Рішення
від 07.03.2024 по справі 679/1086/23
НЕТІШИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження № 2/679/46/2024

Справа № 679/1086/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 березня 2024 року

Нетішинський міський суд Хмельницької області у складі:

головуючого судді Безкровного І.Г.,

за участю секретаря с/з Нестерук К.В.,

позивача ОСОБА_1 ,

представника позивача Плакси В.А. ,

представника відповідача Коваль Н.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Нетішин Хмельницької області в порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Нетішинської міської ради про визнання незаконними та скасування рішень, а також зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , в інтересах якої діє представник - адвокат Плакса В.А., звернулася до Нетішинського міського суду Хмельницької області з позовом до Нетішинської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, а також зобов`язання вчинити певні дії, посилаючись на наступні обставини.

ОСОБА_1 є матір`ю трьох дітей, щодо двох з яких вона має статус одинокої матері.

25.04.2014 позивачу був виданий ордер № 16 на жилу площу у гуртожитку на право зайняття жилої площі у гуртожитку № 5, розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , а саме кімнати АДРЕСА_2 площею 12 кв.м., де вона проживає на теперішній час разом із трьома дітьми.

Іншого житла позивач та її діти у власності або іншому користуванні не мають.

Позивач перебуває на квартирному обліку громадян з 14.03.2013 зі складом сім`ї із чотирьох осіб у загальній черзі під № 763 та у першочерговому списку за № 283 як одинока мати.

З метою поліпшення житлових умов ОСОБА_1 неодноразово зверталася до громадської комісії з житлових питань виконавчого комітету Нетішинської міської ради та міського голови Нетішинської міської ради із заявами про надання житлової площі у гуртожитку, проте усі її звернення були залишені без задоволення.

Підставами для відмови у поліпшення житлових умов позивача у вказаних листах зазначалися: відсутність вільних приміщень; відсутність підстав у позивача для отримання житла; непрацевлаштування позивача у комунальних, державних підприємствах та бюджетної сфери; включення приміщень, виділення яких у користування просила позивач, до різних категорій житла для соціально вразливих категорій осіб.

З огляду на це позивач вважає, що рішення громадської комісії з житлових питань виконавчого комітету Нетішинської міської ради, оформлені протоколами від 28.04.2023, 08.06.2023 та 20.07.2023, є незаконними та підлягають скасуванню із одночасним зобов`язанням виділити позивачу житлове приміщення для поліпшення житлових умов у розмірі, відповідному до мінімальних санітарних норм для проживання у гуртожитку.

Позивач наголошує, що вона є матір`ю трьох дітей та змушена протягом тривалого часу проживати разом із ними у кімнаті площею 12 кв.м., що очевидно не відповідає санітарним нормам для проживання.

Діюче законодавство чітко регламентує право позивача на першочергове отримання житла, а також не містить будь-яких застережень чи додаткових умов для отримання нею житла (як-то перебування у трудових відносинах із підприємствами державної, комунальної чи бюджетної сфери).

Позивачу відомо, що протягом 2021-2023 років громадською комісією з житлових питань виконавчого комітету Нетішинської міської ради було неодноразово рекомендовано виділити житлові приміщення у гуртожитках №№ 5, 6 м. Нетішин громадянам, щодо яких позивач мала перевагу в отриманні житлового приміщення для поліпшення житлових умов. Однак відповідач інформації про кількість виділених житлових приміщень у вказаний період із зазначенням статусу осіб, які їх отримали, та строку перебування на квартирному обліку, що передував виділенню житлових приміщень, не надав, що, на думку позивача, свідчить про намагання приховати свої протиправні дії, пов`язані із незаконним наданням переваг у черговості виділення житла іншим особам.

У зв`язку з цим позивач просила суд: 1) визнати незаконними та скасувати рішення громадської комісії з житлових питань виконавчого комітету Нетішинської міської ради, оформлені протоколами від 28.04.2023, 08.06.2023 та 20.07.2023; 2) зобов`язати Виконавчий комітет Нетішинської міської ради виділити ОСОБА_1 житло для поліпшення житлових умов у розмірі, відповідному до мінімальних санітарних норм для проживання у гуртожитку зі складом сім`ї з чотирьох осіб. Також позивач просила суд стягнути з відповідача на свою користь понесені нею судові витрати.

11.09.2023 ухвалою судді Нетішинського міського суду Хмельницької області Грибанової Л.О. було відкрите провадження у справі та визначено її розгляд у порядку загального позовного провадження, а також відстрочено позивачу сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі (а.с. 55, 56).

22.09.2023 представниками відповідача було подано відзив на позов, в якому зазначається, що 30.11.2023 позивач звернулася до громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Нетішинської міської ради із заявою про поліпшення житлових умов шляхом виділення їй житлового приміщення АДРЕСА_3 . За результатами розгляду заяви їй було відмовлено, оскільки вказане приміщення включене до фонду житла для тимчасового проживання громадян, які опинилися у надзвичайно складних життєвих умовах, і таке житло є єдиним місцем проживання, у той час як у позивача згідно з Порядком надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання, затвердженого постановою КМУ № 422 від 31.03.2004, відсутні підстави для отримання житла з даного житлового фонду.

16.05.2023 позивач повторно звернулася із заявою до громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Нетішинської міської ради із заявою про поліпшення житлових умов шляхом виділення їй житлового приміщення АДРЕСА_4 . За результатами розгляду заяви їй було відмовлено, оскільки вказане приміщення включене до фонду житла для тимчасового проживання громадян, які перебувають у місті у зв`язку із роботою або опинилися у надзвичайно складних життєвих умовах, і таке житло є єдиним місцем проживання, у той час як у позивача згідно з Порядком надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання, затвердженого постановою КМУ № 422 від 31.03.2004, відсутні підстави для отримання житла з даного житлового фонду.

04.07.2023 позивач повторно звернулася із заявою до громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Нетішинської міської ради із заявою про поліпшення житлових умов шляхом виділення їй житлового приміщення у гуртожитку. За результатами розгляду заяви їй було відмовлено, оскільки відповідно до п. 1.3 розділу 1 Положення про порядок надання житлової площі у гуртожитках, що перебувають у комунальній власності міста Нетішина, затвердженого рішенням виконавчого комітету Нетішинської міської ради № 77/2016 від 11.02.2016, гуртожитки, призначені для проживання працівників комунальних, державних підприємств та бюджетної сфери міста у період їх роботи.

25.04.2014 позивачу було надано кімнату АДРЕСА_5 на підставі ордера № 16, площа якої складає 12 кв.м.

Позивач дійсно перебуває на квартирному обліку громадян з 14.03.2013 у загальній черзі під № 763 та у першочерговому списку за № 283. Особи, включені до списку черговиків, користуються однаковими правами, надання будь-яких переваг у залежності від підстав включення до нього та інших обставин законодавством не передбачено, оскільки надавши позивачу житлову площу позачергово будуть порушені вимоги ст. 43 ЖК України, а також права інших громадян, які зараховані на квартирний облік раніше по цій же пільговій категорії.

У той же час до списку громадян, які мають право на позачергове одержання жилих приміщень, ОСОБА_1 не входить. Позивач не надала доказів, що вона має переважне право на отримання житла перед іншими громадянами з таким самим статусом, які перебувають у черзі на отримання житла та користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, або що надійшла її черга.

Станом на теперішній час вільні квартири соціального призначення, що віднесені до фонду соціального житла та належать до комунальної власності Нетішинської міської територіальної громади, відсутні.

З огляду на це позивач має право на першочергове отримання житла, але в порядку черги і після того, як будуть забезпечені житлом інші особи, які перебувають у списку осіб, які мають право на позачергове одержання житла перед нею.

Крім того, зобов`язання відповідача прийняти рішення певного змісту є неможливим, оскільки це обмежує дискрецію цього органу, позаяк відповідні рішення приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету.

З огляду на викладені у відзиві обставини представник відповідач вважає позов таким, що не підлягає задоволенню (а.с. 61-63, 64-66).

08.11.2023 суддя Грибанова Л.О., задовольнивши відповідну заяву представника позивача, відвела себе від розгляду цієї цивільної справи, з ув`язку з чим згідно з протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15.11.2023 розгляд вказаної справи було визначено судді Стасюку Р.М. (а.с. 82-83, 87).

27.11.2023 суддя Нетішинського міського суду Хмельницької області Стасюк Р.М. прийняв справу до свого провадження (а.с. 88).

30.11.2023 суддя Стасюк Р.М., задовольнивши відповідну заяву представника позивача, відвів себе від розгляду цієї цивільної справи, з ув`язку з чим згідно з протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 30.11.2023 розгляд вказаної справи було визначено судді Безкровному І.Г. (а.с. 92-93, 95).

05.12.2023 суддя Нетішинського міського суду Хмельницької області Безкровний І.Г. прийняв справу до розгляду (а.с. 96).

07.12.2023 суддя Безкровний І.Г. визнав необґрунтованим заявлений йому стороною позивача відвід від розгляду цієї справи, а 12.12.2023 суддя Грибанова Л.О. відмовила у задоволенні відповідної заяви позивача (а.с. 102-103, 104-105).

10.01.2024 судом було частково задоволене клопотання представника позивача та витребувано наступні докази: 1) у Виконавчого комітету Нетішинської міської ради - а) перелік житлових приміщень у гуртожитках, розташованих по АДРЕСА_6 , які включені до фонду житла для тимчасового проживання громадян, які перебувають у місті у зв`язку із роботою, або опинилися у надзвичайно складних життєвих умовах, і таке житло є єдиним місцем проживання із зазначенням рішення, на підставі якого відбулося включення до вказаного фонду житлових приміщень у гуртожитках; б) перелік житлових приміщень у гуртожитках, розташованих по АДРЕСА_6 , які були виділені у користування громадян за період з 28.04.2023 по 20.07.2023 із зазначенням: номеру кімнати; кількості осіб-членів сім`ї, у користування якої було виділено кімнату (кімнати); статусу особи, якій було видано ордер на жилу площу у гуртожитку (особа з інвалідністю, внутрішньо переміщена особа, багатодітна сім`я тощо); виду та строку перебування на квартирному обліку особи, яка отримала ордер на жилу площу до моменту отримання ордеру; 2) у Фонду комунального майна міста Нетішина - перелік житлових приміщень, які не передано у власність та користування громадянам на території м. Нетішин Хмельницької області із зазначенням їх призначення (для потреб тимчасово переміщених осіб, для передачі у власність громадянам тощо), а також часу, з якого відомості про такі приміщення наявні у Фонді комунального майна м. Нетішин станом на 28.04.2023, 08.06.2023 та 20.07.2023 (а.с. 131-132).

19.01.2024 судом було закрите підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (а.с. 169).

У судовому засіданні позивач та її представник підтримали заявлені позовні вимоги у повному обсязі та надали пояснення, зміст яких збігається з обставинами, викладеними у позові.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечувала проти позову та надала пояснення, зміст яких збігається з обставинами, викладеними у відзиві на позов.

Заслухавши позивача та представників сторін, повно, всебічно та об?єктивно дослідивши та оцінивши за своїм внутрішнім переконанням надані докази як окремо, так і в їх сукупності, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 має трьох малолітніх дітей: сина ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ; доньку ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ; доньку ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , - та перебуває на обліку в Управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Нетішинської міської ради як одержувач: 1) державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім?ї з 01.07.2023 по 31.12.2023, призначеної відповідно до постанови КМУ № 250 від 24.02.2003; 2) допомоги одинокій матері з 01.07.2023 по 31.12.2023, призначеної відповідно до постанови КМУ № 1751 від 27.12.2001; 3) допомоги на дітей, які виховуються у багатодітній сім?ї з 01.09.2020 по 30.09.2026, призначеної відповідно до постанови КМУ № 250 від 13.03.2019; 4) допомоги при народженні дитини з 01.09.2021 по 30.09.2023, призначеної відповідно до постанови КМУ № 1751 від 27.12.2001 (а.с. 11, 12, 13, 14, 15).

25.04.2014 позивач отримала ордер на жилу площу в гуртожитку № 16 на право зайняття із сім?єю з трьох чоловік: ОСОБА_1 (користувач), ОСОБА_3 (син), ОСОБА_4 (донька), - жилої площі в гуртожитку АДРЕСА_7 розміром 12 квадратних метрів, - де вони зареєструвалися з 14.05.2014, а з 21.06.2023 за вказаною адресою також була зареєстрована ще одна донька позивача ОСОБА_5 (а.с. 16, 17, 18, 19, 20).

Із Державного реєстру речових право на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно вбачається, що ОСОБА_1 та її малолітні діти будь-якого нерухомого майна у власності не мають. ОСОБА_1 з 06.11.2020 мала у власності земельну ділянку із кадастровим номером 6825882600:03:036:0004 площею 2 га, проте 01.03.2021 відповідне речове право було припинене (а.с. 21, 22, 23, 24).

Згідно з витягом із Протоколу № 5 засідання громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті міської ради від 28.04.2023 ОСОБА_1 було відмовлено у виділенні додаткового житлового приміщення № 66 у гуртожитку, розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , у зв?язку з перебуванням даного житлового приміщення у фонді житла для тимчасового проживання громадян та відсутністю підстав у заявниці для його отримання (а.с. 25, 36, 43).

Згідно з витягом із Протоколу № 7 засідання громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті міської ради від 08.06.2023 ОСОБА_1 було відмовлено у виділенні додаткового житлового приміщення № 5 житловою площею 23,4 кв.м. у гуртожитку, розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , у зв?язку з перебуванням даного житлового приміщення у фонді житла для тимчасового проживання громадян та відсутністю підстав у заявниці для його отримання (а.с. 26, 44).

Згідно з витягом із Протоколу № 9 засідання громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті міської ради від 20.07.2023 ОСОБА_1 було відмовлено у поліпшенні житлових умов у зв`язку з неперебуванням у трудових відносинах із комунальними, державними підприємствами чи бюджетними установами міста (а.с. 45, 125).

Згідно зі ст. 47 Конституції України кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду. Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону. Ніхто не може бути примусово позбавлений житла інакше як на підставі закону за рішенням суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Житлового кодексу України державний житловий фонд перебуває у віданні місцевих рад (житловий фонд місцевих Рад) та у віданні міністерств, державних комітетів і відомств (відомчий житловий фонд).

Статтею 51 ЖК України передбачено, що жилі приміщення в будинках житлового фонду місцевих рад надаються громадянам виконавчим комітетом районної, міської, районної в місті, селищної, сільської ради за участю громадської комісії з житлових питань, створюваної при виконавчому комітеті з депутатів місцевих рад, представників громадських об`єднань, трудових колективів.

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 15 ЖК України виконавчі комітети районних, міських, районних у містах рад у межах і в порядку, встановлених цим Кодексом та іншими актами законодавства України, на території району, міста, району в місті приймають рішення про надання жилих приміщень у будинках житлового фонду місцевої ради (стаття 51), затверджують спільні рішення адміністрації і профспілкового комітету підприємства, установи, організації про надання жилих приміщень у будинках відомчого житлового фонду (стаття 52).

Громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, мають право на одержання у користування жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими актами законодавства України. Жилі приміщення надаються зазначеним громадянам, які постійно проживають у даному населеному пункті (якщо інше не встановлено законодавством України), як правило, у вигляді окремої квартири на сім`ю (ст. 31 ЖК України).

Потребуючими поліпшення житлових умов визнаються громадяни зокрема забезпечені жилою площею нижче за рівень, що визначається в порядку, встановлюваному цим Кодексом та іншими актами законодавства України. Громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, беруться на облік для одержання жилих приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду та вносяться до єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, порядок ведення якого визначає Кабінет Міністрів України (ст. 34 ЖК України).

При цьому у ст. 47 ЖК України наголошується, що норма жилої площі в Україні встановлюється в розмірі 13,65 квадратного метру на одну особу.

У ст. 42 ЖК України зазначається, що жилі приміщення надаються тільки громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов та внесені до єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, крім випадків, передбачених статтями 421, 46, частинами першою і другою статті 54, частиною першої статті 90, частиною шостою статті 101, статтями 102, 110, частиною першою статті 114 цього Кодексу, а також інших випадків, передбачених законодавством України.

Відповідно до ст. 43 ЖК України громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов, жилі приміщення надаються в порядку черговості. Порядок визначення черговості надання громадянам жилих приміщень встановлюється цим Кодексом та іншими актами законодавства України. З числа громадян, взятих на облік потребуючих поліпшення житлових умов, складаються списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень. Черговість надання жилих приміщень визначається за часом взяття на облік (включення до списків осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень). Законодавством України окремим категоріям громадян, які перебувають у загальній черзі, може бути надано перевагу в строках одержання жилих приміщень у межах календарного року взяття на облік.

У першу чергу жилі приміщення надаються потребуючим поліпшення житлових умов матерям, яким присвоєно звання «Мати-героїня», багатодітним сім`ям, сім`ям, що виховують дітей з інвалідністю, і одиноким матерям (батькам) (п. 12 ч. 1 ст. 45 ЖК України).

Згідно з абз. 1 п. 3 розд. І «Загальні положення» Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок № 470 від 11.12.1984 (далі - Правила № 470), квартирний облік, установлення черговості на одержання жилої площі, а також її розподіл здійснюються під громадським контролем і з додержанням гласності.

Відповідно до абз. 1 п. 22 Правил № 470 громадяни вважаються взятими на квартирний облік: у виконавчому комітеті місцевої Ради народних депутатів - із дня винесення рішення виконавчого комітету, за місцем роботи - з дня винесення спільного рішення адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і відповідного профспілкового комітету, затвердженого виконавчим комітетом місцевої Ради.

Громадяни, взяті на квартирний облік, вносяться до книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень. Книга повинна бути пронумерована, прошнурована, підписана секретарем виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів і скріплена печаткою виконавчого комітету. З числа вказаних громадян складаються списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень. Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вивішуються для загального відома (п. 23 Правил № 470).

Громадянам, які перебувають на квартирному обліку, жилі приміщення надаються в порядку черговості. Порядок визначення черговості надання громадянам жилих приміщень встановлюється законодавством Союзу РСР, житловим кодексом УРСР, цими Правилами та іншими актами законодавства Української РСР. Черговість надання жилих приміщень визначається за часом взяття на облік (включення до списків осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень) (п. 38 Правил № 470).

Громадянам, які перебувають на квартирному обліку, жилі приміщення надаються в порядку загальної черги, крім осіб, які мають право першочергового одержання жилих приміщень, осіб, які користуються перевагою у строках одержання жилих приміщень, а також випадків, передбачених абзацом другим цього пункту (п. 39 Правил № 470).

У першу чергу жилі приміщення надаються тим, що перебувають на квартирному обліку, зокрема багатодітним сім`ям (які мають у своєму складі трьох і більше дітей) і одиноким матерям (пп. 11 п. 44 Правил № 470).

Сторонами визнавалися та не оспорювалися (про що вони зазначали як у наданих заявах по суті справи, так і у судовому зсіданні), а отже з огляду на положення ч. 1 ст. 82 Цивільного процесуального кодексу України не потребують доказування ті обставини, що позивач ОСОБА_1 перебуває на квартирному обліку при Виконавчому комітеті Нетішинської міської ради у загальній черзі під № 763 та у першочерговому списку за № 283 як одинока мати.

Отже, поліпшення ОСОБА_1 як одинокій матері житлових умов інакше, ніж у передбаченій законом черговості, неможливо, при цьому ст. 45 ЖК України не встановлено переважного права особи на поліпшення житлових умов перед всіма іншими категоріями першочерговиків для одинокої матері, а тому позивач підлягає забезпеченню житлом в порядку черговості після того, як будуть забезпечені житлом особи, які були раніше включенні до списку осіб, які мають право на першочергове поліпшення житлових умов, що відповідатиме положенням ст. 43 ЖК України.

Надання житлового приміщення позивачу раніше, ніж його отримають особи, поставлені на квартирний облік перед нею у черзі, суперечитиме вищезазначеним нормам щодо черговості надання житла.

Відповідний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 16.11.2020 у справі № 344/16215/17 та узгоджується з правовими позиціями, викладеними Верховним Судом України у постановах від 02.10.2013 у справі № 6-87цс13, від 04.06.2014 у справі № 6-50цс14 та від 03.06.2015 у справі № 6-390цс15, а також у постанові Верховного Суду у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду від 11.11.2019 у справі № 712/4259/17.

Додані до позову та витребувані судом за клопотанням представника позивача документи щодо звернень ОСОБА_1 із метою поліпшення житлових умов (а.с. 27-35, 37-42) та переліки вільних і переданих у власність/користування громадян житлових приміщень (а.с. 144-146, 147-149, 150-152, 157-159, 160-161) також жодним чином не спростовують зазначені судом обставини.

При цьому позивач не належить до переліку осіб, визначеного зокрема ст. 46 ЖК України, яким жилі приміщення можуть бути надані поза чергою.

За таких обставин, суд вважає позов необґрунтованим і таким, що не підлягає задоволенню.

Згідно з ч. 1 ст. 133 ЦПК України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Таким чином, оскільки ухвалою судді Нетішинського міського суду Хмельницької області від 11.09.2023 у цій справі було відстрочено позивачу сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі, а за результатами розгляду справи суд дійшов висновку про необхідність відмови у задоволенні позову, суд вважає за необхідне стягнути з позивача на користь держави судовий збір у розмірі 2147,20 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 5, 10-13, 76-82, 89, 133, 141, 258, 259, 263-265 ЦПК України, суд,

ВИРІШИВ:

Відмовити у задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Нетішинської міської ради про визнання незаконними та скасування рішень, а також зобов`язання вчинити певні дії.

Стягнути зі ОСОБА_1 на користь держави (отримувач коштів - ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача - UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету - 22030106) судовий збір у розмірі 2147,20 грн (двох тисяч ста сорока семи гривень двадцяти копійок).

Повне рішення суду складене 18.03.2024.

Рішення може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Хмельницького апеляційного суду протягом тридцяти днів із дня складення повного рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів із дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Позивач: ОСОБА_1 ( РНОКПП НОМЕР_1 ; місце проживання: АДРЕСА_8 ).

Представник позивача: адвокат Плакса Вячеслав Анатолійович (РНОКПП НОМЕР_2 ; адреса місця роботи: АДРЕСА_9 ).

Відповідач: Виконавчий комітет Нетішинської міської ради (ідентифікаційний код 05399231; місцезнаходження: Хмельницька область, Шепетівський район, м. Нетішин, вул. Шевченка, буд. 1).

Представник відповідача: ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_3 ; місце проживання: АДРЕСА_10 ).

Суддя І.Г. Безкровний

Дата ухвалення рішення07.03.2024
Оприлюднено21.03.2024
Номер документу117751250
СудочинствоЦивільне
Сутьвизнання незаконними та скасування рішень, а також зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —679/1086/23

Рішення від 07.03.2024

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Безкровний І. Г.

Рішення від 07.03.2024

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Безкровний І. Г.

Ухвала від 19.01.2024

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Безкровний І. Г.

Ухвала від 10.01.2024

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Безкровний І. Г.

Ухвала від 12.12.2023

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Грибанова Л. О.

Ухвала від 07.12.2023

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Грибанова Л. О.

Ухвала від 07.12.2023

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Безкровний І. Г.

Ухвала від 05.12.2023

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Безкровний І. Г.

Ухвала від 30.11.2023

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Стасюк Р. М.

Ухвала від 27.11.2023

Цивільне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Стасюк Р. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні