Ухвала
від 20.03.2024 по справі 420/3520/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3520/24

УХВАЛА

19 березня 2024 рокум. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Хом`якової В.В., секретаря Перебийніс Н.Ю., за участю представника позивача Золотаревського К.О., представника відповідачів Кальницької М.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в підготовчому провадженні адміністративну справу за позовом

Виконавчого комітету Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області

до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області,

Південного офісу Держаудитслужби,

за участю 3-ї особи на стороні позивача без самостійних вимог товариство з обмеженою відповідальністю "АВТО-РЕГІОН",

про визнання протиправним та скасування висновку, -

ВСТАНОВИВ:

Виконавчий комітет Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області (далі - позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (відповідач-1), Південного офісу Держаудитслужби (відповідач-2), в якому просить визнати протиправним та скасувати висновок відповідача від 18.01.2024 року про результати моніторингу закупівлі щодо закупівлі: «Самоскид (34134200-7 Самоскиди)» UA-2023-10-25-015537-a; вирішити питання судових витрат.

Ухвалою від 26.02.2024 відкрито загальне позовне провадження у справі, призначено підготовче засідання на 19.03.2024. Залучено до участі в розгляді справи в якості 3-ї особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО - РЕГІОН», яке було визнано переможцем торгів та з яким укладений договір про закупівлю від 15.11.2023 № 15.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що відповідач, приймаючи оскарджений висновок, не діяв у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Відповідно до пункту 6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" , якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об`єктивним критеріям. Замовник зобов`язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Протоколом рішення уповноваженої особи виконавчого комітету Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області від 08.11.2023 був прийнятий наданий переможцем торгів технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об`єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів, як еквівалент сертифікату відповідності або сертифікату типу, в якому зазначено найменування виробника товару. Тендерна пропозиція ТОВ "АВТО-РЕГІОН" відповідала умовам тендерної документації. Тому замовник (позивач) не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також звертає увагу суду на те, що виконавчий комітет Долматівської сільської ради не є суб`єктом господарювання, тому дія ст. 13 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" не розповсюджується на позивача.

Представником відповідачів наданий 12.03.2024 відзив на позовну заяву, в якому заперечує проти позову, вважаємо висновок моніторингу процедури закупівлі, складений фахівцями відділу контролю у сфері закупівель Управління, законним та обгрунтованим.

18.03.2023 позивач надав відповідь на відзив.

18.03.2024 третя особа надала суду письмові пояснення, в яких підтримала позовні вимоги , просить задовольнити позов.

19.03.2024 від представника відповідачів надійшли заперечення проти відповіді на відзив.

Згідно ч. 1 ст. 179 КАС України для виконання завдання підготовчого провадження в кожній судовій справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання.

Відповідно до ч. ч. 2-4 ст. 173 КАС України завданням підготовчого провадження є: 1) остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; 2) з`ясування заперечень проти позовних вимог; 3) визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; 4) вирішення відводів; 5) визначення порядку розгляду справи; 6) вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.

Підготовче провадження починається відкриттям провадження у справі і закінчується закриттям підготовчого засідання. Підготовче провадження має бути проведене протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Суд вважає, що всі підготовчі дії, передбачені статтею 180 Кодексу адміністративного судочинства України, виконані в повному обсязі, всі необхідні питання для забезпечення всебічного та об`єктивного вирішення справи протягом розумного строку з`ясовані, за таких обставин, суд дійшов висновку про необхідність закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 183 КАС України, за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

З урахуванням пояснень представників сторін про надання всіх доказів у справі, воєнного стану в країні, часу повітряних тривог, відсутності необхідності заслуховувати усні пояснення представників сторін, суд вважає за доцільне подальший розгляд справи по суті здійснювати в письмовому провадженні без виклику сторін та постановити рішення в межах 30-денного строку розгляду справи по суті. Будь-яка із сторін має право заявити клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

На підставі викладеного, керуючись статтями 180-183, 243, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Закрити підготовче провадження.

Подальший розгляд справи проводити в письмовому провадженні в межах встановленого строку розгляду справи по суті.

Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://adm.od.court.gov.ua/sud1570/.

Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали підписаний 20.03.2024.

Суддя В.В. Хом`якова

Дата ухвалення рішення20.03.2024
Оприлюднено25.03.2024
Номер документу117827182
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування висновку

Судовий реєстр по справі —420/3520/24

Ухвала від 20.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 19.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні