Рішення
від 27.03.2024 по справі 140/33660/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 березня 2024 року ЛуцькСправа № 140/33660/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Денисюка Р.С., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Ленд Ойл до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Ленд Ойл (далі ТзОВ Ленд Ойл, позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних Головного управління ДПС у Волинській області від 01.11.2023 № 55811 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю Ленд Ойл критеріям ризиковості платника податків та зобов`язання виключити товариство з переліку ризикових платників податків.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 10.11.2023 Комісією Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №55811 про відповідність платника податків ТзОВ Ленд Ойл пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку, а саме: у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, а саме: постачання товарів (послуг) платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку; вказано про постачання товару в період з 01.07.2023 по 26.09.2023 ПП «ОІЛ ГО ТРАНС», яке з 04.08.2023 перебуває в ризикових підприємствах; придбання товарів (послуг) у платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Зазначено про придбання товару у період з 01.05.2023 по 26.09.2023 у ТОВ «СТАНДАРТ ОІЛ КОМДАНІ», яке з 24.02.2023 перебуває в ризикових підприємствах та придбання в період з 01.07.2023 по 26.09.2023 у ТОВ «Екстра Груп Ойл», яке з 30.08.2023 перебуває в ризикових підприємствах.

У зв`язку із цим, ТОВ Ленд Ойл 23.10.2023 на підставі п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок № 1165) надало відповідну інформацію № 13 від 23.10.2023 та її документальне підтвердження.

Позивач вважає дане рішення таким, що прийняте з порушенням вимог чинного податкового законодавства, не містить в собі достатньо відомостей, які б слугували обґрунтуванням для його прийняття, а наведені в ньому обставини не відповідають дійсності.

Зокрема, зазначає, що між ТОВ Ленд Ойл та ТОВ «Екстра Груп Ойл» здійснювалось придбання товару в період з 01.05.2023 о 26.09.2023 згідно договору поставки нафтопродуктів № 18/07-23 від 18.07.2023.

Факт отримання зазначеного палива, підтверджується видатковими накладними від 19.07.2023 № 17 та від 25.07.2023 № 29, та специфікаціями відпущеного товару. ТОВ «Ленд Ойл», відповідно до пунктів 3.2, 3.3 та 3.4 договору, проведено попередню оплату за пальне в повному обсязі, що підтверджується платіжними інструкціями та карткою по рахунку 63.1. На вказані операції, відповідно до ст.201 ПКУ, ТОВ «Екстра Груп Ойл» були складені податкові накладні, які зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також зазначає, що в період з 01.05.2023 по 26.09.2023 ТОВ «Ленд Ойл» здійснювало придбання нафтопродуктів у ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ» згідно договору поставки нафтопродуктів № 19052023-03 від 19.05.2023. На виконання умов договору поставки нафтопродуктів ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ» здійснило передачу ТОВ «Ленд Ойл» нафтопродуктів: протягом травня 2023 року на загальну суму 114 614,49 грн. з яких: бензин А-92 (код УКТ ЗЕД 2710124194) - в кількості 3,719т. Факт отримання вказаного товару, підтверджується підписаними сторонами видатковими накладними, специфікаціями до договору. ТОВ «Ленд Ойл» проведено 100% оплату за отриманий протягом травня 2023 року товар в сумі 114614,49 грн, що підтверджується платіжною інструкцією та карткою по рахунку 63.1. На вказану операцію, відповідно до ст.201 ПКУ ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ» були складені податкові накладні, які зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідність товару підтверджено сертифікатами відповідності. Перевезення товару та його отримання кінцевому споживачу також підтверджується товарно-транспортними накладними.

Придбаний товар в подальшому було реалізовано та доставлено в адресу ТОВ «БІО- МОДУЛЬ» згідно ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Відтак вважає, що вказані операції є дійсними, поставка товару здійснювалася транспортними засобами постачальників ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ», ТОВ «Екстра Груп Ойл», тому відсутні підстави для укладення окремого договору щодо перевезення, транспортування товару. Окрім цього, в оскаржуваному рішенні відсутні відомості про віднесення ТОВ «Екстра Груп Ойл» до ризикових підприємств.

Крім цього, в період з 01.05.2023 по 26.09.2023 ТОВ «Ленд Ойл» здійснювало постачання товару для ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» згідно договору поставки нафтопродуктів № 19/07/23 від 19.07.2023. Вказаний товар реалізовано ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» за результатом виконання умов договору від 18.07.2023№ 18/07-23ТОВ «Екстра Груп Ойл».

На виконання умов договору, впродовж липня 2023 року позивачем було продано ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» дизельного палива на загальну суму 2 226 919,30 грн. в кількості 55 600л, в підтвердження чого за кожний звітний місяць сторонами було оформлено та підписано видаткові накладні на поставку товару. ПП «ОІЛ ГО ТРАНС», відповідно до умов договору, проведено оплату за отриманий товар в повному обсязі, що підтверджується виписками з особового рахунку та карткою рахунку 36.1. На вказані операції, відповідно до ст.201 ПКУ, ТОВ «Ленд Ойл» були складені податкові накладні, які зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних, яке у вказаний період не віднесено до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, оскільки за інформацією відповідача до таких його віднесено 04.08.2023. Транспортування вказаного товару проводилося, за рахунок постачальника на умовах DDP або СРТ, тобто доставку здійснило ТОВ «Екстра Груп Ойл» за договором №18/07-23 від 18.07.2023.

Відтак вважає, що господарські відносини ТОВ «Ленд Ойл» з ТОВ «Екстра Груп Ойл», ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ», ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» є реальними, що підтверджується первинними поданими документами.

Зауважує, що вищевказані документи надавалися комісії 23.10.2023 з метою виключення товариства з реєстру ризикових, однак комісією такі документи проігноровано та зазначено про їх не подання, що не відповідає дійсним обставинам справи.

Таким чином, рішення Комісії ГУ ДПС у Волинській області не містить належних мотивів та обґрунтувань віднесення підприємства до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, а тому просить позов задовольнити.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 15.11.2023 відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання та виклику сторін.

В поданому до суду відзиві на позовну заяву відповідач позов не визнав та просить відмовити у його задоволенні з підстав правомірності оскаржуваного рішення.

Вказує, що за результатами проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства згідно ІКС «Податковий блок» та Єдиного реєстру податкових накладних за травень - вересень 2023 рік встановлено, що товариство здійснює діяльність, пов`язану з придбанням паливно-мастильних матеріалів (бензин, дизельне паливо) та їх подальшу реалізацію. При цьому встановлено, що в структурі податкового кредиту є придбання паливно мастильних матеріалів у суб`єктів господарської діяльності, по яких наявні діючі рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості, а саме: ТОВ «ЕГО» (код ЄДРПОУ 45103569, ГУ ДПС у Львівській області, основний вид діяльності - 46.71 оптова торгівля пальним) - придбано паливо клас С на загальну суму 1 834,0 тис грн., в т.ч ПДВ - 336,8 тис грн. Рішення про відповідність платника податку на додану вартість п.8 Критеріїв ризиковості платника податку від 30.08.2023; ТОВ «СТАНДАРТ ОІЛ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 43117559, ГУ ДПС у Полтавській області (м. Кременчук), основний вид діяльності - 46.71 оптова торгівля пальним) придбано Бензин автомобільний А-92- Євро5-Е5 згідно з ДСТУ 7687:2015 (КОД УКТЗЕД 2710124194) на загальну суму 107,1 тис грн., в т.ч ПДВ - 7,5 тис грн. Рішення про відповідність платника податку на додану вартість п.8 Критеріїв ризиковості платника податку від 24.02.2023.

Одночасно, встановлено факти реєстрації податкових накладних на реалізацію паливно мастильних матеріалів в адресу СГД, з ознаками ризиковості, зокрема в адресу ПП «ОІЛ ТО ТРАНС» (код ЄДРПОУ 43778848, ГУ ДПС у ГУ ДПС У Полтавській області (м.Полтава), основний вид діяльності - 46.71 оптова торгівля пальним) реалізовано паливо дизельне ДП-Л-Євро5-Во на загальну суму 1 855,8 тис грн., в т.ч ПДВ - 371,1 тис грн. Рішення про відповідність платника податку на додану вартість п.8 Критеріїв ризиковості платника податку від 04.08.2023.

Враховуючи вищевикладене, встановлено ймовірну відповідність ТОВ «ЛЕНД ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 45091449) критеріям ризиковості п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, відповідно до довідника кодів податкової інформації, затверджених наказом ДПС від 11.01.2023 №17, а саме по кодах: - «13» - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку - «12» - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку).

Відповідно до протоколу засідання комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН від 01.11.2023 №221 рішення про відповідність ТзОВ «Ленд Ойл» п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку прийняте Комісією 26.09.2022 за №49323. Відповідно до затвердженого довідника кодів податкової інформації з метою реалізації вимог абзацу 2 п. 8 додатка 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, встановлено відповідність ТзОВ «Ленд Ойл» коду податкової інформації 13 «придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку», 12 «постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку)».

Станом на 01.11.2023 наявні діючі рішення про відповідність платника податку на додану вартість п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, зокрема по ТОВ «СТАНДАРТ ОІЛ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 43117559) діюче рішення від 28.08.2023 за №29675, ПП «ОІЛ ТО ТРАНС» (код ЄДРПОУ 43778848) діюче рішення від 29.09.2023 за №47226.

23.10.2023 року ТзОВ «Ленд Ойл» надано повідомлення №1 від 23.10.2023 року та копії документів щодо невідповідності критеріям ризиковості платника податку, які розміщені в підсистемі "Аналітична система "ІКС" Податковий блок". За результату розгляду документів, наданих ТзОВ «Ленд Ойл» до повідомлення №1 від 23.10.2023, Комісією прийняте рішення про відповідність п. 8 Критеріїв ризиковості за №55811 від 01.11.2023. Вказано про ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку, а саме: відсутні документи, наявність яких передбачена умовами договору; відсутні документи щодо взаємовідносин з суб`єктом господарювання, який здійснює перевезення товару; відсутні первиннi документи щодо транспортування.

Вважає, що оскаржуване рішення винесене Комісією регіонального рівня з дотриманням вимог чинного законодавства та є правомірним.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання виключити позивача з переліку ризикових платників податків, то вказує на те, що повноваження податкових органів щодо прийняття рішення про відповідність/ невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу. З врахуванням наведеного просить у задоволення позову відмовити повністю.

Позивач у відповіді на відзив не погодився з аргументами відповідача та просив позов задовольнити повністю.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у позовній заяві, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення з наступних мотивів та підстав.

Судом встановлено, що ТзОВ «Ленд Ойл» зареєстроване як юридична особа 05.01.2023; основним видом економічної діяльності якого є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (код 01.11), а також серед переліку інших видів діяльності здійснює діяльність оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код 46.71), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 113-116).

26.09.2023 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Волинській області прийнято рішення № 49323 про відповідність платника податку на додану вартість ТОВ «Ленд Ойл» критеріям ризиковості на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, а саме: у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, а саме: 12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку; 13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

У зв`язку із цим, ТОВ «ЛЕНД ОЙЛ» 23.10.2023 на підставі п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 надало відповідну інформацію № 13 від 23.10.2023 та її документальне підтвердження, зокрема, контролюючому органу були надані наступні документи: договір поставки нафтопродуктів №18/07-23 від 18.07.2023, укладений з ТОВ «Екстра Груп Ойл», копії видаткових накладних та специфікацій по договору поставки №18/07-23 від 18.07.2023, копії платіжних інструкцій по договору поставки №18/07-23 від 18.07.2023; картка рахунку 63.1 по Договору поставки №18/07-23 від 18.07.2023; оборотно-сальдова відомість по рахунку 281; копії сертифікатів якості; копія договору поставки нафтопродуктів №19052023-03 від 19.05.2023, укладеного з ТОВ «СТАНДАРТ ОІЛ КОМПАНІ»; копії видаткових накладних та специфікацій по договору поставки №19052023- 03 від 19.05.2023; копії платіжних інструкцій Договору поставки №19052023-03 від 19.05.2023; картка рахунку 63.1 по договору поставки №19052023-03 від 19.05.2023; оборотно-сальдова відомість по рахунку 281; копії сертифікатів; копія договору поставки нафтопродуктів №19/07/23 від 19.07.2023, укладеного з ПП «ОІЛ ГО ТРАНС»; копії специфікацій до договору поставки нафтопродуктів №19/07/23 від 19.07.2023; копії видаткових накладних по договору поставки нафтопродуктів №19/07/23 від 19.07.2023; копії виписок з особового рахунку по договору поставки нафтопродуктів № 19/07/23 від 19.07.2023; картка рахунку 36.1 по договору поставки нафтопродуктів №19/07/23 від 19.07.2023; оборотно-сальдова відомість по рахунку 281 (а.с. 8-107, 109-111). Вказана обставина відповідачем не заперечується.

За результатами розгляду поданих документів, 01.11.2023 Комісією ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №55811 про відповідність платника податків ТзОВ «Ленд Ойл» п.8 Критеріїв ризикованості платника податку (а.с. 112). Підставою для прийняття вказаного рішення зазначено про ненадання платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку, а саме: відсутні документи, наявність яких передбачена умовами договору; відсутні документи щодо взаємовідносин з суб`єктом господарювання, який здійснює перевезення товару; відсутні первиннi документи щодо транспортування (а.с. 112).

Позивач, вважаючи таке рішення необґрунтованим та безпідставним, звернувся до суду із даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-IV (далі - ПК України, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Так, пунктом 185.1 статті 185 ПК України визначено, що об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок № 1165, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації;

критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик;

ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Відповідно до пункту 3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації).

Згідно з пунктом 4 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 встановлено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктом 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно зпунктом 8додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно зУКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні про відповідність платника податку вимогампункту 8додатка 1 комісія регіонального рівня зазначає наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених уподаткових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних/розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.

У разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначенихабзацом дев`ятимцього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів УкраїниПро електронні документи та електронний документообіг,Про електронні довірчі послугитаПорядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Аналізуючи вищевикладене, суд зазначає, що положеннями Порядку №1165 передбачено певний алгоритм дій контролюючого органу, за результатом виконання якого ним може бути прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Так, згідно з пунктом 5 наведеного Порядку визначено, що перевірці відповідності критеріям ризиковості платника податку показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, підлягає тільки той платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації.

Тобто, процедура перевірки особи щодо її відповідності критеріям ризиковості платника податку ініціюється лише після подання таким платником податків для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації.

Право комісії регіонального рівня щодо розгляду питання про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку самостійно ініціювати процедуру розгляду вказаного питання лише з підстав наявності податкової інформації Порядком №1165 не передбачено.

Разом з тим, відповідно до пункту 6 Порядку №1165 виявлення обставин та/або отримання інформації може бути самостійною підставою тільки для розгляду комісією регіонального рівня питання виключення платника податку з переліку платників, а не щодо включення його до такого переліку.

Як вбачається з оскаржуваного рішення №55811 від 01.11.2023 про внесення ТзОВ Ленд Ойл до переліку ризикових платників податків у ньому міститься розшифровка податкової інформації, що слугувала підставою для віднесення підприємства до переліку ризикових платників податку, а саме: 12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Вказано про постачання товару в період з 01.07.2023 по 26.09.2023 ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» (код ЄДРПОУ 43778848), яке з 04.08.2023 перебуває в ризикових підприємствах; 13 - придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Зазначено про придбання товару у період з 01.05.2023 по 26.09.2023 у ТОВ «СТАНДАРТ ОІЛ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 43117559), яке з 24.02.2023 перебуває в ризикових підприємствах та придбання в період з 01.07.2023 по 26.09.2023 ТОВ «Екстра Груп Ойл» (код ЄДРПОУ 45103569), яке перебуває в ризикових підприємствах.

Доказів того, що оскаржуване рішення прийняте за результатами складення та/або подання ТзОВ Ленд Ойл для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, а також здійснення її автоматизованого моніторингу на відповідність критеріям ризиковості платника податку, відповідач суду не подав.

Отже, розгляд комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Волинській області питання відповідності/невідповідності платника податку на додану вартість ТзОВ Ленд Ойл критеріям ризиковості платника податку здійснено всупереч передбаченому Порядком №1165 алгоритму.

Додатком №1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість.

Так, пунктом 8 Додатку 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, а саме: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Проте, оскаржуване рішення не містить встановлених обставин, які б свідчили про невиконання ТзОВ Ленд Ойл чи його контрагентами договірних зобов`язань за господарськими операціями або встановлення обставин, які б свідчили про неправдивість чи ризиковість господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Тобто податковим органом не встановлено конкретних фактичних обставин, що виливають па визначення ризиків; змісту та характеру ймовірних порушень; а також приписів податкового законодавства, ризик порушення яких існує в досліджуваній господарській операції позивача.

При цьому, контролюючий орган в оскаржуваному рішенні вказує на придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку в період з 01.05.2023 по 26.09.2023 у ТОВ «СТАНДАРТ ОІЛ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 43117559), яке з 24.02.2023 перебуває в ризикових підприємствах, придбання в період з 01.07.2023 по 26.09.2023 ТОВ «Екстра Груп Ойл» (код ЄДРПОУ 45103569), яке перебуває в ризикових підприємствах, та постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. Вказано про постачання товару в період з 01.07.2023 по 26.09.2023 ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» (код ЄДРПОУ 43778848), яке з 04.08.2023 перебуває в ризикових підприємствах.

Однак з такими доводами контролюючого органу суд не погоджується та зазначає наступне.

18.07.2023 між позивачем ТзОВ «Ленд Ойл» (покупець) та ТОВ «Екстра Груп Ойл» (постачальник) укладено договір поставки нафтопродуктів № 18/07-23 (а.с. 8-9).

За умовами вказаного договору, постачальник приймає на себе зобов`язання передати покупцю у власність товари, а покупець зобов`язується сплатити і прийняти вказаний товар. Найменування та кількість товару: згідно накладних на товар.

Пунктом 1.4. договору передбачено, що якість товару, який поставляється, повинна відповідати діючим ДСТУ і у випадках, передбачених діючим законодавством, супроводжуватись паспортами якості та/або сертифікатами відповідності заводу-виробника.

Пунктом 2.2. договору передбачено, що постачання товару автомобільним транспортом здійснюється в рамках наступного базису на постачання: а) СРТ - пункт призначення, вказаний покупцем в заявці на відвантаження товару, постачання транспортом і за рахунок постачальника.

Пунктом 3.2, 3.4 договору погоджено умови оплати, згідно яких покупець зобов`язується оплатити повну вартість (в розмірі 100%) товару (в тому числі ПДВ), відображену в рахунках-фактурах, до моменту поставки товару. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Постачальника.

Відповідно до договору поставки № 18/07-23 від 18.07.2023, упродовж липня 2023 року ТОВ «Ленд Ойл» здійснило 2 придбання у ТОВ «Екстра Груп Ойл» пального, шляхом оплати за товар згідно рахунків на оплату № 17 від 19.07.2023 та № 29 від 25.07.2023.

Протягом вказаного періоду ТОВ «Екстра Груп Ойл» здійснило передачу пального у вигляді 2 пересувних автоцистерн (бензовозів) на загальну суму 2 200 775,36 грн., зокрема: дизельне паливо (код УКТ ЗЕД 2710194300) - в кількості 27 601л., на суму 1 083 615,26 грн. від 19.07.2023; дизельне паливо (код УКТ ЗЕД 2710194300) - в кількості 27 999л., на суму 1 117 160,10 грн. від 25.07.2023.

Факт отримання зазначеного палива, підтверджується видатковими накладними від 19.07.2023 № 17 та від 25.07.2023 № 29, та специфікаціями відпущеного товару.

ТОВ «Ленд Ойл» відповідно до пунктів 3.2, 3.3 та 3.4 договору, проведено попередню оплату за пальне в повному обсязі, що підтверджується платіжними інструкціями та карткою по рахунку 631 (а.с. 14-17, 27).

На вказані операції, відповідно до ст.201 ПК України ТОВ «Екстра Груп Ойл» були складені податкові накладні, які зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 68-70, 76-78).

Крім цього, в оскаржуваному рішенні відсутні відомості коли саме ТзОВ «Екстра Груп Ойл» віднесено до ризикових платників податку.

Щодо господарських операцій проведених в період з 01.05.2023 по 26.09.2023 з придбання товару у ТОВ «СТАНДАРТ ОІЛ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 43117559), судом встановлено наступне.

19.05.2023 між позивачем ТзОВ «Ленд Ойл» (Покупець) та ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ» (постачальник) укладено договір поставки нафтопродуктів № 19052023-03 від 19.05.2023 (а.с. 34-37).

Згідно умов якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця нафтопродукти згідно умов договору, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити на умовах, викладених у договорі і додатках до нього.

Пунктом 1.4. договору передбачено, що кількість товару, що поставляється, визначається у видаткових накладних до цього договору. Загальна кількість товару, що поставлена покупцю за цим договором, визначається сукупною кількістю всіх партій товару згідно з видатковими накладними до цього договору.

Відповідно до пункту 2.1 договору, товар поставляється погодженими партіями, згідно із Специфікацією на поставку тієї чи іншої партії Товару. Специфікація вважається узгодженою та оформленою належним чином, якщо вона була надана письмово (факсом або електронною поштою з врахуванням умов п. 8.7. договору) з підписом і печаткою уповноваженої особи з боку покупця.

В погодженій Специфікації сторони визначають кількість товару, ціну, умови його поставки та оплати по кожній окремій партії товару, що поставляється за даним договором. Додатки, оформлені належним чином, є невід`ємною частиною цього договору.

Факт поставки товару підтверджується накладними документами на товар (видатковими накладними та/чи актами приймання-передачі), які підписані представниками обох сторін.

Також пунктом 2.2 договору погоджено умови поставки, зокрема: автомобільний транспорт СРТ - пункт призначення, вказаний покупцем в заявці на відвантаження товару.

Пунктом 3.1 договору визначено, що загальна ціна цього договору визначається кількістю отриманого товару покупцем впродовж всього терміну дії договору. Вартість кожної окремої партії товару визначається постачальником в рахунках-фактурах і накладних документах, а також у відповідних специфікаціях на кожну окрему партію товару.

На виконання умов договору поставки нафтопродуктів №19052023-03 від 19.05.2023 ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ» здійснило передачу ТОВ «ЛЕНД ОЙЛ» наступних нафтопродуктів: протягом травня 2023 року на загальну суму 114 614,49 грн. з яких: бензин А-92 (код УКТ ЗЕД 2710124194) в кількості 3,719т.

Факт отримання вказаного товару, підтверджується підписаними сторонами видатковими накладними, специфікацією до договору (а.с. 38, 40).

ТОВ «Ленд Ойл» проведено 100% оплату за отриманий протягом травня 2023 року товар за договором поставки нафтопродуктів №19052023-03 від 19.05.2023 в сумі 114614,49 грн, що підтверджується платіжною інструкцією (а.с. 41).

Відповідність товару підтверджено сертифікатами відповідності (а.с. 44).

Перевезення товару та його отримання кінцевому споживачу підтверджується товарно-транспортною накладною (а.с. 42).

Придбаний товар в подальшому було реалізовано та доставлено в адресу ТОВ «БІО- МОДУЛЬ» (а.с.60-64)

На вказані операції, відповідно до ст.201 ПК України ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ» були складені податкові накладні, які зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 67, 74-75 ).

Щодо господарських операцій проведених в період з 01.05.2023 по 26.09.2023 з постачання товару ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» (код ЄДРПОУ 43778848), суд зазначає наступне.

Як встановлено судом, 19.07.2023 між ТзОВ «Ленд Ойл» (постачальник) та ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» (покупець) укладено договір поставки нафтопродуктів № 19/07/23 від 19.07.2023 (а.с. 46-47).

Згідно умов якого постачальник бере на себе зобов`язання поставити Замовнику нафтопродукти (іменоване надалі - товар), а покупець зобов`язується прийняти та оплатити Товар в порядку та на умовах, визначених цим договором та специфікаціями, які є невід`ємною частиною Договору.

Пунктом 1.2 договору визначено, що загальна кількість партії товару, що підлягає поставці, одиниці вимірювання, його номенклатура за видами, ціна за одиницю виміру та загальна ціна визначаються сторонами в специфікаціях, які підписуються сторонами.

Пунктами 3.2, 3.3 договору передбачено, що право власності на товар переходить від постачальника до покупця з дати підписання сторонами видаткової накладної.

Разом з партією товару постачальник передає покупцю оригінал рахунку, видаткову накладну та товарно-транспортну накладну/міжнародну автомобільну накладну (CMR), паспорт або сертифікат якості.

На виконання умов договору, упродовж липня 2023 року ТОВ «Ленд Ойл» було продано ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» дизельного палива на загальну суму 2 226 919,30 грн. в кількості 55 600л, в підтвердження чого сторонами було оформлено та підписано видаткові накладні на поставку товару (а.с. 50-51).

ПП «ОІЛ ГО ТРАНС», відповідно до пункту 5.1 договору, проведено оплату за отриманий товар в повному обсязі, що підтверджується випискою з особового рахунку та карткою рахунку (а.с. 27-33).

На вказані операції, відповідно до ст. 201 ПК України ТОВ «Ленд Ойл» були складені податкові накладні, які зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 72-73, 79-80)

Отже, господарські відносини ТОВ «Ленд Ойл» з ТОВ «Екстра Груп Ойл», ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ», ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» є реальними, що підтверджується поданими документами від 23.10.2023 № 13.

Суд зазначає, що вищевказані документи надавалися комісії 23.10.2023 з метою виключення товариства з реєстру ризикових, однак комісією такі документи не взято до уваги та зазначено про їх не подання, що не відповідає дійсним обставинам справи.

Суд також зауважує, що оскаржуване рішення не містить встановлених обставин, які б свідчили про невиконання позивачем чи його контрагентами - ТОВ «Екстра Груп Ойл», ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ КОМПАНІ», ПП «ОІЛ ГО ТРАНС» договірних зобов`язань за господарськими операціями або встановлення обставин, які б свідчили про неправдивість чи ризиковість господарських операцій між позивачем та вказаним контрагентам.

Крім того, та обставина, що контрагенти позивача включені до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, не є підставою для автоматичного віднесення товариства до таких же платників податків, оскільки така підстава не передбачена Порядком №1165.

У зв`язку з наведеним, суд приходить висновку про те, що відповідач не довів наявність обґрунтованих підстав для віднесення позивача до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості.

За таких обставин, Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС прийшла до висновків про відповідність ТОВ «Ленд Ойл» критеріям ризиковості на підставі загальних формулювань та припущень не підтверджених жодними доказами.

При цьому суд зауважує, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Така правова позиція узгоджується із висновками Верховного Суду, викладеними у постанові від 08.11.2019 по справі №227/3208/16-а.

Положеннями пункту 6 Порядку № 1165 визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня за основним місцем обліку платника податку виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

За таких обставин, зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, є належним і ефективним способом захисту порушеного права. Крім цього, застосування такого способу захисту є гарантією того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений. Тому позовні вимоги у зазначеній частині також підлягають задоволенню.

Відтак, з урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про задоволення взаємопов`язаних позовних вимог в повному обсязі.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається із матеріалів справи, позивач за подання даного позову сплатив судовий збір в сумі 5368,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією від 10.11.2023 № 246 (а.с. 7). Однак, суд звертає увагу, що відповідно до вимог Закону України Про судовий збір за подання до адміністративного суду даного позову про визнання протиправним та скасування рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості та зобов`язання вчинити дії позивачу необхідно було сплатити судовий збір як за позовну заяву немайнового характеру, яка містить одну взаємопов`язану позовну вимогу в сумі 2684,00 грн.

Проте, позивачем сплачено судовий збір в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Враховуючи те, що суд задовольняє позов повністю, то на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Волинській області необхідно стягнути судовий збір у розмірі 2684,00 грн, що сплачений платіжною інструкцією від 10.11.2023 № 246 та роз`яснити, що питання про повернення судового збору, сплаченого в більшому розмір, ніж встановлено законом, а саме в сумі 2684,00 грн може бути вирішено за клопотанням особи, яка його сплатила, за ухвалою суду відповідно до статті 7 Закону України Про судовий збір.

Керуючись статтями 241, 242, 243, 245, 246, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність / невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 01.11.2023 №55811.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Волинській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю Ленд Ойл з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Ленд Ойл судовий збір у розмірі 2684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України. У разі подання апеляційної скарги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю Ленд Ойл (43020, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Рівненська, 48, офіс 214, код ЄДРПОУ 45091449).

Відповідач: Головне управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська обл., м. Луцьк, Київський м-н, 4, код ЄДРПОУ 44106679).

Суддя Р.С. Денисюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу118006518
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —140/33660/23

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 22.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 01.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 27.03.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 15.11.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні