Рішення
від 01.04.2024 по справі 480/12755/23
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 квітня 2024 року Справа № 480/12755/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/12755/23

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Універбур"

до Головного управління ДПС у Сумській області

про визнання частково протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

До Сумського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Універбур" з позовною заявою до Головного управління ДПС у Сумській області, в якій просить:

- визнати частково протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Сумській області №738618280408 від 17.11.2023 року в частині застосування до ТОВ Універбур штрафних санкцій у розмірі 243 190,47 грн. за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Наявність обставин, які свідчать про порушення прав платника податків, позивач пов`язує з фактом протиправності висновків камеральної перевірки, щодо неправомірності розрахунків відповідача в частині відсотку штрафних санкцій з огляду на те, що контролюючий орган під час нарахування штрафу неправомірно не застосував положень п. 89 та п. 90 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, які діють з 08.02.2023, тобто вже на момент проведення перевірки, складення податкового повідомлення - рішення.

Ухвалою судді Сумського окружного адміністративного суду від 07.12.2023 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

22.12.2023 до суду надійшов відзив на позов, в якому представник відповідача аргументуючи свої заперечення зазначив, що у спірних правовідносинах платник податків допустив порушення строку реєстрації в ЄРПН, передбаченого п. 201.10 ст. 201 ПК України, а не пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України, а тому правомірно був притягнутий до відповідальності у вигляді штрафу за п. 120.1.1 ст. 120.1 ПК України, а не за п. 90 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України (а.с.26-29).

У відповіді на відзив позивач навів доводи аналогічні тим, що наведені у позовній заяві. Додав, що згідно з пунктом 11 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України, штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (а.с. 41-42).

Дослідивши матеріали адміністративної справи та зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні відносини, суд виходить з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що 27.10.2023 ГУ ДПС у Сумській області на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 розділу І, пункту 75.1 статті 75 глави 8 розділу II та п.69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідних положень» Податкового кодексу України (далі - ПК України), в порядку статті 76.2 статті 76 розділу II ПК України проведено камеральну перевірку ТОВ "Універбур" щодо своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2022 року та листопад 2022 року .

27.10.2023 ГУ ДПС у Сумській області за результатами камеральної перевірки складено акт №6642/А/18-28- 04-08/34328050, яким встановлено порушення підприємством п.201.10 статті 201 ПК України, а саме: несвоєчасну реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкових накладних, виписаних за період за вересень та листопад 2022 в кількості 67 шт. на суму ПДВ 2 690 014,41 грн. (а.с.32-33).

17.11.2023 ГУ ДПС у Сумській області прийнято податкове повідомлення-рішення від №738618280408 про застосування штрафних санкцій до ТОВ «Універбур» на загальну суму 308 929,05 грн., в т.ч. у розмірі:

- в розмірі 10 % у сумі 229 073,85 грн;

- в розмірі 20 % у сумі 79 855,20 грн. (а.с.35).

Позивач не погоджуючись із правомірністю висновків податкової перевірки, звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних міркувань.

Відповідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий Кодекс України від 02 грудня 2010 року №2755-VI.

Приписами пп.пп.16.1.2, 16.1.3, 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов`язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пп. 201.10. ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Так, п. 1201.1. ст.120-1 ПК України визначено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а - г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Законом України від 12.01.2023 № 2876-ІХ Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування", який набрав чинності 08.02.2023, зокрема підрозділ 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України доповнено пунктами 89 та 90 такого змісту:

89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

90.Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

- 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

- 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

- 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Таким чином, Законом України від 12.01.2023 № 2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023, збільшено тривалість граничного строку реєстрації податкової накладної, залежно від дня її складення та зменшено відсоткові розміри ставок штрафу за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як встановлено Актом камеральної перевірки ТОВ "Універбур" і не заперечувалося сторонами в ході судового розгляду справи, позивачем були складені та зареєстровані Єдиному реєстрі податкових накладних наступні накладні:

- від 12.09.2022 №19 на суму ПДВ 1749 грн., дата реєстрації: 04.10.2022;

- від 28.09.2022 №39 на суму ПДВ 2761, 00 грн., дата реєстрації: 28.10.2022;

- від 28.09.2022 №38 на суму ПДВ 758,57 грн., дата реєстрації 28.10.2022;

- від 01.11.2022 №30 на суму ПДВ 33017,63 грн., дата реєстрації 15.12.2022;

- від 01.11.2022 №29 на суму ПДВ 4762,14 грн., дата реєстрації 15.12.2022;

- від 04.11.2022 №22 на суму ПДВ 2728,4 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 05.11.2022 №71 на суму ПДВ 5710,00 грн., дата реєстрації 15.12.2022;

- від 07.11.2022 №23 на суму ПДВ 4211,09 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 08.11.2022 №24 на суму ПДВ 4838,90 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 10.11.2022 №17 на суму ПДВ 146373,60 грн., дата реєстрації 19.12.2022;

- від 10.11.2022 №18 на суму ПДВ 8903,40 грн., дата реєстрації 05.12.2022;

- від 11.11.2022 №19 на суму ПДВ 127092,00 грн., дата реєстрації 19.12.2022;

- від 11.11.2022 №25 на суму ПДВ 4959,42 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 11.11.2022 №9 на суму ПДВ 379050, 00 грн., дата реєстрації 05.12.2022;

- від 12.11.2022 №20 на суму ПДВ 9503,50 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 12.11.2022 №21 на суму ПДВ 125 810,40 грн., дата реєстрації 19.12.2022;

- від 12.11.2022 № 26 на суму ПДВ 2477,88 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 14.11.2022 №27 на суму ПДВ 4665,43 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 15.11.2022 № 28 на суму ПДВ 4762,21 грн., дата реєстрації 12.12.2022;

- від 16.11.2022 № 35 на суму ПДВ 66044,70 грн., дата реєстрації 19.12.2022;

- від 16.11.2022 №32 на суму ПДВ 137953,75 грн., дата реєстрації 29.12.2022;

- від 16.11.2022 №31 на суму ПДВ 216843,05 грн., дата реєстрації 29.12.2022;

- від 16.11.2022 №33 на суму ПДВ 119 242,80 грн.; дата реєстрації 29.12.2022;

- від 16.11.2022 №34 на суму ПДВ 253857,60 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 16.11.2022 №36 на суму ПДВ 5250,91 грн., дата реєстрації 16.12.2022;

- від 17.11.2022 №38 на суму ПДВ 2991,74 грн., дата реєстрації 16.12.2022;

- від 17.11.2022 №37 на суму ПДВ 34755,60 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 18.11.2022 № 40 на суму ПДВ 27582, 24 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 18.11.2022 №70 на суму ПДВ 16189,40 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 18.11.2022 №39 на суму ПДВ 26263,60 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 18.11.2022 №41 на суму ПДВ 5286,77 грн., дата реєстрації 16.12.2022;

- від 21.11.2022 №42 на суму ПДВ 73767,95 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 21.11.2022 №44 на суму ПДВ 1486,86 грн., дата реєстрації 16.12.2022;

- від 21.11.2022 №43 на суму ПДВ 17048,00 грн., дата реєстрації 19.12.2022;

- від 21.11.2022 №46 на суму ПДВ 8033,70 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 22.11.2022 №49 на суму ПДВ 19527,06 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 22.11.2022 №47 на суму ПДВ 8902,70 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 22.11.2022 №50 на суму ПДВ 2623,46 грн., дата реєстрації 16.12.2022;

- від 22.11.2022 №48 на суму ПДВ 88202,40 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 22.11.2022 №51 на суму ПДВ 1512,76 грн., дата реєстрації 16.12.2022;

- від 23.11.2022 №52 на суму ПДВ 13483,33 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 23.11.2022 №53 на суму ПДВ 111691,80 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 23.11.2022 №54 на суму ПДВ 3667,19 грн., дата реєстрації 19.12.2022;

- від 23.11.2022 №72 на суму ПДВ 18106,46 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 24.11.2022 №73 на суму ПДВ 2616,68 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 24.11.2022 №55 на суму ПДВ 13483, 33 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 24.11.2022 №57 на суму ПДВ 1846,30 грн., дата реєстрації 19.12.2022;

- від 24.11.2022 №56 на суму ПДВ 93359,11 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 25.11.2022 №59 на суму ПДВ 74077,48 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 25.11.2022 №60 на суму ПДВ 3350,54 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 25.11.2022 №58 на суму ПДВ 56311,83 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 28.11.2022 №75 на суму ПДВ 25337,59 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 28.11.2022 №74 на суму ПДВ 18527,38 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 28.11.2022 №62 на суму ПДВ 3887,31 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 28.11.2022 №61 на суму ПДВ 13483,33 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 29.11.2022 №77 на суму ПДВ 37654,77 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 29.11.2022 №64 на суму ПДВ 9542, 78 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 29.11.2022 №76 на суму ПДВ 9542,78 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 29.11.2022 №79 на суму ПДВ 2729,63 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

-від 29.11.2022 №63 на суму ПДВ 2002,21 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 29.11.2022 №78 на суму ПДВ 19804,69 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 30.11.2022 №81 на суму ПДВ 53936,90 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 30.11.2022 №68 на суму ПДВ 1440,00 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 30.11.2022 №80 на суму ПДВ 15828,20 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 30.11.2022 №69 на суму ПДВ 55000,00 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 30.11.2022 №57 на суму ПДВ 5063,50 грн., дата реєстрації 30.12.2022;

- від 30.11.2022 №82 на суму ПДВ 24911,75 грн., дата реєстрації 30.12.2022.

За таких обставин, податковий орган дійшов обґрунтованого висновку про порушення ТОВ "Універбур" термінів реєстрації 67 податкових накладних на загальну суму ПДВ 2690014,41 грн. (а.с.11), а саме порушення вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, відповідальність за що передбачена пунктом 12011 ст. 1201 та пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

При цьому, суд вважає, що податковим органом було на законних підставах застосовано до позивача відповідальність за пунктом 1201.1 ст. 1201 Кодексу щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних, оскільки приписи пунктів 89, 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України не мають зворотної дії в часі, так як Закон № 2876-IX не містить прямої вказівки про це, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності.

Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.

Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.

Відтак зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року).

Аналогічний правовий висновок зазначено у постанові Верховного Суду від 06.02.2024 року у справі № 160/10740/23.

Отже, твердження позивача щодо невірного застосування податковим органом пункту 12011 ст. 1201 Податкового Кодексу України є помилковим.

Таким чином, податковий орган правомірно застосував до позивача штраф у розмірі 243190,47 грн., за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, а саме на підставі положення пункту 12011 ст. 1201, а не пунктів 89 та 90 Підрозділу 2 Розділу ХХ ПК України.

Згідно ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду, відповідач як суб`єкт владних повноважень належними та допустимими доказами довів правомірність оскаржуваних рішень, при їх прийнятті діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені чинним законодавством України.

На підставі аналізу норм чинного законодавства, що врегульовує спірні правовідносини, встановлених обставин справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими, з огляду на що у задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

Оскільки у задоволенні позовних вимог суд відмовляє, то судові витрати на користь позивача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Універбур" до Головного управління ДПС у Сумській області про визнання частково протиправним та скасування рішення-відмовити.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2024
Оприлюднено04.04.2024
Номер документу118079035
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —480/12755/23

Ухвала від 12.06.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 01.04.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні