Постанова
від 25.03.2024 по справі 751/529/24
НОВОЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРНІГОВА

Справа №751/529/24

Провадження №3/751/758/24

ПОСТАНОВА

25 березня 2024 р. місто Чернігів

Новозаводський районний суд міста Чернігова

в складі головуючого судді Лібстера А. С.

секретаря судового засідання Курган В. О.

за участі представника Чернігівської митниці Назарчук Т. В.

особи, що притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 (в режимі відеоконференції).

представника - адвоката Тополевського Р. Б. ( в режимі відеоконференції),

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за поданням Чернігівської митниці про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 ,

В С Т А Н О В И В:

18.01.2024 Чернігівська митниця звернулася до суду з поданням про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки України ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 483 МК України.

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення № 0136/10200/23 від 04 грудня 2023, 27.07.2022, о 22 год. 14 хв. через пункт пропуску «Шегині Медика» Львівської митниці громадянкою України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт НОМЕР_1 , на митну територію України ввезено у якості гуманітарної допомоги транспортний засіб марки «MITSUBISHI L200», реєстраційний номерний знак НОМЕР_2 (країна реєстрації - Великобританія), VIN-код (номер кузова) НОМЕР_3 .

З метою з`ясування обставин ввезення на митну територію України даного

транспортного засобу Чернігівською митницею направлено запит на Львівську

митницю за № 7.11-3/7.11-20-03/7/4286 від 08.08.2023 з проханням надати копії

документів, на підставі яких транспортний засіб ввезено в Україну у якості

гуманітарної допомоги.

Факт ввезення на митну територію України та оформлення у якості гуманітарної допомоги даного транспортного засобу підтверджується відомостями, що містяться у Автоматизованій системі митного оформлення «Інспектор» та копіями документів, які додані до відповіді Львівської митниці від 01.09.2023 № 7.4-5/20-02/7/22512 (вх. Чернігівської митниці від 04.09.2023 № 6263/7-02-16), а саме: копією Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 27.07.2022, копією реєстраційного документа на транспортний засіб № 1014 481 1527, копією паспорта громадянки Неупокоєвої Наталії № НОМЕР_1 , копією клопотання військової частини НОМЕР_4 від 07.07.2022 року №1641/146/22, копією звернення благодійного фонду Рудьковського «Сила добра» від 07.07.2022 року № 07/2022.

Відповідно до наданої інформації Львівської митниці (вх. Чернігівської митниці від 04.09.2023 № 6263/7-02-16) встановлено, що 27.07.2022 при ввезенні на митну територію України транспортного засобу марки MITSUBISHI L200, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_3 , громадянка України ОСОБА_1 подала Декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою (за формою, встановленою Додатком до Постанови Кабінету міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями), у якій, зокрема, у графі 6 «Отримувач / Consignee» вказано «БФ Рудьковського «Сила добра», код ЄДРПОУ 38613310, Адреса: Україна, 14000, Чернігівська обл., місто Чернігів, пр-т Миру, б. 16, кв. 23», у графі 7 «Фактичне місце призначення розвантаження вантажу У Place of unloading of goods» вказано «В/Ч НОМЕР_4 , Код 26630804, м. Бровари, Київська обл., 07404», у графі «Транспорті засоби/Vehicles» вказано «Автомобіль MITSUBISHI L200 (VIN: НОМЕР_3 ), 1 піт, 1965 кг».

Чернігівською митницею з метою підтвердження чи спростування факту отримання даного транспортного засобу направлено запит до Благодійного фонду Рудковського «Сила добра» від 27.07.2023 № 7.11-3/7.11-20-03/14/4008, на який отримано відповідь листом від 31.07.2023 № 39/2023 (вхідний Чернігівської митниці від 31.07.2023 № 5482/13-02-17), згідно з яким Благодійний фонд Рудковського «Сила добра» не отримував транспортний засіб марки MITSUBISHI L200, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_3 .

Згідно з ч. 1 ст. 467 Митного кодексу України, адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. У даному випадку днем виявлення правопорушення є 31.07.2023, тобто дата отримання Чернігівською митницею відповіді Благодійного фонду Рудковського «Сила добра» від 31.07.2023 № 39/2023 (вхідний Чернігівської митниці від 31.07.2023 № 5482/13-02-17).

З метою підтвердження або спростування факту підписання та реєстрації листа (звернення) Благодійного фонду Рудковського «Сила добра» від 07.07.2022 №07/2022, який громадянка ОСОБА_1 подала митним органам як підставу для ввезення 27.07.2022 автомобіля марки MITSUBISHI L200, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_3 у якості гуманітарної допомоги, Чернігівською митницею направлено запит до Благодійного фонду Рудковського «Сила добра» від 19.09.2023 № 7.11-3/7.11-20-03/14/4997. 18.10.2023 отримано лист Благодійного фонду Рудковського «Сила добра» № 48/2023 (вхідний Чернігівської митниці від 18.10.2023 № 7346/14-02-17), в якому даний фонд спростовує факт підписання вищевказаного листа (звернення) та інформує, що візуально вбачає ознаки підробки документа.

Згідно зі службовою запискою управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Чернігівської митниці від 20.11.2023 №7.11-15-02/391 вартість подібного транспортного засобу марки MITSUBISHI L200, становить 7500 Євро (що за курсом НБУ станом на 27.07.2022 становить 277 926,00 грн).

20.10.2023 Чернігівською митницею громадянці ОСОБА_1 було направлено лист-запрошення вих. № 7.11-3/7.11-20-03/10/5559 з проханням з`явитись у строк до 15.11.2023 до Чернігівської митниці для надання пояснень з приводу обставин переміщення вказаного транспортного засобу через митний кордон України або надіслати письмові пояснення на адресу Чернігівської митниці засобами поштового зв`язку або електронною поштою.

Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення з ідентифікатором № 06 000 547 654 50 громадянка ОСОБА_1 31.10.2023 особисто отримала відправлення з листом - запрошенням № 7.11-3/7.11-20-03/10/5559, але у вказаний термін громадянка ОСОБА_1 до Чернігівської митниці не з`явилася, про причини неявки не повідомила, натомість надіслала на адресу Чернігівської митниці лист від 15.11.2023 № б/н (вх. Чернігівської митниці № 8116/10-02-09/3 від 15.11.2023), яким повідомила, що транспортний засіб MITSUBISHI L200, VIN-код (номер кузова) НОМЕР_3 , передала представнику організації у м. Львів для його подальшого транспортування та передачі на користь Збройних Сил України та додала копію акта приймання-передачі від 27.07.2022.

Таким чином, громадянка України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчинила переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товару «MITSUBISHI L200», реєстраційний номерний знак НОМЕР_2 (Великобританія), VIN-код (номер кузова) НОМЕР_3 , шляхом подання митному органу, як підстави для його переміщення підроблених документів та документів, що містять неправдиві відомості щодо отримувача товару, а саме звернення Благодійного фонду Рудковського «Сила добра» від 07.07.2022 №07/2022, який зазначеною установою не видався і є підробленим.

Таким чином, в діях громадянки України ОСОБА_1 є склад правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 ТК України

Всудовому засіданніпредставник Чернігівськоїмитниці поданняпідтримала, просила притягнути ОСОБА_1 до адміністративноївідповідальності зач.1ст.483МК Українита накластина неїстягнення умежах санкціїстатті. Наполягає на тому, що в матеріалах справи про порушення митних правил міститься достатньо доказів винуватості ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення.

ОСОБА_1 у судовому засіданні в режимі відеоконференції провину не визнала та повідомила про те, що діяла виключно в інтересах ЗСУ і на підставі запиту благодійного фонду. Представником ОСОБА_2 у судовомузасіданні зазначено,що його довірителька ОСОБА_1 як волонтерка, діючи в інтересах ЗСУ, на основі клопотання та звернення від в/ч НОМЕР_4 завезла в Україну автомобіль марки Mitsubishi L200. В Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою в графі 6 «Отримувач» було вказано «БФ Рудьковського «Сила добра», на вимогу від Фонду відповідно до наданого листа від 07.07.2022 Отже, цей автомобіль призначався для в/ч НОМЕР_4 , і про його завезення було відомо працівникам благодійного фонду. Після перетину кордону та повідомлення про це відправника та отримувача, вказаний автомобіль було добросовісно передано молодшому сержанту ОСОБА_3 для подальшої передачі/транспортування за місцем призначення. Однак, у зв`язку з виявленими несправностями, потребою техогляду та підготовки для несення військової служби, авто було відправлено для ремонту та обслуговування на СТО відповідно до акту приймання-передачі предмета гуманітарної допомоги від 27.07.2022, підписаним ОСОБА_1 та Балабаном Ю. Після ремонту автомобіля було складено ще один акт прийому-передачі автомобіля від 28.08.2022 з печаткою військової частини. Цим актом засвідчується «факт прийому-передачі автомобіля, з метою постановки на тимчасовий облік автотранспорту у військову частину НОМЕР_4 ». Зазначено, що «вказане авто передається добровільно та на безоплатній основі». 20.10.2023 Чернігівська митниця ДМСУ надіслала запрошення ОСОБА_1 щодо того, що БО «БФ Рудьковського «Сила добра» не підтверджує факт отримання вказаного автомобіля та попросила відповісти на низку питань щодо цього автомобіля. 03.11.2023. Його довірителька надала письмові пояснення Львівській митниці, в яких повідомила, що перевозила автомобіль саме на основі звернення №07/2022 від 07.07.2022. Автомобіль при перетині кордону було внесено в Декларацію, а потім передано представнику в/ч НОМЕР_4 ОСОБА_3 . Також вказала на той факт, що їй невідомо, ні де знаходиться автомобіль після передачі, ні про причини відмови БО «БФ Рудьковського «Сила добра» від факту отримання даного транспортного засобу в якості гуманітарної допомоги. 15.11.2023 ОСОБА_1 надіслала електронною поштою пояснення Чернігівській митниці, де відповіла на поставлені питання, а саме її пояснення для Чернігівської митниці від 15.11.2023. 07.12.2023 Начальнику Чернігівської митниці була надіслана додаткова інформація, яка підтверджувала, що вказаний автомобіль використовується військовою частиною, що підтверджується інформацією від 07.12.2023. ОСОБА_1 звернулась до представника БО «БФ Рудьковського «Сила добра» пана ОСОБА_4 щодо того, чому вони не підтвердили завезення автомобіля, після чого Фонд визнав свою помилку, що призвело до неналежної реєстрації автомобіля. Так, засновник БО «БФ Рудьковського «Сила добра» ОСОБА_5 надіслав листа, яким вказав, що лист «Фонду, адресований Львівській митниці від 07.07.2022 №07/2022 є дійсним». Однак через воєнний стан та форс-мажорні обставини «не був внесений в журнал вихідної кореспонденції та не зареєстрований належним чином». І далі, «з цієї причини, отримавши запит від Чернігівської митниці від 19.09.2023 року, директорка фонду ОСОБА_6 , керуючись журналом вихідної кореспонденції не знайшла зареєстрованим даний документ, та надала відповідь про те, що їй невідомо про даний автомобіль». На підтвердження цього Фонд надав акт приймання-передачі благодійної допомоги, а саме автомобіля Mitsubishi L200. Таким чином, Неупокоєва добросовісно перемістила через митний кордон автомобіль для ЗСУ, а саме для в/ч НОМЕР_4 , та передала автомобіль військовослужбовцю цієї частини ОСОБА_3 , а завезення цього автомобіля здійснювалося за участі БО «БФ Рудьковського «Сила добра». Неупокоєва не подавала митному органу як підставу переміщення автомобіля підроблені документи чи документи, що містять неправдиві відомості щодо отримувача товару. Адже саме звернення БФ Рудьковського «Сила добра» від 07.07.2022 №07/2022 не є підробленим, що, зокрема, засвідчив засновник БО «БФ Рудьковського «Сила добра» ОСОБА_5 . ОСОБА_1 не могла проконтролювати, яким чином велася вихідна документація БО «БФ Рудьковського «Сила добра». Крім того, нічого невідомо про те, щоб Чернігівська митниця провела експертизу цього звернення та підтвердила належним чином «ознаки фальсифікації». Погодившись перевезти автомобіль, ОСОБА_1 виконала суспільно-корисну дію в інтересах ЗСУ. Її дії були вчинені в суспільних інтересах, здійснені в умовах крайньої необхідності, викликаної повномасштабним вторгненням рф з лютого 2022 року. Таким чином, її дії, жодним чином не становить правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України. У зв`язку з відсутністю складу правопорушення просить закрити провадження у справі.

Допитаний в судовому засіданні представник БО «БФ Рудьковського «Сила Добра» адвокат ОСОБА_7 пояснив, що через неодноразові запити митного органу до фонду щодо транспортування через митний контроль автомобіля марки Mitsubishi L200 було прийнято рішення провести внутрішню перевірку, за результатами якої встановлено, що в липні 2022 року волонтерка Неупокоєва дійсно здійснила переміщення вказаного транспортного засобу та розмитнення безоплатної гуманітарної допомоги для військової частини НОМЕР_4 . За усними домовленостями представників ВЧ НОМЕР_4 та благодійника була залучена для транспортування автомобіля з Європи волонтерка Неупокоєва, яка передала автомобіль безпосередньо представнику військової частини ОСОБА_8 , про що був підписаний відповідний акт. При наданні відповіді митному органу Фонд припустив, що відбулися якісь недобросовісні дії з боку невідомих осіб, з використанням реквізитів Фонду. Фонд вважає, що Неупокоєва діяла в інтересах ВЧ НОМЕР_4 . Під час підготовки документів в Фонді могла статися помилка, тому як зазначені бланки не є суворої звітності і під одним вихідним номером може бути декілька запитів, що і сталося в даній конкретній ситуації через неуважність їх співробітника, а саме ОСОБА_9 , яка надала відповідь від 31.07.2023 на адресу митного органу, що не відповідає дійсності. Їх фон дійсно придбав зазначений транспортний засіб і завдяки також волонтерці ОСОБА_1 він виконує бойові завдання.

Вислухавши представникаЧернігівської митниціДержмитслужби ОСОБА_10 , ОСОБА_1 та їїпредставника адвоката Тополевського Р. Б., представника БО «БФ Рудьковського «Сила добра», дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності на підставі ч. 1 ст. 483 МК України, виходячи з такого:

Статтею 486МК України передбачено, що завданням провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог Закону.

Згідно з ч. 1 ст.458МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Відповідно до статті 487МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Згідно з вимогамист. 489 МК Українипри розгляді справи про порушення митних правил підлягає з`ясуванню, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

З аналізу вказаних правових норм, а також статей 2, 9, 11КУпАП вбачається, що підставою для визнання особи винною в порушенні митних правил, як різновиду адміністративного правопорушення, є встановлення у вчиненому нею діянні всіх ознак складу такого правопорушення.

Частиною 1статті 483 МК Українипередбачена адміністративна відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості.

Тобто, основним безпосереднім об`єктом правопорушення є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України (активна поведінка особи).

Суб`єктивна сторона даного правопорушення характеризується прямим умислом особи на переміщення товарів з приховуванням від митного контролю.

Відповідно дост.10 КУпАПадміністративне правопорушення визнається скоєним умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Обов`язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності за ч.1ст. 483 МК Україниє наявність в діях правопорушника вини.

Пунктом 1Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану»передбачено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою визначеною вказаною постановою Кабінету Міністрів України, без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до ч. 1ст. 257 Митного кодексу Українидекларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Частинами 6 та 8статті 264 Митного кодексу Українивизначено, що митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за явленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою митного органу, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо). З моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Відповідно до роз`яснень, які містяться в п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», для притягнення до відповідальності заст. 483 МК Українинеобхідна наявність умислу в діях особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Не можна розглядати як порушення митних правил дії особи, яка, переміщуючи товари через митний кордон України, надала митним органам супровідні документи з відомостями, що не відповідають дійсності, без умислу порушити митні правила, передбачені чинним законодавством України.

Як митним органом, так і судом наявності умислу у ОСОБА_1 на підроблення документів чи подачу неправдивих відомостей щодо товару, які б свідчили про умисне надання неправдивих відомостей митному органу, тобто приховування товару від митного контролю встановлено не було.

Висновок митного органу про наявність вини особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, який ґрунтується лише з отриманої інформації на підставі листа БФ Рудьковського «СИЛА ДОБРА» (а.с.28), про те що ними не підписувалось та не надсилалось подібне звернення на адресу Львівської митниці, не може бути підставою для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, оскільки зміст листа повністю спростований в суді.

В наданих поясненнях ОСОБА_1 зазначила, що нею був дійсно ввезений зазначений автомобіль на запит БФ Рудковського «СИЛА ДОБРА» для подальшої передачі нею, згідно з клопотанням, до ВЧ НОМЕР_4 . Автомобіль був нею переданий в м. Львові представнику фонду для подальшої передачі авто ВЧ в АДРЕСА_2 . Місце знаходження вказаного авто їй невідоме (а.с. 41).

Відповідно до листа директора Благодійного фонду Рудьковського «СИЛА ДОБРА» остання повідомляє, що ОСОБА_1 їм відома як волонтер, Директором не надавалось жодних доручень на делегування повноважень ОСОБА_1 у липні-серпні 2022, організація не має представників у Львові, але періодично звертається до волонтерів та представників в різних куточках України. У 2022 року Фонд співпрацював із ВЧ НОМЕР_4 , напрямком чого було придбання транспортних засобів та передача їх до ВЧ. (а.с.59-60).

Згідно з поясненнями молодшого сержанта ОСОБА_11 на адресу Директора Благодійної організації «СИЛА ДОБРА» без дати, 26.07.2022 йому зателефонувала волонтер ОСОБА_12 та повідомила про мету передати транспортний засіб «MITSUBISHI L200» для військової частини НОМЕР_4 . Він отримав доручення від командира та прибув в м. Львів, де отримав відповідно до акту прийому передачі даний транспортний засіб, в якому він зазначив виявлені недоліки. Для доставки в пункт призначення був викликаний евакуатор і автомобіль був доставлений на СТО в м. Києві, де був біля місяця, після чого, автомобіль було доставлено до ВЧ НОМЕР_4 для постановки на військовий облік. На час оформлення всіх документів ВЧ НОМЕР_4 було розформовано. На даний час вказаний транспортний засіб знаходиться у користувача ВЧ НОМЕР_5 та залучений до виконання бойових завдань (а.с. 61).

Відповідно до акту приймання - передачі благодійної допомоги, транспортний засіб «MITSUBISHI L200» благодійник БО «СИЛА ДОБРА» передав, а бенефіціар ВЧ НОМЕР_5 прийняв благодійну допомогу 10.01.2024 (а.с.62), автомобіль перебуває у користування ВЧ НОМЕР_5 та використовується для бойових завдань та знаходиться в АДРЕСА_3 ( а.с.64).

Відповідно до декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, зокрема, у графі 1 «Прізвище особи, що здійснює декларування зазначена ОСОБА_1 , у графі 6 «Отримувач / Consignee» вказано «БФ Рудьковського «Сила добра», код ЄДРПОУ 38613310, Адреса: Україна, 14000, Чернігівська обл., місто Чернігів, пр-т Миру, б.16, кв. 23», у графі 7 «Фактичне місце призначення розвантаження вантажу У Place of unloading of goods» вказано «В/Ч НОМЕР_4 , Код 26630804, м. Бровари, Київська обл., 07404», у графі «Транспорті засоби/Vehicles» вказано «Автомобіль MITSUBISHI L200 (VIN: НОМЕР_3 )» (а.с.38).

Суд при розгляді справи про адміністративне правопорушення, відповідно до вимог ст.280КУпАП зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 495МК України та статями 251, 252КУпАП встановлено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюється наявність або відсутність адміністративного правопорушення винність особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Посадова особа, яка здійснює провадження оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженню всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю.

Матеріали справи не містять доказів того, що ОСОБА_1 підробила чи внесла завідомо неправдиві відомості у звернення БФ Рудьковського «СИЛА ДОБРА» (а.с. 23), чи заявила неправдиві відомості щодо товару, які б свідчили про умисне надання неправдивих відомостей митному органу, які не відповідають дійсності. Отримання транспортного засобу військовими для виконання оперативно-бойових завдань підтверджується листом ВЧ НОМЕР_5 від 10.01.2024 (а.с.64). Наявність існуючого звернення Благодійного фонду за № 17/2022 від 15 травня 2022 року на адресу начальника Львівської митниці щодо прохання про визначення транспортного засобу товаром, що є необхідним для здійснення заходів із забезпечення національної безпеки (а.с.23) не може простуватись скріншотом звернення за № 17/2002 від 15 травня 2022 року, аналогічного за змістом, однак стосовно автомобіля іншої марки, тим більше що представником фонду спростована версія фальсифікації чи підробки зазначених звернень.

Пунктом 1 ч.1 ст. 247 КУпАП, встановлено, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 247 КУпАП, ст. 1, 3, 95, 102, 483 МК України,

ПОСТАНОВИВ :

Закрити провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1ст. 483 МК Україниу зв`язку із відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова судуможе бутиоскаржена особою,стосовно якоївона винесенаабо митниморганом доЧернігівського апеляційногосуду протягомдесяти днівз дняїї винесення.

Повний текстпостанови судускладений 25.03.2024.

Суддя А. С. Лібстер

СудНовозаводський районний суд м.Чернігова
Дата ухвалення рішення25.03.2024
Оприлюднено27.03.2024
Номер документу117889868
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —751/529/24

Постанова від 25.03.2024

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Лібстер А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні