Рішення
від 28.02.2024 по справі 908/3587/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 24/315/23

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.02.2024 Справа № 908/3587/23

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Азізбекян Тетяни Анатоліївни, при секретареві судового засідання Зеленцовій К.Ю., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи № 908/3587/23

за позовом: Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 206, ідентифікаційний код 04053915)

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСАР-ОПТ», (79067, м. Львів, вул. Богданівська, 15-а, ідентифікаційний код 37952443)

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

за участю представників:

від позивача: Матюшко Є.В., посвідчення № 1415 від 30.10.2023,

від відповідача: не прибув

вільний слухач: Крат А.С., посвідчення № 1439 від 04.12.2023

СУТЬ СПОРУ:

До Господарського суду Запорізької області надійшла позовна заява Запорізької міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСАР-ОПТ» про внесення зміни до п. 6 договору оренди землі від 15.12.2014 № 201401000100635, речове право на яку зареєстровано в Реєстраційній службі Запорізького міського управління юстиції Запорізької області, про що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вчинено запис від 26.04.2014 року за № 5621444.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу від 05.12.2023 здійснено автоматичний розподіл судової справи між суддями, присвоєно єдиний унікальний номер судової справи 908/3587/23 та визначено до розгляду судді Азізбекян Т.А.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на приписи ст. ст. 19, 142, 144 Конституції України, ст. ст. 632, 651, 652 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, ст. ст. 14, 271, 288 Податкового кодексу України, ст. 18, 20, 23 Закону України «Про оцінку землі», ст. ст. 21, 30 Закону України «Про оренду землі», ст. ст. 10, 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та договір оренди землі від 15.12.2014 № 201401000100635, укладений між Запорізькою міською радою та ТОВ «БАСАР-ОПТ». Позивач вказує на те, що відповідач, якому направлялась пропозиція про внесення змін до договору оренди землі з проектом додаткової угоди та розрахунком орендної плати, ухиляється від приведення Договору оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства в частині визначення орендної плати за землю. Просить суд позов задовольнити.

Ухвалою суду від 12.12.2023 позовну заяву Запорізької міської ради, в порядку ст. 174 Господарського процесуального кодексу України, залишено без руху.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 20.12.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 908/3587/23 за правилами загального позовного провадження. Присвоєно справі номер провадження 24/315/23. Судове засідання для розгляду справи призначено на 10.01.2024 о 10 год. 00 хв.

Ухвалою суду від 10.01.2024 підготовче судове засідання відкладено на 29.01.2024 о 10 год. 20 хв.

Ухвалою суду від 29.01.2024 закрито підготовче провадження. Розгляд справи по суті призначено на 19.02.2024 о 12 год. 15 хв.

Ухвалою суду від 19.02.2024 перенесено слухання справи № 908/3587/23 на 28.02.2024 о 14 год. 20 хв.

Відповідно до ст. 222 ГПК України здійснювалося фіксування судового засідання 28.02.2024 за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Позивач підтримав позовні вимоги у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідач в судове засідання не прибув, відзив на позовну заяву, у встановлений ухвалою суду по справі строк не надали, про поважність причин неподання відзиву суд не повідомив, правову позицію у справі не висловив.

Ухвала суду про відкриття провадження у справі № 908/3587/23 направлялася судом відповідачу на адресу, зазначену у позовній заяві та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Поштове відправлення з ухвалою суду від 20.12.2023 було повернуто до суду без вручення, з відміткою на довідці АТ «Укрпошта»: «за закінченням терміну зберігання».

Крім того, ухвали господарського суду Запорізької області у справі № 908/3587/23 опублікована на офіційному веб-сайті судової влади України.

Отже, суд вважає, що ним вжито достатньо заходів для повідомлення відповідача про відкриття провадження та відкладення розгляду у справі № 908/3567/23.

Судом також враховано, що відповідно до позиції Європейського суду з прав людини, викладеної у рішенні у справі «Пономарьов проти України» від 03.04.2008, сторони в розумні інтервали часу мають вживати заходів, щоб дізнатись про стан відомого їм судового провадження.

Таким чином, не лише на суд покладається обов`язок належного повідомлення сторін про час та місце судового засідання, але й сторони повинні вживати заходів, щоб дізнатись про стан відомого їм судового провадження.

Про хід розгляду справи відповідач міг дізнатись з офіційного веб-порталу Судової влади України «»://reyestr.court.gov.ua/. Названий веб-портал згідно з Законом України «Про доступ до судових рішень» № 3262-IV від 22.12.2005 є відкритим для безоплатного цілодобового користування.

Також судом враховано, що відповідно до пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої Законом України від 17.07.1997 № 475/97-ВР, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення. Перебіг строків судового розгляду у цивільних справах починається з часу надходження позовної заяви до суду, а закінчується ухваленням остаточного рішення у справі, якщо воно не на користь особи (справа «Скопелліті проти Італії» від 23.11.1993), або виконанням рішення, ухваленого на користь особи (справа «Папахелас проти Греції» від 25.03.1999).

Обов`язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору. Нездатність суду неефективно протидіяти недобросовісно створюваним учасниками справи перепонам для руху справи є порушенням частини 1статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (параграфи 66, 69 рішення Європейського суду з прав людини від 08.11.2005 р. у справі «Смірнова проти України»).

Роль національних суддів полягає у швидкому та ефективному розгляді справ (рішення Європейського суду з прав людини від 30.11.2006 у справі «Красношапка проти України», від 02.12.2010 «Шульга проти України», від 21.10.2010 «Білий проти України»).

Відзив на адресу суду від відповідача не надійшов, як і будь-яких клопотань чи заяв до суду від відповідача не надходило.

Згідно ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

У відповідності до ст. 42 ГПК України учасники справи зобов`язані виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи; з`являтися в судове засідання за викликом суду, якщо їх явка визнана судом обов`язковою; подавати усі наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази; надавати суду повні і достовірні пояснення з питань, які ставляться судом, а також учасниками справи в судовому засіданні; виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки; виконувати інші процесуальні обов`язки, визначені законом або судом.

Згідно ч. 1 ст. 202 ГПК України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Оскільки судом належним чином виконано обов`язок та вжито заходи щодо повідомлення відповідача про розгляд справи, неявка в судове засідання представника відповідача не перешкоджає розгляду справи, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за відсутності відповідача за наявними матеріалами.

В засіданні 28.02.2024 судом, в порядку ст. 240 ГПК України, проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Суд повідомив строк виготовлення повного тексту рішення та роз`яснив порядок і строк його оскарження.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення та доводи позивача, суд

УСТАНОВИВ:

Між Запорізькою міською радою (далі - Орендодавець, позивач) та товариством з обмеженою відповідальністю «БАСАР-ОПТ» (ЄДРПОУ 37952443) (далі - Орендар, відповідач) укладено договір оренди землі від 15.12.2014 № 201401000100635 (зареєстровано в Реєстраційній службі Запорізького міського управління юстиції Запорізької області, про що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вчинено запис від 17.12.2014 за № 8147441) (далі - Договір оренди землі), відповідно до якого, Запорізькою міською радою надано, а ТОВ «БАСАР-ОПТ» прийнято в оренду земельну ділянку 2310100000:01:014:0171 загальною площею 0,3322 га, речове право на яку зареєстровано в Реєстраційній службі Запорізького міського управління юстиції Запорізької області, про що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вчинено запис від 26.04.2014 року за № 5621444.

За умовами Договору оренди землі Орендодавець відповідно до рішення п`ятдесят першої сесії шостого скликання Запорізької міської ради від 05.11.2014 № 56/14 надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування автозаправного комплексу, яка знаходяться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Троїцька (Чекістів), 50.

Рішенням Запорізької міської ради від 19.02.2016 року № 74, вулицю Чекістів було перейменовано на вулицю Троїцька.

Відповідно до п. 11 Договору оренди землі, договір укладено до 05.11.2033.

Пунктом 12 Договору оренди землі передбачено, що орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі та в розмірі: 208 801 грн. 68 коп. (двісті вісім тисяч вісімсот одна грн. 68 коп.), що складає чотирикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2014 року.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється у т.ч. з урахуванням індексів інфляції (п. 13 Договору оренди землі).

Пунктом 14 Договору оренди землі передбачено, що орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Наразі, жодних додаткових угод між сторонами за договором оренди землі від 15.12.2014 №201401000100635 не укладалося.

Запорізькою міською радою направлялась відповідачу пропозиція про внесення змін до договору оренди землі від 27.09.2023 № 2420/01/01-07 з проектом додаткової угоди та розрахунком орендної плати.

Проте, відповіді від відповідача не надходило.

Таким чином, Запорізька міська рада звернулася до суду з даним позовом за захистом порушених прав та інтересів, що полягає в ухиленні відповідача від приведення Договору оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства в частині визначення орендної плати за землю.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, виходячи з такого.

Пунктом 3 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України встановлено, що в разі, якщо законодавчими актами передбачені інші правила справляння податків, зборів, що регулюються цим Кодексом, застосовуються правила цього Кодексу.

Відповідно до пункту 14.1.147 статті 14 ПК України визначено, що плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до статті 271 ПК України базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації.

Також у статті 206 Земельного кодексу України визначено, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землі є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до Закону.

Згідно зі ст. 18 Закону України «Про оцінку землі» нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.

30.06.2015 Запорізькою міською радою було прийнято рішення № 7 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя», згідно з яким вирішено, зокрема, впровадити оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки з 01.01.2016.

Рішення за №7 було оприлюднене 14.07.2015 в газеті «Запорізька Січ» (випуск №121 (5847) та набрало чинності і введено в дію з 01.01.2016.

Отже, для розрахунку суми орендної плати, яка є обов`язковою, за земельну ділянку, що знаходиться у користуванні відповідача, застосовується нормативна грошова оцінка відповідно до затвердженої технічної документації, яка набрала чинності з 01.01.2016 згідно вищевказаного рішення міської ради, з урахуванням індексації.

Статтею 20 Закону України «Про оцінку землі» визначено, що дані про нормативну грошову оцінку землі оформлюються, як витяг.

Статтею 23 Закону України «Про оцінку землі» встановлює, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

При цьому, позивачем отримано витяг щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:01:014:0171, яку передано в користування відповідачу.

Розмір орендної плати розраховано згідно розміру нормативної грошової оцінки, вказаної у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку даної земельної ділянки.

Згідно зі ст. 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є зокрема, земля, як власність територіальної громади міста.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключною компетенцією міської ради є вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

На вимогу ст. 144 Конституції України та ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень, які згідно з Конституцією України є обов`язковими до виконання на відповідній території.

При цьому, згідно ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 19 Конституції України органи місцевого самоврядування зобов`язані діяти лише у межах наділених їм повноваженнях відповідно до законів України та Конституції України.

Запорізькою міською радою з метою визначення бази розрахунку орендної плати за земельну ділянку, надану в користування відповідачу отримано в Міськрайонному управлінні у Запорізькому районі та м. Запоріжжя Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

За даними витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 25.03.2020 № 1425/207-20 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:01:014:0171, загальною площею 0,3322 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Троїцька (Чекістів), 50 складає 14 425 851 грн. 44 коп. в цінах 2020 року.

Відповідно до ст. 289 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка землі підлягає щорічній індексації.

Згідно зі статтею 265 Податкового кодексу України плата за землю є складовою податку на майно.

Статтею 10 Податкового кодексу України встановлено, що податок на майно є місцевим податком. Місцеві ради обов`язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю).

Відповідно до підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Безпосередньо положеннями самого договору оренди землі передбачені випадки перегляду розміру орендної плати, зокрема: зміна розміру земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, а також прийняття орендодавцем - Запорізькою міською радою рішення про збільшення або зменшення орендної плати, затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

В свою чергу, 28.11.2018 Запорізькою міською радою було прийнято рішення № 26 «Про встановлення розміру орендної плати за землю» (введено в дію з 01.01.2019), яким було затверджено розміри орендної плати за використання земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності в межах міста Запоріжжя (далі - рішення № 26).

Відповідно до додатку до рішення № 26, розмір орендної плати за орендовану відповідачем земельну ділянку, складає 3 відсотки від нормативної грошової оцінки землі.

Пунктом 1 ст. 284 Податкового кодексу України визначено особливості оподаткування плати за землю, а саме органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

Пунктом 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України, від 17 травня 2011 року № 6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» судам роз`яснено, що у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Рішення Запорізької міської ради від 28.11.2018 № 26 та від 30.06.2015 № 7 не скасовувалися та є чинними.

Відповідно до листа Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 12.01.2023 № 6-28-0.222-323/2-23 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок становить за 2020 рік - 1,0; 2021 рік - 1,1; 2022 рік - 1,15.

Таким чином, розмір нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки в цінах 2023 року з урахуванням коефіцієнтів індексації становить 18 248 702 грн., а саме:

14 425 851,44 х 1,0 х 1,1 х 1,15- 18 248 702 грн., де:

14 425 851,44 - нормативна грошова оцінка земельної ділянки в цінах 2020 року;

1,0 - коефіцієнти індексації за 2020 рік;

1,1- коефіцієнт індексації за 2021 рік;

1,15- коефіцієнт індексації за 2022 рік.

Розмір орендної плати за користування земельною ділянкою по Договору оренди землі в цінах 2023 року складає 1 094 922,12 грн., а саме:

18 248 702 х 6% = 1 094 922,12 грн., де:

18 248 702 - нормативна грошова оцінка землі в цінах 2023 року;

6% - розмір орендної плати у відсотках від нормативної грошової оцінки землі, визначений рішенням Запорізької міської ради від 28.11.2018 № 26.

Таким чином, Договір оренди землі підлягає приведенню у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення до нього відповідних змін.

Відповідно до ст. ст. 651, 652 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.

Аналогічна умова передбачена п. 36 Договору оренди землі.

Статтею 632 ЦК України, передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Пунктом 15 Договору оренди землі передбачені підстави перегляду розміру орендної плати.

Розмір орендної плати переглядається уразі підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції, зміни коефіцієнтів індексації визначених законодавством (п. 15.3. Договору оренди землі).

З аналізу вищенаведених норм вбачається, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок і, як наслідок, зміна розміру земельного податку та ставок орендної плати за землю не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання уповноваженими органами місцевого самоврядування плати за користування землею в межах та на виконання норм Податкового Кодексу України.

В свою чергу, орендна плата за земельні ділянки комунальної власності є регульованою ціною, а тому, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки (бази оподаткування) тягне за собою зміну розміру земельного податку та орендної плати, а отже є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

У зв`язку з цим є підстави для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

З метою досудового врегулювання спору, Запорізькою міською радою направлялась відповідачу пропозиція про внесення змін до договору оренди землі від 27.09.2023 № 2420/01/01-07 з проектом додаткової угоди та розрахунком орендної плати. Відповіді від відповідача не надходило.

Згідно поштового трекінгу за № 6912601005957 та повідомлення, відправлення було вручено 20.10.2023 за довіреністю.

Попри те, у вищевказаному листі відповідачу було роз`яснено положення частини 4 статті 188 ГК України, а саме у разі не підписання додаткової угоди на протязі 20 календарних днів, Запорізька міська рада буде змушена скористатися своїм правом на захист особистих порушених прав і інтересів та звернутися до суду.

З огляду на приведені вище обставини справи та норми чинного законодавства, суд констатує правомірність заявлених позивачем вимог про внесення змін договору оренди землі від 15.12.2014 № 201401000100635.

Відповідно ч.ч. 1-4 ст. 13 ГПК України, судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

За приписами ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Позивачем надано суду відповідні докази, які підтверджують позовні вимоги.

Відповідач не скористались наданим йому законом правом відповідно до ст. 74 ГПК, визнані судом обґрунтованими позовні вимоги не спростував.

Таким чином, дослідивши матеріали справи та надані докази, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Судові витрати позивача по сплаті судового збору, відповідно до положень ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 123, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

1. Внести зміни до п. 6 договору оренди землі від 15.12.2014 № 201401000100635, речове право на яку зареєстровано в Реєстраційній службі Запорізького міського управління юстиції Запорізької області, про що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вчинено запис від 26.04.2014 за № 5621444, виклавши його в такій редакції:

« 6. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 14 425 851 грн. 44 коп. (чотирнадцять мільйонів чотириста двадцять п`ять тисяч вісімсот п`ятдесят одна грн. 44 коп.) в цінах 2020 року.».

2. Внести зміни до п. 12 договору оренди землі від 15.12.2014 № 201401000100635, речове право на яку зареєстровано в Реєстраційній службі Запорізького міського управління юстиції Запорізької області, про що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вчинено запис від 26.04.2014 за № 5621444, виклавши його в такій редакції:

« 12. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі та в розмірі: 1 094 922 грн. 12 коп. (один мільйон дев`яносто чотири тисячі дев`ятсот двадцять дві грн. 12 коп.), що складає 6% нормативної грошової оцінки земельної ділянки за календарний рік в цінах 2023 року.».

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «БАСАР-ОПТ», (79067, м. Львів, вул. Богданівська, 15-а, ідентифікаційний код 37952443) судовий збір у розмірі 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп. на користь Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 206, ідентифікаційний код 04053915) на розрахунковий рахунок UА 058201720344270024000034816, банк платника: ДКСУ у м. Києві, ОКПО 02140892.

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення, а у разі проголошення вступної та резолютивної частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складено 18.03.2024.

СуддяТ.А. Азізбекян

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення28.02.2024
Оприлюднено20.03.2024
Номер документу117716409
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про невиконання або неналежне виконання зобов’язань що виникають з договорів оренди

Судовий реєстр по справі —908/3587/23

Судовий наказ від 15.04.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Рішення від 28.02.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 19.02.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 29.01.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 10.01.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 20.12.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 12.12.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні