Постанова
від 22.03.2024 по справі 295/8777/23
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/8777/23

3/295/456/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22.03.2024 року м. Житомир

Богунський районний суд м. Житомира в складі:

головуючого судді Кузнецова Д.В.,

секретаря судового засідання Федоренко Ю.І.,

за участю представника митниці Кондратюка А.В.,

представника особи, що притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 адвоката Алексеєва С.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі матеріли, які надійшли з Житомирської митниці Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , паспорт громадянина України НОМЕР_2 , виданий 17.08.2020р., орган, що видав №1810, працюючого в ТОВ «Поліссяброксервіс», зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 Митного кодексу України,-

В С Т А Н О В И В:

28.02.2023 о 09 год. 39 хв. до відділу митного оформлення «Бердичів» митного поста «Житомир-центральний» Житомирської митниці декларантом та особою, уповноваженою на роботу з митними органами, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІССЯБРОКСЕРВІС», вул. Металістів, буд. 3, м. Житомир, поштовий індекс: 10001, Україна; код ЄДРПОУ 39636454 ОСОБА_1 до митного оформлення в митному режимі «Імпорт 40 ДЕ» подано електронну митну декларацію від 28.02.2023, якій 28.02.2023 о 09 год. 38 хв. присвоєно номер 23UA101040001912U4, на товар (графа 31 ЕМД) «легковий автомобіль: - марка - JEEP; - модель - CHEROKEE; - номер кузова - НОМЕР_3 ; - тип двигуна - дизель; - номер двигуна - нема даних; - загальна кількість місць - 5; - робочий об`єм циліндрів двигуна - 2184см3; - потужність двигуна 143 кВт; - колісна формула - 4x4; - тип кузова - універсал; - такий що був у використанні; - призначення - для перевезення пасажирів; - країна виготовлення - US; - країна походження - US; - календарний рік виготовлення - 2020; - модельний рік виготовлення - 2020; - дата першої реєстрації - 12.08.2020p.», країна відправлення/експорту (гр. 15) - DE (Федеративна Республіка Німеччина), та товаросупровідні документи на вказаний товар: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 24.02.2023 №GR226477, купчий документ (faktura) від 21.02.2023 № 038/2023, митна декларація країни експорту від 24.02.2023 № 23DE232500564777E1, нотаріально оформлена довіреність щодо придбання будь-якого транспортного засобу за межами України, транспортування та вчинення інших правочинів з транспортним засобом від 21.02.2023 № за реєстром 809, копії аркушів паспортів громадян України та ідентифікаційних кодів ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , фотокартки, ідентифікуючі товар (транспортний засіб) марки «JEEP», модель CHEROKEE, колір - білий, кузов № НОМЕР_3 . Товар (транспортний засіб) ввезено на митну територію України 25.02.2023 згідно документу контролю доставки ЕМД типу ІМ40ЕЕ від 24.02.2023 № UA101040/2023/001859 через пункт пропуску «Шегині Медика» митного поста «Мостиська» Львівської митниці. Згідно товарно-супровідних документів та ЕМД № 23UA101040001912U4, відправник товару (графа 2 ЕМД): дані відсутні; одержувач/імпортер (графа 8): ОСОБА_2 FP335351 від 19.06.2018р., вид. 1814, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ; особа, відповідальна за фінансове урегулювання (гр. 9): ОСОБА_3 ВМ835704 від 09.02.2000 р., Корольовським РВ УМВС України в Житомирській обл., зареєстрований за адресою: АДРЕСА_3 ; декларант (графи 14, 54): Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛІССЯБРОКСЕРВІС» в особі ОСОБА_1 ; код товару (графа 33): 8703329010; країна походження (гр. 34): Сполучені Штати Америки (US); валюта та загальна фактурна вартість (гр. 22): EUR 16400,00, митна та статистична вартість (графи 45, 46): 640942,60 гривень. У графі 47 (нарахування платежів) ЕМД № 23UA101040001912U4 декларантом ОСОБА_1 зазначено наступні ставки платежів: мито (вид платежу 121), основа нарахування 640942,60 грн., ставка 10%, сума 64094,26 грн., акцизний збір (вид платежу 185), основа нарахування 2184,00 см. куб., ставка 150 EUR, сума 12648,96 грн., ПДВ (вид платежу 128), основа нарахування 717685,82 грн., ставка 20%, сума 143537,16 грн. У графі 31 ЕМД № 23UA101040001912U4 декларантом ОСОБА_1 зазначено, що товар легковий автомобіль: марки «JEEP», модель CHEROKEE, кузов № НОМЕР_3 , такий, що був у використанні, календарний рік виготовлення - 2020, модельний рік виготовлення - 2020, дата першої реєстрації - 12.08.2020 p. Поряд з цим, вказаний автомобіль є 2019 календарного року виготовлення, що підтверджується інформацією, що міститься в мережі Інтернет (сайт: carfast.express).

Відповідно до Закону України від 04.06.2020 № 674-IX «Про Митний тариф України», Закону України від 08.11.2018 № 2611-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів», Закону України від 28.12.2014 № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 №1765 «Про порядок встановлення та застосування правила адвалорної частки та виконання виробничих і технологічних операцій» (зі змінами), та у зв`язку з тим, що транспортний засіб є 2019 року виготовлення у графі 47 ЕМД розрахунок платежів і ставки нарахування митних платежів, згідно митного та податкового законодавства, повинні бути наступними: мито (вид платежу 121), основа нарахування 640942,60 грн., ставка 10%, сума 64094,26 грн., акцизний збір (вид платежу 185), основа нарахування 2184 см. куб., ставка 225 EUR, сума 18973,45 грн., ПДВ (вид платежу 128), основа нарахування 724010,31 грн., ставка 20%, сума 144802,06 грн.

Також статтею 215.3.51 Податкового кодексу України встановлено, що автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей, що відповідають товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД (крім моторних транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8702 згідно з УКТ ЗЕД), включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони, гоночні автомобілі, у тому числі автомобілі, які в установленому законодавством порядку подаються до органів, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, для реєстрації або перереєстрації у зв`язку із зміною моделі транспортного засобу, що до переобладнання під час ввезення відповідала товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, а після переобладнання відповідає товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД: ставка податку (Ставка) для відповідного транспортного засобу визначається за формулою: ставка = Ставка базова х К двигун х К вік, де Ставка базова - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу: з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об`ємом циліндрів до 3000 куб. сантиметрів (включно) - 50,0; з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об`ємом циліндрів понад 3000 куб. сантиметрів - 100,0; з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об`ємом циліндрів до 3500 куб. сантиметрів (включно) - 75,0; з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об`ємом циліндрів понад 3500 куб. сантиметрів - 150,0; К двигун - коефіцієнт, що визначається діленням об`єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. сантиметрах на 1000 куб. сантиметрів; К вік - коефіцієнт, що дорівнює кількості повних календарних років з року, наступного за роком виробництва відповідного транспортного засобу, до року визначення ставки податку (для нових транспортних засобів та транспортних засобів, що використовувалися до одного повного календарного року, коефіцієнт дорівнює 1, а для транспортних засобів, що використовувалися понад п`ятнадцять повних календарних років, коефіцієнт дорівнює 15).

Таким чином, у митній декларації № 23UA101040001912U4 декларантом ОСОБА_1 заявлено неправдиві відомості щодо календарного року виготовлення товару (легкового автомобіля), необхідні для визначення його митної вартості, що призвело до зменшення розміру сплати митних платежів по акцизному збору на 6324,29 грн., по ПДВ на 1 264,90 грн., а всього на загальну суму 7589,19 грн.

Частиною 10 статті 269 Митного кодексу України визначено, що у разі виявлення порушень митних правил щодо задекларованих у митній декларації товарів, транспортних засобів комерційного призначення внесення змін, відкликання та визнання недійсною цієї декларації до закінчення провадження у відповідних справах забороняються. Також згідно пункту 34 розділу «Порядок внесення змін до митної декларації та її відкликання» Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 450 (із змінами і доповненнями), не дозволяється: - внесення змін до граф 1 (перший і другий підрозділи), 14, 37 (перший підрозділ) і 54 митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа; - внесення змін або відкликання митної декларації у разі виявлення порушень митних правил щодо задекларованих у цій митній декларації товарів; - внесення змін до митної декларації, якщо з поданих документів не випливає, що відомості, зазначені у цій митній декларації, необхідно змінювати; - внесення змін або відкликання митної декларації після надання декларанту або уповноваженій ним особі митним органом, якому подана така митна декларація, інформації про призначення митним органом митного огляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення або перевірки документів на товари (крім випадків, коли після проведення зазначених митних формальностей порушень митних правил не виявлено); (абзац п`ятий пункту 34 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 28.11.2012 № 1081); - внесення змін до митної декларації або її відкликання у разі відсутності документів, що підтверджують необхідність внесення таких змін або її відкликання; - внесення змін до митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа з метою подання відомостей у випадках, коли Митним кодексом України передбачена необхідність подання з цією метою додаткової декларації.

Статтею 74 Митного кодексу України визначено, що імпорт (випуск для вільного обігу) це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України.

Частиною 1 статті 257 Митного кодексу України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.

Відповідно до пункту 3.2 Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651, зареєстрованого в Міністерстві фінансів України 14.08.2012 за № 1372/21684 (зі змінами), відомості, заявлені у митній декларації декларантом або уповноваженою ним особою, є відомостями, необхідними для митних цілей.

У відповідності до пунктів 1, 3 та 4 частини 1 статті 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний: - здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Митним кодексом України; - надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; - у випадках, визначених Митним кодексом України та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу Х Митного кодексу України.

Частиною 5 статті 266 Митного кодексу України передбачено, що особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

Згідно з частиною 8 статті 264 Митного кодексу України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації. Згідно з даними, внесеними до графи 54 ЕМД №23UA101040001912U4 митна декларація складена та подана до митного органу декларантом ОСОБА_1 , про що свідчить його електронний цифровий підпис. Відібрати пояснення у громадянина України декларанта ОСОБА_1 не представилось можливим у зв`язку з його неявкою до підрозділу митного оформлення. У рамках здійснення митного контролю товару (транспортного засобу) за ЕМД № 23UA101040001912U4 та на підставі документів і повідомлень, направлених до митниці ОСОБА_1 під час митного контролю за вказаною ЕМД, поважних причин зазначення невірного року виготовлення транспортного засобу не встановлено.

Беручи до уваги викладене обставин, які виключають відповідальність за вчинення правопорушення, передбаченого статтею 485 Митного кодексу України, при складанні даного протоколу про порушення митних правил не встановлено.

Таким чином, ОСОБА_1 при формуванні та подачі електронної митної декларації № 23UA101040001912U4 з метою неправомірного зменшення розміру сплати митних платежів заявив у вказаній митній декларації неправдиві відомості щодо календарного року виготовлення автомобіля, необхідні для визначення митної вартості товару, що призвело до зменшення розміру сплати митних платежів по акцизному збору на 6324,29 грн., по ПДВ на 1 264,90 грн., а всього на загальну суму 7589,19 грн., чим вчинив порушення митних правил, передбачене статтею 485 Митного кодексу України.

ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився.

В судовому засіданні адвокат Алексеєв С.М., який діє в інтересах ОСОБА_1 , просив закрити провадження по справі через відсутність в діях його підзахисного складу адміністративного правопорушення, оскільки ОСОБА_1 не мав будь-якого умислу або вчинення дій за недбалістю, які потягли за собою зменшення сплати суми митних платежів. ОСОБА_1 діяв як представник підприємства покупця-декларант, якому були передані документи від власника транспортного засобу. Жодного доказу, який вказує на недостовірність, підробку чи внесення недостовірної інформації до митної декларації та доданих документів, в матеріалах справи не надано. Інформація з мережі Інтернет, на яку посилається інспектор митної служби не стосується транспортного засобу легкового автомобіля JEEP CHEROKEE, номер кузову НОМЕР_3 , календарний рік виготовлення 2020р., модельний ряд виготовлення 2020, дата першої реєстрації 12.08.2020р, власником якого є ОСОБА_2 , є недопустимим доказом і не відповідає вимогам чинного законодавства.

В судовому засіданні представник митниці Кондратюк А.В. просив розглянути справу за наявними матеріалами та застосувати до ОСОБА_1 покарання, передбачене ст.485 Митного кодексу України.

Суд, вислухавши думку учасників процесу, дослідивши письмові матеріали справи, дійшов наступного висновку.

Відповідно до частини 1 статті 486 МК України завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Статтею 487 МК Українивстановлено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цьогоКодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Згідно зі статтею 489 МК України при розгляді справи про порушення митних правил суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Зазначені норми узгоджуються з нормами статтями245,280 КУпАП.

Статтею 491 МК Українивизначено підстави для порушення справи про порушення митних правил.

Відповідно до пунктів 1-3 частини 1статті 491 МК Українитакими підставами є: безпосереднє виявлення посадовими особами митного органу порушення митних правил; офіційні письмові повідомлення про вчинення особою порушення митних правил, отримані від правоохоронних органів, а також органів, що здійснюють види контролю, зазначені у частині 1статті 319 цього Кодексу; офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організації.

Відповідно до статті 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, які встановлюються протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до них, поясненнями особи, яка притягується до відповідальності, свідків, висновком експерта та іншими документами.

Частина 1статті 485Митного кодексуУкраїни передбачаєвідповідальність за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України підтверджується наступними доказами:електронною митною декларацією, поданою ОСОБА_1 , в якій відображено календарний рік виготовлення авто 2020р., довіреністю від власника покупця, фотознімками легкового автомобіля JEEP CHEROKEE, номер кузову НОМЕР_3 , сертифікатом відповідності, довідкою про витрати на доставку автомобіля, експортною декларацією на виїзд з території Європейського союзу, сертифікатом відповідності колісного транспортного засобу та додатком до сертифікату, рахунком про сплату вартості при купівлі транспортного засобу в Німеччині, свідоцтвом про державну реєстрацію транспортного засобу в Німеччині. У вказаних документах відсутні відомості про календарний рік виготовлення транспортного засобу, зазначення якого є обов`язковим в митній декларації для правильного визначення митних платежів.

У випадку відсутності в реєстраційних документах чітких відомостей про рік виготовлення автомобіля, декларант ОСОБА_1 мав застосувати положення пункту 8 Наказу Митної служби України від 17.11.2005р №1118 «Про затвердження Правил митного контролю та митного оформлення транспортних засобів, що переміщуються громадянами через митний кордон України» (надалі за текстом-Правила). Відповідно до пункту 8 вказаних Правил визначення року виготовлення ТЗ здійснюється на основі даних його виробника, що містяться в ідентифікаційному номері ТЗ. Міжнародною організацією стандартизації (ISO) запроваджено з 1976 року міжнародний стандарт ідентифікаційних позначень автомобіля - ISO 3779-1983, гармонізований з державним стандартом України ДСТУ 3525-97 обов`язкового застосування в Україні, які складаються з міжнародного коду виробника ТЗ (перші три символи), описової частини (подальші шість символів) і розпізнавальної частини (останні вісім символів), за яким визначається ідентифікаційний номер ТЗ. Ідентифікаційний номер індивідуальний для кожного ТЗ.

У разівизначення рокувиготовлення ТЗнеобхідно враховуватите,що заміжнародним стандартомISO3779-1983виробники ТЗзазначають відентифікаційному номеріабо календарний,або модельнийрік виготовленняТЗ,тобто наступниймодельний рікпочинається після1липня поточногокалендарного року. Стандартом ISO 3779-1983 для кодування модельних років виготовлення ТЗ рекомендовано використання 10-го символу в 17-значному ідентифікаційному номері та символів, наведених у табл. 4.4 додатка 4 до Методики товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів, затвердженої наказом Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24.11.2003 N 142/5/2092, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.11.2003 за N 1074/8395.

Календарний і модельний роки виготовлення можуть також визначатися за розпізнавальною частиною ідентифікаційного номера (останні 8 знаків).

Більшість виробників ТЗ зазначають рік виготовлення 10-м символом у 17-значному ідентифікаційному номері. Разом з тим існують виробники ТЗ, що зазначають рік виготовлення знаком, розміщеним в іншому місці ідентифікаційного номера ТЗ. Деякі виробники формують ідентифікаційний номер ТЗ, у якому рік виготовлення взагалі не зазначається.

Отже за загальними Правилами рік виготовлення виробником позначено у 10-му символу 17-значного ідентифікаційного номеру автомобіля JEEP CHEROKEE, номер кузову НОМЕР_3 та відповідно до міжнародного стандарту ISO 3779-1983 символу «К» відповідає 2019 рік.

Таким чином декларант мав можливість за допомогою ідентифікаційного номера (VIN номеру кузова) правильно визначити календарний рік виготовлення ввезеного на територію України транспортного засобу JEEP CHEROKEE, номер кузову НОМЕР_3 , та вказати у митній декларації 2019 рік виготовлення.

Після відмови у митному оформленні із первісно визначеним роком виготовлення декларант погодився та подав нову митну декларацію із правильним календарним роком виготовлення транспортного засобу 2020р., тим самим підтвердив свою первинну помилку.

Встановлені обставини справи свідчать про наявність у діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України.

Разом з цим, суд звертає увагу, що в подальшому покупець одразу погодився із визначеною митним органом датою виготовлення автомобіля та сплатив усі необхідні митні платежі в сумі 7589,19 грн. у повному розмірі, що свідчить про відсутністьбудь-якої шкоди суспільним або державним інтересам, правам та свободам інших осіб.

Відповідно до вимог ст.ст. 23, 33 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, поваги до правил співжиття, в дусі додержання законів України, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим порушником, так і іншими особами.

Згідност. 22 КУпАПпри малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Положення зазначеної статті відображають принцип індивідуалізації адміністративної відповідальності, який означає відповідність заходу впливу, який обирається для правопорушника, меті адміністративній відповідальності.

Він передбачає як індивідуальний підхід до застосування примусових заходів залежно від особистих якостей правопорушника та характеру і обставин вчинення проступку, так і можливість пом`якшення і навіть відмови держави від застосування заходів відповідальності, якщо її мета може бути досягнута іншим шляхом.

При визначенні малозначності вчиненого правопорушення та вирішенні можливості звільнення особи від адміністративної відповідальності суд зважає на всі індивідуальні обставини вчиненого правопорушення, зокрема відсутність очевидності його вчинення та наявності спірної позиції щодо дійсної дати виготовлення авто (2019 чи 2020), зважаючи на існуючі реєстраційні документи; наявності у розпорядженні власника всіх офіційних та достовірних документів, в яких було записано рік першої реєстрації авто 2020р., що могло вплинути на ступінь умислу утворення помилки при декларуванні; первинний етап виявлення митним органом неправдивих відомостей та сумлінна поведінка декларанта, який одразу визнав свою помилку, подав нову електронну декларацію, сплатив всі обов`язкові платежі; на суму добровільно сплаченого податку (7589,19 грн), на вид та розмір передбаченого покарання, співмірність можливого покарання вчиненому правопорушенню.

Вчинене ОСОБА_1 правопорушення не було заздалегідь спланованим або підготовленим, не становить великої суспільної шкідливості та не завдало шкоди державним, суспільним інтересам. Протилежного Житомирською митницею не доведено і в ході судового провадження справи не встановлено.

Оцінюючи в сукупності подію, обставини та наслідки, особу правопорушника, суд доходить висновку, що незважаючи на те, що у діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, проте наявні також усі підстави для визнання його дій малозначними у відповідності до ст. 22 КУпАП та звільнення порушника від адміністративної відповідальності із застосуванням усного зауваження.

Керуючись ст.ст. 485, 527, 528 Митного кодексу України суд,-

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, та звільнити його на підставі статті 22 КУпАП від адміністративної відповідальності, передбаченої ст. 485 МК України, обмежившись усним зауваженням. Провадження по справі закрити.

Постанова може бути оскаржена до Житомирського апеляційного суду через Богунський районний суд м. Житомира протягом 10 днів з моменту її винесення.

Суддя: Д.В.Кузнецов

Постанова підлягає пред`явленню до виконання протягом трьох місяців з дня її винесення.

Дата ухвалення рішення22.03.2024
Оприлюднено27.03.2024
Номер документу117880541
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —295/8777/23

Постанова від 22.03.2024

Адмінправопорушення

Богунський районний суд м. Житомира

Кузнецов Д. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні