Рішення
від 15.03.2024 по справі 320/15677/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 березня 2024 року м. Київ № 320/15677/21

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панової Г.В, розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1

до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Київській області»

про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Київській області», в якому позивач з урахуванням уточненого адміністративного позову просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Державної установи «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Київській області» щодо не включення надбавки за роботу в умовах режимних обмежень в довідку № 221 від 24.05.2021 для перерахунку пенсії;

- зобов`язати Державну установу «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Київській області», виготовити нову довідку про розмір мого грошового забезпечення для перерахунку пенсії замість довідки № 221 від 24.05.2021р., де в графі надбавка за службу в умовах режимних обмежень зазначити 60 % посадового окладу, що в грошовому еквіваленті становить 2280 грн. враховуючи наведене правове обґрунтування в мотивувальній частині цього позову та вимоги Постанови Кабінету Міністрів України № 6 від 10.01.2019 р. «Про внесення змін до Положення про види , розміри і порядок надання компенсації громадянам у зв`язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці».

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач вказав, що відповідачем у довідку про грошове забезпечення № 221 від 24.05.2021р. протиправно не включено надбавку за роботу в умовах режимних обмежень (таємність) у розмірі 60 % посадового окладу, що в грошовому еквіваленті становить 2280 грн., чим порушено його конституційні права та гарантії на належний соціальний захист.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 10.01.2022 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Також суд витребував докази по справі у сторін.

Крім того, вказаною ухвалою суд запропонував відповідачу подати до суду відзив на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Роз`яснено, що відповідно до частин 3, 4 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України до відзиву мають бути додані документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи. У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.

Відповідач, заперечуючи проти позовних вимог, у відзиві на позовну заяву зазначив, що видана позивачу довідка про розмір грошового забезпечення №221 в межах наданих повноважень з урахуванням показників доведених МВС. Згідно з наказом Головного управління від 20.08.2008 №467 о/с ДСК позивачу було скасовано раніше наданий доступ до державної таємниці. У грошовому атестаті №280 позивача, який зберігається в пенсійній справі позивача відсутні показники виплати надбавки за роботу в умовах режимних обмежень.

Позивач подав відповідь на відзив відповідача, в якій вказав на протиправність дій відповідача по не включенню до довідки про розмір грошового забезпечення надбавку за роботу в умовах режимних обмежень (таємність) у розмірі 60 % посадового окладу, що в грошовому еквіваленті становить 2280 грн.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 06.05.2022 позивачу відмовлено у задоволенні клопотання щодо здійснення розгляду даної справи у судовому засіданні.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Позивач проходив службу в органах внутрішніх справ та з 24.10.2008 звільнений у відставку за п.65 «Б» через хворобу, що підтверджується витягом з Наказу від 23.10.2008 №598 о/с.

Позивач є інвалідом 2 групи і має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни інвалідів війни інвалідів війни, що підтверджується посвідченням серії НОМЕР_1 , виданим УПСЗН м. Кагарлик 03.12.2008.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачу призначено пенсію відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб".

Державною установою "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Київській області" видано позивачу довідку про розмір грошового забезпечення від 24.05.2021 №221 за листопад 2019 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» за прирівняною посадою поліцейського начальник управління Апарат ГУНП.

Відповідно до довідки 24.05.2021 №221 сума грошового забезпечення становить: 30247,37 грн. (посадовий оклад 3800,00, оклад за спеціальним званням полковник міліції/ поліції 2400,00, надбавка за стаж служби в поліції 50 % 3100,00, надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 79,83 % 7424,19, премія 80,86 % - 13523,18).

Головне управління МВС України в Київській області, розглянувши заяву позивача від 01.06.2021 листом від 23.06.2021 №29/Т-423 повідомило, що наказом МВС України від 25.02.2019 №129 (зі змінами, внесеними наказом МВС України від 16.04.2021 №291) в Міністерстві внутрішніх справ України визначено територіальні медичні об`єднання МВС України по областях, місту Києву уповноваженими за видачу довідок про розмір грошового забезпечення, тому з питань підготовки та видачі довідки про розмір грошового забезпечення необхідно звернутись до Державної установи "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Київській області". Крім того, згідно з наказом Головного управління від 20.08.2008 №467 о/с ДСК ОСОБА_1 було скасовано раніше наданий доступ до державної таємниці у зв`язку з увільненням із займаної посади начальника УДЗР (висновок УСБУ від 14.02.2008 №6/7852) і переведенням у розпорядження ГУ МВС України в Київській області.

01.09.2021 позивач звернувся до відповідача з заявою, в якій просив провести новий розрахунок грошового забезпечення для проведення перерахунку пенсії станом на листопад 2019, включивши до грошового забезпечення надбавку за оперативно-розшукову діяльність 50% - 1900,00 грн., надбавку за службу в умовах режимних обмежень 60% - 2280,00 грн.

Листом Державної установи "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Київській області" від 09.09.2021 № 33/30/2-Т-2105-2 на звернення позивача, останнього повідомлено, що складання та надсилання територіальними органами Пенсійного фонду України списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку, залишається однією з умов для відповідних довідок уповноваженими органами силових структур та містять складові грошового забезпечення, які враховані при складанні довідок Ліквідаційними комісіями у 2018 році. Надбавка за оперативно-розшукову діяльність 50%, надбавка за службу в умовах режимних обмежень 60% відсутні як у списках, що подавалися ГУ ПФУ так і в довідці, яку виготовляла Ліквідаційна комісія. Тому законних підстав включити дані надбавки в довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії не має.

Не погодившись із діями відповідача щодо не включення в довідку про грошове забезпечення для перерахунку пенсії всіх видів грошового забезпечення, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам та відповідним доводам сторін, суд виходить з наступного.

Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, є Закон України від 09 квітня 1992 року № 2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі Закон №2262-ХІІ). Цим Законом держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.

Згідно з частиною 3 статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з приписами статті 19 Закону України "Про міліцію" (чинного на час проходження позивачем служби в органах внутрішніх справ) форми і розміри грошового забезпечення працівників міліції встановлюються Кабінетом Міністрів України і повинні забезпечувати достатні матеріальні умови для комплектування якісного особового складу міліції, диференційовано враховувати характер і умови роботи, стимулювати досягнення високих результатів у службовій діяльності і компенсувати їх фізичні та інтелектуальні затрати. Органи місцевого самоврядування можуть провадити для працівників міліції додаткові виплати понад встановлені Кабінетом Міністрів України розміри.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 №1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (чинної на час проходження позивачем служби в органах внутрішніх справ) установлено, що грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Відповідно до приписів підпункту 8 пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 №1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" передбачено виплачувати надбавку за виконання функцій державного експерта з питань таємниць та надбавку за службу в умовах режимних обмежень військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу - у розмірах та порядку, визначених законодавством.

За змістом пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 №393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей" пенсії обчислюються з розміру грошового забезпечення, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 р. - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з урахуванням таких його видів:

відповідних окладів за посадою, військовим (спеціальним) званням (для осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту щомісячної надбавки за спеціальне звання) та відсоткової надбавки за вислугу років у розмірах, установлених за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням;

щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення, крім щомісячних надбавок (доплат), установлених особам, які мають право на пенсію за вислугу років згідно із законодавством і залишені за їх згодою та в інтересах справи на службі) та премії. Розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премії визначається за 24 останні календарні місяці служби підряд перед звільненням. Середня сума щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премії визначається шляхом ділення на 24 загальної суми цих видів грошового забезпечення за 24 останні календарні місяці служби підряд перед звільненням.

Аналіз зазначених норм матеріального права дає підстави вважати що дія їх розповсюджується на позивача, який є особою, що звільнилася з органів внутрішніх справ 30.10.2015 року і що виплачені суми надбавки за службу в умовах режимних обмежень військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, з яких сплачено страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, відносяться до складу грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, з розміру якого обчислюється пенсія.

Відповідно до пункту 7 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.01.2007 №3-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2007 за №135/13402, для призначення пенсії за вислугу років і по інвалідності подаються такі документи: заява про призначення пенсії (додаток 1); грошовий атестат, або довідка про розмір грошового забезпечення, і довідка про додаткові види грошового забезпечення, які заявник отримував протягом останніх 24 місяців підряд перед місяцем звільнення з військової служби; військово-медичні документи про стан здоров`я звільненої особи (за винятком осіб, які не проходили військово-лікарську комісію); документи про страховий стаж (при призначенні пенсії згідно з пунктом "б" статті 12 Закону); довідка МСЕК про визнання особи інвалідом; копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); довідка ВАТ "Ощадбанк" або інший документ, що підтверджує відкриття рахунку, назву та номер відділення ВАТ "Ощадбанк"; копія паспорта.

Судом встановлено, що грошовий атестат позивача №280 від 28.10.2008 не містять відомостей про виплату позивачу надбавки за роботу в умовах режимних обмежень.

Так, згідно грошового атестата №280 від 28.10.2008, виданого ГУ МВС України в Київській області, грошове забезпечення позивача на момент звільнення з органів внутрішніх справ складалось з: посадового окладу у розмірі 1450,00 грн., окладу за спеціальним званням 135,00 грн., відсоткової надбавки за вислугу років (40%) 634,00 грн., відсоткової надбавки за виконання особливо важливих завдань (50%) 1109,50 грн., надбавка за оперативно-розвідувальну діяльність (50%) - 725,00 грн., премія (80%) 3242,80 грн..

Відповідно до підпункту 2.9.4 Інструкції про порядок виплати грошового забезпечення особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 31.12.2007 №499, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.03.2008 за №205/14896 /надалі - Інструкція №499/ надбавка за службу в умовах режимних обмежень установлюється особам рядового і начальницького складу за займаною посадою наказом про особовий склад на підставі мотивованих рапортів керівників структурних підрозділів, погоджених з режимно-секретним підрозділом.

Згідно з підпунктом 2.9.5 Інструкції №499 у рапорті зазначаються: дата оформлення допуску особи рядового чи начальницького складу до державної таємниці, форма допуску, ступінь секретності відомостей, що становлять державну таємницю, з якими за функціональними обов`язками за посадою постійно працює особа рядового чи начальницького складу, номер номенклатури посад, що підлягають оформленню на допуск до державної таємниці.

У матеріалах справи відсутній Наказ про встановлення позивачу надбавки за службу в умовах режимних обмежень за останні 24 календарних місяців служби перед звільненням.

Водночас, відповідач стверджує, що згідно з наказом Головного управління від 20.08.2008 №467 о/с ДСК ОСОБА_1 було скасовано раніше наданий доступ до державної таємниці у зв`язку з увільненням із займаної посади начальника УДЗР (висновок УСБУ від 14.02.2008 №6/7852) і переведенням у розпорядження ГУ МВС України в Київській області. Дану інформацію позивачем не спростовано.

Частиною 2 статті 51 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" передбачено, що перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії. Якщо при цьому пенсіонер набув права на підвищення пенсії, різницю в пенсії за минулий час може бути виплачено йому не більш як за 12 місяців.

Відповідно до частини 3, 4 статті 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (у редакції, чинній на момент виникнення права на перерахунок пенсії) перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Кабінет Міністрів України постановою від 11 листопада 2015 року № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції" встановив розміри грошового забезпечення працівникам поліції за посадовими окладами і спеціальними званнями, що значно перевищують посадові оклади і плату за спеціальні звання колишніх працівників органів внутрішніх справ.

Порядок проведення перерахунку пенсій встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р. № 393" (далі - Порядок № 45), яка набрала чинності 20 лютого 2008 року.

Пунктом 1 Порядку № 45 передбачено, що перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Відповідно до приписів пункту 5 Порядку № 45 (у редакції, що діяла на час видачі довідки) для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів: посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням; надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі; щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок; інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію; щомісячні надбавки за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об`єктах "С", у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром "Байконур", якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення із служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 1 січня 2008 р. для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства.

Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.

Особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) перерахунок пенсії з 1 січня 2016 р. проводиться з розміру грошового забезпечення за прирівняною посадою поліцейського, враховуючи оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції"

Отже, за встановлених обставин та наведених вище норм права, суд дійшов висновку про відсутність підстав для включення надбавки за службу в умовах режимних обмежень до довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії позивача.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відмовляючи у видачі довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії позивачу з включенням до неї надбавки за роботу в умовах режимних обмежень 60% (442,50 грн.) відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законодавством України.

Таким чином, позовні вимоги є необґрунтовані та задоволенню не підлягають.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 371 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Панова Г. В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.03.2024
Оприлюднено18.03.2024
Номер документу117695522
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —320/15677/21

Постанова від 03.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Заїка Микола Миколайович

Ухвала від 02.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Заїка Микола Миколайович

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Заїка Микола Миколайович

Рішення від 15.03.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 05.05.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні