Справа № 496/2077/24
Провадження № 1-кс/496/939/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 березня 2024 року м. Біляївка
Біляївський районний суд Одеської області у складі:
слідчого судді - ОСОБА_1
за участю секретаря - ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого групи слідчих по кримінальному провадженню: тимчасово виконуючого обов`язки заступника начальника слідчого відділу Одеського районного управління поліції №2 Головного управління Національної поліції в Одеській області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024162160000018 від 28.02.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся до суду з вказаним клопотанням, мотивуючи тим, що опрацюванням електронної системи закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 », встановлено, що 28.11.2023 року комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі в.о. начальника ОСОБА_4 (замовник) укладено договір закупівлі послуг з поточного ремонту №159 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 (підрядник). Предметом закупівлі договору від 28.11.2023 року №159 є «Поточний ремонт одноповерхової будівлі для розміщення обслуговуючого персоналу та ангару за адресою: АДРЕСА_1 », вартість послуг по договору становить 2663878 грн. 87 коп. Так, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до проектно кошторисної документації внесено завищені коефіцієнти витрат машин, механізмів та вартості робіт, до актів виконаних робіт внесено недостовірні відомості щодо реальних об`ємів виконаних робіт.
В зв`язку з вище викладеним, в ході проведення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні виникла необхідність здійснити тимчасовий доступ до оригіналів документів щодо виконання умов договору закупівлі послуг з поточного ремонту №159, що був укладений 28.11.2023 між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі в.о. начальника ОСОБА_4 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 (підрядник) предметом якого є «Поточний ремонт одноповерхової будівлі для розміщення обслуговуючого персоналу та ангару за адресою: АДРЕСА_1 », вартість послуг по договору становить 2663878 грн. 87 коп. зокрема: проектно-кошторисної документації (в т.ч. пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів підряду, листування, попередні угоди та протоколи про наміри; договорів підряду та додатків до них (в т.ч. змін, доповнень, додаткових угод тощо); погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; дефектних актів; декларацій про початок виконання будівельних робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в т.ч. форм КБ-2, КБ-2в та КБ-3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; письмових повідомлень підрядника та замовника про розірвання договорів; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах, в т.ч. і авансових платежів.
Таким чином, на даний час виникла необхідність проведення судової будівельно-технічної експертизи з метою визначення відповідності фактично виконаних робіт, та почеркознавчої експертизи, з метою встановлення осіб, якими були виконані підписи на актах приймання-передачі виконаних робіт. Таким чином на даний час необхідно вилучити копії документації та направити її на відповідну експертизу.
Так, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і тих, що виправдовують осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, з метою подальшого надання отриманих доказам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, з метою сприяння виявлення, закріплення, вилучення та дослідження доказів та інших обставин справи, з метою покращення організації і підвищення ефективності кримінального провадження, виникла необхідність отримати доступ до речей та документів, які перебувають у володінні: комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташований за адресою: АДРЕСА_2 .
Слідчий ОСОБА_3 , до судового засідання не з`явився, просив розглянути клопотання без участі слідчого та прокурора, та без виклику посадових осіб, у володінні яких перебувають вказані документи.
У зв`язку з неявкою в судове засідання всіх учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не здійснюється, згідно з ч.4 ст.107 КПК України.
Вивчивши клопотання про надання тимчасового доступу до речей та документів з додатками, слідчий суддя дійшов наступного висновку.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Клопотання слідчого про надання тимчасового доступу до речей та документів, яке надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.
Згідно з ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Згідно ч.7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Суд вважає доведеним з боку слідчого, що доступ до речей та документів, що перебувають у володінні комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, оскільки вони містять фактичні данні про засновників підприємства, види діяльності підприємства, органи управління підприємства, накази про призначення та/або зміну директора, протоколи загальних зборів засновників, права та обов`язки директора та інші відомості, які мають суттєве значення для встановлення всіх обставин у кримінальному провадженні на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлять наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, виходячи з чого слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого групи слідчих по кримінальному провадженню: тимчасово виконуючого обов`язки заступника начальника слідчого відділу Одеського районного управління поліції №2 Головного управління Національної поліції в Одеській області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.
Надати старшому групи слідчих по кримінальному провадженні: слідчому слідчого відділу Одеського районного управління поліції №2 Головного управління Національної поліції в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_6 та/або іншим слідчим, які входять до складу слідчої групи по розслідуванню кримінального провадження №42024162160000018 від 28.02.2024 , а саме: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_3 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , прокурорам Чорноморської окружної прокуратури, які входять до складу групи прокурорів: ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні №42024162160000018 від 28.02.2024 року, які перебувають у володінні Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, а саме доступ до наступних документів, а саме до оригіналів документів щодо виконання умов Договору закупівлі послуг з поточного ремонту №159, що був укладений 28.11.2023 року між комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі в.о. начальника ОСОБА_4 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 (підрядник) предметом якого є «Поточний ремонт одноповерхової будівлі для розміщення обслуговуючого персоналу та ангару за адресою: АДРЕСА_1 », вартість послуг по договору становить 2663878 грн. 87 коп. зокрема: проектно-кошторисної документації (в т.ч. пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів підряду, листування, попередні угоди та протоколи про наміри; договорів підряду та додатків до них (в т.ч. змін, доповнень, додаткових угод тощо); погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; дефектних актів; декларацій про початок виконання будівельних робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в т.ч. форм КБ-2, КБ-2в та КБ-3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; письмових повідомлень підрядника та замовника про розірвання договорів; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах, в т.ч. і авансових платежів.
Строк дії ухвали один місяць.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Біляївський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 117896088 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Біляївський районний суд Одеської області
Пасечник М. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні