Справа № 420/2926/24
Р І Ш ЕН Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 березня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Вікторії ХОМ`ЯКОВОЇ, розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ»
до Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" (далі - позивач, ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ") звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби в Одеській області (далі - відповідач, ГУ ДПС в Одеській області), в якому просить:
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області № 145751 від 18.01.2024 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку товариства з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ п.8 Критеріїв ризиковості платника податку;
зобов`язати комісію Головного Управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних виключити товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податків.
стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" судові витрати.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідач протиправно прийняв рішення про внесення позивача до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості відповідно до п.8 Критерії ризиковості платника податків, оскільки рішення хоч і містить посилання на коди податкової інформації, яка є підставою для його прийняття, проте не містить чіткого розшифрування того, яка безпосередньо податкова інформація слугувала підставою для включення ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" до переліку ризикових платників податку. В спірному рішенні не було зазначено суть та характер наявної податкової інформації, що стала підставою для прийняття такого рішення, не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції, не було зазначено, які саме документи та по яким господарським операціям слід надати, що дозволяло б товариству надати достатню інформацію та копії документів для прийняття рішення про невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. Можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження провадження фінансово-господарської діяльності підприємства залежить від чіткого формулювання фіскальним органом підстав для прийняття рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, з посиланням на конкретні операції та/або податкові накладні, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних документів, достатніх для прийняття рішення про невідповідністю платника податку критеріям ризиковості платника податку.
В рішенні комісії № 145751 від 18.01.2024 зазначено, що подані позивачем 11.01.2024 документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості, вказано коди податкової інформації, яка стала підставою розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості, період здійснення господарської операції, проведених позивачем з його контрагентами, а також зазначені код ЄДРПОУ контрагента, а саме придбання в період з 01.07.2023 року по 27.12.2023 року у платника податку код ЄДРПОУ 43349152 та постачання товарів платнику код ЄДРПОУ 43983301, які також включені у реєстр ризикових.
Рішення від 18.01.2024 року № 145751 прийнято з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів, які надавались ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" у зв`язку з прийняттям попереднього рішення № 142070 від 27.12.2023 року про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яке було прийнято з аналогічних підстав. У рішенні № 142070 не було зазначено суть та характер наявної податкової інформації, що стала підставою для прийняття такого рішення, не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції, не було зазначено, які саме документи та по яким господарським операціям слід надати, що дозволяло б ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" надати достатню інформацію та копії документів для прийняття рішення про невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" надавались до податкового органу письмові пояснення, до яких додані первинні документи, а саме договори, дозвільні документи, додаткові угоди тощо. Позивач зазначає, що будь-яких доказів на підтвердження того, що комісія контролюючого органу перевіряла подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні), в порядку, визначеному приписами Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, позивачу не надано. Також, будь-яких належних та допустимих доказів на підтвердження того, що надані ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" документи містять неповні, недостовірні та (або) суперечливі дані, відповідачем, суб`єктом владних повноважень, позивачу не надано. Оскаржуване рішенні від 18.01.2024 року № 145751 не містить інформації про суть, характер, обсяг та періоди конкретних вчинених платником податків ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" господарських операцій, а також про реквізити (дата, номер), суть і зміст документів, що містять відомості про такі вчинені операції (зокрема, податкових накладних), - що на переконання контролюючого органу підпадають під ознаки ризикових.
Вказуючи в рішенні від 18.01.2024 року № 145751 коди податкової інформації, які є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку відповідачем, суб`єктом владних повноважень не надано жодних належних та допустимих доказів щодо того, що ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" має недостатню кількість трудових ресурсів, що у нього відсутні необхідні умови та/або обсяг матеріальних ресурсів для виконання робіт або надання послуг, а також того, що придбання/постачання товарів здійснювалось у платників податку, щодо яких прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Податковим органом не надано жодних доказів на підтвердження того, що позивачем було порушено податкове законодавство.
Ухвалою суду від 29.01.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику представників сторін в судове засідання.
12.02.2024 до суду від ГУ ДПС в Одеській області надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач позовні вимоги не визнав , в задоволенні позову просив відмовити, зазначивши, що підпунктом 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку. Для упередження формування ризикового ПДВ, на центральному рівні (ДПС України) створена та функціонує Система Автоматизованого Моніторингу Критеріїв Оцінки Ризиків (САМКОР). За результатами проведеного моніторингу реєстрації ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" (ЄДРПОУ 43983301) податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН та даних інших інформаційно-аналітичних систем контролюючого органу за період з 01.01.2023 по 31.12.2023 встановлено участь ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" в ризикових операціях. Так, на адресу ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" встановлено придбання товару від суб`єктів господарювання, щодо яких прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості, а саме: придбання товарів/послуг на загальну суму з ПДВ 2822,8 тис. грн. у TOB "МОТО ВЕКТОР ЮГ" (ЄДРПОУ 43349152), якого внесено до переліку ризикових платників податку рішенням від 22.09.2023 за № 104920, код згідно з УКТЗЕД операції, визначеноїяк ризикова 7318190090. З метою забезпечення заходів, направлених на упередження формування та розповсюдження сум ризикового ПДВ, недопущення функціонування транзитно-конвертаційних груп, уникнення виконання податкового обов`язку підприємствами реального сектору економіки, враховуючи вимоги Постанови № 1165 та вищезазначену податкову інформацію, рішенням Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 27.12.2023 № 142070 ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" включено до Переліку ризикових платників податків (відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, визначених Постановою № 1165), яке направлено через електронний кабінет платника (первинне). У рішенні про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 27.12.2023 № 142070 зазначено коди податкової інформації стосовно ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ": 03, 07, 11, 13. У рішенні від 27.12.2023 року № 142070 зазначено платник податків, задіяний в ризикових операціях. це TOB "МОТО ВЕКТОР ЮГ" (43349152), період здійснення господарських операцій та коди УКТЗЕД та ДКПП операцій, визначених як ризикових.
У поданих позивачем на розгляд комісії документах для виключення позивача з реєстру ризикових платників були відсутні розрахункові документи та подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості. Тому з метою забезпечення заходів, направлених на упередження формування та розповсюдження сум ризикового ПДВ, недопущення функціонування транзитно- конвертаційних груп, уникнення виконання податкового обов`язку підприємствами реального сектору економіки, враховуючи вимоги Постанови № 1165 та наявну податкову інформацію, було прийнято рішення від 18.01.2024 року № 145751 про включення позивача до Переліку ризикових платників податків (відповідно до л. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, визначених Постановою № 1165), яке направлено через електронний кабінет платника. , в якому зазначено податкові номери платників податків, задіяних в ризикових операціях TOB "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" , період здійснення господарських операцій та коди УКТЗЕД та ДКПП операцій, визначених як ризикових. У рішенні в графі постачання товару зазначено податковий номер 43983301, з причини того, що у позивача наявна реалізація товару, придбання якого не простежується за кодом УКТЗЕД: 8502202090, а також є інформація щодо реалізації товару на ризикового СГ: ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" (34630070).
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та наявність підстав для його задоволення.
Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" зареєстровано як юридичну особу 03.12.2020 року, номер запису 1005561020000076290. Є платником податку на додану вартість (індивідуальний податковий номер 439833015539).
ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" здійснює наступні види економічної діяльності, в тому числі: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" згідно рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області № 142070 від 27.12.2023 було віднесено до критеріїв ризиковості платника податку, а саме: п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності.
10.01.2024 позивачем було подано до ГУ ДПС в Одеській області повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. В поясненні зазначені реквізити позивача, керівника, юридичну адресу, кількість працівників, відомості про складські приміщення та їх розташування, які відображені у повідомленні про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою 20-ОПП, банківські реквізити. Також позивач пояснив, що у червні 2023 року ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" згідно договору купівлі - продажу № 19/06 від 19.06.2023 придбало у ТОВ "МОТО ВЕКТОР ЮГ" велосипеди в асортименті та запасні частини до веломототехники на суму 16936617,84 грн. Факт придбання підтверджується видатковими накладними № О-00000846, О-00000847 від 19.06.2023, № О-00000848 від 20.06.2023, № О-00000849, О-00000850, О-00000851 , О-00000852, О-00000853 від 22.06.2023, платіжними документами. Станом на 10.01.2024 кредиторська заборгованість перед ТОВ "МОТО ВЕКТОР ЮГ" складає 464 753,84 грн. Складські приміщення, які орендує ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ", як і складські приміщення ТОВ "МОТО ВЕКТОР ЮГ" знаходяться також за адресою Одеська обл., Овідіопольський р-н, сел. Авангард, вул. Базова, 14, тому переміщення товару зі складу на склад проводилось підприємством самостійно. В подальшому ці товари реалізуються фізичним особам-підприємцям. Крім того, позивач надав відомості про інші укладені договори з суб`єктами господарювання, операції придбання та постачання електрогенераторів, документи про продаж ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» (34630070) електричних двигунів тощо.
18.01.2024 з урахуванням отриманих від платника податку ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" інформації та копій відповідних документів Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області було прийнято рішення № 145751 про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, а саме: п. 8 Критеріїв ризиковості платка податку, у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності.
В рішенні зазначені коди податкової інформації:
03- відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно- матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо,
07- недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/ розрахунку коригування,
11- накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності,
12 постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку,
13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку).
Також, в рішенні № 145751 від 18.01.2024 відповідач зазначив, що в період з 01.07.2023 по 27.12.2023 позивачем здійснено придбання товарів (код УКТЗЕД 7318190090) у платника податку код ЄДРПОУ 43349152 ( це є ТОВ "МОТО ВЕКТОР ЮГ"), який включено до реєстру ризикових платників 22.09.2023), реалізація товару (код згідно УКТЗЕД 8502202090) на ризикового платника код ЄДРПОУ 43983301 (це є позивач), який включено до реєстру ризикових 27.12.2023.
У Розділі "Ненадання платником податків копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку", серед документів вибрано "розрахунковий документ". Вказано "Подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства. що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості. Реалізація товару на ризикового СГ : ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" (34630070)".
Позивач не погодився із висновками зробленими Комісією через їх протиправність, безпідставність, необґрунтованість, необ`єктивність та невідповідність фактичним обставинам, первинним документам позивача й вимогам діючого цивільного й податкового законодавства України, тому звернувся до суду з даним позовом.
Перевіряючи правомірність та законність оскаржуваного рішення комісії податкового органу, з урахуванням підстав, за якими позивач пов`язує його протиправність та скасування, суд виходить з наступного.
Податкове законодавство України складається, зокрема, з Конституції України, Податкового кодексу України та нормативно правових актів, прийнятих на підставі та на виконання цього кодексу (ст. 3 Податкового кодексу України).
Відповідно до пп. 20.1.45 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.
Пунктом 61.1 статті 61 ПК України визначено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Згідно з п.п.62.1.2 п. 62.1 ст.62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом, серед іншого, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.
Відповідно до п.71.1 ст. 71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.
Згідно з п. 74.1, п. 74.3 ст. 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.
Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю.
Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (абзац третій пункту 74.1 ПКУ). Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами (абзац четвертий пункту 74.1 ПКУ). Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (абзац п`ятий пункту 74.1 ПКУ).
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пп. 191.1.40 та пп. 191.1.46 п. 191.1 ст.191 ПК України контролюючі органи, визначені пп. 41.1.1 п.41.1 ст. 41цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій ст. 193 цього Кодексу, зокрема (але не виключно): організовують збір податкової інформації та вносять її до інформаційних баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику; використовують під час виконання своїх посадових (службових) обов`язків податкову інформацію з інформаційно-телекомунікаційних систем та інших джерел, отриману в порядку та спосіб, визначений цим Кодексом.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України визначено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11 грудня 2019 року були затверджені Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
За правилами п.4-5 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Так згідно з п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, зокрема, п.8: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування
Згідно п.6 Порядку № 1165 питання відповідності/ невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", ";Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/ невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Додатком 4 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, затверджено форму рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Як вбачається з рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" від 18.01.2024 року № 145751, прийнятого Комісією з підстав відповідності позивача критеріям ризиковості платника податку, а саме пункту 8 Критеріїв, зокрема, вказано: "з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 11.01.2024, прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям п. 8 ризиковості платника податку".
Згідно додатку 4 Порядку №1165 в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку зазначається відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.
Вирішуючи питання про правомірність рішення комісії про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 28.09.2023 року № 106829, суд враховує практику Європейського суду з прав людини, яким вироблена позиція, за якою за загальним правилом національні суди повинні утриматися від перевірки обґрунтованості таких актів, однак все ж суди повинні проконтролювати, чи не є викладені у них висновки адміністративних органів щодо обставин у справі довільними та нераціональними, непідтвердженими доказами або ж такими, що є помилковими щодо фактів; у будь-якому разі суди повинні дослідити такі акти, якщо їх об`єктивність та обґрунтованість є ключовим питанням правового спору .
При цьому, ключовим питанням спору є існування тих фактів та обставин, які вказують на наявність у контролюючого органу податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
В той же час, з`ясування таких фактів та обставин повинно здійснюватися на підставі наданих сторонами доказів.
Оскаржуване рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" містить зазначені коди податкової інформації, яка є підставою для прийняття такого рішення:
03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно- мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;
07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції);
11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;
12 - - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку,
13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Матеріали справи свідчать, що оскаржуване рішення було прийнято за розглядом наданих 10.01.2024 позивачем пояснень та первинних документів з проханням скасувати попереднє рішення про відповідність критеріям ризиковості № 142070 від 27.12.2023, підставою для прийняття якого було придбання товарів у TOB «МОТО ВЕКТОР ЮГ» (ЄДРПОУ 43349152), якого внесено до переліку ризикових платників податку 22.09.2023, та реалізація товару, придбання якого не простежується за кодом УКТЗЕД: 8502202090.
При цьому, можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження провадження фінансово-господарської діяльності підприємства залежить від чіткого формулювання фіскальним органом, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних документів, достатніх для прийняття рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до п.п.26,27 Порядку №1165 комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном. Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком. Комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.
Згідно п.п.40, 42, 43, 44, 45, 46 Порядку №1165 засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду. Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС. Матеріали засідання комісії контролюючого органу зберігаються десять років. Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні). У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення. Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу.
Таким чином, Порядком №1165 встановлена послідовність прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платнику податку.
Згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В рішенні від 18.01.2024 № 145751 зазначено про наявність податкової інформації, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 10.01.2024 №1, ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку. Відповідач посилається на те, що встановлено придбання позивачем в період 01.07.2023-27.12.2023 товару від суб`єкта господарювання TOB "МОТО ВЕКТОР ЮГ" (43349152), який внесений у реєстр ризикових платників 22.09.2023. Суд приймає до увагу на те, що спірні господарські операції між позивачем та його контрагентом ТОВ "МОТО ВЕКТОР ЮГ" мали місце в червні 2023 року, що підтверджується договором купівлі - продажу № 19/06 від 19.06.2023 , видатковими накладними № О-00000846, О-00000847 від 19.06.2023, № О-00000848 від 20.06.2023, № О-00000849, О-00000850, О-00000851 , О-00000852, О-00000853 від 22.06.2023, тобто до включення вказаного контрагента до переліку ризикових платників податку. Позивачем надавались відповідачу копії документів на підтвердження того, що всі господарські операції позивача були реальними. Можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження провадження фінансово-господарської діяльності підприємства залежить від чіткого формулювання фіскальним органом, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних документів, достатніх для прийняття рішення про невідповідністю платника податку критеріям ризиковості платника податку. Доказів того, що позивач або його керівник порушили податкове законодавство та відносно них існує будь-яке кримінальне провадження, або що за операціями з придбання товарів не був сплачений податок на додану вартість, чи допущені інші податкові порушення, суду не надано. Позивач не може нести відповідальність за ймовірне невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, як і не повинен контролювати інших платників податку щодо виконання ними податкових зобов`язань. Крім того, відповідачем не надано суду доказів того, що контрагент позивача провадив господарську діяльність в умовах та обставинах, котрі характеризуються ознаками недодержання вимог чинного законодавства України.
У рішенні № 145751 в графі "постачання товару" зазначено податковий номер 43983301, це код ЄДРПОУ позивача . Як вбачається з відзиву на позовну заяву, у позивача наявна реалізація товару, придбання якого не простежується за кодом УКТЗЕД: 8502202090, тому покупцем зазначений також позивач. Разом з тим, до повідомлення 10.01.2024 №1 позивач надавав копії документів, які свідчать про придбання та завезення із-за кордону України від іноземних постачальників такого товару як "електрогенераторні установки з поршневим двигуном з іскровим запалюванням потужністю не більше 7.5 кВ-А інші" , з відміткою у графі 33 митних декларацій коду товару згідно УКТЗЕД вказано 8502202090. Позивач зазначав в поясненні, що цей товар був завезений ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" у період "генераторної пільги" згідно п. 71 підрозд.2 розд. ХХ Податкового кодексу України, яким електрогенератори були звільнені від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України. Позивач зазначає в поясненні, що на момент реалізації електрогенераторів п. 71 подрозд.2 розд. ХХ Податкового кодексу України вже втратив чинність і на цю операцію був нарахований податок на додану вартість. Згідно з договором зберігання 15/06-23-3Б від 15.06.2023 електрогенератори зберігаються на складі ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ". Крім документів, які підтверджують придбання електрогенераторів у нерезидентів, ввезення їх із-за кордону, також були надані документи про реалізацію електрогенераторів у липні 2023 року - ТОВ "ЦЕНТР ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" (код ЄДРПОУ 44914401) згідно договору купівлі-продажу 03/07- 23 від 03.07.2023, видаткова накладна № ФС-000551 від 03.07.2023, ТОВ "ЦЕНТР ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ", договір № 03/07-23 від 03.07.2023, видаткова накладна № ФС-000551 від 03.07.2023, ТОВ "ЕКОЛОГІСТ" (код ЄДРПОУ 45070570), договір купівлі-продажу 01/08/23 від 01.08.2023р. ТОВ "ГРАНД ФРЕН" (код ЄДРПОУ 44509331) договір купівлі-продажу 01/11 від 01.11.2023, видаткові накладні №ФС-0001306,ФС-0001307,ФС-0001308 від 01.11.2023, 3 ФС-0001379 від 01.12.2023, ТОВ ""СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" (код ЄДРПОУ 38158090) договору купівлі-продажу 01/12-СК від 01.12.2023. видаткова накладна № ФС-0001385 від 01.12.2023, товарно-транспортні накладні та інші документи.
Що стосується вказівки у рішенні № 145751 на не надання розрахункового документа щодо господарських відносин з ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" (34630070), яке є ризиковим платником, то з наданих до повідомлення № 1 від 10.01.2024 документів вбачається, що позивач мав укладений договір № 01/12-АГ від 01.12.2023 з даним покупцем, на продаж загальною вартістю 435188,58 грн. інструментів з умонтованим електричним двигуном в асортименті , що підтверджується видатковою накладною № ФС-001386 від 01.12.2023. Доказів оплати вказаного товару, податкової накладної суду не надано. Разом з тим, статтею 187 ПКУ передбачено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця/замовника як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, або дата відвантаження товарів. Тому при наявності документа, який підтверджує передачу товару (видаткова накладна), розрахунковий документ не є обов`язковим для формування та складання податкової накладної.
Відповідач не надав суду доказів включення ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" до реєстру ризикових платників, на що є посилання в рішенні, тому суд не має можливості встановити чи вказаний покупець був включений до такого реєстру на момент продажу позивачем товарів.
При цьому, суд зазначає, що у спірному рішенні комісії податкового органу за №145751 не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції, а також не зазначено, на чому базуються висновки відповідача та якими обставинами (фактами) вони підтверджуються.
Виходячи з принципу індивідуального застосування відповідальності за порушення правил оподаткування, негативні наслідки можуть бути застосовані саме до того платника податків, який їх припустився, а не до іншої особи.
Верховний Суд в постанові від 05 січня 2021 року по справі № 640/11321/20 зазначив, що комісія контролюючого органу, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування, має обґрунтувати суду на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації. Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 22 липня 2021 року по справі № 520/480/20 (№ К/9901/26405/20).
Протоколу засідання комісії суду не надано, також не надано доказів, які досліджувалися в ході засідання Комісії і які слугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення, зокрема, не надано доказів провадження заявником господарської діяльності в умовах та обставинах, котрі характеризуються ознаками недодержання вимог чинного законодавства України, а текст оскаржуваного рішення контролюючого органу не містять ані юридичних мотивів, ані фактичних мотивів класифікації заявника як ризикового платника податків.
Разом з цим, обставини наявності певної податкової інформації, на які посилається податковий орган, одержаної від інших підрозділів податкового органу чи з інформаційних систем державної податкової служби, утворює лише привід і підстави для перевірки такої інформації, може породжувати певні сумніви щодо законності господарських операцій платника податків, однак не є беззаперечним доказом того факту, що в дійсності ніякі товари (роботи, послуги) не отримувалися/поставлялись платником податків.
Як вже зазначив суд, позивач не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, адже поняття "добросовісний платник", яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування, а саме - платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань. Отже, платник податків не повинен зазнавати негативних наслідків за можливу неправомірну діяльність його контрагента.
Аналогічні правові висновки викладені у постановах Верховного Суду від 12.06.2018р. у справі за №826/16272/13-а, від 4.06.2020р. у справі за №340/422/19, від 23.07.2020р. у справі за №816/1122/16.
Суд також приймає до уваги, що відповідач жодним чином не пояснив у відзиві на позовну заяву , з чого саме виходив контролюючий орган зазначаючи підставу для віднесення товариства до переліку ризикових - "відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування", оскільки відповідно до матеріалів справи та наданих документів як до податкового органу, так і до суду, не вбачається того, що позивач є виробником будь-яких товарів. та не зазначена конкретна податкова накладна. При цьому, суд зазначає, що згідно матеріалів справи та пояснень наданих представником позивача, що основним видом діяльності ТОВ є оптова торгівля , а не виробництво товарів. Окрім того, матеріали справи містять усі відповідні документи щодо господарських операцій між позивачем та його контрагентами. Також відповідач не пояснив, чому вважає, що у позивача недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарських операцій, та чому вважає, що у позивача відсутні або недостатньо місць для зберігання товарів (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності, оскільки позивач надав до повідомлення № 1 від 11.01.2014 необхідну інформацію про кількість працюючих та наявність складських приміщень.
Стосовно твердження податкового органу щодо ненадання платником податку належних первинних документів на підтвердження здійснення господарських операцій з контрагентами, то суд вважає, що товариством було надано до контролюючого органу усі наявні у них первинні документи податкового та бухгалтерського обліку, які підтверджують реальність господарських операцій, проте, податковим органом не надано належної оцінки цим первинним документам, що і стало помилковою підставою для віднесення позивача до переліку ризикових.
Враховуючи вищевказане, суд вважає, що податковий орган приймаючи оскаржуване рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку діяв протиправно, оскільки під час розгляду справи було встановлено відсутність законних та підтверджених підстав для відповідності позивача критеріям ризиковості платника податку.
Положеннями п.6 Порядку №1165 визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Враховуючи вказану норму, суд дійшов висновку, що оскільки рішення про визначення ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" таким, що відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, підлягає скасуванню, то зобов`язання відповідача ГУ ДПС в Одеській області виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, є належним і ефективним способом захисту порушеного права позивача. Крім цього, такий спосіб захисту є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений. Тому позовні вимоги у зазначеній частині також підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.
Відповідно до ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених фактів, суд вважає, що адміністративний позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
При цьому, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ТОВ "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" слід стягнути сплачений судовий збір у розмірі 3028,00 грн.
Керуючись ст. ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" - задовольнити.
Визнати противоправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби в Одеській області № 145751 від 18.01.2024 року про відповідність товариства з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ" (код ЄДРПОУ 43983301) критеріям ризиковості платника податку.
Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби в Одеській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТСЕРВІС ЮГ"(кодЄДРПОУ 43983301; адреса 65026, Одеська область, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 27) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податків.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ СЕРВІС ЮГ"(кодЄДРПОУ43983301; 65026, Одеська область, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 27) 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166).
Рішення, відповідно до ст. 255 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма часниками справи, якщо таку скаргу не було подано, а у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його складення.
Суддя Вікторія ХОМ`ЯКОВА
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.03.2024 |
Оприлюднено | 18.03.2024 |
Номер документу | 117691743 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Хом'якова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні