Постанова
від 12.03.2024 по справі 808/783/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

іменем України

12 березня 2024 року справа 808/783/18

Третій апеляційний адміністративний суду складі колегії:

головуючий суддя Суховаров А.В.

судді Головко О.В., Ясенова Т.І.,

при секретарі Яковенко О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Дніпрі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс центр» на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 15.06.2023 (суддя Стрельнікова Н.В.) в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс центр» до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області про скасування наказу про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації; третя особа ОСОБА_1

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс центр» 03.03.2018 звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області, в якому просить визнати протиправним і скасувати наказ №01 від 02.01.2018 про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації «реконструкція нежитлового приміщення під кафе» в м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 (т1ас4).

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 26.04.2018 до участі у справі в якості третьої особи залучений ОСОБА_1 , як співвласник багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 .

Постановою Верховного Суду від 14.07.2021 скасовані рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 03.12.2018, постанова Третього апеляційного адміністративного суду від 21.03.2019 та справа направлена на новий розгляд до суду першої інстанції. Верховний Суд вказав що судами не перевірено чи зареєстровано право власності на реконструйований об`єкт на підставі оскаржуваних декларацій (т3ас187).

У відзиві на позовну заяву Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області зазначав, що ТОВ «Інтерсервіс центр» не був виконаний припис №62 від 15.12.2017 з вимогою надати доступ на об`єкт будівництва, а тому були скасовані декларація про початок виконання будівельних робіт та декларація про готовність об`єкта до експлуатації (т3ас235).

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 30.11.2021 Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області замінений на правонаступника Державну інспекцію архітектури і містобудування України (т4ас93).

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 15.06.2023 в задоволенні позову відмовлено. Суд першої інстанції погодився з державною інспекцією що невиконання припису про допуск на об`єкт будівництва є законною підставою для скасування декларації про початок виконання будівельних робіт та декларації про готовність об`єкта до експлуатації. Також суд дослідив інформацію з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, згідно якої реєстрація права власності на реконструйований об`єкт на підставі оскаржуваних декларацій не проводилась (т5ас90,131,135).

В апеляційній скарзі ТОВ «Інтерсервіс центр» просить рішення суду скасувати та позовні вимоги задовольнити. Вказують на відсутність порушень містобудівного законодавства. Оскаржуваний наказ не містить посилання на норму, яка дає право Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області скасовувати декларацію про початок виконання будівельних робіт, декларацію про готовність об`єкта до експлуатації. Перевірка 02.01.2018 була призначена для встановлення достовірності даних, наведених в деклараціях. У відповідності до абзацу 4 пункту 7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою КМУ №553 від 23.05.2011, така перевірка могла бути здійснена протягом трьох місяців з дня подання декларацій. Також вказують, що суд першої інстанції не дав оцінку вироку у кримінальній справі №331/2911/18 стосовно подання на реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт та декларації про готовність об`єкта до експлуатації (т5ас144).

Переглядаючи справу, колегія суддів виходить з наступного:

ТОВ «Інтерсервіс центр» є власником приміщення за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 загальною площею 290,1м2, на підставі договору купівлі-продажу від 14.05.2009.

ТОВ «Інтерсервіс центр» подало декларацію про початок виконання будівельних робіт з реконструкції нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5. Категорія складності ІІІ. Технічний нагляд здійснює інженер технічного нагляду ОСОБА_2 Проектна документація розроблена ТОВ «Альп ИНК». Авторський нагляд здійснює головний інженер проекту ОСОБА_3 . Характеристики об`єкту: загальна площа 290,1м2, основна площа 235,8м2, допоміжна площа 54.3м2, кількість посадкових місць 50, кількість працівників 8. Декларація зареєстрована 26.12.2016 за номером ЗП 083163573362 (т1ас10).

ТОВ «Інтерсервіс центр» подало декларацію про готовність до експлуатації об`єкта реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5, який належить до ІІІ категорії складності. Опис об`єкта: фундамент залізобетонні блоки; стіни залізобетонні блоки, цегла; перекриття залізобетонні плити; огороджувальні конструкції стіни залізобетонні плити, цегла; фасади цегла; холодне водопостачання. Характеристики об`єкту: загальна площа 290м2, основна площа 235,8м2, допоміжна площа 54.2м2, кількість посадкових місць 50, кількість працівників 8. Декларація зареєстрована 30.12.2016 за номером ЗП 143163643097 (т1ас187).

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області прийнятий наказ №39 від 31.03.2017 вважати такою, що втратила чинність декларації ЗП 143163643097 від 30.12.2016 про готовність до експлуатації об`єкта реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а в зв`язку з самостійно виявленою технічною помилкою, яка не є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом (т1ас184).

ТОВ «Інтерсервіс центр» подало декларацію про готовність до експлуатації об`єкта реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5, який належить до ІІІ категорії складності. Опис об`єкта: фундамент залізобетонні блоки; стіни залізобетонні блоки, цегла; перекриття залізобетонні плити; огороджувальні конструкції стіни залізобетонні плити, цегла; фасади цегла; холодне водопостачання. Характеристики об`єкту: загальна площа 290м2, основна площа 235,8м2, допоміжна площа 54.2м2, кількість посадкових місць 50, кількість працівників 8. Декларація зареєстрована 31.03.2017 за номером ЗП 143170792446 (т1ас12).

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області, на підставі листа Запорізької місцевої прокуратури, прийнятий наказ №127-530вих від 11.12.2017 про проведення позапланової перевірки об`єкта будівництва реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 щодо дотримання замовником ТОВ «Інтерсервіс центр», особою, яка здійснює технічний нагляд інженером технічного нагляду ОСОБА_2 , розробником проектної документації розроблена ТОВ «Альп ИНК», особою, яка здійснює авторський нагляд інженером проекту ОСОБА_3 законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів, правил. На підставі цього наказу видано направлення на перевірку №716 від 13.12.2017.

Згідно акту перевірки від 15.12.2017, інспектор Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області не був допущений до позапланової перевірки об`єкта будівництва реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5, чим порушений підпункт 1 пункту 11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою КМУ №553 від 23.05.2011.

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області на адресу ТОВ «Інтерсервіс центр» внесений припис №62 від 15.12.2017 з вимогою до 02.01.2018 у присутності уповноваженої особи замовника будівництва надати доступ на об`єкт будівництва реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 (т1ас67).

Постановою Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області №53/1008-23.2/4272 від 29.12.2017 на ТОВ «Інтерсервіс центр» накладений штраф в сумі 52860гр у відповідності до пункту 2 частини 6 статті 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» за недопущення посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю на об`єкт будівництва.

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області прийнятий наказ №2п від 02.01.2018 про проведення позапланової перевірки об`єкта будівництва реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 щодо дотримання замовником ТОВ «Інтерсервіс центр», особою, яка здійснює технічний нагляд інженером технічного нагляду ОСОБА_2 , розробником проектної документації ТОВ «Альп ИНК», особою, яка здійснює авторський нагляд інженером проекту ОСОБА_3 законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів, правил та виконання припису №62 від 15.12.2017. На підставі цього наказу видано направлення на перевірку №4 від 02.01.2018 (т2ас242,243).

Згідно акту перевірки №3 від 02.01.2018, інспектор Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області не був допущений до позапланової перевірки виконання припису №62 від 15.12.2017, чим порушений підпункт 3 пункту 11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою КМУ №553 від 23.05.2011 (т1ас72).

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області на адресу ТОВ «Інтерсервіс центр» внесений припис №1 від 02.01.2018 не експлуатувати об`єкт будівництва реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 до прийняття в експлуатацію (т1ас82).

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області прийнятий наказ №01 від 02.01.2018 вважати скасованими реєстрації:

- декларації ЗП 083163573362 від 26.12.2016 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5;

- декларації ЗП 143170792446 від 31.03.2017 про готовність до експлуатації об`єкта реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а (т1ас123).

Постановою Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області №3/1008-23.2/131 від 12.01.2018 на ТОВ «Інтерсервіс центр» накладений штраф в сумі 26430гр у відповідності до пункту 1 частини 6 статті 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» за невиконання припису про усунення порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності (т1ас86).

Відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), об`єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (в разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Відповідно до пункту 3 частини 7 статті 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, може бути скасовано органом державного архітектурно-будівельного контролю в разі встановлення під час перевірки порушень містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об`єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об`єкта, вимогам будівельних норм, стандартів, правил, порушень містобудівного законодавства в разі невиконання приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю.

Відповідно до частини 8 статті 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених в поданому повідомленні про початок виконання будівельних робіт, та за виконання будівельних робіт без повідомлення.

Відповідно до частини 1 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та об`єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об`єкта до експлуатації протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.

Відповідно до частини 5 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта є дата реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації або видачі сертифіката.

Відповідно до частини 8 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», експлуатація закінчених будівництвом об`єктів, не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію, забороняється.

Відповідно до частини 10 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій декларації про готовність об`єкта до експлуатації, та за експлуатацію об`єкта без зареєстрованої декларації або сертифіката.

Відповідно до частини 2 статті 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в разі виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також в разі скасування містобудівних умов та обмежень реєстрація такої декларації, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягають скасуванню органом державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування декларації чи права на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, орган державного архітектурно-будівельного контролю письмово повідомляє замовника протягом трьох робочих днів з дня скасування.

Відповідно до пунктів 1, 3 частини 3 статті 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право безперешкодного доступу до місць будівництва об`єктів та до об`єктів, що підлягають обов`язковому обстеженню; в разі виявлення порушення законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов`язкові для виконання приписи щодо усунення порушення законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил; зупинення підготовчих і будівельних робіт у випадках, визначених цим Законом;

Відповідно до підпункту 3 пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України №1817 від 17.01.2017 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», зареєстровані до набрання чинності цим Законом декларації про початок виконання підготовчих та будівельних робіт можуть бути скасовані органом державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, в разі встановлення під час перевірки порушень містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об`єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об`єкта, будівельних норм, стандартів, правил, порушень містобудівного законодавства, невиконання приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю.

Відповідно до підпунктів пункту 11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою КМУ №553 від 23.05.2011, посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час проведення перевірки мають право: 1) безперешкодного доступу до місць будівництва об`єктів та до об`єктів, що підлягають обов`язковому обстеженню; 2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок, накладати штрафи; 3) у разі виявлення порушення законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів, правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов`язкові для виконання приписи щодо усунення порушення законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів, правил; зупинення підготовчих і будівельних робіт; 4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, стандартів, правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації.

Відповідно до пункту 14 Порядку, суб`єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний нагляд, зобов`язаний допускати посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки за умови дотримання ними порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю; одержувати примірник припису органу державного архітектурно-будівельного контролю за результатами здійсненого планового чи позапланового заходу; виконувати вимоги органу державного архітектурно-будівельного контролю щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності; надавати документи, пояснення, довідки, відомості, матеріали.

Таким чином, виконувати підготовчі і будівельні роботи на об`єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), можна тільки після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт. При цьому, замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених в поданих повідомленні про початок виконання будівельних робіт та декларації про готовність об`єкта до експлуатації. Замовник зобов`язаний безперешкодно допускати посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю на місце будівництва для здійснення перевірки дотримання будівельних норм, стандартів, правил. Невиконання припису про усунення порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності є підставою для прийняття органом державного архітектурно-будівельного контролю рішення про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 14.05.2018 у справі №808/618/18, залишеним без змін постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 14.08.2018, відмовлено у задоволенні позову ТОВ «Інтерсервіс центр» до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області про визнання протиправними і скасування припису №62 від 15.12.2017 про зобов`язання надати доступ на об`єкт будівництва та постанови №3/1008-23.2/131 від 12.01.2018 про накладання штрафу за невиконання припису (т2ас114).

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 22.04.2019 у справі №808/1359/18, залишеним без змін постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 14.08.2018, відмовлено у задоволенні позову ТОВ «Інтерсервіс центр» до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області про визнання протиправною і скасування постанови №53/1008-23.2/4272 від 29.12.2017 про накладання штрафу за недопущення посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю на об`єкт будівництва (т3ас98).

У справах №808/618/18 та №808/1359/18 судами встановлено протиправне недопущення інспекторів на об`єкт будівництва реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 та протиправне невиконання припису про зобов`язання надати доступ для перевірки.

Крім того, вироком Жовтневого районного суду м.Запоріжжя від 17.09.2021 у справі №331/2911/18, залишеним без змін ухвалою Запорізького апеляційного суду від 05.04.2023, встановлено внесення директором ТОВ «Інтерсервіс центр» недостовірних відомостей до декларації про початок виконання будівельних робіт стосовно розроблення проектної документації ТОВ «Альп ИНК» та здійснення авторського нагляду головним інженером проекту ОСОБА_3 (т4ас209,т5ас3).

Оскільки ТОВ «Інтерсервіс центр» неодноразово не допускало інспекторів на об`єкт будівництва та не виконало припис про усунення порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності; до поданих декларацій були внесені недостовірні відомості, - Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області на законних підставах та в межах наданих повноважень прийняв обгрунтований наказ №01 від 02.01.2018 про скасування реєстрації декларації ЗП 083163573362 від 26.12.2016 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а прим ІХ літА-5 та декларації ЗП 143170792446 від 31.03.2017 про готовність до експлуатації об`єкта реконструкція нежитлового приміщення під кафе за адресою м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 25-а.

Колегія суддів відхиляє доводи апеляційної скарги що перевірка 02.01.2018 була призначена для встановлення достовірності даних, зазначених в деклараціях та у відповідності до абзацу 4 пункту 7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою КМУ №553 від 23.05.2011, така перевірка могла бути здійснена протягом трьох місяців з дня подання декларацій. Згідно наказу Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Запорізькій області №2п від 02.01.2018, призначена позапланова перевірка дотримання законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів, правил та виконання припису №62 від 15.12.2017 (т2ас242,243).

З урахуванням доводів і заперечень сторін, наданих ними доказів, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 241 244, 315, 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс центр» залишити без задоволення, а рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 15.06.2023 без змін.

Постанова набирає законної сили з 12.03.2024 та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складання повної постанови.

Повну постанову складено 25.03.2024.

Головуючий суддяА.В. Суховаров

суддіО.В. Головко

суддіТ.І. Ясенова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2024
Оприлюднено28.03.2024
Номер документу117920715
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —808/783/18

Постанова від 12.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Постанова від 12.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 07.09.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні