ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 березня 2024 рокуСправа №160/28860/23
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Голобутовського Р.З.
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТК «БЛОХІН ТРАНС» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
06.11.2023 Товариство з обмеженою відповідальністю «ТТК «БЛОХІН ТРАНС» (далі позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області (далі відповідач), в якій просить визнати протиправною та скасувати постанову від 04.10.2023 про застосування адміністративно-господарського штрафу №005609.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувана постанова є протиправною та підлягає скасуванню, оскільки відповідач станом на дату прийняття оскаржуваного рішення мав всі належні докази того, що у спірні дати водій ОСОБА_1 не працював. Не дивлячись на зазначене, відповідачем було прийнято постанову про застосування штрафу за відсутність у водія тахокарт за ті дні, коли ОСОБА_1 не працював, а відповідно і не міг мати заповнених тахокарт.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.11.2023 відкрито провадження у справі № 160/28860/23 та постановлено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.11.2023 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ТТК "БЛОХІН ТРАНС" про забезпечення позову у справі №160/28860/23 задоволено; зупинено дію постанови від 04.10.2023 про застосування адміністративно-господарського штрафу №005609 до набрання законної сили судовим рішенням у справі №160/28860/23.
14.12.2023 Державною службою України з безпеки на транспорті подано відзив на позов, в якому відповідач не визнає позовні вимоги в повному обсязі з наступних підстав. Відповідач зазначає, що статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» обумовлено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються вантажні перевезення. Під час перевірки встановлено, що у водія ОСОБА_1 на момент проведення перевірки відсутні заповнені тахокарти аналогового тахографа в кількості, визначеній законодавством (07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 02.09.2023, 03.09.2023) або бланк підтвердження діяльності водія. Відповідно до п.6.1 Положення про робочий час та відпочинок водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв?язку України №340 від 07.06.2010 (далі - Положення №340), автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км, вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тони повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами. У даному випадку на місці події (зупинки) на момент перевірки за наданими водієм транспортного засобу матеріалами та відомостями (зокрема, на підставі тимчасового реєстраційного талона на транспортний засіб) було встановлено особу автомобільного перевізника та складено акт, який є носієм доказової інформації про виявлені допущені порушення законодавства про автомобільний транспорт. Відповідач вважає, що доводи позовної заяви не підтверджують порушення в діях контролюючого органу під час проведення рейдової перевірки, а оскаржуваний акт індивідуальної дії є таким, що прийнято у відповідності до вимог чинного законодавства.
15.12.2023 представником позивача подано до суду відповідь на відзив, в якій вказано, що положення національного законодавства України не містять обов`язку для автомобільного перевізника заповнювати бланки підтвердження діяльності водія за ті дні, коли водій не працював, а лише встановлюють можливість заповнення такого бланку, що в повному обсязі відповідає положенням ЄУТР з урахуванням Поправки №6.
Згідно з ч. ч. 5, 8ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТТК «БЛОХІН ТРАНС» зареєстроване як юридична особа 11.11.2010 року, основним видом діяльності є: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Керуючись Законом України «Про автомобільний транспорт», Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 (далі - Порядок № 1567), посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті 04.09.2023 проводилась рейдова перевірка на 01 км а/д Н-16 Золотоніський район.
Порядок зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної служби з безпеки на транспорті та її територіальних органів, затверджений Постановою № 422.
Відповідно до п. 3, 4 Порядку № 422, був зупинений транспортний засіб марки DAF, державний номер НОМЕР_1 , н/причіп NARKO, державний номер НОМЕР_2 , що належать ОСОБА_2 , згідно з ТТН №112130-1 від 04.09.2023 використовуються ТОВ «ТТК «Блохін-Транс». Водій ОСОБА_1 .
У ході перевірки зазначеного транспортного засобу були виявлені порушення вимог наказу МТЗУ №385 від 24.06.2010, а саме у водія ОСОБА_1 на момент проведення перевірки відсутні заповнені тахокарти аналогового тахографа в кількості, визначеній законодавством (07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 02.09.2023, 03.09.2023) або бланк підтвердження діяльності водія.
Відповідальність за вказане порушення передбачена абз. 3 ч.1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» - перевезення вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст. 48 цього Закону.
Інспектором Відділу державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті складено акт №АР 030783 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 04.09.2023.
На виконання вимог п.26 Порядку № 1567 Відділом державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті на адресу позивача направлено повідомлення про розгляд справи на підставі акту АР 030783, в якому зазначалось про необхідність явки до Управління для розгляду справи на 04.10.2023.
04.10.2023 позивачем подані пояснення до Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті, в яких повідомлено, що документацією ТОВ «ТТК «Блохін Транс», на підставі якої здійснюється облік робочого часу водіїв, підтверджується факт вихідних днів у ОСОБА_1 , а також факт некерування ОСОБА_1 транспортним засобом 07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 02.09.2023, 03.09.2023, що свідчить про правомірність відсутності у нього заповнених тахокарт за вказані дні.
04.10.2023 на виконання п. 27 Порядку №1567 начальником Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті було проведено розгляд акту та винесено постанову про застосування адміністративно - господарського штрафу №005609, відповідно до якої до позивача було застосовано адміністративно - господарський штраф у сумі 17000 грн.
У постанові зазначено, що штрафні санкції накладено за порушення ст. ст. 34, 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», п. 3.3 Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв`язку України 24.06.2010 №358, відповідальність за яке передбачена абз.3 ч.1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Правомірність постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №005609 від 04.10.2023 є предметом спору у цій справі.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженогоПостановою Кабінету Міністрів України № 103 від 11.02.2015 рокуДержавна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.
Згідно з п.8 вказаного Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу.
Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженийпостановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року № 1567(далі - Порядок №1567), визначає процедуру проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.
Згідно з п.4 Порядку №1567 рейдові перевірки (перевірки на дорозі) на автомобільному транспорті проводяться посадовими особами Укртрансбезпеки та її територіальних органів (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) згідно з додатком 1-1, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку.
В силу п.14 зазначеного Порядку №1567 рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) є перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.
Також, відповідно дост.6 Закону України «Про автомобільний транспорт», реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Згідно з пунктами 16, 17 Порядку № 1567 рейдова перевірка (перевірка на дорозі) може проводитися однією посадовою особою Укртрансбезпеки. Габаритно-ваговий контроль проводиться двома посадовими особами Укртрансбезпеки або однією посадовою особою Укртрансбезпеки у разі залучення посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю.
Рейдова перевірка (перевірка на дорозі) проводиться із зупиненням транспортних засобів або без їх зупинення.
Зупинення транспортних засобів здійснюється відповідно до вимогпункту 15 Правил дорожнього рухутаПорядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особамиУкртрансбезпеки та її територіальних органів.
Пунктом 20 Порядку №1567 визначено, що виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму.
Згідно з п.21 Порядку №1567 у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3 (акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом).
Статтею 1 Закону України «Про автомобільний транспорт»визначено, що рейдова перевірка (перевірка на дорозі) - перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо дотримання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.
Частинами чотирнадцятою, сімнадцятою та вісімнадцятоюстатті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт»визначено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі). Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. У разі проведення позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.
Відповідно до ч. 1 абз. 3 ст. 60Закону України «Про автомобільний транспорт»за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт»передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:
для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
З аналізу положень вказаної статті випливає, що вказаний встатті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт»перелік документів не є вичерпним.
У відповідності до акту № AP 030783 від 04.09.2023 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом у водія ОСОБА_1 , який керував транспортним засобом марки DAF, д.н.з. НОМЕР_1 з напівпричепом Narko, д.н.3. НОМЕР_2 , на момент проведення перевірки були відсутні заповнені тахокарти до аналогового тахографу в кількості визначеній законодавством (а саме - тахокарти за 07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2024, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 02.09.2023, 03.09.2023), або бланк підтвердження діяльності водія. Жодних інших порушень не було виявлено.
Отже, по відношенню до позивача було застосовано штраф через відсутність у водія заповнених тахокарт за певні дні.
У відповідності до п. 1.4. Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженої Наказом Міністерством транспорту та зв?язку України від 24.06.2010 № 385 (далі - Інструкція з використання тахографів), тахокарта - бланк, призначений для внесення й зберігання зареєстрованих даних, який вводять в аналоговий контрольний пристрій (тахограф) та на якому маркувальні пристрої останнього здійснюють безперервну реєстрацію інформації, що підлягає фіксуванню відповідно до положень ЄУТР.
У свою чергу, п. 3.3. Інструкції з використання тахографів, водій транспортного засобу, обладнаного тахографом, використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом.
Так, Інструкцією з використання тахографу передбачено, що водій використовує тахокарту лише тоді, коли керує транспортним засобом. За таких умов, водій не може мати заповнені тахокарти за ті дні, коли він не працював, а відповідно не керував автомобілем.
Судом встановлено, що ТОВ «ТТК «БЛОХІН ТРАНС» повідомляв відповідача під час розгляду справи про порушення законодавства, що вказані в акті проведення перевірки дати (а саме - 07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2024, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 02.09.2023, 03.09.2023) ОСОБА_1 не працював (мав вихідні дні), а відповідно не заповнював/використовував тахокарти, оскільки не керував транспортним засобом.
У відповідності до п. 6.2. Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв?язку України від 07.06.2010 №340 (далі - Положення про робочий час), облік робочого часу водії здійснюється на основі табеля обліку використання робочого часу. Перевізник, який використову водіїв за наймом, щомісяця складає графік змінності водіїв, веде відомість обліку робочого часу т відпочинку водія, у якій щодо кожної робочої зміни зазначаються планові та фактичні дані щод маршруту, початок та кінець робочої зміни.
У відповідності до наявного в матеріалах справи Табеля обліку використання робочого часу за серпень 2023 р. по ТОВ "ТТК "БЛОХІН ТРАНС", водій ОСОБА_1 не працював 04.08.2023, 05.08.2023, 06.08.2023, 07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 29.08.2023.
Наведена інформація підтверджується і відомістю обліку робочого часу та відпочинку водія ОСОБА_1 на серпень 2023 року, у відповідності до якої, ОСОБА_1 не здійснював поїздок 04.08.2023, 05.08.2023, 06.08.2023, 07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2023, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 29.08.2023.
При цьому, у відповідності до Табеля обліку використання робочого часу за вересень 2023 р. по ТОВ "ТТК "БЛОХІН ТРАНС", водій ОСОБА_1 не працював 02.09.2023, 03.09.2023, 08.09.2023, 09.09.2023, 10.09.2023, 14.09.2023, 15.09.2023, 16.09.2023, 17.09.2023, 18.09.2023, 23.09.2023, 24.09.2023, 27.09.2023, 30.09.2023.
Таким чином, документацією ТОВ "ТТК "БЛОХІН ТРАНС", на підставі якої здійснюється облік робочого часу водіїв, підтверджується факт вихідних днів у ОСОБА_1 , а також, факт некерування ОСОБА_1 транспортним засобом 07.08.2023, 08.08.2023, 12.08.2023, 13.08.2023, 14.08.2023, 17.08.2023, 18.08.2023, 19.08.2023, 23.08.2023, 24.08.2024, 25.08.2023, 26.08.2023, 27.08.2023, 02.09.2023, 03.09.2023, що свідчить про правомірність відсутності у нього заповнених тахокарт за вказані дні.
У відповідності до п. 6.4. Положення про робочий час, у разі тимчасової непрацездатності водія чи перебування його у відпустці, а також якщо водій не здійснював перевезення пасажирів чи/та вантажів, перевізник може заповнювати бланк підтвердження діяльності.
Суд зазначає, що прямої вказівки на заповнення бланку підтвердження діяльності водія у період його непрацездатності не є обов`язком, а є правом перевізника.
Таким чином, чинне в Україні нормативно-правове регулювання обліку робочого часу і часу відпочинку водіїв передбачає факультативність (необов?язковість) заповнення перевізником бланку підтвердження діяльності, що унеможливлює покарання перевізника за його відсутність.
У відповідності до ч. 1, 2 ст. 19 Закону України "Про міжнародні договори України", чинні міжнародні договори України, згода на обов?язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства і застосовуються у порядку, передбаченому для норм національного законодавства. Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
У свою чергу, Законом України №2819-IV від 07 вересня 2005 року Верховна Рада України постановила приєднатись Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР).
У відповідності до додатку 3 до ЄУТР згідно з статтею 12-біс даної Угоди, автомобільні перевізники можуть використовувати в цілях сприяння проведенню перевірок на дорозі типові бланки, наведені нижче (після чого йде інформація про бланк підтвердження діяльності).
При чому, сама стаття 12-біс СУТР (а саме, ч. 2) вказує, що типові бланки, включені в додаток 3 не мають обов?язкової сили, що свідчить на користь того факту, що незаповнення бланка підтвердження діяльності водія не може бути порушенням законодавства про автомобільний транспорт.
З огляду на викладене, оскаржувана постанова № 005609 від 04.10.2023 є протиправною та підлягає скасуванню.
Відповідно до ч. 1ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства Україникожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.
Частиною 2ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства Українивизначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи викладене, суд робить висновок про наявність правових підстав для задоволення позовної заяви.
При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу адміністративного судочинства України, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України).
Позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду в розмірі 2684 грн, що документально підтверджується платіжною інструкцією від 27.10.2023.
Суд зазначає, що Відділ державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті не має статусу юридичної особи, та є структурним підрозділом Державної служби України з безпеки на транспорті (код ЄДРПОУ 39816845).
Отже, оскільки позовну заяву задоволено, сплачений судовий збір в сумі 2684 грн підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті.
У позовній заяві зазначено про подання у відповідності до ч. 7 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду додаткових доказів понесення витрат на професійну правничу допомогу.
Керуючись ст. ст.139,241-246,250,262 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ТТК "БЛОХІН ТРАНС" (вул. Богдана Хмельницького, буд. 14А, кімната 26, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 37375302) до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області (вул. Воскресенська, буд. 24, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 39816845) про визнання протиправною та скасування постанови задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати постанову Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті від 04.10.2023 №005609 про застосування адміністративно-господарського штрафу до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТТК "БЛОХІН ТРАНС".
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТТК "БЛОХІН ТРАНС" судові витрати з оплати судового збору у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Р.З. Голобутовський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2024 |
Оприлюднено | 21.03.2024 |
Номер документу | 117759339 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Голобутовський Роман Зіновійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Голобутовський Роман Зіновійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Голобутовський Роман Зіновійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні