Рішення
від 29.03.2024 по справі 380/28465/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 березня 2024 рокусправа № 380/28465/23 м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії -

УСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради (далі відповідач), у якій просить:

- визнати протиправною відмову Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради у призначенні ОСОБА_1 компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 ;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 15.06.2023 року про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 з урахуванням висновків суду.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що постійно проживає разом зі своєю матір`ю - ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) та надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі тому що мати позивача є людиною похилого віку з когнітивними порушеннями і невиліковною хворою, яка через порушення функцій організму не може самостійно пересуватися та самообслуговуватися, має діагноз: УХС. Дифузний кардіосклероз. Поодинока екстрасистолія СМІ. Дисциркуметорна емцефолопатія на ґрунті атеросклерозу з когнітивними розладами та вестибулоаторного. Повідомив, що ОСОБА_2 видано медичний висновок про наявність когнітивних порушень у громадян похилого віку, унаслідок яких вони потребують надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі за формою 080-2/о від 27 лютого 2023 року та довідку №65 від 10 березня 2023 року, яка була видана лікарсько-консультативною комісією КНП "Новороздільської міської лікарні". Вказав, що 15.06.2023 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулись до Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради із заявами відповідно до Порядку подання та оформлення документів для призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859. Зазначив, що 29.06.2023 здійснено комплексне визначення індивідуальних потреб ОСОБА_2 за результатами якого складено рішення про те, що ОСОБА_2 не має права на компенсації фізичним особам які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі від 12.07.2023 року. Позивач вказав, що відповідно до повідомлення про відмову у призначенні від 12.07.2023 року компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги № 02-2/299 ОСОБА_1 відмовлено у призначенні соціальної допомоги, у зв`язку з тим, що сума балів індивідуальних потреб від 55 і вище, а сама особа ОСОБА_2 за рішенням про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі від 12.07.2023 року де вказана сума балів індивідуальних потреб не від 63 і вище, не потребує надання соціальних послуг. Позивач стверджує, що комплексне визначення індивідуальних потреб його матері проведено не в повному обсязі та не об`єктивно, оскільки представники відповідача при опитуванні не зазначали всіх можливих варіантів відповідей, які не були взяті до уваги, в результаті чого були штучно завищені показники сума балів індивідуальних потреб. Оскільки ОСОБА_1 та ОСОБА_2 є рідними, спільно проживають, ведуть спільне господарство та мають взаємні права і обов`язки, вони є членами однієї сім`ї. Вважає, що Порядком № 859 від 23.09.2020 не передбачено права відмовляти у призначенні компенсації у випадку складання висновку про відсутність потреби у соціальних послугах.

Ухвалою від 11.12.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Від відповідача на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву (вх. № 5178 від 22.01.2024) у якому проти позову заперечив. В обґрунтування такого вказав, що 15.06.2023 позивач звернувся до Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради із письмовою заявою та відповідним пакетом документів стосовно виплати компенсації по догляду на непрофесійній основі за матір`ю, гр. ОСОБА_2 . За результатом розгляду зазначеної заяви Управлінням соціального захисту населення Новороздільської міської ради позивачу видано повідомлення про відмову у призначенні соціальної допомоги з підстав визначених пунктом 7 Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою КМУ від 23.09.2020 року № 859. Вказав, що за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує догляду складено висновок, яким встановлено, що за оцінкою можливості виконання елементарних та складних дій ОСОБА_2 , сума балів становить 100,5, а має бути від 0 до 54 балів. Отже, підстави для надання компенсації відсутні.

Звернув увагу суду на те, що позивач звертався з письмовою заявою та відповідним пакетом документів стосовно виплати компенсації по догляду на непрофесійній основі за матір`ю неодноразово. Зокрема повідомив про звернення ОСОБА_1 із заявою від 29.03.2023 за результатами розгляду якої позивачу видано повідомлення про відмову у призначенні соціальної допомоги. Вказав, що за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує догляду складено висновок, яким встановлено, що за оцінкою можливості виконання елементарних та складних дій ОСОБА_2 , сума балів становить 93 бали, а має бути від 0 до 54 балів. З результатами такого розгляду, як стверджує відповідач, позивач був ознайомлений та жодних дій не оскаржував.

Крім того вказав про звернення позивача із заявою від 12.05.2023, за результатами розгляду якої, позивачу видано повідомлення про відмову у призначенні соціальної допомоги, зокрема, за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує догляду складено висновок, яким встановлено, що за оцінкою можливості виконання елементарних та складних дій ОСОБА_2 , сума балів становить 68,5 бали, а має бути від 0 до 54 балів. З результатами розгляду позивач ознайомлений, жодних дій не оскаржував.

Додатково звернув увагу на тому, що позивач після 15.06.2023 звернувся із заявою вчетверте, 28.07.2023, однак відмовився від проходження комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує догляду. Таким чином, заява не була розглянута. З таких дій позивача, а відповідно і ОСОБА_2 відповідач припускає, що ОСОБА_1 і ОСОБА_2 не зацікавлені в призначенні соціальної допомоги.

Вказав, що з метою визначення рухової активності громадянки ОСОБА_2 , уповноваженими особами Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради та представниками Комунального некомерційного підприємства «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради здійснено виїзд на обстеження за адресою: АДРЕСА_1 . В результаті обстеження визначено ступінь індивідуальних потреб та проведено оцінку можливостей виконання елементарних та складних дій громадянки ОСОБА_2 , яка звернулася за наданням соціальних послуг, сума балів за шкалами оцінки виконання елементарних та складних дій склала 100,5 балів.

За результатами комплексного визначення індивідуальних потреб громадянки ОСОБА_2 , яка звернулася за наданням соціальних послуг уповноваженими особами складено висновок про те, що ОСОБА_2 не потребує надання постійних індивідуальних соціальних послуг з догляду, тому її син ОСОБА_1 не має права на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Також, звернув увагу суду та просив прийняти до уваги таку обставину, як те що гр. ОСОБА_2 неодноразово самостійно, без сторонньої допомоги, відвідувала КНП «Новороздільська міська лікарня» з метою з`ясування обставин причини виставлення балів фахівцями даної установи та відповідно відмови у призначенні компенсації її синові, що, на думку відповідача, ще раз підтверджує, що особа, яка претендує на отримання соціальної послуги з догляду, фактично сама себе обслуговує без сторонньої допомоги. Просив у задоволенні позову відмовити.

Суд дослідив матеріали справи, всебічно і повно з`ясував усі фактичні обставини, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті та встановив таке.

Відповідно до свідоцтва про народження серії НОМЕР_1 від 08.11.2005 ОСОБА_1 є сином ОСОБА_2 .

Згідно з висновком ЛКК від 27.02.2023 про наявність когнітивних порушень у громадян похилого віку, унаслідок яких вони потребують надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі, ОСОБА_2 рекомендовано до отримання соціальної послуги. Висновок дійсний до 27.02.2024.

Відповідно до довідки Комунального некомерційного підприємства Новороздільської міської ради Львівської області «Новороздільська міська лікарня» від 14.03.2023 № 65 ОСОБА_2 потребує постійного стороннього догляду.

Актом про підтвердження факту проживання особи без реєстрації від 06.04.2023, затвердженим керуючим справами виконкому Новороздільської міської ради, встановлено, що ОСОБА_1 проживає за адресою: АДРЕСА_1 без реєстрації.

ОСОБА_1 звернувся до відповідача із заявою від 15.06.2023 про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 .

Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації Львівської області листом від 12.07.2023 № 02-2/299 повідомило позивача про те, що він не має права на надання державної соціальної допомоги, сума балів індивідуальних потреб від 55 і вище.

Із рішення про призначення / перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі від 12.07.2023 слідує, що ОСОБА_1 немає права на компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, оскільки сума балів індивідуальних потреб від 63 і вище.

Позивач не погодився із рішенням відповідача про відмову у призначенні йому компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, відтак звернувся до суду із цим позовом.

При вирішенні спору по суті суд керується таким.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основні організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам/сім`ям, які перебувають у складних життєвих обставинах визначає Закон України Про соціальні послуги від 17.01.2019 № 2671-VIII (далі - Закон № 2671-VIII).

Згідно з п. 17 ст. 1 Закону № 2671-VIII соціальні послуги - дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають. Особі/сім`ї можуть надаватися одна або одночасно декілька соціальних послуг. Порядок організації надання соціальних послуг затверджується Кабінетом Міністрів України.

Частиною 6 ст. 13 Закону № 2671-VIII передбачено, що фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, можуть надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг отримувачам соціальних послуг з числа членів своєї сім`ї, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права і обов`язки та є: 1) особами з інвалідністю I групи; 2) дітьми з інвалідністю; 3) громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; 4) невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; 5) дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежні), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги. Перелік зазначених тяжких захворювань, розладів, травм, станів дітей, яким не встановлено інвалідність, затверджує Кабінет Міністрів України.

При цьому, ч. 7 ст. 13 Закону № 2671-VIII визначено, що фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, виплачується компенсація за догляд.

Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації за догляд затверджує Кабінет Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України 23.09.2020 прийнято постанову № 859 "Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі", яка набрала чинності 25.09.2020.

Вказаною постановою затверджено Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (далі - Порядок № 859).

Згідно з п. 1 Порядку № 859 цей Порядок встановлює механізм призначення і виплати компенсації за догляд (далі - компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг особам із числа членів своєї сім`ї, які спільно з нею проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки та є: особами з інвалідністю I групи; дітьми з інвалідністю; громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1161.

Відповідно до п. 3 Порядку № 859 компенсація призначається і виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами сільських, селищних, міських рад (далі - уповноважені органи) за місцем проживання / перебування осіб, яким надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Пунктом 6 Порядку № 859 визначено, що для отримання компенсації фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються до структурного підрозділу заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та документи/відомості у паперовій або електронній формі, зазначені в пункті 7 цього Порядку.

При цьому, згідно з п. 7 Порядку № 859 уповноважений орган перевіряє подані/надіслані фізичною особою, яка надає соціальні послуги, документи/відомості, зазначає кількість прийнятих документів, порядковий номер заяви, дату її реєстрації, кількість неподаних документів, які необхідно подати, і дату, до якої такі документи повинно бути подано.

Повідомлення про прийняття заяви із пакетом документів видається особисто фізичній особі, яка надає соціальні послуги, під час подання заяви або надсилається їй протягом одного робочого дня із дати подання заяви на поштову або електронну адресу заявника.

Якщо до заяви не додано всіх необхідних документів, структурний підрозділ протягом трьох днів з дати отримання заяви надсилає на поштову або електронну адресу заявника повідомлення про те, які документи потрібно подати. Якщо їх буде подано не пізніше ніж через один місяць з дня отримання повідомлення, днем подання заяви вважатиметься день її прийняття структурним підрозділом або відправлення поштою.

Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, здійснюється фахівцями уповноваженого органу разом із представниками закладу охорони здоров`я, надавачів соціальних послуг із залученням особи, яка потребує надання соціальних послуг, та/або її законного представника.

Показники, за якими здійснюється комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг (додаток до Порядку) визначаються на підставі вивчення питання щодо можливості виконання особою, яка потребує надання соціальних послуг, різних видів життєдіяльності здійснюється за допомогою анкетування, яке проводиться з використанням шкали оцінки можливості виконання елементарних дій (таблиця 1) та шкали оцінки можливості виконання складних дій (таблиця 2) з метою визначення: залежності від будь-якої сторонньої допомоги (фізичної, психологічної, нагляду); можливості самостійно задовольняти свої основні життєві потреби; ступеня залежності та передбачуваної тривалості індивідуальної потреби у сторонній допомозі, причини, що її викликають.

За результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, уповноваженим органом готується висновок за формою згідно з додатком.

Особа потребує надання соціальних послуг, якщо за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, їй установлено IV чи V групу рухової активності.

Водночас, відповідно до висновку, якщо за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше ніж 54 бали, особа не потребує надання індивідуальних соціальних послуг з догляду, що не дає право на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Отже, із аналізу вказаних правових приписів Порядку № 859 слідує, що для призначення виплати компенсації заявник подає відповідну заяву про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та вичерпний перелік документів, передбачених пунктом 7 Порядку № 859.

При цьому, уповноважений орган має обов`язок прийняти та розглянути подані фізичною особою документи з визначенням ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг.

З доказів у справі судом встановлено, що з метою визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, уповноваженими особами складено показники, за якими здійснюється комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг ( ОСОБА_2 ).

В результаті проведеної оцінки можливостей виконання елементарних та складних дій ОСОБА_2 , яка звернулася за наданням соціальних послуг, сума балів за шкалами оцінки виконання елементарних та складних дій склала 100,5 балів.

Отже, за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб громадянки ОСОБА_2 , яка звернулася за наданням соціальних послуг, уповноваженими особами складено висновок про те, що вона не потребує надання постійних індивідуальних соціальних послуг з догляду, тому ОСОБА_1 немає права на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

З огляду на те, що за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб громадянки ОСОБА_2 , яка звернулася за наданням соціальних послуг, сума балів за шкалами оцінки виконання елементарних та складних дій склала 100,5, суд вважає правомірним оскаржене рішення відповідача про те, що мати позивача не потребує надання індивідуальних соціальних послуг з догляду, що не дає право на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, оскільки за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше ніж 54 бали.

Водночас, як вже зазначалося судом вище, якщо за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше ніж 54 бали, особа не потребує надання індивідуальних соціальних послуг з догляду, що не дає право на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Крім того, у справі наявні інші висновки про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, зокрема № 82 від 31.03.2023 (сума балів - 93), № 101 від 23.05.2023 (сума балів 68,5). Вказані обставини, на думку суду, підтверджуються обізнаність позивача із підставами відмови у призначенні спірної компенсації.

При цьому суд критично оцінює доводи позивача про те, що комплексне визначення індивідуальних потреб його матері проведено не в повному обсязі та не об`єктивно, оскільки представники відповідача при опитуванні не зазначали всіх можливих варіантів відповідей, які не були взяті до уваги, в результаті чого були штучно завищені показники сума балів індивідуальних потреб. На думку суду такі доводи є не обґрунтованими, на підтвердження таких не надано жодних доказів, отже такі фактично є власними міркуваннями позивача, а повторні звернення до відповідача із заявами з аналогічними вимогами є нічим іншим, як спробами добитися бажаного результату у вигляді рішення про призначення спірної компенсації.

Судом при розгляді цієї справи не встановлено вчинення відповідачем протиправних дій або прийняття протиправних рішень стосовно позивача, тому вимоги ОСОБА_1 є безпідставними та такими, що задоволенню не підлягають.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

У силу приписів ст. 139 КАС України судові витрати не розподіляються.

Керуючись ст. ст. 9, 72-77, 90, 139, 243-246, 255, 293, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні позову відмовити повністю.

2. Судові витрати не розподіляються.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: ОСОБА_1 (місце проживання без реєстрації: АДРЕСА_2 ; РНОКПП НОМЕР_2 ).

Відповідач: Управління соціального захисту населення Новороздільської міської ради (81652 Львівська область м. Новий Розділ вул. Чорновола 7; код ЄДРПОУ 26483846).

СуддяР.П. Качур

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2024
Оприлюднено01.04.2024
Номер документу118008419
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —380/28465/23

Ухвала від 16.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 28.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 01.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Рішення від 29.03.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні