Справа № 727/440/24
Провадження № 2/727/487/24
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(повне)
14 березня 2024 року м.Чернівці Шевченківський районний суд міста Чернівці у складі:
головуючої судді - Бойко М.Є.,
за участю:
секретаря судового засідання - Васківчук В.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні, в м. Чернівці, в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін, цивільну справу за позовом Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених бюджетних коштів,
в с т а н о в и в:
У січні 2024 року представник позивача звернулася до суду через систему "Електронний суд" із позовною заявою, в якій просить стягнути з відповідачки на користь Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради матеріальну шкоду у вигляді надміру виплачених бюджетних коштів в сумі 9159, 17 грн., а також сплачений позивачем судовий збір у розмірі 2920, 00 грн.
В обгрунтування таких вимог представник позивача вказала, що 10.02.2020 року до Управління соціального захисту населення Шевченківського району Департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради звернулася ОСОБА_1 із заявою, в якій просила призначити їй державну допомогу на дітей як одинокій матері та державну соціальну допомогу малозабезпеченій сім`ї.
Разом із вказаною заявою відповідачка надала декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 10.02.2020 року, в якій зазначила, що до складу її сім`ї входить син ОСОБА_2 . Перед зверненням до органу соціального захисту вона отримала дохід у вигляді держаної соціальної допомоги при народженні дитини в сумі 5160, 00 грн., на дітей одиноким матерям - 6825, 94 грн., державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям в сумі 5890, 40 грн. Інших доходів не задекларовано.
До заяви відповідачка також надала копі свого паспорта, витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження згідно з частиною першою ст. 135 Сімейного кодексу України для призначення допомоги, свідоцтва про народження сина, довідку від 30.01.2020 року №152 про склад сім`ї від 31.01.2020 року №643 з Чернівецького обласного центру зайнятості від 10.02.2020 року.
Рішенням Департаменту про призначення допомоги сім?ям з дітьми від 17.02.2020 призначено ОСОБА_1 державну допомогу одиноким матерям на період з 01.02.2020 по 30.06.2020 у розмірі 858,13 грн. та з 01.07.2020 по 31.07.2020 у розмірі 938,13 грн. щомісячно відповідно до постанови КМУ від 27.12.2004 №1751 .
Рішенням Департаменту про призначення допомоги сім?ям з дітьми від 17.02.2020 призначено ОСОБА_1 державну соціальну допомогу малозабезпеченій сім?ї на період з 01.02.2020 по 30.06.2020 у розмірі 592,42 грн. та з 01.07.2020 по 31.07.2020 у розмірі 1553,08 грн. щомісячно відповідно до постанови КМУ від 24.02.2003 №250 .
Перевіркою достовірності та повноти інформації, наданої ОСОБА_1 , та згідно з інформацією ДПІ м.Чернівці встановлено, що відповідачка у 4 кварталі 2019 року отримала дохід в сумі 5840, 76 грн. ознака доходу 101 - дохід отриманий у вигляді заробітної плати, місце отримання код ЄДРПОУ 38224000 ТОВ «День і Ніч» ;у 4 кварталі 2019 року вона отримала дохід в сумі 3381,69 грн., ознака доходу 101 - дохід отриманий у вигляді заробітної плати, місце отримання код ЄДРПОУ 3332010821 ФОП ОСОБА_3 ; у 4 кварталі 2019 отримала дохід в сумі 1183,1 грн., ознака доходу 101 - дохід отриманий у вигляді заробітної плати, місце отримання код ЄДРПОУ 3407714075 ФОП ОСОБА_4 , а також у 1 кварталі 2020 ОСОБА_1 отримала дохід в сумі 8160,00 грн., ознака доходу 101 - дохід отриманий у вигляді заробітної плати, місце отримання код ЄДРПОУ 2949812925 ФОП ОСОБА_5 .
3 метою отримання повної (уточненої) інформації про виявлені доходи відповідачки, які вона приховала під час звернення за отриманням державної соціальної допомоги Департаментом направлено запит до ТОВ «День і ніч» від 22.07.2020 №09/09/05-3024
Згідно з листом ТОВ «День і ніч» № 17/08/20 від 17.08.2020, отриманого Департаментом 17.08.2020, повідомлено, що ОСОБА_1 працювала на ТОВ «День і ніч» на посаді касира торговельного залу з 12.10.2019 по 18.11.2019. та отримала дохід у вигляді заробітної плати з жовтня 2019 - листопад 2019 сумі 5840,76 грн.
3 метою отримання повної (уточненої) інформації про виявлені доходи відповідачки, які вона приховала під час звернення за отриманням державної соціальної допомоги, Департаментом направлено запит до ФОП ОСОБА_3 від 22.07.2020 №09/09/05-3025.
Згідно з листом ФОП ОСОБА_3 №17/08/20 від 17.08.2020 отриманого Департаментом 17.08.2020, повідомлено, що ОСОБА_1 працювала на у ФОП ОСОБА_3 за сумісництвом на посаді касира торговельного залу з 16.10.2019 по 18.11.2019 та отримала дохід у вигляді заробітної плати з жовтня 2019 - листопад 2019 в сумі 3381,69 грн.
Також, з метою отримання повної (уточненої) інформації про виявлені доходи відповідачки, які вона приховала під час звернення за отриманням державної соціальної допомоги Департаментом направлено запит до ФОП ОСОБА_4 від 22.07.2020 року №09/09/05-3027, однак, Департамент відповіді не отримую.
3 метою отримання повної (уточненої) інформації про виявлені доходи відповідачки, які вона приховала під час звернення за отриманням державної соціальної допомоги, Департаментом направлено запит до ФОП ОСОБА_5 від 22.07.2020 року №09/09/05-3026.
Згідно з листом ФОП ОСОБА_5 , отриманого Департаментом 05.08.2020, повідомило, ОСОБА_1 працювала на ФОП ОСОБА_5 на посаді продавця консультанта з 17.01.2020 по 02.03.2020 та отримала дохід у вигляді заробітної плати з січня 2020 - березень 2020 в сумі 8160,00 грн.
За таких обставин, розпорядженнями Департаменту від 25.08.2020 № 670036 припинено виплати державної допомоги на дітей одиноким матерям (вдовам, вдівцям) у зв?язку з виявленням прихованих доходів вивести переплату за період з 01.02.2020 по 31.07.2020. Згідно з розрахунку № 477 переплата складає 3930,39 грн. надміру виплачених коштів.
Розпорядженнями Департаменту від 25.08.2020 №429779 припинено виплати державної допомоги на дітей одиноким матерям (вдовам, вдівцям) у зв?язку з виявлення прихованих доходів Згідно з розрахунку №476 переплата складає суму 5228,78 грн. надміру виплачених коштів.
Для врегулювання в досудовому порядку спору Департаментом направлялися відповідачці неодноразово письмові повідомлення про відшкодування нею коштів в сумі 9159,17 грн.
Однак до цього часу вказані кошти ОСОБА_1 не повернула, а тому позивач змушений звернутися до суду із даним позовом.
03.03.2023 відповідачкою та Департаментом укладено угоду про поступове повернення нею надміру отриманих державних коштів у вигляді державної допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім?ям терміном на 6 місяців.
Ухвалою Шевченківського районного суду м. Чернівці від 26 січня 2024 року було відкрито провадження по справі та призначено її до розгляду у порядку спрощеного провадження з викликом сторін, а також надано відповідачці строк для подання заяви із запереченнями щодо розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження та для подання відзиву на позовну заяву.
Представник позивача в судове засідання не з`явилася, подала до суду письмову заяву, в якій просила справу розглянути в її відсутність, позовні вимоги підтримала в повному обсязі, проти ухваленняя заочного рішення не заперечувала.
Відповідачка в судове засідання повторно не з`явилася, про час та місце розгляду справи була повідомлена завчасно, про поважні причини неявки суд не повідомила та у встановлений судом строк, на адресу суду клопотань про розгляд справи в загальному провадженні та відзиву на позовну заяву не надала.
За таких обставин та на підставі ст. 280 ЦПК України, зі згоди позивача, суд вважає можливим ухвалити рішення при заочному розгляді справи. Крім того, суд вважає можливим, відповідно до ч. 2 ст. 247 ЦПК України, в зв`язку з неявкою сторін, судове засідання проводити без фіксування за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Дослідивши надані позивачем документи і матеріали, всебічно та повно з`ясувавши обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що 10.02.2020 року до Управління соціального захисту населення Шевченківського району Департаменту праці та соціального захисту населення Чернівецької міської ради звернулася ОСОБА_1 із заявою про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, в якій просила призначити їй державну допомогу на дітей одиноким матерям та державну допомогу оособі, яка доглядає за хворою дитиною. У вказаній заяві відповідачка підтвердила, що усвідомлює, що наведені нею відомості про доходи та майно, що вплинули або могли вплинути на прийняте рішення щодо надання соціальної допомоги, компенсацій та пільг, будуть перевірені згідно з чинним законодавством України. ( а.с.15)
Відповідно до декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 10.02.2020 року вбачається, що ОСОБА_1 проживає разом із сином ОСОБА_2 .
У розділі ІІ. Доходи членів сім`ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб, членів сім`ї, що проживають окремо ( дружини, чоловіка, неповнолітніх дітей) за період з 01.08.2019 року до 01.02.2020 року ОСОБА_1 отримала від Управління соціального захисту населення доходи у загальному розмірі 17 875, 64 грн, інших доходів немає.
У розділі VІ вказаної декларації ОСОБА_1 зазначила, що не працює без оформлення трудових відносин у встановленому порядку та не має інших джерел для існування . ( а.с. 17-18)
З довідки Чернівецького обласного центру зайнятості від 31.01.2020 року №643 вбачається, що ОСОБА_1 не перебуває на обліку в Чернівецькій міській філії Чернівецького обласного центру зайнятості як безробітна станом на 30.01.2020 року. ( а.с.21 )
Відповідно до рішення про призначення допомоги сім`ям з дітьми від 17.02.2020 року ОСОБА_1 , призначено допомогу одиноким матерям ( з урахуванням доходів) з 01.02.2020 року по 31.07.2020 року у розмірі 858, 13 грн. ( а.с.21)
Відповідно до розрахунку переплати ОСОБА_1 №477 від 25.09.2020 року Управління соціального захисту населення державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям з лютого 2020 року по липень 2020 року становить 3930, 39 грн. ( а.с.6)
Відповідно до розпорядження від 27.08.2020 року № о/с НОМЕР_1 в/з 21.07.2020 року виявлено порушення, допущене ОСОБА_1 , яке впливає на визнання права на допомогу малозабезпеченим сім`ям з 01.08.2020 року, допомога може бути призначена не раніше ніж через 6 місяців. ( а.с.7)
Відповідно до розрахунку переплати ОСОБА_1 №476 від 25.09.2020 року Управління соціального захисту населення державна соціальна допомога на 1 дитину одиноким матерям ( з урахуванням доходів) з лютого 2020 року по липень 2020 року всього становить 5 228, 78 грн. ( а.с.7)
Відповідно до розпорядження від 27.08.2020 року № о/с НОМЕР_2 в/з 58013 ОСОБА_1 21.07.2020 року виявлено порушення, допущене ОСОБА_1 , яке впливає на визнання права на допомогу одиноким матерям з 01.08.2020 року, допомога може бути призначена не раніше ніж через 6 місяців. ( а.с.8)
Відповідно до розрахунку сукупного доходу від 25.08.2020 року сукупний дохід сім`ї ОСОБА_1 за 6 місяців, що передують місяцю звернення за допомогою становить 24 791, 56 грн. ( а.с.10)
Відповідно до довідки по звірці інформації, наданої громадянами для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям із листуванням та списками з Державною податкової інспекцією відповідь №17 справа №670036, ОСОБА_1 отримала дохід у розмірі 5840, 76 грн від ТОВ " День і ніч"; у розмірі 8160, 00 грн. від ОСОБА_5 ; у розмірі 3381, 69 грн. від ОСОБА_6 ; у розмірі 1183, 17 грн. від ОСОБА_4 ( а.с.24)
Відповідно до відповіді №17/08/20 від 17.08.2020 року ТОВ "День і ніч" ОСОБА_1 працювала на ТОВ "День і ніч" на посаді касира торговельного залу з 12.10.2019 року по 18.11.2019 року, усього та нараховано доходу за жовтень-листопад 2019 року у розмірі 5840, 76 грн.( а.с.26)
Відповідно до відповіді №17/08/20 від 17.08.2020 року ФОП ОСОБА_3 працювала у ФОП ОСОБА_3 за сумісництвом на посаді касира з 16.10.2019 року по 18.11.2019 року та у період з жовтня - листопада 2019 року їй нараховано дохід у розмірі 3 381,69 грн. ( а.с.28)
Відповідно до довідки про доходи від 31.07.2020 року, виданій ОСОБА_1 вбачається, що вона працювала у ФОП ОСОБА_5 з 20.01.2020 року по 02.03.2020 року та отримала заробітну плату за січень-березень 2020 року у розмірі 8160, 00 грн. (а.с.31)
Таким чином судом встановлено, що під час звернення за отриманням державних соціальних допомог відповідачка свідомо не зазначила в декларації про доходи та майновий стан відомості про отримання нею доходів.
Дані обставини вплинули на розмір призначення їй державної соціальної допомоги на дитину одинокій матері та державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну соціальну допомого малозабезпеченим сім`ям», державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям - щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім`ям у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім`ї; сім`я - це особи, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки; малозабезпечена сім`я - сім`я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход нижчий від прожиткового мінімуму для сім`ї; прожитковий мінімум для сім`ї - визначена для кожної сім`ї залежно від її складу сума прожиткових мінімумів, розрахованих та затверджених відповідно до Закону України «Про прожитковий мінімум» для осіб, які відносяться до основних соціальних і демографічних груп населення; середньомісячний сукупний доход сім`ї - обчислений у середньому за місяць доход усіх членів сім`ї з усіх джерел надходжень, крім допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, протягом шести місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги. До сукупного доходу сім`ї не враховується грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, на час її проведення.
Згідно пунктів 2, 3 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, затвердженого постановою Кабінету міністрів України №250 від 24.02.2003 року (в редакції на момент звернення), державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям призначається і виплачується у грошовій формі малозабезпеченим сім`ям, які постійно проживають на території України, мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий від прожиткового мінімуму для сім`ї.
Пунктом 14 Порядку № 250 передбачено, що розмір соціальної допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для сім`ї та її середньомісячним сукупним доходом, але не може бути більшим ніж 75 відсотків прожиткового мінімуму для сім`ї. Середньомісячний сукупний дохід сім`ї визначається згідно з Методикою обчислення сукупного доходу сім`ї для всіх видів соціальної допомоги, що затверджується Мінсоцполітики, Мінекономрозвитку, Мінфіном, Держстатом, МОНмолодьспортом.
Таким чином всі доходи заявниці та членів її сім`ї, мають враховуватися при визначенні розміру сукупного доходу одержувачів допомоги.
Згідно п. 12 Порядку № 250, у разі коли особами, які входять до складу сім`ї навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули на встановлення права на соціальну допомогу та визначення її, розміру, виплата соціальної допомоги припиняється з місяця, в якому виявлено порушення. На наступний строк допомога може бути призначена не раніше ніж через шість місяців починаючи з першого числа місяця.
Відповідно до п. 28 Порядку № 250, якщо сім`єю приховано або навмисно подано недостовірні дані про її доходи та майновий стан, що вплинуло на встановлення права на призначення соціальної допомоги та визначення її розміру внаслідок чого були надміру виплачені кошти, органи праці та соціального захисту населення: визначають обсяг надміру виплачених коштів та встановлюють строки їх повернення залежно від матеріального стану сім`ї; повідомляють уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї про обсяг надміру виплачених коштів та строки їх повернення; у разі врахування надміру виплачених коштів при виплаті соціальної допомоги у наступні періоди провадять щомісячні відрахування на підставі своїх рішень у розмірі не більш як 20 відсотків суми, що підлягає виплаті; у разі неповернення надміру виплачених коштів добровільно в установлені строки вирішують питання про їх стягнення у судовому порядку.
У відповідності до ст. 7 Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", державна соціальна допомога не призначається у випадку коли з`ясовано, що малозабезпечена сім`я має додаткові джерела для існування. Якщо сім`єю навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на державну соціальну допомогу та на визначення її розміру, виплата призначеної державної соціальної допомоги припиняється з місяця, в якому виявлено порушення.
Відповідно до ст. 18-1 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини), відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.
Статтею 18-3 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» передбачено, що допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матері (батьку) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно- технічних, а також вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації, - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Згідно з пунктом 36 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751, допомога на дітей одиноким матерям призначається з місяця, в якому було подано заяву з усіма необхідними документами, та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 18-річного віку (якщо діти навчаються за денною формою у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) включно.
Органи, що призначають і виплачують державну допомогу сім`ям з дітьми, мають право у разі потреби перевіряти обґрунтованість видачі та достовірність документів, поданих для призначення допомоги, що передбачено пунктом 48 Порядку № 1751.
Відповідно до. пункту 49 Порядку № 1751 особи, яким виплачується державна допомога сім`ям з дітьми, зобов`язані повідомляти органи, що призначають і виплачують зазначену допомогу, про зміну всіх обставин, які впливають на виплату державної допомоги (зміни у складі сім`ї, перевищення середньомісячного сукупного доходу сім`ї тощо). Суми державної допомоги сім`ям з дітьми, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку громадян (у результаті подання документів із свідомо неправдивими відомостями, неподання відомостей про зміни у складі сім`ї, приховування обставин, які впливають на призначення і виплату державної допомоги тощо), стягуються згідно із законом.
Відповідно до ч. 1ст. 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.
Згідно ст. 1215 ЦК України не підлягає поверненню безпідставно набуті заробітна плата і платежі, що прирівнюються до неї, пенсії, допомоги, стипендії, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, аліменти та інші грошові суми, надані фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена фізичною або юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки з її боку і недобросовісності з боку набувача.
Виходячи із вищезазначеного, безпідставно виплачена державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям, допомога на дітей одиноким матерям підлягає примусовому стягненню із набувача за умови недобросовісності останнього, зокрема подання ним недостовірних даних для отримання такої допомоги або умисного приховання відомостей, які впливають на призначення допомоги.
Таким чином судом встановлено, що, ОСОБА_1 було надано недостовірні відомості щодо її доходів. Отже, вказана невідповідність є наслідком недобросовісних дій відповідачки. Внаслідок надміру отриманої останньою державної допомоги, державі заподіяно шкоду; загальна сума переплат складає 9159, 17 грн.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги про стягнення надміру виплачених бюджетних коштів підлягають задоволенню.
Частиною 1 ст. 141 ЦПК України передбачено, що судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Згідно з ч. 1 ст.4 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, у якому відповідна заява або скарга подається до суду.
Згідно п.1.1) ч.1 ст.2 Закону України «Про судовий збір», за подання до суду юридичною особою позовної заяви майнового характеру застосовується ставка судового збору у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до ч.3 ст.2 Закону України «Про судовий збір», при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
Позивач звернувся до суду через систему "Електронний суд" та сплатив судовий збір в розмірі 2920, 00 грн., тоді як повинен був сплатити відповідно до ч.3 ст.2 Закону України «Про судовий збір» та ст. 7 Закону "Про Державний бюджет України на 2024 рік" - 2422, 40 грн.
Враховуючи вищенаведене, судові витрати по сплаті судового збору підлягають стягненню з відповідачки на користь позивача за пониженим розміром ставки судового збору у розмірі 2422,40 грн.
Крім того, позивачу підлягає поверненню надміру сплачений судовий збір в розмірі 497,60 грн.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.7, 12, 13, 76, 81, 89, 141, 259, 263, 265, 268, 274 ч. 1, 280-289 ЦПК України, суд,
ухвалив:
Позовну заяву Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених бюджетних коштів задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_3 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 на користь Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради 9159, 17 грн. надміру виплачених бюджетних коштів на рахунок: UA618201720343170020000149181 в ДКСУ м. Київ, ЄДРПОУ 44161525.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_3 на користь Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради 2422,40 грн. судового збору на на рахунок: UA668201720344200009000149181 в ДКСУ м. Київ, ЄДРПОУ 44161525.
Зобов`язати Головне управління Державної казначейської служби України в Чернівецькій області повернути Департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради надміру сплачений судовий збір в розмірі 497,60 грн., згідно платіжної інструкції №169 від 11.01.2024 року .
Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача.
Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду. Строк на подання заяви про перегляд заочного рішення може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.
Повне рішення складене 19 березня 2024 року.
Суддя М.Є. Бойко
Суд | Шевченківський районний суд м. Чернівців |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2024 |
Оприлюднено | 22.03.2024 |
Номер документу | 117799820 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про повернення безпідставно набутого майна (коштів) |
Цивільне
Шевченківський районний суд м. Чернівців
Бойко М. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні