Рішення
від 02.04.2024 по справі 178/594/24
КРИНИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 178/594/24

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

02 квітня 2024 року Криничанський районний суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого Цаберябого Б.М.

при секретарі Янченко Л.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні в с.Кринички справу за заявою ОСОБА_1 , заінтересована особа Криничанська селищна рада Кам`янського району Дніпропетровської області, про встановлення факту, що має юридичне значення, -

ВСТАНОВИВ:

Заявник звернувся до суду з цією заявою і вказав, що він народився ІНФОРМАЦІЯ_1 , фактично проживає по АДРЕСА_1 разом зі своїм батьком - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який є особою з інвалідністю. ОСОБА_2 встановлена І група інвалідності з 08 червня 1995 року на строк безстроково, причина інвалідності професійне захворювання, пов`язане з роботами на ліквідації ЧАЕС. За довідкою лікарсько-консультативної комісії медичного закладу КП «КНП «Центральна лікарня Криничанської селищної ради» № 311 від 29 грудня 2023 року ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду, сам себе обслуговувати не може.

Заявник зазначає, що він є рідним сином ОСОБА_2 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_1 , виданим 15 вересня 1971 року Криничанським районним відділом РАЦС Дніпропетровської області, проживає зі своїм батьком за однією адресою, однією сім`єю, здійснює постійний сторонній догляд за ним на протязі досить тривалого часу, піклується про хворого та забезпечує усім необхідним для проживання. 21 лютого 2024 року виконавчим комітетом Криничанської селищної ради ухвалено рішення № 44 «Про надання ОСОБА_1 висновку про доцільність встановлення опіки над ОСОБА_2 », оскільки ОСОБА_2 є особою з інвалідністю І групи внаслідок ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, та у зв`язку потребою у постійному сторонньому догляді згідно довідки МСЕК Серія 12-18 АЕ № 058036 від 18 червня 1995 року, та згідно довідки ЛКК № 311 від 29 грудня 2023 року.

Від встановлення факту здійснення заявником постійного стороннього догляду за особою, яка цього потребує, залежить виникнення його прав та обов`язків, визначених Законом України від 19 червня 2003 року № 966-ІV «Про соціальні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року № 588 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» та інших. Тому, з урахуванням наведеного заявник звернувся до суду з цією заявою та просить встановити факт, що має юридичне значення, а саме, що ОСОБА_1 здійснює постійний сторонній догляд за ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який є інвалідом І групи і за станом здоров`я потребує стороннього догляду.

Представник заінтересованої особи, Криничанської селищної ради, згідно листа, просить розгляд справи здійснити без участі представника, проти задоволення заяви не заперечує.

Перевіривши матеріали справи, оцінивши докази суд вважає, що вимоги заявника мають бути задоволені. Судом встановлено, що заявник ОСОБА_1 є сином ОСОБА_2 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_1 , виданим 15 вересня 1971 року Криничанським районним відділом РАЦС Дніпропетровської області. ОСОБА_1 зареєстрований по АДРЕСА_2 , однак за сімейними обставинами заявник тривалий час фактично проживає по АДРЕСА_1 разом зі своїм батьком - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , що підтверджується Актом обстеження матеріально-побутових умов домогоспдраства/фактичного місця проживання особи № 11, складеного та посвідченого 15 січня 2024 року адміністратором відділу ЦНАП Криничанської селищної ради Коваль Т. Також за вищевказаною адресою проживають мати заявника ОСОБА_3 , яка в силу свого похилого віку та за станом здоров`я не може доглядати свого чоловіка, а також сестра заявника ОСОБА_4 , однак згідно довідки ЛКК № 15 від 09 січня 2024 року, остання за станом свого здоров`я позбавлена можливості здійснювати догляд за своїм батьком.

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 є особою з інвалідністю І групи з 08 червня 1995 року на строк безстроково, причина інвалідності професійне захворювання, пов`язане з роботами на ліквідації ЧАЕС. За довідкою лікарсько-консультативної комісії медичного закладу КП «КНП «Центральна лікарня Криничанської селищної ради» № 311 від 29 грудня 2023 року ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду, сам себе обслуговувати не може

У відповідності до Акту обстеження житлово-побутових умов сім`ї, складеному 04 грудня 2015 року депутатом Криничанської селищної ради, ОСОБА_5 , вбачається, що ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 є інвалідом І групи, якому необхідний повсякчасний догляд, який здійснює його син ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .

21 лютого 2024 року виконавчим комітетом Криничанської селищної ради ухвалено рішення № 44 «Про надання ОСОБА_1 висновку про доцільність встановлення опіки над ОСОБА_2 », оскільки ОСОБА_2 є особою з інвалідністю І групи внаслідок ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, та у зв`язку потребою у постійному сторонньому догляді згідно довідки МСЕК Серія 12-18 АЕ № 058036 від 18 червня 1995 року, та згідно довідки ЛКК № 311 від 29 грудня 2023 року.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про соціальні послуги»чинниками, що можуть зумовити складні життєві обставини є: а) похилий вік; б) часткова або повна втрата рухової активності, пам`яті; в) невиліковні хвороби, хвороби, що потребують тривалого лікування; г) психічні та поведінкові розлади, у тому числі внаслідок вживання психоактивних речовин; ґ) інвалідність.

У розумінні статті 1 Закон України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» № 2961-IVвід 06.10.2005 року (далі - Закон № 2961-IV), медико-соціальна експертиза - встановлення ступеня стійкого обмеження життєдіяльності, групи інвалідності, причини і часу їх настання, а також доопрацювання та затвердження індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю) в рамках стратегії компенсації на основі індивідуального реабілітаційного плану та комплексного реабілітаційного обстеження особи з обмеженням життєдіяльності.

Відповідно до частини третьої статті 8 Закону № 2961-ІV, рішення медико-соціальних експертних комісій є обов`язковими для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, реабілітаційними закладами незалежно від типу і форми власності.

Постійний сторонній доглядвид догляду, яким забезпечуються інваліди із вираженими порушеннями в організмі, зумовленими професійними та загальними захворюваннями, травмами, що призводять до значного обмеження життєдіяльності, надзвичайною залежністю від постійного догляду, допомоги або нагляду інших осіб, неспроможні до самообслуговування (не можуть самостійно приймати їжу, забезпечувати гігієнічні потреби, потребують допомоги на прогулянках).Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно п. 5 ч. 2 ст. 293та ч. 2 ст. 315 Цивільного процесуального кодексу України, суд розглядає в порядку окремого провадження справи про встановлення фактів, якщо згідно закону вони породжують юридичні наслідки.

Перелік справ про встановлення фактів, що мають юридичне значення визначено вст.315 Цивільного процесуального кодексу України.Статтею ст.315 ЦПК України наведено перелік фактів, що мають юридичне значення, справи про встановлення яких розглядаються судом. Частиною 2 вказаної статті передбачено, що у судовому порядку можуть бути встановлені також інші факти, від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб, якщо законом не визначено іншого порядку їх встановлення.

Згідно до ч.1 ст.293 ЦПК України окреме провадження - це вид непозовного цивільного судочинства, в порядку якого розглядаються цивільні справи про підтвердження наявності або відсутності юридичних фактів, що мають значення для охорони прав, свобод та інтересів особи або створення умов здійснення нею особистих немайнових чи майнових прав або підтвердження наявності чи відсутності неоспорюваних прав.

Відповідно до Постанови Пленуму Верховного суду України за № 5 від 31.03.1995 року «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення»роз`яснено, що суд вправі розглядати справи про встановлення факту, коли цей факт безпосередньо породжує юридичні наслідки. Тобто, від встановлення такого факту залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав громадян та встановлення факту не пов`язується з наступним вирішенням спору про право.

При таких обставинах суд вважає, що встановлення факту здійснення догляду та перебування фізичної особи на утриманні, не суперечить Закону і не порушує права, свободи та інтереси осіб,та має для заявника юридичне значення, а тому підстав для відмови у задоволенні цієї заяви, судом не встановлено.

Відповідно до ст. 89 ЦПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

У відповідності до статті 4ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Заявник здійснює постійний сторонній догляд за ОСОБА_2 , який є особою з інвалідністю І групи та довічно потребує постійного стороннього догляду згідно з висновком ЛКК. Інші особи, які можуть здійснювати такий догляд відсутні.

Враховуючи, що судом встановлено факт, що заявник ОСОБА_1 проживає разом з ОСОБА_2 , який є особою з інвалідністю І групи, за станом свого здоров`я потребує постійного стороннього догляду, здійснює за ним такий догляд та надає необхідну допомогу заявник, і відсутність даного факту є перешкодою для підтвердження здійснення догляду за ОСОБА_2 , а також оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу в їх сукупності та зважаючи, що іншого способу встановлення вищевказаного факту у заявника, крім судового - немає, суд дійшов висновку, що заява є обгрунтованою та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 19, 81, 315, 263-265,294 ЦПК України суд,

В И Р І Ш И В:

Заяву ОСОБА_1 , заінтересована особа Криничанська селищна рада Кам`янського району Дніпропетровської області, про встановлення факту, що має юридичне значення задовольнити.

Встановити факт, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , який зареєстрований по АДРЕСА_2 , фактично проживаючий по АДРЕСА_1 , здійснює постійний сторонній догляд за ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , громадянином України, який народився в с.Миронівка Криничанського району Дніпропетровської області, є особою з інвалідністю І групи з 18 травня 1995 року, згідно МСЕК серії МСЕ 2-18АЄ № 058036 від 08 червня 1995 року Експертної комісії № 4 Обласного центру медико-соціальної експертизи Управління охорони здоров`я, який згідно довідки лікарсько-консультативної комісії (ЛКК) охорони здоров`я Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області № 311 від 29 грудня 2023 року за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду, сам себе обслуговувати не може.

Протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення суду може бути оскаржене до Дніпровського апеляційного суду через Криничанський районний суд. Криничанський районний суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого Цаберябого Б.М.

при секретарі Янченко Л.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні в с.Кринички справу за заявою ОСОБА_1 , заінтересована особа Криничанська селищна рада Кам`янського району Дніпропетровської області, про встановлення факту, що має юридичне значення, -

ВСТАНОВИВ:

Заявник звернувся до суду з цією заявою і вказав, що він народився ІНФОРМАЦІЯ_1 , фактично проживає по АДРЕСА_1 разом зі своїм батьком - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який є особою з інвалідністю. ОСОБА_2 встановлена І група інвалідності з 08 червня 1995 року на строк безстроково, причина інвалідності професійне захворювання, пов`язане з роботами на ліквідації ЧАЕС. За довідкою лікарсько-консультативної комісії медичного закладу КП «КНП «Центральна лікарня Криничанської селищної ради» № 311 від 29 грудня 2023 року ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду, сам себе обслуговувати не може.

Заявник зазначає, що він є рідним сином ОСОБА_2 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_1 , виданим 15 вересня 1971 року Криничанським районним відділом РАЦС Дніпропетровської області, проживає зі своїм батьком за однією адресою, однією сім`єю, здійснює постійний сторонній догляд за ним на протязі досить тривалого часу, піклується про хворого та забезпечує усім необхідним для проживання. 21 лютого 2024 року виконавчим комітетом Криничанської селищної ради ухвалено рішення № 44 «Про надання ОСОБА_1 висновку про доцільність встановлення опіки над ОСОБА_2 », оскільки ОСОБА_2 є особою з інвалідністю І групи внаслідок ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, та у зв`язку потребою у постійному сторонньому догляді згідно довідки МСЕК Серія 12-18 АЕ № 058036 від 18 червня 1995 року, та згідно довідки ЛКК № 311 від 29 грудня 2023 року.

Від встановлення факту здійснення заявником постійного стороннього догляду за особою, яка цього потребує, залежить виникнення його прав та обов`язків, визначених Законом України від 19 червня 2003 року № 966-ІV «Про соціальні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року № 588 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» та інших. Тому, з урахуванням наведеного заявник звернувся до суду з цією заявою та просить встановити факт, що має юридичне значення, а саме, що ОСОБА_1 здійснює постійний сторонній догляд за ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який є інвалідом І групи і за станом здоров`я потребує стороннього догляду.

Представник заінтересованої особи, Криничанської селищної ради, згідно листа, просить розгляд справи здійснити без участі представника, проти задоволення заяви не заперечує.

Перевіривши матеріали справи, оцінивши докази суд вважає, що вимоги заявника мають бути задоволені. Судом встановлено, що заявник ОСОБА_1 є сином ОСОБА_2 , що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_1 , виданим 15 вересня 1971 року Криничанським районним відділом РАЦС Дніпропетровської області. ОСОБА_1 зареєстрований по АДРЕСА_2 , однак за сімейними обставинами заявник тривалий час фактично проживає по АДРЕСА_1 разом зі своїм батьком - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , що підтверджується Актом обстеження матеріально-побутових умов домогоспдраства/фактичного місця проживання особи № 11, складеного та посвідченого 15 січня 2024 року адміністратором відділу ЦНАП Криничанської селищної ради Коваль Т. Також за вищевказаною адресою проживають мати заявника ОСОБА_3 , яка в силу свого похилого віку та за станом здоров`я не може доглядати свого чоловіка, а також сестра заявника ОСОБА_4 , однак згідно довідки ЛКК № 15 від 09 січня 2024 року, остання за станом свого здоров`я позбавлена можливості здійснювати догляд за своїм батьком.

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 є особою з інвалідністю І групи з 08 червня 1995 року на строк безстроково, причина інвалідності професійне захворювання, пов`язане з роботами на ліквідації ЧАЕС. За довідкою лікарсько-консультативної комісії медичного закладу КП «КНП «Центральна лікарня Криничанської селищної ради» № 311 від 29 грудня 2023 року ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду, сам себе обслуговувати не може

У відповідності до Акту обстеження житлово-побутових умов сім`ї, складеному 04 грудня 2015 року депутатом Криничанської селищної ради, ОСОБА_5 , вбачається, що ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 є інвалідом І групи, якому необхідний повсякчасний догляд, який здійснює його син ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .

21 лютого 2024 року виконавчим комітетом Криничанської селищної ради ухвалено рішення № 44 «Про надання ОСОБА_1 висновку про доцільність встановлення опіки над ОСОБА_2 », оскільки ОСОБА_2 є особою з інвалідністю І групи внаслідок ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, та у зв`язку потребою у постійному сторонньому догляді згідно довідки МСЕК Серія 12-18 АЕ № 058036 від 18 червня 1995 року, та згідно довідки ЛКК № 311 від 29 грудня 2023 року.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про соціальні послуги»чинниками, що можуть зумовити складні життєві обставини є: а) похилий вік; б) часткова або повна втрата рухової активності, пам`яті; в) невиліковні хвороби, хвороби, що потребують тривалого лікування; г) психічні та поведінкові розлади, у тому числі внаслідок вживання психоактивних речовин; ґ) інвалідність.

У розумінні статті 1 Закон України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» № 2961-IVвід 06.10.2005 року (далі - Закон № 2961-IV), медико-соціальна експертиза - встановлення ступеня стійкого обмеження життєдіяльності, групи інвалідності, причини і часу їх настання, а також доопрацювання та затвердження індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю) в рамках стратегії компенсації на основі індивідуального реабілітаційного плану та комплексного реабілітаційного обстеження особи з обмеженням життєдіяльності.

Відповідно до частини третьої статті 8 Закону № 2961-ІV, рішення медико-соціальних експертних комісій є обов`язковими для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, реабілітаційними закладами незалежно від типу і форми власності.

Постійний сторонній доглядвид догляду, яким забезпечуються інваліди із вираженими порушеннями в організмі, зумовленими професійними та загальними захворюваннями, травмами, що призводять до значного обмеження життєдіяльності, надзвичайною залежністю від постійного догляду, допомоги або нагляду інших осіб, неспроможні до самообслуговування (не можуть самостійно приймати їжу, забезпечувати гігієнічні потреби, потребують допомоги на прогулянках).Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно п. 5 ч. 2 ст. 293та ч. 2 ст. 315 Цивільного процесуального кодексу України, суд розглядає в порядку окремого провадження справи про встановлення фактів, якщо згідно закону вони породжують юридичні наслідки.

Перелік справ про встановлення фактів, що мають юридичне значення визначено вст.315 Цивільного процесуального кодексу України.Статтею ст.315 ЦПК України наведено перелік фактів, що мають юридичне значення, справи про встановлення яких розглядаються судом. Частиною 2 вказаної статті передбачено, що у судовому порядку можуть бути встановлені також інші факти, від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб, якщо законом не визначено іншого порядку їх встановлення.

Згідно до ч.1 ст.293 ЦПК України окреме провадження - це вид непозовного цивільного судочинства, в порядку якого розглядаються цивільні справи про підтвердження наявності або відсутності юридичних фактів, що мають значення для охорони прав, свобод та інтересів особи або створення умов здійснення нею особистих немайнових чи майнових прав або підтвердження наявності чи відсутності неоспорюваних прав.

Відповідно до Постанови Пленуму Верховного суду України за № 5 від 31.03.1995 року «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення»роз`яснено, що суд вправі розглядати справи про встановлення факту, коли цей факт безпосередньо породжує юридичні наслідки. Тобто, від встановлення такого факту залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав громадян та встановлення факту не пов`язується з наступним вирішенням спору про право.

При таких обставинах суд вважає, що встановлення факту здійснення догляду та перебування фізичної особи на утриманні, не суперечить Закону і не порушує права, свободи та інтереси осіб,та має для заявника юридичне значення, а тому підстав для відмови у задоволенні цієї заяви, судом не встановлено.

Відповідно до ст. 89 ЦПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

У відповідності до статті 4ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Заявник здійснює постійний сторонній догляд за ОСОБА_2 , який є особою з інвалідністю І групи та довічно потребує постійного стороннього догляду згідно з висновком ЛКК. Інші особи, які можуть здійснювати такий догляд відсутні.

Враховуючи, що судом встановлено факт, що заявник ОСОБА_1 проживає разом з ОСОБА_2 , який є особою з інвалідністю І групи, за станом свого здоров`я потребує постійного стороннього догляду, здійснює за ним такий догляд та надає необхідну допомогу заявник, і відсутність даного факту є перешкодою для підтвердження здійснення догляду за ОСОБА_2 , а також оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу в їх сукупності та зважаючи, що іншого способу встановлення вищевказаного факту у заявника, крім судового - немає, суд дійшов висновку, що заява є обгрунтованою та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 19, 81, 315, 263-265,294 ЦПК України суд,

В И Р І Ш И В:

Заяву ОСОБА_1 , заінтересована особа Криничанська селищна рада Кам`янського району Дніпропетровської області, про встановлення факту, що має юридичне значення задовольнити.

Встановити факт, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , який зареєстрований по АДРЕСА_2 , фактично проживаючий по АДРЕСА_1 , здійснює постійний сторонній догляд за ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , громадянином України, який народився в с.Миронівка Криничанського району Дніпропетровської області, є особою з інвалідністю І групи з 18 травня 1995 року, згідно МСЕК серії МСЕ 2-18АЄ № 058036 від 08 червня 1995 року Експертної комісії № 4 Обласного центру медико-соціальної експертизи Управління охорони здоров`я, який згідно довідки лікарсько-консультативної комісії (ЛКК) охорони здоров`я Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області № 311 від 29 грудня 2023 року за станом здоров`я потребує постійного стороннього догляду, сам себе обслуговувати не може.

Протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення суду може бути оскаржене до Дніпровського апеляційного суду через Криничанський районний суд.

Суддя: Б. М. Цаберябий

р

Дата ухвалення рішення02.04.2024
Оприлюднено03.04.2024
Номер документу118059820
СудочинствоЦивільне
Сутьвстановлення факту, що має юридичне значення

Судовий реєстр по справі —178/594/24

Рішення від 02.04.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Рішення від 02.04.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Рішення від 02.04.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 20.03.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

Ухвала від 07.03.2024

Цивільне

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Цаберябий Б. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні