ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 вересня 2010 року 12:14 № 2а-10867/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Качура І.А. при секретарі судового засід ання Богдан В.Є. розглянувши у відкритому судовому засід анні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інс пекції у Оболонському районі м. Києва
до Приватного підприємства "Проспект"
про припинення юридичної особ и
за участю представників ст орін:
в судове засідання п рибув представник позивача Козак В.А. (дов.від 03.03.10р. №1281/9/10- 011)
представник відповідача н е з' яв.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом Де ржавної податкової інспекці ї у Оболонському районі м. Киє ва до Приватного підприємств а «Проспект»про скасування ( припинення) державної реєстр ації суб' єкта підприємниць кої діяльності - юридичної о соби.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 21.09.20 10 року о 12 год. 14 хв. проголошено вступну та резолютивну части ни постанови. Виготовлення п останови у повному обсязі ві дкладено, про що повідомлено сторін після проголошення в ступної та резолютивної част ини постанови в судовому зас іданні з урахуванням вимог ч .2 ст. 167 КАС України
В С Т А Н О В И В:
Відповідач зареєстро ваний Оболонською районною у м. Києві державною адміністр ацією в вересня 2001 року за адр есою: 04205, м. Київ, пр-т. Оболонськ ий, 23-а.
Державним реєстратором Об олонської районної у м. Києві державної адміністрації вне сено запис до Єдиного держав ного реєстру про відсутність Приватного підприємства «Пр оспект»за місцезнаходження м, вказаним у статутних докум ентах.
Згідно діючої на той час ред акції п.15 ст. 58 ГК України держа вної реєстрації суб' єкта го сподарюванню здійснюється н а підставі рішення суду у вип адках, передбачених законом.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач з 2001 року зв іти не подавав, податків не сп лачував, заборгованість у нь ого відсутня, за місцезнаход женням не знаходиться.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 цьог о Закону у разі, якщо зміна від омостей про юридичну особу, я кі містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов 'язана із змінами до устано вчих документів юридичної о соби або не підлягає державн ій реєстрації, виконавчий ор ган юридичної особи або упов новажена ним особа зобов'яза ний подати (надіслати ре комендованим листом) державн ому реєстратору за місцезнах одженням реєстраційної спр ави юридичної особи заповнен у реєстраційну картку про вн есення змін до відомост ей про юридичну особу, які міс тяться в Єдиному державному реєстрі. У разі, якщо подаєтьс я (надсилається) реєстраційн а картка про внесення змін до відомостей про місцезнаходж ення юридичної особи, до неї д одається свідоцтво про держа вну реєстрацію юридичної осо би.
Відповідно до ч. 7 ст. 19 Зако ну не пізніше тринадцяти міс яців з дня подачі (надіслання рекомендованим листом) оста нньої реєстраційної картки, що містить відомості про юри дичну особу, юридична особа з обов'язана подати (надіслати рекомендованим листом) держ авному реєстратору реєстрац ійну картку встановленого зр азка про підтвердження відом остей про юридичну особу.
Згідно ст. 1 Закону України « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців»місцезнаходжен ня юридичної особи - адр еса органу або особи, які відп овідно до установчих докумен тів юридичної особи чи закон у виступають від її імені (дал і - виконавчий орган).
Згідно ч. 3 ст. 9 того ж Закону місцезнаходження юридичної особи зазначається у бланку свідоцтва про державну реєс трацію юридичної особи. У раз і внесення змін до відомосте й про юридичну особу, якщо ці з міни пов'язані із зміною місц езнаходження юридичної особ и проводиться заміна свідоцт ва про державну реєстрацію (ч . 6 ст. 9 Закону).
Отже, Законом покладено об ов'язок на юридичну особу пов ідомити державного реєстрат ора про зміну свого місцезна ходження.
Згідно ст. 16 Закону України «Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців»єдиний держа вний реєстр створюється з ме тою забезпечення органів дер жавної влади, а також учасник ів цивільного обороту достов ірною інформацією про юридич них осіб та фізичних осіб - під приємців з Єдиного державног о реєстру.
Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни від 25.06.91 № 1251-ХІІ «Про систе му оподаткування»облік плат ників податків і зборів (обов 'язкових платежів) здійснюєт ься органами державної подат кової служби та іншими держа вними органами відповідно до законодавства. Взяття на обл ік юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців як платни ків податків, зборів (обов'язк ових платежів) в органах держ авної податкової служби здій снюються на підставі відомос тей з реєстраційної картки, н аданих державним реєстратор ом згідно із Законом Укр аїни "Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", не пізніш е наступного робочого дня з д ня отримання зазначених відо мостей органами державної по даткової служби.
Органи державної влади і по садові особи зобов'язані зді йснювати інспектування та пе ревірки діяльності суб'єктів господарювання неупереджен о, об'єктивно і оперативно, дот римуючись вимог законодавст ва, поважаючи права і законні інтереси суб'єктів господар ювання (ч. 6 ст. 19 ГКУ).
Крім того, відповідно до вимог ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців" підставами для пост ановлення судового рішення щ одо припинення юридичної осо би, що не пов' язано з банкрут ством юридичної особи, зокре ма, є: наявність в Єдиному держ авному реєстрі запису про ві дсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженн ям.
Відповідно до п 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців" у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не п ризначена комісія з припинен ня (ліквідаційна комісія), дер жавний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати н адходження такого судового р ішення вносить до Єдиного де ржавного реєстру запис, в яко му вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної к омісії) юридичної особи кері вника органу управління або засновника (учасника) юридич ної особи, якщо інше не встано влено судовим рішенням.
За таких обставин судом вст ановлено, що державним реєст ратором Оболонської районно ї у м. Києві державної адмініс трації внесено запис до Єдин ого державного реєстру про в ідсутність Приватного підпр иємства «Проспект»за місцез находженням, вказаним у стат утних документах.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративн их судів поширюється на спор и за зверненням суб'єкта влад них повноважень у випадках, в становлених законом.
Право органу державної под аткової служби звертатися до суду з заявою (позовною заяво ю) про скасування державної р еєстрації суб'єкта підприємн ицької діяльності передбаче не п. 17 ст. 11 Закону України "Про д ержавну податкову службу в У країні".
Таким чином, суд приходить д о висновку про необхідність задоволення позовних вимог в повному обсязі.
На підставі вищевик ладеного, ст.ст. 160-163, 186 КАС Україн и, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовол ьнити.
2. Припинити (скасувати) держ авну реєстрацію юридичної ос оби - Приватного підприємст ва «Проспект»(04205, м. Київ, пр-т. О болонський, 23-а, ЄДРПОУ31466912)
3. У день набрання постаново ю законної сили направити її державному реєстратору Обол онського району м. Києва для в несення до Єдиного державног о реєстру запису про судове р ішення та вчинення дій щодо п роведення процедури припине ння державної реєстрації юри дичної особи у встановленому законом порядку.
Згідно ст.ст. 185-186 КАС Укр аїни сторони та інші особи, як і беруть участь у справі мают ь право оскаржити в апеляцій ному порядку Постанову повні стю або частково. Заява про ап еляційне оскарження подаєть ся протягом 10 днів з дня прого лошення, апеляційна скарга п одається протягом 20 днів післ я подання заяви про апеляцій не оскарження. Дані заяви под аються до апеляційного суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАС України П останова, якщо інше не встано влено КАС України, набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у стро к, постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення цього строк у. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після закінчення апеляційного розгляду
Суддя І.А. Качур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.09.2010 |
Оприлюднено | 26.10.2010 |
Номер документу | 11770490 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Качур І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні