Рішення
від 27.03.2024 по справі 906/1354/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" березня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/1354/23

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Лозинської І.В.,

секретар судового засідання: Воробйова І.Г.

за участю представників учасників справи:

- від прокуратури: Зименко Л.О., службове посвідчення №071191 від 01.03.2023

- від позивача: Кухар А.С., довіреність від 21.12.2023, вих. №17218/5.4.1/14-23

- від відповідача: Томчук В. О., ордер на надання правничої (правової) допомоги серії АМ

№1070494 від 21.11.2023

- від третьої особи: Рупс В.О., ордер на надання правничої (правової) допомоги серії АМ

№1078022 від 06.02.2024 (в засіданні суду 14.03.2024)

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу

за позовом Керівника Коростенської окружної прокуратури в інтересах держави в особі

Державної служби України з безпеки на транспорті

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮПІДЖІ"

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача

Приватне підприємство "Укрпалетсистем"

про стягнення 15169,55 грн

В засіданні суду 14.03.2024 протокольно оголошувалась перерва до 15:30 27.03.2024 відповідно до ст. 216 ГПК України.

У засіданні суду оголошено вступну та резолютивну частини рішення господарського суду та повідомлено дату складення повного рішення відповідно до ст. 238 ГПК України.

Прокурор в інтересах держави в особі позивача звернувся до Господарського суду Житомирської області з позовом до відповідача про стягнення 15169,55 грн плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом.

Позов мотивовано тим, що під час здійснення рейдової перевірки, а саме, заходів габаритно-вагового контролю транспортного засобу марки DAF XF-105.460, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1 , та напівпричепу марки Everlast EVL-P, реєстраційний номерний знак НОМЕР_2 , якими перевозилось дизельне паливо, виявлено перевищення вагових параметрів транспортного засобу та зафіксовано порушення, передбачене ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", в наслідок чого відповідачу як власнику великовагового транспортного засобу нараховано плату за проїзд у розмірі 470,40 євро, що еквівалентно 15169,55 грн за офіційним курсом валют, встановленим НБУ на день проведення розрахунку - 14.07.2021, яку відповідач добровільно не сплатив.

Ухвалою від 24.10.2023 господарський суд прийняв позовну заяву до розгляду, відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначив підготовче засідання (а. с. 82).

13.11.2023 та 14.11.2023 до суду від позивача надійшли заява про підтримання позову, пояснення з додатковими обгрунтуваннями щодо підтримання позовних вимог (а.с. 84-102).

16.11.2023 до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву з додатками із запереченнями проти позовних вимог, з підстав, у ньому викладених (а. с. 103 -118).

15.12.2023 до суду від прокуратури надійшла відповідь на відзив від 12.12.2023, вих. №52-11598 вих. 23 (а. с. 127-137).

Ухвалою від 19.12.2023 господарський суд продовжив підготовче провадження у справі по 22.01.2024; відклав підготовче засідання на 18.01.2024 о 14:30 (а. с. 141).

12.01.2024 до суду від відповідача надійшло заперечення на відповідь на відзив від 09.01.2024, яким повторно повідомлено, що ТОВ "Юпіджі" не було учасником дорожнього руху, оскільки транспортний засіб з 12.08.2017 був переданий ПП "Укрпалетсистем" на підставі договору найму (оренди); на думку відповідача, орендар має нести відповідальність за способи експлуатування орендованого транспортного засобу (а. с. 142 - 148).

Ухвалою від 18.01.2024 господарський суд, серед іншого, залучив до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ПП "Укрпалетсистем", призначив підготовче засідання на 21.02.2024 о 12:00 (а. с. 153, 154).

08.02.2024 до суду від ПП "Укрпалетсистем" надійшло пояснення від 06.02.2024 з додатками із запереченнями щодо позовних вимог до ТОВ "Юпіджі" як неналежного відповідача у цій справі (а. с. 160 - 174).

Ухвалою від 21.02.2024 господарський суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 14.03.2024 об 11:00 (а. с. 178).

У судовому засіданні 14.03.2024 прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві та заявах по суті спору.

Представник відповідача в засіданні суду 14.03.2024 проти позову заперечив з мотивів, викладених у відзиві на позовну заяву.

Представник третьої особи в засіданні суду 14.03.2024 проти позов заперечила з мотивів, викладених у письмових поясненнях на позовну заяву (а.с.160 - 163).

У судовому засіданні 14.03.2024 протокольно оголошено перерву до 27.03.2024 о 15:30.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши прокурора, представників сторін та третьої особи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

1. Фактичні обставини справи та зміст спірних правовідносин.

Відповідно до щотижневого графіку проведення рейдових перевірок Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки від 12.07.2021 та направлення на рейдову перевірку №01394 від 13.07.2021 з 12.07.2021 по 18.07.2021 старшими державними інспекторами ВДК Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки 14.07.2021 на ділянці автомобільної дороги М-18, 263км+674м, здійснено заходи габаритно -вагового контролю, у ході яких перевірено транспортний засіб марки DAF XF-105.460, номерний знак: НОМЕР_1 , і напівпричепу марки Everlast EVL-P, номерний знак НОМЕР_3 , якими здійснювалося перевезення дизельного палива за ТТН та які перебували під керуванням водія ОСОБА_1 (посв. водія НОМЕР_6) (а. с. 20, 21, 26, 27, 30).

Згідно з товарно-транспортними накладними на відпуск нафтопродуктів (нафти) від 13.07.2021 №№4603УПС/01,4604УПС/01 вказаними транспортними засобами здійснювалося перевезення дизельного палива ДТ- Л-К5, сорт С, загальним об`ємом 38 137 дм3 та вагою 31 025 кг на замовлення ПП "Укрпалетсистем" з м. Коростень Житомирської області до м. Запоріжжя, автомобільний перевізник ПП "Укрпалетсистем" (а. с. 24 - 25).

Згідно із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів серії НОМЕР_4 та серії НОМЕР_5 , відповідно, транспортний засіб DAF XF-105.460 з номерним знаком НОМЕР_1 та напівпричеп Everlast EVL-P належать на праві власності ТОВ "ЮПІДЖІ" (а.с. 30).

При цьому, згідно із цими свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів, маса транспортного засобу DAF XF-105.460 з номерним знаком НОМЕР_1 без навантаження складає 7090 кг, а маса напівпричепу Everlast EVL-P без навантаження - 8600 кг. Таким чином, загальна маса вказаного транспортного засобу та вантажу становила 46 715 кг.

За результатами проведеного габаритно-вагового контролю транспортного засобу встановлено перевищення нормативно допустимого навантаження транспортного засобу, фактична маса становить 46,7 т, при нормі 40 т, що підтверджується складеним 14.07.2021 актом проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №285462, актом про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №027235 та довідкою про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0064035 (а. с. 20 - 22).

Вказані документи були отримані водієм ОСОБА_1., що підтверджується його підписом на цих документах із зазначенням місця роботи в товаристві.

До акту від 14.07.2021 №027235 складено розрахунок від 14.07.2021 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на підставі п. 31-1 постанови Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007, згідно з яким за перевищення нормативних параметрів нараховано плату в розмірі 470,40 євро (а. с. 23).

Придніпровське міжрегіональне управління Укртрансбезпеки направило на адресу ТОВ "ЮПІДЖІ" лист від 05.08.2021 з копією акта від 14.07.2021 №027535 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, копією розрахунку плати за проїзд великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування від 14.07.2021 та з вимогою про необхідність сплатити нараховану плату за проїзд протягом 30 календарних днів з моменту її визначення (а. с. 31 - 32).

Прокурор зазначає, що за даними Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки відповідач кошти в сумі 470,00 євро добровільно не сплатив, а Державною службою України з безпеки на транспорті, незважаючи на очевидність порушення та усвідомлення свого обов`язку щодо вжиття заходів до стягнення нарахованої плати, упродовж тривалого часу не вжито дієвих заходів до стягнення з ТОВ "ЮПІДЖІ" у судовому порядку плати за проїзд в сумі 470,00 євро, що є підставою для пред`явлення цього позову прокурором в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті.

2. Норми права, які застосував Господарський суд Житомирської області.

У відповідності до ч. 2 ст. 29 Закону України "Про дорожній рух" з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

За змістом абз. 1-2, 12-13 ч. 7 ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює: державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм на автомобільному транспорті; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; нарахування, у разі виявлення порушень, та вжиття заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Згідно змісту ст. 1 Закону України "Про автомобільний транспорт" автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є: для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством (ч. 2 ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт").

У відповідності до ст. 33 Закону України "Про автомобільні дороги" рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 3 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними, дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007 "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг" (із змінами) (далі Порядок № 879), габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами Національної поліції, що забезпечують безпеку дорожнього руху.

Відповідно до п. 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30 (далі Правила № 30), транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.

Згідно з п. 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1306 від 10.10.2001 за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли, зокрема, хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м. Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі - понад 16 т, строєні осі - понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів - навантаження на одиночну вісь - понад 11 т, здвоєні осі - понад 18 т, строєні осі - понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.

Зі змісту абз. 1 п. 4 Правил № 30 вбачається, що рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Пунктом 27 Порядку № 879 передбачено, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування справляється з транспортних засобів вітчизняних та іноземних власників, у тому числі тих, що визначені у статті 5 Закону України "Про єдиний збір", який справляється у пунктах пропуску через державний кордон України, справляється у разі виявлення факту перевищення їх фактичних параметрів над параметрами, які враховувалися під час встановлення розміру єдиного збору в пунктах пропуску через державний кордон, де відсутні вагові комплекси, та з транспортних засобів, які виїжджають за межі України і на які в установленому порядку не отримано дозвіл на рух або не внесено плату за проїзд. Плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.

Станом на 14.07.2021, за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України, сума 470,40Євро складає 15169,55 грн.

Відповідно до абз. 1 п. 28 Порядку №879 плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

У п. 26 Порядку № 879 передбачено, що кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету.

Пунктом 6 ч. 3 ст. 29 Бюджетного кодексу України передбачено, що плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, є одним із джерел формування спеціального фонду Державного бюджету України в частині доходів.

3. Щодо заявлених позовних вимог про стягнення 15169,55 грн плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом.

Враховуючи вищевикладені норми діючого законодавства, господарський суд прийшов до висновку, що саме ТОВ "ЮПІДЖІ" як власник великогабаритних транспортних засобів має сплатити визначену суму плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів, вагові параметри, яких перевищують нормативні, оскільки саме його транспортні засоби завдали шкоди автомобільним дорогам внаслідок такого перевищення, що встановлено Актом про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №027235 від 14.07.2021 та Довідкою про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0064035 від 14.07.2021 (а. с. 20, 22).

Доказів отримання у встановленому порядку дозволу на участь у дорожньому русі належних йому вищевказаних транспортних засобів, загальна вага та навантаження на осі яких перевищували нормативні параметри, відповідачем не подано.

Розмір плати за проїзд визначено у відповідності до вимог зазначених вище норм Порядку № 879, відповідно до ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні та згідно з розрахунком від 14.07.2021 становить 470,40 євро (а. с. 23).

Як вказує Велика Палата Верховного Суду у постанові від 12.02.2020 у справі №926/16/19, визначення розміру заподіяних збитків відповідно до способу, передбаченого підзаконним нормативно-правовим актом, не суперечить чинному законодавству. Зміст і призначення закріпленої у Порядку № 879 плати за проїзд великоваговим транспортним засобом полягає насамперед у відшкодуванні матеріальних збитків державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування. Положення цього нормативного акта, оприлюдненого в установленому законом порядку, у повній мірі визначають механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що використовуються на автомобільних дорогах загального користування.

4. Щодо вини Приватного підприємства "Укрпалетсистем" в перевезенні вантажів з порушенням допустимих вагових параметрів.

Як вбачається з наданих відповідачем до відзиву копій договору №Т-2017 найму (оренди) транспортного засобу від 24.06.2017, укладеному між Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮПІДЖІ" і Приватним підприємством "Укрпалетсистем", та акту приймання - передачі №18 до вказаного договору, відповідач передав ПП "Укрпалетсистем" належні йому на праві власності транспортні засоби згідно з переліком, у тому числі, спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е марки DAF XF-105.460, номерний знак: НОМЕР_1 та спеціалізований напівпричіп Н/ПР-паливоцистерна-Е марки Everlast EVL-P, номерний знак НОМЕР_3 (а. с. 106 - 110).

Згідно з витягом з наказу керівника Приватного підприємства "Укрпалетсистем" Анатолія Можара №336-к про прийняття на роботу від 30.06.2021, ОСОБА_1 прийнятий на роботу з 01.07.2021 водієм автотранспортних засобів (а. с. 111).

Відповідно до з п. 32 Порядку №879 перевізник, який має намір використовувати великоваговий та/або великогабаритний транспортний засіб, зобов`язаний не пізніше ніж за три доби звернутися до уповноважених Агентством відновлення підприємств із заявою про видачу погодження маршруту. Дозвіл на рух великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу після отримання погодження маршруту видається уповноваженим підрозділом Національної поліції через центри надання адміністративних послуг.

У заяві про видачу погодження маршруту повинні міститися відомості про характер і категорію вантажу, загальну масу навантаження на вісь (осі), габарити, технічну характеристику великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, строк перевезення і маршрут. У разі коли під час здійснення габаритно-вагового контролю встановлено, що транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним, до заяви додаються довідка про здійснення габаритно-вагового контролю та документи, на підставі яких встановлюється маршрут проїзду такого транспортного засобу з часу завантаження до часу здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до аб. 2 п. 28 Порядку №879 перевізник має право на відшкодування вантажовідправником чи замовником коштів, внесених у рахунок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу.

Разом з тим, як встановлено під час розгляду справи, ПП "Укрпалетсистем" здійснювало перевезення вантажу без дотримання вагових параметрів транспортного засобу, без отримання відповідного дозволу та без сплати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що є порушенням Порядку №879.

Згідно з ч. 3 ст. 5 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.

Господарський суд, виявивши при вирішенні спору порушення законодавства або недоліки в діяльності юридичної особи, державних чи інших органів, постановляє окрему ухвалу, незалежно від того, чи є вони учасниками судового процесу.

Окрема ухвала надсилається відповідним юридичним та фізичним особам, державним та іншим органам, посадовим особам, які за своїми повноваженнями повинні усунути виявлені судом недоліки чи порушення чи запобігти їх повторенню (ч. 1, 6 ст. 246 ГПК України).

За таких обставин, господарський суд дійшов висновку про надіслання окремої ухвали Приватному підприємству "Укрпалетсистем" з метою усунення виявлених судом недоліків та недопущення їх повторенню в подальшому.

5. Висновок господарського суду за результатами розгляду позовної заяви.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно з ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Враховуючи вищевикладене, заявлені позовні вимоги прокурора щодо стягнення з відповідача плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу у розмірі 15169,55 грн обґрунтовані належними та допустимими доказами у справі, тому підлягають задоволенню. Матеріали справи не містять доказів сплати та мирного врегулювання спору. Тому позовні вимоги підлягають задоволенню на суму 15169,55 грн.

6. Розподіл судових витрат між сторонами.

Відповідно до ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Розподіл судових витрат врегульовано ст.129 ГПК України, за п. 2 ч. 1 якої судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Зважаючи на задоволення позову, судовий збір покладається на відповідача.

Керуючись ст. 123, 129, 233, 236 - 238, 240, 241, 246 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮПІДЖІ" (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Толстого, буд. 5, код ЄДРПОУ 38862560) на користь держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті (03150, м. Київ, вул. Фізкультури, 9; код ЄДРПОУ 39816845) в дохід Державного бюджету України на р/р UА 218999980313141216000008479, одержувач платежу: ГУК у Зап. обл./тг м. Запоріжжя/22160100, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ 37941997, призначення платежу: 22160100 плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні): 15169, 55 грн плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮПІДЖІ" (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Толстого, буд. 5, код ЄДРПОУ 38862560) на користь Житомирської обласної прокуратури (10008, м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 11, код ЄДРПОУ 02909950; на розрахунковий рахунок UА 598201720343110001000011049 ДКСУ в м. Києві, МФО 820172, ДКСУ м. Київ): 2684,00 грн судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено: 29.03.24

Суддя Лозинська І.В.

Віддрукувати:

1 - в справу

2 - Коростенська окружна прокуратура на ел. пошту: zvern_kmp@zhit.gp.gov.ua

3 - Житомирська обласна прокуратура (Електронний суд)

4 - Державна служба України з безпеки на транспорті (Електронний суд)

5 - ТОВ "ЮПІДЖІ" (Електронний суд) та на ел. адресу представника: ІНФОРМАЦІЯ_1

6 - Приватне підприємство "Укрпалетсистем" на електронну адресу: support@upg.ua

Дата ухвалення рішення27.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу118001345
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/1354/23

Окрема ухвала від 27.03.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Рішення від 27.03.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Ухвала від 21.02.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Ухвала від 18.01.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Ухвала від 19.12.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Ухвала від 21.11.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Ухвала від 24.10.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Лозинська І.В.

Ухвала від 13.10.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Прядко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні