КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 березня 2024 року Київ справа №320/41525/23
Київський окружний адміністративний суд у складі судді Терлецька О.О. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (далі Позивач) до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві (далі Відповідач) про визнання дій неправомірними та зобов`язання вчинити певні дії, в с т а н о в и в:
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15 грудня 2023 року було
залишено позовну заяву без руху та надано Позивачу десятиденний строк для усунення
недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали. Позивач в межах строку наданого судом усунув недоліки позовної заяви та надав суду докази доплати судового збору.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 28.02.2024 року було прийнято позовну заяву до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. Відповідачу було надано п`ятнадцять днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання до суду відзиву на позовну заяву та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.
Станом на 18.03.2024 відповідач не надав до суду відзиву на позовну заяву та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін в межах зазначеного строку. Згідно ч. 6 ст. 162 КАСУ, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Зміст позову складають наступні позовні вимоги: 1) визнати бездіяльність Відповідача, що полягає у відмові внесення до Державного реєстру платників податків інформацію про отриманий у 2006 році дохід, подану у 2007 році декларацію та сплачені податки Позивачем, та у видачі довідки Позивачу щодо поданої у 2007 році декларації про майновий стан і доходи протиправною; 2) зобов`язати Відповідача внести до Державного реєстру платників податків інформацію про те, що: 31.03.2007 року Позивач подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи, вх. №2075 від 31.03.2007 року, якою повідомив про суму отриманого доходу, що підлягав оподаткуванню, у розмірі 14 885 230 /чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять двісті тридцять/ гривень 00 копійок; Позивач протягом червня грудня 2007 року повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у сумі 1 935 079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч
сімдесят дев`ять) грн. 90 коп.; 3) зобов`язати Відповідача видати Позивачу довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи за формою, встановленою п.8 Наказу наказом Міністерства Фінансів України від 03.09.2018 р. за № 733, в якій, зокрема, зазначити про те, що: 31.03.2007 року Позивач подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи, вх. №2075 від 31.03.2006 року, якою повідомив про суму отриманого в 2006 році доходу у розмірі 14 885 230 /чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять двісті тридцять/ гривень 00 копійок; та що Позивач повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у сумі 1 935 079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн. 90 коп.
На обґрунтування позову, Позивач зазначив, що звернувся до Відповідача з заявою
від 28.09.2023 року до Відповідача, у якій просив: Надати довідку в паперовій формі про подану ОСОБА_1 декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов`язань) за звітний (податковий) період за 2006 рік. У разі відсутності інформації про подану
ОСОБА_1 декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність
податкових зобов`язань) за звітний (податковий) період за 2006 рік в Державному реєстрі
фізичних осіб - платників податків, внести до інформаційної бази Єдиного державного
реєстру платників податків такі відомості: про отримання ОСОБА_1 /ІПН НОМЕР_1 / у 2006 році оподаткованого доходу у розмірі 14 885 230 грн /чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч/ гривень 00 копійок, відповідно до поданої до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларації про доходи вх. № 2075 від 31.03.2007 року; про сплату ОСОБА_1 /ІПН НОМЕР_1 / протягом червня - грудня 2007 року податку з доходів фізичних осіб у сумі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн. 90 коп, згідно рішення ДПА у м. Києві №13 від 25.05.2007.
Відповідач листом за №100618/6/26-15-24-01-02-12 від 31.10.2023 року відмовив у видачі довідки, мотивуючи це тим, що строк зберігання поданих Позивачем документів про отримані доходи та сплачені податки закінчився, а в інформаційній базі Державного реєстру платників податків відсутні дані про отримані Позивачем доходи в 2006 році /на суму, еквівалентну 3 млн доларів США та сплачені в 2007 році податки та відмовив у внесенні до інформаційної бази Єдиного державного реєстру платників податків зазначені в заяві відомості, при цьому ніякого обґрунтування цього твердження у листі не було наведено.
Судом встановлено, що Позивачем 03.10.2006 року було відступлено /продано/
частку у статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Дом-
Експо» (код за ЄДРПОУ 22900431) та отримано дохід у суму 15 150000 (п`ятнадцять
мільйонів сто п`ятдесят тисяч) гривень 00 копійок, що в еквіваленті до долару США
становить 3 000 000 (три мільйони) доларів США, згідно офіційного курсу НБУ,
встановленого на 03.10.2006 року, на умовах нотаріально посвідченого договору купівлі -
продажу частки за № 2360 від 03.10.2006 року, що посвідчений приватним нотаріусом
Київського міського нотаріального округу Рильською Л.С. 31.03.2007 року до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Києва подано декларацію про доходи, вх. №2075 від 31.03.2007 року, якою було задекларовано дохід, який підлягав оподаткуванню /це була сума отриманих від продажу частки коштів за вирахуванням внесеного вкладу у статутний капітал Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Дом-Експо»/.
Належна до сплати сума податкового зобов`язання відносно отриманого Позивачем
доходу була визначена податковим-повідомленням №0004931701 від 16.04.2007 року ДПІ
у Шевченківському районі м. Києва у сумі 1 935 079 (один мільйон дев`ятсот тридцять
п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн. 90 коп.
Відповідач рішенням про розстрочення податкових зобов`язань ДПА у м. Києві
№13 від 25.05.2007 року дозволив прострочення сплати вказаного податкового
зобов`язання протягом червня-грудня 2007 року.
Відповідно до квитанцій № 4703/а109 від 20.06.2007 року та № 4703/а40 від
20.06.2007 року сума сплаченого відсотку за користування податковим кредитом за
травень-червень 2007 року сплачена у розмірі 11 933,05 грн, а з розрахунку Таблиці №1
сума сплаченого відсотку за користування податковим кредитом відповідно до ставки
НБУ за 2007 рік в травні-червні становить 9330,80 грн.
Відповідно до квитанції №12 від 20.07.2007 року сума сплаченого відсотку за
користування податковим кредитом за червень-липень 2007 року сплачена у розмірі
13910,00 грн, а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотку за користування
податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в черні-липні становить
10906, 13 грн.
Відповідно до квитанції №8 від 16.08.2007 року сума сплаченого відсотку за
користування податковим кредитом за липень-серпень 2007 року сплачена у розмірі
11980,00 грн., а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотку за користування
податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в липні-серпні становить
8179,59 грн.
Відповідно до квитанції №4 від 20.09.2007 року сума сплаченого відсотку за
користування податковим кредитом за серпень-вересень 2007 року сплачена у розмірі
9016,00 грн., а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотку за користування
податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в серпні-вересні становить
8482,54 грн.
Відповідно до квитанції №39 від 18.10.2007 року сума сплаченого відсотку за
користування податковим кредитом за вересень-жовтень 2007 року сплачена у розмірі
7185,00 грн., а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотку за користування
податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в вересні-жовтні становить
5089,53 грн.
Відповідно до квитанції №6 від 20.11.2007 року сума сплаченого відсотку за
користування податковим кредитом за жовтень-листопад 2007 року сплачена у розмірі
5000,00 грн., а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотку за користування
податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в жовтні-листопаді становить
3998,91 грн.
Відповідно до квитанції №5 від 19.12.2007 року сума сплаченого відсотку за
користування податковим кредитом за листопад-грудень 2007 року сплачена у розмірі
2255,00 грн., а з розрахунку Таблиці №1 сума сплаченого відсотку за користування
податковим кредитом відповідно до ставки НБУ за 2007 рік в листопаді-грудні становить
1774,74 грн.
Відповідно до доданих Позивачем копій квитанцій, сума сплаченого
податку становить 1932303,94 грн., а сума сплаченого відсотку за користування
податковим кредитом становить 61 279,05 грн.
Позивач звернувся до Відповідача з заявою від 28.09.2023 року, у якій просив:
1. надати довідку в паперовій формі про подану
ОСОБА_1 декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність
податкових зобов`язань) за звітний (податковий) період за 2006 рік. У разі відсутності інформації про подану ОСОБА_1 декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов`язань) за звітний (податковий) період за 2006 рік в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, внести до інформаційної бази Єдиного державного реєстру платників податків такі відомості: про отримання Позиваечм у 2006 році оподаткованого доходу у розмірі 14 885 230 грн /чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять тисяч/ гривень 00 копійок, відповідно до поданої до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларації про доходи вх. № 2075 від 31.03.2007 року про сплату Позивачем протягом червня - грудня 2007 року податку з доходів фізичних осіб у сумі 1935079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн. 90 коп., згідно рішення ДПА у м. Києві №13 від 25.05.2007.
Відповідач відмовив у задоволенні вказаної заяви, зазначивши, що формування
Державного реєстру до 01 січня 2011 року здійснювалося відповідно до Закону України
від 22 грудня 1994 року № 320/94-ВР «Про Державний реєстр фізичних осіб-платників
податків та інших обов`язкових платежів» (далі Закон України № 320/94-ВР). Статтею 3 Закону України № 320/94-ВР передбачено, що Державний реєстр створюється Головною державною податковою інспекцією України і складається з інформаційного фонду, що міститься у базах даних Головної державної податкової інспекції України, державних податкових інспекції по Автономній республіці Крим, областях, районах, містах і районах у містах.
До інформаційного фонду Державного реєстру включалися такі дані: індивідуальні ідентифікаційні номери, що надаються фізичним особам-платником податку та інших обов`язкових платежів і зберігаються з ними протягом усього їх життя; загальні відомості про фізичних осіб-платників податків та інших обов`язкових платежів відповідно до частини третьої статті 5 цього Закону; інформація про сплату фізичними особами податків та інших обов`язкових платежів.
Законом України № 320/94-ВР до 01 січня 2011 року не було передбачено внесення
відомостей до Державного реєстру щодо подання податкових декларацій та сплати
податкових зобов`язань за такими деклараціями.
Посилаючись на наказ Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів
України від 20.01.1998 року №41 «Про затвердження переліку типових документів»,
Відповідач зазначає, що декларації та документи до них зберігались 3 роки до набрання
чинності 01.01.2013 року Наказу Міністерства Юстиції України від 12.04.2012 року
№578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створилися під час
діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ,
підприємств та організації, із зазначенням строків зберігання документів» декларації, що
відображають звітність усіх платників податків та документи до них зберігаються 5 років.
Згідно з п.п.17.1.1. п.17.1. ст. 17 Податкового кодексу України, платник податків має
право безоплатно отримувати у контролюючих органах, у тому числі і через мережу
Інтернет, інформацію про податки та збори і нормативно-правові акти, що їх регулюють,
порядок обліку та сплати податків та зборів, права та обов`язки платників податків,
повноваження контролюючих органів та їх посадових осіб щодо здійснення податкового
контролю.
Відповідно до п.179.12. ст.179 Податкового кодексу України за зверненням платника
податку контролюючий орган, до якого було подано податкову декларацію, видає довідку
про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та
реалізує державну фінансову політику.
Порядок та форма видачі довідки встановлена Наказом Міністерства фінансів
України від 13.06.2017 № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію
про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов`язань) та
Порядку її оформлення і видачі». В п.8 цієї довідки, зокрема, зазначається: у рядку 01 зазначається сума доходів, які включаються до загального річного оподатковуваного доходу, що зазначені у рядку 10 податкової декларації: заробітна плата, доходи від операцій з продажу (обміну) об`єктів нерухомого та/або рухомого майна, дохід від надання майна в лізинг тощо, інвестиційний прибуток, вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна, інші доходи, доходи фізичних осіб - підприємців та доходи, отримані фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність; інформація про повноту сплати або про відсутність податкових зобов`язань за даними поданої податкової декларації зазначається у Довідці станом на момент її формування.
Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за
справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженим наказом Міністерства
фінансів України від 03.09.2018 р. за № 733 передбачено, що податковий орган здійснює
перевірку наявності/відсутності у платника заборгованості з платежів, контроль за
справлянням яких покладено на контролюючі органи за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів на дату формування Довідки з
урахуванням наявності/відсутності податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного
внеску та/або іншої заборгованості за основним та неосновними місцями обліку платника.
Дана довідка видається на підставі даних Державного реєстру платників податків,
ведення якого передбачено ст.70 ПК України.
Згідно з п.п. 70.3.3., 70.3.4. ПК України, до Державного реєстру платників податків
реєстру вносяться, зокрема, сума нарахованих та/або отриманих доходів та сума нарахованих та/або сплачених податків. Згідно п.70.3 ст.70 Податкового кодексу України, до інформаційної бази Державного реєстру включаються такі дані про фізичних осіб: 70.3.1. джерела отримання доходів; 70.3.2. об`єкти оподаткування; 70.3.3. сума нарахованих та/або отриманих доходів; 70.3.4. сума нарахованих та/або сплачених податків.
Згідно пп.21.1.10. п.21.1 ст.21 Податкового кодексу України посадові та службові
особи контролюючих органів зобов`язані вносити до інформаційних баз даних інформацію
з документів, отриманих від платників податків у паперовій формі, а також інформацію
про взаємодію з платниками податків, отриману в іншій формі.
Відповідно до п.70.1 ст.70 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, реалізує державну податкову політику, формує та веде Державний реєстр фізичних осіб - платників податків.
В п.7 ст.4 Положення про Державну податкову службу України, затверджене Постановою Кабінету Міністрів від 6 березня 2019 р. за № 227, зазначено, що даний орган, відповідно до покладених на неї завдань: здійснює реєстрацію та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, проводить диференціацію платників податків.
В п.9 ст.4 Положення про Державну податкову службу України, зазначено, що Державна податкова служба України забезпечує формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб платників податків, інших реєстрів. ГУ ДПС у місті Києві вказало, що не має можливості надати інформацію, щодо подання Позивачем декларації за 2006 рік та сплату податкових зобов`язань за цією декларацією, оскільки згідно наказу Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України від 20.01.1998 року № 41 «Про затвердження переліку типових документів» декларації та документи до них зберігались 3 роки до набрання чинності 01.01.2013 року Наказу Міністерства Юстиції України від 12.04.2012 року № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створилися під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організації, із зазначенням строків зберігання документів» декларації, що відображають звітність усіх платників податків та документи до них зберігаються 5 років, а тому дані відсутні.
Суд приймає до уваги як не спростовані відповідачем, а тому юридично достовірні доводи Позивача про те, що Відповідачу для видачі довідки та внесення даних до ЄРПП було надано: засвідчену копія Договору купівлі-продажу (відступлення) частки у статутному
капіталі товариства з обмеженою відповідальністю фірми «Дом-Експо» від 03.10.2006
року на 3 арк.; засвідчену копія декларації про доходи вх. №2075 від 31.03.2007 року на 6 арк.; засвідчену копія податкового-повідомлення №0004931701 від 16.04.2007 року ДПІ
у Шевченківському районі м. Києва та рішення ДПА у м. Києві №13 від 25.05.2007 року
про розстрочення податкових зобов`язань на 1 арк.; засвідчену копію договору №5 від 29.05.2007 року на 3 арк.; засвідчені копії всіх квитанцій про сплату податку з доходів фізичних осіб та процентів за надане розстрочення щодо сплати податкового зобов`язання.
Тобто, Позивачем Відповідачу було надано підтверджуючі документи про вказані у справі
обставини, у т.ч. докази отриманого доходу, подачі декларації та первинні документи про
сплату податку та Відповідач мав необхідні документи для внесення даних до Єдиного
реєстру платників податку.
Відповідно до п.4 ч. 2 ст. 245 КАС України, суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Відповідно до статей 9, 77 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і
вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін
та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта
владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи
бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного
позову. Позивачем під час розгляду справи надано належні та допустимі докази на
підтвердження обґрунтованості позовних вимог, а наведені ним доводи не були
спростовані відповідачами.
Заявлені позовні вимоги є за своїм змістом реалізацією відповідачем його власних управлінських повноважень у зв`язку із зверненням позивача щодо такої реалізації. Відповідно, заявлений позивачем спосіб захисту порушеного права позивача на приведення у відповідність відомчої інформації щодо себе та отримання відомчої довідки про себе, - є законним та належним способом захисту в розумінні ст. 245 КАС України.
Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України до судових витрат належить судовий збір. Позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 4,70 грн, що підтверджується відповідною квитанцією.
Статтею 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 9, 14, 72-78, 90, 139, 143, 242-246, 251, 255 Кодексу
адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в :
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, що полягає у відмові внесення до Державного реєстру платників податків інформацію про отриманий ОСОБА_1 у 2006
році дохід, подану у 2007 році декларацію та сплачені ним податки та у видачі
довідки ОСОБА_1 , щодо поданої у 2007 році декларації про майновий стан і доходи.
3. Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у м. Києві внести до Державного реєстру платників податків інформації про те, що:
- 31.03.2007 року ОСОБА_1 подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи, вх. №2075 від 31.03.2007 року, якою повідомив про суму отриманого доходу, що підлягав оподаткуванню, у розмірі 14 885 230 /чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять двісті тридцять/ гривень 00 копійок;
- ОСОБА_1 протягом червня грудня 2007 року повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у сумі 1 935 079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн. 90 коп.
4.Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у м. Києві Видати ОСОБА_1 довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи за формою, встановленою п.8 Наказу наказом Міністерства Фінансів України від 03.09.2018 р. за № 733, в якій, зокрема, зазначити про те, що:
- 31.03.2007 року ОСОБА_1 подав до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва декларацію про доходи, вх. №2075 від 31.03.2006 року, якою повідомив про суму отриманого в 2006 році доходу у розмірі 14 885 230 /чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят п`ять двісті тридцять/ гривень 00 копійок;
- ОСОБА_1 повністю сплатив податок з доходів фізичних осіб у сумі 1 935 079 (один мільйон дев`ятсот тридцять п`ять тисяч сімдесят дев`ять) грн. 90 коп.
5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) судовий збір у розмірі 4294 (чотири тисячі двісті дев' яносто чотири) грн 40 (сорок) коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
СуддяТерлецька О.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2024 |
Оприлюднено | 18.03.2024 |
Номер документу | 117691369 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Терлецька О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні