Постанова
від 18.03.2024 по справі 380/20425/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 березня 2024 рокуЛьвівСправа № 380/20425/23 пров. № А/857/225/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого-судді Курильця А.Р.,

суддів Мікули О.І., Пліша М.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної податкової служби України на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2023 року в справі №380/20425/23 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Трафік Менеджмент Груп до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

суддя в 1-й інстанції Крутько О.В.,

час ухвалення рішення 04.12.2023 року,

місце ухвалення рішення м.Львів,

дата складання повного тексту рішення не зазначено,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Трафік Менеджмент Груп (далі ТОВ Трафік Менеджмент Груп, позивач) звернулося в суд з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України, в якому просило:

визнати протиправними та скасувати наступні рішення Головного управління ДПС у Львівській області: рішення ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006823/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006821/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006824/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006822/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006817/39612538 від 16.06.2023; рішення ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006818/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006819/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006820/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9006825/39612538 від 16.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049856/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049858/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049857/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049865/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049859/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049864/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049861/39612538 від 22.06.2023; рішення ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049862/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049863/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049866/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049867/39612538 від 22.06.2023; рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9049860/39612538 від 22.06.2023;

зобов`язати Державну податкову службу України вчинити дії щодо реєстрації (зареєструвати) в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою їх подачі наступні податкові накладні: податкову накладну №18 від 13.06.2022; податкову накладну №19 від 13.06.2022; податкову накладну №20 від 14.06.2022; податкову накладну №21 від 14.06.2022; податкову накладну №22 від 15.06.2022; податкову накладну №30 від 16.06.2022; податкову накладну №2 від 01.07.2022; податкову накладну №3 від 01.07.2022; податкову накладну №4 від 01.07.2022; податкову накладну №8 від 06.07.2022; податкову накладну №9 від 06.07.2022; податкову накладну №10 від 06.07.2022; податкову накладну №11 від 06.07.2022; податкову накладну №12 від 06.07.2022; податкову накладну №13 від 06.07.2022; податкову накладну №17 від 07.07.2022; податкову накладну №18 від 07.07.2022; податкову накладну №19 від 07.07.2022; податкову накладну №20 від 07.07.2022; податкову накладну №21 від 07.07.2022; податкову накладну №22 від 07.07.2022.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2023 року адміністративний позов задоволено повністю.

Не погоджуючись з таким рішенням, Державна податкова служба України подала апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення норм процесуального права та неправильне застосуванням норм матеріального права, просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове про відмову в задоволенні позову.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує тим, що згідно отриманих квитанцій до податкових накладних, реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вказано, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 42.11.10-00.00 відсутні у таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу щодо постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, відповідно до рішення комісії про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено в реєстрації з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних».

Також вважає скаржник, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Позивач своїм правом на подання відзиву на апеляційну скаргу не скористався, що відповідно до частини 4 статті 304 КАС України, не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.

Колегія суддів вважає можливим розглянути дану справу в порядку письмового провадження відповідно до п.3 ч.1 ст. 311 КАС України.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» зареєстроване юридичною особою з 31.01.2015 (номер запису: 14151020000036006), що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій. Господарська діяльність здійснюється в організаційно-правовій формі товариства з обмеженою відповідальністю. Основним видом економічної діяльності платника є будівництво доріг і автострад (КВЕД 42.11). До інших зареєстрованих видів економічної діяльності Позивача належать: 43.21 Електромонтажні роботи; 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.

14.02.2022 позивач подав на реєстрацію таблицю даних платника податку на додану вартість.

За результатами розгляду таблиці даних платника ПДВ від 14.02.2022 та письмових пояснень до неї, Головним управлінням ДПС у Львівській області прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №3818106/39612538 від 17.02.2022, яке було оскаржене в судовому порядку.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 07.07.2022 у справі №380/4746/22 визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДПС у Львівській області №3818106/39612538 від 17.02.2022 про неврахування таблиці даних платника ПДВ винесене Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку, коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зобов`язано Головне управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська 35, код ЄДРПОУ: 43968090) врахувати таблицю даних платника податків на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «Трафік Менеджмент Груп» від 14.02.2022. Рішення набрало законної сили

Між ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» та Комунальним підприємством «Еко-Місто» Бориславської міської ради (надалі - КП «Еко-Місто») укладено ряд господарських договорів, пов`язаних із наданням Позивачем послуг на користь КП «Еко-Місто», пов`язаних із нанесенням дорожньої розмітки. В межах співпраці за такими господарськими договорами, Позивачем подано на реєстрацію 21 податкову накладну, реєстрацію кожної такої накладної зупинено.

На виконання Договору про надання послуг №1006 від 10.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Міцкевича, в місті Борислав) на суму 14 433,24 грн (без ПДВ), що підтверджується наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт №1006/1 від 13.06.2022 та платіжне доручення від 29.06.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 18 від 13.06.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1006/2 від 10.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 3 134,89 грн (без ПДВ), що підтверджується наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт №1006/2 від 13.06.2022 та платіжне доручення від 29.06.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 19 від 13.06.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1306/1 від 13.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 41 563,12 грн (без ПДВ), що підтверджується наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт №1306/1 від 14.06.2022 та платіжне доручення від 29.06.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 20 від 14.06.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1306/2 від 13.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 38 604,71 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №1306/2 від 14.06.2022 та платіжне доручення від 29.06.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 21 від 14.06.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1406/1 від 14.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 13 360,02 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №1406/1 від 15.06.2022 та платіжне доручення від 29.06.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 22 від 15.06.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1506/1 від 15.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 14 343,07 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №1506/1 від 15.06.2022 та платіжне доручення від 29.06.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 30 від 16.06.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1506/4 від 15.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 19 550,57 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №1506/4 від 01.07.2022 та платіжне доручення від 06.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 2 від 01.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1506/3 від 15.06.2022 Позивач надав па користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 31 856, 24 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №1506/3 від 01.07.2022 та платіжне доручення від 06.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 3 від 01.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №1506/2 від 15.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 28 388, 30 грн (без ПДВ). На підтвердження господарської операції надано: акт приймання виконаних будівельних робіт №1506/2 від 01.07.2022 та платіжне доручення від 06.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 4 від 01.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270609 від 27.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги) на суму 2 625, 11 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270609 від 06.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №8 від 06.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270604 від 27.06.2022 (надалі - Договір №270604) Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Петлюри, в місті Борислав) на суму 16 405, 01 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270604 від 06.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №9 від 06.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270602 від 27.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Бандери, в місті Борислав на суму 35 230, 90 грн (без ПДВ). На підтвердження господарської операції надано: акт приймання виконаних будівельних робіт №270602 від 06.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №10 від 06.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270603 від 27.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Дрогобицька, в місті Борислав) на суму 55 155, 47 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270603 від 06.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №11 від 06.07.2022.

На виконання Договору про падання послуг №270611 від 27.06.2022 (надалі - Договір №270611) Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Шкільна, в місті Борислав) на суму 9 423, 80 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270611 від 06.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №12 від 06.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270610 від 27.06.2022 (надалі - Договір №270610) Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Трускавецька, в місті Борислав) на суму 6 144, 75 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270610 від 06.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №13 від 06.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270601 від 27.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Шевченка, в місті Борислав) на суму 3 788, 71 грн (без ПДВ). На підтвердження господарської операції надано: акт приймання виконаних будівельних робіт №270601 від 07.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №17 від 07.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270606 від 27.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Володимира Великого, в місті Борислав) на суму 4 321, 77 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270606 від 07.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №18 від 07.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270607 від 27.06.2022 (надалі - Договір №270607) Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Володимира Великого, в місті Борислав) на суму 5 019, 54 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270607 від 07.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №19 від 07.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270605 від 27.06.2022 Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Івана Франка, в місті Борислав) на суму 20 247, 27 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270605 від 07.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №20 від 07.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270608 від 27.06.2022 (надалі - Договір №270608) Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Данила Галицького, в місті Борислав) на суму 6 379, 63 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270608 від 07.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №21 від 07.07.2022.

На виконання Договору про надання послуг №270612 від 27.06.2022 (надалі - Договір №270612) Позивач надав на користь КП «Еко-Місто» послуги з благоустрою (нанесення дорожньої розмітки на асфальтобетонне покриття дороги по вулиці Коваліва, в місті Борислав) на суму 7 865, 90 грн (без ПДВ). Первинні та платіжні документи, якими підтверджується факт проведення господарської операції: акт приймання виконаних будівельних робіт №270612 від 07.07.2022 та платіжне доручення від 27.07.2022.

Позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №22 від 07.07.2022.

Проте згідно отриманих квитанцій до податкових накладних, реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вказано, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 42.11.10-00.00 відсутні у таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу щодо постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач, з метою підтвердження інформації зазначеної у податкових накладних, подано до ГУ ДПС у Львівській області повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

За наслідками розгляду письмових пояснень та документів, наданих позивачем, прийнято оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Відповідно до інформації зазначеної в оскаржуваних рішеннях, підставою для відмови у реєстрації кожної податкової накладної послугувало: «надання платником податку копій документів, складених з порушенням законодавства: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних».

Вважаючи протиправними такі дії та рішення відповідача, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги в їх сукупності, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з таких підстав.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної, б) дата складання податкової накладної, в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг, г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу), д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг, е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг, є) ціна постачання без урахування податку, ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні, з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку, і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду, й) індивідуальний податковий номер.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок №1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту), чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування, дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України, наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.), наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується, факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165) у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (Додаток 3 до Порядку №1165) передбачає відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування, 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку, 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Наведені норми дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою.

Верховний Суд неодноразово вказував на протиправний характер формулювання податковими органами підстави для зупинення реєстрації податкової накладної без вказівки на конкретні документи, які слід надати, адже«у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні саме суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної»(Постанова ВС від 30.09.2022 у справі № 600/332/21-а).

Натомість, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних, отриманих позивачем, не зазначено чіткого переліку документів, необхідних для реєстрації таких податкових накладних, що у свою чергу поставило позивача у стан правової невизначеності та позбавило можливості надати необхідний для реєстрації податкових накладних (в розумінні відповідачів) пакет документів. Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Попри те, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначено Порядком №520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема, від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Отримані Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних позивача містили загальну пропозицію щодо надання пояснень та копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію. Контролюючим органом пропозиція надання документів викладена без конкретизації їх переліку.

Однак, навіть попри це, після прийняття контролюючим органом рішень про зупинення реєстрації податкових накладних, позивачем подано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до яких додано копії договорів та первинних документів, оформлених позивачем в рамках господарських відносин із контрагентами, складених у відповідності до вимог законодавства, які засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентами господарських зобов`язань. Документи, надані позивачем разом з повідомленням про надання пояснень засвідчують реальний рух активів.

Проте, не дивлячись на те, що невідповідність вимог контролюючого органу в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативного для позивача рішення з підстав невиконання ним вимог комісії, останньою було прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 року за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520 у редакції на дату прийняття оскаржуваних рішень), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)). Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01 червня 2020 року № 261).

Суд відмічає, що Таблиця даних платника ПДВ подана ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» в порядку, встановленому чинним законодавством, а рішення №3818106/39612538 від 17.02.2022 про не врахування таблиці даних платника ПДВ визнано протиправним та скасовано Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 07.07.2022 у справі № 380/4746/22.

Суд приймає до уваги покликання позивача, що у поданій Таблиці даних платника ПДВ від 14.02.2022 вказані усі коди УКТЗЕД/ДКПП робіт/послуг, що виконуються/надаються Позивачем на регулярній основі, в тому числі ті, що були предметом господарських операцій, за якими зупинена реєстрація податкових накладних та отримані оскаржувані рішення. Відтак,зупинення реєстрації податкових накладних позивача у зв`язку з відсутністю в таблиці даних платника податку на додану вартість кодів УКТЗЕД/ДКПП як товарів/послуг, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та подальше прийняття оскаржуваних рішень є неправомірним і безпідставним.

Верховний Суд у постанові від 16.02.2023 у справі № 380/7648/22 зазначив:«здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу».

Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» надано на розгляд контролюючого органу для реєстрації податкових накладних документи, які складені з дотриманням вимог законодавства. Надіслані копії первинних та інших документів відображають господарські операції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» та були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію досліджуваних податкових накладних

Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між ТзОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» і його контрагентом, а також враховуючи те, що такі документи були надані контролюючому органу, у відповідача 1 не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації таких податкових накладних.

Верховний Суд у постанові від 16.02.2023 у справі № 380/7648/22, звертає увагу на те, що при розгляді таких спорів судами, крім іншого, має бути встановлено настання обставин, якими обумовлено обов`язок платника податків скласти податкові накладні та зареєструвати їх в ЄРПН.«Слід зазначити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій платника податку на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. Отож предметом розгляду у цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкових накладних, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між Позивачем та його контрагентами».

Позивач звертає увагу, що відповідач 1 в оскаржуваних рішеннях не навів обґрунтованих мотивів прийняття таких рішень. Покликання відповідача на те, що первинні документи позивача складені з порушенням законодавства є необґрунтованим.

Верховний Суд у постанові від 05.03.2020 року у справі №640/467/19 сформував правовий висновок, відповідно до якого обґрунтованість, в силу ст. 2 КАС України, є однією з обов`язкових ознак рішення (дії, бездіяльності) суб`єкта владних повноважень, що підлягає встановленню адміністративним судом. Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його оформлення (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Відтак, з урахуванням невідповідності спірних рішень вимогам обґрунтованості та вмотивованості, а також з урахуванням реальності господарських операцій між позивачем та його контрагентом, спірні рішення про відмову в реєстрації податкових накладних підлягають скасуванню.

Щодо доводів апеляційної скарги відповідача про дискреційність повноважень податкового органу в спірних правовідносинах колегія суддів зазначає наступне.

Згідно Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11.03.1980 року на 316-й нараді, під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду - тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Згідно з нормами п. п. 19, 20 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення), неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Враховуючи встановлені під час розгляду справи обставини та наведені норми права, беручи до уваги те, що спірні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних визнані протиправними та скасовано, з метою повного та всебічного захисту прав позивача, виникає необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати спірні податкові накладні датою їх подання на реєстрацію.

Решта доводів та заперечень учасників справи, висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Згідно з усталеною практикою Європейського суду з прав людини, зокрема у рішенні у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відображено принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, № 303-A, п.29).

Відповідно дост. 316 КАС Українисуд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції правильно встановив фактичні обставини справи та надав їм належну правову оцінку, доводами апеляційної скарги висновки, викладені в судовому рішенні не спростовуються і підстав для його скасування немає.

Враховуючи наведене вище, апеляційну скаргу Державної податкової служби України слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.

Керуючись ст.ст.308,315,316,321,322,325,328,329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової служби України залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2023 року в справі №380/20425/23 без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду лише з підстав, визначених ст. 328 КАС України, протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя А. Р. Курилець судді О. І. Мікула М. А. Пліш Повне судове рішення складено 18 березня 2024 року.

Дата ухвалення рішення18.03.2024
Оприлюднено20.03.2024
Номер документу117729502
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/20425/23

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 18.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 02.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 04.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Рішення від 04.12.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 25.09.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні