Постанова
від 27.03.2024 по справі 918/1264/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Набережна, 26-А, м. Рівне, 33013, тел. (0362) 62 03 12, код ЄДРПОУ: 03500111,

e-mail: inbox@rv.arbitr.gov.ua, вебсайт: https://rv.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

"27" березня 2024 р. Справа № 918/1264/23

Господарський суд Рівненської області у складі: суддя Романюк Р.В.,

за участю секретаря судового засідання Шандалюк А.А., у справі

за заявою Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області (35705, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, м. Здолбунів, вул. Коротка, буд. 9, код ЄДРПОУ 03352219)

про банкрутство

За участю представників сторін:

від ГУ ДПС у Рівненській області: не з`явився;

від КП "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області: не з`явився;

арбітражний керуючий: не з`явився.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 09.01.2024 року відкрито провадження у справі № 918/1264/23 про банкрутство Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області. постановлено: ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів; ввести процедуру розпорядження майном Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області до 27 червня 2024 року; розпорядником майна призначити Чепелюка Олександра Олександровича; встановити грошову винагороду розпоряднику майна арбітражному керуючому Чепелюку Олександру Олександровичу у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень розпорядника майна Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області за рахунок коштів, авансованих на депозитний рахунок Господарського суду Рівненської області; з метою виявлення кредиторів, здійснити оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області на офіційному веб-порталі судової влади України; вжити заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави; встановити строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів до 29.02.2024 року; встановити дату складання розпорядником майна реєстру вимог кредиторів та подання його на затвердження до господарського суду 29.02. 2024 року; встановити строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника до 09.03.2024 року; проведення попереднього засідання суду призначити на "21" лютого 2024 р.; зобов`язати розпорядника майна боржника у наступному засіданні надати cуду звіт про поведену роботу.

Офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області було здійснено 10.01.2024 на офіційному веб - порталі судової влади України, номер публікації 72224.

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 21.02.2024 року відкладено попереднє засідання на "05" березня 2024 р., відкладено розгляд заяви Головного управління ДПС у Рівненській області про визнання кредиторських вимог на "05" березня 2024 року, відкладено розгляд заяви Здолбунівського відділу Державної виконавчої служби у Рівненському районі Рівненської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції на "05" березня 2024 року.

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 05.03.2024 року у задоволенні заяви Здолбунівського відділу Державної виконавчої служби у Рівненському районі Рівненської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції № 5045 від 23.01.2024 року - відмовлено.

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 05.03.2024 року постановлено визнати вимоги кредитора Головного управління ДПС у Рівненській області до боржника з включенням їх до реєстру вимог кредиторів у розмірі: 468 145, 24 грн заборгованості з основного платежу - третя черга реєстру вимог кредиторів; 274 609, 11 грн штрафних санкцій - шоста черга реєстру вимог кредиторів; включити до витрат, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство витрати на сплату судового збору Головного управління ДПС у Рівненській області у розмірі 4 844,80 - перша черга реєстру вимог кредиторів, які боржник - Комунальне підприємство "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області зобов`язаний сплатити в дохід Державного бюджету України; зобов`язати розпорядника майна включити вимоги кредитора до реєстру вимог кредиторів Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області; зобов`язати розпорядника майна у 10-ти денний строк після проведення попереднього засідання відповідно до статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів про місце і час проведення зборів кредиторів та організувати їх проведення (належні докази повідомлення надати суду); встановити дату проведення зборів кредиторів не пізніше 15.03.2024 р.; рішення зборів кредиторів подати до суду протягом п`яти днів після його проведення; підсумкове засідання призначити на "27" березня 2024 р.

20.03.2024 року до господарського суду від арбітражного керуючого Чепелюка О.О. надійшло клопотання (№ 02-01/918/1264/23-36 від 20.03.2024 року) про визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації відповідно до якого просить суд: затвердити звіт арбітражного керуючого Чепелюка О.О. (№ 02-01/918/1264/23-33 від 14.03.2024 р.) за результатом проведеної роботи по провадженню процедури розпорядження майном КП "Міське будинкоуправління"; затвердити звіт розпорядника майна (№ 02-01/918/1264/23-34 від 14.03.2024 р.) про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого Чепелюка О.О. за період процедури розпорядженням майном КП "Міське будинкоуправління"; визнати Комунальне підприємство "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру у справі № 918/1264/23; ліквідатором банкрута призначити арбітражного керуючого Чепелюка О.О. (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1786 від 08.12.2016 року).

До вказаного клопотання арбітражним керуючим додано: звіт арбітражного керуючого Чепелюка О.О. № 02-01/918/1264/23-33 від 14.03.2024 р.; звіт розпорядника майна № 02-01/918/1264/23-34 від 14.03.2024 р.; звіт арбітражного керуючого Чепелюка О.О. від 11.03.2024 р. за результатом проведення аналізу фінансово - господарського стану боржника у справі № 918/1264/23 про банкрутство КП "Міське будинкоуправління"; копію повідомлення про проведення зборів кредиторів № 02-01/918/1264/23-31 від 08.03.2024 р. із доказами надіслання; реєстр вимог кредиторів Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області; копію протоколу загальних зборів кредиторів Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області від 15.03.2024 року; заяву арбітражного керуючого Чепелюка О.О. № 02-01/918/1264/23-35 від 18.03.2024 р.

26.03.2024 року до суду від кредитора Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло клопотання від 26.03.2024 року в якому просить суд судове засідання провести без участі представника Головного управління ДПС у Рівненській області.

27.03.2024 року до суду від арбітражного керуючого Чепелюка О.О. надійшло клопотання № 02-01/918/1264/23-39 від 27.03.2024 року в якому повністю підтримує подане клопотання № 02-01/918/1264/23-36 від 20.03.2024 року та просить суд здійснити розгляд клопотання в судовому засіданні, призначеному на 27.03.2024 р. о 15:30 год, без участі розпорядника майна КП "Міське будинкоуправління" арбітражного керуючого Олександра Чепелюка.

Представники боржника - КП "Міське будинкоуправління", кредитора - ГУ ДПС у Рівненській області та арбітражний керуючий в судове засідання 27.03.2024 року не з`явилися, хоча про дату, час та місце розгляду справи буи повідомлені належним чином, про що свідчать Довідки Господарського суду Рівненської області про доставку електронного листа, відповідно до якої документ в електронному вигляді (Ухвала від 05.03.2024 р. та Ухвала від 18.03.2024 р.) надіслано одержувачам КП "Міське будинкоуправління", ГУ ДПС у Рівненській області та арбітражному керуючому Чепелюку О.О. в їх електронні кабінети, документи доставлено до електронних кабінетів 08.03.2024 року та 18.03.2024 року.

Розглянувши клопотання арбітражного керуючого про введення наступної процедури у справі про банкрутство, судом встановлено наступне.

Із звіту арбітражного керуючого Чепелюка О.О. (№ 02-01/918/1264/23-33 від 14.03.2024 року) за результатами проведеної роботи по провадженню процедури розпорядження майном КП "Міське будинкоуправління" вбачається, що з метою отримання відомостей щодо активів та зобов`язань КП "Міське будинкоуправління", розпорядник майна звернувся до організацій, наділених повноваженнями здійснювати облік майна належного юридичним особам, із відповідними запитами від 16.01.2024 року та отримано наступні відповіді:

- Рівненська митниця Державної митної служби України листом № 7.13-1/27/8.19-41/504 від 22.01.2024 року повідомила, що КП "Міське будинкоуправління" не перебувало на обліку осіб, що здійснюють операції з товарами, зовнішньоекономічні операції в зоні діяльності митниці не здійснювало. Станом на теперішній час заборгованість щодо товарно - матеріальних цінностей відсутня, кошти зазначеного підприємства на депозитному рахунку митниці не обліковуються.

- Філія "Головний інформаційно-обчислювальний центр" АТ "Укрзалізниця" листом № ГІОЦ-50/119 від 23.01.2024 року повідомила про відсутність інформації про вагони за КП "Міське будинкоуправління", як власника, в АБД ПВ. В інформаційних базах відомості про зареєстровані локомотиви зазначеного підприємства відсутні. За даними Автоматизованої системи паспортизації, експлуатації, контролю під`їзних колій промислових підприємств (АС ПЕКП) дані щодо наявності під`їзних колій власності КП "Міське будинкоуправління" відсутні.

- ГУ статистики у Рівненській області листом № 06-17/525-24 від 25.01.2024 р. "Про надання інформації" надано в електронному вигляді фінансову звітність комунального підприємства, яка надійшла до органу державної статистики за 2023 рік та повідомило, що фінансова звітність комунального підприємства за 2022 рік знищена, фінансова звітність за 2021 рік не може бути надана оскільки надійшла до органу державної статистики 28.01.2022 р., тобто раніше 11.02.2022 року, коли набули чинності зміни до законодавства, відповідно до яких заборона стосовно поширення статистичної інформації не розповсюджується на дані фінансової звітності підприємств.

-Департамент сервісних послуг Державної інспекції архітектури та містобудування України листом № 477/04/18-24 від 26.01.2024 року повідомила про наявність інформації щодо документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, та документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єктів (інформація щодо поданих від КП "Міське будинкоуправління" повідомлень про початок підготовчих та будівельних робіт, декларацій про готовність об`єкта до експлуатації, дозволів на виконання будівельних робіт).

- Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області листом № 08-17/01-11/346-24 від 24.01.2024 року надано інформацію, що відповідно до даних інформаційної системи "АгрТех" за КП "Міське будинкоуправління" у ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області зареєстровано дві одиниці техніки: трактор колісний (марка Т-40А, 1986 року випуску, заводський номер - 18-08958, номерний знак НОМЕР_1 ) та причіп (марка - "ПТС 4, 1992 року випуску, заводський номер - 18-08959, номерний знак НОМЕР_2 ).

- Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Рівненській області листом № 31/268-17-2024 від 23.01.2024 року повідомив, що згідно відомостей Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС, за КП "Міське будинкоуправління" від 28.02.2018 року зареєстрований транспортний засіб ГАЗ 3110, номерний знак НОМЕР_3 , 2003 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , та у період з 01.01.2021 року по теперішній час інші транспортні засоби не реєструвалися та не перереєстровувалися.

Рішенням Господарського суду Рівненської області від 11.04.2019 року у справі № 918/86/19, позов задоволено повністю, визнано право власності за Здолбунівською міською радою на автомобіль ГАЗ 3110 101, модель 3110, седан, легковий -В, шасі №VIN31100030543143, об`єм двигуна 2300, реєстраційний номер НОМЕР_3 , 2003 року випуску; скасовано державну реєстрацію автомобіля ГАЗ 3110 101, модель 3110, седан, легковий - В, шасі №VIN НОМЕР_5 , об`єм двигуна 2300, реєстраційний номер НОМЕР_3 , 2003 року випуску, що зареєстрований за Комунальним підприємством "Міське будинкоуправління" на підставі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ВКС 101423 ( НОМЕР_6 ); стягнуто з Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" на користь Здолбунівської міської ради 1 921 грн. 00 коп. судового збору.

- Держгеокадастру у Рівненській області листом № 33-17-0.2-681/2-24 від 31.01.2024 року "Про надання інформації" надано інформацію про земельні ділянки зареєстровані на території Рівненської області станом на 01.01.2013 р. за КП "Міське будинкоуправління". Інформацію про зареєстровані речові права на земельні ділянки, в тому числі право власності, право постійного користування, право оренди на земельні ділянки з 01.01.2013 р. і всі цивільно-правові угоди, які відбулися з цієї дати, слід отримувати у надавачів інформації з Державного реєстру прав.

- Регіональне відділення ФДМ України по Рівненській та Житомирській області листом №11- 03-0412 від 26.01.2024 року повідомило про відсутність відомостей про державне майно, яке не увійшло до статутного капіталу підприємства та державної частки в статутному капіталі КП "Міське будинкоуправління".

- Здолбунівська міська рада Рівненського району Рівненської області листом № 259/03-20/24 від 01.02.2024 року повідомила, що рішенням Здолбунівської міської ради від 05.12.2023 року № 1946 КП "Міське будинкоуправління" припинено право постійного користування на земельну ділянку кадастровий номер 5622610100:00:009:0213, площею 551 квадратних метрів, яка надавалась для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування по вул. Івана Гоначара, 16 в м. Здолбунів.

-Державна служба з питань праці Західного міжрегіонального управління листом № ЗХ/2/2556-24 від 12.02.2024 року повідомила, що за КП "Міське будинкоуправління" великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби в Рівненській області не зареєстровано.

- Здолбунівський відділ Державної виконавчої служби у Рівненському районі Рівненської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції листом № 7194 від 06.02.2024 року повідомлено, що на виконанні у відділі перебуває зведене виконавче провадження № 52022432 про стягнення боргу з КП "Міське будинкоуправління".

Арбітражним керуючим до звіту подано суду подано суду докази проведеної роботи арбітражним керуючим Чепелюком О.О. по провадженню процедури розпорядженням майном КП "Міське будинкоуправління" за період з 09.01.2024 р. по 14.03.2024 року.

Арбітражним керуючим до звіту подано суду Інформаційну довідку № 362033393 від 16.01.2024 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта КП "Міське будинкоуправління" відповідно до якої відсутні відомості з Реєстру прав власності на нерухоме майно, відомості з Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна та відомості з Державного реєстру іпотек. У розділі державної реєстрації обтяжень міститься два записи про накладені обтяження на все нерухоме майно боржника, а саме запис від 31.08.2016 року (№ 16156387 (спеціальний розділ)) та 06.10.2020 року (№ 38527068 (спеціальний розділ)), обтяжувачем за якими є Здолбунівський відділ ДВС ГТУЮ у Рівненській області та ГУ ДПС у Рівненській області.

Згідно відомостей, що містяться в інформаційній системі "Реєстр дозволів" Національного науково - дослідного інституту промислової безпеки та охорони прації, наявна інформація про дозвіл № 0267.13.56, виданий КП "Міське будинкоуправління" 25.10.2013 року, строк дії дозволу - 5 років, види робіт - 24 (обстеження, ремонт та чищення димарів, повітропроводів).

Відповідно до даних Спеціалізованої БД "Винаходи (корисні моделі) в Україні" інформаційної системи Державної організації "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" (УКРНОІВІ), відповідно до критеріїв пошуку: власник - КП "Міське будинкоуправління", не знайдено жодного запису.

Відповідно до даних БД колективного користування "Відомості про заявки на винаходи, які прийняті до розгляду" інформаційної системи Державної організації "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" (УКРНОІВІ), відповідно до критеріїв пошуку: ім`я або повне найменування заявника - КП "Міське будинкоуправління", не знайдено жодного запису.

Відповідно до даних БД "Перелік добре відомих в Україні торговельних марок" інформаційної системи Державної організації "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" (УКРНОІВІ), відповідно до критеріїв пошуку: ім`я або повне найменування власника - КП "Міське будинкоуправління", не знайдено жодного запису.

В Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, станом на 29.01.2024 р., в пошуку: тип/модель, державний та реєстраційний знак, заводський (серійний) номер, рік виготовлення, максимальна злітна маса, кг, номер реєстраційного посвідчення, дата видачі реєстраційного посвідчення/термін дії, підписант, статус сертифікату - КП "Міське будинкоуправління", записи відсутні.

Відповідно до даних спеціальної інформаційної системи УКРНОІВІ, відповідно до критеріїв пошуку за КП "Міське будинкоуправління": власник, винахідник, заявник, винаходи, заявка, корисні моделі, торговельні марки, промислові зразки - не знайдено жодного об`єкта.

Частиною 5 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника та схвалення внесення змін до нього; звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство; інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.

Згідно з ч. 6 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства, на час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше ніж сім осіб. Вибори комітету кредиторів проводяться відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених відповідно до частини четвертої цієї статті. Кредитор, який має 25 і більше відсотків голосів, автоматично включається до складу комітету кредиторів. Якщо загальна кількість кредиторів не перевищує сім осіб, усі кредитори автоматично включаються до складу комітету кредиторів. Під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу. У разі проведення процедури банкрутства страховика або кредитної спілки Національний банк України в обов`язковому порядку включається до складу комітету кредиторів з правом вирішального голосу.

Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду ( ч. 7 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства).

Відповідно до ч. 8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; визначення кандидатури арбітражного керуючого для призначення у справі про банкрутство; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; надання згоди на продаж майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) та погодження умов продажу майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) у процедурі санації відповідно до плану санації або у процедурі ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом. У роботі комітету мають право брати участь з правом дорадчого голосу арбітражний керуючий, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, забезпечений кредитор, у разі необхідності представник органу, уповноваженого управляти державним майном, і представник органу місцевого самоврядування. У разі застосування до кредитора або до заінтересованої особи стосовно кредитора спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), які передбачають блокування активів, такий кредитор з моменту застосування і на період застосування санкцій має право брати участь у роботі комітету кредиторів лише з правом дорадчого голосу.

Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість голосів кредиторів, присутніх на зборах (комітеті) кредиторів. Рішення зборів кредиторів про звернення до господарського суду з клопотанням про введення процедури санації та призначення керуючого санацією приймається зборами кредиторів у порядку, визначеному статтею 52 цього Кодексу для схвалення плану санації. При цьому для визначення кількості голосів кредиторів не враховуються голоси кредиторів, які відповідно до статті 52 цього Кодексу не мають права голосу при схваленні плану санації або змін до нього. Національний банк України має право накладати заборону (вето) на рішення комітету кредиторів, якщо реалізація таких рішень загрожує законним інтересам страховика або кредитної спілки, їхніх кредиторів (ч. 9 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства).

Як встановлено судом та вбачається з поданого протоколу загальних зборів кредиторів Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області, 15.03.2024 року відбулися загальні збори кредиторів боржника - Комунального підприємства "Міське будинкоуправління", на яких були присутні розпорядник майна КП "Міське будинкоуправління" арбітражний керуючий Олександр Чепелюк та представник кредитора Головного управління ДПС у Рівненській області - Теслюк О.І., вимоги якого визнано та затверджено судом у справі про банкрутство Комунального підприємства "Міське будинкоуправління".

У відповідності до прийнятого рішення (протокол від 15.03.2024 року), збори кредиторів вирішили:

- Обрати Головою зборів кредиторів КП "Міське будинкоуправління" кредитора Головне управління ДПС у Рівненській області.

- обрати секретарем зборів кредиторів КП "Міське будинкоуправління" арбітражного керуючого Чепелюка Олександра Олександровича.

- визначити голоси кредитора Головного управління ДПС у Рівненській області у кількості 468 голосів.

- не створювати комітет кредиторів у справі про банкрутство № 918/1264/23, а всі питання, ще відносяться до компетенції комітету кредиторів відносно процедури банкрутства КП "Міське будинкоуправління" вирішувати складом загальних зборів кредиторів.

- схвалити звіт арбітражного керуючого Чепелюка О.О. №02-01/918/1264/23-33 від 14.03.2024 року за результатом проведеної роботи по провадженню процедури розпорядження майном КП "Міське будинкоуправління".

- визнати роботу арбітражного керуючого Олександра Чепелюка по провадженню процедури розпорядження майном у справі № 918/1264/23 про банкрутство КП "Міське будинкоуправління" задовільною.

- схвалити звіт розпорядника майна № 02-01/918/1264/23-34 від 14.03.2024 року про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого Чепелюка О.О. за період процедури розпорядження майном КП "Міське будинкоуправління".

- визначити наступною процедурою у справі № 918/1264/23 про банкрутство Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області - процедуру ліквідації.

- звернутися до Господарського суду Рівненської області із клопотанням про відкриття ліквідаційної процедури у справі про банкрутство № 918/1264/23 та визнання КП "Міське будинкоуправління" банкрутом.

- доручити арбітражному керуючому Чепелюку О.О. підготувати та подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури у справі № 918/1264/23 про банкрутство Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області.

- погодити кандидатуру арбітражного керуючого Чепелюка Олександра Олександровича для виконання повноважень ліквідатора Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області.

- уповноважити арбітражного керуючого Чепелюка 0.0. на звернення до Господарського суду Рівненської області із клопотанням про призначення його кандидатури для виконання повноважень ліквідатора Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області.

Згідно з ч. 1 ч. 3 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури ( санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. У разі наявності обставин, що не дають зборам кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, збори кредиторів можуть прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом. У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень: ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом; ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

У випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців. Неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі (ч. 1 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства).

З системного аналізу норм закону вбачається, що боржник визнається банкрутом, коли господарським судом встановлено неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані вимоги кредиторів інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Відповідно до реєстру вимог кредиторів, визначенню підлягає розмір пасиву боржника. Відомості про актив боржника, мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово - майновий стан божника, що повинен бути наданий комітету кредиторів та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні. Якщо встановлення пасиву боржника відбувається на попередньому засіданні суду, то остаточна правова оцінка активу і пасиву боржника та можливість відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом надається у підсумковому засіданні суду з огляду на знаходження справи у процедурі розпорядження майном боржника. Таким чином, завдання підсумкового засідання суду полягає у з`ясуванні ознак банкрутства та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження по справі, виходячи з клопотання комітету кредиторів, однак остаточна їх оцінка надається судом.

Як вбачається зі звіту арбітражного керуючого Чепелюка О.О. від 11.03.2024 р. за результатом проведення аналізу фінансово - господарського стану боржника у справі № 918/1264/23 про банкрутство КП "Міське будинкоуправління", загальний стан комунального підприємства за результатами здійсненого аналізу протягом періоду з 01.01.2021 року по 31.12.2023 року, характеризується нестабільною діяльністю з наростання неплатоспроможності та збитків за рахунок втрати ліквідності та рентабельності активів та діяльності загалом. Скорочення показників тих статей активу підприємства, які відповідають за здорове функціонування, свідчить, що товариство не формувало додатковий запас ресурсів, який приніс би економічну вигоду в майбутньому. Малоефективна структура активу балансу та неправильно сформовані потоки ресурсів не сприяють розширенню потенціалу підприємства, ресурсної бази та нарощенню додаткових потужностей. В сукупності виявлені тенденції вказують на порушення фінансової стійкості підприємства протягом періоду останніх трьох років до моменту порушення справи про банкрутство, про що свідчать від`ємні значення фінансового результату, тобто збиток. Погіршення фінансового стану боржника та наявність економічних ризиків, вказують на ознаки втрати платоспроможності Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області. Також було встановлено відсутність ознак дій із приховування банкрутства чи ознак дій щодо доведення Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області до банкрутства, та ознак фіктивного банкрутства, що могло бути спричинено в результаті навмисних діянь органів управління боржника спрямованих на підроблення (навмисне погіршення) фінансового стану товариства. Досліджуючи наявність або відсутність можливості підприємства відновити втрачену платоспроможність було досліджено, що протягом аналізованого періоду значення коефіцієнту покриття на рівні 0,56 станом на 31.12.2023 року є меншим за нормативно допустиму величину 1, при цьому коефіцієнт забезпечення власними обіговими засобами дорівнює -0,44 при нормативній величині >0,1. Згідно даних отриманих при розрахунку, вбачається, що протягом періоду з 31.12.2021 року по 31.12.2023 року показники, які відносять до критеріїв оцінки перспектив застосування санаційних або ліквідаційних заходів в межах справи про банкрутство, є меншими від своїх нормативних значень, що характеризує Комунальне підприємство "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області як підприємство з ознаками неплатоспроможності. У відповідності до Методичних рекомендацій, санаційна спроможність Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області не підтверджується жодним з трьох основних показників: показника поточної платоспроможності; коефіцієнта забезпечення власними засобами; коефіцієнта покриття, а тому щодо Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області рекомендовано застосувати процедуру ліквідації.

Під час проведення процедури розпорядження майном наявних активів боржника за рахунок яких можливо погасити існуючу заборгованість перед кредиторами, розпорядником майна не знайдено, пропозицій щодо укладення мирової угоди або санації боржника до господарського суду або розпорядника майна не поступало.

Враховуючи викладені обставини, а також той факт, що були виконані всі необхідні умови процедури розпорядження майном, складено реєстр заявлених вимог кредиторів, подано клопотання зборів кредиторів щодо введення процедури ліквідації, відсутні пропозиції щодо санації боржника або укладення мирової угоди, господарський суд дійшов висновку щодо необхідності введення процедури ліквідації та визнання боржника банкрутом.

Згідно з ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору. Арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи) чи зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи).

Частиною 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: які є заінтересованими особами у цій справі; які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; які мають реальний чи потенційний конфлікт інтересів; які є близькими особами боржника - фізичної особи. До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.

Відповідно до ч. 1 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

Щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором у справі, то приймаючи до уваги, що арбітражний керуючий Чепелюк О.О. не є заінтересованою особою стосовно боржника, за час провадження діяльності арбітражного керуючого будь-яких порушень у виконанні своїх обов`язків не має, заперечень щодо її призначення не надходило. Як вбачається з матеріалів справи, арбітражний керуючий Чепелюк О.О. не відноситься до категорії осіб, визначених ч. 2 ст. 11 та ч. 3 ст. 28 Кодексу.

Слід зазначити, що відповідно до рішення загальних зборів кредиторів Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області, оформленого протоколом, 15.03.2024 року зборами кредиторів боржника - Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області, вирішено: погодити кандидатуру арбітражного керуючого Чепелюка Олександра Олександровича для виконання повноважень ліквідатора Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області.

Дослідивши подані докази, враховуючи положення ст.ст. 28, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, суд вважає за можливе задовольнити клопотання арбітражного керуючого про призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Чепелюка О.О.

Враховуючи вищезазначене, приймаючи до уваги, що можливих санаторів не виявлено, суд вважає за необхідне на підставі ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства, визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Чепелюка О.О.

З дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута (ч. 1 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства).

Відповідно до ч. 2 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства, протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть зобов`язання щодо відшкодування збитків, завданих таким ухиленням. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України (ч. 3 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства).

З огляду на зазначене, керуючись ст.ст. 28, 48, 49, 58, 59, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого Чепелюка Олександра Олександровича (№ 02-01/918/1264/23-33 від 14.03.2024 року) за результатами проведеної роботи по провадженню процедури розпорядження майном Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області.

2. Затвердити звіт розпорядника майна (№ 02-01/918/1264/23-34 від 14.03.2024 року) про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого Чепелюка О.О. за період процедури розпорядженням майном КП "Міське будинкоуправління".

3. Припинити процедуру розпорядження майном Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області (35705, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, м. Здолбунів, вул. Коротка, буд. 9, код ЄДРПОУ 03352219).

4. Припинити повноваження розпорядника майна Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області - арбітражного керуючого Чепелюка Олександра Олександровича.

5. Визнати банкрутом Комунальне підприємство "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області (35705, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, м. Здолбунів, вул. Коротка, буд. 9, код ЄДРПОУ 03352219).

6. Відкрити ліквідаційну процедуру Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області строком на 12 місяців.

7. Призначити ліквідатором банкрута Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області (35705, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, м. Здолбунів, вул. Коротка, буд. 9, код ЄДРПОУ 03352219) арбітражного керуючого Чепелюка Олександра Олександровича (33028, м. Рівне, вул. К. Любомирського, 4а, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1786 від 08.12.2016 року).

8. Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

9. Строк виконання всіх грошових зобов`язань вважати таким, що настав 27.03.2024 р.

10. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

11. Оприлюднити повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.

12. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 27.03.2024 р.

13. Зобов`язати ліквідатора арбітражного керуючого Чепелюка О.О. надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора по 27.03.2025 року.

14. З дня постановлення господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

15. Зобов`язати відповідні посадові особи банкрута - Комунального підприємства "Міське будинкоуправління" Здолбунівської міської ради Рівненської області протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть зобов`язання щодо відшкодування збитків, завданих таким ухиленням.

16. Копію постанови направити кредитору, банкруту, ліквідатору, органу державної податкової служби, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника, державному органу з питань банкрутства, державному реєстратору за місцезнаходженням боржника.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття в порядку ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства та може бути оскаржена до Північно - західного апеляційного господарського суду відповідно до ст.ст. 254 - 257 Господарського процесуального кодексу України

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://rv.arbitr.gov.ua.

Суддя Р.В. Романюк

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення27.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу117986587
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —918/1264/23

Ухвала від 24.05.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 08.04.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 08.04.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Постанова від 27.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 27.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 18.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 05.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 05.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 05.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

Ухвала від 05.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Романюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні