Рішення
від 26.03.2024 по справі 320/579/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 березня 2024 року м. Київ№ 320/579/23

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Головенка О.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження) адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві, в якому просить суд:

визнати протиправною бездіяльність Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві щодо відмови ОСОБА_1 у повному нарахуванні та невиплаті додаткової винагороди передбаченої постановою Кабінету Міністрів України № 168 від 28.02.2022;

зобов`язати Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві нарахувати та виплатити ОСОБА_1 у повній мірі винагороду передбачену постановою Кабінету Міністрів України № 168 "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" від 28.02.2022 за періоди з 25.05.2022 по 23.06.2022, з 25.06.2022 по 12.07.2022, 05.08.2022 по 09.08.2022, 02.09.2022 по 06.09.2022.

В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що відповідачем за спірний період було не у повному обсязі нараховано та виплачено додаткову винагроду передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168 "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" (далы - Постанова № 168). Позивач зазначає про те, що ним було отримано поранення 22.05.2022 у період дії воєнного стану, під час стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах ведення бойових дій у період здійснення зазначених заходів, в період проходження служби під час виконання службових обов`язків.

Подальше лікування у період з 22.05.2022 до 12.07.2022, а також з 10.08.2022 по 26.08.2022, як і виїзд за кордон (до Литовської Республіки) з метою проходження лікування у період з 13.07.2022 по 01.08.2022 були безпосередньо пов`язані з отриманою травмою. Тобто, період з 22.05.2022 по 01.08.2022 та з 10.08.2022 по 26.08.2022, відповідно до абз. 4 п. 1 Постанови № 168, він мав право на отримання додаткової винагороди, збільшеної до 100000 гривень в розрахунку на місяць. Водночас, проаналізувавши додатки до наказів УПО ФБ в м. Києві (списки з обрахунком розміру винагороди) було встановлено, що йому недонараховано та не виплачено додаткову винагороду, збільшену до 100000 гривень в розрахунку на місяць, у періоди: з 25.05.2022 по 23.06.2022, згідно наказу УПО ФБ в м. Києві № 112о/с від 07.07.2022, недонарахована та невиплачена сума становить 74800,00 грн (замість 3333,34 грн щоденно нараховано тільки 840,00 грн); у період з 25.06.2022 по 12.07.2022 згідно наказу УПО ФБ в м. Києві № 144о/с від 24.08.2022, додаткова винагорода не нараховувалась взагалі, недонарахована та невиплачена сума становить 60000,12 грн. Окрім цього, взагалі безпідставно не виплачувалась додаткова винагорода, передбачена постановою № 168 у періоди з 05.08.2022 по 09.08.2022 та з 02.09.2022 по 06.09.2022, недонарахована та невиплачена сума становить 10000 грн.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 18.01.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження).

07.03.2023 до суду від Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві надійшов відзив на позовну заяву, в якому заперечуючи проти задоволення позовних вимог, представник відповідача вказує на те, що доводи, покладені в основу позовних вимог є безпідставними, оскільки відповідачем було здійснено виплату додаткової винагороди передбаченої Постановою № 168 від 28.02.2022, в повному обсязі, що підтверджується відповідними розрахунками та доказами. Так, розмір додаткової винагороди поліцейським, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі поліцейським, які зазнали поранення і перебувають на стаціонарному лікуванні) не є фіксованим. Саме до повноважень керівництва віднесено визначення підстав, облік часу та розрахунок додаткової винагороди у збільшеному розмірі, в межах, шо не перевищують 100000 грн вказаній категорії осіб та розраховується пропорційно часу фактичної участі в бойових діях або фактичного часу перебування саме на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я.

Таким чином, відповідач вважає, що позивачу були нараховані та виплачені наступні суми збільшеної додаткової винагороди до 100000 грн, у зв`язку з пораненням за наступні періоди: з 25.05.2022 по 23.06.2022 - 25200,00 грн (Підстава: Наказ № 112о/с від 07.07.2022 та Список з обрахунком розміру); з 24.06.2022 по 18.07.22 - 23333,38 грн (Підстава: Наказ № 144 о/с від 24.08.2022 та Список з обрахунком розміру); з 19.07.2022 по 23.07.2022 - 16666,70 грн (Підстава: Наказ № 171 о/с від 30.09.20222 та Список з обрахунком розміру); з 24.07.2022 по 22.08.2022 - 73333,48 грн (Підстава: Наказ № 171 о/с від 30.09.20222 та Список з обрахунком розміру); з 23.08.2022 по 21.09.2022 - 13333,36 грн (Підстава: Наказ № 171 о/с від 30.09.2022 та Список з обрахунком розміру).

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд виходить з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_1 , проходив службу в підрозділах Національної поліції України з 07.11.2015.

Відповідно до наказу Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві № 156 о/с від 07.09.2022, позивача було звільнено зі служби в поліції на підставі п. 7 (за власним бажанням) ч. 1 ст. 77 Закону України «Про Національну поліцію».

Однак, позивач вважає, що всупереч вимогам чинного законодавства при звільненні зі служби, повного розрахунку з ним проведено не було, окрім цього Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві, всупереч вимогам чинного законодавства, про нараховані суми, належні при звільненні, письмово (або будь-яким іншим чином) повідомлено не було.

Так, після початку повномасштабного вторгнення військ російської федерації на територію України, відповідно до наказу відповідача від 17.03.2022 №17вдр, позивача було відряджено до зведеного полку спеціального призначення Національної поліції «Сафарі», з метою належного виконання заходів, передбачених Законом України «Про правовий режим воєнного стану», організації спільного виконання завдань з військовослужбовцями Збройних сил України, Національної гвардії України з відсічі збройної агресії.

У подальшому, під час проходження служби у вказаному зведеному полку позивача було відряджено до м. Суми відповідно до наказу № 20вдр від 07.04.2022.

Після цього, під час проходження служби у вказаному зведеному полку, позивача було відряджено до Запорізької області відповідно до наказу № 22/1-вдр від 07.05.2022.

22.05.2022 у нічний час по території тимчасової дислокації зведеного полку на території с. Вільноандріївка, Запорізької області, ворожими військами було здійснено ракетний обстріл, внаслідок чого, позивач отримав травми та був госпіталізований до КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради. У подальшому, позивач проходив лікування у ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» (виписка із медичної карти № 1563).

У подальшому, у зв`язку з отриманим пораненням, рішенням консиліуму лікарів закладів охорони здоров`я МВС прийнято рішення про направлення позивача на реабілітацію до Литовської Республіки.

13.07.2022 позивач, разом з іншими поліцейськими, централізовано прибули до Литовської Республіки, де до 29.07.2022 включно позивач проходив лікування, згідно епікризу стаціонару.

01.08.2022 позивач повернувся до України та 02.08.2022 звернувся до кадрового підрозділу з проханням надати направлення на проходження військово-лікарської комісії.

Також, позивач отримав розрахунковий лист за липень поточного року, в якому окрім інших складових грошового забезпечення було зазначено, що позивачу було нараховано додаткову винагороду на період військового стану у сумі 30000 грн та додаткову винагороду на період військового стану (участь у бойових діях) у сумі 25200 грн, тому, на думку позивача, йому не в повній мірі було нараховано та не було виплачено грошові кошти, передбачені постановою Кабінету Міністрів України № 168 від 28.02.2022, що і зумовило на звернення до суду з даним позовом.

При вирішенні спору, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі та в межах повноважень у спосіб, що передбачений, як Конституцією, так і Законами України.

Так. ч. 1 ст. 2 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» від 25.03.1992 № 2232-XII (далі - Закон України № 2232-ХІІ) передбачено, що військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України (за винятком випадків, визначених законом), іноземців та осіб без громадянства, пов`язаній із обороною України, її незалежності та територіальної цілісності.

Відповідно до положень ст. 12 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12.1991 № 2011-ХІІ (далі - Закон № 2011) військовослужбовці користуються усіма правами і свободами людини та громадянина, гарантіями цих прав і свобод, закріпленими в Конституції України та законах України, з урахуванням особливостей, встановлених цим та іншими законами.

У зв`язку з особливим характером військової служби, яка пов`язана із захистом Вітчизни, військовослужбовцям надаються визначені законом пільги, гарантії та компенсації.

Згідно з приписами ст. 9 Закону № 2011 держава гарантує військовослужбовцям достатнє матеріальне, грошове та інші види забезпечення в обсязі, що відповідає умовам військової служби, стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів. До складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення. Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця.

Порядок виплати грошового забезпечення визначається Міністром оборони України, керівниками центральних органів виконавчої влади, що мають у своєму підпорядкуванні утворені відповідно до законів України військові формування та правоохоронні органи, керівниками розвідувальних органів України.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 94 Закону України «Про Національну поліцію» поліцейські отримують грошове забезпечення, розмір якого визначається залежно від посади, спеціального звання, строку служби в поліції, інтенсивності та умов служби, кваліфікації, наявності наукового ступеня або вченого звання. Порядок виплати грошового забезпечення визначає Міністр внутрішніх справ України.

Пунктом 1 Постанови Кабінету міністрів України № 988 від 11.11.2015 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» установлено, що грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 в Україні введено воєнний стан, який триває по сьогодні. На виконання Указів Президента України від 24.02.2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні" та № 69 "Про загальну мобілізацію", Кабінетом Міністрів України прийнята Постанова № 168.

Пунктом 1 Постанови № 168 установлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським виплачується додаткова винагорода в розмірі 30000 гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби), а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100000 грн. в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.

Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).

Пунктом 5 Постанови № 168 передбачено, що вона набирає чинності з моменту опублікування і застосовується з 24.02.2022.

01.04.2022 до Постанови № 168 постановою Кабінету Міністрів України № 400 було внесено зміни, згідно з якими до наказів про виплату додаткової винагороди, збільшеної до 100000 гривень, включати осіб, зазначених у пункті 1, у тому числі тих, які у зв`язку з пораненням (контузією, травмою, каліцтвом), пов`язаним із захистом Батьківщини, перебувають на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я (у тому числі закордонних), включаючи час переміщення з одного лікарняного закладу охорони здоров`я до іншого, або перебувають у відпустці для лікування після тяжкого поранення за висновком (постановою) військово-лікарської (лікарсько-експертної) комісії.

Отже, до складу грошового забезпечення військовослужбовців входять чотири види складових: 1) посадовий оклад; 2) оклад за військовим званням; 3) щомісячні додаткові види грошового забезпечення; 4) одноразові додаткові види грошового забезпечення. Додаткова винагорода в розмірі 100000 грн виплачується військовослужбовцям у зв`язку з пораненням, пов`язаним із захистом Батьківщини, які перебувають на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я (у тому числі закордонних), - з дня отримання такого поранення, включаючи час переміщення до лікарняного закладу (в тому числі з одного лікарняного закладу охорони здоров`я до іншого), або які перебувають у відпустці для лікування після тяжкого поранення за висновком (постановою) військово-лікарської (лікарсько-експертної) комісії. Підставою для видання наказу про виплату додаткової винагороди в розмірі 100000 грн у зв`язку з пораненням, пов`язаним із захистом Батьківщини, є довідка про обставини травми, видана командиром військової частини, де проходить службу або перебуває у відрядженні військовослужбовець, яка містить інформацію про обставини отримання військовослужбовцем поранення під час захисту Батьківщини. Така довідка видається відповідно до наказу командира військової частини.

Так, спірним питанням у межах розгляду даного спору є доводи позивача про те, що йому не в повній мірі було виплачено додаткову винагороду передбачену Постановою № 168, а саме, за періоди з 25.05.2022 по 23.06.2022, з 25.06.2022 по 12.07.2022, з 05.08.2022 по 09.08.2022, з 02.09.2022 по 06.09.2022.

Натомість, відповідач стверджує про те, що позивачу було здійснено виплату додаткової винагороди передбаченої Постановою № 168 в повному обсязі, що підтверджується відповідними розрахунками.

Як вже зазначалось вище, на період дії воєнного стану військовослужбовцям виплачується додаткова винагорода в розмірі 30000 гривень щомісячно, а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100000 грн в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах. В подальшому, Постанова № 168 протягом березня - липня 2022 року зазнавала змін.

Листом від 23.03.2022 № 2220/01/29-2022, з метою організації правильності застосування норм чинного законодавства Головою Національної поліції були підписані Методичні рекомендації щодо виплати додаткової винагороди поліцейським під час дії воєнного стану (далі - Методичні рекомендації), передбаченою Постановою № 168 та Методичні рекомендації щодо порядку та умов виплати додаткової винагороди поліцейським на період воєнного стану за період з 24.06.2022 по 18.07.2022.

У пункті 1 Розділу II Методичних рекомендацій зазначено, що останні застосовуються на період дії воєнного стану для організації виплати додаткової винагороди поліцейським у розмірі 30000,00 грн пропорційно розрахунку на місяць, а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 70000,00 грн в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.

У п. 1 Розділу III Методичних рекомендацій зазначено, що збільшена додаткова винагорода (до 70000,00 грн додатково до додаткової винагороди) установлюється та виплачується поліцейським, які беруть безпосередню участь у бойових діях за фактичний час виконання ними цих службових обов`язків.

У п. 2 Розділу III Методичних рекомендацій зазначено, що збільшена додаткова винагорода виплачується пропорційно часу участі в діях (заходах) у розрахунковому місячному періоді здійснення дій під час воєнного стану, що обраховується за час фактичної участі в діях (заходах).

Обрахунок персонального розміру збільшеної додаткової винагороди кожного поліцейського проводиться шляхом ділення розрахункового місячного розміру збільшеної додаткової винагороди (з урахуванням пункту 3 розділу І) на кількість днів у розрахунковому місячному періоді дії воєнного стану та множення на кількість днів безпосередньої участі у бойових діях і на коригувальний коефіцієнт (таблиця коефіцієнтів додається до Методичних рекомендацій).

У п. 6 Методичних рекомендацій (за період з 24.06.2022 по 18.07.2022) зазначено, що для оформлення наказу про встановлення додаткової винагороди складаються списки поліцейських з обрахованим та визначеним розміром винагороди за формою згідно з додатком до цих Методичних рекомендацій.

Пунктом 10 Методичних рекомендацій (за період з 24.06.2022 по 18.07.2022) передбачено, що рішення щодо визначення розміру винагород стосовно поліцейських, які виконують завдання у відрядженнях (чи виконують обов`язки в інших підрозділах поліції, приймають керівники органів поліції, де поліцейський призначений на штатну посаду, за результатами виконання службових завдань з урахуванням керівника органу поліції, до якого відряджено поліцейського, у вигляді додатка до цих Методичних рекомендацій.

Пунктом 16 Методичних рекомендацій (за період з 24.06.2022 по 18.07.2022) передбачено, що до наказів про виплату додаткової винагороди, збільшеної до 100000 грн, про що зазначається в додатку до цих Методичних рекомендацій, також включаються поліцейські, які: перебувають у зв`язку з пораненням, пов`язаним із участю в бойових діях або забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримання збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення заходів на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я (у тому числі закордонних).

Тож, з наведеного слідує, що розмір додаткової винагороди поліцейським, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі поліцейським, які зазнали поранення і перебувають на стаціонарному лікуванні) не є фіксованим, при цьому, до дискреційних повноважень керівництва віднесено визначення підстав, облік часу та розрахунок додаткової винагороди у збільшеному розмірі, в межах, що не перевищують 100000 грн вказаній категорії осіб та розраховується пропорційно часу фактичної участі в бойових діях або фактичного часу перебування саме на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я.

Судом досліджено надані сторонами докази, зокрема, накази та розрахунки, з яких вбачається, що відповідачем позивачу були нараховані та виплачені наступні суми збільшеної додаткової винагороди до 100000 грн, у зв`язку з пораненням за наступні періоди:

з 25.05.2022 по 23.06.2022 - 25200,00 грн (Підстава: Наказ № 112о/с від 07.07.2022 та Список з обрахунком розміру); з 24.06.2022 по 18.07.2022 - 23333,38 грн (Підстава: Наказ № 144 о/с від 24.08.2022 та Список з обрахунком розміру); з 19.07.2022 по 23.07.2022 - 16666,70 грн (Підстава: Наказ № 171 о/с від 30.09.20222 та Список з обрахунком розміру); з 24.07.2022 по 22.08.2022 - 73333,48 грн (Підстава: Наказ № 171 о/с від 30.09.20222 та Список з обрахунком розміру); з 23.08.2022 по 21.09.2022 - 13333,36 грн (Підстава: Наказ № 171 о/с від 30.09.20222 та Список з обрахунком розміру).

Також, суд бере до уваги й те, що підтвердженням виплати зазначених вказаних сум додаткової винагороди, є копія особового рахунку працівника, яку надав позивач разом із позовною заявою, а також позивач підтверджує виплату вказаних сум.

Суд вважає, що перебування поліцейського на лікарняному, є періодом його тимчасової непрацездатності і не може ототожнюватися із залученням до вирішення завдань, пов`язаних із запровадженням і здійсненням заходів правового режиму воєнного стану, згідно з їх призначенням та специфікою діяльності. Така тимчасова непрацездатність особи не може слугувати підставою для призначення та виплати додаткової винагороди, передбаченої Постановою № 168.

В розумінні вимог п. 1 Постанови № 168 лише перебування поліцейського на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я (у тому числі закордонних), включаючи час переміщення з одного лікарняного закладу охорони здоров`я до іншого, яке зумовлене пораненням (контузією, травмою, каліцтвом), пов`язаними із участю у бойових діях або забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах їх ведення (здійснення), зокрема на тимчасово окупованій російською федерацією території України, на території між позиціями сил оборони та позиціями військ держави-агресора, у період здійснення зазначених заходів, або перебування у відпустці для лікування після тяжкого поранення за висновком (постановою) військово-лікарської (лікарсько-експертної, медичної) комісії є підставою для виплати відповідної додаткової винагороди, передбаченої цією постановою.

Отже, враховуючи те, що за періоди з 25.05.2022 по 23.06.2022, з 24.06.2022 по 18.07.2022, з 19.07.2022 по 23.07.2022, з 24.07.2022 по 22.08.2022. з 23.08.2022 по 21.09.2022, позивачу було в належному обсязі виплачена збільшена додаткова винагорода за весь фактичний час перебування позивача на стаціонарному лікуванні, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є необґрунтованими та безпідставними, та не узгоджуються з приписами Постанови № 168 , Методичними рекомендаціями Національної поліції України, щодо виплати додаткової винагороди поліцейським під час дії воєнного стану (ДДЗ від 23.03.2022 № 355-1/ВС) та Методичними рекомендаціями щодо порядку та умов виплати додаткової винагороди поліцейським на період воєнного стану за період з 24.06.2022 по 18.07.2022).

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд вважає, що позовні вимоги є недоведеними, необґрунтованими та не підлягають задоволенню, натомість, відповідачем було доведено правильність обрахунку та виплати збільшеної додаткової винагороди до 100000 грн (у зв`язку з пораненням) за період з травня 2022 року по вересень 2022 року.

Судові витрати розподілу не підлягають, оскільки суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позовних вимог.

Керуючись статтями 77, 90, 241-247, 255, 293, 295-297 КАС України, суд,

в и р і ш и в:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Головенко О.Д.

Дата ухвалення рішення26.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу118007776
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —320/579/23

Рішення від 26.03.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні