Рішення
від 14.03.2024 по справі 910/20192/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

14.03.2024Справа № 910/20192/23

Господарський суд міста Києва у складі головуючого судді Демидова В.О., за участю секретаря судового засідання Ятковської К.К., розглянувши справу за позовом Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (61022, Харківська обл., місто Харків, Майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 6 під`їзд, 1 поверх, кімната 35) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЗАХИСТ 1" (02160, місто Київ, вулиця М. Раскової, будинок 11, кімната 201) про стягнення 136 000,00 грн

За участю представника позивача - Пономаренко В. О.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

29.12.2023 на адресу Господарського суду міста Києва надійшла позовна заява Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЗАХИСТ 1" (далі відповідач) про стягнення 136 000,00 грн та була передана 02.01.2024 судді Демидову В.О. відповідно до автоматизованого розподілу судової справи між суддями.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем не виконано рішення Адміністративної колегії Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 09.06.20216 №02/56-рш «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції» щодо сплати штрафу, у зв`язку з чим позивач просить суд стягнути з відповідача штраф у розмірі 68 000,00 грн та пеню у розмірі 68 000,00 грн.

Ухвалою суду від 05.02.2024 відкрито провадження у справі та ухвалено проводити розгляд справи за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 27.02.24 о 10:20 год та зазначено про обов`язок Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЗАХИСТ 1" зареєструвати свій електронний кабінет.

Ухвалою суду від 27.02.2024 відкладено підготовче засідання на 05.03.24 о 13:05 год.

01.03.2024 через систему «Електронний суд» від представника позивача Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надійшло клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції з використанням власних технічних засобів.

Ухвалою суду від 04.03.2024 заяву представника позивача Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів за допомогою сервісу підсистеми відеоконференцзв`язку ЄСІТС (ВКЗ) - задоволено.

У судовому засіданні 05.03.2024 представник позивача приймала участь у судовому засіданні в режимі відео конференції поза межами приміщення суду та надала свої пояснення.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, повідомлявся належним чином про причини неявки суд не повідомив.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 05.03.2024 закрито підготовче провадження у справі № 910/20192/23 та призначено справу до судового розгляду по суті на 14.03.2024.

У судове засідання 14.03.2024 з`явився представник позивача, позовні вимоги підтримав.

Представник відповідача у судове засідання 14.03.2024 не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Згідно з ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час та місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Зважаючи на викладене, оскільки неявка представника відповідача не перешкоджає всебічному, повному та об`єктивному розгляду всіх обставин справи, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.

В судовому засіданні 14.03.2024 оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно дослідивши надані докази, суд встановив такі фактичні обставини.

За результатами розгляду справи №02-01-50/27-2016 про порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «Промзахист 1» (відповідач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Ідеал» законодавства про захист економічної конкуренції адміністративною колегією Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийнято рішення від 09.06.2016 №02/56-рш.

Пунктом 1 резолютивної частини Рішення № 02/56-рш визнано, що дії ТОВ «Ідеал» та ТОВ «Промзахист 1» є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів на закупівлю у 2015 році військовою частиною НОМЕР_1 Теплообмінників; установок для кондиціонування повітря не побутових, не побутових холодильного та морозильного устаткування (ДКПП 016-2010 код 28.25.1) (регенеративні патрони РП-5 або еквівалент - 243 шт.)» (оголошення про проведення процедури торгів у ВДЗ №238 (22.04.2015) від 22.04.2015 номер оголошення 118414).

За вчинене порушення законодавства про захист економічної конкуренції згідно з пунктом 3 резолютивної частини Рішення № 02/56-рш на ТОВ «Промзахист 1» накладений штраф у розмірі 68 000,00 гривень.

Відповідно до частини першої статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» рішення органів Антимонопольного комітету України надається для його виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.

Копію Рішення № 02/56-рш із супровідним листом від 10.06.2016 №02/2320 було направлено на адресу ТОВ «Промзахист 1», що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, з фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (станом на дату надсилання листа) - 02160, м. Київ, вул. М. Раскової, 11, кім. 201, та супровідним листом від 10.06.2016 № 02/2321 разом з описом вкладення у цінний лист №02/2321 на поштову адресу ТОВ «Промзахист 1» - 04119, м. Київ, вул. Білоруська, 36, оф. 4.

Конверти, якими було направлено рекомендовані поштові відправлення № 3600112339769 та №3600112339777 були повернуті до територіального відділення з відмітками відділення поштового зв`язку - «за закінченням встановленого строку зберігання».

Відповідно до ст. 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, у разі, якщо вручити рішення, розпорядження, немає можливості, зокрема, внаслідок: відсутності фізичної особи за останнім відомим місцем проживання (місцем реєстрації); відсутності посадових осіб чи уповноважених представників суб`єкта господарювання, органу адміністративно-господарського управління та контролю за відповідною юридичною адресою, - рішення, розпорядження органів Антимонопольного комітету України вважається таким, що вручене відповідачу, через десять днів з дня оприлюднення інформації про прийняте рішення, розпорядження в офіційному друкованому органі (газета Верховної Ради України "Голос України", газета Кабінету Міністрів України "Урядовий кур`єр", "Офіційний вісник України", друковані видання відповідної обласної ради за останнім відомим місцем проживання чи місцем реєстрації, юридичної адреси відповідача).

Інформацію про Рішення №02/56-рш опубліковано в друкованому виданні Кабінету Міністрів України «Урядовий кур`єр» №165 (5785) від 03.09.2016.

Таким чином, копія рішення №02/56-рш вважається такою, що отримана відповідачем 14.09.2016.

Статтею 6 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" передбачено, що адміністративні колегії територіальних відділень Антимонопольного комітету України є органами Антимонопольного комітету України.

Відповідно до частини другої статті 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" рішення органів Антимонопольного комітету України є обов`язковими до виконання.

Згідно з частиною третьою статті 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" особа, на яку накладено штраф за рішенням органу Антимонопольного комітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу.

Отже, штраф, накладений Рішенням № 02/56-рш на ТОВ «Промзахист 1», підлягав сплаті з урахуванням положень статті 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" до 14.11.2016 включно.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 58 Закону України «Про захист економічної конкуренції» органи Антимонопольного комітету України з власної ініціативи чи за заявами осіб можуть переглянути рішення, прийняті ними у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та у заявах, справах про узгоджені дії, концентрацію. Органи Антимонопольного комітету України, які прийняли рішення, можуть зупинити виконання рішення до закінчення його перегляду, про що письмово повідомляються особи, які беруть участь у справі.

Так, Антимонопольний комітет України (далі - Комітет) листом від 29.08.2016 №200-20.6/04-9096 (вх. №02/599 від 08.09.2016) повідомив територіальне відділення про прийняття заяви ТОВ «Промзахист 1» б/н б/д до розгляду розпорядженням державного уповноваженого Комітету від 29.08.2016 №04/233-р про перевірку Рішення №02/56-рш.

Комітет листом від 19.10.2016 №200-20.06/04-11096 (вх. №02/701 від 24.10.2016) повідомив територіальне відділення про зупинення розгляду заяви ТОВ «Промзахист 1» б/н б/д, у зв`язку з поданням позову ТОВ «Ідеал» до Господарського суду Полтавської області про визнання недійсним Рішення №02/56-рш, до закінчення розгляду судом справи № 917/1454/16.

Листом від 21.01.2019 №200-20.6/04-744 (вх. №66-01/1пр від 04.02.2019) Комітет повідомив територіальне відділення про поновлення розгляду заяви ТОВ «Промзахист 1».

Частиною 3 ст. 58 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що за результатами перегляду органи Антимонопольного комітету України можуть: залишити рішення без змін; змінити рішення; скасувати рішення; прийняти нове рішення, передбачене ст. ст. 31 та 48 цього Закону, ч. 1 ст. 30 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

За результатами розгляду заяви ТОВ «Промзахист 1» б/н б/д Комітетом 20.08.2020 прийнято рішення №545-р, за яким рішення адміністративної колегії Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 09.06.2016 №02/56-рш залишено без змін.

Частиною восьмою статті 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" передбачено, що суб`єкт господарювання зобов`язаний протягом п`яти днів з дня сплати штрафу надіслати відповідно до Антимонопольного комітету України або його територіального відділення документи, що підтверджують сплату штрафу.

Позивач, посилаючись на те, що відповідач не сплатив визначений Рішенням № 02/56-рш штраф, звернувся до суду з цим позовом про стягнення 68 000,00 грн штрафу та 68 000,00 грн пені, нарахованої за періоди з 21.08.2020 до 21.12.2023 включно.

Відповідно до ч. 5 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка від суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням органу Антимонопольного комітету України. Нарахування пені припиняється з дня прийняття господарським судом рішення про стягнення відповідного штрафу. Нарахування пені зупиняється на час розгляду чи перегляду господарським судом: справи про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України про накладення штрафу; відповідного рішення (постанови) господарського суду. Нарахування пені зупиняється на час розгляду органом Антимонопольного комітету України заяви особи, на яку накладено штраф, про перевірку чи перегляд рішення у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Таким чином, з урахуванням ч. 5 ст. 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» нарахування пені зупинялось у період з 29.08.2016 по 20.08.2020 (включно), тобто на час розгляду Комітетом заяви ТОВ «Промзахист 1» про перевірку Рішення №02/56-рш.

Відповідно до підпункту 6.5 пункту 6 розпорядження Голови Антимонопольного комітету України від 28.11.2019 № 23-рп «Про реорганізацію територіальних відділень Антимонопольного комітету України», (зі змінами) (далі - Розпорядження № 23-рп), постановлено припинити з 01.06.2020 Полтавське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (ідентифікаційний код - 21076316) шляхом приєднання до Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (ідентифікаційний код - 22630473).

Підпунктом 6.6 пункту 6 Розпорядження № 23-рп визначено, що Харківське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (ідентифікаційний код - 22630473), є правонаступником всіх майнових прав та обов`язків Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (ідентифікаційний код - 21076316).

У підпунктах 6.11 та 6.13 пункту 6 Розпорядження № 23-рп зазначається, що Полтавському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України (ідентифікаційний код - 21076316) з 01.06.2020 необхідно припинити виконання функцій, які було покладено на нього Положенням про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженим розпорядженням Комітету № 32-р від 23.02.2001 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за № 291/5482 (далі - Положення про територіальне відділення), а Харківському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України (ідентифікаційний код - 22630473) з 02.06.2020 необхідно розпочати виконання функцій, покладених на територіальне відділення Положенням про територіальне відділення.

Відповідно до підпунктів 7.6 та 7.7 пункту 7 Розпорядження № 23-рп найменування Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України ((ідентифікаційний код 22630473) з 02.06.2020 змінюється на Східне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України.

Таким чином, відбувся перехід прав та обов`язків Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України до Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.

Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду на таке.

Згідно положень ст. 1 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" (далі - ЗУ "Про Антимонопольний комітет України"), Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель. Особливості спеціального статусу Антимонопольного комітету України обумовлюються його завданнями та повноваженнями, в тому числі роллю у формуванні конкурентної політики, та визначаються цим Законом, іншими актами законодавства.

Антимонопольний комітет України здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, законів України "Про захист економічної конкуренції", "Про захист від недобросовісної конкуренції", "Про державну допомогу суб`єктам господарювання", цього Закону, інших законів та нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів (ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про Антимонопольний комітет України").

Відповідно до ст. 22 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов`язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом.

Положеннями ст. 48 Закону України "Про захист економічної конкуренції" передбачено, що за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення, зокрема, про накладення штрафу.

Відповідно до ч. 1 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" рішення (витяг з нього за вилученням інформації з обмеженим доступом, а також визначеної відповідним державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, головою територіального відділення Антимонопольного комітету України інформації, розголошення якої може завдати шкоди інтересам інших осіб, які брали участь у справі), розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень надається для виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.

Згідно ч. 2, 3 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" рішення та розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень є обов`язковими до виконання. Особа, на яку накладено штраф за рішенням органу Антимонопольного комітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами розгляду справи №02-01-50/27-2016 про порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «Промзахист 1» (відповідач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Ідеал» законодавства про захист економічної конкуренції адміністративною колегією Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийнято рішення від 09.06.2016 №02/56-рш.

Пунктом 1 резолютивної частини Рішення № 02/56-рш визнано, що дії ТОВ «Ідеал» та ТОВ «Промзахист 1» є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів на закупівлю у 2015 році військовою частиною НОМЕР_1 Теплообмінників; установок для кондиціонування повітря не побутових, не побутових холодильного та морозильного устаткування (ДКПП 016-2010 код 28.25.1) (регенеративні патрони РП-5 або еквівалент - 243 шт.)» (оголошення про проведення процедури торгів у ВДЗ №238 (22.04.2015) від 22.04.2015 номер оголошення 118414).

За вчинене порушення законодавства про захист економічної конкуренції згідно з пунктом 3 резолютивної частини Рішення № 02/56-рш на ТОВ «Промзахист 1» накладений штраф у розмірі 68 000,00 гривень.

За результатами розгляду заяви ТОВ «Промзахист 1» б/н б/д Комітетом 20.08.2020 прийнято рішення №545-р, за яким рішення адміністративної колегії Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 09.06.2016 №02/56-рш залишено без змін.

Відтак, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги в частині стягнення з відповідача суми штрафу в розмірі 68 000,00 грн є правомірними.

Як зазначалося вище, відповідно до ч. 5 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка від суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням органу Антимонопольного комітету України. Нарахування пені припиняється з дня прийняття господарським судом рішення про стягнення відповідного штрафу. Нарахування пені зупиняється на час розгляду чи перегляду господарським судом: справи про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України про накладення штрафу; відповідного рішення (постанови) господарського суду. Нарахування пені зупиняється на час розгляду органом Антимонопольного комітету України заяви особи, на яку накладено штраф, про перевірку чи перегляд рішення у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Таким чином, з урахуванням ч. 5 ст. 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» нарахування пені зупинялось у період з 29.08.2016 по 20.08.2020 (включно), тобто на час розгляду Комітетом заяви ТОВ «Промзахист 1» про перевірку Рішення №02/56-рш.

У зв`язку із простроченням сплати штрафу, позивачем на підставі ч. 5 ст. 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» заявлено до стягнення з відповідача 68 000,00 грн пені. При цьому, нарахування пені здійснено у розмірі 1,5% від суми штрафу за кожен день прострочення за період з 21.08.2020 по 21.12.2023 (1217 дні). Згідно наданого позивачем розрахунку, сума пені склала 1 241 340,00 грн, але була обмежена розміром штрафу відповідно до норм ч. 5 ст. 56 ЗУ «Про захист економічної конкуренції».

Відповідно до ч. 7 та ч. 9 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" в редакції чинній на момент виникнення спірних зобов`язань, у разі несплати штрафу у строки, передбачені рішенням, та пені органи Антимонопольного комітету України стягують штраф та пеню у судовому порядку; суми стягнутих штрафів та пені зараховуються до державного бюджету.

Здійснивши перевірку наданого позивачем розрахунку пені, судом встановлено його правильність та відповідність вимогам чинного законодавства України.

Оскільки рішення адміністративної колегії Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 09.06.2016 №02/56-рш є таким, що набрало чинності, та є обов`язковим до виконання, і відповідач при цьому не надав суду доказів сплати штрафу та пені в добровільному порядку, в даному випадку суд приходить до висновку про задоволення заявленого позову та стягнення з відповідача до державного бюджету України 68 000,00 грн штрафу та 68 000,00 грн пені за прострочення сплати зазначеного штрафу.

Згідно зі ст. 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України понесені позивачем при зверненні з даним позовом судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 2684,00 грн покладаються на відповідача у зв`язку із задоволенням позову.

Керуючись статтями 226, 233, 237-240 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЗАХИСТ 1» (02160, місто Київ, вулиця М. Раскової, будинок 11, кімната 201, код ЄДРПОУ 33055465) штраф у розмірі 68 000 (шістдесят вісім тисяч) грн 00 коп. та пеню у розмірі 68 000 (шістдесят вісім тисяч) грн 00 коп., із зарахуванням зазначених сум до Державного бюджету України на рахунок відповідного управління Державної казначейської служби України за місцезнаходженням платника податків.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЗАХИСТ 1» (02160, місто Київ, вулиця М. Раскової, будинок 11, кімната 201, код ЄДРПОУ 33055465) на користь Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (61022, м. Харків, майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 6 під`їзд, 1 поверх, кім. 35, код ЄДРПОУ 22630473) судовий збір у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп.

4. Після набрання рішенням законної сили видати наказ.

5. Рішення набирає законної сили у строк та в порядку, встановленому статтею 241 Господарського процесуального кодексу України.

Рішення може бути оскаржено до Північного апеляційного господарського суду в строк, встановлений статтею 256 Господарського процесуального кодексу України та в порядку, передбаченому статтею 257 Господарського процесуального кодексу України.

З повним текстом рішення можна ознайомитись у Єдиному державному реєстрі судових рішень за веб-адресою:http://reyestr.court.gov.ua/.

Повний текст рішення складено та підписано 25.03.2024

Суддя Владислав ДЕМИДОВ

Дата ухвалення рішення14.03.2024
Оприлюднено27.03.2024
Номер документу117878917
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 136 000,00 грн

Судовий реєстр по справі —910/20192/23

Рішення від 14.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

Ухвала від 05.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

Ухвала від 04.03.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

Ухвала від 27.02.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

Ухвала від 05.02.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні