Рішення
від 18.03.2024 по справі 640/6642/20
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 березня 2024 року № 640/6642/20

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Білоноженко М.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Явір-Житлобуд-2» до Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання незаконним та скасування розпорядження,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Явір-Житлобуд-2» (04212, м. Київ, вул. Малиновського, 6б, код ЄДРПОУ 33300605) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (03680, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корп. 2, код ЄДРПОУ 39816845), в якому просить суд визнати незаконним та скасувати розпорядження від 14.11.2019 №1977 "Про визнання таким, що втратили чинність, деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" в частині таким, що втратило чинність розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.10.2017 №1207 "Про внесення змін до Тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території, які надають виконавцеві цих послуг, по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків із споживачами залежно від оплати останніми не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим", зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у м. Києві 24.10.2017 за №206/1798, що стосується ТОВ «Явір-Житлобуд-2» з дати його прийняття.

В обгрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем при визнанні таким, що втратив чинність розпорядження № 1207 від 05.10.2017, не дотримано наступні умови, а саме: відсутність факту виконання рішення, що скасовується, відсутність факту правовідносин, пов`язаною з реалізацією певних суб`єктивних прав, а також відсутність заперечень суб`єкта правовідносин щодо їх зміни чи припинення.

Окружним адміністративним судом міста Києва відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) без повідомлення учасників справи.

Законом України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» від 13.12.2022 № 2825-IX (далі - Закон № 2825-IX) Окружний адміністративний суд міста Києва ліквідовано, утворено Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві.

Відповідно до пункту 2 Прикінцевих та перехідних Закону № 2825-IX з дня набрання чинності цим Законом Окружний адміністративний суд міста Києва припиняє здійснення правосуддя; до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду справи, підсудні окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.

На виконання вимог Закону №2825-IXупровідним листом від 19.01.2023 №03-19/4321/23 матеріали справи №640/6642/20 передано до Київського окружного адміністративного суду (вх. від 07.12.2023 №57042).

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу справ між суддями, справу №640/6642/20 передано до розгляду судді Білоноженко М.А.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2023 року справу прийнято до свого провадження суддею Білоноженко М.А.

Відповідач, не погоджуючись із доводами позивача, надав відзив на позовну заяву, в якому вказав, що органи місцевого самоврядування не наділені повноваженнями щодо встановлення/коригування тарифів на послуги. З метою приведення у відповідність з вимогами законодавства Розпорядження № 1207 від 05.10.2017 було визнано таким, що втратило чинність. Відтак, відповідач діяв на підставі та у межах повноважень, наданих йому законодавством, а тому підстави для скасування розпорядження від 14.11.2019 №1977 "Про визнання таким, що втратили чинність, деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" відсутні.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЯВІР-ЖИТЛОБУД-2» здійснює утримання будинків та прибудинкових територій по бульвару Кольцова №№ 14А, 14Б, 14Д, 14Е, 14 З,14К, 14Л, 14У в м. Києві.

ТОВ «ЯВІР-ЖИТЛОБУД-2» надає послуги за тарифом, встановленим Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) №1207 від 05.10.2017 року «Про внесення змін до Тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової територій, які надають виконавцеві цих послуг, по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків із споживачами належно від оплати останніми не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим».

До введення в дію Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 09.11.2017 року, ТОВ «ЯВІР-ЖИТЛОБУД-2» надавало послуги згідно з вимогами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-IV від 24.06.2004 року, Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій затвердженими Наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 року та Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою КМУ від 21.07.2005 року, які передбачали надання послуг за Типовими договорами з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженими постановою КМУ №529 від 20 травня 2009 року та відповідно до тарифу погодженого органом місцевого самоврядування.

З офіційного сайту (https://kyivcity.gov.ua/) Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) позивачу стало відомо, що розпорядженням №1977 від 14.11.2019 року «Про визнання таким, що втратили чинність, деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» визнано таким, що втратили чинність, в тому числі, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) №1207 від 05.10.2017 року «Про внесення змін до Тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надають виконавці цих послуг, по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків із споживачами залежно від оплати останнім не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим».

Не погоджуючись із вказаним розпорядженням, в частині скасування розпорядження від 05.10.2017 року № 1207, позивач звернувся до суду із даним позовом, при вирішенні якого суд виходить із наступного.

Правовідносини в сфері встановлення та затвердження тарифів на житлово- комунальні послуги врегульовані Законом України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України від 24.06.2004 № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги» (в редакції Закону від 13.04.2017 №2019-VIII), постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (далі - Порядок формування тарифів), наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 №390 «Про затвердження Порядку доведення споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структури цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обслуговування її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад».

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, власних і делегованих повноважень голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження, а керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів - накази.

У відповідності до п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів щодо сплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади; погодження в установленому порядку цих питань з підприємствами, установами та організаціями, які не належать до комунальної власності.

Під час розгляду справи судом встановлено, що на виконання положень вищезазначених законів, Київською міською державною адміністрацією 05.10.2017 було прийнято розпорядження № 1207 «Про внесення змін до тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надають виконавці цих послуг, по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків із споживачами залежно від оплати останніми не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 24.10.2017 за № 206/1798, яким встановлено розміри тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій по кожному будинку окремо, що обслуговує ТОВ «Явір- Житлобуд-2» відповідно до додатку.

Так, для будинків, що обслуговує ТОВ «Явір-Житлобуд-2» були встановлені наступні тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій:

- бульвар Кольцова 14-6, на рівні 6,94 грн;

-бульвар Кольцова 14-у на рівні 6,77 грн.;

-бульвар Кольцова 14-а на рівні 6,92 грн.;

-бульвар Кольцова 14-д на рівні 6,77 грн. та 5,73 грн. для першого поверху;

-бульвар Кольцова 14-е на рівні 6,93 грн.;

-бульвар Кольцова 14-ж на рівні 6,76 грн.;

-бульвар Кольцова 14-з на рівні 6,63 грн.;

-бульвар Кольцова 14-к на рівні 6,64 грн.;

-бульвар Кольцова 14-л на рівні 6,72 грн.;

На момент прийняття розпорядження № 1207 від 05.10.2017 діяв Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875-IV.

Відповідно до преамбули, цей Закон визначає основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язки.

Статтею 1 Закону, визначено, що житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

Утримання будинків і прибудинкових територій - господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.

Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону державна політика у сфері житлово-комунальних послуг базується на таких принципах, зокрема, регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, перелік яких визначено цим Законом, з урахуванням досягнутого рівня соціально-економічного розвитку, природних особливостей відповідного регіону та технічних можливостей.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 7 Закону, до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема:

-встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону;

-здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг.

Отже, судом встановлено, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 7 Закону у редакції, яка діяла на момент прийняття розпорядження № 1207 від 05.10.2017, до повноважень Київської міської державної адміністрації, як виконавчого органу Київської міської ради, було віднесено повноваження встановлювати ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги.

Статтею 14 Закону встановлено, що залежно від порядку затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги вони поділяються на три групи: перша група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують спеціально уповноважені 'центральні органи виконавчої влади; друга група - житлово- комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території; третя група - житлово- комунальні послуги, ціни/тарифи на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).

Ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень, визначених законом.

Частиною 1 ст. 31 Закону передбачено, що порядок формування тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг другої групи визначає Кабінет Міністрів України.

Згідно ч. 2 ст. 31 Закону, виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

Порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово- комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад розробляється і затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

У відповідності до ч. З ст. 31 Закону, органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання).

Згідно з п. 2 ст. 8 Закону та ч. 1 ст. 3, стандарти, нормативи, норми, порядки і правила у сфері житлово-комунальних послуг розробляють і затверджують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері технічного регулювання, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах їхніх повноважень та згідно із законодавством.

На виконання ч. 1 ст. 31 Закону, постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 було затверджено Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Абзацем 2 п. 1 Порядку формування тарифів визначено, що тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат, витрат на відшкодування втрат, планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку.

Відповідно до абз. 4 п. 2 Порядку формування тарифів, Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком, залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарного-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.

Отже, при видані розпорядження № 1207 від 05.10.2017, Київська міська державна адміністрація діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

10.12.2017 набрав чинності Закон України від 09.11.2017 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі - Закон № 2189), який введено в дію з 10.06.2018 в частині надання послуги з управління багатоквартирним будинком та з 01.05.2019 у повному обсязі.

Суд звертає увагу, що Законом № 2189 було визначено нову класифікацію житлово-комунальних послуг, згідно з якою житловою послугою є послуга з управління багатоквартирним будинком.

Так, відповідно до п. 12 ст. 1 Закону №2189 послуга з управління багатоквартирним будинком результат господарської діяльності суб`єктів господарювання, спрямованої на забезпечення належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб мешканців будинку, шляхом утримання і ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та його прибудинкової території відповідно до умов договору.

Пунктом 14 ст. 1 Закону № 2189 визначено, що управитель багатоквартирного будинку- фізична особа - підприємець або юридична особа - суб`єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб.

Згідно ст. 2 Закону № 2189, предметом регулювання цього Закону є відносини, що виникають у процесі надання споживачам послуг з управління багатоквартирним будинком, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та поводження з побутовими відходами, а також відносини, що виникають у процесі надання послуг з постачання та розподілу електричної енергії і природного газу споживачам у житлових, садибних, садових, дачних будинках.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону № 2189, послуга з управління багатоквартирним будинком включає: утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо; купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку; поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку.

Частиною 2 ст. 10 Закону №2189 зазначено, що вартість послуг з управління багатоквартирним будинком визначається за домовленістю сторін, крім випадку обрання управителя органом місцевого самоврядування.

Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком у разі визначення управителя органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку» визначається на рівні ціни, запропонованої в конкурсній пропозиції переможцем конкурсу.

Така ціна протягом строку дії договору управління може змінюватися виключно за погодженням сторін з підстав та в порядку, визначених таким договором.

Частиною 3 ст. 10 Закону № 2189 зазначено, що ціна послуги з управління багатоквартирним будинком встановлюється договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком з розрахунку на один квадратний метр загальної площі житлового або нежитлового приміщення, якщо інше не визначено договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, та включає:

1)витрати на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території і поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку відповідно до кошторису витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, крім витрат на обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги, у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем;

2)винагороду управителю, яка визначається за згодою сторін.

Кошторис витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території є невід`ємною частиною договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.

Кошторис витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території враховує обов`язковий перелік робіт (послуг), який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, а також періодичність виконання (надання) робіт (послуг) з утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території.

Таким чином, суд зазначає, що з урахуванням норм ст. 4 Закону № 2189 органи місцевого самоврядування не наділенні повноваженням щодо встановлення/коригування тарифів на послуги, зокрема, на таку послугу як управління багатоквартирним будинком.

За таких обставин, враховуючи той факт, що набрав чинності новий Закон України «Про житлово-комунальні послуги», з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14.11.2019 № 1977 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», розпорядження № 1207 від 05.10.2017 було визнано таким, що втратило чинність.

Водночас, суд звертає увагу, що згідно з пунктом 3 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладені до введення в дію норм цього Закону, що регулюють надання послуг з управління багатоквартирним будинком, зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами (у тому числі вивезення побутових відходів за наявності), до дати набрання чинності договорами про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, що укладені за правилами, визначеними цим Законом. У разі якщо згідно з такими договорами передбачено більш ранній строк їх припинення, такі договори вважаються продовженими на той самий строк і на тих самих умовах.

Крім того, відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку» від 14.05.2015, співвласники приймають рішення щодо управління багатоквартирним будинком на зборах у порядку, передбаченому цим Законом. До повноважень зборів співвласників належить прийняття рішень з усіх питань управління багатоквартирним будинком, у тому числі про визначення переліку та розміру витрат на управління багатоквартирним будинком.

Доводи позивача про недотримання відповідачем при винесенні оскаржуваного рішенні вимог законодавства, не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи судом.

За таких обставин, враховуючи положення ст. 19 Конституції України, положення Закону України від 09.11.2017 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги», суд приходить до висновку, що Київська міська державна адміністрація видала законне розпорядження від 14.11.2019 № 1977 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 26.11.2019 за № 249/2426, а відтак позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.

За визначенням частини першої статті 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Достатніми, у розумінні частини першої статті 76 КАС України, є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

За змістом частини другої вищезазначеної правової норми процесуального закону, питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Разом з тим частина перша статті 77 КАС України покладає на кожну сторону обов`язок довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

В зв`язку із відмовою у задоволенні позову, судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 72-77, 143, 241-243, 250, 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Явір-Житлобуд-2» (04212, м. Київ, вул. Малиновського, 6б, код ЄДРПОУ 33300605) відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду у строк, встановлений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Білоноженко М.А.

Дата ухвалення рішення18.03.2024
Оприлюднено22.03.2024
Номер документу117794395
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання незаконним та скасування розпорядження

Судовий реєстр по справі —640/6642/20

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Рішення від 18.03.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Білоноженко М.А.

Ухвала від 27.12.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Білоноженко М.А.

Ухвала від 27.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 27.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні