Герб України

Ухвала від 08.09.2023 по справі 991/7954/23

Не вказано

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 991/7954/23

Провадження № 1-кс/991/7992/23

ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ВСТУПНА ЧАСТИНА [І].

Дата і місце постановлення [1-1].

08 вересня 2023 року, місто Київ.

Назва та склад суду [1-2].

Слідчий суддя Вищого антикорупційного суду ОСОБА_1 (надалі - слідчий суддя).

Прокурор, слідчий, який звернувся з клопотанням [1-3].

Детектив Національного бюро П`ятого відділу детективів Третього підрозділу детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України ОСОБА_2

Найменування (номер) кримінального провадження [1-4].

Кримінальне провадження за № 42023000000001473 від 04.09.2023 року.

Кримінальне правопорушення, у зв`язку із досудовим розслідуванням якого постановляється ухвала [1-5].

Кримінальне правопорушення кваліфіковане органом досудового розслідування за ознаками ч. 5 ст. 191 КК України.

Особа (особи), щодо якої (яких) необхідно провести негласну слідчу (розшукову) дію [1-6].

ОСОБА_3 (народився НОМЕР_1 ; РНОКПП НОМЕР_2 ).

МОТИВУВАЛЬНА ЧАСТИНА [ІІ].

Суть питання, що вирішується ухвалою, і за чиєю ініціативою воно розглядається [2-1].

Вирішується питання про надання дозволу на проведення негласних слідчих (розшукових) дій щодо ОСОБА_3 (народився НОМЕР_1 ; РНОКПП НОМЕР_2 ). Зазначене питання розглядається за клопотанням детектива Національного бюро П`ятого відділу детективів Третього підрозділу детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України О.ЦИМБАЛИ (№ 19/9510т від 07.09.2023 року) (надалі - детектив).

Встановлені слідчим суддею обставини із посиланням на докази, а також мотиви неврахування окремих доказів [2-2].

Слідчий суддя встановив.

Детектив звернувся до слідчого судді з клопотанням про дозвіл на проведення негласних слідчих (розшукових) дій, яке погоджене прокурором Спеціалізованої антикорупційної прокуратури Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 та відповідає вимогам п. п. 1-9 ч. 2 ст. 248, ч. 2 ст. 258 КПК України.

Досудове розслідування у цьому кримінальному провадженні здійснюється за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, яке за встановленою ч. 6 ст. 12 КК України класифікацією відноситься до особливо тяжких злочинів, а також належить і до кола корупційних злочинів, яке визначене приміткою до ст. 45 КК України.

З клопотання видно таке: «06.09.2023 до Національного антикорупційного бюро України надійшло кримінальне провадження № 42023000000001473 від 04.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, зареєстроване Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою Офісу Генерального прокурора на підставі повідомлення акціонерного товариство «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (надалі - АТ «ДПЗКУ», Товариство) про вчинення кримінального правопорушення. 22.08.1996р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1000 «Про утворення ДАК "Хліб України» прийнято рішення про створення Державної акціонерної компанії «Хліб України». Відповідно до п. 29 Статуту Державної акціонерної компанії «Хліб України» позивача його засновником являється держава в особі Кабінету Міністрів України. Повноваження щодо управління корпоративними правами держави стосовно Компанії здійснюються Міністерством аграрної політики та продовольства України. Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.1997р. №1218 Міністерству агропромислового комплексу доручено передати у двомісячний термін до статутного фонду позивача державне майно підприємств, зазначених у додатку № 3, перетворивши їх у дочірні підприємства Компанії. Відповідно до додатку № 3 вказаної Постанови до статутного капіталу позивача ввійшло майно підприємств, серед яких, зокрема, Хлібна база № 89. ДП ДАК «Хліб України» «Хлібна база № 89» створене шляхом реорганізації державного підприємства «Хлібна база № 89» на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.1997 р. № 1218 «Про прискорення приватизації хлібоприймальних і хлібозаготівельних підприємств» рішенням спостережної ради ДАК "Хліб України" від 10.03.1998р. Свідоцтвом про право власності на нерухоме майно від 31.05.2006 р. Серії ЯЯЯ № 198505 підтверджувалось, що виробничі об`єкти, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , належить ДАК «Хліб України» на праві державної власності. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2010 р. № 764 «Про заходи з утворення державного підприємства «Державна продовольчо-зернова корпорація України» ліквідовано дочірні підприємства Державної акціонерної компанії "Хліб України" (далі - Компанія). Утворено державне підприємство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" (далі - підприємство) з віднесенням його до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства. Установлено, що статутний капітал підприємства формується шляхом передачі до нього цілісних майнових комплексів дочірніх підприємств Компанії, що ліквідуються, з подальшим утворенням на їх базі відокремлених підрозділів підприємства (п. 5 постанова КМУ від 11.08.2010 р. № 764). Згідно додатку до вказаної постанови до переліку дочірніх підприємств Державної акціонерної компанії "Хліб України", які припиняються шляхом ліквідації, віднесено також дочірнє підприємство ДАК «ХЛІБ України» «Хлібна база № 89» (код ЄДРПОУ 05480507). Постановою Кабінету Міністрів України від 6 червня 2011 р. № 593 перетворено державне підприємство «Державна продовольчо-зернова корпорація України» у державне публічне акціонерне товариство «Державна продовольчо-зернова корпорація України». 22 січня 2014 року між комісією з ліквідації ДП ДАК «ХЛІБ України» «Хлібна база № 89» та філією ПАТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89» підписаний акт приймання-передачі цілісного майнового комплексу дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії «Хліб України» «Хлібна база № 89», за яким голова ліквідаційної комісії передав, а директор філії ПАТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89» приймає цілісний майновий комплекс у складі робочої будівлі елеватора та інших складових частин комплексу (згідно акту, що додається). Зазначений акт затверджений Міністерством аграрної політики та продовольства - органом уповноваженим управляти зазначеним майном. Київським апеляційним господарським судом у постанові від 30.01.2017 р. у справі № 910/9771/16 (за позовом ДАК «Хліб України» до ПАТ «ДПЗКУ», Дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії «Хліб України» «Хлібна база № 89», Міністерства аграрної політики та продовольства України) встановлено, що «за рішенням Держави в особі Кабінету Міністрів України (Постанови №764) та рішенням ДАК «Хліб України», як власника майна вказаного цілісного майнового комплексу, голова ліквідаційної комісії ДП ДАК «Хліб України» «Хлібна база №89», представляючи інтереси ДАК «Хліб України» та діючи від її імені на підставі наказу ДАК «Хліб України», передав дане майно цілісного майнового комплексу у власність ПАТ «ДПЗКУ», внаслідок чого Держава отримала корпоративні права щодо ПАТ «ДПЗКУ»». Київський апеляційний господарським судом постановою від 30.01.2017 р. у справі № 910/9771/16 (залишеною без змін ухвалою Вищого господарського суду України від 24 квітня 2017 року у справі № 910/9771/16) підтвердив законність приймання-передачі до статутного капіталу АТ «ДПЗКУ» цілісного майнового комплексу Дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії «Хліб України» «Хлібна база № 89», оформленої Актом приймання-передачі від 22.01.2014 р. № б/н. 15 липня 2022 року АТ «ДПЗКУ» зареєструвало за собою право власності на вищевказаний цілісний майновий комплекс (копія витягу з ДРРП надається). При цьому, право власності на ЦМК залишилося за державою. Право постійного користування земельною ділянкою площею 10.1189 га за адресою: АДРЕСА_2 , зареєстровано за ПАТ «ДПЗКУ», про що свідчить інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку з кадастровим номером 2122781801:00:102:0014. Відповідно до ст. 191 ЦК України підприємство є єдиним майновим комплексом, що використовується для здійснення підприємницької діяльності. До складу підприємства як єдиного майнового комплексу входять усі види майна, призначені для його діяльності, включаючи земельні ділянки, будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировину, продукцію, права вимоги, борги, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права, якщо інше не встановлено договором або законом. З матеріалів, наявних в електронному Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, вбачається, що з метою підготовки злочину службові особи Дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» організували у липні 2023 року проведення Приватним підприємством «Фірма «Род» (код 38682651) інвентаризації та складання технічного паспорту на належний АТ «ДПЗКУ» Комплекс будівель та споруд за адресою: Закарпатська обл., Мукачівський район, Горондівська тергоромада, с. Горонда. За результатом проведення спеціалістами Приватного підприємства «Фірма «Род» технічної інвентаризації належних АТ «ДПЗКУ» будівель та приміщень ЦМК філії «Хлібна база №89» було складено Технічний паспорт від 21.07.2023 р. №ТІ:1693-4128-1874-8943 (інвентаризаційна справа №1240). Згідно з Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна технічна інвентаризація - це комплекс робіт з обмірювання об`єкта нерухомого майна з визначенням його складу, фактичної площі та об`єму, технічного стану та/або з визначенням змін зазначених характеристик за певний період часу (у разі наявності попередньої інвентаризаційної справи) із виготовленням необхідних документів (матеріалів технічної інвентаризації, технічного паспорта) та обов`язковим внесенням відомостей про об`єкт нерухомого майна до Реєстру об`єктів нерухомого майна (після створення цього Реєстру). Технічна інвентаризація комплексу будівель та споруд проводиться шляхом інвентаризації окремих будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, об`єднаних у комплексі цільовим призначенням, розташованих за однією адресою. Призначення комплексу будівель чи споруд визначається на основі документів, представлених замовником, та на підставі натурного огляду об`єктів технічної інвентаризації за переважаючим прикладом (п.9). Таким чином, у липні 2023 з метою підготовки до злочину службові особи філії «Хлібна база № 89» АТ «ДПЗКУ», допустили на територію та в охоронювані складські, виробничі, адміністративні приміщення філії «Хлібна база № 89» АТ «ДПЗКУ» сторонніх осіб для натурного огляду конструкцій та проведення замірів в ході технічної інвентаризації, складання Техпаспорту як передумови до вчинення злочину. У подальшому реалізуючи злочинний умисел на заволодіння державним майно та приватним майном АТ «ДПЗКУ», достовірно знаючи, що: протягом 2014 - 2023 років АТ «ДПЗКУ» інвестувало власні значні кошти на збереження, капітальні ремонти комплексу будівель, споруд, інших основних засобів елеватора філії «Хлібна база №89» АТ «ДПЗКУ», що є невіддільними поліпшеннями; перемістило та встановило з метою відновлення роботи філії у воєнний період протягом 2022 - 2023 років значну кількість агрегатів, устаткування на філію «Хлібна база №89» АТ «ДПЗКУ» з інших філій АТ «ДПЗКУ»; зберігає власні запаси зерна та надає послуги стороннім поклажодавцям по зберіганню зерна на договірних засадах,- службові особи філії «Хлібна база № 89» АТ «ДПЗКУ» за попередньою змовою з службовими особами Дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» «Хлібна база № 89» підробили Акт повернення майна ДП ДАК «Хліб України» від 30.06.2023 р. 23 серпня 2023 року керівництву АТ «ДПЗКУ» стало відомо, що 25.07.2023 ліквідатор Дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» «Хлібна база № 89» ОСОБА_5 , достовірно знаючи за інформацією Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про належність державі на праві власності комплексу будівель елеватора філії «Хлібна база № 89» АТ «ДПЗКУ» (реєстраційний номер в НОМЕР_3 ) та внесення його за постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2010 р. № 764 до статутного капіталу АТ «ДПЗКУ», усвідомлюючи відсутність у директора філії АТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89» ОСОБА_6 на розпорядження нерухомим майном АТ «ДПЗКУ», використовуючи підроблений Акт повернення майна ДП ДАК «Хліб України» від 30.06.2023 р. звернулась із заявою до приватного нотаріуса Ужгородського міського нотаріального округу ОСОБА_3 з заявою (вх. № 56352790 від 25.07.2023) про проведення на підставі вказаного Акту про повернення реєстрації права власності Дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» «Хлібна база № 89» на вказаний комплекс будівель елеватора філії АТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89». На підставі підробленого Акту повернення майна ДП ДАК «Хліб України» від 30.06.2023 р. приватний нотаріус ОСОБА_3 рішенням № 68597744 від 25.07.2023 р. провів реєстрацію права власності ДП ДАК «Хліб України» на вказаний комплекс будівель елеватора (реєстраційний номер в ДРРПНМ 2612300521040). При цьому, 25.07.2023 на підставі підробленого Акту повернення майна ДП ДАК «Хліб України» від 30.06.2023 р. приватний нотаріус ОСОБА_3 видалив з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомості про державну форму власності на вказаний комплекс будівель елеватора (реєстраційний номер в ДРРПНМ 2612300521040), а також видалив відомості про постанову Кабінету Міністрів України від 24.07.2013 року № 626, за якою дане майно державної власності внесене державою в особі Кабінету Міністрів України в статутний капітал АТ «ДПЗКУ». Вказані дії щодо видалення відомостей про державне майно приватний нотаріус ОСОБА_3 вчинив з метою сприяння подальшому відчуженню державного майна комплексу будівель елеватора (реєстраційний номер в ДРРПНМ 2612300521040) службовими особами ДП ДАК «Хліб України» «Хлібна база № 89». Таким чином, разом із заволодінням переданим до статутного капіталу АТ «ДПЗКУ» державним майном, службові особи філії «Хлібна база № 89» АТ «ДПЗКУ» за попередньою змовою з службовими особами Дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» «Хлібна база № 89» вчинили розкрадання також майна АТ «ДПЗКУ» та інвестованих АТ «ДПЗКУ» власних капіталовкладень у вказані основні засоби, переміщеного з інших структурних підрозділів/філій АТ «ДПЗКУ» устаткування, обладнання. Крім того, шляхом заволодіння силосними корпусами філії «Хлібна база № 89» АТ «ДПЗКУ» злочинці заволоділи зерном АТ «ДПЗКУ» та сторонніх поклажодавців за укладеними останніми договорами зберігання з АТ «ДПЗКУ». При прийнятті вказаного рішення державним реєстратором порушено норми ч. 1 ст. 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», оскільки державна реєстрація права власності проведена на підставі документа, який не є підставою переходу права власності на об`єкт нерухомого майна. Також порушені норми ч. 5 ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», за якою державний реєстратор обов`язково визначає обсяг цивільної дієздатності фізичних осіб і цивільної правоздатності та дієздатності юридичних осіб, перевіряє повноваження представника фізичної або юридичної особи щодо вчинення дій, спрямованих на набуття, зміну чи припинення речових прав, обтяжень таких прав. Згідно інформації з розділу «Документи, подані для державної реєстрації» підставою для державної реєстрації права власності на спірний ЦМК зазначено лише: акт повернення майна Дочірнього підприємства ДАК "Хліб України" "Хлібна База № 8", серія та номер: б.н., виданий 30.06.2023, видавник: Філія ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" та ДП ДАК «Хліб України» «Хлібна база № 89». Від імені філії АТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89» акт повернення майна від 30.06.2023 підписаний директором філії публічного акціонерного товариства «Державна продовольчо- зернова корпорація України» ОСОБА_6 , який діє на підставі Положення. АТ «ДПЗКУ» звертає увагу, що директор філії АТ «ДПЗКУ» діє на підставі Положення про філію ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» «Хлібна база № 89», затвердженого в.о. голови правління АТ «ДПЗКУ» ОСОБА_7 11.02.2019. Пунктом 4.3. Положення про філію визначено, що філія не має права: відчужувати самостійно основні засоби, будівлі, транспортні засоби. Пунктом 5.3. Статуту АТ «ДПЗКУ» визначено що Товариство є власником майна, переданого йому як внесок до статутного капіталу. Згідно п. 5.6. Статуту акції Товариства та нерухоме майно, передане державою до статутного капіталу Товариства не можуть бути відчужені. Зазначене свідчить, що директор філії АТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89» підписав акт повернення майна від 30.06.2023 з перевищенням повноважень, в результаті чого майно вибуло із власності АТ «ДПЗКУ». Стаття 16 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначає, що при прийнятті заяв у паперовій формі обов`язково виготовляються електронні копії документів, поданих заявником для проведення реєстраційних дій. Електронні копії документів виготовляються шляхом сканування з подальшим їх розміщенням у Державному реєстрі прав. Як зазначено вище, єдиною підставою для реєстрації права власності на ЦМК за ДП «ДАК «Хліб України» є акт повернення майна від 30.06.2023. У Державному реєстрі прав розміщений акт повернення майна від 30.06.2023 на 5-ти аркушах. Однак, аркуш з підписами уповноважених осіб у Державному реєстрі прав, відсутній. В мережі інтернет на сайті ІНФОРМАЦІЯ_1 виявлено інформацію про проведення електронного аукціону, що відбувався 28.07.2023 де лотом торгів є частина цілісного майнового комплексу філії АТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89», що розташований за адресою вул. Елеваторна 9, с. Городна, Мукачівський р-н, Закарпатської області. Окрім цього на цьому ж сайті ІНФОРМАЦІЯ_1 виявлено інформацію про проведення електронного аукціону, який мав відбутися 28.08.2023 о 12.00 де лотом торгів є інша частина цілісного майнового комплексу філії АТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89», що розташований за адресою: вул. Елеваторна 9, с. Городна, Мукачівський р-н, Закарпатської області. Злочинними діями посадових осіб філії АТ «ДПЗКУ» «Хлібна база № 89» та невстановлених осіб, з можливим використанням підробних документів, Державі в особі АТ «ДПЗКУ» заподіяно майнової шкоди, на загальну суму 23 000 000 гривень. Досудовим розслідуванням встановлено, що до заволодіння майном державного підприємства причетний нотаріус ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . Проведення негласних слідчих (розшукових) дій відносно ОСОБА_3 надасть можливість органу досудового розслідування встановити його причетність до вчинення кримінального правопорушення. Обставини, що дають підстави підозрювати ОСОБА_3 у вчиненні кримінального правопорушення є матеріали кримінального провадження. При цьому, досудовим слідством встановлено, що ОСОБА_3 використовує номер телефону НОМЕР_4 для обговорення планів уникнення від кримінальної відповідальності, розроблення схем та механізмів приховування доказів. Враховуючи наявність підстав вважати, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення може бути причетний ОСОБА_3 , з метою отримання або спростування факту вчинення ним кримінального правопорушення, з огляду на неможливість отримання таких даних у інший спосіб, виникла необхідність у проведенні негласних слідчих (розшукових) дій відносно останнього. Негласні слідчі (розшукові) дії необхідно проводити строком не менше двох місяців, адже у своїй злочинній діяльності ОСОБА_3 дотримується правил конспірації, обізнаний з методами діяльності правоохоронних органів, що не дає можливості зафіксувати його протиправні дії. Отримання відомостей про вчинення кримінальних правопорушень до яких, можливо причетний ОСОБА_3 , в інший спосіб неможливо, оскільки проведення гласних слідчих (розшукових) дій у вказаному кримінальному провадженні неодмінно призведе до інформування останнього про початок досудового розслідування щодо нього, що в свою чергу надасть можливість уникнути кримінальної відповідальності. Наявні достатні підстави вважати, що обмін інформацією між ОСОБА_3 та іншими співучасниками злочину може відбуватися під час спілкування з використанням номеру мобільного телефону, який він використовує НОМЕР_4 , що знаходиться у його фактичному володінні та користуванні, а тому необхідно провести негласну слідчу (розшукову) дію - зняття інформації з електронних комунікаційних мереж. Також, для встановлення обставин, які мають значення для кримінального провадження, зокрема, місця перебування ОСОБА_3 та можливих місць знаходження речових доказів, що стосуються обставин підроблення документів, відносно нього необхідно провести негласну слідчу (розшукову) дію - установлення місцезнаходження радіообладнання (радіоелектронного засобу), що полягатиме в застосуванні технічних засобів для отримання від мережевої інфраструктури або мобільного кінцевого (термінального) обладнання відомостей про місцезнаходження мобільного кінцевого (термінального) обладнання (точки його підключення до мережі), а в мережі фіксованого зв`язку - даних про фізичну адресу кінцевого пункту мережі, без розкриття змісту повідомлень, що передаються по номеру телефону НОМЕР_4 , який знаходиться у його фактичному володінні й користуванні. Крім того, ОСОБА_3 може зберігати відомості про обставини вчинення кримінальних правопорушень в електронних інформаційних системах, а тому необхідно провести негласну слідчу (розшукову) дію - зняття інформації з електронних інформаційних систем, з ідентифікаційною ознакою телефонний номер НОМЕР_4 , який перебуває у фактичному володінні й користуванні останнього, з метою доступу до електронної інформаційної системи, пошуку, виявлення і фіксації відомостей, що містяться в електронній інформаційній системі або її частині, (в тому числі, але не виключно «Viber», «Whats App», «Line», «Telegram», «CoverMe», котрі зареєстровані за номером телефону), а також отримання таких відомостей без відома власника, володільця, утримувача. Проведення вищевказаних негласних слідчих (розшукових) дій дасть змогу встановити відомості, які мають значення для кримінального провадження (розмови із особами, що є співучасниками вчинення злочину, а також з іншими особами щодо обставин вчинення злочину, інші звуки, рухи, дії тощо, виконані під час вчинення злочинів, злочинна поведінка), які самостійно, а також у сукупності із іншими доказами будуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину та викриття осіб, які його вчинили».

Детектив вказує на те, що відомості про кримінальне правопорушення у цьому кримінальному провадженні неможливо отримати в інший спосіб (без використання негласних слідчих (розшукових) дій), оскільки це обов`язково призведе до інформування про здійснення досудового розслідування причетних до його вчинення осіб.

Детектив зазначає, що використання негласних слідчих (розшукових) дій у цьому кримінальному провадженні дасть можливість органу досудового розслідування встановити відомості та отримати докази, що мають значення для кримінального провадження, які самостійно та у сукупності з іншими доказами матимуть суттєве значення для з`ясування обставин кримінальних правопорушень і викриття осіб, які його вчинили.

Ідентифікаційні ознаки, які є необхідними для надання дозволу на проведення оперативно-розшукових заходів відповідно до процесуальних норм Глави 21. Негласні слідчі (розшукові) дії КПК України, підтверджені матеріалами та фактичними даними кримінального провадження.

Наведені детективом у клопотанні обставини в необхідному та достатньому обсязі підтверджені матеріалами і фактичним даними кримінального провадження.

Мотиви, з яких слідчий суддя виходив при постановленні ухвали, і положення закону, якими він керувався [2-3].

Слідчий суддя вважає, що наявні підстави для задоволення клопотання детектива, оскільки ним доведено, що: вчинене кримінальне правопорушення належить до тяжких злочинів (1); відомості про кримінальне правопорушення та осіб, які його вчинили, отримати в інший спосіб неможливо (2); під час проведення негласних слідчих (розшукових) дій можуть бути отримані докази, які самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин кримінальних правопорушень або встановлення осіб, які їх вчинили (3).

Слідчий суддя, з урахуванням викладеного та керуючись положеннями ст. ст. 246-249, 258, 263, 264, 268, 372 КПК України дійшов висновку про задоволення клопотання детектива.

РЕЗОЛЮТИВНА ЧАСТИНА [ІІІ].

Висновки слідчого судді [3-1].

Слідчий суддя постановив:

1) клопотання детектива Національного бюро П`ятого відділу детективів Третього підрозділу детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України ОСОБА_8 , погоджене прокурором Спеціалізованої антикорупційної прокуратури Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , про дозвіл на проведення негласних слідчих (розшукових) дій у кримінальному провадженні за № 42023000000001473 від 04.09.2023 року - задовольнити;

2) надати дозвіл на проведення у кримінальному провадженні за № 42023000000001473 від 04.09.2023 року таких негласних слідчих (розшукових) дій щодо ОСОБА_3 (народився ІНФОРМАЦІЯ_3 ; РНОКПП НОМЕР_2 ):

- зняття інформації з електронних комунікаційних мереж по абонентським номеру телефону НОМЕР_4 , що полягає у проведенні із застосуванням відповідних технічних засобів спостереження, відбору та фіксації змісту інформації, яка передається особою та має значення для досудового розслідування, а також одержанні, перетворенні і фіксації різних видів сигналів, що передаються каналами зв`язку.

- установлення місцезнаходження радіообладнання (радіоелектронного засобу), що полягатиме в застосуванні технічних засобів для отримання від мережевої інфраструктури або мобільного кінцевого (термінального) обладнання відомостей про місцезнаходження мобільного кінцевого (термінального) обладнання (точки його підключення до мережі), а в мережі фіксованого зв`язку - даних про фізичну адресу кінцевого пункту мережі, без розкриття змісту повідомлень, що передаються за номером мобільного телефону НОМЕР_4 ;

- зняття інформації з електронних інформаційних систем за ідентифікаційною ознакою телефонний номер НОМЕР_4 , який перебуває у фактичному володінні й користуванні ОСОБА_3 , з метою доступу до електронної інформаційної системи, пошуку, виявлення і фіксації відомостей, що містяться в електронній інформаційній системі або її частині, (в тому числі, але не виключно «Viber», «Whats App», «Line», «Telegram», «CoverMe», котрі зареєстровані за номером телефону), а також отримання таких відомостей без відома власника, володільця, утримувача;

3) строк проведення зазначених негласних слідчих (розшукових) дій не може перевищувати два місяці.

Строк і порядок набрання ухвалою законної сили та її оскарження [3-2].

Ухвала не може бути оскаржена і набирає законної сили з моменту її оголошення. Строк дії ухвали не може перевищувати два місяці.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудНе вказано
Дата ухвалення рішення08.09.2023
Оприлюднено28.03.2025
Номер документу117933713
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення негласної слідчої дії

Судовий реєстр по справі —991/7954/23

Ухвала від 08.09.2023

Кримінальне

Вищий антикорупційний суд

Ткаченко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні