Рішення
від 18.03.2024 по справі 520/1465/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 березня 2024 р. № 520/1465/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "ПАРТНЕР АЙ ТІ" до Головного управління ДПС у Харківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "ПАРТНЕР АЙ ТІ" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправними та скасувати повністю податкове повідомлення-рішення від 03.01.2024 №000/280/0415, прийняте Головним управлінням Державної податкової служби у Харківській області, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ПАРТНЕР АЙ ТІ» (код ЄДРПОУ 41261386) застосовано штраф у сумі 325 910,03 грн. (триста двадцять п`ять тисяч дев`ятсот десять гривень 03 копійок).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення відповідача є протиправним та таким, що прийняте всупереч нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини, та підлягає скасуванню.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 257 Кодексу адміністративного судочинства України, та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачу, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, яке міститься в матеріалах справи.

Представником Головного управління ДПС у Харківській області 30.01.2024 до суду надано відзив на позов, в якому зазначено, що оскаржуване рішення відповідача є правомірним, та прийнятим з дотриманням вимог чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить відмовити.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Харківській області проведено камеральну перевірку ТОВ «ТД «ПАРТНЕР АЙ ТІ», за результатами якої складено Акт №27462/20-40-04-15- 03/41263186 від 07.09.2023 «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «ТД «ПАРТНЕР АЙ ТІ» (код ЄДРПОУ 41263186) за звітний період: лютий, квітень, травень, червень серпень, вересень, листопад, грудень 2022 року, березень - червень 2023 року.

За наслідками Акту перевірки Головним управлінням ДПС у Харківській області (далі - відповідач) прийнято податкове повідомлення-рішення від 02.10.2023 №0/30653/0415, яким ТОВ «ТД «ПАРТНЕР АЙ ТІ» нараховано штрафні санкції за порушення товариством граничних строків реєстрації в ЄРПН ПН/РК до податкових накладних (за звітний період: лютий, квітень, травень, червень, серпень, вересень, листопад, грудень 2022 року, березень - червень 2023 року) в сумі 327 414,20 грн. До даного ППР відповідачем додано розрахунок штрафних санкцій.

Згідно висновків Акту та розрахунку штрафних санкцій відносно ТОВ "Торговий дім "ПАРТНЕР АЙ ТІ" підставою для застосування до ТОВ "Торговий дім "ПАРТНЕР АЙ ТІ" штрафних санкцій у сумі 325 910,03 грн слугувало допущення ним порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, а саме:

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 85, дата виписки: 09.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1666,5, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 666,6;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 90, дата виписки: 09.02.2022, дата реєстрації: 05.05.2023, кількість днів затримки: 295, ПДВ, грн: 60, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 24;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 81, дата виписки: 09.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 257, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 102,8;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 83, дата виписки: 09.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 774,9, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 309,96;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 82, дата виписки: 09.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 464,5, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 185,8;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 86, дата виписки: 09.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1200,98, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 480,39;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 90, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1847,5, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 739;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 89, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 560, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 224;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 87, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1020, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 408;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 92, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 699, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 279,60;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 91, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1145,5, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 458,2;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 93, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 956,88, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 382,75;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 88, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 510, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 204;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 94, дата виписки: 10.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1181,05, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 472,42;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 95, дата виписки: 11.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 304,49, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 121,8;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 97, дата виписки: 11.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1564,9, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 625,96;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 96, дата виписки: 11.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 1630, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 652;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 79, дата виписки: 14.02.2022, дата реєстрації: 18.08.2023, кількість днів затримки: 35, ПДВ, грн: -15200,4, розмір штрафу, %: 30, сума штрафу: 4560,12;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 98, дата виписки: 14.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 510, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 204;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 80, дата виписки: 14.02.2022, дата реєстрації: 19.08.2023, кількість днів затримки: 36, ПДВ, грн: 15200,4, розмір штрафу, %: 30, сума штрафу: 4560,12;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 99, дата виписки: 16.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 6345, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 2538;

Період: 28.02.2022, №ПН/РК: 100, дата виписки: 17.02.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 230, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 92;

Період: 30.04.2022, №ПН/РК: 12, дата виписки: 15.04.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 375, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 150;

Період: 31.05.2022, №ПН/РК: 17, дата виписки: 13.05.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 420, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 168;

Період: 31.05.2022, №ПН/РК: 18, дата виписки: 16.05.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 520, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 208;

Період: 31.05.2022, №ПН/РК: 19, дата виписки: 19.05.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 500, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 200;

Період: 31.05.2022, №ПН/РК: 20, дата виписки: 19.05.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 325, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 130;

Період: 31.05.2022, №ПН/РК: 21, дата виписки: 27.05.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 309, ПДВ, грн: 920, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 368;

Період: 30.06.2022, №ПН/РК: 81, дата виписки: 10.06.2022, дата реєстрації: 15.07.2022, кількість днів затримки: 15, ПДВ, грн: 51683, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 5168,3;

Період: 30.06.2022, №ПН/РК: 94, дата виписки: 16.06.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 308, ПДВ, грн: 845, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 338;

Період: 30.06.2022, №ПН/РК: 93, дата виписки: 16.06.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 308, ПДВ, грн: 350, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 140;

Період: 30.06.2022, №ПН/РК: 92, дата виписки: 16.06.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 308, ПДВ, грн: 400, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 160;

Період: 30.06.2022, №ПН/РК: 85, дата виписки: 29.06.2022, дата реєстрації: 25.05.2023, кількість днів затримки: 314, ПДВ, грн: 6958, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 2783,2;

Період: 30.06.2022, №ПН/РК: 83, дата виписки: 29.06.2022, дата реєстрації: 25.05.2023, кількість днів затримки: 314, ПДВ, грн: 1995, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 798;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 13, дата виписки: 16.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 431,67, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 172,67;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 15, дата виписки: 17.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 891, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 356,4;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 1, дата виписки: 17.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 10325, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 4130;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 17, дата виписки: 18.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 555, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 222;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 18, дата виписки: 18.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 1470,25, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 588,1;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 16, дата виписки: 18.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 276,51, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 110,6;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 19, дата виписки: 18.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 10325, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 4130;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 12, дата виписки: 19.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 0, розмір штрафу, %: 2, сума штрафу: 1020;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 20, дата виписки: 19.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 243,9, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 97,56;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 22, дата виписки: 22.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 115,5, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 46,2;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 21, дата виписки: 22.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 111666,5, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 44666,6;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 23, дата виписки: 23.08.2022, дата реєстрації: 08.05.2023, кількість днів затримки: 235, ПДВ, грн: 4218, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 1687,2;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 28, дата виписки: 24.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 6600, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 2640;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 25, дата виписки: 25.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 394,68, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 157,87;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 34, дата виписки: 25.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 1400, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 560;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 32, дата виписки: 25.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 16470, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 6588;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 26, дата виписки: 25.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 4819,22, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 1927,69;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 27, дата виписки: 25.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 0, розмір штрафу, %: 2, сума штрафу: 105,08;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 33, дата виписки: 25.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 8800, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 3520;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 29, дата виписки: 29.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 47,54, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 19,02;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 30, дата виписки: 29.08.2022, дата реєстрації: 08.05.2023, кількість днів затримки: 235, ПДВ, грн: 58055,37, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 23222,15;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 31, дата виписки: 29.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 7030, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 2812;

Період: 31.08.2022, №ПН/РК: 36, дата виписки: 31.08.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 246, ПДВ, грн: 75067,6, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 30027,04;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 5, дата виписки: 02.09.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 231, ПДВ, грн: 31693,86, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 12677,54;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 6, дата виписки: 02.09.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 231, ПДВ, грн: 1625, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 650;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 7, дата виписки: 02.09.2022, дата реєстрації: 25.05.2023, кількість днів затримки: 237, ПДВ, грн: 28632,5, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 11453;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 9, дата виписки: 05.09.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 231, ПДВ, грн: 5775, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 2310;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 8, дата виписки: 05.09.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 231, ПДВ, грн: 148283,06, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 59313,22;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 10, дата виписки: 12.09.2022, дата реєстрації: 19.05.2023, кількість днів затримки: 231, ПДВ, грн: 93919,06, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 37567,62;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 15, дата виписки: 15.09.2022, дата реєстрації: 24.10.2022, кількість днів затримки: 24, ПДВ, грн: 1788,33, розмір штрафу, %: 20, сума штрафу: 357,67;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 11, дата виписки: 16.09.2022, дата реєстрації: 24.10.2022, кількість днів затримки: 9, ПДВ, грн: 11081,49, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 1108,15;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 16, дата виписки: 16.09.2022, дата реєстрації: 24.10.2022, кількість днів затримки: 9, ПДВ, грн: 376,68, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 37,67;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 13, дата виписки: 16.09.2022, дата реєстрації: 24.10.2022, кількість днів затримки: 9, ПДВ, грн: 833,33, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 83,33;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 14, дата виписки: 16.09.2022, дата реєстрації: 24.10.2022, кількість днів затримки: 9, ПДВ, грн: 2614,66, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 261,47;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 12, дата виписки: 16.09.2022, дата реєстрації: 24.10.2022, кількість днів затримки: 9, ПДВ, грн: 2549,49, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 254,95;

Період: 30.09.2022, №ПН/РК: 17, дата виписки: 16.09.2022, дата реєстрації: 24.10.2022, кількість днів затримки: 9, ПДВ, грн: 282,51, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 28,25;

Період: 30.11.2022, №ПН/РК: 47, дата виписки: 23.11.2022, дата реєстрації: 27.12.2022, кількість днів затримки: 12, ПДВ, грн: 48022,99, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 4802,3;

Період: 30.11.2022, №ПН/РК: 53, дата виписки: 24.11.2022, дата реєстрації: 22.06.2023, кількість днів затримки: 189, ПДВ, грн: 3103,83, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 1241,53;

Період: 30.11.2022, №ПН/РК: 52, дата виписки: 24.11.2022, дата реєстрації: 21.06.2023, кількість днів затримки: 188, ПДВ, грн: 3103,83, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 1241,53;

Період: 30.11.2022, №ПН/РК: 51, дата виписки: 24.11.2022, дата реєстрації: 21.06.2023, кількість днів затримки: 188, ПДВ, грн: 3103,83, розмір штрафу, %: 40, сума штрафу: 1241,53;

Період: 30.11.2022, №ПН/РК: 48, дата виписки: 29.11.2022, дата реєстрації: 27.12.2022, кількість днів затримки: 12, ПДВ, грн: 71,92, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 7,19;

Період: 30.11.2022, №ПН/РК: 50, дата виписки: 30.11.2022, дата реєстрації: 27.12.2022, кількість днів затримки: 12, ПДВ, грн: 85,47, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 8,55;

Період: 30.11.2022, №ПН/РК: 49, дата виписки: 30.11.2022, дата реєстрації: 27.12.2022, кількість днів затримки: 12, ПДВ, грн: 651,51, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 65,15;

Період: 31.12.2022, №ПН/РК: 97, дата виписки: 15.12.2022, дата реєстрації: 11.01.2023, кількість днів затримки: 11, ПДВ, грн: 30195,5, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 3019,55;

Період: 31.12.2022, №ПН/РК: 106, дата виписки: 19.12.2022, дата реєстрації: 02.02.2023, кількість днів затримки: 106, ПДВ, грн: 137498,88, розмір штрафу, %: 20, сума штрафу: 27499,78;

Період: 31.03.2023, №ПН/РК: 47, дата виписки: 28.03.2023, дата реєстрації: 19.04.2023, кількість днів затримки: 1, ПДВ, грн: 8460, розмір штрафу, %: 2, сума штрафу: 169,2;

Період: 30.04.2023, №ПН/РК: 69, дата виписки: 25.04.2023, дата реєстрації: 16.05.2023, кількість днів затримки: 1, ПДВ, грн: -15041,65, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 1504,17;

Період: 31.05.2023, №ПН/РК: 113, дата виписки: 15.05.2023, дата реєстрації: 26.07.2023, кількість днів затримки: 51, ПДВ, грн: 25197,48, розмір штрафу, %: 10, сума штрафу: 2519,75;

Період: 31.05.2023, №ПН/РК: 112, дата виписки: 19.05.2023, дата реєстрації: 19.06.2023, кількість днів затримки: 1, ПДВ, грн: 3332, розмір штрафу, %: 2, сума штрафу: 66,64;

Період: 30.06.2023, №ПН/РК: 97, дата виписки: 12.06.2023, дата реєстрації: 19.07.2023, кількість днів затримки: 14, ПДВ, грн: 10763, розмір штрафу, %: 2, сума штрафу: 215,26.

Не погоджуючись із рішенням відповідача та з метою врегулювання даного спору в досудовому порядку, позивач у відповідності до ст. 56 ПКУ, оскаржив його до Державної податкової служби України (далі - ДПС України) шляхом подання скарги.

Згідно Рішення ДПС України «Про результати розгляду скарги» від 14.12.2023 №36918/6/99-00-06-03-01-06, ДПС України скасувало ППР відповідача від 02.10.2023 №0/30653/0415 у частині застосованої до позивача штрафної санкції (штрафу) у розмірі 1 504,17 грн., в іншій частині ППР залишено без змін, а скаргу - частково задоволеною (надалі - Рішення ДПС України).

Так, відповідачем з урахуванням висновку Рішення ДПС України «Про результати розгляду скарги» від 14.12.2023 №36918/6/99-00-06-03-01-06 було прийнято податкове повідомлення-рішення від 03.01.2024 №000/280/0415, яким ТОВ «ТД «ПАРТНЕР АЙ ТІ» нараховано штрафну санкцію за порушення ним граничних строків реєстрації в ЄРПН ПН/РК до податкових накладних (за звітний період: лютий, квітень, травень, червень, серпень, вересень, листопад, грудень 2022 року, березень - червень 2023 року) в сумі 325 910,03 грн. До даного ППР відповідачем додано розрахунок штрафних санкцій.

Позивач, вважаючи прийняте відповідачем податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, звернувся до суду з даним позовом.

З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом (п. 201.10 ст. 201 ПК України).

З урахуванням викладеного, в період існування спірних правовідносин ПК України передбачений обов`язок платників податку на додану вартість забезпечити своєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Аналіз наведеної норми ПК України свідчить, що податкове правопорушення за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної є вчиненим із моменту закінчення граничного терміну реєстрації податкової накладної, передбаченої пунктом 201.10 статті 201 ПК України. Строк затримки реєстрації має правове значення для визначення розміру штрафної санкції, а не для його кваліфікації.

18 березня 2020 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 533- IX (далі - Закон № 533- IX).

У зв`язку із набранням чинності Закону №533-ІХ (з урахуванням змін, внесених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30 березня 2020 року № 540-IX та Закону України від 13 травня 2020 року № 591-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)») підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 52-1 такого змісту:

«За порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:

порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;

відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

порушення вимог законодавства в частині:

обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

цільового використання пального, спирту етилового платниками податків;

обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;

здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального;

здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку;

порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню».

Пункт 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України містив чітку вказівку на темпоральний критерій незастосування штрафних санкцій за вчиненні відповідні порушення: з 1 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.

Законодавець шляхом внесення змін до ПК України запровадив мораторій на застосування штрафних санкцій, у тому числі за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідний період.

Необхідно зазначити, що карантин Кабінет Міністрів України установив на підставі постанови від 11 березня 2020 року № 211 з 12 березня 2020 року.

Постановою від 27 червня 2023 року № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» Кабінет Міністрів України відмінив з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 року на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Разом з тим, до завершення карантину Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року в Україні введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та станом на час розгляду справи триває.

З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 3 березня 2022 року №2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).

Законом №2118-IX підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 69, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

В подальшому Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12 травня 2022 року № 2260-IX (далі - Закон № 2260-IX).

У зв`язку із набранням чинності 27 травня 2022 року Закону № 2260-IX підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України викладено у такій редакції:

«У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».

Відтак, з набранням чинності Законом № 2260-IX передбачене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.

Закон № 2260-IX підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнив положеннями, відповідно до яких у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Отже, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

З огляду на наведене вище правове регулювання спірних правовідносин суд зазначає, що платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року.

Оскільки податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної в ЄРПН, то у випадку коли податкова накладна/розрахунок коригування складена (ий) в період дії мораторію, а зареєстрована (ий) в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26 травня 2022 року), відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних застосовується за період у якому підстави для звільнення від відповідальності перестали існувати.

В той же час, як зазначено вище, пунктом 69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України установлено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки зокрема щодо дотримання термінів реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року.

Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX (набрав чинності 03 січня 2023 року) підпункт 69.1 викладено в новій редакції, зокрема відповідно до абзаців третього - п`ятого цього пункту платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.

З матеріалів справи вбачається, що податкові накладні позивач склав в період з 09 лютого 2022 року по 12 червня 2023 року, а зареєстрував в ЄРПН в період з 19 травня 2023 року по 19 липня 2023 року (тобто після 15 липня 2022 року), а тому у контролюючого органу були підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України.

У період дії воєнного стану правовідносини щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регулюються нормами ПК України з урахуванням особливостей, визначених у пункті 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» цього кодексу.

Стосовно необхідності застосування для визначення розрахунку штрафних санкцій положень пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, а не пунктів 89 та 90 Підрозділу 2 Розділу ХХ ПК України, суд зазначає наступне.

Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу XX «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (набрав чинності 08 лютого 2023 року) підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.

Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Як зазначив Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року № 1-зп/1997, стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.

Закон № 2876-IX не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності. Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.

Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.

А тому розповсюджувати дію пунктів 89, 90 на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений пунктом 201.1 статті 201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-IX) є неможливим.

Відтак зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року).

Аналогічний правовий висновок викладений Верховним Судом у постанові від 06.02.2024 по справі №160/10740/23.

Відповідно ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Оскільки в межах спірних правовідносин 79 податкових накладних позивач склав в період з 09.02.2022 по 19.12.2022, а зареєстрував в ЄРПН в період з 19.05.2023 по 02.02.2023 року з порушенням строку, визначеного пунктом 201.1 статті 201 ПК України, та до набрання чинності Законом № 2876-IX, суд дійшов висновку про правомірність застосування контролюючим органом штрафних (фінансових) санкцій на підставі пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України. Інші 5 податкових накладних виписані в період з 28.03.2023 по 12.06.2023 та зареєстровані позивачем в ЄРПН в період з 19.04.2023 по 19.07.2023, тобто після набрання чинності Законом № 2876-IX, отже, штрафні санкції відповідачем застосовані правомірно та відповідно до положень п. 90 підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України у редакції Закону України від 12.01.2023 №2876-ІХ.

Як встановлено судом раніше, згідно Рішення ДПС України «Про результати розгляду скарги» від 14.12.2023 №36918/6/99-00-06-03-01-06, ДПС України скасувало ППР відповідача від 02.10.2023 №0/30653/0415 у частині застосованої до позивача штрафної санкції (штрафу) у розмірі 1 504,17 грн., в іншій частині ППР залишено без змін, а скаргу - частково задоволеною.

Суд зазначає, що матеріали справи не містять жодних доказів на користь того, що позивачем було вжито всіх можливих заходів з метою належного виконання обов`язку щодо своєчасної реєстрації податкових накладних, зазначених у розрахунку штрафних санкцій, доданого до податкового повідомлення рішення на підставі акту від №27462/20-40-04-15- 03/41263186 від 07.09.2023.

Таким чином, податковий орган правомірно нарахував позивачу штраф у розмірі 325 910,03 грн, застосувавши для визначення такого штрафу щодо податкових накладних, складених в період з 09.02.2022 по 19.12.2022, а зареєстрованих в ЄРПН в період з 19.05.2023 по 02.02.2023, положення пункту 120-1.1 пункту 120-1, а щодо податкових накладних, які складні позивачем в період з 28.03.2023 по 12.06.2023 та зареєстровані ним в ЄРПН в період з 19.04.2023 по 19.07.2023, - пунктів 89 та 90 Підрозділу 2 Розділу ХХ ПК України.

Отже, суд дійшов висновку про правомірність податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України від 03.01.2024 №000/280/0415 про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "ПАРТНЕР АЙ ТІ" (ЄДРПОУ 41263186) штрафних санкцій у сумі 325 910,03 грн.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "ПАРТНЕР АЙ ТІ" не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 262, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "ПАРТНЕР АЙ ТІ" (шосе Салтівське, буд. 43, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61038, ЄДРПОУ 41263186) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М.Панов

Дата ухвалення рішення18.03.2024
Оприлюднено21.03.2024
Номер документу117763228
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —520/1465/24

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Рішення від 18.03.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 18.01.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні