному позивачем рішенні № 9741816/39904391 від 18.10.2023, підставою відмови в реєстрації податкової накладної № 6 від 31.08.2023 визначено ненадання позивачем витребуваних документів.

З наявних в матеріалах справи документів встановлено, що повідомленням про необхідність надання додаткових пояснень та документів від 04.10.2023 № 9652134/39904391 позивачу запропоновано надати інші документи, що підтверджують інформацію у податковій накладній, а саме , специфікацію до договору.

Згідно з матеріалами справи податкову накладну № 6 від 31.08.2023 складено за фактом отримання попередньо оплати на підставі рахунку, сформованого позивачем на підставі договору № 2208/23 від 22.08.2023. За змістом укладеного договору, ТОВ «РСІ-ЛТД», підрядник (позивач) зобов`язалося за замовленням ТОВ «АДМ ЮКРЕЙН» (замовник) своїми силами та засобам виконати поточний ремонт підвального приміщення за адресою: м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 16-а, а замовник прийняти та сплатити виконані роботи. Пунктом 5.3.1 зазначеного договору визначено здійснення попередньої плати у розмірі 35% від договірної ціни на розрахунковий рахунок підрядника для закупівлі матеріалів, обладнання для виконання будівельно-монтажних робіт.

Згідно з локальним кошторисом на будівельні роботи № 02-01-01 на загально будівельні роботи (на підставі дефектного акту) кошторисна вартість становить 718,58294 тис. грн. Договірна ціна поточного ремонту (додаток № 2 до договору) визначена на рівні 889,20812 тис. грн, у т.ч. податки 148,20135 тис. грн. Специфікація до договору не укладалася.

30.08.2023 ТОВ «РСІ-ЛТД» складено рахунок на попередню оплату вартості поточного ремонту згідно з договором 2208/23 від 22.08.023 в сумі 311222,84 грн. Платіжною інструкцією № 00416102 ТОВ «АДМ ЮКРЕЙН» перерахувало кошти в сумі 311 222,84 грн.

Судом встановлено, що позивачем було надано до контролюючого органу необхідні документи, що підтверджується повідомленнями про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено, зміст яких свідчить про достатність підстав для складення позивачем податкової накладної. Ненадання позивачем на вимогу комісії специфікації, складання якої не передбачалося ані умовами договору ані чинним законодавством, свідчить про протиправність відмови комісії у реєстрації наданої позивачем накладної з підстав ненадання такої специфікації.

З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, комісія відповідача 1 не мала правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.

Крім того, суд враховує позицію Верховного Суду в постановах від 07.12.2022 року по справі № 500/2237/20 та від 19.07.2023 року по справі № 420/7850/22, в яких виходив з того, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормамиПодаткового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Враховуючи наведене, суд вважає, що прийняте комісією відповідача 1 рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 9741816/39904391 від 18.10.2023 є протиправним та підлягаєскасуванню.

Враховуючи дійдення судом висновку про протиправність рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, вимоги позивача про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну № 6 від 31.08.2023, також підлягають задоволенню.

Відповідно до частин першої, третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на таке, суд вважає за можливе покласти витрати, пов`язані із розглядом цієї справи у вигляді сплаченого позивачем судового збору в розмірі 2422,40 грн на відповідача 1 - Головне управління ДПС у Донецькій області.

З огляду на викладене вище, на підставі положень Податкового кодексу України, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010, Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 520 від 12.12.2019, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "РСІ-ЛТД" до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рiшення, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної № 9741816/39904391 від 18.10.2023 про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної №6 від 31.08.2023

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 6 від 31.08.2023 в ЄРПН датою її фактичного подання.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "РСІ-ЛТД" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області судові витрати в розмірі 2422 (дві тисячі чотириста двадцять дві ) гривні 40 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Відомості про сторін:

Позивач: товариства з обмеженою відповідальністю "РСІ-ЛТД», адреса: 85324, Донецька обл., місто Димитрів, вул. Мухамадєєва, будинок 22, ЄДРПОУ 39904391

Відповідач 1: Головне управління ДПС у Донецькій області, ідентифікаційний код юридичної особи 44070187 адреса: 87515, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59,

Відповідач 2: Державна податкова служба України: ідентифікаційний код юридичної особи 43005393, адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8.

Суддя А.С. Михайлик

Дата ухвалення рішення15.03.2024
Оприлюднено18.03.2024
Номер документу117690421
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —200/648/24

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 10.04.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 10.04.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 10.04.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 29.03.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Рішення від 29.03.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Рішення від 15.03.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 29.02.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 14.02.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні