Рішення
від 18.03.2024 по справі 904/6811/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.03.2024м. ДніпроСправа № 904/6811/23За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ріан", м. Кривий Ріг Дніпропетровської області

до Комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області

про стягнення 1 910 385,80грн

Суддя Євстигнеєва Н.М.

Секретар судового засідання Янкіна Г.Д.

Представники:

Від позивача: не з`явився

Від відповідача: не з`явився

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ріан" звернулося до Господарського суду Дніпропетровської області із позовом, яким просить стягнути з Комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради заборгованість у розмірі 1 910 385,80грн, з яких: - основний борг у розмірі 1 075 906,33грн; - 3 % річних у розмірі 163 263,23грн; - інфляційні втрати у розмірі 671 216,24грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем умов договору №16-06-2017 про надання послуг щодо надання обладнання для реєстрації пасажирів із забезпеченням постійного підключення до сервера у системі АС "Astra" від 16 червня 2017 року в частині повної та своєчасної оплати за надані послуги.

Згідно Протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 28.12.2023 справу №904/6811/23 передано на розгляд судді Євстигнеєвої Н.М.

Ухвалою суду від 02.01.2024 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 29.01.2024.

Сторони у підготовче засідання не з`явилися, явку повноважних представників не забезпечили, про день, час, місце розгляду справи повідомлялися належним чином.

04 січня 2024 року від відповідача через систему "Електронний суд" до господарського суду надійшла заява про закриття підготовчого провадження та призначення розгляду справи до судового розгляду по суті; здійснити розгляд справи №904/6811/23 у підготовчому засіданні та при судовому розгляді по суті за відсутності представника КП "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради, ухвалити судове рішення у справі №904/6811/23 за наявними у справі матеріалами. Також відповідач зазначає, що між сторонами підписано Акт звірки взаємних розрахунків за період з 01.11.2020 по 01.10.2021 по договору №16-06-2017 від 16.06.2017, в якому підтверджується сума заборгованості в розмірі 1 075 906,33грн з ПДВ. Вказана вище сума боргу не сплачена підприємством з причин відсутності грошових коштів.

11 січня 2024 року від позивача через систему "Електронний суд" до господарського суду надійшла заява, якою просить закрити підготовче провадження та призначити розгляд справи до судового розгляду по суті; здійснити розгляд справи №904/6811/23 у підготовчому засіданні та при судовому розгляді по суті за відсутності представника позивача - ТОВ "Ріан", ухвалити судове рішення у справі №904/6811/23 за наявними у справі матеріалами. Позивач підтримує позовні вимоги, просить розглянути справу за відсутності представника позивача.

З 29.01.2024 підготовче засідання відкладено на 26.02.2024.

Ухвалою суду від 26.02.2024 закрито підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду на 18.03.2024.

У судове засідання 11.03.2024 позивач та відповідач не з`явились, явку уповноважених представників не забезпечили.

Відповідно до частини четвертої статті 240 Господарського процесуального кодексу України у разі неявки всіх учасників справи у судове засідання, яким завершується розгляд справи, розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення.

Судом досліджені докази, наявні в матеріалах справи.

У судовому засіданні 18.03.2024 проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, господарський суд,

В С Т А Н О В И В:

16.06.2017 між Комунальним підприємством "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради" (далі - Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ріан" (Виконавець) було укладено договір №16-06-2017 про надання послуг щодо надання обладнання для реєстрації пасажирів із забезпеченням постійного підключення до сервера у системі АС "ASTRA" (а.с.21-38 том 1).

Згідно з п.п.1.1. Договору, Виконавець надає Замовнику обладнання для реєстрації пасажирів із забезпеченням постійного підключення до сервера в системі АС "ASTRA" для здійснення автоматизовано процесу обслуговування рейсів Замовника, реєстрації та відправлення пасажирів та багажу в аеропортах Замовника за допомогою Пультів АС "ASTRA" Виконавця в хості АС "ASTRA" Виконавця (далі - послуга).

Відповідно до п.2.1.2. Договору, Виконавець зобов`язується надавати комплект обладнання для реєстрації пасажирів із забезпеченням постійного підключення до сервера в системі АС "ASTRA" для виконання автоматизованого процесу обслуговування рейсів Замовника, реєстрації та відправки пасажирів і багажу в аеропорту у Замовника (Додаток №2 до даного Договору).

В п.4.1. Договору вказано, що вартість послуг (робіт) Виконавця наведена у Протоколі погодження договірної ціни (Додаток №3), який є невід`ємною частиною цього Договору.

Виходячи зі змісту Протоколу погодження договірної ціни (Додаток №3, а.с.48 том 1), вартість послуг за забезпечення можливості здійснення автоматизованого процесу обслуговування рейсів, реєстрації та відправлення пасажирів та багажу в аеропортах Замовника з допомогою Пультів АС "ASTRA" Виконавця в хості АС "ASTRA" Виконавця складає щомісяця, починаючи з місяця підписання Акту готовності Пульту (стойки реєстрації) 2,5 (два п`ятдесят) доларів США, з урахуванням ПДВ відповідно до чинного законодавства України, за кожного зареєстрованого пасажира.

Щомісячна абонентська плата за кожний описаний Пульт (стойку реєстрації) складає 150,00 (сто п`ятдесят) доларів США, з урахуванням ПДВ у відповідності з діючим законодавством України. При цьому оплата за описаний (ліквідований) по Заявці Замовника у звітному місяці Пульт стягується у повному обсязі.

Усі взаєморозрахунки здійснюються Сторонами у гривнях України по курсу НБУ на дату виставлення рахунку Виконавцем (п.4.5. договору).

Відповідно до 4.2., 4.З., 4.4. Договору, підставою для оплати є Розрахункові листи та Рахунки Виконавця. Оплата послуг за забезпечення можливості здійснення автоматизованого процесу обслуговування рейсів, реєстрації та відправлення пасажирів та багажу в аеропортах Замовника використання Пультів АС "ASTRA" Виконавця в хості АС "ASTRA" Виконавця здійснюється щомісяця у гривнях на підставі рахунку Виконавця, що виставляється до 17 -го числа місяця, наступного за звітним, протягом 2-х банківських днів із дня отримання рахунку. У разі виникнення розбіжностей щодо обсягу наданих послуг у звітному місяці Замовник здійснює оплату послуг у повному обсязі на підставі виставленого рахунку. Всі погоджені претензії будуть враховані в тому звітному періоді, коли буде досягнута угода Сторін з спірного питання.

Договір укладено строком на один календарний рік з дати початку дії договору, тобто з 16.06.2017 (п.5.1. договору).

На виконання умов Договору сторонами було підписано відповідний Акт прийому-передачі обладнання для реєстрації пасажирів від 16.06.2017 (а.с.46 том 1).

Протягом вересня 2017 року - жовтня 2019 року, у відповідності з умовами Договору відповідачем надані послуги, що підтверджується Розрахунковими листами та Рахунками, а саме:

-за вересень 2017 року: два розрахункові листи за вересень 2017 року на загальну суму 109200,600 грн. з ПДВ та Рахунок №9 від 30.09.2017 на суму 109 200,60 грн. з ПДВ (а.с.51-53 том 1);

-за жовтень 2017 року: два розрахункові листи за жовтень 2017 року на загальну суму 75323,51 грн. з ПДВ та Рахунок №12 від 31.10.2017 на суму 75 323,51 грн. з ПДВ (а.с.54-56 т. 1);

-за листопад 2017 року: два розрахункові листи за листопад 2017 року на загальну суму 54635,65 грн. з ПДВ та Рахунок №15 від 30.11.2017 на суму 54 635,65 грн. з ПДВ (а.с.57-59 т. 1);

- за грудень 2017 року: два розрахункові листи за грудень 2017 року на загальну суму 69467,02 грн. з ПДВ та Рахунок №19 від 31.12.2017 на суму 69 467,02 грн. з ПДВ (а.с.60-62 т. 1);

-за березень 2018 року: два розрахункові листи за березень 2018 року на загальну суму 67022,38 грн. з ПДВ та Рахунок №9 від 31.03.2018 на суму 67 022,38 грн. з ПДВ (а.с.63-65 т. 1);

- за квітень 2018 року: два розрахункові листи за квітень 2018 року на загальну суму 65575,19 грн. з ПДВ та Рахунок №13 від 30.04.2018 на суму 65 575,19 грн. з ПДВ (а.с.65-68 т.1);

- за травень 2018 року: два розрахункові листи за травень 2018 року на загальну суму109639,72 грн. з ПДВ та Рахунок №17 від 31.05.2018 на суму 109 639,72 грн. з ПДВ (а.с.69-71 т. 1);

-за червень 2018 року: два розрахункові листи за червень 2018 року на загальну суму 143909,56 грн. з ПДВ та Рахунок №20 від 30.06.2018 на суму 143 909,56 грн. з ПДВ (а.с.72-74 т. 1);

- за липень 2018 року: два розрахункові листи за липень 2018 року на загальну суму 70834,39 грн. з ПДВ та Рахунок №23 від 31.07.2018 на суму 70 834,39 грн. з ПДВ (а.с.75-77 т. 1);

- за серпень 2018 року: два розрахункові листи за серпень 2018 року на загальну суму 69850,21 грн. з ПДВ та Рахунок №27 від 31.08.2018 на суму 69 850,21 грн. з ПДВ (а.с.78-80 т.1);

-за вересень 2018 року: два розрахункові листи за вересень 2018 року на загальну суму 56879,51 грн. з ПДВ та Рахунок №30 від 30.09.2018 на суму 56 879,51 грн. з ПДВ (а.с.81-83 т. 1);

-за жовтень 2018 року: два розрахункові листи за жовтень 2018 року на загальну суму 55906,40 грн. з ПДВ та Рахунок №33 від 31.10.2018 на суму 55 906,40 грн. з ПДВ (а.с.84-86 т.1);

-за листопад 2018 року: два розрахункові листи за листопад 2018 року на загальну суму 68493,12 грн. з ПДВ та Рахунок №36 від 30.11.2018 на суму 68 493,12 грн. з ПДВ (а.с.87-89 т. 1);

-за грудень 2018 року: два розрахункові листи за грудень 2018 року на загальну суму 37102,27 грн. з ПДВ та Рахунок №39 від 31.12.2018 на суму 37 102,27 грн. з ПДВ (а.с.90-92 т. 1);

- за січень 2019 року: два розрахункові листи за січень 2019 року на загальну суму 36 845,46 грн. з ПДВ та Рахунок №1 від 31.01.2019 на суму 36 845,46 грн. з ПДВ (а.с.93-95 т. 1);

- за лютий 2019 року: два розрахункові листи за лютий 2019 року на загальну суму 54 660,32 грн. з ПДВ та Рахунок №4 від 28.02.2019 на суму 54 660,32 грн. з ПДВ (а.с.96-98 т. 1);

-за квітень 2019 року: два розрахункові листи за квітень 2019 року на загальну суму 118655,64 грн. з ПДВ та Рахунок №10 від 30.04.2019 на суму 118 655,64 грн. з ПДВ (а.с.99-101 т.1);

-за травень 2019 року: два розрахункові листи за травень 2019 року на загальну суму 143365,18 грн. з ПДВ та Рахунок №13 від 31.05.2019 на суму 143 365,18 грн. з ПДВ (а.с.102-104 т. 1);

-за червень 2019 року: два розрахункові листи за червень 2019 року на загальну суму 69798,83 грн. з ПДВ та Рахунок №16 від 30.06.2019 на суму 69 798,83 грн. з ПДВ (а.с.105-107 т.1);

-за вересень 2019 року: два розрахункові листи за вересень 2019 року на загальну суму 119330,32 грн. з ПДВ та Рахунок №25 від 30.09.2019 на суму 119 330,32 грн. з ПДВ (а.с.108-110 т1);

-за жовтень 2019 року: два розрахункові листи за жовтень 2019 року на загальну суму 138412,14 грн. з ПДВ та Рахунок №28 від 31.10.2019 на суму 138 412,14 грн. з ПДВ (а.с.111-113 т. 1).

Також, за погодженням сторін, з метою підтвердження виконання умов Договору, сторонами було підписано Акти надання послуг:

№ 8 від 30.09.2017 на суму 109 200,60 грн,

№ 11 від 31.10.2017 на суму 75 323,51 грн,

№ 14 від 30.11.2017 на суму 54 635,65 грн,

№ 17 від 31.12.2017 на суму 69 467,02 грн,

№ 9 від 31.03.2018 на суму 67 022,38 грн,

№ 13 від 30.04.2018 на суму 65 575,19 грн,

№ 17 від 31.05.2018 на суму 109 639,72 грн,

№ 20 від 30.06.2018 на суму 143 909,56 грн,

№ 23 від 31.07.2018 на суму 70 834,39 грн,

№ 27 від 31.08.2018 на суму 69 850,21 грн,

№ 30 від 30.09.2018 на суму 56 879,51 грн,

№ 33 від 31.10.2018 на суму 55 906,40 грн,

№ 36 від 30.11.2018 на суму 68 493,12 грн,

№ 39 від 31.12.2018 на суму 37 102,27 грн,

№ 1 від 31.01.2019 на суму 36 845,46 грн,

№ 4 від 28.02.2019 на суму 54 660,32 грн,

№ 10 від 30.04.2019 на суму 118 655,64 грн,

№ 13 від 31.05.2019 на суму 143 365,18 грн,

№ 16 від 30.06.2019 на суму 69 798,83 грн,

№ 25 від 30.09.2019 на суму 119 330,32 грн,

№ 28 від 31.10.2019 на суму 138 412,14 грн.

Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради" своє зобов`язання в частині оплати наданих йому Позивачем послуг виконав частково (засвідчені копії оборотно - сальдової відомості по рахунку 361, виписок з банку, договору №22/10 відступлення права вимоги від 22.10.2019 року містяться в матеріалах справи, а.с.151-169 том 1), по деяким рахункам проводились оплати.

Заборгованість, яка залишилась несплаченою складає 1075906,33грн.

Наявність заборгованості у сумі 1075906,33грн підтверджується Актом звірки взаємних розрахунків за період з 01.11.2020 по 01.10.2021 (а.с.150 том 1).

Позивач просить стягнути заборгованість у розмірі 1075906,33грн, 3% річних у розмірі 163 263,23грн та інфляційні втрати у розмірі 671 216,24грн, що і є причиною звернення з позовом до суду.

Статтею 901 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Положення глави 63 "Послуги. Загальні положення" Цивільного кодексу України можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов`язання.

Відповідно до положень частини першої статті 903 Цивільного кодексу України якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Наявними у матеріалах справи актами приймання-передачі послуг за період з вересня 2017 року по жовтень 2019 року підтверджується факт належного виконання позивачем своїх зобов`язань щодо надання відповідачу послуг, у зв`язку з чим у відповідача виникло зобов`язання з оплати цих послуг, в порядку та строки, визначені умовами договору.

Згідно з п.2.3.2. Договору, Замовник зобов`язаний оплачувати в повному обсязі надані Виконавцем послуги на умовах і в порядку, визначених цим Договором.

Відповідно до 4.3. Договору, оплата послуг за забезпечення можливості здійснення автоматизованого процесу обслуговування рейсів, реєстрації та відправлення пасажирів та багажу в аеропортах Замовника використання Пультів АС "ASTRA" Виконавця в хості АС "ASTRA" Виконавця здійснюється щомісяця у гривнях на підставі рахунку Виконавця, що виставляється до 17 -го числа місяця, наступного за звітним, протягом 2-х банківських днів із дня отримання рахунку.

Отже, строк оплати за надані послуги є таким, що настав.

Згідно з частиною першою статті 598 Цивільного кодексу України зобов`язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом, зокрема виконанням, проведеним належним чином (ст. 599 Цивільного кодексу України).

Відповідач факту надання йому позивачем послуг із забезпечення можливості здійснення автоматизованого процесу обслуговування рейсів, реєстрації та відправлення пасажирів та багажу в аеропортах Замовника використання Пультів АС "ASTRA" Виконавця в хості АС "ASTRA" з передачі електричної енергії протягом спірного періоду в обсягах, зазначених у актах, не спростував.

За таких обставин, вимога про стягнення заборгованості в сумі 1075906,33грн є обгрунтованою.

Окрім вимоги про стягнення основної заборгованості позивачем заявлено до стягнення 3% річних у розмірі 163 263,23грн та інфляційні втрати у розмірі 671 216,24грн.

Статтею 610 Цивільного кодексу України передбачено, що порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Приписами пункту 3 частини першої статті 611 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом.

Згідно зі статтею 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Заявлені позивачем до стягнення 3% річних у розмірі 163263,23грн розраховані із заборгованості за спірними рахунками та актами надання послуг за загальний період з 06.10.2017 по 19.12.2023 з урахуванням часткових оплат.

Перевіркою розрахунку 3% річних помилок не виявлено.

Щодо розрахунку втрат від інфляції у розмірі 671216,24грн.

Заявлені позивачем до стягнення інфляційні втрати у розмірі 671216,24грн розраховані за загальний період з жовтня 2017 року по грудень 2023 року з урахуванням часткових оплат та індексів інфляції за визначений позивачем період.

Об`єднаною палатою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду у справі №905/21/19 наведено формулу, за якою можна розрахувати інфляційні втрати, а саме: "Х" * "і-1" - 100 грн. = "ЗБ", де "Х" - залишок боргу на початок розрахункового періоду, "і-1" - офіційно встановлений індекс інфляції у розрахунковому місяці та 100 грн - умовна сума погашення боргу у цьому місяці, а "ЗБ" - залишок основного боргу з інфляційною складовою за цей місяць (вартість грошей з урахуванням інфляції у цьому місяці та часткового погашення боргу у цьому ж місяці).

При цьому зазначено, що за наступний місяць базовою сумою для розрахунку індексу інфляції буде залишок боргу разом з інфляційною складовою за попередній місяць ("ЗБ" відповідно до наведеної формули), який перемножується на індекс інфляції за цей місяць, а від зазначеного добутку має відніматися сума погашення боржником своєї заборгованості у поточному місяці (якщо таке погашення відбувалося).

У випадку якщо погашення боргу не відбувалося декілька місяців підряд, то залишок основного боргу з інфляційною складовою за перший розрахунковий місяць такого періоду ("ЗБ") перемножується послідовно на індекси інфляції за весь період, протягом якого не відбувалося погашення боргу, та ділиться на 100%.

Зазначена правова позиція також викладена у постанові Верховного Суду від 20.08.2020 у справі № 904/3546/19.

Крім того, об`єднана палата Касаційного господарського суду у постанові від 20 листопада 2020 року у справі № 910/13071/19 надала роз`яснення, що сума боргу, внесена за період з 1 до 15 числа включно відповідного місяця, індексується за період з урахуванням цього місяця, а якщо суму внесено з 16 до 31 числа місяця, то розрахунок починається з наступного місяця. За аналогією, якщо погашення заборгованості відбулося з 1 по 15 число включно відповідного місяця - інфляційна складова розраховується без урахування цього місяця, а якщо з 16 до 31 числа місяця - інфляційна складова розраховується з урахуванням цього місяця.

Отже, якщо період прострочення виконання грошового зобов`язання складає неповний місяць, то інфляційна складова враховується або не враховується в залежності від математичного округлення періоду прострочення у неповному місяці.

Методику розрахунку інфляційних втрат за неповний місяць прострочення виконання грошового зобов`язання доцільно відобразити, виходячи з математичного підходу до округлення днів у календарному місяці, упродовж якого мало місце прострочення, а саме:

- час прострочення у неповному місяці більше півмісяця (> 15 днів) = 1 (один) місяць, тому за такий неповний місяць нараховується індекс інфляції на суму боргу;

- час прострочення у неповному місяці менше або дорівнює половині місяця (від 1, включно з 15 днями) = 0 (нуль), тому за такий неповний місяць інфляційна складова боргу не враховується.

Показники індексу споживчих цін (індексу інфляції за окремі місяці та сукупного індексу інфляції за певний період часу) обчислюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, та публікується в офіційних періодичних виданнях десятковим дробом, з одним числовим знаком після коми (тобто округленими до десятих).

Зазначені положення позивачем під час обчислення втрат від інфляції не враховані.

За підрахунком суду втрати від інфляції складають 671032,67грн, виходячи з наступного:

на суму заборгованості 15321,11грн х 179,8% (сукупний індекс інфляції з жовтня 2017 року по листопад 2023 року) - 15321,11грн = 12 226,25грн;

на суму заборгованості 75 323,51 грн х 177,6% (сукупний індекс інфляції з листопада 2017 року по листопад 2023 року) 75321,51грн = 58453,04грн;

на суму заборгованості 34 635,65 грн х 176,1% (сукупний індекс інфляції з грудня 2017 року по листопад 2023 року) 34 635,65 грн = 26357,73грн, однак стягненню підлягає заявлена позивачем сума 26342,75грн;

на суму заборгованості 69 467,02 грн х 174,3% (сукупний індекс інфляції з січня 2018 року по листопад 2023 року) 69 467,02 грн = 51 614,00грн;

на суму заборгованості 15206,88 грн х 168,4% (сукупний індекс інфляції з квітня 2018 року по листопад 2023 року) 15206,88 грн =10401,51грн, однак стягненню підлягає заявлена позивачем сума 10394,48грн;

на суму заборгованості 65 575,19 грн х 167,0% (сукупний індекс інфляції з травня 2018 року по листопад 2023 року) 65 575,19 грн=43935,38грн;

на суму заборгованості 14639,72грн х 167,0% (сукупний індекс інфляції з червня 2018 року по листопад 2023 року) 14639,72грн = 9808,61грн;

на суму заборгованості 108909,56 грн х 167,0% (сукупний індекс інфляції з липня 2018 року по листопад 2023 року) 108909,56 грн=72969,41грн;

на суму заборгованості 18 834,39 грн х 168,2% (сукупний індекс інфляції з серпня 2018 року по листопад 2023 року) 18 834,39 грн =12845,05грн, однак стягненню підлягає заявлена позивачем сума 12844,12грн;

на суму заборгованості 69 850,21 грн х 168,2% (сукупний індекс інфляції з вересня 2018 року по листопад 2023 року) 69 850,21 грн = 47637,84грн, однак стягненню підлягає заявлена позивачем сума 47 634,38грн;

на суму заборгованості 41879,51 грн х 165,1% (сукупний індекс інфляції з жовтня 2018 року по листопад 2023 року) 41879,51 грн =27263,56грн, однак стягненню підлягає заявлена позивачем сума 27246,36грн;

на суму заборгованості 2306,40грн х 162,3% (сукупний індекс інфляції з листопада 2018 року по листопад 2023 року) 2306,40грн=1436,88грн;

на суму заборгованості 68 493,12грн х 160,1% (сукупний індекс інфляції з грудня 2018 року по листопад 2023 року) 68 493,12грн = 41164,37грн, однак стягненню підлягає заявлена позивачем сума 41136,28грн;

на суму заборгованості 25 102,27 грн х 158,8% (сукупний індекс інфляції з січня 2019 року по листопад 2023 року) 25 102,27 грн = 14760,13грн, однак стягненню підлягає заявлена позивачем сума 14757,30грн;

на суму заборгованості 36 845,46 грн х 157,2% (сукупний індекс інфляції з лютого 2019 року по листопад 2023 року) 36 845,46 грн = 21075,6грн;

на суму заборгованості 4 660,32 грн х 156,4% (сукупний індекс інфляції з березня 2019 року по листопад 2023 року) 4 660,32 грн = 2628,42грн;

на суму заборгованості 37949,54 грн х 153,5% (сукупний індекс інфляції з травня 2019 року по листопад 2023 року) 37949,54 грн = 20303,00грн;

на суму заборгованості 43 365,18 грн х 152,4% (сукупний індекс інфляції з червня 2019 року по листопад 2023 року) 43 365,18 грн = 22723,35грн;

на суму заборгованості 69 798,83 грн х 153,2% (сукупний індекс інфляції з липня 2019 року по листопад 2023 року) 69 798,83 грн = 37132,98грн;

на суму заборгованості 119 330,32 грн х 153,5% (сукупний індекс інфляції з серпня 2019 року по листопад 2023 року) 119 330,32 грн = 63841,72грн;

на суму заборгованості 138 412,14 грн х 152,4% (сукупний індекс інфляції з вересня 2019 року по листопад 2023 року) - 138 412,14 грн = 72527,96грн.

За таких обставин, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню, стягненню з відповідача на користь позивача підлягає заборгованість за надані послуги у розмірі 1075906,33грн, 3% річних у розмірі 163 263,23грн, інфляційні втрати у розмірі 671032,27грн, а всього 1910201,83грн.

Відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на сторони пропорційно до розміру задоволених вимог, стягненню з відповідача підлягає судовий збір у сумі 28653,03грн (1910201,83х1,5%).

Керуючись статтями 2, 3, 20, 73 - 79, 86, 91, 129, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Ріан" до Комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради про стягнення 1 910 385,80грн задовольнити частково.

Стягнути з Комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (ідентифікаційний код 01173530; вул. Поля Олександра, буд.4, приміщення 83, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ріан" (ідентифікаційний код 23937152; вул. Каткова, д.1А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50058) заборгованість у розмірі 1075906,33грн, 3% річних у розмірі 163 263,23грн, інфляційні втрати у розмірі 671 032,27грн та витрати по сплаті судового збору у розмірі 28653,03грн, видати наказ.

У решті позовних вимог відмовити.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення до Центрального апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення підписано 18.03.2024

Суддя Н.М. Євстигнеєва

Дата ухвалення рішення18.03.2024
Оприлюднено20.03.2024
Номер документу117716099
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 1 910 385,80грн

Судовий реєстр по справі —904/6811/23

Судовий наказ від 09.04.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Рішення від 18.03.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 26.02.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 29.01.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 02.01.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні