Постанова
від 14.03.2024 по справі 140/25971/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 березня 2024 рокуЛьвівСправа № 140/25971/23 пров. № А/857/22205/23Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді:Запотічного І.І.,

суддів:Глушка І.В., Довгої О.І.,

при секретарі судового засідання:Пославському Д.Б.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Волинській області на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2023 року (суддя Дмитрук В.В., ухвалене в м. Луцьку) у справі № 140/25971/23 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Луцький ремонтний завод «Мотор» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

01 вересня 2023 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 25.05.2023 форми «В4» №0064770701 щодо зменшення розміру від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 2 288 035,00 грн.

Обґрунтовуючи адміністративний позов, позивач зазначив, що відповідач безпідставно виніс оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 25.05.2023 форми «В4» №0064770701, оскільки виявлені в акті перевірки порушення не відповідають фактичним обставинам справи та суперечать нормам чинного законодавства. Просив позов задоволити.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2023 року позов задоволено повністю.

Не погодившись з прийнятим рішенням суду Головне управління ДПС у Волинській області оскаржило його подавши апеляційну скаргу до Восьмого апеляційного адміністративного суду, та з наведених у ній підстав, вважає, що оскаржуване рішення винесене без належного з`ясування обставин справи і з порушенням норм матеріального та процесуального права, просить його скасувати та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити.

Позивач у відзиві на апеляційну скаргу рішення суду першої інстанції вважає законним та просить залишити його без змін.

В судовому засіданні представник апелянта вимоги апеляційної скарги підтримав, просив таку задовольнити, рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити.

В судовому засіданні представник позивача вимоги апеляційної скарги заперечив, просив таку відхилити, а рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, обговоривши доводи апеляційноїскарги, відзиву, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що апеляційнаскарга не підлягає дозадоволення з наступних підстав.

Судом першої інстанції вірно встановлено та матеріалами справи підтверджено, що у період з 24.03.2023 по 13.04.2023 посадовими особами ГУ ДПС у Волинській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТзОВ ЛРЗ «Мотор» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за січень 2023 року у Декларації від`ємного значення з ПДВ, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету .

За результатами вказаної перевірки складено акт від 20.04.2023 №6260/07-01/08029701, яким встановлено наступні порушення , а саме: п.п.14.1.1.36 пп. 14.1.181 п.14.1 ст. 14, п. 201.10 ст. 201, пп. 198.1, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами та доповненнями), внаслідок чого завищено податковий кредит за січень 2023 року на загальну суму 1654 177 грн та завищено від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (ряд. 16 Декларації за січень 2023 року) на загальну суму 633 858 грн в т.ч.: за серпень 2022 року 179 652 грн, вересень 2022 року 182 907 грн, листопад 2022 року 271 299 грн, що призвело до завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (ряд. 21 Декларації за січень 2023 року) на суму ПДВ 2288 035 грн.

На підставі висновків акта перевірки 25.05.2023 ГУ ДПС у Волинській області прийнято податкове повідомлення-рішення форми «В4» №0064770701 щодо зменшення розміру від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 2 288035,00 грн.

Підпунктом 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що податковий кредит це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V Кодексу.

Згідно підпункту «а» пункту 198.1 статті 198 ПК України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.

Відповідно до пункту 198.2 статті 198 ПК України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Згідно пункту 198.3 статті 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Пунктом 198.6 статті 198 ПК України передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Таким чином, право на нарахування податкового кредиту при придбанні товару (послуг) виникає у платника податків, якщо таке придбання здійснюється з метою використання їх в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку, при цьому до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів, а підставою для нарахування податкового кредиту є видана та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна.

Пунктом 44.1 статті 44 ПК України визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі Закон №996-ХIV), первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію; господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.

Відповідно до частини першої статті 9 Закону №996-ХIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Відтак, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов`язкової ознаки господарської операції кореспондується з нормами ПК України. Правові наслідки у вигляді виникнення права платника податку на формування витрат, що враховуються при визначені об`єкта оподаткування, та податкового кредиту настають лише у разі реального (фактичного) вчинення господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг) з метою їх використання у власній господарській діяльності, що пов`язані з рухом активів, зміною зобов`язань чи власного капіталу платника, та відповідають економічному змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, що має підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами.

Разом з тим, податковим законодавством не встановлено конкретного переліку первинних документів, які повинні складатися за наслідками тієї чи іншої господарської операції. Тому будь-які документи (у тому числі, договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

У разі надання контролюючим органом доказів, які в сукупності з іншими доказами у справі свідчать про те, що документи, на підставі яких платник податків задекларував податковий кредит та сформував витрати, що враховуються при визначені об`єкта оподаткування, містять інформацію, що не відповідає дійсності, платник податків має спростовувати ці доводи. Наведене випливає зі змісту частини першої статті 77 КАС України, згідно з якою кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Щодо господарських відносинах з ТОВ «ТД «Підшипникцентр» встановлено, що між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» (Зберігач) та ТОВ «ТД «Підшипникцентр» (Поклажодавець) було укладено договір відповідального зберігання майна від 30.06.2016 №562.

Згідно п. 1.1 Договору, Поклажодавець передає, а Зберігач приймає на відповідальне зберігання запчастини для авіаційних двигунів та їх агрегатів (надалі майно) передане Зберігачу для проведення вхідного контролю.

Відповідно до п. 1.3 вказаного Договору, закупівля Зберігачем майна, що пройшло вхідний контроль та визначене кондиційним здійснюється партіями за окремими договорами.

Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «ТД «Підшипникцентр» 01.08.2022 було укладено договір поставки №465 (а.с.196-201 том 1).

На виконання умов вказаного договору ТОВ «ТД «Підшипникцентр» (Постачальник за договором), було поставлено на адресу ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» підшипники: 35-100Р в кількості 71 шт.; 5-18 в кількості 30 шт.; 5-23620Е в кількості 15 шт.; 25-104Р1 в кількості 15 шт.; 5-306Р в кількості 15 шт.; 55-32205БЗ в кількості 2 шт.; 76-7000101ЮТ в кількості 13 шт.; 86-105ЛТ2 в кількості 10 шт.; 6-292208Р1 в кількості З шт.; 6-7000107Р в кількості 14 шт.; 75-206Р1 в кількості 46 шт.; 5-1840095 в кількості 120 шт.; 76-106Р1 в кількості 11 шт.; згідно акту приймання-передачі №600000459 від 04.07.2022.

Після проходження вхідного контролю на підшипники були виписані картки якості №805 від 12.07.2022, №806 від 12.07.2022, №801 від 09.07.2022, №804 від 11.07.2022, №42 від 19.07.2022, №42 від 19.07.2022, №803 від 11.07.2022, №799 від 11.07.2022, №42 від 22.07.2022, №802 від 09.07.2022, №809 від 14.07.2022, №42 від 08.07.2022, №811 від 15.07.2022.

Після проходження вхідного контролю підшипники 6-292208Р1 в кількості 2 шт. повернуті згідно акту №32/2022 від 14.07.2022 (а.с.204 том 1), підшипники 5-18 в кількості 15 шт. повернуті згідно акту №40/2022 від 22.07.2022 (а.с.206 том 1), підшипники 75 - 206Р1 в кількості 6 шт. повернуті згідно акту №35/2022 від 21.07.2022.

Постачальником були виписані видаткові накладні №Б00000573 від 08.08.2022, №Б00000574 від 08.08.2022, №Б00000572 від 08.08.2022, №Б00000575 від 08.08.2022 та зареєстровані податкові накладні №33 від 08.08.2022 на суму 231 238,80 грн в т.ч. ПДВ 38 539,80 грн, №30 від 08.08.2022 на суму 164 226,00 грн в т.ч. ПДВ 27 371,00 грн, №32 від 08.08.2022 на суму 255 036,00 грн в т.ч. ПДВ 42 506,00 грн, №31 від 08.08.2022 на суму 227 040,00 грн в т.ч. ПДВ 37 840,00 грн.

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі підприємства та відображені у картках складського обліку матеріалів №274, №261, №16, №14, №2270, №246, №61, №213, №143, №17.

Відтак, за поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №17025 від 07.09.2022 на загальну суму 227 040,00 грн в т. ч. ПДВ 37 840,00 грн, №17045 від 08.09.2022 на загальну суму 164 226,00 грн в т.ч. ПДВ 27 371,00 грн, №17046 від 08.09.2022 на загальну суму 231 238,80 грн, в т.ч. ПДВ 38 539,80 грн, №17047 від 08.09.2022 на загальну суму 255 036,00 грн в т.ч. ПДВ 42 506,00 грн.

На вказані підшипники Постачальником були надані паспорти від 07.07.2011 №231486, від 08.12.2021, від 22.06.2016, від 20.04.2011, від 08.07.2012, від 15.07.2020, від 12.04.2020, від 25.04.2019, від 16.10.2019.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000836799427 від 06.07.2022.

Також, між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «ТД «Підшипникцентр» 19.09.2022 було укладено договір поставки №585.

На виконання умов вказаного договору ТОВ «ТД «Підшипникцентр» - Постачальником за договором, було поставлено на адресу ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» підшипники: 25-24 в кількості в кількості 165 шт., 6-7000107Р в кількості 6 шт., 35 - 100Р в кількості 35 шт., 26-7000102 Ю2Т в кількості 3 шт., 5-1000900 в кількості 185 шт., 76-7000101ЮТ в кількості 10 шт., 5-18 в кількості 15 шт., 76-106Р1 в кількості 77 шт., згідно актів приймання-передачі №00000187 від 10.08.2022, №00000198 від 14.08.2022.

Після проходження вхідного контролю на підшипники були виписані картки якості №57 від 31.08.2022, №826 від 19.08.2022, №57 від 02.09.2022, №825 від 19.08.2022, №827 від 27.08.2022, №59 від 02.09.2022.

Також, після проходження вхідного контролю підшипники 35-100Р в кількості 10 шт., 5-1000900 в кількості 37 шт., 5-18 в кількості 5 шт. повернуто згідно акту №60/2022 від 14.09.2022.

Постачальником були виписані видаткові накладні №Б00055312 від 20.09.2022, №600055311 від 20.09.2022 та зареєстровані податкові накладні №2 від 20.09.2022 на суму 258 552,00 грн в т.ч. ПДВ 43 092,00 грн, №1 від 20.09.2022 на суму 221 989,20 грн в т.ч. ПДВ 36 998,20 грн.

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картках складського обліку матеріалів №2, №17, №261, №237, №7, №2270.

На вказані підшипники Постачальником були надані паспорти від 15.02.2017, від 17.06.2002, від 10.01.2017, від 11.11.2020, від 24.03.2020.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000851746853 від 17.08.2022, №59000850233778 від 15.08.2022.

Відтак, під час проведення перевірки позивач надав первинні документи для підтвердження факту здійснення господарських операцій із ТОВ «ТД «Підшипникцентр»: договір поставки, видаткові та податкові накладні, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей на відповідальне зберігання, документи складського обліку, документи, що підтверджують оплату позивачем придбаного товару та ін. При цьому під час проведення перевірки відповідач не зазначав про відсутність будь-яких первинних документів, які є обов`язковими для певного виду господарської операції; акт про ненадання позивачем документів під час проведення перевірки також не складався.

Щодо господарських відносинах з ТОВ «Груп Інтрейд» встановлено наступне.

ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» було проведено тендер №4580299 від 07.10.2019 на закупівлю датчиків ДАТ-2,5А у кількості 5 шт. Однією з умов тендеру було визначення переможця за результатами вхідного контролю. В тендері прийняло участь 11-ть учасників (ТОВ «БІЗНЕС КОІН», ТОВ «Промелектроніка», ТОВ «СКАІРПРОМ», ТОВ «ВІБРОПРИЛАД Україна», ТОВ «КЛОКВОРК», ПрАТ «ІПЦ», ТОВ «СТЕНКОР», ТОВ «Груп Інтрейд», ПП «Антей», ТОВ «КАУФІ», ТОВ «ЕЛ МАРК»), яким були направлені листи щодо надання запропонованої продукції для визначення її якісного стану. Єдиним підприємством, яке надіслало запропоновану продукцію було ТОВ «Груп Інтрейд», згідно акту приймання-передачі від 09.12.2019.

За результатами вхідного контролю датчик - ДАТ-2,5А в кількості 1 шт. визнано некондиційним і повернуто згідно акту №15/01-4 (а.с.61 том 2). Решта датчиків в кількості 4 шт. визнані кондиційними та була виписана картка якості №489 від 17.12.2019.

Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Груп Інтрейд» був укладений договір поставки №14 від 22.01.2020 (а.с.66-70 том 2), необхідність укладення якого було підтверджено рішенням тендерного комітету - протоколом №359 від 17.12.2019 (а.с.56-58 том 2).

ТОВ «Груп Інтрейд» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №РН-0000030 від 05.02.2020 та зареєстрована податкова накладна №11 від 05.02.2020 на суму 177 600,00 грн в т.ч. ПДВ 29 600,00 грн (а.с.72-74 том 2).

Зазначені датчики були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картці складського обліку матеріалів №18491.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжного доручення №17301 від 28.09.2022 на суму 177 600,00 грн в т.ч. ПДВ 29 600,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №0512 від 05.12.2019.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000468005935 від 05.12.2019.

ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» 26.02.2021 було проведено тендер (аукціон) UA-2021-02-10-005737-в (9602633) предметом закупівлі якого є «Запасні частини» в т.ч. були ресори 2216.00.005-1 в кількості 10 шт.

Згідно Рішення Відповідальної особи №55 від 25.03.2021 ТОВ «Груп Інтрейд» було визнано переможцем конкурсної закупівлі з подальшим укладенням договору поставки.

Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Груп Інтрейд» був укладений договір поставки №169 від 05.04.2021.

На виконання даного договору було поставлено ресори 2216.00.005-1 в кількості 10 шт., згідно акту приймання-передачі від 28.04.2021 (а.с.91а том 2).

Після проходження вхідного контролю на ТМЦ була виписана картка якості №14 від 07.05.2021.

ТОВ «Груп Інтрейд» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №0000279 від 25.05.2021 та зареєстрована податкова накладна №51 від 25.05.2021 на суму 217 200,00 грн. в т.ч. ПДВ 36 200,00 грн (а.с.93-95 том 2).

Зазначені ресори були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картці складського обліку матеріалів №2069.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжного доручення №18152 від 22.11.2022 на суму 217 200,00 грн в т.ч. ПДВ 36 200,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №2604 від 26.04.2021 та факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000679832028 від 26.04.2021 (а.с.98-99 том 2).

ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» було проведено тендер (аукціон) UA-2020-10-09-005147-C предметом закупівлі якого є «Запасні частини» в т.ч.: лабіринт 017.49.0365 в кількості 5 шт., сепаратор 017.69.0291 в кількості 4 шт.

Згідно рішення Відповідальної особи №179 від 28.10.2020 ТОВ «Груп Інтрейд» було визнано переможцем конкурсної закупівлі з подальшим укладенням договору поставки.

Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Груп Інтрейд» був укладений договір поставки №23 від 11.01.2021 (а.с.102-108 том 2).

На виконання даного договору було поставлено лабіринт 017.49.0365 в кількості 5 шт., сепаратор 017.69.0291 в кількості 4 шт., згідно акту приймання-передачі майна від 15.01.2021.

Після проходження вхідного контролю на ТМЦ були виписані картки якості №709 від 26.01.2021 та №712 від 01.02.2021.

ТОВ «Груп Інтрейд» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №0000075 від 17.02.2021 та зареєстрована податкова накладна №24 від 17.02.2021 на суму 139 200,00 грн в т.ч. ПДВ 23 200,00 грн (а.с.115-117 том 2).

Зазначені лабіринти та сепаратори були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картках складського обліку матеріалів №25017, №5056.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжного доручення №18879 від 10.01.2023 на суму 139 200,00 грн в т.ч. ПДВ 23 200,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №1201 від 12.01.2021.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000633129730 від 12.01.2021.

Також ТОВ «ЛРЗ «Мотор» було проведено тендер (аукціон) UA-2020-08-10-000227-b предметом закупівлі якого були чутливі елементи АЧЄ-99 в кількості 50 шт.

Згідно рішення відповідальної особи №135 від 27.08.2020 ТОВ «Груп Інтрейд» було визнано переможцем конкурсної закупівлі з подальшим укладенням договору поставки.

Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Груп Інтрейд» був укладений договір поставки №376 від 18.09.2020.

На виконання даного договору було поставлено чутливий елемент АЧЄ-99 в кількості 50 шт. згідно акту приймання-передачі від 21.09.2020, в кількості 13 шт. згідно акту приймання-передачі від 21.12.2020.

За результатами вхідного контролю АЧЄ-99 в кількості 28 шт. були повернуті згідно акту №03/12-01, АЧЄ-99 в кількості 10 шт. були повернуті згідно акту №24/02-01.

Після проходження вхідного контролю на ТМЦ були виписані картки якості №114 від 06.11.2020, №135 від 11.02.20021.

ТОВ «Груп Інтрейд» - Постачальником за договором, були виписані видаткові накладні №0000030 від 25.01.2021, №0000100 від 25.02.2021 та зареєстровані податкові накладні №39 від 25.01.2021 на суму 395 994,19 грн в т.ч. ПДВ 65 999,03 грн, №37 від 25.02.2021 на суму 53 999,21 грн в т.ч. ПДВ 8 999,87 грн.

Зазначені ТМЦ були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картках складського обліку матеріалів №3275-1, №3275-2.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №19143 від 01.02.2023 на суму 395 994,19 грн в т.ч ПДВ 65 999,03 грн, №19144 від 01.02.2023 на суму 53 999,21 грн в т.ч. ПДВ 8 999,87 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником були надані сертифікати якості №1809 від 18.09.2020, №1412 від 14.12.2020.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладними перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000559231161 від 21.09.2020, №59000621167898 від 21.12.2020.

Щодо господарських відносинах з ТОВ «Промелектроніка», встановлено наступне.

Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» (Сторона 2) та ТОВ «Промелектроніка» (Сторона 1) було укладено договір оцінки технічного стану від 02.07.2019 №456 (а.с.161-164 том 2).

Згідно п 1.1 Договору Сторона 1 зобов`язується передати Стороні 2 запчастини до авіаційних двигунів та їх агрегатів (надалі - майно) для проведення оцінки його технічного стану (ОТС), а Сторона 2 зобов`язується, провести оцінку його технічного стану (ОТС) та повернути майно Стороні 1 по закінченню строку дії цього Договору або на першу його вимогу.

Відповідно до п. 1.3 Договору закупівля Стороною 2 Майна, що пройшло ОТС та визначене кондиційним, здійснюється партіями за окремими договорами.

За результатами проведених ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» тендерів з ТОВ «Промелектроніка» було укладено наступні договори:

1. Згідно проведеному тендеру №2782544 від 08.08.2018 на закупівлю ресор 2335.00.028, 2166.231-1 та Рішенню тендерної комісії - Протоколу №279, переможцем було оголошено ТОВ «Промелектроніка», з яким укладено договір поставки №941/кт від 14.12.2018.

На виконання умов якого, було поставлено ресори 2335.00.028 в кількості 10 шт., 2166.231-1 в кількості 4 шт., згідно акту прийому-передачі №3091 від 05.09.2019.

Після проходження вхідного контролю на підшипники були виписані картки якості №81 від 11.10.2019, №91 від 23.01.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №РН-0000082 від 05.02.2020 та зареєстрована податкова накладна №19 від 05.02.2020 на суму 233 823,58 грн в т.ч. ПДВ 38 970,60 грн.

Зазначені ресори були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картках складського обліку матеріалів №1328, №3463.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №7741 від 09.07.2020 на загальну суму 187 058,86 грн в т.ч. ПДВ 31176,48 грн, №19250 від 07.02.2023 на загальну суму 46764,72 грн в т.ч. ПДВ 7794,12 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №3090 від 03.09.2019.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес-накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000445397228 від 03.09.2019.

2. Згідно проведеному тендеру №3724050 від 07.03.2019 на закупівлю підшипників 75-207 та Рішенню тендерного комітету Протоколу №82, переможцем було оголошено ТОВ «Промелектроніка», з яким укладено договір поставки №344 від 23.05.2019 (а.с.192-196, 199-203 том 2).

На виконання умов вказаного Договору було поставлено підшипник 75-207 в кількості 5 шт., згідно акту прийому-передачі №0910 від 16.10.2019.

Після проходження вхідного контролю на підшипники була виписана картка якості №655 від 18.10.2019.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №РН-0001720 від 11.12.2019 та зареєстрована податкова накладна №45 від 11.12.2019 на суму 2502,00 грн в т.ч. ПДВ 417,00 грн.

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картці складського обліку матеріалів №43.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №5949 від 19.12.2019 на загальну суму 2 001,60 грн в т.ч. ПДВ 333,60 грн, №17687 від 28.10.2022р. на загальну суму 500,40 грн. в т.ч. ПДВ 83,40 грн.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000453682428 від 09.10.2019.

3. Згідно проведеному тендеру №3805236 від 26.03.2019 на закупівлю соплових апаратів, секторів та Рішенню тендерного комітету - Протоколу №89, переможцем було оголошено ТОВ «Промелектроніка», з яким укладено договір поставки №451/КТ від 24.06.2019.

На виконання умов вказаного Договору було поставлено: сопловий апарат 017.49.5750 в кількості 1 шт., згідно акту прийому-передачі №0810 від 10.10.2019; сектор 088.45.8570 ТВД в кількості 9 шт., згідно акту приймання-передачі №0412 від 06.12.2019; сектор 088.45.8570 ТВД в кількості 1 шт., згідно акту приймання-передачі №2712 від 20.01.2020; сектор 088.45.8570 ТВД в кількості 4 шт., згідно акту приймання-передачі №2312 від 27.12.2019; сопловий апарат 017.49.5750 в кількості 2 шт., згідно акту приймання-передачі №0604 від 06.04.2020.

За результатами вхідного контролю сопловий апарат 017.49.5750 в кількості 1 шт. повернуто, на решту ТМЦ були виписані картки якості №654 від 16.10.2019, №1327 від 13.12.2019, №1334 від 20.01.2020, №1337 від 30.01.2020, №668 від 17.04.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, були виписані видаткові накладні №РН-0001688 від 03.12.2019, №РН-0000029 від 23.01.2020, №РН-0000070 від 04.02.2020, №ПЄ-0000393 від 18.05.2020 та зареєстровані податкові накладні №3 від 03.12.2019 на суму 614400,00 грн в т.ч. ПДВ 102400,00 грн, №45 від 23.01.2020 на суму 2872800,00 грн в т.ч. ПДВ 478000,00 грн, №10 від 04.02.2020 на суму 1596000,00 грн в т.ч. ПДВ 266000,00 грн, №35 від 18.05.2020 на суму 614400,00 грн в т.ч. ПДВ 102400,00 грн.

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картках складського обліку матеріалів №4074, №14611, 1461.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі згідно платіжних доручень №5996 від 24.12.2019 на загальну суму 491 520,00 грн, в т.ч. ПДВ 81 920,00 грн, №18092 від 17.11.2022 на загальну суму 122 880,00 грн в т ч ПДВ 20 480,00 грн, №6315 від 30.01.2020 на загальну суму 2 298 240,00 грн в т.ч ПДВ 383 040,00 грн, №19140 від 01.02.2023 на загальну суму 574 560,00 грн в т.ч. ПДВ 95 760,00 грн, №6498 від 19.02.2020 на загальну суму 1 276 800,00 грн в т.ч. ПДВ 212 800,00 грн, №19142 від 01.02.2023 на загальну суму 319 200,00 грн в т.ч. ПДВ 53 200 00 грн, №7540 від 23.06.2020 на загальну суму 491 520,00 грн в т.ч. ПДВ 81 920,00 грн, №18092 від 17.11.2022 на загальну суму 122 880,00 грн в т.ч. ПДВ 20 480,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №0710 від 07.10.2019, №0412 від 04.12.2019, №2312 від 23.12.2019, №2712 від 27.12.2019, №0604 від 06.04.2020.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000453083776 від 07.10.2019, №59000467634560 від 04.12.2019, №59000475197654 від 27.12.2019, №59000473628877 від 23.12.2019, №59000496241926 від 20.03.2020.

4. Згідно проведеному тендеру №3965778 від 07.05.2019 на закупівлю тяг 99.16.10.070 та Рішенню тендерного комітету - Протоколу №156 від 07.06.2019 переможцем було оголошено ТОВ «Промелектроніка», з яким укладено договір поставки №442 від 26.06.2019 (а.с.21-23, 26-32 том 3).

На виконання умов вказаного Договору було поставлено тягу 99.16.10.070 в кількості 100 шт. згідно актів прийому-передачі №1209 від 04.09.2019, №2312 від 27.12.2019.

Після проходження вхідного контролю на підшипники були виписані картки якості №1319 від 12.09.2019, №1331 від 13.01.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №РН-0000030 від 23.01 2020 та зареєстрована податкова накладна №46 від 23.01.2020 на суму 1 453 970,40 грн в т.ч. ПДВ 242 328,40 грн (а.с.39-41 том 3).

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картці складського обліку матеріалів №1463.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №6316 від 30.01.2020 на загальну суму 1 163 176,32 грн в т.ч. ПДВ 193 862,72 грн, №19141 від 01.02.2023 на загальну суму 290 794,08 грн в т.ч. ПДВ 48 465,68 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником були надані сертифікати якості №1209 від 02.09.2019, №2312 від 23.12.2019.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною ТОВ «Нова Пошта» №59000445117632 від 02.09.2019 №59000473628877 від 23.12.2019.

5. Згідно проведеному тендеру №4634465 від 21.10.2019 на закупівлю ричагів 2176.01.680-6, втулок з золотником 2268.01.110, втулок з золотником 2268.01.530-1, фланців 2185.02.076-3, кілець поршневих АК150-018, кулачків 2073.161. та Рішенню тендерного комітету - Протоколу №320 від 12.11.2019 переможцем було оголошено ТОВ «Промелектроніка», з яким укладено договір поставки №862 від 10.12.2019.

На виконання умов вказаного Договору було поставлено ричаг вихідний 2176.01.680-6 в кількості 10 шт., втулка з золотником 2268.01.110 в кількості 2 шт., втулка з золотником 2268.01.530-1 в кількості 7 шт., згідно акту прийому-передачі №2312 від 27.12.2019 (а.с.64 том 3), фланець 2185.02.076-3 в кількості 20 шт., втулка з золотником 2268.01.530-1 в кількості 3 шт., кільце поршневе АК150-018 в кількості 20 шт., кулачок 2073.161 в кількості 10 шт., згідно акту приймання-передачі №2711 від 29.11.2019 (а.с.65 том 3), втулка з золотником 2268.01.110 в кількості 3 шт., згідно акту приймання-передачі №2612 від 17.01.2020.

Після проходження вхідного контролю на ТМЦ були виписані картки якості №4 від 28.01.2020, №96 від 10.12.2019, №2, №3 від 12.02.2020, №5 від 03.03.2020, №97 від 29.01.2020, №98 від 29.01.2020, №99 від 20.02.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, були виписані видаткові накладні №РН-0000080 від 05.02.2020, №РН-0000081 від 05.02.2020, №ПЄ-0000394 від 18.05.2020 та зареєстровані податкові накладні №17 від 05.02.2020 на суму 199 791,24 грн в т.ч. ПДВ 33 298,54 грн, №18 від 05.02.2020 на суму 172 441,92 грн в т.ч. ПДВ 28 740,32 грн, №37 від 18.05.2020 на суму 346 435,74 грн в т.ч. ПДВ 57 739,29 грн.

Всі вищезазначені ТМЦ були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картках складського обліку матеріалів №3026, №2126, №671, №126, №661, №658.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №7592 від 30.12.2020 на загальну суму 159 832,99 грн в т.ч. ПДВ 26 638,83 грн, №19251 від 07.02.2023 на загальну суму 39 958,25 грн в т.ч. ПДВ 6 659,71 грн, №7216 від 19.05.2020 на загальну суму 137 953,54 грн в т.ч. ПДВ 22 992,26 грн, №19252 від 07.02.2023 на загальну суму 34 488,38 грн в т.ч. ПДВ 5 748,06 грн, №7281 від 27.05.2020 на загальну суму 277 148,59 грн в т.ч. ПДВ 46 191,43 грн, №19253 від 07.02.2023 на загальну суму 69 287,15 грн в т.ч. ПДВ 11 547,86 грн (а.с.88-93 том 3).

На вказані ТМЦ Постачальником були надані сертифікати якості №2312 від 23.12.2019, №2711 від 27.11.2019, №2612 від 26.12.2019.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000473628877 від 23.12.2019, №59000465622603 від 27.11.2019, №59000474794521 від 26.12.2019.

6. ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» було проведено тендер №4580526 від 07.10.2019 на закупівлю чутливих елементів АЧЄ-240 у кількості 30 шт. Єдиним підприємством, яке надіслало запропоновану продукцію було ТОВ «Промелектроніка», згідно акту приймання-передачі №2611 від 29.11.2019, після проходження вхідного контролю на підшипники була виписана картка якості №95 від 04.12.2019 (а.с.104-106 том 3).

Згідно рішення тендерного комітету - Протоколу №358 від 17.12.2019 переможцем було оголошено ТОВ «Промелектроніка», з яким укладено договір поставки №33 від 10.02.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №ПЄ-0000392 від 18.05.2020 та зареєстрована податкова накладна №36 від 18.05.2020 на суму 1 152 000,00 грн в т.ч. ПДВ 192 000,00 грн.

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картці складського обліку матеріалів №3277.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжного доручення №19165 від 01.02.2023 на загальну суму 1 152 000,00 грн в т.ч. ПДВ 192 000,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №2611 від 26.11.2019.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000465255320 від 26.11.2019.

7. ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» 26.02.2021 проведено тендер (аукціон) UA-2020-03-05- 002499-с предметом закупівлі золотник з втулкою.

Згідно рішення Відповідальної особи №49 від 01.04.2020ТОВ «Промелектроніка» було визнано переможцем конкурсної закупівлі з подальшим укладенням договору поставки.

Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Промелектроніка» було укладено договір поставки №197 від 28.05.2020 (а.с.125-129). На виконання умов вказаного Договору було поставлено золотник з втулкою 2218.03.540-1 в кількості 7 шт., згідно акту прийому-передачі №1101 від 15.01.2021.

Після проходження вхідного контролю на ТМЦ була виписана картка якості №23 від 20.04.2021.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №0000138 від 21.04.2021 та зареєстрована податкова накладна №27 від 21.04.2021 на суму 22 770,00 грн в т.ч. ПДВ 3 795,00 грн.

Золотник з втулкою були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картці складського обліку матеріалів №1599.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжного доручення №17229 від 22.09.2022 на загальну суму 22 770,00 грн в т.ч. ПДВ 3 795,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №1101 від 11.01.2021.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000632685491 від 11.01.2021 (а.с.142 том 3).

8. Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Промелектроніка» було укладено Договір поставки №198 від 28.05.2020.

На виконання умов вказаного Договору було поставлено свічу запалювання СП-51П в кількості 10 шт., згідно акту прийому-передачі №2505 від 27.05.2020, які були передані для проходження вхідного контролю.

Після проходження вхідного контролю на ТМЦ була виписана картка якості №511/1 від 29.05.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №ПЄ-0000461 від 04.06.2020 та зареєстрована податкова накладна №14 від 04.06.2020 на суму 744 000,00 грн в т.ч. ПДВ 124 000,00 грн.

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картці складського обліку матеріалів №1852.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №7622 від 02.07.2020 на загальну суму 595 200,00 грн в т.ч. ПДВ 99 200,00 грн, №19255 від 07.02.2023 на загальну суму 148 800,00 грн в т.ч. ПДВ 24 800 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №2505 від 25.05.2020.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000516309276 від 25.05.2020.

9. Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Промелектроніка» було укладено Договір поставки №351 від 25.08.2020.

На виконання умов вказаного Договору було поставлено фільтроелемент 8Д5.886.528-1 в кількості 4 шт., згідно акту прийому-передачі від 22.08.2020.

Після проходження вхідного контролю на підшипники була виписана картка якості №102 від 22.08.2022.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №ПЄ-0000699 від 31.08.2020 та зареєстрована податкова накладна №61 від 31.08.2020 на суму 51 600,00 грн в т.ч. ПДВ 8 600,00 грн.

Зазначені підшипники були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображено у картці складського обліку матеріалів №4460.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №8305 від 15.09.2020 на загальну суму 41 280,00 грн в т.ч. ПДВ 6 880,00 грн, №18256 від 29.11.2022 на загальну суму 10 320,00 грн в т.ч. ПДВ 1 720,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником був наданий сертифікат якості №2108 від 21.08.2020.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000547963556 від 21.08.2020.

10. Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Промелектроніка» було укладено договір поставки №253 від 19.06.2020.

На виконання умов вказаного Договору було поставлено свічу СП-51П в кількості 10 шт., згідно акту прийому-передачі №3009 від 02.10.2020, фільтроелемент 8Д2.966.697-05 в кількості 10 шт., згідно акту приймання-передачі №1806 від 20.06.2020, фільтроелемент 8Д5.886.528-1 в кількості 2 шт., згідно акту приймання-передачі №2406 від 26.06.2020, фільтроелемент 8Д5.886.528-1 в кількості 4 шт., згідно акту приймання-передачі №2606 від 27.06.2020, фільтроелемент 8Д5.886.528-1 в кількості 4 шт., згідно акту приймання-передачі №0607 від 09.07.2020.

Після проходження вхідного контролю на ТМЦ були виписані картки якості №517 від 07.10.2020, №87 від 20.06.2020, №91/1 від 26.06.2020, №96 від 15.07.2020, №92 від 27.06.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, були виписані видаткові накладні №0000870 від 20.10.2020, №ПЄ-0000494 від 20.06.2020, №ПЄ-0000502 від 26.06.2020, №ПЄ-0000504 від 27.06.2020, №ПЄ-0000579 від 17.07.2020 та зареєстровані податкові накладні №86 від 20.10.2020 на суму 744 000,00 грн в т.ч. ПДВ 124 000,00 грн, №48 від 20.06.2020 на суму 410 400,00 грн в т.ч. ПДВ 68 400,00 грн, №61 від 26.06.2020 на суму 25 800,00 грн в т.ч. ПДВ 4 300,00 грн, №62 від 27.06.2020 на суму 51 600,00 грн в т.ч. ПДВ 8 600,00 грн, №70 від 17.07.2020 на суму 51 600,00 грн в т.ч. ПДВ 8 600,00 грн.

Зазначені ТМЦ були оприбутковані на складі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та відображені у картках складського обліку матеріалів №60, №4460, №1852.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №8822 від 29.10.2020 на загальну суму 595 200,00 грн в т.ч. ПДВ 99 200,00 грн, №18255 від 29.11.2022 на загальну суму 148 800,00 грн в т.ч. ПДВ 24 800,00 грн, №7848 від 28.07.2020 на загальну суму 431 520,00 грн в т.ч. ПДВ 71 920,00 грн, №19256 від 07.02.2023 на загальну суму 82 080,00 грн в т.ч. ПДВ 13 680,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником були надані сертифікати якості №3009 від 30.09.2020, №1806 від 18.06.2020, №2406 від 24.06.2020, №2606 від 26.06.2020, №0607 від 06.07.2020.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000564044185 від 30.09.2020, №59000524884673 від 18.06.2020, №59000526867084 від 24.06.2020, №59000527670251 від 26.06.2020, №59000530849897 від 06.07.2020.

11. Між ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» та ТОВ «Промелектроніка» було укладено договір поставки №447 від 19.10.2020.

На виконання умов вказаного Договору було поставлено фільтроелементи 8Д5.886.528.1 в кількості 2 шт., згідно актів прийому-передачі №2809 від 30.09.2020, №0810 від 08.10.2020.

Після проходження вхідного контролю на підшипники були виписані картки якості №116 від 30.09.2020, №120 від 09.10.2020.

ТОВ «Промелектроніка» - Постачальником за договором, була виписана видаткова накладна №0000875 від 19.10.2020 та зареєстрована податкова накладна №91 від 19.10.2020 на суму 25 800,00 грн в т.ч. ПДВ 4 300,00 грн.

За поставлені ТМЦ було повністю здійснено розрахунок у безготівковій формі, згідно платіжних доручень №8860 від 30.10.2020 на загальну суму 20 640,00 грн в т.ч. ПДВ 3 440,00 грн, №18257 від 29.11.2022 на загальну суму 5 160,00 грн в т.ч. ПДВ 860,00 грн.

На вказані ТМЦ Постачальником були надані сертифікати якості №2809 від 28.09.2020, №0810 від 08.10.2020.

Факт транспортування ТМЦ підтверджується експрес - накладною перевізника ТОВ «Нова Пошта» №59000563065785 від 28.09.2020, №59000567557131 від 08.10.2020.

Колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що оцінивши наявні в матеріалах справи копії первинних документів (актів приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей, видаткових накладних, податкових накладних, платіжних доручень, товарно-транспортних документів), документів з проведення вхідного контролю та оприбуткування товару, що був предметом договорів поставки ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка», апеляційний суд виходить із того, що ГУ ДПС у Волинській області не заперечує надходження товару до ТзОВ «ЛРЗ «Мотор», не спростовує передачу товару від постачальників до покупця у цьому ланцюгу з огляду на відсутність матеріально-технічних, трудових можливостей у контрагентів позивача.

Як вбачається з матеріалів справи, ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» здійснило передачу товару, вказаного у специфікаціях до договорів поставки, виписано видаткові накладні та податкові накладні, зареєструвавши їх в ЄРПН. Зі свого боку ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» були також виконані умови договорів поставки: за товар, який пройшов вхідний контроль та на який постачальниками надано видаткові накладні, зареєстровано в ЄРПН податкові накладні, перераховані кошти з банківського рахунку товариства на рахунки ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка». Приймання товару підтверджується актами приймання-передачі продукції, картками складського обліку.

Так, досліджені під час податкової перевірки та судом у ході розгляду справи первинні документи згідно з пунктом 44.1 статті 44 ПК України є підставою для податкового обліку та відповідно до приписів пункту 198.1, 198.3, 201.10 ПК України дають ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» право на включення відповідних сум ПДВ до податкового кредиту. Ці документи містять достатні дані про зміст та обсяг господарських операцій, їх учасників, дату і місце їх складання, а отже підтверджують фактичне здійснення спірних господарських операцій з придбання позивачем товару.

Як вірно зазначено судом першої інстанції, акт перевірки не містить доводів щодо неможливості реального здійснення ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» господарських операцій із ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виконання умов укладених договорів; фактичного нездійснення господарської діяльності ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» саме в період поставки товару на ТзОВ «ЛРЗ «Мотор»; відсутності у контрагентів-постачальників взаємозв`язку між укладеними із ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» договорами та господарською діяльністю платника податків; здійснення спірних господарських операцій без належної обачливості ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» або за наявності узгоджених дій із контрагентом з метою отримання податкової вигоди.

Апеляційний суд звертає увагу, що укладення договорів поставки за результатами тендерної закупівлі було після перевірки позивачем спроможності такого учасника забезпечити виконання умов договору поставки шляхом дослідження технічного стану такого майна. Враховуючи специфіку договорів поставки з урахуванням предмету закупівлі та мети використання придбаного товару у господарській діяльності ТзОВ «ЛРЗ «Мотор», останнє самостійно здійснює контроль якості продукції та перевірку її на відповідність технічним умовам, стандартам.

Згідно наданих суду доказів на ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» впроваджена процедура вхідного контролю майна для ремонту авіаційної техніки. З 08.11.2019 на підприємстві діє Стандарт СТП 984.03.027-19, згідно з яким вхідний контроль виконується з метою попередження надходження у виробництво (на робочі місця) матеріалів, напівфабрикатів, запасних частин, технологічного обладнання та інструменту, що використовується при ремонті авіаційної техніки та не відповідають вимогам нормативної документації.

ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» Центральним управлінням метрології і стандартизації Збройних Сил України Міністерства оборони України видано свідоцтво про уповноваження №084М від 02.10.2017 (дійсне до 02.10.2022) про те, що метрологічна лабораторія підприємства відповідає критеріям уповноваження на проведення метрологічних робіт у сфері оборони.

Згідно із сертифікатом №UA229196 система управління якістю товариства відповідає вимогам Міжнародного стандарту ISO 9001:2015.

В грудні 2016 року товариство отримало від Міністерства оборони України сертифікат схвалення організації з технічного обслуговування та ремонту №UA.145B.0416 (а.с.68 том 1), а Державним підприємством «Укрметртестстандарт» видано сертифікати визнання вимірювальних можливостей №ПТ-298/17, №ПТ-476/19.

Цими документами підтверджено можливість і обов`язок ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» власними силами здійснювати перевірку товарно-матеріальних цінностей на відповідність вимогам технічних умов та якості матеріалів, незалежно від наданих постачальником документів про якість.

Разом з тим суд першої інстанції вірно зазначив, що видані постачальниками сертифікати якості не є первинними документами бухгалтерського обліку і не розкривають зміст господарської операції, а їх перевірка не відноситься до компетенції податкових органів. Сама по собі відсутність сертифікатів якості від виробника не може бути підставою для позбавлення платника податків-покупця права на податковий кредит, оскільки ПК України не містить такої вказівки.

Верховний Суд у постанові від 23 серпня 2023 року у справі №440/12447/21 зазначив, що за своєю суттю сертифікати якості не є документами первинного бухгалтерського обліку, що підтверджують обставини придбання та продажу товарно-матеріальних цінностей, а призначені лише для підтвердження якості товару, а тому наявність чи відсутність останніх може свідчити лише про дотримання чи порушення правил сертифікації товарів, що не пов`язані з дотриманням вимог податкового законодавства.

Визначальним для вирішення спорів про наявність податкових наслідків за результатами вчинення господарських операцій є дослідження сукупності обставин та первинних документів, які можуть як підтверджувати, так і спростовувати реальність господарських операцій. При цьому самі лише наявність податкової інформації щодо контрагентів, окремі недоліки в заповненні товарно-супровідних документів чи відсутність сертифікатів якості продукції не можуть бути самостійними та достатніми підставами для висновку про нереальність господарських операцій як таких.

Верховний Суд у постанові від 31 серпня 2023 року у справі №814/2804/14 зазначив, що ненадання такого документа як товарно-транспортна накладна чи надання його неоформленого належним чином, саме по собі не може бути підставою для висновків про відсутність підтвердження реальності здійснення господарських операцій з придбання товару. Зазначеними транспортними документами підтверджуються витрати на перевезення вантажів, а не на придбання товару.

У постанові Верховного Суду від 19 квітня 2023 року №420/20757/21 товарно-транспортні накладні є доказом факту перевезення (переміщення) товару, натомість факт передання товару та, відповідно, набуття права власності на нього має підтверджуватись видатковою накладною.

Разом з тим, судова колегія звертає увагу, що у даній справі ГУ ДПС у Волинській області не надано доказів та не зазначено обставин, які б свідчили про наміри сторін ухилитися від оподаткування доходів, отриманих внаслідок виконання договорів, або приховування дійсного об`єкту оподаткування, зменшення бази оподаткування, створення штучних підстав для незаконного відшкодування сум сплачених податків за рахунок коштів бюджету, отримання незаконних пільг з оподаткування тощо.

Не підтверджено відповідачем й невідповідності господарських операцій цілям та завданням статутної діяльності позивача, що, в свою чергу, могло б свідчити про безпідставність формування ним даних податкового обліку.

Висновки ж контролюючого органу переважно ґрунтуються виключно на оцінці наявної в базах даних інформації, що не є достатнім для об`єктивного встановлення дійсних обставин.

Таким чином, апеляційний суд не бере до уваги покликання відповідача про непідтвердження здійснення господарських операцій, за якими позивач сформував податковий кредит, у зв`язку з відповідністю постачальників пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Відтак, віднесення постачальника до «ризикових» не свідчить про те, що той не мав можливості здійснювати поставку товару.

Податкові накладні виписані ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка», були зареєстровані, що також свідчить про відсутність будь-якого із критеріїв ризиковості здійснення операцій або ризиковості платника податку у спірних правовідносинах.

Також відсутні докази того, що діяльність ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» була перевірена шляхом проведення податкової перевірки таких платників.

Зазначене свідчить про те, що у відповідача відсутні беззаперечні, належні та допустимі докази у спростування доводів ТзОВ «ЛРЗ «Мотор». Такі докази були відсутні як на час проведення позапланової документальної виїзної перевірки та прийняття податкового повідомлення-рішення, так і на час розгляду справи у суді.

Таким чином, відсутність у контролюючого органу інформації про введення в обіг на ринок товару, реалізованого ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» для ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» у зв`язку з відсутністю в ЄРПН зареєстрованих накладних на придбання ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» товару або на реалізацію товарно-матеріальних цінностей, необхідних для виготовлення такого товару, а так само відсутність в Єдиній автоматизованій інформаційній системі Державної митної служби України митних декларацій за зовнішньоекономічними операціями ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» з придбання вказаних товарно-матеріальних цінностей не може бути підставою для позбавлення позивача, який не має відношення до попередніх ланцюгів постачання ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка», права на податковий кредити за рахунок сплаченого у ціні товару ПДВ згідно із зареєстрованою у встановленому порядку податковою накладною.

За таких обставин, апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції, що належні, допустимі і достатні докази на спростування первинних документів відповідач не надав, а тому висновки про завищення позивачем податкового кредиту внаслідок здійснення фінансово-господарських операцій з контрагентами ТзОВ «Підшипникцентр», ТзОВ «Груп Інтрейд», ТзОВ «Промелектроніка» на 2288 035,00 грн суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, є недоведеними.

З врахуванням наведеного колегія суддів вважає, що судом першої інстанції підставно задоволено позов, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення від 25.05.2023 форми «В4» №0064770701.

Статтею 316 КАС України передбачено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи наведене вище, колегія суддів апеляційного суду вважає, що рішення суду першої інстанції є законним, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, з наведених вище мотивів, тому підстави для скасування чи зміни рішення суду першої інстанції відсутні.

Керуючись статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Волинській області залишити без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2023 року у справі №140/25971/23 без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття.

На постанову протягом тридцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до суду касаційної інстанції.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя І. І. Запотічний судді І. В. Глушко О. І. Довга Повне судове рішення складено 21.03.2024

Дата ухвалення рішення14.03.2024
Оприлюднено25.03.2024
Номер документу117830996
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/25971/23

Постанова від 14.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 13.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Рішення від 19.10.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні