Справа № 932/2270/24
Провадження № 1-кс/932/752/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 березня 2024 року м. Дніпро
Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши в приміщенні суду в м. Дніпро клопотання слідчого СВ ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Центральної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_4 у кримінальному провадженні № 12024041030000902, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.03.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
До слідчого судді Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СВ ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Центральної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_4 у кримінальному провадженні № 12024041030000902, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.03.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України, в якому слідчий просить надати слідчому СВ Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів та інших носіїв інформації з можливістю вилучення в ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , або у володінні будь-яких інших підрозділів вказаної юридичної особи, що можуть знаходитись за іншими адресами чи у інших приміщеннях), а саме: завірених належним чином копій всіх документів по фінансово-господарським взаємовідносинам ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в тому числі договору підряду №21/32 (виготовлення з використанням давальницької сировини) від 05.08.2021 з усіма специфікаціями, додатками до нього, в тому числі додаткової угоди № 1 від 31.12.2021 до Договору підряду, специфікації на виготовлення продукції № 3 від 28.09.2021р до Договору; акт приймання-передачі продукції від 13.12.2021 на суму 865738,92 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 2036 860,00 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 1625 260,00 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 1 845861,76 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 675 824,80 грн. (без ПДВ); акт приймання-передачі продукції від 23.12.2021 на суму 916 221,75 грн. (без ПДВ); акт приймання-передачі продукції від 28.12.2021 на суму 137 622,44 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 28.12.2021 на суму 150620,42 грн. (без ПДВ); акт приймання-передачі продукції від 05.01.2022 на суму 587 101,77 грн. (без ПДВ). журнали-ордери; оборотно-сальдові відомості; книги обліку придбання і продажу продукції; доручення; всі, без виключення, товарно-транспортні накладні, які мають відношення до перевезень виготовленої ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукції, зазначеної в актах приймання-передачі, податкові накладні; реєстри податкових накладних; накладні; рахунки; акти виконаних робіт (послуг) і прийому-передачі товару, робіт (послуг), листування; платіжні документи, актами приймання-передачі сировини, в тому числі акт виконання робіт № 1/02-11 від 01.02.2022 на суму 4 893 228, 18 грн., акт виконання робіт № 6/01-1 від 06.01.22р на суму 2 881 575, 02 грн., акт виконання робіт № 17/01-1 від 17.01.2022 на суму 704 522, 08 грн., акт виконання робіт № 14/12-1 від 14.12.2021 на суму 553 758, 61 грн., акт виконання робіт № 24/12-1 від 24.12.21р на суму 477 613, 97 грн.,акт виконання робіт № 15/12-1 від 05.12.21р на суму 1 098 636, 00 грн.,документацію з виготовлення упаковки: акт виконання робіт № 1/02-7 від 01.02.2022р на суму 24 510, 89грн., акт виконання робіт № 1/02-3 від 01.02.2022р на суму 94 472, 38грн., акт виконання робіт № 1/02-1 від 01.02.22р на суму 95 927, 67грн., акт виконання робіт № 1/02-4 від 01.02.2022р на суму 53 969, 63грн., акт виконання робіт № 1/02-6 від 01.02.2022р на суму 111 426, 75грн., акт виконання робіт № 1/02-8 від 01.02.2022р на суму 245 600, 81грн., акт виконання робіт № 1/02-9 від 01.02.2022р на суму 99 001, 29 грн., акт виконання робіт № 1/02-10 від 01.02.2022р на суму 44 160, 40 грн., акт виконання робіт № 1/02-2 від 01.02.2022р на суму 52 797, 92грн., акт виконання робіт № 1/02-5 від 01.02.2022р на суму 30 219, 57грн., документів ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), документів, щодо подальшої реалізації продукції отриманої від ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), документи зовнішньоекономічної діяльності в режимі експорт, зовнішньо-економічних договорів, контрактів з додатками, специфікації товарів, вантажно - митних декларацій, документів перевізників, протоколів узгодження ціни, рахунків фактур, накладні CMR,документів стосовнопоходження продукції,яка експортується, сертифікатів якості,паспортів,технічних описівтовару,креслень натовар документів,що підтверджуютьповноваження особи,яка подаваламитні деклараціїза періодз 01.01.2021по теперішнійчас.
В обґрунтування клопотання слідчий зазначає, в провадженні слідчого відділу Дніпровського районного управління поліції ГУНП в Дніпропетровській області знаходиться кримінальне провадження внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань України за № 12024041030000902 від 13.03.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 190 КК України.
13.03.2024 до ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області від адвоката ОСОБА_5 , яка діє в інтересах ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), надійшла заява про вчинене кримінальне правопорушення за фактом того, що невстановленою групою осіб, використовуючи реквізити ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), шахрайським шляхом, зловживаючи довірою посадових осіб ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час укладання договірних відносин, не здійснивши оплату за поставлений товар, заволоділи грошовими коштами ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що призвело до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму яка понад 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян.
Відповідно до обставин викладених в заяві про вчинення кримінального правопорушення та письмових показів представника потерпілою юридичної особи встановлено, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (надалі Підрядник/Постачальник) та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (надалі Замовник), був укладено Договір підряду (виготовлення з використанням давальницької сировини) № 21/32 від 05.08.2021 (надалі Договір).
Згідно п.13.1. Договору (в редакції додаткової угоди № 1 від 31.12.21р) строк дії договору погоджений сторонами до 31.12.2022р, але у частині розрахунків- до повного виконання своїх зобов`язань.
Відповідно до п.1.1. Договору Підрядник зобов`язався власними силами з використанням своїх матеріалів і устаткування та з матеріалів наданих Замовником виконати підрядні роботи результатом яких є виготовлення Товару, а Замовник зобов`язався прийняти виконані Підрядником роботи та Товари й оплатити їх у порядку та на умовах даного Договору.
Факт приймання передачі товару оформлюється Актом приймання передачі продукції складені у довільній формі (п.6.2. Договору).
На виконання Специфікації на виготовлення продукції № 3 від 28.09.21р до Договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в період з 13.12.21р по 05.01.22р на адресу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було здійснено 9 поставок продукції, а саме:
1) Потолочный пароперегреватель (українською мовою - стільовий пароперегрівач), № креслення поз. 1 черт. №670125 МЧ.
2) Ширмовый пароперегреватель (українською мовою - ширмовий пароперегрівач), № креслення поз. 3 черт. №669675 СБ.
3) Настенный пароперегреватель (українською мовою - настінний пароперегрівач), № креслення поз. 2 черт. №669810 МЧ.
4) 1-я ступень конвективного пароперегревателя (українською мовою 1-а ступінь настінного пароперегрівача), № креслення поз. 4 черт. №669763 МЧ.
5) 2-я ступень конвективного пароперегревателя (українською мовою - 2-а ступінь конвективного пароперегрівача), № креслення поз. 5 черт. №669725 МЧ.
6) Конденсатор котла (українською мовою конденсатор котла), № креслення: №669975 МЧ.
7) Пароохдадитель 1-го впрыска (українською мовою пароохолоджувач 1 го упорскування), № креслення: №669775 СБ, №669794 СБ).
8) Пароохдадитель 2-го впрыска (українською мовою пароохолоджувач 2 го упорскування), № креслення: №669806 СБ, №669796 СБ).
9) Колектора, опоры, компенсаторы водяного экономайзера (українською мовою колектор , опори, компенсатори водяного економайзера), № креслення: Поз, 1-3, 12-23,черт. №669600 МЧ), на загальну суму 8841111, 56 грн без ПДВ, з урахуванням ПДВ вартість продукції складає 10609333, 87 грн. Приймання результатів робіт здійснено без зауважень, щодо якості та кількості зі сторони замовника, що підтверджується підписаними сторонами Актами приймання-передачі продукції.
Згідно п.3 Специфікації №3 від 28.09.21р оплата здійснюється поетапно :25% передоплата протягом 5-ти календарних днів з моменту підписання специфікації; 50% оплата протягом 5-ти календарних днів з моменту отримання повідомлення про готовність обладнання.
Остаточний розрахунок протягом 45 календарних днів з моменту відвантаження товару, тобто (враховуючи, що остаточна поставка була здійснена 05.01.2022 року) до 20.02.2022 року, однак ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оплату результату робіт здійснив частково (сплативши за період з 05.10.21р. по 05.07.22р. суму 5816105,70 грн):
05.10.21р сплачено 2500000 грн (платіжна інструкція №671);
13.10.21р сплачено 152 333,47 грн (платіжна інструкція №716);
09.12.21р сплачено 351000 грн (платіжна інструкція №1032);
09.12.21р сплачено 351000 грн (платіжна інструкція №1033);
06.01.22р сплачено 1 657250,11 грн (платіжна інструкція №1204);
17.01.22р сплачено 704522,12 грн (платіжна інструкція №1272);
05.07.22р сплачено 100000 грн (платіжна інструкція №1570).
Після часткової сплати (вище) та посилаючись на складний стан в країні, нереалізовану продукцію, отриману від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », тривалий час посадові особи ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » уникали та уникають будь-якого спілкування з представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », не відповідають на офіційно направленні 11.01.24р. на їх адресу претензію (вих. №10/01/24 від 10.01.24р) з вимогою погасити суму боргу, додатково сплативши інфляційні втрати та 3% річних (згідно поштового трекінгу зазначена претензія була отримана Замовником 16.01.24р.) Своєї відповіді на претензію не надсилають, будь яким чином не здійснюють намагання про сплату існуючої заборгованості.
Крім того, посадові особи ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зловживаючи довірою, навмисно вже триваючий час вводять в оману ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » про нереалізовану продукцію, однак фактично продукція, яка була виготовлена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на договірних умовах замовнику ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в подальшому в повному обсязі була поставлена кінцевому замовнику компанії-нерезиденту країни Туреччина, що підтверджується зареєстрованими податковими накладними на зазначений товар та міжнародними товарно-транспортними накладними: № 812505 від 14.12.2021р., № 147577 від 14.12.2021р., № 710689 від 30.12.2021р., № 785076 від 05.01.2022р., № 440720 від 14.01.2022р., № 440721 від 10.02.2022р., № 440722 від 10.02.2022р., № 440723 від 10.02.2022р. відправник JSC ІНФОРМАЦІЯ_3 АДРЕСА_2 одержувач ISKENDERUN ІНФОРМАЦІЯ_4 , KARSI MAHALLE, SEHIT YUZBASI АДРЕСА_3 - ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », при цьому, не погашаючи заборгованості перед ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », шахрайським шляхом заволоділи грошовими коштами на загальну суму 4793228,16 грн. Митне оформлення в режимі експорт проводилось ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на митному посту « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
У зв`язку з цим, для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, першочергове значення мають завірені належним чином копії всіх документів фінансово-господарської діяльності ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) пов`язаних з документальним оформленням договірних відносин з ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які дають можливість для досудового розслідування у даному кримінальному провадженні встановити чи спростувати факти фінансово-господарських взаємовідносин, сутність таких взаємовідносин.
Вказані докази є можливим отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження лише отримавши дозвіл на тимчасовий доступ до документів ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з метою доказування причетності посадових осіб ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), до скоєння ними кримінального правопорушення.
Беручи до уваги вищевикладене з метою встановлення істини у даному кримінальному провадженні, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні в ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), завірених належним чином копій всіх документів по фінансово-господарським взаємовідносинам ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
У судове засідання слідчий не з`явився. В матеріалах клопотання мається заява, в якій слідчий просить розглядати клопотання в порядку ч. 2 ст. 163 КПК України за його відсутності та за відсутності представника, у володінні якого знаходиться майно.
Відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України, вважаю можливим розглянути клопотання за відсутності представника ПрАТ.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Слідчим суддеювстановлено,що 13.03.2024року ДніпровськимРУП ГУНПв Дніпропетровськійобласті внесеновідомості доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12024041030000902за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.190КК України за заявою адвоката ОСОБА_6 , яка діє в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за фактом того, що невстановленою групою осіб, використовуючи реквізити ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), шахрайським шляхом, зловживаючи довірою посадових осіб ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час укладання договірних відносин, не здійснивши оплату за поставлений товар, заволоділи грошовими коштами ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що призвело до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму яка понад 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян.
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно п. 8 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, які можуть становити інформацію про персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
Відповідно до ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання, як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчимв ході розгляду клопотання доведена наявність достатніх підстав вважати, що документи до яких останній просить доступ мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, обґрунтовано про неможливість іншими способами встановлення істини у даному кримінальному провадженні.
Наведені слідчим обставини вказують, що надання тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, надасть змогу органу досудового розслідування встановити фактичні обставини вчинення кримінального правопорушення, призначити необхідні експертні дослідження.
Додані до клопотання документи містять достатні відомості обґрунтованості клопотання та дієвості саме такого заходу забезпечення кримінального провадження, який обумовлений потребами досудового розслідування.
Враховуючи, що документи, які знаходяться у володінні ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » самі по собі або у сукупності з іншими речами і документами, можуть мати суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, вважаю, що існують підстави для надання тимчасового доступу до документів.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 107, 132, 159-166, 309, 369, 371-372 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Центральної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_4 у кримінальному провадженні № 12024041030000902, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.03.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.
Надати слідчому СВ Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 та прокурорам Центральної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_4 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів та інших носіїв інформації з можливістю вилучення в ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , або у володінні будь-яких інших підрозділів вказаної юридичної особи, що можуть знаходитись за іншими адресами чи у інших приміщеннях), а саме: завірених належним чином копій всіх документів по фінансово-господарським взаємовідносинам ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в тому числі договору підряду №21/32 (виготовлення з використанням давальницької сировини) від 05.08.2021 з усіма специфікаціями, додатками до нього, в тому числі додаткової угоди № 1 від 31.12.2021 до Договору підряду, специфікації на виготовлення продукції № 3 від 28.09.2021р до Договору; акт приймання-передачі продукції від 13.12.2021 на суму 865738,92 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 2036 860,00 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 1625 260,00 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 1 845861,76 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 17.12.2021 на суму 675 824,80 грн. (без ПДВ); акт приймання-передачі продукції від 23.12.2021 на суму 916 221,75 грн. (без ПДВ); акт приймання-передачі продукції від 28.12.2021 на суму 137 622,44 грн. (без ПДВ), акт приймання-передачі продукції від 28.12.2021 на суму 150620,42 грн. (без ПДВ); акт приймання-передачі продукції від 05.01.2022 на суму 587 101,77 грн. (без ПДВ). журнали-ордери; оборотно-сальдові відомості; книги обліку придбання і продажу продукції; доручення; всі, без виключення, товарно-транспортні накладні, які мають відношення до перевезень виготовленої ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продукції, зазначеної в актах приймання-передачі, податкові накладні; реєстри податкових накладних; накладні; рахунки; акти виконаних робіт (послуг) і прийому-передачі товару, робіт (послуг), листування; платіжні документи, актами приймання-передачі сировини, в тому числі акт виконання робіт № 1/02-11 від 01.02.2022 на суму 4 893 228, 18 грн., акт виконання робіт № 6/01-1 від 06.01.22р на суму 2 881 575, 02 грн., акт виконання робіт № 17/01-1 від 17.01.2022 на суму 704 522, 08 грн., акт виконання робіт № 14/12-1 від 14.12.2021 на суму 553 758, 61 грн., акт виконання робіт № 24/12-1 від 24.12.21р на суму 477 613, 97 грн.,акт виконання робіт № 15/12-1 від 05.12.21р на суму 1 098 636, 00 грн., документацію з виготовлення упаковки: акт виконання робіт № 1/02-7 від 01.02.2022р на суму 24 510, 89грн., акт виконання робіт № 1/02-3 від 01.02.2022р на суму 94 472, 38грн., акт виконання робіт № 1/02-1 від 01.02.22р на суму 95 927, 67грн., акт виконання робіт № 1/02-4 від 01.02.2022р на суму 53 969, 63грн., акт виконання робіт № 1/02-6 від 01.02.2022р на суму 111 426, 75грн., акт виконання робіт № 1/02-8 від 01.02.2022р на суму 245 600, 81грн., акт виконання робіт № 1/02-9 від 01.02.2022р на суму 99 001, 29 грн., акт виконання робіт № 1/02-10 від 01.02.2022р на суму 44 160, 40 грн., акт виконання робіт № 1/02-2 від 01.02.2022р на суму 52 797, 92грн., акт виконання робіт № 1/02-5 від 01.02.2022р на суму 30 219, 57грн., документів ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), документів, щодо подальшої реалізації продукції отриманої від ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), документи зовнішньоекономічної діяльності в режимі експорт, зовнішньо-економічних договорів, контрактів з додатками, специфікації товарів, вантажно - митних декларацій, документів перевізників, протоколів узгодження ціни, рахунків фактур, накладні CMR,документів стосовнопоходження продукції,яка експортується, сертифікатів якості, паспортів, технічних описів товару, креслень на товар документів, що підтверджують повноваження особи, яка подавала митні декларації за період з 01.01.2021 по теперішній час.
Представник ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) зобов`язаний надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особам, вказаним в ухвалі.
Зазначена в ухвалі слідчого судді особа зобов`язана пред`явити представнику ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію.
Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і оригіналів або копій документів, зобов`язана залишити представнику ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) опис речей і копій документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді.
Попередити представника ПрАТ ВТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ради про те, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
З цієї ухвали виготовлено лише два оригінали ухвали та одну копію.
Ухвала діє до 21 травня 2024 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Ігор КОНДРАШОВ
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 21.03.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 117805926 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Кондрашов І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні