Рішення
від 04.10.2010 по справі 16/145-13/158-15/60
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТ І

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 жовтня 2010 р. Справа № 16/145-13/158-15/60

Господарський суд Івано-Фр анківської області у складі колегії суддів:

головуючого судді Дед елюка Б.В.,

судді Гри ци Ю.І.,

судді Бул ки В.І.,

при секретарі судового зас ідання Червак Н.С.

розглянувши матеріали спр ави

за позовом Відкритого акц іонерного товариства "Івано- Франківськгаз" в особі струк турного підрозділу Богородч анського управління по експл уатації газового господарст ва, вул. Могильниц ького, 23, смт. Богородчани, Бого родчанського району, Івано-Ф ранківської області, 77701,

до відповідача Головного у правління регіонального роз витку та будівництва Івано-Ф ранківської обласної держав ної адміністрації, вул. Груше вського, 21, м. Івано-Франківськ , 76000,

третя особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідач а Івано-Франківська обласна державна адміністрація, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франк івськ, 76000,

про стягнення коштів в сумі 112628 грн. 75 коп.,

за участю представників с торін:

від позивача Костей Л.Д. - юр исконсульт, довіреність № 05-16/43 2 від 15.06.2010 року,

від відповідача Жирун Р.М. - ю рисконсульт, довіреність № 417/ 01-04 від 03.06.2010 року,

від третьої особи, яка не за являє самостійних вимог на п редмет спору на стороні відп овідача Івано-Франківської о бласної державної адміністр ації Тимків Л.В. - заступник на чальника юридичного відділу , довіреність № 373/0/2-10/01-075 від 15.04.2010 ро ку,

встановив:

Відкрите акціонерн е товариство "Івано-Франківс ькгаз" в особі структурного п ідрозділу Богородчанського управління по експлуатації газового господарства зверн улося до господарського суду Івано-Франківської області з позовом до Головного управ ління будівництва, архітекту ри та житлово-комунального г осподарства Івано-Франківсь кої обласної державної адмін істрації і просило суд стягн ути з останнього 112628 грн. 75 коп. б оргу.

Позовні вимоги обґру нтовані неналежним виконанн ям Управлінням капітального будівництва Івано-Франківсь кої ОДА свого зобов'язання за договором №10-2004/03-04-002 від 23.03.2004 року в частині оплати виконаних п озивачем підрядних робіт з б удівництва газопроводів вис окого і середнього тиску та Г РП в с. Росільна, Богородчансь кого району. Одночасно позив ач стверджує, що Управління к апітального будівництва пер ейменовано на Головне управл іння будівництва, архітектур и та житлово-комунального го сподарства.

Рішенням господарськ ого суду Івано-Франківської області від 28.05.2009 року по справі № 16/145-13/148, залишеним без змін пос тановою Львівського апеляці йного господарського суду ві д 27.10.2009 року, у задоволенні позо ву відмовлено з тих підстав, щ о Управління капітального бу дівництва ліквідовано та утв орено Головне управління міс тобудування, архітектури та житлово-комунального господ арства, яке не є правонаступн иком прав та обов'язків Управ ління капітального будівниц тва Івано-Франківської облде ржадміністрації. Судом апеля ційної інстанції також було з'ясовано, що Івано-Франківсь кою ОДА було дотримано проце дуру ліквідації свого структ урного підрозділу.

Постановою Вищого го сподарського суду України ві д 09.03.2010 року по справі № 16/1 45-13/158 касаційну скаргу Відкрит ого акціонерного товариства "Івано-Франківськгаз" в особі структурного підрозділу Бог ородчанського управління по експлуатації газового госпо дарства задоволено частково . Рішення господарського суд у Івано-Франківської області від 28.05.2009 рроку та постанову Ль вівського апеляційного госп одарського суду від 27.10.2009 року у справі № 16/145-13/158 скасовано. Спр аву передано до господарсько го суду Івано-Франківської о бласті на новий розгляд.

Розпорядженням голов и господарського суду Івано- Франківської області від 20.05.201 0 року справу № 16/145-13/158 за позовом відкритого акціонерного тов ариства "Івано-Франківськгаз " в особі структурного підроз ділу Богородчанського управ ління по експлуатації газово го господарства до відп овідача Головного управлінн я будівництва, архітектури т а житлово-комунального госпо дарства Івано-Франківської о бласної державної адміністр ації, третя особи, яка не заявл яє самостійних вимог на пред мет спору на стороні відпові дача Івано-Франківська облас на державна адміністрація, п ро стягнення коштів в сумі 112628 грн. 75 коп., передано на розгляд колегії у складі 3-х суддів: го ловуючий суддя Деделюк Б.В., су ддів Грица Ю.І., Булка В.І.

Ухвалою господарсько го суду Івано-Франківської о бласті від 27.05.2010 року справу при значено до розгляду в судово му засіданні на 10.06.2010 року.

Ухвалами суду від 15.06.2010 року та від 23.06.2010 року відкладен о розгляд справи відповідно на 23.06.2010 року та на 29.07.2010 року.

Ухвалою суду від 29.07.2010 р оку замінено відповідача Гол овне управління будівництва , архітектури та житлово-кому нального господарства Івано -Франківської обласної держа вної адміністрації (код ЄДРП ОУ 33645856) на його правонаступник а Головне управління регіона льного розвитку та будівницт ва Івано-Франківської обласн ої державної адміністрації ( код ЄДРПОУ 33645856) та відкладено р озгляд справи на 14.09.2010 року.

Ухвалою суду від 14.09.2010 р оку відкладено розгляд справ и на 28.09.2010 року.

В судовому засіданні 28.09.2010 року оголошено перерву до 04.10.2010 року.

Представник поз ивача в судовому засіданні п озовні вимоги підтвердив в п овному обсязі, з підстав викл адених у позовній заяві. Обгр унтовуючи позовні вимоги пос илається на неналежне викона ння Управлінням капітальног о будівництва Івано-Франківс ької ОДА зобов'язання за дого вором № 10-2004/03-04-002 від 23.03.2004 року в час тині оплати виконаних позива чем підрядних робіт з будівн ицтва газопроводів високого і середнього тиску та ГРП в с. Росільна, Богородчансько го району. На підставі чого пр осить стягнути з відповідача заборгованість в сумі 112628 грн. 75 коп. та покласти на останньо го судові витрати.

Представник відповід ача в судовому засіданні про ти позову заперечує, з підста в викладених у відзиві на поз ов, при цьому посилається те, щ о згідно розпорядження Івано -Франківської обласної держа вної адміністрації № 260 від 07.06.20 05 року Управління капітально го будівництва Івано-Франків ської ОДА було ліквідовано т а створено Головне управлінн я містобудування, архітектур и та житлово-комунального го сподарства. Обгрунтовуючи св ої заперечення посилається н а те, що Головне управління ре гіонального розвитку та буді вництва Івано-Франківської о бласної державної адміністр ації не було стороною по дого вору № 10-2004/03-04-002 від 23.03.2004 року. Управ ління капітального будівниц тва Івано-Франківської облас ної державної адміністрації ліквідовано, а не реорганізо вано. Задоволення вимог та пр етензій кредиторів Управлін ня капітального будівництва ОДА здійснювала ліквідаційн а комісія управління капітал ьного будівництва облдержад міністрації у порядку ст. 112 ЦК України, в матеріалах справи відсутні докази звернення п озивача до ліквідаційної ком ісії УКБ ОДА з вимогою оплати ти боргові зобов"язання. Прос ить відмовити в задоволенні позову.

Представник тре тьої особи, яка не заявляє сам остійних вимог на предмет сп ору на стороні відповідача І вано-Франківської обласної д ержавної адміністрації в суд овому засіданні проти позову заперечує.

Фізична особа ОСОБА_1, в судовому засіданн і 28.09.2010 року, підтвердив вимоги заяви щодо вступу у справу на стороні позивача у якості тр етьої особи, яка не заявляє са мостійних вимог на предмет с пору.

Як вбачається з поданої заяви ОСОБА_1 про сить залучити його до участі у справі в зв"язку з несплатою йому заробітної плати за час вимушеного прогулу та морал ьної шкоди. Враховуючи припи си, які встановлено ст. 27 ГПК Ук раїни, предмет та підстави сп ору, в задоволенні даного кло потання слід відмовити.

Розглянувши под ане клопотання суд вважає йо го безпідставним, оскільки з гідно ст. 27 ГПК України встано влено підстави для залучення у справу, а саме треті особи, я кі не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можут ь вступити у справу на сторон і позивача або відповідача д о прийняття рішення господар ським судом, якщо рішення з го сподарського спору може впли нути на їх права або обов'язки щодо однієї з сторін.

Розглянувши док ументи і матеріали, подані ст оронами та витребувані судом , заслухавши пояснення предс тавників сторін, дослідивши зібрані по справі докази, оці нивши їх відповідно до припи сів ст. 43 ГПК України, з"ясувавш и обставини, на яких грунтуют ься позовні вимоги, давши оці нку доказам, які мають значен ня для справи, суд вважає за пр авильне взяти до уваги насту пне.

ВАТ "Івано-Франк івськгаз" в особі Богородчан ського управління по експлуа тації газового господарства та Управлінням капітального будівництва Івано-Франківсь кої обласної державної адмін істрації 23 березня 2004 року укла дено договір № 10 на будівництв о газопроводів високого і се реднього тиску та ГРП в с. Росі льна Богородчанського район у.

Відповідно до п . 2.4. вищевказаного договору Уп равління капітального будів ництва Івано-Франківської ОД А (Замовник) розрахунки за вик онані роботи проводить щоміс ячно, згідно акту виконаних р обіт в розмірі 95 %, решту суми сп латити після введення об"єкт у в експлуатацію.

Позивач виконав роботи на суму 221385 грн., що підтв ерджується актами приймання виконаних робіт № 02-1-1, 02-1-2 та 02-1-4 за липень 2004 року на суму 187985 грн., № 02-1-5 за серпень 2004 року на суму 33400 грн., з яких відповідачем опла чено 108756 грн. 25 коп. (передоплата станом на 01.07.2004 року - 9918 грн. 45 коп. перераховано в липні 2004 року 77524 грн., в грудні 2004 року - 10000 грн., у вересні 2005 року зараховано в о плату 1313 грн. 80 коп., перерахова но в листопаді 2005 року - 10000 грн.). З аборгованість в сумі 112628 грн. 75 коп. відповідачем не спла чено. Вказаний факт виконанн я позивачем робіт та розраху нку за них, не заперечується в ідповідачем та не спростовує ться матеріалами справи.

Докази, щодо при зупинення робіт та розірванн я договору (розділ 6 Договору в ід 23.03.2004 року) в матеріалах спра ви відсутні.

З метою досудов ого врегулювання спору, пози вачем направлено УКБ Івано-Ф ранківської ОДА претензії № 473 від 02.06.2005 року та № 03/10-10 від 30.03.2006 ро ку про сплату заборгованості , які залишено без відповіді т а задоволення (а.с. 15, 21). Окрім ць ого позивачем направлено Гол овному управлінню будівницт ва, архітектури та житлово-ко мунального господарства обл держадміністрації вимогу № 0 3/10-30 від 17.10.2006 року, яка залишена б ез відповіді та задоволення (а.с. 18).

Як вбачається з відповіді Івано-Франківсько ї обласної ради від 16.01.2007 року н а звернення сільського голов и с. Росільна щодо повернення боргу за виконані роботи з га зифікації села, вищевказане звернення розглянуто Головн им управлінням будівництва, архітектури та житлово-комун ального господарства ОДА. Зг ідно висновку останнього сфо рмовано пропозиції до перелі ку об"єктів та вказані суми бю джетної заборгованості буді вельним організаціям в тому числі до переліку враховано повернення боргу по газифіка ції с. Росільна (а.с. 99).

Окрім того, Голо вним управлінням будівництв а, архітектури та житлово-ком унального господарства ОДА н аправлено позивачу лист № 04-03/48 2 від 04.06.2007 року облдержадмініст рацією проводиться відповід на робота щодо уточнення заб оргованості за виконані робо ти на об"єктах газифікації об ласті, в тому числі і по газопр оводу до села Росільна, після чого питання погашення забо ргованості буде розглянуто п ри черговому уточненні викон ання обласного бюджету на се сії обласної ради (а.с. 98).

На час розгляду справ и в суді заборгованість відп овідача перед позивачем стан овить 112628 грн. 75 коп., що підтверд жується матеріалами справи, виходячи з наступного.

Статтею 118 Консти туції України встановлено, щ о виконавчу владу в областя х і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місц еві державні адміністрації.

Відповідно до с т. 1 Закону України "Про місцев і державні адміністрації", ви конавчу владу в областях, ра йонах, районах Автономної Р еспубліки Крим, у містах Києв і та Севастополі здійснюють обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держ авні адміністрації. Місцева державна адміністрація є міс цевим органом виконавчої вла ди і входить до системи орган ів виконавчої влади. Місцева державна адміністрація в ме жах своїх повноважень здійсн ює виконавчу владу на терито рії відповідної адміністрат ивно-територіальної одиниці , а також реалізує повноважен ня, делеговані їй відповідно ю радою.

Статтею 13 назван ою Закону визначено, що до від ання місцевих державних адмі ністрацій у межах і формах, ви значених Конституцією і зако нами України, належить виріш ення питань, зокрема, будівни цтва.

Відповідно до с т. 5 Закону, склад місцевих де ржавних адміністрацій фор мують голови місцевих державних адміністрацій. У м ежах бюджетних асигнувань, в иділених на утримання відпов ідних місцевих державних адм іністрацій, їх голови визнач ають структуру місцевих держ авних адміністрацій. Рекомен даційні переліки управлін ь, відділів та інших структ урних підрозділів місцевих д ержавних адміністрацій, а та кож типові положення про них затверджуються Кабінетом Мі ністрів України.

Згідно ст. 42 Зако ну, управління, відділи та ін ші структурні підрозділи мі сцевих державних адміністра цій здійснюють керівництво г алузями управління, несуть в ідповідальність за їх розвит ок.

Відповідно до п . 3 Типового положення про упра вління капітального будівни цтва обласної, Київсь кої та Севастопольської місь кої державної адміністрації , затвердженого постановою К МУ від 06.09.2000 року № 1401, основними з авданнями управління є: за безпечення реалізації держа вної політики у галузі будів ництва; виконання завдань з б удівництва житлових будинкі в, об'єктів освіти, охорони здо ров'я, зв'язку, транспорту, тор гівлі, громадського харчуван ня, комунального господарств а, культурно-побутового й інш ого призначення та ефективно го використання капітальних вкладень, що спрямовуються н а цю мету.

Пунктом 4 Типово го положення передбачено, що управління відповідно до по кладених на нього завдань, зо крема, розміщує замовлення н а капітальне будівництво, ук ладає з будівельними організ аціями відповідні договори; разом з підрядними організац іями визначає і погоджує цін и на будівництво об'єктів від повідно до діючих нормативни х актів.

Указом Президен та України "Про вдосконаленн я структури місцевих державн их адміністрацій" від 03.04.2005 року № 593/2005, з метою підвищення ефект ивності здійснення місцевим и державними адміністраціям и своїх повноважень, постано влено Кабінету Міністрів Укр аїни затвердити відповідно д о ч. 3 ст. 5 Закону України "Про мі сцеві державні адміністраці ї" примірні переліки управлі нь, відділів та інших структу рних підрозділів місцевих де ржавних адміністрацій, перед бачивши, що до їх складу входя ть, зокрема, такий структурни й підрозділ: в обласній держа вній адміністрації - управлі ння містобудування та арх ітектури.

На виконання вк азаного Указу, постановою Ка бінету Міністрів України від 11.05.2005 року № 328 "Про структуру міс цевих державних адміністрац ій", затверджені примірні пер еліки управлінь, відділів та інших структурних підрозділ ів обласної, Севастопольсько ї міської, районної, районної у м. Севастополі державних ад міністрацій. До цього перелі ку входить й Управління міст обудування, архітектури та ж итлово-комунального господа рства.

Як вбачається з матеріалів справи, керуючис ь ст.ст. 5, 47 Закону України "Про м ісцеві державні адміністрац ії", та названими вище Указом т а постановою, Івано-Франківс ька обласна державна адмініс трація прийняла розпоряджен ня № 260 від 07.06.2005 року, відповідно до якого Управління капітал ьного будівництва ліквідова но та утворено Головне управ ління містобудування, архіте ктури та житлово-комунальног о господарства.

Розпорядженням Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 12.09.2005 року № 466 затверджено Полож ення про головне управління будівництва, архітектури та житлово-комунального господ арства обласної державної ад міністрації. Відповідно до п . 4 цього Положення, структурни м підрозділом головного упра вління є управління капіталь ного будівництва, яке в силу п . 6 Положення, забезпечує в уст ановленому порядку своєчасн е і в повному обсязі фінансув ання проектно-розвідувальни х робіт і будівництва об'єкті в, по яких управління виступа є замовником, відповідно до т итульних списків будов та у кладених угод, а також здійсн ює ті ж самі повноваження, які були передбачені й у ліквідо ваного Управління.

Аналіз наведени х правових норм свідчить про те, що замість ліквідованого Управління капітального буд івництва Івано-Франківської ОДА утворено Головне управл іння містобудування, архітек тури та житлово-комунального господарства Івано-Франківс ької ОДА, яке, у свою чергу, так само як й ліквідоване Управл іння, здійснює функції та пов новаження Івано-Франківсько ї обласної державної адмініс трації, передбачені Законом України "Про місцеві державн і адміністрації", та іншими ак тами законодавства і, відпов ідно, несе всі права і обов'язк и виконавчої влади в Івано-Фр анківській області.

Таким чином, Гол овне управління містобудува ння, архітектури та житлово-к омунального господарства, ут ворене згідно розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації № 260 від 07.06.2005 року (а.с. 46), є правонасту пником Управління капітальн ого будівництва, ліквідовано го згідно цього ж розпорядже ння.

Наведене підтве рджується й листом начальник а Головного управління будів ництва, архітектури та житло во-комунального господарств а від 04.06.2007 року № 04-03/482, де останній повідомляє позивача про те, щ о обласною державною адмініс трацію проводиться відповід на робота щодо уточнення заб оргованості за виконані робо ти на об'єктах газифікації об ласті, у тому числі і по газопр оводу до села Росільна, після чого питання погашення забо ргованості буде розглянуто п ри черговому уточненні викон ання обласного бюджету на се сії обласної ради (а.с. 73).

Про те, що безпос ередньо обласна державна адм іністрація через свої структ урні підрозділи здійснює пов новаження виконавчої влади у відповідних галузях та набу ває у зв'язку з цим прав та обо в'язків, у тому числі, й у спірн их правовідносинах, свідчать також лист Головного управл іння будівництва, архітектур и та житлово-комунального го сподарства від 03.12.2007 року № 01-03/1091 (а .с. 86) та лист Голови обласної ра ди Івано-Франківської област і від 16.01.2007 року № М-1/80д (а.с. 99).

Відповідно до с т. 25 ГПК України, в разі вибуття однієї із сторін у спірному а бо встановленому правовідно шенні внаслідок реорганізац ії підприємства чи організац ії господарський суд здійсню є заміну цієї сторони її прав онаступником. Усі дії, вчинен і в процесі до вступу правона ступника, є обов'язковими для нього в такій же мірі, в якій в они були б обов'язковими для о соби, яку він замінив. Правона ступництво можливе на будь-я кій стадії судового процесу .

Відповідно до ст. 509 ЦК У країни зобов' язання виника ють з підстав, встановлених ст. 11 ЦК України, зокрем а з правочинів. Зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобо в'язана вчинити на корист ь другої сторони (кредитора ) певну дію (передати майно, в иконати роботу, надати посл угу, сплатити гроші тощо) аб о утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагат и від боржника виконання йог о обов'язку.

Статтею 530 ЦК Укр аїни встановлено, що якщо у з обов'язанні встановлений ст рок (термін) його виконання, т о воно підлягає виконанню у ц ей строк (термін). Зобов'язання , строк (термін) виконання я кого визначений вказівкою н а подію, яка неминуче має наст ати, підлягає виконанню з нас танням цієї події. Якщо строк (термін) виконання боржнико м обов'язку не встановлений або визначений моментом пре д'явлення вимоги, кредитор ма є право вимагати його викона ння у будь-який час. Боржник по винен виконати такий обов'яз ок у семиденний строк від дня пред'явлення вимоги, якщо об ов'язок негайного виконання не випливає із договору або а ктів цивільного законодавст ва.

В розумінні ст. 174 ГК Укр аїни, господарські зобов”яза ння можуть виникати з догово ру та інших угод, передбачени х законодавством, а також з уг од, які не передбачені законо м, але таких, які йому не супер ечать.

У відповідності до ст . 175 Господарського кодексу Ук раїни, майнові зобов'язання, я кі виникають між учасниками господарських відносин, регу люються Цивільним кодексом У країни з урахуванням особлив остей, передбачених Господар ським кодексом України.

Згідно статті 193 ГК Укр аїни суб'єкти господарювання та інші учасники господарсь ких відносин повинні викону вати господарські зобов'яз ання належним чином відпо відно до закону, інших прав ових актів, договору, а за відс утності конкретних вимог щод о виконання зобов'язання - від повідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарськи х договорів застосовуються відповідні положення Цив ільного кодексу України з ур ахуванням особливостей, пере дбачених Господарським коде ксом України.

Відповідно до ст. ст. 525, 526 Цивільного кодексу України , зобов”язання мають виконув атися належним чином, відпов ідно до умов договору та інши х актів цивільного законодав ства. Одностороння відмова в ід виконання зобов”язання не допускається.

Порушенням зобо в' язання відповідно до ст. 610 ЦК України є його невиконанн я або виконання з порушенням умов, визначених змістом зоб ов' язання (неналежне викона ння).

У відповідності до пу нкту 4 частини третьої статті 129 Конституції України та від повідно до ст. 33 ГПК України, ко жна сторона повинна довести ті обставини, на які вона поси лається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази по даються сторонами та іншими учасниками судового процесу . Обставини справи, які відпо відно до законодавства повин ні бути підтверджені певним и засобами доказування, не мо жуть підтверджуватись іншим и засобами доказування (ст. 34 Г ПК України).

Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 43 ГПК Ук раїни господарський суд оцін ює докази за своїм внутрішні м

переконанням, що грунтуєть ся на всебічному, повному і об 'єктивному розгляді в судово му процесі всіх обставин спр ави в їх сукупності, керуючис ь законом. Ніякі докази не маю ть для господарського суду з аздалегідь встановленої сил и.

Доказів сплати заборгованості в сумі 112628 грн. 75 коп., що становить предмет по зову, відповідач суду не пода в, доводи позивача щодо підст ав виникнення спору не спрос тував.

За наведених об ставин, вимоги позивача щодо стягнення заборгованості зг ідно умов договору № 10-2004/03-04-002 від 23.03.2004 року, в сумі 112628 грн. 75 коп., є о бгрунтованими, тому позов пі длягає задоволенню.

Оскільки спір виник в наслідок неправильних дій ві дповідача, на нього відповід но до приписів, встановлених ст. 49 ГПК України, слід покласт и витрати понесені позивачем в зв"язку з розглядом справи, а саме: 1126 грн. 29 коп. витрат по сп латі державного мита та 118 грн. витрат на інформацій но-технічне забезпечення суд ового процесу.

На підставі викладен ого, керуючись ст.ст. 124, 129 Консти туції України, ст.ст. 11, 509, 525, 526, 530, 610 Ц ивільного кодексу України, 174, 175, 193 Господарського кодексу У країни, ст.ст. 22, 33, 34, 43, 49, 82-85 Господа рського процесуального коде ксу України, суд

ВИРІШИВ:

позов відкритого акціо нерного товариства "Івано-Фр анківськгаз" в особі структу рного підрозділу Богородчан ського управління по експлуа тації газового господарства до Головного управління рег іонального розвитку та будів ництва Івано-Франківської об ласної державної адміністра ції третя особи, яка не заявля є самостійних вимог на предм ет спору на стороні відповід ача Івано-Франківська обласн а державна адміністрація про стягнення коштів в сумі 112628 гр н. 75 коп. задовольнити.

Стягнути з Гол овного управління регіональ ного розвитку та будівництва Івано-Франківської обласної державної адміністрації, ву л. Грушевського, 21, м. Івано-Фран ківськ, 76004, (ідентифікаційний к од 33645856), на користь Відкритого а кціонерного товариства "Іван о-Франківськгаз" в особі стру ктурного підрозділу Богород чанського управління по експ луатації газового господарс тва, вул. Могильницького, 23, смт . Богородчани, Богородчанськ ого району, Івано-Франківськ ої області, 77701, (ідентифікаційн ий код 24686769), 112628 (сто дванадцять ти сяч шістсот двадцять вісім) г рн. 75 коп. заборгованості згід но умов договору № 10-2004/03-04-002 від 23.03 .2004 року, 1126 (тисячу сто двадцять шість) грн. 29 коп. витр ат по сплаті державного мита та 118 (сто вісімнадцять) грн. ви трат на інформаційно-технічн е забезпечення судового проц есу.

Наказ видати післ я набрання рішенням законної сили.

Головуючий суддя Деделюк Б. В.

Суддя Грица Ю. І.

Суддя Булка В. І.

Повне ріш ення складено 08.10.2010 року.

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення04.10.2010
Оприлюднено27.10.2010
Номер документу11806026
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/145-13/158-15/60

Ухвала від 23.06.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Ухвала від 29.07.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Ухвала від 15.06.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Ухвала від 14.09.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Постанова від 21.12.2010

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Краєвська М.В.

Рішення від 04.10.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні